Diesel sau benzinara ?
![]() ![]() ![]() |
Diesel sau benzinara ?
C a t a l i n |
![]()
Post
#91
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
argon |
![]()
Post
#92
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 30 Apr 2009, 18:25) cine te pune sa-ti iei o antichitate? intre timp a mai evoluat tehnica si au scazut consumurile, adica la un 2.0 FSI ai 200 de cai la un consum de 6,2 % extraurban si 11 urban, adica cat un câh de Logan 1,4. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mad toz |
![]()
Post
#93
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Cate aberatii am putut sa citesc aici.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#94
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(argon @ 30 Apr 2009, 19:29) cine te pune sa-ti iei o antichitate? intre timp a mai evoluat tehnica si au scazut consumurile, adica la un 2.0 FSI ai 200 de cai la un consum de 6,2 % extraurban si 11 urban, adica cat un câh de Logan 1,4. era bine de precizat, consumul ala,il obtii,in juru vitezei de 100/120.. si mers constant, gen autostrada,.cum teai dat la ia in inferioare......cum scoti 15 ![]() ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#95
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu zic să te informezi cum e calculat standard acel consum, că e normă europeană...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
SSilent |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
bine domnule Ov, daca erau atat de stralucite dizalurile le vedeam prin mai multe competitii, nu numai in Le Mans, sau ce ai prezentat tu acolo... prin simplu fapt ca e cursa de anduranta dizalu are deja "the edge"
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#97
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
TDI concurează și în WTCC.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#98
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 20:58) bine domnule Ov, daca erau atat de stralucite dizalurile le vedeam prin mai multe competitii, nu numai in Le Mans, sau ce ai prezentat tu acolo... prin simplu fapt ca e cursa de anduranta dizalu are deja "the edge" ![]() exista o traditie.. iar in F1 e interzis dieselul |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#99
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2009, 19:58) trebuie sa apara acum porsche cayenne diesel... nu va fi pentru circuit facut, dar nu se stie niciodata. fara suparare, dar acest topic mi se pare un pic degeaba facut. adica si unchiul meu care locuieste in provincie si n-are treaba cu internetul, masina a avut o dacie berlina, momentan are o solenza, a inteles si el cum sta treaba intre benzinar si diesel. faci km multi pe an, cari greutate, faci pe taxiul in oras => iti iei diesel, restul situatiilor iei benzinar. zicea cineva pe aici ca faptul ca vede un consum foarte mic pe cb-ul masinii il face sa se simta bine si sa nu-i para rau ca a ales diesel, chiar daca nu face multi km pe an. eu zic sa-si faca un calcul in care sa ia in considerare tot ceea ce investeste in masina si sa vada ca acea stare data de consumul mic afisat, este falsa, posibil chiar sa-l coste mai mult decat daca ar fi detinut o benzinara. This post has been edited by slider2: 30 Apr 2009, 22:21 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Hai ca devine interesant topicul si poate ne trezim cu el inchis !
Nu stiu ce au toti cu fumul lasat in spate de diesel. Daca bagi piciorul in acceleratie ca disperatu', sa ajungi la "limita de fum" de aia iese. Daca stii sa mergi cu masina, nu subturezi, nu supraturezi, nu iese nici un fum. Acum cateva minute tocmai ce am venit de la drum lung (400 km) si nu am trecut de 4.2 l/ 100 km (mers lejer intre 50 km/h si 125 km/h), iar in oras sunt la 4.5 l/100 km. Si sa nu uit sa spun ca masina este in perioada de rodaj are aprox. 3.5k km . Deci, pentru drumuri lungi (asa ca mine, 2000-2500 km pe luna) eu zic ca se merita un Diesel. This post has been edited by adrian_c: 1 May 2009, 00:27 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#101
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
La ce turație faci rodajul ăsta?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#102
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.579 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 30 Apr 2009, 11:37) Eu nu ti-as dori sa ai un accident (se te loveasca cineva in spate) si sa iti explodeze butelia de GPL. Tot ce este in jurul tau pe o raza de 100-200 m va fi distrus. Si cum am spus parerile sunt personale, nu agreez GPL-ul decat pe masinile utilizate in scop profesional. Intradevar, costul redus al GPL-ului reprezinta un mare avantaj. Insa motorul de Logan nu este proiectat sa functioneze cu GPL (motoare de generatie veche) si astfel MTBF-ul lui va fi mai mic decat al unui motor clasic. In plus, placerea de a conduce este minima. E butelie de GPL sau de TNT? Si motorul de Logan cu GPL montat in fabrica e proiectat sa mearga pe gpl. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
C@talin |
![]()
Post
#103
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
frate uni inca traiesc in epoca de piatra cu gpl-ul,cum sa explodeze mai ? ,butelia aia nu explodeaza chiar daca o pui plina cu gpl pe foc
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
SSilent |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
Final Destination
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Ov |
![]()
Post
#105
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca din 10 masini busite infiorator in spate, 5 cu benzina si 5 cu gaz (cea mai ieftina si proasta instalatie), toate alea 5 pe benzina vor lua foc, si niciuna pe gaz nu va pati nimic
![]() Gazul, chiar daca se sparge butelia, o sa se piarda in atmosfera aproape instantaneu, pe cand benzina ramane acolo. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Nu chiar. Daca nu merge valva de siguranta si se sparge butelia uite ce primesti:
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#107
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
de la diesel vs benzina la wtcc si gpl
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
adrian_c |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 1 May 2009, 08:10) Pai pana la 1500 km, intre 1750 rpm (turatia de cuplu maxim) si maxim 2000 rpm. Intre 1500 - 3000 km, in cicluri alternante nu am depasit 2500 rpm, iar pana la 5000 km vreau sa urc pana la 3000 rpm, bine inteles tot in cicluri alternante. Merg insa foarte lin, fara accelerari si franari bruste. Insa sa nu ies din subiectul topicului voi face un topic la "Jurnal de bord" si voi descrie acolo toata procedura. Insa cam peste 2 luni pentru ca acum sunt destul de ocupat la munca si in plus voi termina si rodajul atunci. Mai dragi colegi, aia cu explozia a fost o exagerare, desi probabilitea sa explodeze nu este 0. Repet ... personal nu agreez GPL-ul. liviu2004, foarte bun filmuletul ... poate inteleg si baietii ! ![]() This post has been edited by adrian_c: 1 May 2009, 14:10 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Ov |
![]()
Post
#109
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cred ca o subturezi cam mult.
