Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
tm8bnz |
![]()
Post
#211
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
gattoman |
![]()
Post
#212
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Nu am nevoie...vreau sa il vand pe asta.Este intr-o stare excelenta.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
lucius |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Un epurator in plus nu are nimeni ?
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#214
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(lucius @ 11 Jun 2005, 16:57) Ala merge improvizat...dar in mare poate fi lasat in liber dar atentie unde scuipa gazele sa nu murdareasca capota.Baietii cu tuningu pe R5 aveau fitre micute puse sa filtreze vaporii de ulei care apoi se scurgeau la loc in baie,era mai mult pt depresurizare pus...si de fapt asta si face ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Doua probleme am si eu :
1. are cineva un regulator de presiune de GTT, si il vinde? Am o pompa bosch de injectie, la forma e la fel ca a lui tm8BNZ, dar fara regulator nu prea am ce face cu ea. 2. Am montat aprinderea de alpine turbo, merge perfect, dar nu imi indica turometrul deloc! se mai salta acul din cand in cand aiurea. Cumva nu sunt compatibile aprinderea si turometrul? are cineva o solutie? |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
QUOTE(yknot @ 11 Jun 2005, 09:10) pornirea greoaie la cald este din cauza evaporarii benzinei din carb datorita gareriilor incinse, si eu am aceiasi problema dupa o pornire la cald im da fum negru chestia au rezolvat-o cei de la renault cat de cat prin ventilatorul de antipercolatie care sufla aer peste carb si in admisie cand motorul e oprit si galeria de adm are peste 95 de grade si in privinta carburatoarelor, nu este necesar un carb dublu la un motor turbo, diametrul difuzorului este suficient pt a asigura un volum suficient de aer-benzina. daca va uitati la masinile de raliu de grupa n , grupa a, de la renault ( r 5, r 11) o sa vedeti ca folosesc carburi tot simplu corp, se modifica jiglerele(rejetting), un pic diametrul tubului venturi, regulatorul de pres.... etc Cu masinile de raliu este alta poveste...fiind de gr.N ( unde nu sunt permise modificari la motor fata de serie) sau de gr.A ( unde sunt permise modificari la motor, dar in baza regulamentului, adica sunt permise modificari, insa in cea mai mare parte trebuiesc pastrate piesele de serie ale motorului), acele R5 GT Turbo, sau R11 Turbo, este normal sa pastreze tot Solex-ul suflat 32 DIS, insa nu pt faptul ca nu ar fi nevoie pt performanta de alt tip de carburator, ci datorita regulamentului. |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
yknot |
![]()
Post
#217
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
TAKE A LOOK AT http://www.k-tecracing.com/index.asp
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#218
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(yknot @ 15 Jun 2005, 08:17) Stiu site-u...de aici ma inspir in cazul unei galerii noi ! Oricum au baietiiniste level-uri de upgrade la turbine de-ti sta mintea'n loc ! Attached File(s) |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#219
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
MDA.... CUNOSC....
e de munca, nu gluma la o galerie din aia... p.s. site-ul asta il vizitez de vreo 3 ani... |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#220
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(yknot @ 15 Jun 2005, 09:04) MDA.... CUNOSC.... e de munca, nu gluma la o galerie din aia... p.s. site-ul asta il vizitez de vreo 3 ani... Da,is tari baietii dar si scumpi. M-am pus sa elimin flansa de la esapament dintre galerie si turbine.A necesitat o incizie in traversa dar wtf...orice 4 my baby...iar maine ii recontruiesc evacuarea...sa speram ca fuge mai cu viata acuma ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#221
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Am retezat flansa si se pare ca e o mica imbunatatire.Dupa o discutie cu un prieten am constatat ca o imbunatatire substantiala ar aduce-o,mai ales in cazul meuun BOW cu recircularea aerului,acesta ne-decelerand turbina ina schimbul vitezei,chiar tinand-o sau chiar pastrand inertia datorita recircularii aerului suflat de BoW.
