se opreste motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
se opreste motorul in mers
nh1980ro |
![]()
Post
#61
|
||
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
|
||
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#62
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Curata injectoarele si punct.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bullix |
![]()
Post
#63
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 8 Jun 2009, 17:16) Daca scoti mufa de la sonda lambda o sa-ti inregistreze o eroare pe computer, dar teoretic fara sonda lambda, motorul merge la valoarea default si ar trebui sa mearga bine. Verifica si releele din cutia de langa baterie. [...] AI putea sa le interschimbi intre ele sa vezi daca se schimba ceva in comportamentul masinii. Am facut deja figura cu sonda lambda, si dupa 2-3 minute incepe din nou, cele 2-3 minute datorandu-se probabil pauzei pana ma dau jos, salt capota, am grija sa nu-mi fac mainile friganele si ma sui din nou la volan, si se mai raceste dracia intre timp. Faza cu releele am facut-o parca vara trecuta si tot degeaba, am s-o repet si acum sa vad cum e. Cand am scos masina din service capacul era pus la misto, deci baietii chiar s-au uitat si pe la relee si or fi uitat sa-l puna la loc. I-am rugat sa mearga si ei 15 min cu masina, da' putin le-o fi pasat. Mi-au rezolvat practic doar contactul la senzorul de turatie, de nu pornea masina. QUOTE(djasu82 @ 8 Jun 2009, 18:07) Si in ce consta operatiunea asta, dat jos injectoarele? Ca substante specializate de toate felurile am tot bagat in rezervor la numeroase alimentari, si parca intarzia putin problema, dar tot aparea ![]() This post has been edited by Bullix: 8 Jun 2009, 20:02 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#64
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca esti din bucuresti te duci la servicul de la ira de langa aparatori patriei .
Daca nu desfaci filtru de aer din cele 4 surube cu cheia de 10 inelara sau tubulara. Dupa aceea faci rost de o cheie torex pentru a da rampa de injectie jos , scoti mufele de la injectoare apasand pe sigurante si tragand in sus de mufe . Cureti cu o carpa unda sau cu pensula mizeria de pe langa injectoare ca atunci cand le scoti sa nu cada mizeria in orificiile de la colectorul de admisie. Desfaci sigurantele de la injectoare introducand o surubelnita subtire si plata in spate si tragand drept de sigurante ai grije sa nu-ti cada. Dupa aceea misti de rampa in stanga in dreapta in fata si in spate si tragi in sus usor pana cand ies injectoarele ai grije sa nu distrugi garniturile din caucicu se mai numesc si oringuri. Vezi ca o sa curga benzina ce a mai ramas pe instalatie nu in cantitati mari ! Faci rost de un spray 2+2 care curata rugina foarte bun pentru curatatul injectoarelor ! Faci rost de doua fire de 1mm litate le plasezi pe bornele injectorului si dupa aceea la bateriei dupa aceea desfaci diuza de la spray si introduci tubuletul lui in capul de la injector pe unde intra benzina vezi ca are doua opritoare mici pe interiorul injectorului special creeate pentru a se propti tubul de la spary. Dupa aceea introduci injectorul pe tubul de la spray si apesi pe injector spre tine ( capul pe unde arunca jetul de la injector il ti in nainte) . In acesta pozitie atingi cu un fir de baterie dand impulsuri sau lasat pe baterie 30 de secunde ( mai mult se incalzeste prea mult si riscul e sa se strice) in acest timp el se deschide si o sa dea un jet sub presiune de la spray . Se zice ca e curatat injectorul atunci cand jetul e continuu si aruncat la o distanta de 1 metru iar daca arunca imprastiat injectorul e murdar. Asa se curata si celelate injectoare. Dupa ce l-ai curatat pe toate faci rost de vaselina si ungi de jur imprejur garniturile din caucic de la injectoare si orificiile de la rampa de injectie inclusiv orificiile de la colectorul de admisie. Sa nu fi zgarcit cu vaselina. Daca nu dai cu vaselina riscul e sa rupi sau sa ciupesti injectoarele si dupa aceea sa pierzi benzina si sa-ti traga aer fals pe langa ele iar motorul sa