DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?

LuluMOB
post 29 Aug 2009, 07:26
Post #91


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Si nu e vorba neaparat de cuplul mai mare ci mai ales de faptul ca-l ai la dispozitie imediat dupa relanti. Adica forma curbei conteaza la impresia asta si nu valoarea maxima. (Oricum cuplul asta trece prin cutia de viteze si ce ajunge la roata ea dicteaza.)
Tine la trei-patru mii motorul pe benzina si n-ai sa mai ai senzatia de lenes.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Aug 2009, 09:39
Post #92


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ironik, ma refer ca pentru a se misca masina caml a fel la un diesel apesi p&ecirc;dala mai putin decat ai apasa in aceiasi treapta la un benzinar (si logic dealtfel, avand mai mult cuplu). Si pedala dicteaza sarcina motorului. PEdala libera= sarcina 0 pedala la podea=sarcina maxima.
Sau confunzi sarcina cu cuplul rezistent?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Aug 2009, 10:06
Post #93


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2009, 10:39)
PEdala libera= sarcina 0 pedala la podea=sarcina maxima.
*

Eu as avea niste indoieli. La unele pedala actioneaza direct clapeta si e nevoit uce injectie sa faca un amestec corespunzator (desi in fapt nu intotdeauna) ca e aer pe conducta, pe cand la altele uce injectie comanda si deschiderea clapetei, pedala actionand un potentiometru iar din acest motiv uce injectie face cam ce vrea, chiar daca tu ai pedala la podea.
Vorbesc din experienta proprie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Aug 2009, 10:23
Post #94


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asa e la clapeta motorizata, insa e vorba doar de o intatrziere (deh, poluarea). Dupa o vreme creste si sarcina destul. Si la diesel face UCE asta, intarzie momentul maririi timpului de injectie fata de momentul apasarii pedalei.

This post has been edited by einstein1984: 31 Aug 2009, 11:29


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Aug 2009, 10:24
Post #95


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




sarcina maxima poate sa fie si cu pedala la jumatate


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 31 Aug 2009, 10:43
Post #96


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cum asa? blink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Aug 2009, 10:58
Post #97


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Uite, eu de ex. pot seta cursa pedalei si ii pot defini printr-o metoda foarte simpla cat e max. cursa si cat e pozitia zero.
Si daca definesc max cursa la mijlocul cursei..., na tongue.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Michidush
post 31 Aug 2009, 18:52
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 04




Am condus un Clio cu motorul de 1,2 si 16 valve. Masina respectiva a carat decent in Italia 4 oameni 1500 de km in 3 zile. Am inchiriat masina respectiva de la Europcar oarecum impotriva asteptarilor noastre, dar era singura disponibila in acea locatie.

Masina a mers excelent. Comparativ cu Fabia 1,2 htp 64 cp pe care am condus-o timp de 2 ani, motorul tragea mult mai bine. Atat ca trebuie turat fara frica. Trebuie sa te dai serios la el daca vrei un condus mai sportiv.
Altfel, la regim de condus normal, motorul este suficient de potrivit pt un Logan sau un Sandero.
Am vaga senzatie ca Clio III cantareste cam cat Sandero sau Logan. Un Clio are oteluri "inalt tensionate" care ii confera 5 stele Euroncap. Logan are doar 3 stele, iar Sandero 3/4, deoarece cantaresc la fel ca o masina mai mica, avand un otel mai slab.

Concluzia mea este ca motorul este ok, pe o masina de firma "gratis adica". Deasemenea este bun intr-o tara cu autostrazi si trafic civilizat, unde nu trebuie sa te lupti cu tot felul de cretini care vor sa te inghesuie, si te pandesc sa iti ia fata, exact cand iti convine tie mai putin.
Pentru Romania NU IL RECOMAND, daca intentionezi sa conduci mult in afara localitatilor. Vei regreta alegerea, in primul concediu cu masina plina.
Daca il vei conduce zi de zi intr-un oras cu trafic mediu si civilizat este o alegere de compromis, dar totusi buna. Deasemenea pt o cilindree inferioara taxele scad simtitor, deci faci ceva economii in timp.


