Ca sa nu patiti si voi... :(
![]() ![]() ![]() |
Ca sa nu patiti si voi... :(
Carlitos |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 July 03 From: Timisoara ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
florindu |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara ![]() |
Desi, intr-un anume fel, sunt adeptul ambelor atitudini, de obicei o pun in practica pe cea inteleapta...in sens biblic. Nu incerc sa fac prozelitism, departe de mine gandul asta, ci imi spun si eu parerea.
Si am sa ma explic: acum mai multi ani, student fiind, am intrat intr-un conflict (verbal) intr-un magazin, cu un barbat in jur de 50 de ani. Avea un comportament necioplit fata de o vanzatoare. Disputa a fost de scurta durata, intensa, incheiata fiind, dupa parerea mea, cu punerea la punct a mitocanului. Dupa ceva vreme, la unul din cursurile anului urmator, la catedra a aparut nimeni altcineva decat... mojicul!!! Va dati seama ce bine ma simteam in banca (sau mai bine zis sub banca) asteptand o 'replica' usturatoare, care, insa, spre norocul meu, nu a venit. Individul, probabil, se certase cu prea multi ca sa-i mai poata tine minte. Treaba asta poate avea si un alt scenariu: azi te 'pocesti' in trafic cu un dubios (spray, ranga, bata, pumni, invective, etc.), care duminica, dupa mai multe alcoolice diverse cu amicii, te vede pe strada, la plimbare, cu familia, copii, sotie, prietena, etc. Pus pe razbunare, pune mana pe o caramida si ti-o arunca in cap. Dar, din nefericire, loveste pe altcineva dintre cei dragi...Cu ce ramai? Cu satisfactia? Ma indoiesc sincer! Mai demult am auzit pe undeva o vorba: daca te iei la harta cu un prost, cei care privesc scena nu pot face nici o diferenta... Si apoi, pentru pastrarea armoniei personale (cunoscatorii stiu care si cum), cea mai buna utilizare a fortei pentru aplanarea unui conflict este tocmai neapelarea la forta...Cine seamana vant culege furtuna. Asa ca am ajuns la concluzia ca, orice s-ar intampla, intai ma calmez si dupa aceea reactionez. Lucrurile se vad, intotdeauna, mai clare cand esti calm. E adevarat ca porcul se trateaza cu parul peste rat, insa si parul si ratul pot avea mai multe forme. Iar mereu trebuie luata in calcul si neatentia celor din jur...conducerea preventiva - in toate formele ei - nu e un concept desuet, de pe vremea odiosului! Rezultatul? Vom trai mai mult, fara stres si mai multumiti. Chiar si la volan nu trebuie pierduta din vedere placerea de a conduce, degajat, care dispare in momentul in care un oarecare ne ia fata. Zambiti, adresati-i o urare de bine, ca strada/soseaua nu sunt piste de aratat muschii sau caii putere. Pentru asta exista locuri special amenajate! Iar ca sa inchei sa va mai 'spun' una: la sfarsitul lui iunie, cand facusem vorbele la dealer sa-mi iau o Scala, cautam cumparator pentru DSN-ul meu. Cand, in sfarsit, gasesc cumparatorul dorit si incheiem afacerea (asta se intampla seara) a doua zi dimineata, plecand la serviciu, un taximestrist neatent nu-mi acorda prioritate si se infinge cu botul de la Tico in portiera mea stanga... Am crezut ca-mi sar sigurantele! Dar, asta e! Se poate intampla oricui! De asta exista asigurari, de asta le platim...Daca il 'omoram', timpul nu se dadea inapoi, tabla mea nu se indrepta, iar eu riscam sa am neplaceri (si credeti-ma, stiu ce spun, din experiente vechi in domeniu!). Cu siguranta ca sunt multi care gandesc la fel ca mine, iar asta ma bucura. Iar despre ceilalti...ce sa spun? Sper ca, din neatentie, sa nu 'lezez' pe careva dintre cei mai violenti dintre noi, ca stiu sa ma apar. Dar n-as vrea sa ne intalnim, dupa aceea, unii cu altii in posturi tot pe forumul asta...sau prin sala de curs. |
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
2005
- Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
sstanescu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
A fost in urma cu cateva saptamani o faza, cu una batuta si violata prin Regie. Un tzache a vazut-o singura si si-a adus aminte ca asta, cand il vedea, tot radea si-l facea boschetar. Si tipul chiar se incadra in aceasta categorie. Insa primitivului i s-a aprins in seara aia becul: "Asta e aia de ma facea boschetar". Si i-a tras-o!
