LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?
![]() ![]() ![]() |
LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?
LuluMOB |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#92
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ironik, ma refer ca pentru a se misca masina caml a fel la un diesel apesi pêdala mai putin decat ai apasa in aceiasi treapta la un benzinar (si logic dealtfel, avand mai mult cuplu). Si pedala dicteaza sarcina motorului. PEdala libera= sarcina 0 pedala la podea=sarcina maxima.
Sau confunzi sarcina cu cuplul rezistent? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#93
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2009, 10:39) Eu as avea niste indoieli. La unele pedala actioneaza direct clapeta si e nevoit uce injectie sa faca un amestec corespunzator (desi in fapt nu intotdeauna) ca e aer pe conducta, pe cand la altele uce injectie comanda si deschiderea clapetei, pedala actionand un potentiometru iar din acest motiv uce injectie face cam ce vrea, chiar daca tu ai pedala la podea. Vorbesc din experienta proprie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#94
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa e la clapeta motorizata, insa e vorba doar de o intatrziere (deh, poluarea). Dupa o vreme creste si sarcina destul. Si la diesel face UCE asta, intarzie momentul maririi timpului de injectie fata de momentul apasarii pedalei.
This post has been edited by einstein1984: 31 Aug 2009, 11:29 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#95
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
sarcina maxima poate sa fie si cu pedala la jumatate
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#96
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cum asa?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
klaus |
![]()
Post
#97
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Uite, eu de ex. pot seta cursa pedalei si ii pot defini printr-o metoda foarte simpla cat e max. cursa si cat e pozitia zero.
Si daca definesc max cursa la mijlocul cursei..., na ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Michidush |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 July 04 ![]() |
Am condus un Clio cu motorul de 1,2 si 16 valve. Masina respectiva a carat decent in Italia 4 oameni 1500 de km in 3 zile. Am inchiriat masina respectiva de la Europcar oarecum impotriva asteptarilor noastre, dar era singura disponibila in acea locatie.
Masina a mers excelent. Comparativ cu Fabia 1,2 htp 64 cp pe care am condus-o timp de 2 ani, motorul tragea mult mai bine. Atat ca trebuie turat fara frica. Trebuie sa te dai serios la el daca vrei un condus mai sportiv. Altfel, la regim de condus normal, motorul este suficient de potrivit pt un Logan sau un Sandero. Am vaga senzatie ca Clio III cantareste cam cat Sandero sau Logan. Un Clio are oteluri "inalt tensionate" care ii confera 5 stele Euroncap. Logan are doar 3 stele, iar Sandero 3/4, deoarece cantaresc la fel ca o masina mai mica, avand un otel mai slab. Concluzia mea este ca motorul este ok, pe o masina de firma "gratis adica". Deasemenea este bun intr-o tara cu autostrazi si trafic civilizat, unde nu trebuie sa te lupti cu tot felul de cretini care vor sa te inghesuie, si te pandesc sa iti ia fata, exact cand iti convine tie mai putin. Pentru Romania NU IL RECOMAND, daca intentionezi sa conduci mult in afara localitatilor. Vei regreta alegerea, in primul concediu cu masina plina. Daca il vei conduce zi de zi intr-un oras cu trafic mediu si civilizat este o alegere de compromis, dar totusi buna. Deasemenea pt o cilindree inferioara taxele scad simtitor, deci faci ceva economii in timp. |
-------------------- "Nu aj dori sa pot zbura si sa nu ma creada nimeni, ci sa nu pot zbura dar sa ma creada toti"
Tetelu (Jurnalul lui Tetelu` A.C.) |
|
argon |
![]()
Post
#99
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pacat de consumul mai mare sau egal cu 1,4, si apropos de taxe, sunt infim mai mici decat la 1,4, de fapt un om ce-si permite o masina noua nu ar trebui sa simta diferenta la taxe dintre un motor de 1,2 sau unul de 2 litri.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Io zic ca in oras o sa scoata mai putin decat 1,4 sau 1,6 si cu siguranta mult mai putin decat sexpero
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#101
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 31 Aug 2009, 19:56) pacat de consumul mai mare sau egal cu 1,4, si apropos de taxe, sunt infim mai mici decat la 1,4, de fapt un om ce-si permite o masina noua nu ar trebui sa simta diferenta la taxe dintre un motor de 1,2 sau unul de 2 litri. Daca tu nu ai cultura necesara sa intelegi ca diferenta de bani in alte tari este destul destul de maricica, noi nu avem nici o vina. Acolo nu doar capacitatea motorului conteaza, ci si noxele. Cumparatorul beneficiaza de reduceri la pretul masinii (subventii) atunci cand sunt mici.Dar cum la noi primeaza incultura, tdi verule, doizero cu mult fum daca se poate. This post has been edited by IRONICK: 31 Aug 2009, 20:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Marty |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2009, 10:39) PEdala libera= sarcina 0 pedala la podea=sarcina maxima. Adica femeile care nu poarta un ovul fecundat intrinsele, se numesc c-au pedala libera? Si alea care sunt inainte de nastere au pedala la podea? Ce misto, gagica-mea are pedala libera.... sper. ![]() QUOTE Da, am auzit si eu de cupluri carora sarcina le afecteaza viata conjugala. Iar cuplul rezistent e ala care trece cu brio peste sarcina. ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
turturel |
![]()
Post
#103
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
sexpero nu polueaza si consuma cat un tico
argon..nu te supara pe mine..dar te sfatuiesc ceva...citeste-ti postarile inainte de sexpero si dupa..ai sa ramai surprins. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
the_tavi |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Hai sa vedem, a mai testat cineva 1.2-ul de la ultimul post pe topicul asta? Sunt pline alte forumuri de informatii inutile si discutii sterile, asa ca m-ar interesa opinia cuiva care a avut masina la indemana sa-i dea talpa.