--------------------
"Nu aj dori sa pot zbura si sa nu ma creada nimeni, ci sa nu pot zbura dar sa ma creada toti"
Tetelu (Jurnalul lui Tetelu` A.C.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Aug 2009, 18:56
Post #99


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pacat de consumul mai mare sau egal cu 1,4, si apropos de taxe, sunt infim mai mici decat la 1,4, de fapt un om ce-si permite o masina noua nu ar trebui sa simta diferenta la taxe dintre un motor de 1,2 sau unul de 2 litri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 31 Aug 2009, 20:27
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Io zic ca in oras o sa scoata mai putin decat 1,4 sau 1,6 si cu siguranta mult mai putin decat sexpero biggrin.gif



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Aug 2009, 20:29
Post #101


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(argon @ 31 Aug 2009, 19:56)
pacat de consumul mai mare sau egal cu 1,4, si apropos de taxe,  sunt infim mai mici decat la 1,4, de fapt un om ce-si permite o masina noua nu ar trebui sa simta diferenta la taxe dintre un motor de 1,2 sau unul de 2 litri.
*
Daca tu nu ai cultura necesara sa intelegi ca diferenta de bani in alte tari este destul destul de maricica, noi nu avem nici o vina. Acolo nu doar capacitatea motorului conteaza, ci si noxele. Cumparatorul beneficiaza de reduceri la pretul masinii (subventii) atunci cand sunt mici.
Dar cum la noi primeaza incultura, tdi verule, doizero cu mult fum daca se poate.

This post has been edited by IRONICK: 31 Aug 2009, 20:36


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 31 Aug 2009, 20:42
Post #102


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2009, 10:39)
PEdala libera= sarcina 0 pedala la podea=sarcina maxima.
Adica femeile care nu poarta un ovul fecundat intrinsele, se numesc c-au pedala libera? Si alea care sunt inainte de nastere au pedala la podea? Ce misto, gagica-mea are pedala libera.... sper. 04.gif

QUOTE
  Sau confunzi sarcina cu cuplul rezistent?
*

Da, am auzit si eu de cupluri carora sarcina le afecteaza viata conjugala. Iar cuplul rezistent e ala care trece cu brio peste sarcina. smile.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 31 Aug 2009, 20:43
Post #103


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




sexpero nu polueaza si consuma cat un tico

argon..nu te supara pe mine..dar te sfatuiesc ceva...citeste-ti postarile inainte de sexpero si dupa..ai sa ramai surprins.


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_tavi
post 18 Sep 2010, 08:14
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




Hai sa vedem, a mai testat cineva 1.2-ul de la ultimul post pe topicul asta? Sunt pline alte forumuri de informatii inutile si discutii sterile, asa ca m-ar interesa opinia cuiva care a avut masina la indemana sa-i dea talpa.


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 18 Sep 2010, 08:50
Post #105


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




QUOTE(Muttley @ 31 Aug 2009, 10:43)
Cum asa?  blink.gif
*


Hai sa-mi dau cu parerea ca stiti bine ca nu ma pot abtine! radmasa.gif Astept pietrele! blush.gif

Prin sarcina maxima inteleg un motor care utlizeaza cuplul maxim la o anumita turatie. De la turatia la care ai hotarat sa accelerezi, sa zicem de la 1700 rpm pana la 2500 rpm in treapta 5, motorul nu se poate tura mai repede de un anumit interval de timp (pe care normal ca nu am cum sa-l definesc, ca am dat un exemplu teoretic), indiferent ca esti cu pedala la podea sau la jumatate.

This post has been edited by Filip: 18 Sep 2010, 08:54


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Sep 2010, 10:43
Post #106


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Multumesc pentru lamuriri, Filip!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 18 Sep 2010, 11:26
Post #107


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Pilifule, in ideaa ca vorbim de un motor benzinar, ce plm sa cauti in viteza a V-a la o turatie de 1700 rot/min? Eventual daca a intervenit ceva si ai nevoie sa franezi brusc, sau, poate, tu ai facut scoala de soferi cu vreun sofer de taxi?


