DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ca sa nu patiti si voi... :(

Carlitos
post 31 Jul 2003, 12:05
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 25 July 03
From: Timisoara




DA, dar taximetristii nu sunt asa "mari" ca tir-istii...
laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florindu
post 31 Jul 2003, 12:37
Post #92


Membru' doar, dar vechi!


Group: Members
Posts: 354
Joined: 28 May 02
From: ...acu' Timisoara




Desi, intr-un anume fel, sunt adeptul ambelor atitudini, de obicei o pun in practica pe cea inteleapta...in sens biblic. Nu incerc sa fac prozelitism, departe de mine gandul asta, ci imi spun si eu parerea.
Si am sa ma explic: acum mai multi ani, student fiind, am intrat intr-un conflict (verbal) intr-un magazin, cu un barbat in jur de 50 de ani. Avea un comportament necioplit fata de o vanzatoare. Disputa a fost de scurta durata, intensa, incheiata fiind, dupa parerea mea, cu punerea la punct a mitocanului.
Dupa ceva vreme, la unul din cursurile anului urmator, la catedra a aparut nimeni altcineva decat... mojicul!!! Va dati seama ce bine ma simteam in banca (sau mai bine zis sub banca) asteptand o 'replica' usturatoare, care, insa, spre norocul meu, nu a venit. Individul, probabil, se certase cu prea multi ca sa-i mai poata tine minte.
Treaba asta poate avea si un alt scenariu: azi te 'pocesti' in trafic cu un dubios (spray, ranga, bata, pumni, invective, etc.), care duminica, dupa mai multe alcoolice diverse cu amicii, te vede pe strada, la plimbare, cu familia, copii, sotie, prietena, etc. Pus pe razbunare, pune mana pe o caramida si ti-o arunca in cap. Dar, din nefericire, loveste pe altcineva dintre cei dragi...Cu ce ramai? Cu satisfactia? Ma indoiesc sincer!
Mai demult am auzit pe undeva o vorba: daca te iei la harta cu un prost, cei care privesc scena nu pot face nici o diferenta...
Si apoi, pentru pastrarea armoniei personale (cunoscatorii stiu care si cum), cea mai buna utilizare a fortei pentru aplanarea unui conflict este tocmai neapelarea la forta...Cine seamana vant culege furtuna.
Asa ca am ajuns la concluzia ca, orice s-ar intampla, intai ma calmez si dupa aceea reactionez. Lucrurile se vad, intotdeauna, mai clare cand esti calm. E adevarat ca porcul se trateaza cu parul peste rat, insa si parul si ratul pot avea mai multe forme. Iar mereu trebuie luata in calcul si neatentia celor din jur...conducerea preventiva - in toate formele ei - nu e un concept desuet, de pe vremea odiosului!
Rezultatul? Vom trai mai mult, fara stres si mai multumiti. Chiar si la volan nu trebuie pierduta din vedere placerea de a conduce, degajat, care dispare in momentul in care un oarecare ne ia fata. Zambiti, adresati-i o urare de bine, ca strada/soseaua nu sunt piste de aratat muschii sau caii putere. Pentru asta exista locuri special amenajate!
Iar ca sa inchei sa va mai 'spun' una: la sfarsitul lui iunie, cand facusem vorbele la dealer sa-mi iau o Scala, cautam cumparator pentru DSN-ul meu. Cand, in sfarsit, gasesc cumparatorul dorit si incheiem afacerea (asta se intampla seara) a doua zi dimineata, plecand la serviciu, un taximestrist neatent nu-mi acorda prioritate si se infinge cu botul de la Tico in portiera mea stanga... Am crezut ca-mi sar sigurantele! Dar, asta e! Se poate intampla oricui! De asta exista asigurari, de asta le platim...Daca il 'omoram', timpul nu se dadea inapoi, tabla mea nu se indrepta, iar eu riscam sa am neplaceri (si credeti-ma, stiu ce spun, din experiente vechi in domeniu!).

Cu siguranta ca sunt multi care gandesc la fel ca mine, iar asta ma bucura. Iar despre ceilalti...ce sa spun? Sper ca, din neatentie, sa nu 'lezez' pe careva dintre cei mai violenti dintre noi, ca stiu sa ma apar. Dar n-as vrea sa ne intalnim, dupa aceea, unii cu altii in posturi tot pe forumul asta...sau prin sala de curs.