functioneze prost. Operatiune de montare la loc se introduc injectoare pe rand in rampa trebuie sa intre usor din cauza veselinei dupa aceea se monteaza sigurantele la fiecare injector. In final se ia rampa cu injectoare si se introduce in orificiile de la colectorul de admisie si trebuie sa intre usor . Daca intra greu nu se apasa si da iar cu vaselina pana cand intra usor si se prind suruburile torex. Se porneste motorul si vezi cun functioneaza daca se aude un fasait puternic pe langa injectoare ... sa sti ca trage aer fals pe langa ele si trebuie sa scoti din nou rampa si sa o introduci corect cu injectoarele . Vaselina te ajuta . In final montezi filtru de aer prinzi si furtunul de la capacul motorului cal care are rol pentru a elimina vapori de ulei prin el si faci o tura cu masina . Vezi aici http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...t58364-s90.html ca a pus Alin poze si s-a vorbit pe larg ce si cum identic cum am spus si eu si cum am realizat . Nici un aditiv nu curata injectoarele asa cum trebuie probat de mine ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bullix |
![]()
Post
#65
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
N-am crezut ca injectoarele sunt atat de "macroscopice", stiam ca ar fi niste dispozitive foarte fine pe care le manipulezi cel mult cu penseta
![]() Multumesc frumos! Am sa printez cele spuse de tine si miercuri dup'amiaza am sa fac exact cum ai spus. Sau daca am bani pana atunci, trec pe la service-ul de care ai zis. Multam inc'odata! Numai bine! |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#66
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Servicul e langa o statie peco pe partea stanga cum te duci de la ira spre aparatoriii patriei... sunt multe taxiuri daca te duci la nea viorel scapi cu 50 de lei cred ca mai mult nu-ti ia . Ideea e ca injectoarele nu o sa fie alimentate la 12v ci doar ti le tine in decarburor si le sufla sub presiune la compresor ... si asa se pot desfunda datorita compresorului.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bullix |
![]()
Post
#67
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 8 Jun 2009, 18:07) Djasule... adevar graieste gura ta! Esti chiar mester ![]() Am printat "cursul" tau frumusel pe-o foaie, m-am inarmat cu scule si-am fost azi noapte la atelierul unui prieten (nu auto, dar aveam nevoie de scule la discretie, printre care si un compresor zdravan), am agatat o veioza de capota si-am facut exact tot ce mi-ai zis. Impresii din cadrul operatiunii: 1. greu se ajunge la saracia aia de surub din dreptul vasului de expansiune ![]() 2. nu am dat cu o tona de vaselina pe garnituri, dar s-a vazut ca era nevoie sa le ung, si au intrat perfect injectoarele si pe rampa si pe galerie ![]() 3. doua din injectoare s-au chinuit putin sa scuipe jetul de spray, dar le-am curatat ca la carte 4. cand am pus sigurantele la loc, n-am stiut sigur daca potiunea din siguranta care imbratiseaza gatul injectorului vine pe primul sant de la marginea sa (cerc) sau pe al doilea (semicerc), insa forma sigurantei mi-a dat de gandit ca se potriveste perfect pe semicerc, in asa fel incat injectorul fixat se poate roti doar cu circa 30 de grade intr-o parte si in alta; 5. am scos o groaza de jeg din corpul clapeta si de prin rampa; 6. SOCANT: lipsesc furtunele de retur si de regulator presiune pe rampa prezente in pozele postate de AlinREHAU. Masina asta n-are retur? E o versiune mai veche a instalatiei de alimentare? Jur ca n-am omis nimic, pur si simplu lipsesc acele componente!!! Pe locul unde venea furtunul regulatorului de presiune pe rampa erau multe muste moarte si ATAT! In fine... Rezultat: cu totul alt sprint! Fuge de rupe masina, nu ca pana acum! Am dat si o tura de proba pana in Urziceni si inapoi (locatie aleasa arbitrar) si a tras perfect cu exceptia urmatorului lucru: defectul revine, insa cu intermitente, fata de pana acum cand daca incepea cu figuri, asa ramanea pana faceam o pauza substantiala. Apare si dispare. Legat de temperatura: a urcat si s-a oprit la fix 1/4 si o liniuta. Spre intoarcere, la