DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se opreste motorul in mers

Marius11
post 5 Jun 2009, 22:15
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 March 09




...intreb si eu ..oki a scazut debitul.....sad.gif...asta inseamna ca vine benzina dar mai putina..poate provoca oprirea instantanee a motorului..??... intreb doar...


--------------------
Dacia solenza solenza clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jun 2009, 23:30
Post #32


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai daca nu are presiune motorul nu poate sa suga cu asa putere din injector plus ca benzina sprayata sub presiune din injector se amestecul cu aerul ca sa devina omogen ... prea multa benzina se ineaca sprea putina se opreste.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Jun 2009, 11:35
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@Marius11 Fiind service autorizat ar trebui sa le c eri sa-ti repare masina, nu sa-ti schimbe piese pe bajbaite. Daca nu-s in stare sa determine care e problema, ar trebui sa-ti schimbe diverse piese 'de proba', nu sa te puna sa le cumperi lor un moitor pe bucati. In felul asta arunci o gramada de bani pe fereastra.

Evacuarea ti-au verificat-o sa nu fie infundata pe undeva (mai ales la catalizator)?
Motorul se incalzeste mai tare decat de obicei


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 6 Jun 2009, 15:28
Post #34


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Salut! Postez aici pentru ca am EXACT aceeasi problema, mare mi-a fost surpriza cand am intrat pe forum dupa mult timp, intru la probleme-Solenza si na surpriza, primul topic exact cu problema asta.

Sa descriu in detaliu problemele. Au fost doua la numar: 1. refuzul pornirii motorului; 2. simptome de motor "carburicios". Problema 1 s-a rezolvat dupa o curatare generala a tuturor mufarinelor si contactul cel mai afectat era cel de la senzorul de turatie.
Ei, problema a 2-a... asta e cea mai nasola problema de care nu scap de vara trecuta incoace, si nici dupa ce am facut diagnoza recent, tot n-au gasit nimic la sistemul de injectie. Treaba ciudata este ca totul a inceput vara trecuta, s-a diminuat spre toamna, toata iarna n-a avut nici pe dracu', cu venirea primaverii au reinceput problemele iar de o luna de zile efectiv nu mai pot folosi masina. Indiferent de incarcatura masinii, merg 15-20 de minute cu ea, condus in turatii normale, si incepe motorul sa dea in nas pana cand efectiv nu mai trage deloc. Merge trepidat, cu rateuri multe, exact cum facea berlina cand aveam carburatorul praf. Totul tine de sarcina, pentru ca la eliberarea pedalei (inca in viteza), simptomul trece, insa la accelerare iar incepe. Cand intr-un final se vede evident ca nu mai am nicio sansa, ies din viteza, nu mai calc acceleratia, si motorul moare singur. Trag pe dreapta, las motorul oprit si stau 10-15 minute pentru a mai beneficia dupa aceea de inca 5 minute "generoase" de functionare.
Mentionez:
- se incalzeste al naibii si porneste GMV-ul si o tine tot asa vreo 10 minute;
- nivelul apei in borcan este absolut OK;
- daca deschid capacul la borcan face un fass de zici ca e compresorul de pe locomotiva LE5100;
- la pornirea motorului imediat dupa incident, fara sa astept acele 10 minute, sta la relanti ok;
- inainte sa-mi remedieze contactele la senzorul de turatie, dupa ce dadeam vreo 30-40 de chei sa plece, se tura motorul singur intre 1000 si 2000 de ture in primul minut de functionare, asa, dupa capul lui, fara nicio noima (fara sa ating macar pedala). Asta n-a mai facut-o de atunci;
- uneori, cand face figurile astea, accepta totusi sa traga la relanti in viteza a 3-a absolut excelent;
- nu stiu la voi cum e, dar la mine indicatorul de temperatura n-a sarit niciodata de jumatate. Dupa un timp indelungat ajungeA la jumatate si mergea asa un numar infinit de kilometri. Acum ajunge la jumatate dupa primele 15 minute de mers si cam acolo incep figurile;
- pompa de apa pare ok.