--------------------
Renault MeganeII 1,5dCi/80CP 2005 -
Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004
Juniorul: Nintendo Wii

Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 31 Jul 2003, 13:48
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




A fost in urma cu cateva saptamani o faza, cu una batuta si violata prin Regie. Un tzache a vazut-o singura si si-a adus aminte ca asta, cand il vedea, tot radea si-l facea boschetar. Si tipul chiar se incadra in aceasta categorie. Insa primitivului i s-a aprins in seara aia becul: "Asta e aia de ma facea boschetar". Si i-a tras-o!

Tipa putea sa-si tina gura (insa probabil vroia neaparat sa isi arate superioritatea) si in fata unei persoane cu un anumit profil psihologic a avut numai de pierdut. Se simte mai bine ca ala face parnaie? Se va simti si mai bine cand va merge seara peste vreo 10 ani si se va gandi ca intre timp ala a iesit de la racoare? Eu zic ca nu. Si-a distrus viata nu pentru ca i-a dat unuia cu pumnul sau spray-ul in nas, ci doar pentru ca n-a stiut ca e o distanta mare de la jignire la gluma.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 31 Jul 2003, 13:56
Post #94


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Morala e ca oltenii de pe tiruri s-ar putea sa depaseasca femeile ca pericol ambulant.


Adevarul de azi 31 iulie 2003:

Pana la sfarsitul anului, TIR-urile si autocarele vor fi dotate cu aparate de control si limitatoare de viteza

In scopul alinierii Romaniei la acordul european privind transporturile rutiere internationale (AETR) incheiat la Geneva, Guvernul a stabilit conditiile pentru omologarea, montarea si verificarea aparatelor de control si a limitatoarelor de viteza cu care urmeaza a fi dotate toate vehiculele rutiere de acest tip. Este vorba de cele din categoriile M2, M3 (microbuzele si autocarele), N2 si N3 (asa-numitele TIR-uri de diferite capacitati care transporta marfuri in toata lumea). Primul aparat denumit tahograf este un dispozitiv modern care se monteaza la bordul autovehiculului si care inregistreaza si stocheaza automat toate datele privind deplasarea acestuia, inclusiv timpul de lucru si cel de odihna al soferului. Al doilea dispozitiv este un limitator de viteza, care este montat pe autovehicul fie din fabricatie, fie ulterior. Atat tahografele, cat si limitatoarele de viteza trebuie omologate de Biroul Roman de Metrologie Legala. Montarea, verificarea sau repararea acestor aparate se va face numai de catre agenti economici autorizati de Registrul Auto Roman. Viteza maxima reglata pentru fiecare tip de autovehicul va fi stabilita de autoritatile pentru transport in functie de reglementarile internationale si va fi afisata pe fiecare autovehicul pe o placuta intr-un loc vizibil. Pentru nerespectarea prevederilor legale privind montarea, omologarea, repararea sau reglarea acestor dispozitive vor fi aplicate amenzi cuprinse intre 10 si 25 milioane lei. Hotararea adoptata de Guvern va intra in vigoare la 60 de zile dupa publicarea sa in Monitorul Oficial, perioada in care MTCT va elabora normele metodologice de aplicare.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Carlitos
post 31 Jul 2003, 14:30
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 25 July 03
From: Timisoara




pentru al si nu numai:
lucrez in domeniul expeditiilor internationale, zilnic coordonez cateva zeci de tir-uri (diverse modele, firme si ani de fabricatie) si vreau sa precizez 2 lucruri:
1. tahograful exista si pe Roman, si pe cele mai antice modele posibile, si nu influenteaza cu nimic modul de deplasare al masinilor si asta de ce: ca tot romanul, soferul de tir si patronul lui fac economie, astfel pe foile de parcurs ale cursei sunt inregistrati 2 soferi care se presupune ca ar conduce cu schimbul 8 ore / 8 ore. in acest caz, tahograful, care ar trebui sa urmareasca respectarea si efectuarea timpilor de deplasare si odihna ai soferului (precum si distanta parcursa etc.) nu mai arata nimic concludent. ce rezulta de aici? un sofer care conduce minim 16 ore, se odihneste 2-3 apoi continua... si asa apar situatiile de risc pe sosea. in plus exista zeci de alte metode pentru a pacali tahograful, ca doar suntem romani, ce naiba!
2. limitatoarele de viteza, care deja exista pe multe modele, au intr-adevar avantajul limitarii vitezei de deplasare... pacat insa ca s-a inventat si asa-numitul "pilot semiautomat", care ii ajuta pe soferi chiar si sa atipeasca. sau, de exemplu, unii dintre soferii cu care lucrez eu joaca poker in timp ce se deplaseaza, sau se barbieresc, sau isi pregatesc masa... revin astfel la concluzia de la pct1.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 31 Jul 2003, 14:42
Post #96