sfarsit, au inceput valurile de figuri, in felul urmator: urca temperatura pana la 1/2 in cateva secunde, incep figurile, merg mai incet, se zdruncina, merge prost, si dintr-o data HOP (chiar cu scartz daca sunt in maxim viteza a 2-a) incepe brusc sa traga si tot in cateva secunde temperatura revine la 1/4 si o liniuta si mai departe merge ok. Apoi iar in acelasi fel apare, iar si revine... (din cunostinte generale, stiu ca in momentele in care amestecul este prea sarac ori prea bogat, motorul se supraincalzeste). Suspectez: pompa de benzina (ori defecta, ori contacte imperfecte si incepe pe momente sa piarda debit). Exclud: catalizator, sistemul general de racire. De ce? Am mers mai bine de 100km fara oprire (mers predominant pefect), timp in care avea timp sa ia si foc (daca era racirea) ori sa mearga prost definitiv (daca era catalizatorul). Iar legat de lipsa returului: daca uitam eu sa-l pun la loc, pierdeam in cativa kilometri toata benzina. Si am avut benzina putina si a consumat si incredibil de putin deci... asa era! Ma uit pe PDF-ul cu manualul de service, despic problema, spre dup'amiaza imi bag nasu' in rezervor si revin cu detalii. Acu' ma culc. Sunt linsat de somn si simt numai miros de benzina. Multumesc inca o data, Djasu si Alinrehau pentru indicatiile literale, repsectiv grafice. Numai bine! This post has been edited by Bullix: 11 Jun 2009, 07:30 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
6. Lipsesc pentru ca tu ai Solenza, care are un sistem de alimentare diferit fata de al Supernovei. Este o versiune mai noua, nu mai veche.
Demonteaza rezervorul si scoate pompa din el. O faci bucati si cureti filtrul din partea inferioara a corpului. Se spala cu benzina curata (nu incerca cu diluant, ca e cam riscant) si se sufla cu aer. Pentru demontat pompa vezi topicul lui klaus. Eu am schimbat pompa, dar nu am avut ocazia sa mai fac nici un drum exterior mai lung ca sa vad daca se mai opreste. Nu stiu ce sfat sa-ti dau, daca sa cumperi pompa electrica sau nu, decizia este a ta. Dar va trebui sa demontezi iar rezervorul. Inainte sa demontezi rezervorul, sa cumperi coliere noi cu surub, pentru ca cele de pe masina sunt de unica folosinta. This post has been edited by cristio_79: 11 Jun 2009, 13:01 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Bullix |
![]()
Post
#69
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai si atunci de ce mai am acea piesa rotunda cu 2 iesiri turnata impreuna cu rampa? Ca sa nu schimbe matrita la fabrica?
![]() Trebuie sa dau rezervorul jos, nu pot s-o scot prin fereastra de vizitare din portbagaj? Inca un indiciu de pompa afectata: mai mult de 100 la ora nu prea voia sa prinda, incepea sa dea in nas, o lasam ca cada in 90 la ora si acolo incepea din nou sa traga bine... |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu stiu despre ce piesa vorbesti tu, dar regulatorul de presiune la Solenza este montat pe corpul pompei, in rezervor.
Daca ai fereastra de vizitare, o poti scoate pe acolo, dar oricum ar fi, ai nevoie de o cheie speciala pentru a slabi pulita aceea de plastic. Inainte sa demontezi ar trebui sa dai niste semne cu pozitia initiala a pompei, iar cand o vei strange, sageata de pe piulita trebuie sa fie in dreptul semnului marcat cu aceeasi culoare de pe rezervor. In manual se scrie ca la fiecare demontare se inlocuieste acea piulita si garnitura, eu nu am facut-o. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
rhaducu |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 January 08 ![]() |
Imi pare rau pt tine ca ai bagat atatia bani in piese care erau bune..dar asta este....problema este busonul...de la benzina....asta am patit si eu..mi se oprea motoru si am fost intr`un service dacia. Mi-au zis k busonul s-a infundat si nu mai intra aer in rezervor si se face vacuum si nu se mai duce benzina la motor. Poti sa iei altu sau faci o gaura cu un burghiu subtire....stie meseriasu unde sa o faca
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#72
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa faca plici dobitocii din service?
