DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau benzinara ?

C a t a l i n
post 30 Apr 2009, 18:26
Post #91


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Consumă atât cât trebuie.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Apr 2009, 19:29
Post #92


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ArtVandelay @ 30 Apr 2009, 18:25)
un benzinar de 2000cmc si 150 cp, da, dar cat consuma ala?
*




cine te pune sa-ti iei o antichitate? intre timp a mai evoluat tehnica si au scazut consumurile, adica la un 2.0 FSI ai 200 de cai la un consum de 6,2 % extraurban si 11 urban, adica cat un câh de Logan 1,4.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 30 Apr 2009, 19:36
Post #93


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Cate aberatii am putut sa citesc aici. radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Apr 2009, 19:47
Post #94


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(argon @ 30 Apr 2009, 19:29)
cine te pune sa-ti iei o antichitate?  intre timp a mai evoluat tehnica si au scazut consumurile, adica la un 2.0 FSI ai 200 de cai la un consum de 6,2 % extraurban si 11 urban, adica cat un câh de Logan 1,4.
*


era bine de precizat, consumul ala,il obtii,in juru vitezei de 100/120.. si mers constant, gen autostrada,.cum teai dat la ia in inferioare......cum scoti 15 blush.gif biggrin.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Apr 2009, 19:48
Post #95


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu zic să te informezi cum e calculat standard acel consum, că e normă europeană...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 30 Apr 2009, 19:58
Post #96


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




bine domnule Ov, daca erau atat de stralucite dizalurile le vedeam prin mai multe competitii, nu numai in Le Mans, sau ce ai prezentat tu acolo... prin simplu fapt ca e cursa de anduranta dizalu are deja "the edge" wink.gif daca tot sunt asa bune si pe circuit, de ce nu vedem lamborghini dizal? ferrari? porsche? sau de ce nu vedem dizal prin Formule? (F1, F3, F reno si altele)


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Apr 2009, 20:01
Post #97


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




TDI concurează și în WTCC.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 30 Apr 2009, 20:17
Post #98


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 20:58)
bine domnule Ov, daca erau atat de stralucite dizalurile le vedeam prin mai multe competitii, nu numai in Le Mans, sau ce ai prezentat tu acolo... prin simplu fapt ca e cursa de anduranta dizalu are deja "the edge"  wink.gif  daca tot sunt asa bune si pe circuit, de ce nu vedem lamborghini dizal? ferrari? porsche?de ce nu vedem lamborghini dizal? ferrari? porsche? sau de ce nu vedem dizal prin Formule? (F1, F3, F reno si altele)
*



exista o traditie..

iar in F1 e interzis dieselul


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 30 Apr 2009, 22:21
Post #99


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 19:58)
de ce nu vedem lamborghini dizal? ferrari? porsche?
*



trebuie sa apara acum porsche cayenne diesel... nu va fi pentru circuit facut, dar nu se stie niciodata.

fara suparare, dar acest topic mi se pare un pic degeaba facut. adica si unchiul meu care locuieste in provincie si n-are treaba cu internetul, masina a avut o dacie berlina, momentan are o solenza, a inteles si el cum sta treaba intre benzinar si diesel.
faci km multi pe an, cari greutate, faci pe taxiul in oras => iti iei diesel, restul situatiilor iei benzinar.

zicea cineva pe aici ca faptul ca vede un consum foarte mic pe cb-ul masinii il face sa se simta bine si sa nu-i para rau ca a ales diesel, chiar daca nu face multi km pe an. eu zic sa-si faca un calcul in care sa ia in considerare tot ceea ce investeste in masina si sa vada ca acea stare data de consumul mic afisat, este falsa, posibil chiar sa-l coste mai mult decat daca ar fi detinut o benzinara.

This post has been edited by slider2: 30 Apr 2009, 22:21


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 1 May 2009, 00:20
Post #100


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Hai ca devine interesant topicul si poate ne trezim cu el inchis !


Nu stiu ce au toti cu fumul lasat in spate de diesel. Daca bagi piciorul in acceleratie ca disperatu', sa ajungi la "limita de fum" de aia iese. Daca stii sa mergi cu masina, nu subturezi, nu supraturezi, nu iese nici un fum.