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Aoleu... tu chiar vrei sa ma sperii !!! Eu chiar am parere buna despre soferii de tir.... Sper sa nu se barbiereasca vreunul in timp ce trec eu pe langa el.... Despre atipit nu mai zic !!!


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 31 Jul 2003, 15:18
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




He, iar imi merge sa postez pe forum, dupa atatea zile de nefunctionare! HAPPY!

La Siemens se face un sistem care sa urmareasca linia drumului si daca a luat-o masina razna sa sune ceva clopotel/sonerie/aparat cu socuri electrice - nu stiu ce. Nu stiu in ce stadiu sunt (poate nici nu e bine ca am zis pe forum de proiectul asta :wink:)
Evident, pana sa ajunga astea si pe Roman-uri... Mai ales sa fie obligatorii prin lege...
Dar ma gandesc la un viitor undeva candva.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Carlitos
post 31 Jul 2003, 15:56
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 25 July 03
From: Timisoara




wellcome, sergiu! :wink:
ai dreptate, si exista deja diverse sisteme care faciliteaza deplasarea: de la optiunea de a mentine acceleratia constanta fara a mai tine piciorul apasat pe pedala, pana la senzorul care te tine la 2 m distanta de vehiculul din fata si-i urmeaza acestuia traiectoria... ce-ti mai ramane de facut altceva decat sa dormi?
bine, riscul e altul: daca ala din fatza intra-n sant... te duci in urma lui, daca se opreste sa ia o "traseista", cealalta se urca la tine ?!...
laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 31 Jul 2003, 16:06
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE
wellcome, sergiu!  :wink:  
ai dreptate, si exista deja diverse sisteme care faciliteaza deplasarea: de la optiunea de a mentine acceleratia constanta fara a mai tine piciorul apasat pe pedala, pana la senzorul care te tine la 2 m distanta de vehiculul din fata si-i urmeaza acestuia traiectoria... ce-ti mai ramane de facut altceva decat sa dormi?
bine, riscul e altul: daca ala din fatza intra-n sant... te duci in urma lui, daca se opreste sa ia o \"traseista\", cealalta se urca la tine ?!...
laugh.gif  :lol:  :lol:

Pai sistemul de care ziceam eu nu mentine constanta acceleratia ci daca deviezi de la linia drumului te avertizeaza (merge cu camera video). Deci chiar ar fi de folos daca o iei pe contrasens si mergi asa si nu-ti dai seama. Evident daca tirul iti iasa chiar in fata, degeaba mai suna... Oops! clopotele...
no comments la restul mesajului! just laugh.gif


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 31 Jul 2003, 18:20
Post #100


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




nu am avut forta necesara sa citesc poturile voastre dar sunteti offtopic rau de tot. si pana maine cand o sa am grija sa rectific problema sunt si eu offtopic.

s-a amanat inca o luna faza cu punctele. direct de la politie o stiu.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Carlitos
post 1 Aug 2003, 08:09
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 25 July 03
From: Timisoara




alexV, crezi ca e o problema ca suntem offtopic??
eu credeam ca suntem la "cafenea", unde oamenii s-au saturat sa tot vorbeasca de masini... no offense, dar daca oamenii discuta pe acest topic, chiar si pe teme aiurea, si se simt bine, de ce te deranjeaza?
sau n-am inteles eu ce ai vrut sa spui... :?:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 1 Aug 2003, 10:21
Post #102


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
nu am avut forta necesara sa citesc poturile voastre dar sunteti offtopic rau de tot. si pana maine cand o sa am grija sa rectific problema sunt si eu offtopic.

s-a amanat inca o luna faza cu punctele. direct de la politie o stiu.


offtopicule laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 1 Aug 2003, 12:08
Post #103


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




eu ziceam sa fac un alt topic din asta cu discutia despre circulatie, dar daca vreti voi nu mai fac.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 1 Aug 2003, 22:14
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




QUOTE
1. las pe oricine sa intre cu o singura conditie: sa dea semnal
2. in momentul in care vineri am facut urmatoarele
- las pe unul sa intre de pe o strada laterala - nu zine nici merci nici du-te naibii
- las un taximetrist sa intre de pe o strada DIN STANGA ( deci a taiat si contrasensul) - idem, nici merci nici nimic

Te apuca dracii dupa doua faze din astea in care dai dovada de bun simt...