Tipa putea sa-si tina gura (insa probabil vroia neaparat sa isi arate superioritatea) si in fata unei persoane cu un anumit profil psihologic a avut numai de pierdut. Se simte mai bine ca ala face parnaie? Se va simti si mai bine cand va merge seara peste vreo 10 ani si se va gandi ca intre timp ala a iesit de la racoare? Eu zic ca nu. Si-a distrus viata nu pentru ca i-a dat unuia cu pumnul sau spray-ul in nas, ci doar pentru ca n-a stiut ca e o distanta mare de la jignire la gluma. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
AL |
![]()
Post
#94
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Morala e ca oltenii de pe tiruri s-ar putea sa depaseasca femeile ca pericol ambulant. Adevarul de azi 31 iulie 2003: Pana la sfarsitul anului, TIR-urile si autocarele vor fi dotate cu aparate de control si limitatoare de viteza In scopul alinierii Romaniei la acordul european privind transporturile rutiere internationale (AETR) incheiat la Geneva, Guvernul a stabilit conditiile pentru omologarea, montarea si verificarea aparatelor de control si a limitatoarelor de viteza cu care urmeaza a fi dotate toate vehiculele rutiere de acest tip. Este vorba de cele din categoriile M2, M3 (microbuzele si autocarele), N2 si N3 (asa-numitele TIR-uri de diferite capacitati care transporta marfuri in toata lumea). Primul aparat denumit tahograf este un dispozitiv modern care se monteaza la bordul autovehiculului si care inregistreaza si stocheaza automat toate datele privind deplasarea acestuia, inclusiv timpul de lucru si cel de odihna al soferului. Al doilea dispozitiv este un limitator de viteza, care este montat pe autovehicul fie din fabricatie, fie ulterior. Atat tahografele, cat si limitatoarele de viteza trebuie omologate de Biroul Roman de Metrologie Legala. Montarea, verificarea sau repararea acestor aparate se va face numai de catre agenti economici autorizati de Registrul Auto Roman. Viteza maxima reglata pentru fiecare tip de autovehicul va fi stabilita de autoritatile pentru transport in functie de reglementarile internationale si va fi afisata pe fiecare autovehicul pe o placuta intr-un loc vizibil. Pentru nerespectarea prevederilor legale privind montarea, omologarea, repararea sau reglarea acestor dispozitive vor fi aplicate amenzi cuprinse intre 10 si 25 milioane lei. Hotararea adoptata de Guvern va intra in vigoare la 60 de zile dupa publicarea sa in Monitorul Oficial, perioada in care MTCT va elabora normele metodologice de aplicare. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Carlitos |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 July 03 From: Timisoara ![]() |
pentru al si nu numai:
lucrez in domeniul expeditiilor internationale, zilnic coordonez cateva zeci de tir-uri (diverse modele, firme si ani de fabricatie) si vreau sa precizez 2 lucruri: 1. tahograful exista si pe Roman, si pe cele mai antice modele posibile, si nu influenteaza cu nimic modul de deplasare al masinilor si asta de ce: ca tot romanul, soferul de tir si patronul lui fac economie, astfel pe foile de parcurs ale cursei sunt inregistrati 2 soferi care se presupune ca ar conduce cu schimbul 8 ore / 8 ore. in acest caz, tahograful, care ar trebui sa urmareasca respectarea si efectuarea timpilor de deplasare si odihna ai soferului (precum si distanta parcursa etc.) nu mai arata nimic concludent. ce rezulta de aici? un sofer care conduce minim 16 ore, se odihneste 2-3 apoi continua... si asa apar situatiile de risc pe sosea. in plus exista zeci de alte metode pentru a pacali tahograful, ca doar suntem romani, ce naiba! 2. limitatoarele de viteza, care deja exista pe multe modele, au intr-adevar avantajul limitarii vitezei de deplasare... pacat insa ca s-a inventat si asa-numitul "pilot semiautomat", care ii ajuta pe soferi chiar si sa atipeasca. sau, de exemplu, unii dintre soferii cu care lucrez eu joaca poker in timp ce se deplaseaza, sau se barbieresc, sau isi pregatesc masa... revin astfel la concluzia de la pct1. |
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#96
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aoleu... tu chiar vrei sa ma sperii !!! Eu chiar am parere buna despre soferii de tir.... Sper sa nu se barbiereasca vreunul in timp ce trec eu pe langa el.... Despre atipit nu mai zic !!!
