Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
nik |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova R 523
1997 No one needs you to be smart, I need you to be smarter. altFEL
|
|||
tm8bnz |
![]()
Post
#182
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(nik @ 7 Jun 2005, 18:11) Orice prost poate sti,scopul e sa intelegi,atitudine slaba naste caracter slab. E misto,pun pariu ca or sa te intrebe multi in ce limba e scrisa ![]() ![]() Asa este,si sa vezi ce ma distrez cand le-o intorc in genul : "Nu ai invatat la scoala sa citesti ?!" Sa ii vezi ce prost se simt dupa reusesc sa citeasca : "Orice prost poate sti,scopul e sa intelegi" asta dupa ce fac pe bufonii intreabandu-ma pe ce limba si ce scrie,si texte de genu "ce sa se chinuie ei sa citeasca,sa le zic" ! De-a dreptu' hilar ! Iar dupa ce reusesc prima parte se ambitioneaza si continua,fac turul masinii,e haios rau de tot ! E drept ca am avut prieteni (vre-o 2) care au venit,nu au zis NIMIC dupa care vin la mine si imi spun tot fragmentul dintr-o bucata,aplauze ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#183
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
tm8bnz, stiu linkul ala cu injectie la gtt, de acolo am pornit si eu cu ideea
![]() |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
yknot |
![]()
Post
#184
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
eu am deja aprinderea si calculatorul de r21t
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
kta |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Putin off-topic:
Imi place in ultimele poze, Nova care se vede in spate: Impreza style - albastra, jenti aurii. |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#186
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(kta @ 8 Jun 2005, 09:54) Putin off-topic: Imi place in ultimele poze, Nova care se vede in spate: Impreza style - albastra, jenti aurii. Heehe...Nova aia e a unu prieten d'al meu,jentiile or fost ale mele,vopsite personal,dar de cand si-o pus priza de aer pe capota arata ridicol ca de fapt orice masina cu priza de aer fara rost doar de ochii lumii,RIDICOL !!! Eu am turbina care se incinge catre 100gr si nu imi fac priza de aer pe capota "Impretza style" (bleah) pentru ca e dacie si orice ochi care stie la ce foloseste priza dar firesc nu stie ce am sub capota,rade de mine cand vede asa ceva,incerc din rasputeri sa evit kichiuriile,ce din pacate sunt tot mai multe si gustate de manelistii de la coltzu strazii...doar de aia se vand prin piata (nici o aluzie catre nimeni,nu va simtiti atacati) Daca vrei sa ii vezi masina lui,cauta la Tuning SRN...sau caut posturiile lui ant(h)rax This post has been edited by tm8bnz: 8 Jun 2005, 12:22 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
lucius |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuie sa sugrumi masina de frica ... kictchului. O priza de aer la un motor turbo e cam impetuos necesara. Ori una centrala care sa TRAGA aerul care trece prin radiator (eventual si intercooler daca e frount mounted) , ori un centrala sau 2 mai spre lateral care sa ADUCA un aport de aer cat mai rece la motor .. eventual chiar pe gatul de lebada (intrarea in carburator) . Ai sa vezi ca un aport substantial de aer rece face minuni. Asa ca ... ce vrei ? Aspect clasic al masinii sau un motor cu performante ?
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#188
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Pai ce,n-are intercooler?
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#189
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Nici o problema,motorul nu e "sugrumat" nicicum de lipsa unei ventilatii...La Subaru acel "nas" are ca de altfel la orice alta masina turbo de fabrica,rolul de a raci intercoolerul iar in cazul Subaru sub intercooler se creeaza curent de aer pe galeriile de evacuare.
Au nu am nevoie de asa ceva,intercoolerul fiind in botul masinii,filtru este pus la loc rece iar la carburator nu am nevoie de nici o racire,el fiind dotat cu un racitor suplimentar cu termocupla proprie in talpa carburatorului.SINGURUL lucru de care o sa am nevoie vor fi aerisiri tip branhii pentru caldura degajata de turbina,IN NICI un caz nu recurg la o asemenea operatie ridiculizanta,pt ca la urma urmei personalizarea masinii relfecta personalitatea si caracterul stapanului. P.S. Canale de aer se pot creea si prin alte metode,plus nu mai vorbesc de rezistenta la inaintare pe care o aduci cu asa ceva pe capota,cand dacia oricum nu straluceste la coeficientul de aerodinamica. |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
lucius |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Faci ce vrei cu masina ta. Eu mi-am spus parerea. Eu voi gandi o capota din fibra de carbon cu prize de aer care vor avea un rol bine gandit. Eu am de gand sa merg cu presiunea in turbo 1.4 bar. Pt asta aerul trebuie sa fie cat se poate de rece. Cat despre aerodinamica ... de ce nu ai schimbat oglinzile daca tot te gandesti si la asta ? Chiar daca in RO nu avem un tunel aerodinamic pt bunul nostru plac ... se pot face multe. Cine rade de prize de aer si eleroane e bine sa le studieze putin inainte. Asa cum unii usureaza volanta , asa cum altii scot bancheta din spate sau teava de esapament sub prag si unii rad de asta .... dar discutia e prea lunga. Eu stiu un lucru. La mine dupa ce o alerg bine se raceste motorul intr-o ora cu ventilatorul pornit. Dupa 2 min de cerculetze era sa fierb motorul. So ....
