DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau benzinara ?

SSilent
post 30 Apr 2009, 11:16
Post #61


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 09:54)
Pentru cei care nu au condus un automobil cu motor Diesel ii invit sa o faca.

Se vor convinge singuri !
*



am condus... asa si? mare lucru...

faceti o tura cu o benzinara turbinata (ca sa nu zic turbata) sa va convingeti, sau eventual cu o chinezoaica de iti urca aproape instant in 9000+ de ture wink.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Apr 2009, 11:18
Post #62


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




adica compari aia de masina cu cea de apartament? blink.gif si eu sunt simpatic? macar recunosti ca nu explodat niciuna pana acum, de ce ar incepe dintr-o data? butelia aia de GPL rezista, am vazut cu ochii mei masina carbonizata complet, au ramas doar piesele metalice si butelia bine mersi cu gaz in ea, n'a avut nici pe naiba.

Ce cred eu, te-ai dat jos din SLZ Scala care e un rht de masina, si te-ai urcat in Citroen C4, care din intamplare e si diesel, si normal sa ti se para supermasina si supermotor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 30 Apr 2009, 11:36
Post #63


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




imbratisati-va dizalu ecologistilor laugh.gif



inca ceva... dizalu nu poate face asta rolleyes.gif


This post has been edited by SSilent: 30 Apr 2009, 11:37


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Apr 2009, 11:37
Post #64


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(argon @ 30 Apr 2009, 10:18)
adica compari aia de masina cu cea de apartament? blink.gif    si eu sunt simpatic?   macar recunosti ca nu explodat niciuna pana acum, de ce ar incepe dintr-o data?   butelia aia de GPL rezista, am vazut cu ochii mei masina carbonizata complet, au ramas doar piesele metalice si butelia bine mersi cu gaz in ea, n'a avut nici pe naiba.

Ce cred eu, te-ai dat jos din SLZ Scala care e un rht de masina, si te-ai urcat in Citroen C4, care din intamplare e si diesel, si normal sa ti se para supermasina si supermotor.
*



Domnule Argon, eu iti sugerez sa iti contolezi limbajul si sa nu incepi cu jigniri.

Fiecare are parerile lui, nu am criticat in nici un fel nici GPL-ul, nici Benzina si nici Dieselul. Fiecare are avantaje si dezavantaje. Am spus ca nu sunt adeptul GPL. Insa nu iti permit sa spui ca Solenza este un rahat de masina. Solenza este chiar o masina reusita din toate punctele de vedere.

Nu stiu daca ai remarcat, insa sunt in continuare si posesor al Solenzei, chiar daca un C4 nu intamplator diesel este intrat in familie. Si ma simt foarte bine in amandoua masinile.

Respecta deci parerile celorlalti !

This post has been edited by adrian_c: 30 Apr 2009, 11:40


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Apr 2009, 11:42
Post #65


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




unde-i jignirea? am jignit un fier? asta-i problema... sunt unele pareri bazate de zvonuri, pe nimic real care nu merita respectate.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Apr 2009, 11:45
Post #66


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(argon @ 30 Apr 2009, 10:42)
unde-i jignirea? am jignit un fier? asta-i problema...
*



Din pacate nu este "fierul" tau !


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Apr 2009, 11:57
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




din cite stiu eu butelia nu are nici un sistem de siguranta sa deschida gazul cind aprinzi aragazul si sa inchida cind il stingi in plus la crearea unei presiuni mai mari nu este eliminat surplusul afara.
explozia se produce la o concentretie daca nu ma insel intre 4 si 6% intre gaz si aer peste nu se intimpla nimic iar butanul/propanul care este mai greu decit aerul se lasa in jos, nu se ridica precum metanul

This post has been edited by bygy007: 30 Apr 2009, 11:58


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2009, 12:10
Post #68


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 12:36)
imbratisati-va dizalu ecologistilor  laugh.gif
inca ceva... dizalu nu poate face asta  rolleyes.gif
*



daca tot compari mere cu pere, atunci fi antena la cat cuplu are fiecare wink.gif
vezi cuplul la sfaristul fiecarui filmulet si o sa vezi ca desi bmw-ul are cu 50% mai multi "cai", cuplul e cu 50% mai jos wink.gif

vezi ca la primul film trebuie sa transformi din ft lb in nm, ai aici un calculator wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 30 Apr 2009, 12:20
Post #69