Sa moara ei infipti ca e de la buson? Sau sa se lase de mancat materii fecale si sa se apuce dracu de meserie? Incompetentii naibii, decat sa rezolve niste probleme cu circuitul de recuperare a vaporilor, mai bine dau o gaura in buson. Cu anexa dupa gaura, țop consumul la deal... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bullix |
![]()
Post
#73
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Slava Domnului ca pana acum n-am bagat niciun ban, si inca sper sa nu fie nevoie sa bag prea multi. Injectoarele trebuiau facute oricum, s-a vazut CLAR diferenta in felul in care trage masina. Daca busonul avea o problema, trebuia sa faca fass de cate ori il deschideam, ceea ce nu se intampla, insa o pateam mereu vara la Dacia veche (cea din avatar). O sa vad totusi daca o fi din buson. Stiu ca de la SuperNova incoace, problema vacuumului din rezervor s-a rezolvat printr-un circuit de recuperare a vaporilor de benzina, sau ceva de genul. Poate stiu eu gresit.
11 Jun 2009, 16:27: Klaus, ce zodie esti? Mi-ai furat gandul, am vazut postul tau exact dupa ce-am dat submit ![]() This post has been edited by Bullix: 11 Jun 2009, 16:27 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#74
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Verifica presiunea data de pompa de benzina . Faci rost de un T in care introduci furtunul de la rampa in latura teului in partea simetrica printr-un furtun cu coliere il legi la rampa iar cealalta la un manometru pornesti motorul si vezi ce presiune iti afiseaza manometrul . Sub 3-2,5 atmosfere poti verifica regulatorul de presiune ( e montat pe pompa ) . De obicei presiunea in rampa trebuie sa fie de 3 bari si sa se mentina pe plaja de turati sau cu motorul oprit ramand doar pompa amorsta cu cheile pe pozitia motor.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bullix |
![]()
Post
#75
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Aha. Bun. Vad ca merge tot ce-mi spui asa ca acum asta am sa fac. Da' tot veioza de 60W face totul
![]() Inca un al treilea indiciu referitor la pompa: cu minim 1/4 de plin la bord merge de rupe, nu mai comenteaza nimic ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai incearca sa mergi cu rezervorul mai plin, pentru ca astfel se simte mai bine pompa de benzina.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#77
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
O sa se spuna si o sa se arunce vina pe regulatorul de presiune .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bullix |
![]()
Post
#78
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am verificat azi noapte "debitul" pompei de benzina, care este cu mult sub 0.5 litri pe minut, in timp ce producatorul recomanda minim 1.3litri/min la o alimentare de fix 12V (iar bateria mea incarcata are cu siguranta vreo 13.8 - 14.4V). Pot spune ca pompa mea de benzina sufera grav de prostata... oare daca bag o pastila de Prostamol in rezervor ii trece?
![]() N-am putut sa o dau jos, n-am cum sa scot acea garnitura circulara si l-am rugat pe un prieten, ditamai ursul, sa incerce s-o desurubeze cu mana si tot degeaba... Cand am sa reusesc s-o scot, dupa ce oi face rost de instrumentul potrivit, am s-o curat si am sa-i verific acasa debitul, in conditii mai bune de instrumentatie. Pana atunci, voi face o mutare imaginara a liniutei rosii peste liniuta de 1/4 si voi baga mai multa benzina si ma voi abtine s-o mai aduc sub nivelul privilegiat de 1/4. Multumesc frumos pentru indicatii si voi reveni cu detalii dupa ce ma mai inarmez cu scule. |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Bateria ta are 13,8 - 14,4 cu motorul pornit, nicidecum oprit.
Se verifica cu motorul oprit, suntand pinii 3 si 5 ai releului pompei din cutia neagra care este montata in compartimentul motor. Eu am tras cu ceva forta de cheia respectiva ca sa slabesc piulita si dadusem si rezervorul jos. De slabit cu mana si cu rezervorul pe masina, doar sa iei legatura cu vreun Mr. Olympia. Iti dau o idee, poate reusesti sa o desfaci. Sunt niste chei pentru desfacut filtrele de ulei facute dintr-un lant, in genul celui de distributie de Dacie. Vezi daca cuprind piulita si poate se desface. Sau poate gasesti un lant vechi de distributie sau chiar un lant de bicicleta si o teava de diametru cat sa intre acel lant pus in doua, o bati bine la acel capat sa nu iasa si te folosesti de ea. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Bullix |
![]()
Post
#80
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am observat ca are niste rugozitati/zimti pe margini... ideea e sa sa o cuprind cu orice obiect rotund care sa aiba aderenta destula... m-am gandit si eu la cheia de filtru, doar sa-i indoi coada in plan perpendicular cu planul panglicii, ca altfel n-am loc de marginea gaurii tablei. De desurubat se desurubeaza in sens normal, da? Poate fac rost de un Mr Olympia, da' cred ca se descurca si Hercules
![]() ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Se desface normal, dar trebuie sa cureti bine inainte cu o pensula.
