consum de benzina ridicat
![]() ![]() ![]() |
consum de benzina ridicat
vladut88 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
||
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
schimba bujiile .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
am sa le schimb marti ca au cam 25000 km le ajunge
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ramsen |
![]()
Post
#4
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Vedeti ce bujii puneti si pe unde rulati cu masina ! De obicei se decalibreaza distanta intre eletrozi si din acest considerent arderea devine proasta si asa creste consumul din lipsa de putere fiindca apesi mai mult pedala de acceleratie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#6
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
corect...mai dreptate ai domnule...miine ma duc si imi cumpar un set si il montez...sper sa se cunoasca diferentza
19 Jul 2009, 16:49: "mare" scz This post has been edited by ramsen: 19 Jul 2009, 16:49 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
psychoo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
consum mare de benzina poate fi cauza filtrului de aer imbacsit. recomand schimbarea filtrului de aer la 10.000 km.
bujii recomand NGK BKR6EZ. dupa ce le`am pus mi`s scazut consumul de la 6.5-7 litri afara la 5.5-6 si motorul se simte mai bine la turatii. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(psychoo @ 20 Jul 2009, 06:31) consum mare de benzina poate fi cauza filtrului de aer imbacsit. recomand schimbarea filtrului de aer la 10.000 km. bujii recomand NGK BKR6EZ. dupa ce le`am pus mi`s scazut consumul de la 6.5-7 litri afara la 5.5-6 si motorul se simte mai bine la turatii. la mine filtru de aer nu poate fi imbacsit ae maxim 1100 km bujiile au cam 25000 alea le schimb maine inainte de a schimba bujiile ce consum aveai? 20 Jul 2009, 20:59: am schimbat bujiile nu am gasit ngk am pus eyquem ,maine am sa vad consumu e drept trage mult mai bine acum This post has been edited by vladut88: 20 Jul 2009, 20:59 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
corbex |
![]()
Post
#9
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Eu am exact din astea pe masina, merg foarte bine, nu ma pot plinge de consum.
This post has been edited by corbex: 21 Jul 2009, 13:46 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
NGK la fel ca eyquem sunt realizate de francezi cele ngk bkr6ez sunt bune pentru drumuri lungi turati mai ridicate bkr5ez sunt bune pentru oras iar clasicul eyquem sunt si ele bune in liminta km parcursi. Ideea ar fi sa se scoate rezistenta bastonas de carbon din bujii si montat in locul rezistentei un bastonas din cupru. Cine nu stia bujiile au rezistente de oridinul a 1-5k montate in ele . Se pot desface capul de la bujiil a cald cel pe unde se introduce inalta . Ce e prost ca cu timpul acel bastonas din carbon ai creste rezistenta implicit scade scanteia implicit amestecul nu se mai aprinde asa cum trebuie din cauza scantei slabe sau inezistente si deci consum marit si din cauza ca creste si distanta dintre eletrozi bujiilor verificati cu lera ce e trecut peste 0.9 trebuie reglat sau schimbat. Rolul acelei rezistenta cica e sa inlature paraziti pe care i-ar genera la scanteie dar nu cred asa ceva din cauza ca si fisele au o rezistenta interna pentru e elimina paraziti.
E din acesta cauza poate creste consumul de carburant fiindca simti ca nu trage masina cum trebuie si apesi pedala mai mult fortand sa injecteze mai mult benzen drept rezultat il stim cu toti. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
casto vs03skp |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 7 March 09 ![]() |
cat ajunge un set de bujii NGK BKR6EZ?sh un filtru de aer?ca ala am vreo 20.000 d km si nu lam schimbat...