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




stiu asta domnule Ov, chestia e ca un motor pe benzina rupe un dizal pe circuit, dar un dizal rupe o benzina la carat, ideea era alta, nu avem nevoie de dizaluri pe turisme pt ca am spus si mai sus mai mult de 500 kg nu o sa caram niciodata... si inca ceva, Dodge-ul ala are motor de 7 litri mi se pare si biturbo, BMW-ul are motor de 2.8 cu o singura turbina wink.gif si ar mai fi de remarcat si fumul pe care il impartaseste Dodge-ul cu natura smile.gif

repet, nu vad de ce as da mult mai mult pe o masina doar pt. ca e dizal, nu inteleg care e scopul, vreau duba/tir... atunci da, categoric dizal, vreau un turism la care sa agat rulota? ok, merge dizalu... dar pentru o masina pe care o scoti din oras o data pe saptamana, sau chiar masina de naveta pe distante lungi, benzina, ca nu faci din Dacia DCi Freightliner wink.gif

This post has been edited by SSilent: 30 Apr 2009, 12:29


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Apr 2009, 12:37
Post #70


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




De acord cu SSilent, vrei o masina sa te fatai prin oras, mai pleci o data de doua ori pe an in concediu ect etc ... ia benzina. Mergi mult prin tara, in afara tarii, ai bagaje, familie mare cumpara diesel.

Hai weekend placut tutror !

This post has been edited by adrian_c: 30 Apr 2009, 12:38


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 30 Apr 2009, 12:43
Post #71


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




care week-end bre? ca azi e joi wacko.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Apr 2009, 12:45
Post #72


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 11:43)
care week-end bre? ca azi e joi  wacko.gif
*



smile.gif, pai maine este 1 mai muncitoresc !


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2009, 13:44
Post #73


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 13:20)
stiu asta domnule Ov, chestia e ca un motor pe benzina rupe un dizal pe circuit


domnu', stiu ca-i pielea a dracu' pe mine, dar daca mi-o ridici la fileu nu ma pot abtine icon_mrgreen.gif

ia studiaza castigatorii pe ultimii ani la Le Mans (adica o cursa d'aia pe circuit de care pomenesti matale) si vezi ce masini au castigat ph34r.gif

ca sa-ti dau o mana de ajutor iti dau si un link direct: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_24_Ho...Le_Mans_winners


... deci, cum era cu TDI-ul laugh.gif cool.gif ?

P.S. si ca sa nu intelegi gresit, pana in 2006 nu au concurat masini cu motor diesel

This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 13:47


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Apr 2009, 13:49
Post #74


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




OV, regulile favorizeaza clar dieselurile. si stii asta.
Credeam ca pe aici disputele diesel vs benzina sunt inchise de moderatori din faza (in special os).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2009, 13:51
Post #75


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




da, ai dreptate, ar trebui sa favorizeze benzinarele radmasa.gif ca sa mai castige si ele.



--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 30 Apr 2009, 13:52
Post #76


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 17:54)
Pentru cei care nu au condus un automobil cu motor Diesel ii invit sa o faca.

Se vor convinge singuri !
Am facut-o si m-am convins singur ca inca nu e ceea ce-mi trebuie. NEEEEXT!


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Apr 2009, 14:03
Post #77


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




OV, intre un TURBOdiesel de 5000 cmc si un Otto TURBo de 5000 cmc fara limite puse in regulamet,cine crezi tu ca ar castiga? Asa, ca timpi pe tur?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2009, 14:06
Post #78


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca are destula benzina si nu se strica pana la sfarsitul cursei, probabil otto-ul 04.gif (asta fara sa luam in considerare opririle pt realimentare)

This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 14:07


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 30 Apr 2009, 14:21
Post #79


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Pe de alta parte, hai sa nu fim chiar asa carcotasi si sa dam Cezarului ce-i al Cezarului:
http://www.audi.com/com/brand/en/experienc..._endurance.html