EXACT aceleasi obiceiuri le am si eu! Daca cineva semnalizeaza, incetinesc ca sa il las sa intre. Dar daca mitocanul incearca sa imi taie fata pur si simplu nu il las. Insa din experienta unui prieten care s-a trezit amenintat cu pistolul la o faza din asta - cred ca nu e o atitudine prea buna sa ii "corectezi" pe altii.

In ceea ce priveste multumirile - asta tine mai degraba de 7 ani de acasa - nu doar de conduita la volan! sad.gif


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 2 Aug 2003, 13:28
Post #105


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Sistemele alea electronice de ghidare pe autostrazi sunt aproape imposibil de pus in practica. Operatorul uman poate fi ajutat, dar de substituirea acestuia de catre un sistem electonic nu poate fi vb'a. Ar insemna sa incorporeze ceva inteligenta artificiala, shi deocamdata la asha ceva tehnologia s'a cam incurcat, nu poti asemui parcurgerea unui traseu dificil cu un joc de sah sau mai stiu eu ce:).
Apoi ca sa faci sistemul ala ca sa functioneze ai nevoie de balize directionale de'a lungul autostrazii ceea ce implica investiti deosebite.
La noi ce sa mai vb'im. Avem o amarata de autostrada functionala doar in sezoane, avem drumuri nasoale, care au gropi, care au mai nou damburi formate de la migrarea bitumului de pe centru spre margine, iar acolo unde sunt cai ferate apar zone cu valurele, unde daca pui frana zici ca ti s'a stricat ABS'ul(chiar daca nu ai laugh.gif ). Avem nevoie de strazi, apoi de marcaje, ca la urma urmei ce urmezi, daca linia nu e conturata. Absenta ei poate fi suplinita de semnalele balizelor alora in cazul unei autostrazi "cenzuratriste"smile.gif.
Am vazut ca folositi termenul de autotrenuri. Cred ca nu exista zona in Europa unde sa circule asha ceva, nici macar in Romania. Un autotren nu este echivalent cu un TIR, un autotren e o chestie mai mare shi mai lata decat orice autotractor (TIR), are 3-4 remorci de lungimea unui tir normal shi are mare nevoie de drumuri drepte, pe care le gaseste in Australia shi poate in State.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 7 Aug 2003, 11:31
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




QUOTE


s-a amanat inca o luna faza cu punctele. direct de la politie o stiu.


adica de cand intra in vigoare?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 10 Aug 2003, 23:42
Post #107


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




mie asa mi-a zis politaiu cand mi-a dat amenda cu vreo 3 zile inainte de 1 august ca cica s-a amanat la 1 septembie. si era sigur pe el. dar din cate citesc in presa cred ca era un mare bou, sa relatia politie-presa nu exista.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 27 Aug 2003, 07:47
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Pe Discovery am vazut functionand un sitem de pilot automat care pe baza unei camere video detecteaza soseaua (pe baza marcajelor albe de vopsea, acelea care la noi nu prea sunt) si e capabil sa detecteze si masinile care circula. Sistemul era conectat si la sistemul GPS/harta electronica (care pt Romania nu am auzit sa existe) si ii dadeai destinatia si te ducea el. Tot sistemul a fost dezvoltat si e in studii la o Universitate din Statele Unit (nu mai stiu care, cred ca MIT). Functiona foarte bine pe autostrada, asa era prezentat, dar nu stiu daca ar fi in stare pe baza camerei video (gen web camera) sa detecteze masinile de pe sens contrar si sa efectueze depasirile in conditii de siguranta.
Oricum dpdv al soft-ului m-a impresionat un pic (eu sunt programator de fel) dar oricum cred ca mai e de luru la el, pana il vom vedea ca optiune pe masini.
Asta ca apropo de sistemul dezvoltat la Siemens, ca tot veni vorba ...