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
He, iar imi merge sa postez pe forum, dupa atatea zile de nefunctionare! HAPPY!
La Siemens se face un sistem care sa urmareasca linia drumului si daca a luat-o masina razna sa sune ceva clopotel/sonerie/aparat cu socuri electrice - nu stiu ce. Nu stiu in ce stadiu sunt (poate nici nu e bine ca am zis pe forum de proiectul asta :wink:) Evident, pana sa ajunga astea si pe Roman-uri... Mai ales sa fie obligatorii prin lege... Dar ma gandesc la un viitor undeva candva. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Carlitos |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 July 03 From: Timisoara ![]() |
wellcome, sergiu! :wink:
ai dreptate, si exista deja diverse sisteme care faciliteaza deplasarea: de la optiunea de a mentine acceleratia constanta fara a mai tine piciorul apasat pe pedala, pana la senzorul care te tine la 2 m distanta de vehiculul din fata si-i urmeaza acestuia traiectoria... ce-ti mai ramane de facut altceva decat sa dormi? bine, riscul e altul: daca ala din fatza intra-n sant... te duci in urma lui, daca se opreste sa ia o "traseista", cealalta se urca la tine ?!... ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Sergiu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE wellcome, sergiu! :wink: ai dreptate, si exista deja diverse sisteme care faciliteaza deplasarea: de la optiunea de a mentine acceleratia constanta fara a mai tine piciorul apasat pe pedala, pana la senzorul care te tine la 2 m distanta de vehiculul din fata si-i urmeaza acestuia traiectoria... ce-ti mai ramane de facut altceva decat sa dormi? bine, riscul e altul: daca ala din fatza intra-n sant... te duci in urma lui, daca se opreste sa ia o \"traseista\", cealalta se urca la tine ?!... ![]() Pai sistemul de care ziceam eu nu mentine constanta acceleratia ci daca deviezi de la linia drumului te avertizeaza (merge cu camera video). Deci chiar ar fi de folos daca o iei pe contrasens si mergi asa si nu-ti dai seama. Evident daca tirul iti iasa chiar in fata, degeaba mai suna... Oops! clopotele... no comments la restul mesajului! just ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
AlexV |
![]()
Post
#100
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
nu am avut forta necesara sa citesc poturile voastre dar sunteti offtopic rau de tot. si pana maine cand o sa am grija sa rectific problema sunt si eu offtopic.
s-a amanat inca o luna faza cu punctele. direct de la politie o stiu. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Carlitos |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 July 03 From: Timisoara ![]() |
alexV, crezi ca e o problema ca suntem offtopic??
eu credeam ca suntem la "cafenea", unde oamenii s-au saturat sa tot vorbeasca de masini... no offense, dar daca oamenii discuta pe acest topic, chiar si pe teme aiurea, si se simt bine, de ce te deranjeaza? sau n-am inteles eu ce ai vrut sa spui... :?: |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#102
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE nu am avut forta necesara sa citesc poturile voastre dar sunteti offtopic rau de tot. si pana maine cand o sa am grija sa rectific problema sunt si eu offtopic.
