Diesel sau benzinara ?
![]() ![]() ![]() |
Diesel sau benzinara ?
SSilent |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|||
argon |
![]()
Post
#62
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica compari aia de masina cu cea de apartament?
![]() Ce cred eu, te-ai dat jos din SLZ Scala care e un rht de masina, si te-ai urcat in Citroen C4, care din intamplare e si diesel, si normal sa ti se para supermasina si supermotor. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SSilent |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
imbratisati-va dizalu ecologistilor
![]() inca ceva... dizalu nu poate face asta ![]() This post has been edited by SSilent: 30 Apr 2009, 11:37 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
adrian_c |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(argon @ 30 Apr 2009, 10:18) adica compari aia de masina cu cea de apartament? ![]() Ce cred eu, te-ai dat jos din SLZ Scala care e un rht de masina, si te-ai urcat in Citroen C4, care din intamplare e si diesel, si normal sa ti se para supermasina si supermotor. Domnule Argon, eu iti sugerez sa iti contolezi limbajul si sa nu incepi cu jigniri. Fiecare are parerile lui, nu am criticat in nici un fel nici GPL-ul, nici Benzina si nici Dieselul. Fiecare are avantaje si dezavantaje. Am spus ca nu sunt adeptul GPL. Insa nu iti permit sa spui ca Solenza este un rahat de masina. Solenza este chiar o masina reusita din toate punctele de vedere. Nu stiu daca ai remarcat, insa sunt in continuare si posesor al Solenzei, chiar daca un C4 nu intamplator diesel este intrat in familie. Si ma simt foarte bine in amandoua masinile. Respecta deci parerile celorlalti ! This post has been edited by adrian_c: 30 Apr 2009, 11:40 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
argon |
![]()
Post
#65
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
unde-i jignirea? am jignit un fier? asta-i problema... sunt unele pareri bazate de zvonuri, pe nimic real care nu merita respectate.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
din cite stiu eu butelia nu are nici un sistem de siguranta sa deschida gazul cind aprinzi aragazul si sa inchida cind il stingi in plus la crearea unei presiuni mai mari nu este eliminat surplusul afara.
explozia se produce la o concentretie daca nu ma insel intre 4 si 6% intre gaz si aer peste nu se intimpla nimic iar butanul/propanul care este mai greu decit aerul se lasa in jos, nu se ridica precum metanul This post has been edited by bygy007: 30 Apr 2009, 11:58 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Ov |
![]()
Post
#68
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 12:36) daca tot compari mere cu pere, atunci fi antena la cat cuplu are fiecare ![]() vezi cuplul la sfaristul fiecarui filmulet si o sa vezi ca desi bmw-ul are cu 50% mai multi "cai", cuplul e cu 50% mai jos ![]() vezi ca la primul film trebuie sa transformi din ft lb in nm, ai aici un calculator ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
SSilent |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
stiu asta domnule Ov, chestia e ca un motor pe benzina rupe un dizal pe circuit, dar un dizal rupe o benzina la carat, ideea era alta, nu avem nevoie de dizaluri pe turisme pt ca am spus si mai sus mai mult de 500 kg nu o sa caram niciodata... si inca ceva, Dodge-ul ala are motor de 7 litri mi se pare si biturbo, BMW-ul are motor de 2.8 cu o singura turbina
![]() ![]() repet, nu vad de ce as da mult mai mult pe o masina doar pt. ca e dizal, nu inteleg care e scopul, vreau duba/tir... atunci da, categoric dizal, vreau un turism la care sa agat rulota? ok, merge dizalu... dar pentru o masina pe care o scoti din oras o data pe saptamana, sau chiar masina de naveta pe distante lungi, benzina, ca nu faci din Dacia DCi Freightliner ![]() This post has been edited by SSilent: 30 Apr 2009, 12:29 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
adrian_c |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
De acord cu SSilent, vrei o masina sa te fatai prin oras, mai pleci o data de doua ori pe an in concediu ect etc ... ia benzina. Mergi mult prin tara, in afara tarii, ai bagaje, familie mare cumpara diesel.