|
--------------------
dacia solenza 2004
dacia solenza 2004
2004
- vs03skp
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
dupa ce am schimbat bujiile din pacate am acelasi consum
sa fac o curatare de injectoare cu ultra sunete? sa o bag pe tester? |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Brambus |
![]()
Post
#13
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 21 Jul 2009, 20:56) NGK la fel ca eyquem sunt realizate de francezi cele ngk bkr6ez sunt bune pentru drumuri lungi turati mai ridicate bkr5ez sunt bune pentru oras iar clasicul eyquem sunt si ele bune in liminta km parcursi. Ideea ar fi sa se scoate rezistenta bastonas de carbon din bujii si montat in locul rezistentei un bastonas din cupru. Cine nu stia bujiile au rezistente de oridinul a 1-5k montate in ele . Se pot desface capul de la bujiil a cald cel pe unde se introduce inalta . Ce e prost ca cu timpul acel bastonas din carbon ai creste rezistenta implicit scade scanteia implicit amestecul nu se mai aprinde asa cum trebuie din cauza scantei slabe sau inezistente si deci consum marit si din cauza ca creste si distanta dintre eletrozi bujiilor verificati cu lera ce e trecut peste 0.9 trebuie reglat sau schimbat. Rolul acelei rezistenta cica e sa inlature paraziti pe care i-ar genera la scanteie dar nu cred asa ceva din cauza ca si fisele au o rezistenta interna pentru e elimina paraziti. E din acesta cauza poate creste consumul de carburant fiindca simti ca nu trage masina cum trebuie si apesi pedala mai mult fortand sa injecteze mai mult benzen drept rezultat il stim cu toti. Sincer stiam ca NGK sunt de productie americana sau japan. This post has been edited by Brambus: 24 Jul 2009, 09:10 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
pff..si pe mine ma omoara consumul in oras...peste 13%..si am toate consumabilele noi,nu conduc sportiv si degeaba....bine..si trafic aglomerat,dar fata de 5.5-6 afara,13-14 in oras e prea mult
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
folositi si frana de motor .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
eu am eliminat toba intermediara si finala e cam pe duca cineva zicea ca poate fi si de la tobe am sa le schimb maine sa vad poate rezolv ceva
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
romanvs |
![]()
Post
#17
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
QUOTE(rratzoiusexos @ 24 Jul 2009, 09:27) pff..si pe mine ma omoara consumul in oras...peste 13%..si am toate consumabilele noi,nu conduc sportiv si degeaba....bine..si trafic aglomerat,dar fata de 5.5-6 afara,13-14 in oras e prea mult Te compatimesc cu consumul ala pe oras,a mea nici iarna nu imi sare de 10 l/100km. Eu am avut probleme cu capacul la rezervor ,in sensul ca nu etansa mai deloc si imi curgea benzina din rezervor,ca sa nu mai spun de evaporare...,si consumul erea maricel.Acum l-am schimbat si astept sa vad cat iese consumul. As zice sa verifici si tu,mai ales cu temperaturile astea ,sa nu cumva sa ti se evapore. |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
am schimbt linia de tobe am pus de origine 300 lei maine vd dca am rezolvat ceva
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ramsen |
![]()
Post
#19
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
1.afara din localitate masina cu 3 persoane in ea ceva prin portbagaj si AC dat drumul...viteza de 100 km/h
2. in localitate Attached thumbnail(s) Imagine0300.jpg ( Size: 127.05k ) Number of downloads: 2678 Imagine0280.jpg ( Size: 102.76k ) Number of downloads: 2993 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
la mine in oras am consumul de 7-8,5 si persista la drum lung sta in 5,2-5-6 ruland cu 80-90-100.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#21
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
BRAVOOO...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai asa arata tabloul de logan pus pe dsn. O sa fac si eu poze ca sa fiu mai convingator.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
tot as este consumul,ce sa ii mai fac?
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
corbex |
![]()
Post
#24
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Imi place cum comparati voi consumurile din oras, fiind din orase diferite. Nu-i poti spune unui bucurestean ca 13% e mult. Poate e, poate nu, depinde pe unde merge si la ce ore. in orice alt oras e normal sa se obtina consumuri mai mici.