s-a amanat inca o luna faza cu punctele. direct de la politie o stiu. offtopicule ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
AlexV |
![]()
Post
#103
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
eu ziceam sa fac un alt topic din asta cu discutia despre circulatie, dar daca vreti voi nu mai fac.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Dany |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 21 November 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE 1. las pe oricine sa intre cu o singura conditie: sa dea semnal
2. in momentul in care vineri am facut urmatoarele - las pe unul sa intre de pe o strada laterala - nu zine nici merci nici du-te naibii - las un taximetrist sa intre de pe o strada DIN STANGA ( deci a taiat si contrasensul) - idem, nici merci nici nimic Te apuca dracii dupa doua faze din astea in care dai dovada de bun simt... EXACT aceleasi obiceiuri le am si eu! Daca cineva semnalizeaza, incetinesc ca sa il las sa intre. Dar daca mitocanul incearca sa imi taie fata pur si simplu nu il las. Insa din experienta unui prieten care s-a trezit amenintat cu pistolul la o faza din asta - cred ca nu e o atitudine prea buna sa ii "corectezi" pe altii. In ceea ce priveste multumirile - asta tine mai degraba de 7 ani de acasa - nu doar de conduita la volan! ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
2009 / Dynamique
- B 00 XXX "Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#105
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Sistemele alea electronice de ghidare pe autostrazi sunt aproape imposibil de pus in practica. Operatorul uman poate fi ajutat, dar de substituirea acestuia de catre un sistem electonic nu poate fi vb'a. Ar insemna sa incorporeze ceva inteligenta artificiala, shi deocamdata la asha ceva tehnologia s'a cam incurcat, nu poti asemui parcurgerea unui traseu dificil cu un joc de sah sau mai stiu eu ce:).
Apoi ca sa faci sistemul ala ca sa functioneze ai nevoie de balize directionale de'a lungul autostrazii ceea ce implica investiti deosebite. La noi ce sa mai vb'im. Avem o amarata de autostrada functionala doar in sezoane, avem drumuri nasoale, care au gropi, care au mai nou damburi formate de la migrarea bitumului de pe centru spre margine, iar acolo unde sunt cai ferate apar zone cu valurele, unde daca pui frana zici ca ti s'a stricat ABS'ul(chiar daca nu ai ![]() ![]() Am vazut ca folositi termenul de autotrenuri. Cred ca nu exista zona in Europa unde sa circule asha ceva, nici macar in Romania. Un autotren nu este echivalent cu un TIR, un autotren e o chestie mai mare shi mai lata decat orice autotractor (TIR), are 3-4 remorci de lungimea unui tir normal shi are mare nevoie de drumuri drepte, pe care le gaseste in Australia shi poate in State. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Bobo |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE s-a amanat inca o luna faza cu punctele. direct de la politie o stiu. adica de cand intra in vigoare? |
-------------------- |
|
AlexV |
![]()
Post
#107
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
mie asa mi-a zis politaiu cand mi-a dat amenda cu vreo 3 zile inainte de 1 august ca cica s-a amanat la 1 septembie. si era sigur pe el. dar din cate citesc in presa cred ca era un mare bou, sa relatia politie-presa nu exista.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
litza |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Pe Discovery am vazut functionand un sitem de pilot automat care pe baza unei camere video detecteaza soseaua (pe baza marcajelor albe de vopsea, acelea care la noi nu prea sunt) si e capabil sa detecteze si masinile care circula. Sistemul era conectat si la sistemul GPS/harta electronica (care pt Romania nu am auzit sa existe) si ii dadeai destinatia si te ducea el. Tot sistemul a fost dezvoltat si e in studii la o Universitate din Statele Unit (nu mai stiu care, cred ca MIT). Functiona foarte bine pe autostrada, asa era prezentat, dar nu stiu daca ar fi in stare pe baza camerei video (gen web camera) sa detecteze masinile de pe sens contrar si sa efectueze depasirile in conditii de siguranta.