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samolapraga
post 27 Aug 2003, 11:44
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




Hai ca chestia cu tirurile care accelereaza fix cand le depasesti tu mi se pare chiar distractiva! Oamenii astia au milioane de km la bord, credeti voi ca in atatia ani de experienta pe diverse drumuri mai stau sa va incurce voua drumul accelerand?! Mi se pare mult mai logic sa spui sincer ca nu ai apreciat bine distanta, nu ai luat avant inainte...sunt multe lucruri care se pot intampla celor cu mai putina experienta si nu e o chestie de care sa-ti fie rusine.
Eu recunosc ca atunci cand imi luasem carnetul habar nu aveam sa fac o depasire calumea. Adica ma trezeam pe contrasens cu acc la fund si masina abia se tara...normal ca in cazuri din astea ti se pare mai usor sa zici: uite nenorocitu', accelereaza!

Cat despre agresivitatea la volan, trebuie sa spun ca sunt dezamagit de ideea unora de a-i pedepsi pe cei care gresesc, sau care vor "sa-i invete minte", adica se baga in fata, franeaza brusc, si alte "pedepse" din astea.
Ce rost au? Chiar credeti ca se vor potoli?! Te mai alegi si cu masina lovita...
Asa ca tot calmul e solutia.
Eu cel putin pot sa spun ca nu m-am dat jos niciodata din masina sa ma duc la unul, nici nu am patit pana acum sa se dea vreunul jos la mine... Asa ca aceste "cafteli" in trafic mi se par greu de crezut si dupa parerea mea se intempla numai acelor soferi care au un stil ori prea agresiv ori care merg aiurea.

Ah, si apropos, sper ca pe acest forum nu intra acea categorie de soferi (in special DSN/SLZ - fara suparare), care vor sa "calmeze" traficul si merg in paralel pe 2 benzi cu max 140, si pe langa faptul ca nu se dau la o parte cand ii flash-uiesti, dar se mai si supara pe faptul ca ai indraznit sa ii depasesti...smile.gif
Scuze daca se simte cineva vizat, dar sunt destul de stresat de faptul ca tocmai m-am intors de la Sinaia, si pe portiunea intre Campina si Ploiesti am gasit 2 tipi (tineri!!) cu 2 dsn-uri care mergeau in paralel la 120 si nu au vrut nici in ruptul capului sa se dea la o parte...Am dat sa ii depasesc pe contrasens, iar unul din boii de pe banda a doua s-a dat frumos mai in stanga sa ma blocheze si pe acolo! Am tras doua injuraturi printre dinti, am franat si m-am dat mai in spate sa ma departez un pic de ei, am luat avant, n-am mai dat flashuri, si am trecut lejer de ei.
Concluzia: nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita!

PS: eram cu un passat de la firma.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Watchful snake
post 27 Aug 2003, 12:19
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




NU trebuie să generalizezi... Peste tot sînt idioți care se cred deștepți...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 27 Aug 2003, 12:26
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Weekendul trecut am fost la Budapesta. Si sa stiti ca mai sunt idioti peste tot, nu au venit toti aici. Cam aceeasi nesimtire pe autostrazile unguresti (daca vroiam sa mergem cu 200, care era treaba lor, de ce pana mea se protapeau pe stanga?), un berbec cu numar de Germania era sa ne dea la mare meserie in sant ca nu s-a asigurat inainte sa intre in depasire iar noi eram langa el si multe altele. Ma rog, si in Romanica, pe autostrada, aia cu camioanele vor musai sa depaseasca si ei si te umpli de spume cand vii de la mare distanta flashuind, iar aia merg doi kilometri in paralel.

Iar despre TIR-isti in rest, numai cuvinte de lauda. Nu cred ca a fost vreunul care sa nu ne ajute in depasire, atunci cand am stat prea mult dupa el din motive de relief/trafic.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 27 Aug 2003, 12:41
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




eu privesc un pic si din alt unghi, cand te afli pe banda a doua la 140 km/h si pe banda 1 este plin de masini mai vine unul din spate cu flesh-uri si este nervos ca nu te dai la o parte. mi se pare un pic cam peste mana sa franezi pana la 90-100 ca sa te strecori printre cele de pe banda 1 sa poata trece el cu 160 .... de obicei semnalizez si dupa ce gasesc o portiune libera pe banda 1 unde pot intra fara sa reduc viteza prea mult o fac ...


