se opreste motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
se opreste motorul in mers
Marius11 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|||
Brambus |
![]()
Post
#2
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Verifica tot ce inseamna mufe senzori inclusiv cea de la calculator +cea din cutia neagra de langa baterie(relee). Sper sa nu fie pompa de benzina pe duca sau canistra de carbon(o gasesti langa farul dreapta).
This post has been edited by Brambus: 16 May 2009, 10:17 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
Marius11 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
.......in momentul de fata este intr-un service ...se chinuie de 2 zile la ea si nu ii dau de cap:((......
|
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Senzorul de turatie l-ai curatat?Este ala care este deasupra volantei.La mine facea exact la fel pana am curatat minunea aia.Ai nevoie de 10 minute libere si o keie inelara de 10 ca sa desfaci 2 suruburi.
Cum se manifesta canistra aia de carbon cand este "pe duca"? |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
cosminwon |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 6 December 06 ![]() |
Verifica pompa de benzina si bobina de inductie!
|
--------------------
masina de cacat
de n-as fi mai avut-o
uyry
|
|
Marius11 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
......a fost verificata pompa de benzina....senzorul de turatie nou(150 ron)....bobina de inductie noua (300 ron)...bujii noi...asta inainte sa o duc din nou in service ..
![]() ![]() ..am sa postez dupa ce am sa cumpar calculatorul si am sa vad ce sa intampla.....nu am mai scris in continuare si cate alte chestii am mai schimbat si tot facea...mi sa spus si de injectoare sa le schimb dupa ce leau testat si curatat....ar trebui schimbate dar nu de la ele este cauza cu opritul masini in mers .....DACA AVETI SI ALTE IDEI ..sfaturi.... ... in mod sigur nu am sa mai cumpar o masina cu marca DACIA....is convins.... |
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#7
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
sonda de apa ai verificat-o???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Marius11 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
...da sonda de apa schimbata si ea..
![]() ![]() ![]() ![]() ...dupa montare si dupa ce o sa merg cu ea am sa va spun daca asta era buba....daca nu .......RABLA... ![]() |
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu mai degraba as fi schimbat cablajul electric motor
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marius11 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
...cablajul electric motor adica tot manunchiul ala de fire a fost desfacut si verificat tot ...asta a fost facut in service ...
![]() ![]() ............daca vreti va scriu tot ce sa facut la solenza mea ...precizez is primul propietar ...o am de noua....imi e drag de ea ma dus in toata tara ...si unde am vrut eu ...dar cred ca-i dau foc..... ![]() |
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|
ursu_83 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 17 September 08 From: Bucuresti ![]() |
eu cred ca nu asa se repara o masina sau o defectiune prin inlocuirea anumitor piese ca "sa vedem daca de la aia -sau mai face la fel'''
ideea era sa se verifice fiecare piesa sau circuit si cand se gasea buba atunci sa o schimbe pur si simplu,nu sa schimbe componente bune sau care nu sunt defecte pana se gaseste cea defecta. ori mecanicii respectivi nu sunt profesionisti ori esti tu prea ghinionist... 29 May 2009, 08:36: masinuta mea e din 2003 si nu am schimbat dect un senzor de turatie pana acum la ea,la partea electrica sau electronica... This post has been edited by ursu_83: 29 May 2009, 08:36 |
--------------------
dacia
solenza
2003/clima
- B 30 URS
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Problema cu oprit motorul in mers a avut-o si un prieten de-al meu la o solenza. Defectiunea a aparut la un fir de la cablajul electric motor, avea un fir care era inpuscat si cand facea contact cand nu. Acest lucru se intampla atunci cand bateria este defecta si fierbe un pic si acidul curge pe cablajul de sub baterie.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La solenza exista o nota tehnica si cu frecarea firelor de o tabla de trecere.
Iar firele luate "la mana" si verificate = fix pix. Daca firul e putin intrerupt (si e fir de semnal subtire dar cu invelisul mai gros) nici Uri Geller dimpreuna cu Nostradamus si Edgar Cayce nu o sa-si dea seama |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ursu_83 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 17 September 08 From: Bucuresti ![]() |
perfect de acord cu tine...dar pana ajunge la defectiune schimba cam toate componentele si anexele motorului.
sper sa fie ce zici tu si sa rezolve problema schimband inst. electrica,dar daca nu e aia????o schimba degeaba. asta era ideea sa nu schimbe ceva ce nu trbuie,si sa investeasca bani in piese care inca merg. |
--------------------
dacia
solenza
2003/clima
- B 30 URS
|
|
Marius11 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
mai oameni ...in momentul in care am dat ok ptr calculator am intrebat ..???..