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#191
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
hah...de ce te iei de oglinda mea
![]() comparativ cu aia normala de dacia,crede-ma asta e mai mica si aluneca mai usor aeru pe ea..e nichelata,la naighba...restus plastic nefinisat ! Plus ca nu mai am de cat una...asa ca iata aerodinamica ![]() Cand vorbim de capota din fibra se schimba ideologia,daca ai scos asul din maneca nu joci corect,cand vorbim de lucruri unicate schimb si eu placa si accept orice de la capota cu ventilatii gandite,praguri,spoilere,eleron,lucruri personalizatre si cel mai important UNICE cu rorul lor binedefinit,dar cand vorbim de pietizme nu pot sa accept taranismul pentru ca il voi vedea si la vecinu' dar pan' sa ajung la banii de fibra este o distanta lunga. |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
lucius |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 8 Jun 2005, 23:31) hah...de ce te iei de oglinda mea ![]() comparativ cu aia normala de dacia,crede-ma asta e mai mica si aluneca mai usor aeru pe ea..e nichelata,la naighba...restus plastic nefinisat ! Plus ca nu mai am de cat una...asa ca iata aerodinamica ![]() Cand vorbim de capota din fibra se schimba ideologia,daca ai scos asul din maneca nu joci corect,cand vorbim de lucruri unicate schimb si eu placa si accept orice de la capota cu ventilatii gandite,praguri,spoilere,eleron,lucruri personalizatre si cel mai important UNICE cu rorul lor binedefinit,dar cand vorbim de pietizme nu pot sa accept taranismul pentru ca il voi vedea si la vecinu' dar pan' sa ajung la banii de fibra este o distanta lunga. Clar ma refeream la lucruri UNICAT. Nici eu nu suport pietismele . Nu ma luam de tine. Chiar respect munca ta ! Cat despre capota de fibra ... fibra de sticla e mai accesibila decat ai crede (vorbim pe privat) ... cea de carbon e .. ceva mai scumpa ... dar clar nu preturile din cataloagele de afara. |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#193
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Am cazut la un comun acord
![]() Back to my problems...cum fac sa ii dau mai mult fum turbinei de 1.6 ca sa o invart mai repede,de la ture mai joase !? |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
padual |
![]()
Post
#194
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
tm8bnz,inca odata felicitari,(poate ar trebui in Ro o fabrica in care sa se tunze dacii pe banda rulanta - si sa nu fie nici prea scumpa operatiunea
![]() Am si eu o intrebare : La ce viteza maxima duce un motor ca al tau de peste 100 de cai DACIA? Adica mai pe romaneste cat i-ai dat forja maxim de cand ai motoru astA? |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#195
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Sau iti schimbi galeria sau schimbi turbina turbocompresorului.Erau pe site-ul Garrett niste kit-uri cu capace si rotoare cu trim-uri diferite,dar costa in jur de 150 euro.Daca mai gasesti o turbina compatibila de pe un motor mai mic ai putea sa faci din doua una,dar sunt slabe sansele sa gaseti. This post has been edited by Ciumonk: 9 Jun 2005, 12:52 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#196
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(padual @ 9 Jun 2005, 11:18) tm8bnz,inca odata felicitari,(poate ar trebui in Ro o fabrica in care sa se tunze dacii pe banda rulanta - si sa nu fie nici prea scumpa operatiunea ![]() Am si eu o intrebare : La ce viteza maxima duce un motor ca al tau de peste 100 de cai DACIA? Adica mai pe romaneste cat i-ai dat forja maxim de cand ai motoru astA? 140 in a 4-a la 5000rpm si urca spre 6000 cand s-au desprins conductele de la imbinari si a inceput sa scape presiune ! Repet,cutie in 4 TREPTE asa ca nu ma mai intrebati de top speed,atat cat faci si cu dacia normala atat fac si eu,doar mai repede ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#197
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
tm8mbz, monteaza-i neaparat doua prize de aer care sa scoata aerul cald de sub capota(cum zici tu, branhii..)
