Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
Ciumonk |
![]()
Post
#151
|
||
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|||
yknot |
![]()
Post
#152
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
montezi un "teu" la furtunul care duce la avansul vacuumatic de la aprindere
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#153
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
E clar...apa de ploaie...dupa lungi dezbateri cu fostul proprietar al motorului am cazut de acord ca ce poate turbina asta poate,dar prea tarziu cand axele mele nu o mai ajuta cu nimic.
Treaba e simpla...turbina de 1.6 asteapta fum de 1.6 care il primeste pe la 4000 in speta eu am aproximatin 0.2 bari (estimat) pe la 4000,bari ce trebuia sa ii am deja la 3000 moment in care si axa da randamentul maxim,asa ca decalajul e perfect in cat sa nu merarga la capacitatea maxima ! Mama dracului de treaba. Deci,vand turbina,cumpar turbina ! This post has been edited by tm8bnz: 3 Jun 2005, 23:21 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#154
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Se pare ca acceasi problema voi avea si eu cu turbina mea.E un KKK26 de pe un 1.6.
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#155
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Tu o sa ai alta problema mai mare...o sa IEI FOC !
Ti-am mai zis...AMESTECUL TRECE PRIN TURBINA.Ce avea alpine-ul era turbina SPECIAL facuta de Garret pt asta. Hai sa iti explic un lucru,eu dupa ce merg 5 (cinci) minute cu masina la 4000-5000 ture constant,ridic capota pun mana pe melc (ala prin care trece aeru) si imi las jumatate din carnea pretioasa ce imi inveleste oasele mainii acolo...prajita ! Care sti tu ca e punctil la care arde benzina ?! Eu sincer nu stiu si nu as vrea sa il aflu in felu asta,dar ce pot sa-ti spun e ca temperatura CU CARE arde e de 1100gr C si asta nu as vrea sa o simt ![]() Doar in cazul in care iei un carb de GTT sau unu de Fuego/R18 turbo si il sufli mai rezolvi problema dar daca nu ai axa de Turbo originala de Alpine nu-ti fa probleme,oricum nu o sa mearga calumea motoru chiar si cu turbina de 1.4.Din cate stiu eu aia de alpine T ce am avut era incrucisata si cu came ascutite,iar ce gasesti sa se potriveasca de aspirat in afara de Alpine normal nu au incrucisare la came. This post has been edited by tm8bnz: 4 Jun 2005, 12:47 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#156
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Am studiat problema si am ajuns la acceasi concluzie: numai cu carb suflat se poate.Sper ca voi gasi unul.De fapt mai bine o las dracului de treaba,asa cum ma sfatuieste toata lumea si ma duc la gagici.
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
mic&rau |
![]()
Post
#157
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 16 January 05 ![]() |
Salut.Ai fost la arad, cum o fost te-ai dat5 cu a ta?Ce victime ai deja in palmares?Am vrut sa te intreb daca sti cumva pe cineva care poate sa faca axe cu came de 320 ca as avea nevoie de una.Pe unde gasesc ceva carburatoare weber de vanzare ca nu mai stiu pe cine sa mai intreb.SI la ce preturi ar fii, ca ,cred ca ma paste o capitala la motor ca o inceput sa imi bata fustele la pistonul 1,4.M-am dus la ovarom sa intreb cat ii un set de 1.6 si era sa dau pe spate 6.500.000 de uzina.
|
--------------------
Dacia logan 1.6 16v
Dacia logan 1.6 16v
Prestige 2007
- B -- TOX
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#158
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Dute la Ciclop,si ia set brunat (e negru pe lateral).Io vand axa mea de R12 ca nu mai imi trebe.
Pai ce sa mai maerg la Arad cand ai vazut ce problema am. |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#159
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Cumpar eu axa daca imi spui unghiurile!!!!!!
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#160
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Am gasit chiulasa de Alpine Turbo,dar e in Pitesti.Nu stiu cum as putea sa o verific......