|
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
Filip |
![]()
Post
#105
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 31 Aug 2009, 10:43) Hai sa-mi dau cu parerea ca stiti bine ca nu ma pot abtine! ![]() ![]() Prin sarcina maxima inteleg un motor care utlizeaza cuplul maxim la o anumita turatie. De la turatia la care ai hotarat sa accelerezi, sa zicem de la 1700 rpm pana la 2500 rpm in treapta 5, motorul nu se poate tura mai repede de un anumit interval de timp (pe care normal ca nu am cum sa-l definesc, ca am dat un exemplu teoretic), indiferent ca esti cu pedala la podea sau la jumatate. This post has been edited by Filip: 18 Sep 2010, 08:54 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#106
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Multumesc pentru lamuriri, Filip!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
radian |
![]()
Post
#107
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Pilifule, in ideaa ca vorbim de un motor benzinar, ce plm sa cauti in viteza a V-a la o turatie de 1700 rot/min? Eventual daca a intervenit ceva si ai nevoie sa franezi brusc, sau, poate, tu ai facut scoala de soferi cu vreun sofer de taxi?
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
Muttley |
![]()
Post
#108
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
radiane, de ce nu vrei tu sa citesti mai sus si s-o lasi asa?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Marty |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
the_tavi |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Am readus disputa in actualitate...
![]() |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
Marty |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Hai sa-ti spun o vorba din batrini: "there's no replacement for displacement". Ai inteles sau iti tre' un desen ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#112
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
deci pe scurt: lasati soferia! cum e masina?
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
the_tavi |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Marty, daca mie mi te adresai, ma tem ca esti prea ermetic si am nevoie de desen. Daca nu, nu.
|
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
Marty |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Aceeasi putere, cuplu mai mic si se misca mai bine ca ala de 1.4? Asta-i banc cu prosti sau ce?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#115
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Am eu un coleg cu-n logan de 1.2 (ce-o fi fost in mintea lu tac-su cand a luat-o nu inteleg
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
the_tavi |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Marty, poti sa ignori intrebarile mele daca te deranjeaza. Daca ai informatii utile, te rog sa ma ajuti. Daca nu, scuteste-ma de judecatile de valoare. Multam.
|
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Ce a zis Marty s-ar traduce prin: "Nu exista inlocuitor pentru capacitatea cilindrica". E absurd sa crezi ca motorul de 1.2 e la fel de bun ca cel de 1.4 si ai si consum mai mic.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Marty |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(the_tavi @ 18 Sep 2010, 12:20) Marty, poti sa ignori intrebarile mele daca te deranjeaza. Daca ai informatii utile, te rog sa ma ajuti. Daca nu, scuteste-ma de judecatile de valoare. Multam. Aaaaaaaaaaaaaa..... gata, am prins miscarea!!!! Nea Tavita e ferm convins ca motoru' de 1.2 e cea mai tare chestie de la Otto incoace si nu suporta decit pareri apreciative, care sa-i intareasca impresiile.This post has been edited by Marty: 18 Sep 2010, 12:30 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
the_tavi |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
Am sa postez din nou intrebarea de la care am plecat. Multumesc celor care au raspuns, astept si opiniile celor care au avut ocazia sa mearga cu motorul asta.
"Hai sa vedem, a mai testat cineva 1.2-ul de la ultimul post pe topicul asta? Sunt pline alte forumuri de informatii inutile si discutii sterile, asa ca m-ar interesa opinia cuiva care a avut masina la indemana sa-i dea talpa. " |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
Marty |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Repet raspunsul:
"Hai sa-ti spun o vorba din batrini: "there's no replacement for displacement". Ai inteles sau iti tre' un desen ? " |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 09:10 |