![]() ![]() ![]() 29 May 2009, 14:07: ..pana la urma mam hotarat ...sa iau de la ei calculatorul... ....second hand am gasit ceva din 2004 la 200 euro...plus ca trebuia sa ajung din nou la ei ...de aceea am optat sa iau de la ei..una peste alta cred ca ajungeam sa cheltui tot atatia bani....si daca mai aveam si ghinion sa imi iau fro teapa cu calculatorul.. ![]() 29 May 2009, 14:14: .....si apropo de ce sa scris mai sus ...e al doilea service in care incerc sa imi repar masina ..aceiasi politica pe bajbaite adica schimba aia ...daca masina mai face schimba cealalta,...si tot asa..cam asa se face....asta e din experienta mea ...am intrebat ..mai oameni mai am un pic si schimb motorul cu totul ce draq aveti nu sunteti normali...NIMENI nu isi asuma responsabilitatea ptr cea ce face...ti se raspunde noi zicem ca astai defectul schimba piesa dar sa iti zica nene daca asta nu e defectul noi iti reparam masina moca...trageti voi concluziile ...astea mi ssau intamplat mie nu sunt povesti ..MULTUMESC This post has been edited by Marius11: 29 May 2009, 14:14 |
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|
ursu_83 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 17 September 08 From: Bucuresti ![]() |
tocmai asta e problema la ''meseriasii'' romani,toata treaba se face dupa ureche,si cum ai scris si tu se face pe bajbaite,nu e corect sub nici o forma sa iti comande o piesa sa o schimbe si apoi masina sa se comporte tot la fel.
iti spun treaba asta ptr. ca am patit-o si eu cu masina fratelui,are un fiat stilo 1.6 16v,care a avut cam aceleasi prbl ca ale tale doar ca e fiat,m-am lovit de aceeeasi meseriasi romani,dupa ce am adus masina in tara a inceput sa trepideze la relanti si nu mai avea forta parca trage in 3 pistoane...in fine mers in service(nu reprezentanta) in cartier pusa pe tester...''domne injectorul 3 nu funtioneaza''-ok schimbam zic eu(7 mil.nou+manopera 3 mil),se pune noul injector nici o schimbare problema persista nu mai platesc piesa decat manopera,apoi o mai pun odata pe tester...''domne e calc.de injectie''(1000 euro)-m-am cam fastacit dar in final daca nu am avut ce face am acceptat,se schimba calc. de injectie si ce sa vezi masina facea la fellll.....ce sa mai zici de atatia bani aruncati aiurea si injuraturi si scandal totul in zadar....apoi am vb. cu doi electricieni de la autoitalia si am fost la ei acasa testata masina cu tester special fiat nu universal ca ceilalti....si am gasit in final buba era o bobina de inductie care costa doar 150 lei.....daca stiam de la inceput o cumparam si schimbam singur ca este ffff usor. asta e romanica ce sa ii facem(bani pierduti=1200 eur+timp+nervi)pentru o amarata de bobina. 29 May 2009, 15:49: asta e masinuta This post has been edited by ursu_83: 29 May 2009, 15:49 Attached thumbnail(s) DSCF0708.JPG ( Size: 741.52k ) Number of downloads: 2358 DSCF7763.JPG ( Size: 221.56k ) Number of downloads: 2324 Image002_2.jpg ( Size: 296.6k ) Number of downloads: 2364 |
--------------------
dacia
solenza
2003/clima
- B 30 URS
|
|
ZLATE58 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 December 08 ![]() |
stimate domn ursu daca te duceai de prima data la un service autorizat ptr marca respectiva de masina nu mai dadeai acei bani de pomana;magindesc ca la autoitalia nu erau electricieni adusi din ITALIA ci erau tot romani dar scolarizati in ITALIA asa si cu LOGAN ul nostru daca reparatiile se fac la oricare servicesi nu are testerul adecvat ptr acea masina asta se intimpla ;bani aruncati aiurea
29 May 2009, 16:05: marius 11 de unde esti? This post has been edited by ZLATE58: 29 May 2009, 16:05 |
--------------------
renault
megane
1.6 16v electrica auto
|
|
ursu_83 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 17 September 08 From: Bucuresti ![]() |
de acord dar stii cum se fac programarile la autoitalia,suni azi si te programeaza peste 2-3 luni,ti se pare ok???