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Sep 2010, 11:49
Post #108


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




radiane, de ce nu vrei tu sa citesti mai sus si s-o lasi asa?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Sep 2010, 11:51
Post #109


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(radian @ 18 Sep 2010, 11:26)
Pilifule, ce plm sa cauti in viteza a V-a la o turatie de 1700 rot/min?
*

Chiar asa, vrei sa ti se taseze cuzinetii?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_tavi
post 18 Sep 2010, 11:57
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




Am readus disputa in actualitate... smile.gif Nu asta era intentia, vroiam doar sa aud o parere a cuiva care a avut prilejul "sa se dea" cu un Logan 1.2. De exemplu, Loganul meu de 1.6 are cam tot ce imi trebuie la momentul actual (asta nu inseamna ca nu m-ar coafa un A4), dar uneori simt nevoia unei puteri/cuplu crescute, mai ales cand sunt nevoit sa fac depasiri sau am nevoie ca masina sa traga mai serios. Nu imi imaginez cum un motor de 1.2, macar 16 valve si de generatie mai noua s-ar misca mai bine, dar de asta am nevoie de impresiile de drum ale cuiva care a folosit masina.


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Sep 2010, 11:59
Post #111


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Hai sa-ti spun o vorba din batrini: "there's no replacement for displacement". Ai inteles sau iti tre' un desen ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 18 Sep 2010, 12:00
Post #112


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




deci pe scurt: lasati soferia! cum e masina?


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_tavi
post 18 Sep 2010, 12:02
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




Marty, daca mie mi te adresai, ma tem ca esti prea ermetic si am nevoie de desen. Daca nu, nu.


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Sep 2010, 12:06
Post #114


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Aceeasi putere, cuplu mai mic si se misca mai bine ca ala de 1.4? Asta-i banc cu prosti sau ce?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 18 Sep 2010, 12:09
Post #115


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Am eu un coleg cu-n logan de 1.2 (ce-o fi fost in mintea lu tac-su cand a luat-o nu inteleg huh.gif ). Are consumul pe CB de 8.7... mie mi se pare urias in conditiile in care masina asta face naveta constanta mangalia zilnic.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_tavi
post 18 Sep 2010, 12:20
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




Marty, poti sa ignori intrebarile mele daca te deranjeaza. Daca ai informatii utile, te rog sa ma ajuti. Daca nu, scuteste-ma de judecatile de valoare. Multam.


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 18 Sep 2010, 12:23
Post #117


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Ce a zis Marty s-ar traduce prin: "Nu exista inlocuitor pentru capacitatea cilindrica". E absurd sa crezi ca motorul de 1.2 e la fel de bun ca cel de 1.4 si ai si consum mai mic.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Sep 2010, 12:29
Post #118


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(the_tavi @ 18 Sep 2010, 12:20)
Marty, poti sa ignori intrebarile mele daca te deranjeaza. Daca ai informatii utile, te rog sa ma ajuti. Daca nu, scuteste-ma de judecatile de valoare. Multam.
*

Aaaaaaaaaaaaaa..... gata, am prins miscarea!!!! Nea Tavita e ferm convins ca motoru' de 1.2 e cea mai tare chestie de la Otto incoace si nu suporta decit pareri apreciative, care sa-i intareasca impresiile.

This post has been edited by Marty: 18 Sep 2010, 12:30


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_tavi
post 18 Sep 2010, 12:39
Post #119


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




Am sa postez din nou intrebarea de la care am plecat. Multumesc celor care au raspuns, astept si opiniile celor care au avut ocazia sa mearga cu motorul asta.

"Hai sa vedem, a mai testat cineva 1.2-ul de la ultimul post pe topicul asta? Sunt pline alte forumuri de informatii inutile si discutii sterile, asa ca m-ar interesa opinia cuiva care a avut masina la indemana sa-i dea talpa. "


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Sep 2010, 12:41
Post #120


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Repet raspunsul:

"Hai sa-ti spun o vorba din batrini: "there's no replacement for displacement". Ai inteles sau iti tre' un desen ? "


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 09:10
Forum Renault