Daca faci 1/2 ora de la Piata Romana pina la Universitate, la ce consum te poti astepta? Filtrul de aer e in mai mare masura si mai des responsabil de cresterea consumului. Daca mergi pe un drum de pamint in urma cuiva pe o distanta de 10 km, poti deja sa-ti schimbi filtrul de aer. Sau macar sa-l sufli cu aer comprimat. This post has been edited by corbex: 31 Jul 2009, 19:34 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
depinde la ce ora gasesti aglumeratia dimineata cand te duci de la unirea spre romana - victoriei e balamuc iar pe partea cealalata liber si seara e invers . Cel mai aglumerat e de la universitate spre pache protopopescu si de la uniri in sus spre casa poporului in jos spre parcul tineretului de la tineretului in sus spre piata sudului tot vacarestiul de la piata sudului spre resita de la piata sudului spre dristor asta dimineata
![]() Nu mai vorbesc pe militari-gara de nord giulesti ... sau dristor- obor-victoriei. Consumul variaza dar te scoti cu frana de motor , cel mai mult consuma la relantii probat deja si peste 3000 de ture in sarcina. This post has been edited by djasu82: 1 Aug 2009, 17:31 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#26
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 24 Jul 2009, 18:44) eu am eliminat toba intermediara si finala e cam pe duca cineva zicea ca poate fi si de la tobe am sa le schimb maine sa vad poate rezolv ceva asa ceva am patit-o si eu cu toba finala...si crede-ma ca se cunoaste la consum,adika mai mare decit cu finala pe masina 2 Aug 2009, 11:34: pentru mine consumul in oras este acela care merg constant cu o anumita viteza prin oras...si nu acela care cind plec de pe loc imi arata 12L/100km...si mie imi arata asa ceva dar daca merg vreo citiva metri constant imi scade la 7-7,5L/100km o idee ...am fost la tara vineri seara pe la orele 21 ...ci AC dat drumul si masina plina cu bagaje si 5 persoane in ea ...consumul il aveam de 5,5L/100km la o viteza constanta de 90-100km/h...cind o lasa-m mai moale prin comune si orasul Costesti imi sarae consumul pe la 6,8L/100km...asta este consumul meu pe solenza 2 Aug 2009, 11:35: scz pentru greseli This post has been edited by ramsen: 2 Aug 2009, 11:35 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brambus @ 24 Jul 2009, 09:08) Japan daca ai noroc , altfel China . Nu cred ca mai apucam noi produse originale japoneze , DAR niciodata din Franta , pt ca ei fac Renault , Beru , ... QUOTE(vladut88 @ 24 Jul 2009, 18:44) eu am eliminat toba intermediara si finala e cam pe duca cineva zicea ca poate fi si de la tobe am sa le schimb maine sa vad poate rezolv ceva Cu intermediara scoasa iti va consuma putin mai mult , nu va merge prea rotund , ITP-ul posibil sa nu-l mai iei , zgomotul creste . Cu finala pe duca , nu mai creste in turatie repede , consuma mai mult si este posibil sa afecteze catalizatorul in timp daca este infundata finala . QUOTE(ramsen @ 26 Jul 2009, 13:31) 1.afara din localitate masina cu 3 persoane in ea ceva prin portbagaj si AC dat drumul...viteza de 100 km/h 2. in localitate Cum ai tu dupa ce ai mers in afara si ai luat un consum de 5,5 % doar 2 liniute la temperatura apei ? Nu ca este extraordinar acel consum , dar sunt curios doar . QUOTE(ramsen @ 2 Aug 2009, 11:27) pentru mine consumul in oras este acela care merg constant cu o anumita viteza prin oras...si nu acela care cind plec de pe loc imi arata 12L/100km...si mie imi arata asa ceva dar daca merg vreo citiva metri constant imi scade la 7-7,5L/100km o idee ...am fost la tara vineri seara pe la orele 21 ...ci AC dat drumul si masina plina cu bagaje si 5 persoane in ea ...consumul il aveam de 5,5L/100km la o viteza constanta de 90-100km/h...cind o lasa-m mai moale prin comune si orasul Costesti imi sarae consumul pe la 6,8L/100km...asta este consumul meu pe solenza Asta pt ca probabil erai intr-a 4-a sau pur si simplu tineai putin apasata pedala . Si ca tot este topic de consum : Culmea consumului : sa castigi benzina gratis pe viata si sa ai diesel ... Oare nu v-ati saturat de asta ? This post has been edited by marius80_eugen: 3 Aug 2009, 16:53 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ramsen |