am vorbit cu 2 meseriasi printr-o cunostinta si dupa preogramul de lucru am rezolvat treaba. 29 May 2009, 16:25: bine macar ca eu am dacie:D This post has been edited by ursu_83: 29 May 2009, 16:25 |
--------------------
dacia
solenza
2003/clima
- B 30 URS
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(ZLATE58 @ 29 May 2009, 17:03) magindesc ca la autoitalia nu erau electricieni adusi din ITALIA ci erau tot romani dar scolarizati in ITALIA asa si cu LOGAN ul nostru daca reparatiile se fac la oricare servicesi nu are testerul adecvat ptr acea masina asta se intimpla ;bani aruncati aiurea Chiar crezi asta? Eu zic ca te inseli. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(ursu_83 @ 29 May 2009, 16:40) tocmai asta e problema la ''meseriasii'' romani,toata treaba se face dupa ureche,si cum ai scris si tu se face pe bajbaite,nu e corect sub nici o forma sa iti comande o piesa sa o schimbe si apoi masina sa se comporte tot la fel. iti spun treaba asta ptr. ca am patit-o si eu cu masina fratelui,are un fiat stilo 1.6 16v,care a avut cam aceleasi prbl ca ale tale doar ca e fiat,m-am lovit de aceeeasi meseriasi romani,dupa ce am adus masina in tara a inceput sa trepideze la relanti si nu mai avea forta parca trage in 3 pistoane...in fine mers in service(nu reprezentanta) in cartier pusa pe tester...''domne injectorul 3 nu funtioneaza''-ok schimbam zic eu(7 mil.nou+manopera 3 mil),se pune noul injector nici o schimbare problema persista nu mai platesc piesa decat manopera,apoi o mai pun odata pe tester...''domne e calc.de injectie''(1000 euro)-m-am cam fastacit dar in final daca nu am avut ce face am acceptat,se schimba calc. de injectie si ce sa vezi masina facea la fellll.....ce sa mai zici de atatia bani aruncati aiurea si injuraturi si scandal totul in zadar....apoi am vb. cu doi electricieni de la autoitalia si am fost la ei acasa testata masina cu tester special fiat nu universal ca ceilalti....si am gasit in final buba era o bobina de inductie care costa doar 150 lei.....daca stiam de la inceput o cumparam si schimbam singur ca este ffff usor. asta e romanica ce sa ii facem(bani pierduti=1200 eur+timp+nervi)pentru o amarata de bobina. <span class='edit'>29 May 2009, 15:49:</span> asta e masinuta Tu esti vinovat fiindca ai masina si sti doar sa-i dai cheie sa-i pui benzen si cam atat... Motoarele in mare parte sunt cam la fel cele pe benzina . Auzi sa dai cu banu pe un calculator de injectie... Nu as fi dat daca motorul functiona ! Tine minte doar atat poate o sa patesti si la solenza , daca vrodata motorul incepe sa trepideze suspectezi prina data bobina de inductie dupa aceea bujiile si in final injectoarele. Altadata cand mai ai probleme plangete pe acest forum ca gasesti si baieti care te pot ajuta ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
@Marius11 Chiar nu pricep de ce considera ei ca ar fi calculatorul de injectie defect .