Hai weekend placut tutror ! This post has been edited by adrian_c: 30 Apr 2009, 12:38 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
SSilent |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
care week-end bre? ca azi e joi
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
adrian_c |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Ov |
![]()
Post
#73
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 13:20) stiu asta domnule Ov, chestia e ca un motor pe benzina rupe un dizal pe circuit domnu', stiu ca-i pielea a dracu' pe mine, dar daca mi-o ridici la fileu nu ma pot abtine ![]() ia studiaza castigatorii pe ultimii ani la Le Mans (adica o cursa d'aia pe circuit de care pomenesti matale) si vezi ce masini au castigat ![]() ca sa-ti dau o mana de ajutor iti dau si un link direct: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_24_Ho...Le_Mans_winners ... deci, cum era cu TDI-ul ![]() ![]() P.S. si ca sa nu intelegi gresit, pana in 2006 nu au concurat masini cu motor diesel This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 13:47 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#74
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
OV, regulile favorizeaza clar dieselurile. si stii asta.
Credeam ca pe aici disputele diesel vs benzina sunt inchise de moderatori din faza (in special os). |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ov |
![]()
Post
#75
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da, ai dreptate, ar trebui sa favorizeze benzinarele
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adip |
![]()
Post
#76
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 17:54) Pentru cei care nu au condus un automobil cu motor Diesel ii invit sa o faca. Am facut-o si m-am convins singur ca inca nu e ceea ce-mi trebuie. NEEEEXT! Se vor convinge singuri ! |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#77
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
OV, intre un TURBOdiesel de 5000 cmc si un Otto TURBo de 5000 cmc fara limite puse in regulamet,cine crezi tu ca ar castiga? Asa, ca timpi pe tur?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ov |
![]()
Post
#78
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca are destula benzina si nu se strica pana la sfarsitul cursei, probabil otto-ul
![]() This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 14:07 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adip |
![]()
Post
#79
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Pe de alta parte, hai sa nu fim chiar asa carcotasi si sa dam Cezarului ce-i al Cezarului:
http://www.audi.com/com/brand/en/experienc..._endurance.html Audi cu motorul asta a rupt in bucati constant toata concurenta, in conditiile de regulament impuse deocamdata, in cursele de anduranta. Asta inseamna pana la urma engineering, nu? Alti producatori gen Fiat, PSA sau Renault trebuie sa mai traga pe branci ca sa ajunga cu tractoarele lor la performantele tractoarelor de la Audi. Asta este adevarul |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Ov |
![]()
Post
#80
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
oricum, din 2007 a venit si peugeot cu un motor diesel, si desi nu a iesit pe primul loc (inaintea tdi-ului de la audi), a iesit pe 2
![]() mai exact in 2007 a fost: 1. audi tdi 2. peugeot hdi 3. restu' si in 2008: 1. audi tdi 2. peugeot hdi 3. peugeot hdi 4. audi tdi |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(argon @ 30 Apr 2009, 10:42) unde-i jignirea? am jignit un fier? asta-i problema... sunt unele pareri bazate de zvonuri, pe nimic real care nu merita respectate. Adica toti cei de pe forum care isi spun parerile (fie ca sunt cu baza reala, auzite sau citite) nu merita citite si respectate ? Mai gandeste-te ! Dupa tine chiar nu inteleg ce rost mai au forumurile astea. La intrebarea asta "Diesel sau Benzina ?" cati de pe forum iti pot da un raspuns bazat pe cifre reale ? Omul isi spune parerea pentru ca nu are timp sa stea sa caute pe net tot felul de teste si rapoarte de activitate. Oricum intrebarile de genul asta nu vor avea niciodata un raspuns obiectiv atata timp cat oamenii raman oameni (si nu se transforma in roboti) avand fiecare preferintele lui. Vrei personal sa vezi care este diferenta ? Atunci procedeza in felul urmator : - Mergi la un drive test cu masina care iti place, si incerci o motorizare pe benzina si una pe motorina; - Calculezi cat te costa reviziile, carburantul pentru perioada in care vrei sa pastrezi masina (orientativ); - Iei in calcul ceva probabilitati de defectare injectoare, pompe de injectii, turbine etc - Vezi cati bani ai in buzunar si alegi ! Vine weekendul luuuung !! |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Ov |
![]()
Post
#82
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 30 Apr 2009, 14:49) regulile favorizeaza clar dieselurile. ar trebui sa amintim si cum au fost "favorizate" motoarele diesel prin schimbarile de regulament. Sa vedem: 2007 - LMP1s with diesel engines had their fuel tank capacity decreased from 90 litres to 81 litres. LMP1s with petrol engines kept their 90 litre tanks. 2008 - Petrol engined Le Mans Prototype cars received a 3% larger air restrictor to increase power output and to balance performance between petrol and diesel engines. This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 14:43 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#83
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca ai obsercat, dar AUDI si peugeot sunt singurii producatori din cursa. Rstul sunt echipe private cu MUUUUlt mai putini bani. E oare mare minunea ca ua castigat.