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 27 Aug 2003, 12:57
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Problema mare nu e cu aia de merg repede si vor si ei sa depaseasca ceva. N-ai ce face, ii astepti sa-si termine depasirea. Problema e ca il vezi pe cate unul cum intra pe banda a doua, vii in spatele lui si el merge aproape in paralel cu ala de pe banda 1. Poate nu-i trage caruta, poate e fraier, insa mi se pare cretin sa stai protapit pe banda 2 atata timp cat ai masini in spate si tu mergi cu max 10 km/h mai mult ca cel/cei de pe banda 1. Eu de multe ori mi-am mai amanat o depasire cand am vazut in retrovizoare ca vine unul tare. L-am lasat sa se duca el si apoi am depasit si eu. Am mers cu viteza mare si am vazut cat de nasol e sa vii puternic si sa incepi sa franezi, uneori chiar sanatos, ca ti-a iesit unul in fata.

Am un prieten cu care ma mai cert pe chestii de trafic care zice cam asa: eu merg cu 100 pe drum european cu doua benzi. Vine unul si-mi da flashuri. De ce sa ma dau pe banda 1? Eu merg legal, el merge ca disperatu! N-are decat sa depaseasca pe contrasens!

Daca cineva vrea sa-si rupa gatul la 220km/h, n-are decat, atata timp cat nu mai ia si pe altii dupa el. D'aia prefer sa ma dau la o parte. Si intotdeauna, atunci cand sunt martor la o depasire (din fata sau din spate) fac tot ce pot sa-i asigur aluia cat mai mult spatiu de manevra.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 27 Aug 2003, 13:28
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




perfect normal. prietenul tau nu stie ca banda II, III, IV, etc este pentru viteza? s-au se face ca nu stie .... laugh.gif daca imi aduc bine aminte, pe vremea lui ceasca erau si indicatoare care te puneau sa folosesti banda I si era si o reglementare prin lege sa faci asta. cred ca inca este valabila ...


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samolapraga
post 27 Aug 2003, 13:55
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




si prietenul asta al tau, in afara de injuraturi si mers cu "stres" in spate se alege cu ceva?!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 27 Aug 2003, 14:05
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Probabil ca nu! Oricum, eu am zis ca nu o sa merg niciodata cu el cu masinile ca mi-e rusine.
Eu acum ce sa zic, cred ca e si nitel frustrat ca se cazneste cu un cazan de D1310 visinie la care mai mult carpeste decat merge. Asa ca probabil d'aia, le de fum la "jmecherii" cu masini (ca aia a lui nu se pune). Serios, e baiat bun dar cu lipsuri smile.gif. Sa nu-l injurati prea tare. Insa daca o faceti, sa ii strigati ca-l cunoasteti, ca l-a facut amic-su' Fane de rusine pe forumul de supernovisti!


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 27 Aug 2003, 14:13
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif OK! Da-l in gat pana la capat ... ce numar are :wink:


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 27 Aug 2003, 14:16
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




E, hai, nici chiar asa! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Aug 2003, 14:20
Post #119


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Am intilnit destui ghertoi de tiristi care in momentul in care te bagai in depasire accelerau apropiindu-se de omul din fata (de obicei fac asta cind merg mai multe tiruri impreuna)! Am intilnit destui tiristi care m-au ajutat in depasire, semnalizindu-mi cind sa intru si cind nu (mai ales cind relieful nu-mi permitea sa ma asigur calumea sau conditiile meteo erau nasoale)! Niciodata n-am mers pe banda a doua decit cind mi-a permis masina sau conditiile de trafic (noapte, sosea libera, etc.). Acum merg pe banda a doua fiindca sub 140 cobor foarte rar, da oricum, daca imi da cineva flashuri din spate, fie o berlina, un tico, matiz sau mai stiu eu ce taraba de masina, ma dau laoparte.
Apropos, pentru cei care circulati des prin Bucuresti, ati observat ca daca te grabesti undeva si e foarte mare aglomeratie, poti sa o iei linistit pe banda 1 fiindca e mult mai goala decit celelalte,eventual si decit linia de tramvai ???? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samolapraga
post 27 Aug 2003, 14:24
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




Exact, si eu am observat chestia asta...dar nu prea merge peste tot. In special pe Stefan cel Mare e eficient


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:10
Forum Renault