Oricum dpdv al soft-ului m-a impresionat un pic (eu sunt programator de fel) dar oricum cred ca mai e de luru la el, pana il vom vedea ca optiune pe masini. Asta ca apropo de sistemul dezvoltat la Siemens, ca tot veni vorba ... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
samolapraga |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca chestia cu tirurile care accelereaza fix cand le depasesti tu mi se pare chiar distractiva! Oamenii astia au milioane de km la bord, credeti voi ca in atatia ani de experienta pe diverse drumuri mai stau sa va incurce voua drumul accelerand?! Mi se pare mult mai logic sa spui sincer ca nu ai apreciat bine distanta, nu ai luat avant inainte...sunt multe lucruri care se pot intampla celor cu mai putina experienta si nu e o chestie de care sa-ti fie rusine.
Eu recunosc ca atunci cand imi luasem carnetul habar nu aveam sa fac o depasire calumea. Adica ma trezeam pe contrasens cu acc la fund si masina abia se tara...normal ca in cazuri din astea ti se pare mai usor sa zici: uite nenorocitu', accelereaza! Cat despre agresivitatea la volan, trebuie sa spun ca sunt dezamagit de ideea unora de a-i pedepsi pe cei care gresesc, sau care vor "sa-i invete minte", adica se baga in fata, franeaza brusc, si alte "pedepse" din astea. Ce rost au? Chiar credeti ca se vor potoli?! Te mai alegi si cu masina lovita... Asa ca tot calmul e solutia. Eu cel putin pot sa spun ca nu m-am dat jos niciodata din masina sa ma duc la unul, nici nu am patit pana acum sa se dea vreunul jos la mine... Asa ca aceste "cafteli" in trafic mi se par greu de crezut si dupa parerea mea se intempla numai acelor soferi care au un stil ori prea agresiv ori care merg aiurea. Ah, si apropos, sper ca pe acest forum nu intra acea categorie de soferi (in special DSN/SLZ - fara suparare), care vor sa "calmeze" traficul si merg in paralel pe 2 benzi cu max 140, si pe langa faptul ca nu se dau la o parte cand ii flash-uiesti, dar se mai si supara pe faptul ca ai indraznit sa ii depasesti... ![]() Scuze daca se simte cineva vizat, dar sunt destul de stresat de faptul ca tocmai m-am intors de la Sinaia, si pe portiunea intre Campina si Ploiesti am gasit 2 tipi (tineri!!) cu 2 dsn-uri care mergeau in paralel la 120 si nu au vrut nici in ruptul capului sa se dea la o parte...Am dat sa ii depasesc pe contrasens, iar unul din boii de pe banda a doua s-a dat frumos mai in stanga sa ma blocheze si pe acolo! Am tras doua injuraturi printre dinti, am franat si m-am dat mai in spate sa ma departez un pic de ei, am luat avant, n-am mai dat flashuri, si am trecut lejer de ei. Concluzia: nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita! PS: eram cu un passat de la firma. |
-------------------- |
|
Watchful snake |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București ![]() |
NU trebuie să generalizezi... Peste tot sînt idioți care se cred deștepți...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Weekendul trecut am fost la Budapesta. Si sa stiti ca mai sunt idioti peste tot, nu au venit toti aici. Cam aceeasi nesimtire pe autostrazile unguresti (daca vroiam sa mergem cu 200, care era treaba lor, de ce pana mea se protapeau pe stanga?), un berbec cu numar de Germania era sa ne dea la mare meserie in sant ca nu s-a asigurat inainte sa intre in depasire iar noi eram langa el si multe altele. Ma rog, si in Romanica, pe autostrada, aia cu camioanele vor musai sa depaseasca si ei si te umpli de spume cand vii de la mare distanta flashuind, iar aia merg doi kilometri in paralel.