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#161
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Se pare ca pana la urma voi ajunge la un compromis(sper ca temporar):
cumpar tot ce pot de la Alpine Turbo(chiulasa,ax cu came,ruptor-ditribuitor,delco,galerii,garnituri,pompa ulei,baie,volanta,cred ca si biele etc,in afara de pistoane,bloc,si arbore,pe care nu le-am gasit),pun turbina KKK-26 si pastrez setul.Astfel,pana gasesc pistoane forjate voi folosi max 0.3,0.4 bari(reglat din wastegate).Am vorbit cu SGM si Weber-urile DCOE merg suflate.Am gasit 2(DCOE 40) la 100 E. Cand gasesc pistoane forjate voi dezlantui turbina asa ca sa va feriti de masina pe care o voi face!!!! Investitie totala 300 Euro,fara pistoane,cam cat un motor de R5 GTT......daca aveti vre-unul de vanzare spuneti-mi ca il cumpar pe loc. Scuzati postarea consecutiva,am crezut ca editez mesajul.........puteti sa-mi dati ban,numai sa ma anuntati cand apare vreun motor de R5GTT sau Alpine Turbo!!!! ![]() This post has been edited by Ciumonk: 5 Jun 2005, 17:08 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#162
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(Ciumonk @ 5 Jun 2005, 17:04) Se pare ca pana la urma voi ajunge la un compromis(sper ca temporar): cumpar tot ce pot de la Alpine Turbo(chiulasa,ax cu came,ruptor-ditribuitor,delco,galerii,garnituri,pompa ulei,baie,volanta,cred ca si biele etc,in afara de pistoane,bloc,si arbore,pe care nu le-am gasit),pun turbina KKK-26 si pastrez setul.Astfel,pana gasesc pistoane forjate voi folosi max 0.3,0.4 bari(reglat din wastegate).Am vorbit cu SGM si Weber-urile DCOE merg suflate.Am gasit 2(DCOE 40) la 100 E. Cand gasesc pistoane forjate voi dezlantui turbina asa ca sa va feriti de masina pe care o voi face!!!! Investitie totala 300 Euro,fara pistoane,cam cat un motor de R5 GTT......daca aveti vre-unul de vanzare spuneti-mi ca il cumpar pe loc. Scuzati postarea consecutiva,am crezut ca editez mesajul.........puteti sa-mi dati ban,numai sa ma anuntati cand apare vreun motor de R5GTT sau Alpine Turbo!!!! ![]() Motorul Alpine Turbo are 110 cai din fabrica la o cmpresie de 8.6 si nu stiu ce boost dar cred ca 0.5 asa ca rulat la 0.3 probabil ca o sa fie ceva la ~80-90 cai,asa ca ferestete tu de novele mai turbate ![]() ![]() GTT are 118 cai la 7.9 boost 0.65. ![]() This post has been edited by tm8bnz: 5 Jun 2005, 17:32 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
lucius |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 5 Jun 2005, 18:28) Motorul Alpine Turbo are 110 cai din fabrica la o cmpresie de 8.6 si nu stiu ce boost dar cred ca 0.5 asa ca rulat la 0.3 probabil ca o sa fie ceva la ~80-90 cai,asa ca ferestete tu de novele mai turbate ![]() ![]() GTT are 118 cai la 7.9 boost 0.65. ![]() Stiu eu o Nova care merge cu boost 1.0 bar si o berlina cu ...1.4 bar !!! |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#164
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
AM zis ca dupa ce pun pistoane forjate ridic si presiunea la 1 bar,atunci sa va feriti.
Daca cineva are pistoane de Alpine Turbo in stare buna(sau perfecta ![]() NU aveti un desen cu dimensiunile camerei de ardere de la chiulasa standard de dacie(8,5:1)? This post has been edited by Ciumonk: 5 Jun 2005, 18:41 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
lucius |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ciumonk @ 5 Jun 2005, 19:24) AM zis ca dupa ce pun pistoane forjate ridic si presiunea la 1 bar,atunci sa va feriti. Daca cineva are pistoane de Alpine Turbo in stare buna(sau perfecta ![]() NU aveti un desen cu dimensiunile camerei de ardere de la chiulasa standard de dacie(8,5:1)? Pistoanele stock rezista la 1 bar. Iti spun sigur ! Garnitura de chiuloasa e posibil sa cedeze. La mine inca nu a cedat. |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#166
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
1 bar...no sh1t(scuza-mi expresia).....SGM mi-a spus ca rezista la max 0,3.....acum cine are dreptate?