Acum cateva minute tocmai ce am venit de la drum lung (400 km) si nu am trecut de 4.2 l/ 100 km (mers lejer intre 50 km/h si 125 km/h), iar in oras sunt la 4.5 l/100 km. Si sa nu uit sa spun ca masina este in perioada de rodaj are aprox. 3.5k km .

Deci, pentru drumuri lungi (asa ca mine, 2000-2500 km pe luna) eu zic ca se merita un Diesel.

This post has been edited by adrian_c: 1 May 2009, 00:27


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2009, 09:10
Post #101


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




La ce turație faci rodajul ăsta?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 May 2009, 11:04
Post #102


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.579
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 11:37)
Eu nu ti-as dori sa ai un accident (se te loveasca cineva in spate) si sa iti explodeze butelia de GPL. Tot ce este in jurul tau pe o raza de 100-200 m va fi distrus.

Si cum am spus parerile sunt personale, nu agreez GPL-ul decat pe masinile utilizate in scop profesional.

Intradevar, costul redus al GPL-ului reprezinta un mare avantaj. Insa motorul de Logan nu este proiectat sa functioneze cu GPL (motoare de generatie veche) si astfel MTBF-ul lui va fi mai mic decat al unui motor clasic. In plus, placerea de a conduce este minima.
*


E butelie de GPL sau de TNT?
Si motorul de Logan cu GPL montat in fabrica e proiectat sa mearga pe gpl.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 1 May 2009, 11:09
Post #103


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




frate uni inca traiesc in epoca de piatra cu gpl-ul,cum sa explodeze mai ? ,butelia aia nu explodeaza chiar daca o pui plina cu gpl pe foc wink.gif ,au uni niste vise. Ce sa mai zic ca e foarte dura dai cu ciocanu in ea si dabia se zgarrie .


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 1 May 2009, 12:19
Post #104


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




Final Destination radmasa.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 May 2009, 13:37
Post #105


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




eu zic ca din 10 masini busite infiorator in spate, 5 cu benzina si 5 cu gaz (cea mai ieftina si proasta instalatie), toate alea 5 pe benzina vor lua foc, si niciuna pe gaz nu va pati nimic wink.gif

Gazul, chiar daca se sparge butelia, o sa se piarda in atmosfera aproape instantaneu, pe cand benzina ramane acolo.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 1 May 2009, 13:44
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Nu chiar. Daca nu merge valva de siguranta si se sparge butelia uite ce primesti:


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 1 May 2009, 13:47
Post #107


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




de la diesel vs benzina la wtcc si gpl wacko.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 1 May 2009, 14:08
Post #108


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(MAERSK @ 1 May 2009, 08:10)
La ce turație faci rodajul ăsta?
*



Pai pana la 1500 km, intre 1750 rpm (turatia de cuplu maxim) si maxim 2000 rpm. Intre 1500 - 3000 km, in cicluri alternante nu am depasit 2500 rpm, iar pana la 5000 km vreau sa urc pana la 3000 rpm, bine inteles tot in cicluri alternante. Merg insa foarte lin, fara accelerari si franari bruste. Insa sa nu ies din subiectul topicului voi face un topic la "Jurnal de bord" si voi descrie acolo toata procedura. Insa cam peste 2 luni pentru ca acum sunt destul de ocupat la munca si in plus voi termina si rodajul atunci.

Mai dragi colegi, aia cu explozia a fost o exagerare, desi probabilitea sa explodeze nu este 0. Repet ... personal nu agreez GPL-ul.

liviu2004, foarte bun filmuletul ... poate inteleg si baietii ! smile.gif


This post has been edited by adrian_c: 1 May 2009, 14:10


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 May 2009, 14:18
Post #109


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




cred ca o subturezi cam mult.
La mine (la TDI smile.gif ) zicea ca pot sa-i dau pana in 3000rpm. E adevarat ca nu am accelerat brusc si nici cu 3000 n-am mers, dar in "rodaj" nu prea am schimbat sub 2500.
Si acum, turatia la care schimb este 2500-3000


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2009, 14:20
Post #110


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eh, după ce termini tutorialul despre rodaj poate începi unul despre curățarea EGR și turbinei. (asta că tot întreabă lumea care e problema cu fumul și cenușa)


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 1 May 2009, 14:24
Post #111


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Chiar nu merg subturat, am mers putin pana la 1500 km, insa dupa 1500, merg minim 2000 rpm si maxim 2500 rpm. Dupa 5000 km voi schimba si eu la 3000 rpm.