Audi cu motorul asta a rupt in bucati constant toata concurenta, in conditiile de regulament impuse deocamdata, in cursele de anduranta. Asta inseamna pana la urma engineering, nu?
Alti producatori gen Fiat, PSA sau Renault trebuie sa mai traga pe branci ca sa ajunga cu tractoarele lor la performantele tractoarelor de la Audi. Asta este adevarul


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2009, 14:34
Post #80


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




oricum, din 2007 a venit si peugeot cu un motor diesel, si desi nu a iesit pe primul loc (inaintea tdi-ului de la audi), a iesit pe 2 smile.gif

mai exact in 2007 a fost:
1. audi tdi
2. peugeot hdi
3. restu'

si in 2008:
1. audi tdi
2. peugeot hdi
3. peugeot hdi
4. audi tdi


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Apr 2009, 14:41
Post #81


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(argon @ 30 Apr 2009, 10:42)
unde-i jignirea? am jignit un fier? asta-i problema...  sunt unele pareri bazate de zvonuri, pe nimic real care nu merita respectate.
*



Adica toti cei de pe forum care isi spun parerile (fie ca sunt cu baza reala, auzite sau citite) nu merita citite si respectate ? Mai gandeste-te ! Dupa tine chiar nu inteleg ce rost mai au forumurile astea.

La intrebarea asta "Diesel sau Benzina ?" cati de pe forum iti pot da un raspuns bazat pe cifre reale ? Omul isi spune parerea pentru ca nu are timp sa stea sa caute pe net tot felul de teste si rapoarte de activitate.

Oricum intrebarile de genul asta nu vor avea niciodata un raspuns obiectiv atata timp cat oamenii raman oameni (si nu se transforma in roboti) avand fiecare preferintele lui.

Vrei personal sa vezi care este diferenta ? Atunci procedeza in felul urmator :
- Mergi la un drive test cu masina care iti place, si incerci o motorizare pe benzina si una pe motorina;
- Calculezi cat te costa reviziile, carburantul pentru perioada in care vrei sa pastrezi masina (orientativ);
- Iei in calcul ceva probabilitati de defectare injectoare, pompe de injectii, turbine etc
- Vezi cati bani ai in buzunar si alegi !


Vine weekendul luuuung !!


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2009, 14:41
Post #82


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 30 Apr 2009, 14:49)
regulile favorizeaza clar dieselurile.


ar trebui sa amintim si cum au fost "favorizate" motoarele diesel prin schimbarile de regulament. Sa vedem:

2007 - LMP1s with diesel engines had their fuel tank capacity decreased from 90 litres to 81 litres. LMP1s with petrol engines kept their 90 litre tanks.

2008 - Petrol engined Le Mans Prototype cars received a 3% larger air restrictor to increase power output and to balance performance between petrol and diesel engines.

This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 14:43


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Apr 2009, 14:59
Post #83


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu stiu daca ai obsercat, dar AUDI si peugeot sunt singurii producatori din cursa. Rstul sunt echipe private cu MUUUUlt mai putini bani. E oare mare minunea ca ua castigat.
Si BTW, rocmai pentru ca regulile sunt in favoarea diselurilor Porsche a refuzat sa intre la LMP1. ce ai citat tu mai sus sunt puse ca sa mai apropie castigatorii de pluton, nu sa-i dea acestuia o sansa.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Apr 2009, 15:05
Post #84


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Stiti cum rezolvam problema ?

Cumparati-va cate doua masini deodata ... una diesel, alta benzina biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2009, 15:07
Post #85


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




bine ma, m-ai convins. E o conspiratie mondiala impotriva otto-ului care e superior din toate punctele de vedere ca asa zici tu tongue.gif

adevarul e ca cu argumente de pe net putem sa ne razboim 100000 de ani si nu ajungem nicaieri. Fiecare cu ce-l doare.