Ce naiba are? sad.gif(((((

This post has been edited by Bullix: 6 Jun 2009, 15:29


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 6 Jun 2009, 15:41
Post #35


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Schimba-i termostatul de apa smile.gif ( parerea mea ) si vezi sa n-ai probleme cu motorasul pas-cu-pas sau cu cablul de acceleratie smile.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 6 Jun 2009, 18:08
Post #36


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Adaug, pentru a nuanta problema mersului motorului: motorul incepe sa traga prost, asa cum am spus, concomitent cu o oarecare lispa de reactie la acceleratie (ca tot mi-ai atras atentia, Cosmin), in sensul ca: neaccelerat, trage cat de cat, la accelerare moderata incepe sa se zbenguie grav, iar la calcarea BLANA a pedalei, nu se mai tureaza efectiv deloc, parca merge in frana de motor, ca si cum n-as avea piciorul pe pedala. Repet, toate acestea se intampla la putin timp dupa pornire. Imediat dupa pornire motorul trage relativ ok, dar parca oricum nu mai are pic de viata. Si stiu foarte bine cum a tras si ar trebui sa traga masina asta biggrin.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Jun 2009, 19:41
Post #37


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Faci aerisirea la primul circuit de racire (motor- radiator habitaclu), vezi ca ai un mic buson pe un furtun e desupra senzorului de turatie daca temperatura nu-si revine dupa 10 minute de functionat la 2000 de ture constant schimba termostatul cum spune colegul cosmin.
Curata injectoarele parerea mea si sa nu faci ciorba din ele tot parerea mea fiindca nus carburatoare ca pe 1310 . Curata si motoraslu pas cu pas ca se poate sa fie imbibat cu praf fin si ulei si se poate obtura axul sau . La fel cureti cu spray de carburator sau contact corpul clapeta si orificiul de pe corpul calpeta care are legatura cu motorasul pas cu pas.
Inca ceva verifica debitul dat de pompa si presiunea . In final daca de dimineata la ora 7 pornesti motorul si dupa o marje de 3 minute nu scade la 750 de ture fara sa pornesti aerotema faruri sau alti consumatori posibila defectiune e sonda lambda care face ca motorul sa lucreze in bucla deschisa cu un consum mai mare de carburant care in scurta vreme te face sa schimbi catalizatorul !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 6 Jun 2009, 20:11
Post #38


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Am deconectat de proba sonda lambda si tot la fel face; stiam ca daca o deconectezi si de la ea se trage beleaua, dispar simptomele... si sigur, risti distrugerea catalizatorului. Am mers doar putin cu ea deconectata si tot la fel merge.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 6 Jun 2009, 20:33
Post #39


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Nu cumva tie ti s-a incis motorul asa de rau incat ai ars garnitura de chiulasa ?! Iti pierde antigel ?


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Jun 2009, 20:34
Post #40


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Verificarea sondei lambda se poate face cu un aparat de masura analogic cuplat pe 1V si se pune borna minus pe caroserie iar borna plus pe firul din mijlocul de la mufa si se observa tensiunea furnizata de sonda . Tensiunea trebuie sa fie cuprinsa intre 0-1V daca nu genereaza tensiune sonda e defecta. Sonda mai are si o rezistenta de cativa ohmi asta se verifica la extremitatile mufei ... fiindca ea se alimenteaza cu 12v . Daca rezistenta e intrerupta iar sonda trebuie schimbata. Plus se verifica daca sonda e alimentata si acesta operatiune se face la rece la prima pornire a motorului . Daca aveai un latop o sanda de diagnostic si un program vedeai parametrii de lucru singur .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 6 Jun 2009, 21:02
Post #41


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(cosmin_2300 @ 6 Jun 2009, 20:33)
Nu cumva tie ti s-a incis motorul asa de rau incat ai ars garnitura de chiulasa ?! Iti pierde antigel ?
*



Bre, nu ma speria! ohmy.gif Vara trecuta am facut o tura lunga de mai bine de 10 ore pe Transfagarasan + alte drumuri specifice, aproape fara pauza... iar in tot "sejurul" de 5 zile am facut vreo 1500km, ca am luat toti muntii la rand radmasa.gif m-am uitat insa in permanenta la lichidul de racire si a fost mereu in regula. Insa eram 5 insi in masina plus ditamai bagajele si incepuse sa ma lase ambreiajul si am cam dat in ea... cam de atunci au inceput problemele, la cateva zile dupa reintoarcerea in Bucuresti... o fi garnitura dusa, da' toata iarna de ce n-a comentat nimic? blink.gif