![]() si altceva, dupa ce il incingi, dupa oprirea motorului porneste mai greu? eu am 2 prize trapezoidale de la escort cossworth This post has been edited by yknot: 9 Jun 2005, 14:13 |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
lucius |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yknot @ 9 Jun 2005, 15:10) tm8mbz, monteaza-i neaparat doua prize de aer care sa scoata aerul cald de sub capota(cum zici tu, branhii..) ![]() si altceva, dupa ce il incingi, dupa oprirea motorului porneste mai greu? eu am 2 prize trapezoidale de la escort cossworth La mine dupa ce o aler (il incing) porneste mai greu. De ce ? |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#199
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
O explicatie este ca se incinge carburatorul iar benzina cauta sa se evapore,pentru asta este "antipercoolation fan" ?! Daca va mai functioneaza.
Luci cat ai 0-100 si sfertu de mila ?! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
lucius |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 9 Jun 2005, 16:52) O explicatie este ca se incinge carburatorul iar benzina cauta sa se evapore,pentru asta este "antipercoolation fan" ?! Daca va mai functioneaza. Luci cat ai 0-100 si sfertu de mila ?! Masina nu a tras niciodata la adevarat ei putere din cauza cauciucurilor si a cutiei si cred ca si a mea ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
matrafox |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
lucian dar am si eu o intrebare.masina ta are carb dublu cred.nu mai merge inca unul dublu alturi de el.sunt cateva berline cu 4 carburi pe ele.la nova ta cu motor de renault nu mai merge un carb dublu?
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
mpa |
![]()
Post
#202
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 05 ![]() |
Pai da dar cu mici exceptii berlinele alea cu 4 carburi sau cu 2 dublucorpuri nu au si turbina. Daca baga benzina mai multa in cilindrii si mai e si turbo. La explozie prea puternica sar putea trezi cu vreun necaz.....
![]() |
--------------------
Dacia
BK 1999
- B - 77 - XXX
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Se lucreaza la un motor cu doua dublu corp orizontale, suflate de turbina.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
lucius |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu am carb dublu .
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
mpa |
![]()
Post
#205
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 05 ![]() |
Se lucreaza cu mare atentie si determinare... oricum e destul de periculos si cred ca inca nu e ultima decizie luata si e posibil sa se revina asupra ei......
![]() |
--------------------
Dacia
BK 1999
- B - 77 - XXX
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#206
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Ma...voi sunteti mana'n'mana si nu ne spuneti
![]() " inca nu e ultima decizie luata si e posibil sa se revina asupra ei...." SGM,ia tarnacopul din mana lu mpa ![]() |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
mpa |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 05 ![]() |
Scuze daca se poate intelege asa. In parerea mea modesta si umila de necunoscator mi se pare un risc destul de mare si o reducere aproape de jumate a vietii acelui motor. De accea era mai mult un semn de indoiala, o intrebare adresata la modul afirmativ....
![]() |
--------------------
Dacia
BK 1999
- B - 77 - XXX
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#208
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Ah si io care am crezut ca va cunoaste-ti !
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#209
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
pornirea greoaie la cald este din cauza evaporarii benzinei din carb datorita gareriilor incinse, si eu am aceiasi problema
dupa o pornire la cald im da fum negru chestia au rezolvat-o cei de la renault cat de cat prin ventilatorul de antipercolatie care sufla aer peste carb si in admisie cand motorul e oprit si galeria de adm are peste 95 de grade si in privinta carburatoarelor, nu este necesar un carb dublu la un motor turbo, diametrul difuzorului este suficient pt a asigura un volum suficient de aer-benzina. daca va uitati la masinile de raliu de grupa n , grupa a, de la renault ( r 5, r 11) o sa vedeti ca folosesc carburi tot simplu corp, se modifica jiglerele(rejetting), un pic diametrul tubului venturi, regulatorul de pres.... etc This post has been edited by yknot: 11 Jun 2005, 09:16 |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
gattoman |
![]()
Post
#210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
imi puteti spune daca asta e pompa de apa de r5 gt turbo? am gasit-o la cineva in garaj si asa zicea.
![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:36 |