Personal, desi am TDI neamule cicalacacichicea, ma incanta mai mult ideea unui TSI d'ala de 1.4 decat orice diesel fie el si common rail, dar cand vad cati km fac cu un plin la tractor imi vine mintea la loc wink.gif

This post has been edited by Ov: 30 Apr 2009, 15:13


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Apr 2009, 16:04
Post #86


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Eu nu mi-as cumpara niciodata o masina gen VW Golf 6 cu motor de 1.4 TSI de 120 CP sau 160 CP. De la 1.8 in sus. Mi se pare prea mic motorul pentru a scoate din el o asemenea putere pentru o masina de 1.4 tone. Nu stiu ce materiale utilizeaza astia, insa nu il vad cu ochi buni.

Plus ca am vazut ca este si pe Jetta si pe Passat, iti dau seama Jetta cu motor de 1.4 ? Parca pui motor de Matiz pe Logan.


Azi am vazut un VW Scirocco (daca am scris bine) 2.0 TSI ... bestial !

This post has been edited by adrian_c: 30 Apr 2009, 16:05


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 30 Apr 2009, 17:50
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 00:46)
Personal imi plac amandoua motoarele, insa chiar este o placere sa conduci un Diesel.
*


Orice diesel am condus, mi-a adus aminte de dacia berlina cu aprinderea dereglata. Din cei care iubiti dieselul, ati dus vreodata vreun motor pe benzina pana in limitare, ati schimbat vreodata vitezele la 6000 de ture? Nu zic nu, pentru carat sarcini mari, tractat o rulota, e mai bun, dar altfel...
Recent am condus un biet Megane 1.6 16V 115 CP, despre care multi se plang ca nu prea trage si ca prefera dci-ul de 85Cp. L-am dus pana in 175km/h fluierand, tragea masina aia de n-avea aer, dadea clasa E-Classe-ului de 136 CP pe care l-am mai condus (bine, E-ul excela in altele, nu in sportivitate), era o placere sa-i dai talpa si sa simti masina cum pleaca de sub tine. Am zis ca in vecii vecilor nu imi voi lua diesel dupa ce am condus-o. Oare cum ar fi fost cu motorul de 2 litri si 136 CP?

QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 11:37)
Eu nu ti-as dori sa ai un accident (se te loveasca cineva in spate) si sa iti explodeze butelia de GPL. Tot ce este in jurul tau pe o raza de 100-200 m va fi distrus.
*


Si nu ti se pare ciudat ca, de aproape 10 ani de cand au aparut pe piata romaneasca masinile echipate cu instalatii GPL, nu a existat nici un caz dintr-asta?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 30 Apr 2009, 17:58
Post #88


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova





QUOTE(Laurentziu83 @ 30 Apr 2009, 18:50)
Orice diesel am condus, mi-a adus aminte de dacia berlina cu aprinderea dereglata. Din cei care iubiti dieselul, ati dus vreodata vreun motor pe benzina pana in limitare, ati schimbat vreodata vitezele la 6000 de ture? Nu zic nu, pentru carat sarcini mari, tractat o rulota, e mai bun, dar altfel...



si daca nu imi place sa duc masina pana in 6 mii de ture ca sa scot ceva din ea? daca imi place sa calc acceleratia la 2000 de ture si sa ma lipeasca de scaun? aveam si eu o parere proasta despre dieseluri pana am condus tdi de 131cp/310 nm biggrin.gif trage de mai rar, noaptea la plimbare prin oras consumul mediu afisat era 5,7%, in aceleasi conditii o lesinatura de 1.4 benzina consuma cu 2 litri mai mult (conduc asa ceva ph34r.gif )

bine, tot nu mi-as lua dizel pentru ca sunt mai paranoic de fel happy.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Apr 2009, 18:23
Post #89


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




O avea dieselul la arbore 310 Nm la 2000 rpm, dar un benzinar la 4000 rpm într-o treaptă potrivită are mai mult cuplu la roată...

O fi mai comod să depășești cu a 4-a sau a 5-a cu tractorul, lăsănd în urmă un nor de praf, dar parcă e mai frumos și mai rapid cu a 3-a și un sunet rafinat.

This post has been edited by MAERSK: 30 Apr 2009, 18:28


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 30 Apr 2009, 18:25
Post #90


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




un benzinar de 2000cmc si 150 cp, da, dar cat consuma ala?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:56
Forum Renault