Si BTW, rocmai pentru ca regulile sunt in favoarea diselurilor Porsche a refuzat sa intre la LMP1. ce ai citat tu mai sus sunt puse ca sa mai apropie castigatorii de pluton, nu sa-i dea acestuia o sansa. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Stiti cum rezolvam problema ?
Cumparati-va cate doua masini deodata ... una diesel, alta benzina ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Ov |
![]()
Post
#85
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
bine ma, m-ai convins. E o conspiratie mondiala impotriva otto-ului care e superior din toate punctele de vedere ca asa zici tu
![]() adevarul e ca cu argumente de pe net putem sa ne razboim 100000 de ani si nu ajungem nicaieri. Fiecare cu ce-l doare. Personal, desi am TDI neamule cicalacacichicea, ma incanta mai mult ideea unui TSI d'ala de 1.4 decat orice diesel fie el si common rail, dar cand vad cati km fac cu un plin la tractor imi vine mintea la loc ![]() This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 15:13 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Eu nu mi-as cumpara niciodata o masina gen VW Golf 6 cu motor de 1.4 TSI de 120 CP sau 160 CP. De la 1.8 in sus. Mi se pare prea mic motorul pentru a scoate din el o asemenea putere pentru o masina de 1.4 tone. Nu stiu ce materiale utilizeaza astia, insa nu il vad cu ochi buni.
Plus ca am vazut ca este si pe Jetta si pe Passat, iti dau seama Jetta cu motor de 1.4 ? Parca pui motor de Matiz pe Logan. Azi am vazut un VW Scirocco (daca am scris bine) 2.0 TSI ... bestial ! This post has been edited by adrian_c: 30 Apr 2009, 16:05 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 00:46) Orice diesel am condus, mi-a adus aminte de dacia berlina cu aprinderea dereglata. Din cei care iubiti dieselul, ati dus vreodata vreun motor pe benzina pana in limitare, ati schimbat vreodata vitezele la 6000 de ture? Nu zic nu, pentru carat sarcini mari, tractat o rulota, e mai bun, dar altfel... Recent am condus un biet Megane 1.6 16V 115 CP, despre care multi se plang ca nu prea trage si ca prefera dci-ul de 85Cp. L-am dus pana in 175km/h fluierand, tragea masina aia de n-avea aer, dadea clasa E-Classe-ului de 136 CP pe care l-am mai condus (bine, E-ul excela in altele, nu in sportivitate), era o placere sa-i dai talpa si sa simti masina cum pleaca de sub tine. Am zis ca in vecii vecilor nu imi voi lua diesel dupa ce am condus-o. Oare cum ar fi fost cu motorul de 2 litri si 136 CP? QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 11:37) Eu nu ti-as dori sa ai un accident (se te loveasca cineva in spate) si sa iti explodeze butelia de GPL. Tot ce este in jurul tau pe o raza de 100-200 m va fi distrus. Si nu ti se pare ciudat ca, de aproape 10 ani de cand au aparut pe piata romaneasca masinile echipate cu instalatii GPL, nu a existat nici un caz dintr-asta? |
--------------------
.
.
.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#88
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 30 Apr 2009, 18:50) Orice diesel am condus, mi-a adus aminte de dacia berlina cu aprinderea dereglata. Din cei care iubiti dieselul, ati dus vreodata vreun motor pe benzina pana in limitare, ati schimbat vreodata vitezele la 6000 de ture? Nu zic nu, pentru carat sarcini mari, tractat o rulota, e mai bun, dar altfel... si daca nu imi place sa duc masina pana in 6 mii de ture ca sa scot ceva din ea? daca imi place sa calc acceleratia la 2000 de ture si sa ma lipeasca de scaun? aveam si eu o parere proasta despre dieseluri pana am condus tdi de 131cp/310 nm ![]() ![]() bine, tot nu mi-as lua dizel pentru ca sunt mai paranoic de fel ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#89
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
O avea dieselul la arbore 310 Nm la 2000 rpm, dar un benzinar la 4000 rpm într-o treaptă potrivită are mai mult cuplu la roată...
O fi mai comod să depășești cu a 4-a sau a 5-a cu tractorul, lăsănd în urmă un nor de praf, dar parcă e mai frumos și mai rapid cu a 3-a și un sunet rafinat. This post has been edited by MAERSK: 30 Apr 2009, 18:28 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#90
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
un benzinar de 2000cmc si 150 cp, da, dar cat consuma ala?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:56 |