Am sa fac testul la sonda lambda cu multimetrul, multumesc pentru indicatii biggrin.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Jun 2009, 22:26
Post #42


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Razi tu razi dar nu e rasul tau ... eu zic ca e de la injectoare in mare parte .. cam toate intampina belele astea da in nas merge prost trage greu... pompa si injectoarele restu senzorii de obicei nu pica sunt garantati sa functioneze tot timpul daca se respecta tensiunile de alimentare . Cel mai des pica sonda lambda .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 7 Jun 2009, 09:33
Post #43


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Rasu' lu' mama poate, daca vrea sa faca cumparaturile pe jos de-acum. Eu am bicicleta biggrin.gif Injectoarele n-ar trebui sa fie, au facut diagnoza la sistemul de injectie, am dat 1 milion jumate ca sa nu descopere nimic la ele, ce naiba?... Daca e pompa de benzina m-am ars, aia cate zeci de milioane mai costa?... Si zici ca de la sonda lambda poate sa faca figuri in asa hal, sa nu mai mearga aproape deloc?


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2009, 11:27
Post #44


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pompa de benzina o gasesti intre 90 de lei si 150 de lei , injectoarele nu pot fi vizualizate prin nici un soft si la relantii te pot pacali fiindca se deschid lent. Eu au face prin tatonare asa cum ti-am spus mai sus.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Jun 2009, 11:31
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu pe pompa de benzina am dat 280 lei (doar pe pompa electrica). Este Bosch si este ambalata intr-o cutie galbena pe care scrie cu rosu. Aceeasi pompa, dar ambalata in curie albastra Dacia-Renault era cu cel putin 100 de lei mai scumpa.
Nu are rost sa schimbi tot ansamblul.
Nu stiu exact cum arata o ansamblul pompa de SRN, pentru ca sistemul de alimentare este diferit. Are filtru extern si regulator pe rampa de injectoare, iar la Solenza filtrul este in pompa, iar regulatorul pe corpul acesteia. Am demontat partea inferioara si am curatat filtrul acela.

L. E. - care bre 90-150? Cred ca ai ramas in urma cu preturile.
Tot ansamblul este in jur de 600 de lei, cel mai ieftin.

This post has been edited by cristio_79: 7 Jun 2009, 11:32


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2009, 12:01
Post #46


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi ca si solenza are filtru mare de benzina separat de pompa si rezervor. La fel ca la srn si la solenza pompa de benzina are un mic filtru care se curata e o mica sita mai bine spus.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jun 2009, 12:08
Post #47


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Aiurea. SN are pompa (imersă) și filtru (lângă puntea spate) precum la Nova, plus acea sită pe sorbul pompei.

SLZ are filtrul tot în rezervor, lângă pompă.

Nu mai vorbi tâmpenii, ca de obicei!

This post has been edited by MAERSK: 7 Jun 2009, 12:18


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Jun 2009, 13:07
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Asule, eu de cate ori m-am bagat pe sub masina, nu am vazut nici un fel de filtru separat de pompa si rezervor, nici macar cand am dat rezervorul jos. Nici la a mea, nici la altele.
Singurul filtru era in partea inferioara a corpului pompei, deci nu separat de acesta.
Pompa este exact ca cea din topicul lui klaus: http://www.daciaclub.ro/Pompa-de-benzina-d...uta-t25486.html
Doar acel corp intra in rezervor si nimic altceva. Acela este unicul filtru la Solenza.
Cum am spus mai sus, nu stiu cum arata o pompa completa de SRN, daca are acel filtru in corp, dar presupun ca da, deoarece este o protectie inainte de intrarea in pompa electrica.
Un lucru pe care l-am aflat de la mai multe magazine: nu se mai gasesc decat foarte greu pompe de SRN, fara regulator. Doar cele de SLZ si LGN.

This post has been edited by cristio_79: 7 Jun 2009, 13:12


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2009, 14:12
Post #49


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(MAERSK @ 7 Jun 2009, 13:08)
Aiurea. SN are pompa (imersă) și filtru (lângă puntea spate) precum la Nova, plus acea sită pe sorbul pompei.

SLZ are filtrul tot în rezervor, lângă pompă.

Nu mai vorbi tâmpenii, ca de obicei!
*


Cine vorbeste tampeni ??? sunt doua modele asa ca nu toate solenzele au filtru montat in pompa.
Maersk esti chiar nesimtit !