Totusi pt 150 euro cat este un BOW,mai bine imi iau turbina originala,second ![]() Cam asta e configuratia actuala a motorului ! Attached thumbnail(s) DSC06098.JPG ( Size: 312.74k ) Number of downloads: 1586 DSC06100.JPG ( Size: 335.14k ) Number of downloads: 1714 DSC06102.JPG ( Size: 302.34k ) Number of downloads: 1540 DSC06105.JPG ( Size: 285.38k ) Number of downloads: 1458 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#222
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
tm8bnz, mi se pare mie sau ai pus invers turbina??... adica montata la 180 de grade pe flansa de la galerie.... si nu cred ca e bine....
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#223
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(yknot @ 20 Jun 2005, 08:28) tm8bnz, mi se pare mie sau ai pus invers turbina??... adica montata la 180 de grade pe flansa de la galerie.... si nu cred ca e bine.... Asa e asta de Ford...invers.M-am luat dupa iesirea uleiuliu care teoretic tre' sa ste in jos sa se scurga tot afara dupa oprirea motorului ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#224
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
nici o noutate???...
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#225
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(yknot @ 6 Jul 2005, 08:22) Am luat turbina aia de la Marian ! Azi am ajuns in TM si o sa continui lucru...Se prea poate sa trebuiasca bucsata,ca jocul radial e imens...dar axial nu are deloc...per total pare a fi buna turbina,so thanx 4 the info yknot ! This post has been edited by tm8bnz: 15 Jul 2005, 02:57 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#226
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
cat ai dat pe ea pana la urma?
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#227
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#228
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
De la ce motor e turbina "aia de la Marian"?Si cea de la Ford?
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#229
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(Ciumonk @ 15 Jul 2005, 21:21) Asta noua e turbina motorului aia originala de la mama lui adica un T2 racitu cu apa. Aia ce o am e un T3 la fel,racit cu apa intr-o stare EXCEPTIONALA,fara NICI un fel de joc in AX (de cat cel radial tolerat) si este de vanzare.Cine este interesat sa ma caute pe privat ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#230
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Am 2 scaune sport MOMO albastre NOI,posibila utilizarea cu centuri cu prindere in 5 puncte !
Le dau rapid in 150 euro bucata ! Attached thumbnail(s) Resize_of_scaun.jpg ( Size: 61.65k ) Number of downloads: 1373 scaun2.jpg ( Size: 75.29k ) Number of downloads: 360 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Byk |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 July 05 ![]() |
Salut!
Am un Renault 5 Alpine Turbo, ’85 an de fabricatie, 110 CP, 145.000 km. Masina a fost adusa de catre mine din Elvetia in urma cu 12 ani. Masina este in stare buna, spre foarte buna, zic eu, merge bine, numai ca mi-as dori mai multa putere. Initial, masina a avut un sistem de recliclare a gazelor, destul de stufos, cu o gramada de vacuumuri, sistem care se gaseste numai pe masinile fabricate pentru Elvetia, din ce stiu eu. Eu, in dorinta de mai mult, am eliminat acest sistem, in ideea ca nu foloseste decat la combaterea poluarii. Rezultatul nu a fost chiar cel scontat si, din nenorocire, nu-l mai pot pune la loc. Probabil ca am scos si ce trebuia, pentru ca am senzatia ca nu mai rupe scaunul cu mine cand intra turbo, parca. E greu de spus. In schimb m-am hotarat la alte modificari. Am cumparat un carburator de 5 GT Turbo, un intercooler (nu stiu de ce masina, de la dezmembrari, destul de marisor, mai mare decat cel de 5 GT Turbo original), cu intentia de a trece pe sistemul carburator suflat si nu supt ca la mine. Mai am si o frumusete de dump valve Bailey Motorsport, nou-nouta, pe care nu o pot pune decat daca fac modificarea, si un filtru de aer JR conic. Acum intrebari: 1. Crede-ti ca voi reusi sa-i ridic puterea undeva pe la 140 – 145 CP? 2. Va da randament turbina in noua cofiguratie? 3. Ce ar trebui sa mai iau in calcul? 4. Ar fi indicata si o pompa de benzina electrica, pt. debit mai mare? 5. Fac bine ce fac, sau imi bat joc de masina (oricum nu stric nimc, daca nu-mi place, o fac la loc!)? Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
5 Alpine Turbo
1985
- PH 67 BYK
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Imi pui si mie te rog niste poze cu motorul tau in detaliu?