Iar despre TIR-isti in rest, numai cuvinte de lauda. Nu cred ca a fost vreunul care sa nu ne ajute in depasire, atunci cand am stat prea mult dupa el din motive de relief/trafic. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
mariancd |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
eu privesc un pic si din alt unghi, cand te afli pe banda a doua la 140 km/h si pe banda 1 este plin de masini mai vine unul din spate cu flesh-uri si este nervos ca nu te dai la o parte. mi se pare un pic cam peste mana sa franezi pana la 90-100 ca sa te strecori printre cele de pe banda 1 sa poata trece el cu 160 .... de obicei semnalizez si dupa ce gasesc o portiune libera pe banda 1 unde pot intra fara sa reduc viteza prea mult o fac ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Problema mare nu e cu aia de merg repede si vor si ei sa depaseasca ceva. N-ai ce face, ii astepti sa-si termine depasirea. Problema e ca il vezi pe cate unul cum intra pe banda a doua, vii in spatele lui si el merge aproape in paralel cu ala de pe banda 1. Poate nu-i trage caruta, poate e fraier, insa mi se pare cretin sa stai protapit pe banda 2 atata timp cat ai masini in spate si tu mergi cu max 10 km/h mai mult ca cel/cei de pe banda 1. Eu de multe ori mi-am mai amanat o depasire cand am vazut in retrovizoare ca vine unul tare. L-am lasat sa se duca el si apoi am depasit si eu. Am mers cu viteza mare si am vazut cat de nasol e sa vii puternic si sa incepi sa franezi, uneori chiar sanatos, ca ti-a iesit unul in fata.
Am un prieten cu care ma mai cert pe chestii de trafic care zice cam asa: eu merg cu 100 pe drum european cu doua benzi. Vine unul si-mi da flashuri. De ce sa ma dau pe banda 1? Eu merg legal, el merge ca disperatu! N-are decat sa depaseasca pe contrasens! Daca cineva vrea sa-si rupa gatul la 220km/h, n-are decat, atata timp cat nu mai ia si pe altii dupa el. D'aia prefer sa ma dau la o parte. Si intotdeauna, atunci cand sunt martor la o depasire (din fata sau din spate) fac tot ce pot sa-i asigur aluia cat mai mult spatiu de manevra. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
mariancd |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
perfect normal. prietenul tau nu stie ca banda II, III, IV, etc este pentru viteza? s-au se face ca nu stie ....
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
samolapraga |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
si prietenul asta al tau, in afara de injuraturi si mers cu "stres" in spate se alege cu ceva?!
|
-------------------- |
|
sstanescu |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca nu! Oricum, eu am zis ca nu o sa merg niciodata cu el cu masinile ca mi-e rusine.
Eu acum ce sa zic, cred ca e si nitel frustrat ca se cazneste cu un cazan de D1310 visinie la care mai mult carpeste decat merge. Asa ca probabil d'aia, le de fum la "jmecherii" cu masini (ca aia a lui nu se pune). Serios, e baiat bun dar cu lipsuri ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
mariancd |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
E, hai, nici chiar asa!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
Marty |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Am intilnit destui ghertoi de tiristi care in momentul in care te bagai in depasire accelerau apropiindu-se de omul din fata (de obicei fac asta cind merg mai multe tiruri impreuna)! Am intilnit destui tiristi care m-au ajutat in depasire, semnalizindu-mi cind sa intru si cind nu (mai ales cind relieful nu-mi permitea sa ma asigur calumea sau conditiile meteo erau nasoale)! Niciodata n-am mers pe banda a doua decit cind mi-a permis masina sau conditiile de trafic (noapte, sosea libera, etc.). Acum merg pe banda a doua fiindca sub 140 cobor foarte rar, da oricum, daca imi da cineva flashuri din spate, fie o berlina, un tico, matiz sau mai stiu eu ce taraba de masina, ma dau laoparte.
Apropos, pentru cei care circulati des prin Bucuresti, ati observat ca daca te grabesti undeva si e foarte mare aglomeratie, poti sa o iei linistit pe banda 1 fiindca e mult mai goala decit celelalte,eventual si decit linia de tramvai ???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
samolapraga |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Exact, si eu am observat chestia asta...dar nu prea merge peste tot. In special pe Stefan cel Mare e eficient
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:10 |