Daca rezista la 1 bar,cu ce rap de compresie? Fac garnitura din cupru... Tu ce presiune ai si ce raport de compresie? This post has been edited by Ciumonk: 5 Jun 2005, 19:27 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#167
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Nu rezista,terminati cu prostiile...ia dai vrumul unui piston de pamant si vezi ce se intampla,asta ca sa vezi cat e de sensibil.Pistoanele forjate joaca in cu totul alta liga.
E drept,rezista la 1 bar...intr-un motor fara segmentzi...la asta dau dreptate ![]() |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#168
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
lucius ,Tu ce presiune ai si ce raport de compresie?
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#169
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Bine,gata cu off-topicuriile,acum revenim la problema mea.
SGM,Muttley,cine se mai stie...cum rezolv sa ii transmit turbinei un mai mare debit de fum ?! Ideea ar fi sa imi fac alta galeriie de evacuare care sa fie mai scurta si direct 4-1 de lungimi egale fiecare evacuare.Sau mai bine fac 4-2-1 numa teviile de la 2 sa fie cu cat mai groase fata de cele 4 !? |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
lucius |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
So .... ca (nu k) fapt divers ... nu am pistoane forjate si am presiunea in turbo 1 bar iar raport de compresie 7.9 . Cine nu crede sa vian sa vada.
Atentie cu limbajul de IRC |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#171
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Bine,tu ce turbina ai pe motor,originala !? ce e T2 ? Sti pe cineva care are una de GTT de vanzare ?!
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#172
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
stiu de vanzare o galerie de adm si un carb de GTT
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
yknot |
![]()
Post
#173
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
in alta ordine de idei, acum ma documentez cu privire la montarea unei injectii pe motorul 1.4 de gtt( aprindere +calculator+unitate clapeta+injectoare de la un r21 turbo)
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#174
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(yknot @ 7 Jun 2005, 08:51) in alta ordine de idei, acum ma documentez cu privire la montarea unei injectii pe motorul 1.4 de gtt( aprindere +calculator+unitate clapeta+injectoare de la un r21 turbo) Probabil ca asta te chinui sa o intelegi... Injectie pe GTT ! Stiu modificarea omului dinainte de a imi lua motorul si cand te apuci de treaba sa-mi spui poate gasesc si eu un sistem si le facem injectii. Zice ca sistemul duce linistit 1bar...deci rezolvam dintr-un sut problema jigloarelor marite ! Dati-mi voie sa ma laud cu noua cosmetizare a masinii: Viniluri noi,home made si jenti pe 16 cu gume pe 45 Michelin Pilot si Continental ContSsport cu talon drept ! Adio eleron,adio japan shit,trec la o tema mai profunda...R12T cu citatele marelui fizician insirate intr-un caracter antic pe intreaga msaina...let's get back to the roots,to the clasics ! This post has been edited by tm8bnz: 7 Jun 2005, 10:27 Attached thumbnail(s) DSC05651.JPG ( Size: 241.85k ) Number of downloads: 986 DSC05653.JPG ( Size: 223.4k ) Number of downloads: 1167 DSC05654.JPG ( Size: 202.73k ) Number of downloads: 952 DSC05656.JPG ( Size: 249.66k ) Number of downloads: 1016 DSC05658.JPG ( Size: 260.15k ) Number of downloads: 1423 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
mpa |
![]()
Post
#175
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 05 ![]() |
Superb!! Superb!!