Acuatorul de la waste-gate are doua furtune. Unul se leaga la compresor. Celalant unde vine? sub carburator? la vacum? |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#233
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Gata...fara sa-mi explic,dintr-o data "si-a dat drumul" turbina.
Mergeam linistit pe strada si,dupa ce mi-am pus ceas de presiune,am zis hai sa vad cat impinge totusi turbina asta de 1.6 ce e pe masina...eh,si fara preaviz,mi-a rupt gatul ! E drept ca am inchis boost controllu DAR si inainte cu el inchis nu misca nimica. 2 expicatii : 1.era infranata turbina de CEVA,ceea ce nu pot sa vad ce ar putea sa fi franat in halu asta. 2.intradevar nu imi lucra supapa de refulare si poate nu am testat eu cum trebuie inainte cu boostu inchis...caz in care ajung sa re-recunosc ca sunt un tantalau ![]() In orice caz acum parca a luat steroizi 2 luni fara sa faca exercitzii,iar acum ii vomita...pe esapament ![]() Se prea pare ca nu mai vand nici o turbina... ![]() This post has been edited by tm8bnz: 24 Jul 2005, 12:05 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
lucius |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Despre ce boost control vorbesti ?
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#235
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(lucius @ 24 Jul 2005, 12:04) O improvizatie de'a mea...reglez aeru ce merge la wastgate ! E o reproducere rudimentara a unu boost controller ! http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...pe=post&id=9015 This post has been edited by tm8bnz: 24 Jul 2005, 12:14 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#236
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Am rezolvat problema...uitatzi tot ce am zis de fum de 1.4 pe turbina de 1.6,e adevarat exista lag dar nu e atat de critic.
Problema la mine a fost cu Wastegateul.Era reglat total prost,mergeam cu el partial deschis ! Acum l-am reglat...intre timp am crapat o camasa,am schimbato acum sunt intr-un minirodaj.cand il termin vin si timpii ! Attached thumbnail(s) DSC06708.JPG ( Size: 49.69k ) Number of downloads: 509 DSC06714.JPG ( Size: 40.18k ) Number of downloads: 508 DSC06709.JPG ( Size: 42.61k ) Number of downloads: 546 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Eu am strans la maxim reglajul ala de la wate-gate, si nu imi sare presiunea de 0.6. Cred ca o sa pun un robinet cum ai facut tu, sa pot marii presiunea mai mult.
Raspunde foarte greu motorul la acceleratie daca sunt la turatie mica, pana incepe sa intre turbina in functiune. Pt a putea pleca violent de pe loc trebuie sa o turez pe la 6000 rpm. Partea proasta este ca axa mea cu came are joc in lagare, si iar trebuie sa desfac motorul, sa alezez blocul un pic, si sa bucsez axa(sau sa o incarc cu crom) Caut o axa pe 282 de alpine aspirat, daca are cineva! This post has been edited by B-34-SGM: 2 Aug 2005, 09:19 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#238
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 2 Aug 2005, 09:19) Eu am strans la maxim reglajul ala de la wate-gate, si nu imi sare presiunea de 0.6. Cred ca o sa pun un robinet cum ai facut tu, sa pot marii presiunea mai mult. Raspunde foarte greu motorul la acceleratie daca sunt la turatie mica, pana incepe sa intre turbina in functiune. Pt a putea pleca violent de pe loc trebuie sa o turez pe la 6000 rpm. Partea proasta este ca axa mea cu came are joc in lagare, si iar trebuie sa desfac motorul, sa alezez blocul un pic, si sa bucsez axa(sau sa o incarc cu crom) Caut o axa pe 282 de alpine aspirat, daca are cineva! Ai (si) de capul tau... Nu am mai tinut firul,ai schimbat setul ? Daca da cam pe la cat incepe sa-ti suiere turbina !? Vin in Buc sapt viitoare...poate mai stam lau un cico de vorba ![]() This post has been edited by Ov: 2 Aug 2005, 18:25 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#239
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Paul_ |
![]()
Post
#240
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 ![]() |
![]() |
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:37 |