This post has been edited by djasu82: 7 Jun 2009, 14:17

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 56.27k ) Number of downloads: 687


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jun 2009, 14:23
Post #50


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




NICIO SLZ nu are filtrul montat ÎN POMPĂ!

TOATE SLZ au filtrul ÎN REZERVOR!

talk to the hand!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2009, 14:44
Post #51


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu-ti mai da importanta vezi topicul lui Klaus si ai sa vezi cu ochii tai cum scoate filtru de la baza pompei .
you talk with your feet !

This post has been edited by djasu82: 7 Jun 2009, 14:48


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Jun 2009, 14:46
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Alea cu norma de depoluare 1504 nu s-au vandut niciodata in Romania, erau facute pentru tarile arabe.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jun 2009, 14:46
Post #53


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




La baza pompei nu înseamnă în pompă, băi plasmă pe youtube...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2009, 14:51
Post #54


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Barim nici nu sti cu ce se papa asa ceva de aduci in discutie plasma !
Apropo nu esti " BAI CU MINE " spunei celui care te-a crescut BAI fiindca nu te-a invatat sa respecti oamenii BAI ASTA!


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 7 Jun 2009, 14:58
Post #55


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Si totusi, de ce n-au putut baietii sa pastreze si vechiul filtru clasic ca pana acum, pus undeva in serie inainte de intrarea in canistra de carbon? Cam dragut stilul asta al Renault-ului, sa te oblige sa inlocuiesti o gramada de chestii cu totul... ca si cum mi-ar spune "kitul de distributie sau injectoarele sa inlocuiesc impreuna cu motorul", sau cu toata masina eventual.... si domiciliul, si pasaportul, si permisul de conducere... eventual si mai ce? Nevasta?


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jun 2009, 15:05
Post #56


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Canistra de carbon nu e pe circuitul pompei de benzină.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 7 Jun 2009, 15:16
Post #57


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Si aia din dreapta, din spatele farului, pe care vine un conector bifilar cu ce se ocupa?


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jun 2009, 15:18
Post #58


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cu vaporii de benzină...

Prin canistră trec vapori, nu zeci de litrii de benzină pe oră, cât debitează pompa...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 7 Jun 2009, 21:50
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Daca la tine se incalzeste repede motorul, eu suspectez catalizatorul infundat, mai ales ca merge ok la ralanti.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 8 Jun 2009, 00:16
Post #60


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Bine, sigur, merge ok la relanti daca desteptul cedeaza primul, daca nu cedeaza primul si chinuie motorul... nu mai merge ok nici la relanti... de fapt sa fiu exact: merge trepidat si oscilant la relanti, pana cand, neaccelerat deloc, dupa cateva zeci de secunde se stabilizeaza... iar pauzele de sarcina de ordinul zecilor de minute imi ofera un plus de mers fara probleme de ordinul minutelor....

LE: zilele astea cand ma mai eliberez am sa fac urmatoarele probe "eliminatorii":
1) masurarea rezistentei si caderii de tensiune pe sonda lambda, dupa cum mi-a indicat <djasu>;
2) verificarea catalizatorului daca nu e infundat;
3) "interogarea" instalatiei de racire prin urmatorul experiment: deconectat GMV si pus pe direct; inlocuirea sarcinii GMV-ului cu o sarcina asemanatoare (de ex: un bec) pentru pacalirea computerului (intrucat nu stiu cum a fost prevazut pentru situatia nedetectarii GMV-ului) si mers o tura de proba in aceleasi conditii climatice (astept sa se faca din nou senin si cald afara).

Inca un detaliu de care mi-am adus aminte si poate va da vreo idee: de mult timp (nu stiu chiar daca de cand am masina), dupa o cursa mai consistenta, in special vara, se simte sub frana de mana, pe mocheta, o caldura intensa, lucru care m-a facut demult sa-mi dau seama ca vine de undeva de pe traseul de evacuare, dar m-am gandit ca e un viciu al masinii (o fi teava prea sus, aproape lipita de podea, ori lipseste vreo tabla de izolatie termica prevazuta din fabricatie). Asta chiar nu stiu.

Numai bine!

This post has been edited by Bullix: 8 Jun 2009, 14:11


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 08:53
Forum Renault