Modificari ca sa bagi jantele>> povesteste un pic>> Sorry de offtopic |
--------------------
Dacia
BK 1999
- B - 77 - XXX
|
|
driverx |
![]()
Post
#176
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
tm8bnz
Frumoasa masina. DAR, pot face 2-3 comentarii? 1) Toba finala. Sper ca glumesti. Dupa ce ai facut totul cu atata bun gust, toba strica mult 2) "Sprancenele" sau cum le zice deasupra usilor sunt nichelate. Daca tineai masina originala, era fain sa le lasi, in cazul acesta mai bine merg alea de 1310 (negre). 3) La fel cu manarele. Astea, desi sunt mai pregnante, parca nu ma deranjaza asa mult. Dar nu prea pusca co botul lu' Ilici. Nota 11 pentru culoare. Personal, imi place foarte mult. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#177
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Multam' de complimente,dar toate au explicatia lor:
-toba e de titan cu final de inox de 10,la prima vedere pare exagerat,inca ma mai deranjeaza si pe mine cate odata dar cand o auzi ce frumos toarce nu mao poti sa renunti la ea. -tot ce vezi nichel pe masina e pastrat din stramosi,deci nu e nimic pietizm...si sunt mandru de manere,oglinzi,si rama plafonului.Da nota de originalitate renaul si la insistentele multora de a schimba oglinziile eu refuz si le pastrez. De jante am vorbit pe enspe topicuri,chiar si aici pe topicu asta,chiar nu mai am nervi sa revin asupra lor.Do a search ! DriverX,am inteles regulamentul,sorry 4 the spam thing ! Btw. de la tine a pornit tema Einstein so be proud ! ![]() P.S. Va provoc sa descifrati ce scrie pe masina,DriverX you'll be sourprised ! This post has been edited by tm8bnz: 7 Jun 2005, 12:32 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
driverx |
![]()
Post
#178
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 7 Jun 2005, 13:29) -tot ce vezi nichel pe masina e pastrat din stramosi,deci nu e nimic pietizm...si sunt mandru de manere,oglinzi,si rama plafonului.Da nota de originalitate renaul si la insistentele multora de a schimba oglinziile eu refuz si le pastrez. Stiu, dar asa amestecat cu botul lui Ilici, which is non stramosi, da asa..nu stiu cum. Nu zic ca e urat, dar ceva ma zgarie pe mine ![]() QUOTE(tm8bnz @ 7 Jun 2005, 13:29) De jante am vorbit pe enspe topicuri,chiar si aici pe topicu asta,chiar nu mai am nervi sa revin asupra lor.Do a search ! Am zis eu ceva de jante? ![]() QUOTE(tm8bnz @ 7 Jun 2005, 13:29) DriverX,am inteles regulamentul,sorry 4 the spam thing ! Btw. de la tine a pornit tema Einstein so be proud ! ![]() P.S. Va provoc sa descifrati ce scrie pe masina,DriverX you'll be sourprised ! Multumesc de intelegere. Multumesc ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mpa |
![]()
Post
#179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 05 ![]() |
Eu am zis de jante si te invit sa imi spui unde sau sa dai un link asa ca pt boti
![]() Vreau sa stiu de modificari si poate chiar cat ai dat pe ele ![]() |
--------------------
Dacia
BK 1999
- B - 77 - XXX
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#180
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(mpa @ 7 Jun 2005, 14:33) Eu am zis de jante si te invit sa imi spui unde sau sa dai un link asa ca pt boti ![]() Vreau sa stiu de modificari si poate chiar cat ai dat pe ele ![]() Ok,am stait si m-am gandit...am realizat ca mi mai lene sa caut postu de cat sa scriu,asa ca uite: -Fata : butuce modificate in 4 prezoane,cele originale. -Spate : Punte de Fuego Turbo cu frana disc,care e putin mai lata ca aia de dacie. Jentii pe 15'x7' cu offset de 38 parca,cred ca e unicul deplasament mare,cu gume 195x50x15 si nu ai treaba cu aripiile.Astea sunt normele maxime. Momentan am jenti 16'x7' fara deplasament exterior (offset) ,gume 195x45x16,raza rotii a ramas la fel ca inainte dar o sa imi montez niste flanse distantier probabil 30-fata,25-spate sa aduc rotiile in linie.Momentan,fara flanse si deplasament 0 cauciucul spate freaca in spira superioara a arcului doar pe viraje pronuntate (pundea permite deplasare minima stanga/dreapta din bucse) asa ca se necesita flanse. Lamurit ?! ![]() |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:38 |