Te uiti in dreptul carui semn de pe rezervor este sageata de pe piulita. Ar fi bine sa nu scoti garnitura de pe gura rezervorului. Eu am facut ieri plinul si am vazut ca nu curge pe acolo, chiar daca nu am schimbat piulita si garnitura. Eu as zice sa dai jos rezervorul si dupa ce il golesti de benzina poti baga mana cu o carpa si curata bine interiorul lui. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Bullix |
![]()
Post
#82
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa zicem mersi ca are o gaura atat de generoasa, ca la berline... era dezastru... il spalai cu furtunul
![]() This post has been edited by Bullix: 12 Jun 2009, 22:25 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
N-are nimic, poate din cauza formei. Eu am bagat mana in el mai sus de cot si l-am sters cu o carpa curata.
Ce iesire sa mai aiba? Vezi ca conductele au niste coliere tip click (parca asa se numesc), sa nu tragide ele aiurea sa le rupi. O sa tasneasca putina benzina cand scoti conducta. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Bullix |
![]()
Post
#84
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
ConductA. Sper sa ne intelegem, masina mea nu are retur
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Bullix: 12 Jun 2009, 23:35 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Cum adica spargatoare de valuri? Cum arata si la ce foloseste mai exact?
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
Bullix |
![]()
Post
#86
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Spargatoarele de valuri erau niste site/pereti de inaltime nu foarte mare, plasati pe fundul rezervorului in pozitie verticala, cu rolul de a atenua "zapaceala" din rezervor si astfel se evitau efervescentele/spuma create de benzina... nu stiu sigur care era smecheria, dar stiu sigur ca am citit asta intr-o carte de Dacii de pe vremea lu' tataie.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
klaus |
![]()
Post
#87
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. La masinile fara retur, returul este in corpul pompei, pur si simplu. Regulatorul de presiune nu este pe rampa de injectoare ci este pe corpul pompei, pe rampa de injectoare si conducta de tur fiind aceeasi presiune.
2. Curios as fi cum ai vedea, Bullix draga, procesul tehnologic de montare a unor site de metal intr-un rezervor de plastic. Cum ar fi procesul de turnare la plasticul ala ca sa inglobesze sitele/peretii de metal. Ca la astea de plastic eu stiu ca-s niste "cute" din turnare in peretii rezervorului care au acest rol. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bullix |
![]()
Post
#88
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Bine, Klaus draga (scumpule, daca vrei), eu am spus ceea ce stiu de la Dacia 13xx. Rezervorul de Solenza nu l-am dat jos in viata mea si nici nu stiam din ce e facut, stiam doar ca cel de Logan e din plastic, lucru care mi-a provocat o profunda greata. Mersi ca m-ai facut sa am acum aceeasi parere si despre masina mea. Excelent.
Multumesc pentru specificatiile despre pompa ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
klaus |
![]()
Post
#89
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa verifici din ce e facut rezervorul la ... Audi. Sau la Toyote. Sau cam la toate masinile astea de prin Europa (nu pentru climat fierbinte, cum e e in orientul mijlociu)
Sa nu uiti sa ai un antivomitiv la tine, ca te vor apuca prea multe greturi. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bullix |
![]()
Post
#90
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ok... eu intrebam doar ca sa fiu sigur, ti-am spus ca nu stiu cum se prezinta rezervorul de Solenza... sau de Audi sau de Toyota... si intrebam efectiv ce gasesc prin el in afara de pompa de benzina, ca sa stiu cum sa ma port cu el cand il spal... si intrebam de acele spargatoare de valuri nestiind ca-i facut din plastic sau ca sistemul a fost inlocuit cu folosirea unei forme geometrice mai "cutate"... ce sa fac, eu sunt mai de la tara, acolo de unde vin eu se mergea cu motor pe folie... si pe pompa de benzina mecanica... ce sa-i faci... eu sunt la Electronica si Telecomunicatii... n-am auzit de computere de bord, relee, chestii... noi lucram cu tuburi
![]() ![]() This post has been edited by Bullix: 14 Jun 2009, 02:16 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:08 |