App , cineva cu ceva mai multa stiinta in ale calculatoarelor astea poate explica efectiv ce face , care sunt pasii pe care ii tot repeta acest calculator ? Eu ma gandesc ca din moment ce merge si se opreste , dupa care porneste din nou este un contact imperfect pe undeva, pentru ca un semiconductor odata mort, mort este pentru totdeauna . Sunt de parere ca trebuia sa te duci la reprezentanta , nu cred ca este nici acum prea tarziu , ia masina si du-te ca fac aia experimente pe buzunarul tau si nu mi se pare deloc ok . Si mai gandeste-te ca regula este (sau ar trebui sa fie) eliminare cauza si apoi reparam defectul . Spun asta pentru ca , sa admitem ca ar fi calculatorul de injectie defect , si cel nou se poate defecta din aceeasi cauza din care s-a defectat cel vechi si nu le vei putea demonstra niciodata ca este din cauza lor . Multa bafta iti doresc si sa ne tii la curent . |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Marius11 sa nu te puna dracu sa schimbi calculatorul ... si pe deasupra sa iei si teapa faci asa cum ti-a spus si Klaus verifica toti conductorii cu aparatul de masura sau mai precis inseriezi conductorul respectiv cu un bec de 12V scoti mufele din conectorii respectivi si introduci 12V + si - din bateriei . Daca becu s-a aprins conductorul respectiv e bun si tot asa. Eu suspectez ca ai probleme cu releul care alimenteaza pompa de benzina si injectoare. S-ar mai putea sa fie si alimentarea bobinei de inductie. In afar de acestea doua as verifica si alimentarea senzorului de turatie...
Nu arunca cu banu pe un alt calculator si mai ales secand ! Daca ai avea un cablu de diagnostic si un laptop cu programul ddt2000 ti-ai scana singur si ai gasi defectiunea. Odata ce motorul porneste trage bine calculatorul e exclus preblemele sunt de natura de conectica ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Marius11 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
...dap trebuie sa aduc niste precizari o sa ziceti ca is nebun....masina este intr-un service adevarat adica reprezentanta dacia renault....masina merge dar se opreste in mers se opreste si la relanti merge iar dupa care se opreste cateodata nu mai porneste dupa ce sa oprit cateodata porneste .....acu am sa scriu verificarile si piesele care sau schimbat pana acu de cand a aparut aceasta problema
3 Jun 2009, 10:49: ..bobina schimbata (noua) ...senzor turatie nou.senzor apa schimbat nou,corp clapeta verificat si rasverificat a fost pus si altul de pe alta masina care nu facea asa si la mine facea.....pompa benzina verificata ..dat jos rezervor.......fise schimbate ..bujii...tot cablajul adica tot manunchiul ala de fire verificat de ce i din service....releele si ele verificate si is oki .....sonda lambda e oki...... This post has been edited by Marius11: 3 Jun 2009, 10:49 |
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Poti spune cum s-a verificat pompa de benzina?
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pompa daca nu e verificata pe masina si e extern nu iti poti da seama daca restul conductelor care duce pana la injectoare e in regula. De obicei se verifica pe masina se intercaleaza un manopetru cu un T care face legatura intre conducta care vine de la pompa de benzina si rampa de injectie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Marius11 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 March 09 ![]() |
....pompa de benzina .......masina sa oprit nu a vrut sa mai porneasca .....unde este rampa de injectie sa demontat sa dat la cheie si sa vazut cata benzina vine intr-o sticla gradata ....cam asa sa verificat...
...intrebarea mea a fost daca benzina vine de ce nu se aprinde ..???...pai e de la bobina sau bujii ...schimbat bobina(era crapata pe spate)...si masina face iar.....dupa treaba asta nu mai tyin minte exact au fost curatate injectoarele ...dat jos si rezervorul (chiar era curat lam vazut.....nici pic de mizerie )... ![]() |
--------------------
Dacia
solenza
solenza clima 2004
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Presiunea se masoara cum a zis si asu mai sus. Tie ti-a masurat debitul, care ar trebui sa fie de minim 1,3 l/min.
Probleme ar putea aparea si in cazul in care exista caderi de tensiune. In manual se scrie ca o cadere de 1 V duce la o scadere a debitului cu 10%. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca nu iti probeaza asa cum ti-am spus eu mai sus si asa cum scrie si in manoal noi suspectam pompa de benzina ... la solenza din cate stiu e montat pe pompa de benzina regulatorul de presiune iar daca tu nu ai presiune degeaba ai debit si deci trebuie masurata presiunea in bari iar ca valoare trebuie sa fie +-3bari.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu cand am desfacut-o pe a mea, scria pe ea ca trebuie sa bage 3,5.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#30
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
3- 3,5 e de ajuns .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:12 |