Stiu care este treaba cu valva EGR si turbina. Oricum multumesc !

Ov, si cine zicea sa ii dai 3000 rpm ? Eu m-am bazat pe ceea ce scrie in manualul de Citroen si un manual de la Mitsubishi despre rodajul motoarelor Diesel.

This post has been edited by adrian_c: 1 May 2009, 14:26


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 May 2009, 14:38
Post #112


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




asa zicea la mine, ca in primii 1500km sa nu depasesc 3000rpm


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 1 May 2009, 15:13
Post #113


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(Ov @ 1 May 2009, 13:38)
asa zicea la mine, ca in primii 1500km sa nu depasesc 3000rpm
*



In manualul de la Citroen spune ca in primuu 1500 km sa nu se depaseasca 2/3 din regimul maxim, regim pe care l-am considerat la 4000 rpm. Rezulta deci 2700 rpm. Insa in manualul de la Mitsu spunea a nu se depasi 2000 rpm.


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2009, 15:18
Post #114


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dubios acel 2000 rpm.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fisicooo
post 1 May 2009, 16:39
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 20 March 06
From: Constanta




am 2 masini logan in familie una e un diesel de 65 cp si alta o benzinara cu gpl din fabrica de 75 cp si le-am condus pe amandoua in proportii egale.Va spun un lucru dieselul bate benzinara la orice capitol(putere,cuplu,comfort,consum)De acum numai masini diesel o sa imi cumpar.E o placere sa mergi la drum lung cu dieselul nu trebuie sa schimbi asa des vitezele, la munte cuplul face toti banii la consum mai economica de atat nu se poate si in plus ai senzatia ca motorasul de 65 cp are tot timpul o rezerva de putere la benzina in schimb ai impresia ca motorul e la limita nu poate mai mult trebuie sa fii foarte prudent in depasiri .Apropo de reviziile mai scumpe la diesel am dat recent la revizia de 60000 km la diesel 8 mil si la restul in jur de 3 mil deci e la fel ca la benzinara numai ca se fac un pic mai des iar in privinta injectoarelor,pompei si piliturii sau la ce am mai auzit aici nu are nici pe dracu la munca am tot un dci cu 130000km si merge de rupe.Motorul dci este o minune de motor daca nu ai pretentii de Schumacher pana in 120km/h duce super lejer si sa fim seriosi in Romanica nu ai nevoie de mai mult.


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci 2006, laureate - CT-02-SEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2009, 16:42
Post #116


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu e vina motorului dacă șoferul n-are habar să utilizeze corect o cutie de viteze.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 1 May 2009, 16:53
Post #117


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




pe unii ii mai intereseaza si confortul si linistea la volan, una e sa depasesti in treapta a 5-a si alta e sa ii dai a 3-a sa auzi motorul urland..o fi frumos la honda, dar la logan nu prea e..


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2009, 17:09
Post #118


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Adevărul e că dci-ul e foarte silențios la cât de insonorizat e Logan-ul...

Cât despre asocierea liniștii la volan și Logan, cu orice motorizare, nimic de zis, doar radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by MAERSK: 1 May 2009, 17:11


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 1 May 2009, 17:16
Post #119


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




cum puteti sa spuneti ca DCi-ul e silentios nu stiu, am mers cu diferite ocazii cu o dacie dinasta dizal si la ralanti facea ca un tractor, daca mai deschideai si geamurile era mai rau, cu parere de rau spun ca, 1210-le meu era cu mult mai silentios decat dizalu ala.... si macar daca avea un sunet placut dizalu... nu... troc troc troc troc wacko.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tince1290
post 1 May 2009, 21:24
Post #120


Membru cititor


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 19 September 08




vezi cum e pe autostrada...la 140...ce "frumos" suna wink.gif.....la diesel ma refer...de vibratii nu mai vorbesc....uite...experiment....mergi cu diesel 100 km si apoi urca-te intr-o benzinara....la prima intersectie o sa crezi ca a murit motorul....

in fine...fiecare are avantajul si dezavantajul ei.....dieselul este intr-adevar mai economic daca mergi mult (si daca sti cum sa te comporti cu el) dar benzina iti da o senzatie mai placuta si mai sportiva...parerea mea (eu avand benzinara iar parintii dieselara)


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 14:37
Forum Renault