![]()
Post
#28
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
mariusica...acea poza de la postul 18 ,cea cu consumul de 5.5 este pozata dupa exact 4 ore de stat in repaus...de aici rezulta si cele 2 liniute la apa...acel consum l-am avut in drumetia care o incheiasem cu 4 ore mai inainte...ai inteles?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 3 Aug 2009, 17:51) Japan daca ai noroc , altfel China . Nu cred ca mai apucam noi produse originale japoneze , DAR niciodata din Franta , pt ca ei fac Renault , Beru , ... Cu intermediara scoasa iti va consuma putin mai mult , nu va merge prea rotund , ITP-ul posibil sa nu-l mai iei , zgomotul creste . Cu finala pe duca , nu mai creste in turatie repede , consuma mai mult si este posibil sa afecteze catalizatorul in timp daca este infundata finala . Cum ai tu dupa ce ai mers in afara si ai luat un consum de 5,5 % doar 2 liniute la temperatura apei ? Nu ca este extraordinar acel consum , dar sunt curios doar . Asta pt ca probabil erai intr-a 4-a sau pur si simplu tineai putin apasata pedala . Si ca tot este topic de consum : Culmea consumului : sa castigi benzina gratis pe viata si sa ai diesel ... Oare nu v-ati saturat de asta ? Cine ti-a spus ca nu mai creste repede in ture plus ca afecteaza catalizatorul sau cresc noxele ? De unde le-ai scos ? Noxele sunt normale dupa catalizator fiindca el are posibilitatea sa le arda , zgomotul creste asta da si atat in rest intermediara si finala sunt pentru a atenua zgomotul. De crescut in turatie nu creste daca nu intervi la motor si nici nu scade fara intermediara sau finala. Sunt probate pe stand. Legat de bujiile NGK te anunt ca nu am probleme cu ele si nu sunt made china ! Culoarea eletrozilor sunt maroni la mine si pornesc in fiecare dimineata parcurgand 5 km spre servici , intradevar o si calc fiindca se infige. This post has been edited by djasu82: 3 Aug 2009, 21:27 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 3 Aug 2009, 16:51) Cu intermediara scoasa iti va consuma putin mai mult , nu va merge prea rotund , ITP-ul posibil sa nu-l mai iei , zgomotul creste . Cu finala pe duca , nu mai creste in turatie repede , consuma mai mult si este posibil sa afecteze catalizatorul in timp daca este infundata finala . QUOTE(djasu82 @ 3 Aug 2009, 21:24) Cine ti-a spus ca nu mai creste repede in ture plus ca afecteaza catalizatorul sau cresc noxele ? De unde le-ai scos ? Noxele sunt normale dupa catalizator fiindca el are posibilitatea sa le arda , zgomotul creste asta da si atat in rest intermediara si finala sunt pentru a atenua zgomotul. De crescut in turatie nu creste daca nu intervi la motor si nici nu scade fara intermediara sau finala. Sunt probate pe stand. Legat de bujiile NGK te anunt ca nu am probleme cu ele si nu sunt made china ! Culoarea eletrozilor sunt maroni la mine si pornesc in fiecare dimineata parcurgand 5 km spre servici , intradevar o si calc fiindca se infige. Cu finala pe duca , NU mai creste repede in ture , pentru ca este infundata / defecta finala . Fie ca este catalizatorul , intermediara sau finala , oricare infundate , efectul este acelasi si anume nu mai creste repede in ture si nici la o turatie mare 5000 - 6000 ture . ITP-ul poate sa nu-l ia nu neaparat din cauza noxelor . Un motor va creste mai repede in turatie daca ii schimvi evacuarea si admisia cu una sport , indiferent daca tu vrei sa nu ! Nici eu nu am probl cu ele , dar nici prea fericit nu sunt ca am NGK-uri pe masina , dar discutia era ca ele NU erau produse in Franta , nu despre altele ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:45 |