La mine (la TDI ![]() Si acum, turatia la care schimb este 2500-3000 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#110
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eh, după ce termini tutorialul despre rodaj poate începi unul despre curățarea EGR și turbinei. (asta că tot întreabă lumea care e problema cu fumul și cenușa)
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Chiar nu merg subturat, am mers putin pana la 1500 km, insa dupa 1500, merg minim 2000 rpm si maxim 2500 rpm. Dupa 5000 km voi schimba si eu la 3000 rpm.
Stiu care este treaba cu valva EGR si turbina. Oricum multumesc ! Ov, si cine zicea sa ii dai 3000 rpm ? Eu m-am bazat pe ceea ce scrie in manualul de Citroen si un manual de la Mitsubishi despre rodajul motoarelor Diesel. This post has been edited by adrian_c: 1 May 2009, 14:26 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Ov |
![]()
Post
#112
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
asa zicea la mine, ca in primii 1500km sa nu depasesc 3000rpm
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(Ov @ 1 May 2009, 13:38) In manualul de la Citroen spune ca in primuu 1500 km sa nu se depaseasca 2/3 din regimul maxim, regim pe care l-am considerat la 4000 rpm. Rezulta deci 2700 rpm. Insa in manualul de la Mitsu spunea a nu se depasi 2000 rpm. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#114
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dubios acel 2000 rpm.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Fisicooo |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 06 From: Constanta ![]() |
am 2 masini logan in familie una e un diesel de 65 cp si alta o benzinara cu gpl din fabrica de 75 cp si le-am condus pe amandoua in proportii egale.Va spun un lucru dieselul bate benzinara la orice capitol(putere,cuplu,comfort,consum)De acum numai masini diesel o sa imi cumpar.E o placere sa mergi la drum lung cu dieselul nu trebuie sa schimbi asa des vitezele, la munte cuplul face toti banii la consum mai economica de atat nu se poate si in plus ai senzatia ca motorasul de 65 cp are tot timpul o rezerva de putere la benzina in schimb ai impresia ca motorul e la limita nu poate mai mult trebuie sa fii foarte prudent in depasiri .Apropo de reviziile mai scumpe la diesel am dat recent la revizia de 60000 km la diesel 8 mil si la restul in jur de 3 mil deci e la fel ca la benzinara numai ca se fac un pic mai des iar in privinta injectoarelor,pompei si piliturii sau la ce am mai auzit aici nu are nici pe dracu la munca am tot un dci cu 130000km si merge de rupe.Motorul dci este o minune de motor daca nu ai pretentii de Schumacher pana in 120km/h duce super lejer si sa fim seriosi in Romanica nu ai nevoie de mai mult.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
2006, laureate
- CT-02-SEY
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#116
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu e vina motorului dacă șoferul n-are habar să utilizeze corect o cutie de viteze.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#117
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
pe unii ii mai intereseaza si confortul si linistea la volan, una e sa depasesti in treapta a 5-a si alta e sa ii dai a 3-a sa auzi motorul urland..o fi frumos la honda, dar la logan nu prea e..
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#118
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Adevărul e că dci-ul e foarte silențios la cât de insonorizat e Logan-ul...
Cât despre asocierea liniștii la volan și Logan, cu orice motorizare, nimic de zis, doar ![]() ![]() ![]() This post has been edited by MAERSK: 1 May 2009, 17:11 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
SSilent |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
cum puteti sa spuneti ca DCi-ul e silentios nu stiu, am mers cu diferite ocazii cu o dacie dinasta dizal si la ralanti facea ca un tractor, daca mai deschideai si geamurile era mai rau, cu parere de rau spun ca, 1210-le meu era cu mult mai silentios decat dizalu ala.... si macar daca avea un sunet placut dizalu... nu... troc troc troc troc
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Tince1290 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
vezi cum e pe autostrada...la 140...ce "frumos" suna
![]() in fine...fiecare are avantajul si dezavantajul ei.....dieselul este intr-adevar mai economic daca mergi mult (si daca sti cum sa te comporti cu el) dar benzina iti da o senzatie mai placuta si mai sportiva...parerea mea (eu avand benzinara iar parintii dieselara) |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 14:37 |