Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara
Supapa_jR |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|||
madmaxtata |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
BNZ spuneai ca presiunea o poti face custom, dar cum faci asta? Din BOW te dai jos si deschizi capota si modifici presiunea sau citisem p-aci de un robinet "magic". Si tu de unde stii cand anume ai ajuns la presiunea dorita? La presiuni diferite, carburatorul avand aceleasi jigloare, nu merge cu amestecuri aer/benzina diferite? Adica tu daca il reglezi sa lucreze la presiune de 1.3 ai amestec optim, la 0.75 nu il ai prea bogat??
Si am muncit si eu oleca la un piston de 1.4 poate ajuta pe cineva care vrea sa "sape" in el. Sectiunea e facuta aproape pe mijloc(+-cateva grade) 210.jpg ( Size: 129.17k ) Number of downloads: 956 Cotele sunt in mm cu tolerante de +/-0.5mm n-am masurat chiar exact. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
si vrei sa zici ca pistonu ala e usurat nu?
![]() |
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
eu am facut sectiune ca sa stiu ce inseamna aia 1.2 mm pe care i-a luat Bnz in adancime si am vrut sa arat si altora. stiu si eu ce inseamna sa usurezi un piston. Deocamdata sunt pieton ca am incercat sa fac un 1.6 amarat si nu mi-a iesit cum trebuie si toata lumea spunea ca e banal asa ca pana trec la turbo ma documentez cat mai mult. Daca nu stiai "un om informat e un om castigat" sau "informatia costa bani"(daca nu esti informat o sa arunci bani pe fereastra cand vrei sa faci ceva).
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
yknot |
![]()
Post
#365
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
mai copii... pistonul ala nu este "usurat", ci scobit pentru a micsora raportul de compresie.
si ce vedeti voi acolo nu este numai 1,2mm ..... aveti grija ca nu tot ce zboara se mananca! |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
Asta am observat si eu. Cand am masurat 1,2 in adancime era infim.
Dar acum voi nu jucati corect. La ce mai postati daca nu da-ti informatii corecte??? Numai ca sa ne induceti in eroare? Sau va temeti ca o sa va ajungem? Sunt foarte multi care citesc acest forum si foarte foarte putini cei care fac ceva la o "amarata"(jaf, cu mai spun unii)de Dacie asa ca stati linistiti tot o sa fiti ![]() Eu v-am mai multumit pt informatii dar acum cred ca imi pare rau daca ne vindeti gogosi. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#367
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Pistoanele astea sunt de fabrica concepute cu o dedicatie bataii de avans,asa ca sectiunea ta de piston nu e exact cu sectiunea mea de piston,e foarte asemanatoare totusi
![]() Daca vrei o decomprimare a motorului poti sa iei din piston cat te lasa inima,nu e nevoie sa copiezi reteta mea neaparat,tocmai de aia 1.2 este o cota informativa de "decupat".Pt un piston stock ce gasesti in comert este barbar sa iei din el asa "dea'n'berbeculea" deci,exista si alte cai de decomprimare fara un compromis major,trebuie doar sa privesti de la piston...in sus ! Cat despre AFR,aici e o problema constanta la motoarele carburate.Da,este acel robinet,si da,daca la 1.3 bar am amestec optim la 0.6 am sa merg mai bogat...dar trebuie cautat un echilibru insotit de un compromis...asa ca pt menajarea motorului sunt dispus sa arunc putina benzina pe esapament la o presiune scazuta,daca stiu ca seara o ridic la loc in 1.3.Pe de alta parte daca maine plec in Etiopia cu masina am sa ii schimb jiglerul adecvat unei presiuni standard la care ma limitez de'a lungul calatoriei ! This post has been edited by tm8bnz: 7 Dec 2006, 20:12 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
danS22 |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
BNZ daca te rog si ai ...nu pui niste poze cu interiorul Renaultului 5 ???
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#369
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
...
Attached thumbnail(s) SANY1056.JPG ( Size: 136.13k ) Number of downloads: 1168 SANY1211.JPG ( Size: 172.67k ) Number of downloads: 1088 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
yknot |
![]()
Post
#370
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
nu vinde "patentul"
![]() |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
danS22 |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
ms, pe 4tunning.ro parca am vazut o poza,cred ca era masina ta...dar avea un motor in spate
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
Stefa |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 06 From: TM ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 21 Nov 2006, 19:31) Pai ca cei mai tari 2 magneti de poli pozitivi,nu se pot apropia una de alta,deci un se intrevede nici o materializare a cursei ![]() Masiniile vor ramane legende,fiecare pe jumatatea ei de tzara ! Salut si in primul rand toata stima pt. munca depusa si pt rezultatele obtinute. Fara sa te superi pe mine, as vrea sa adaug o poza cu o alta masina din Tm care trece de 150 CP, a carei proprietarul ar putea sa-mi fie si mie si cred ca si tie tata (cred ca cunoaste ceva meserie la varsta asta), in cealalta poza se vad tevile ce deserveau V pe care la inlocuit. Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 190.37k ) Number of downloads: 1162 2.jpg ( Size: 150.69k ) Number of downloads: 2659 |
--------------------
Dacie
1289
1982
- TM
|
|
GTX |
![]()
Post
#373
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
interesante poze...
|
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#374
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Da cunosc mitul V6 de pe Dacia alba...care ca un dinozaur nu mai e de gasit !
![]() As fi curios,pur informativ,de niste detalii la fata locului ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Stefa |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 06 From: TM ![]() |
Dacia tot alba este dar motorul a fost inlocuit cu cel din poza. Poza a fost facuta asta vara, mai trec pe acolo cand trebe sa repar ceva la a mea, dar mai multe nu poti sa-ti spun deoarece nu stiu daca omul vrea sa i se faca publicitate. Totusi daca ai noroc o vezi prin calea radului
|
--------------------
Dacie
1289
1982
- TM
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
V6 injectie multipunt, atmosferic. Cum se descurca oare in fata unui motor ca mic, turbo...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#377
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
tare as vrea sa iau legatura cu tipul ala din tm cu v6 le imi surade ideea . cum as putea a fac rost de nr lui?????
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu merita efortul sa montezi motorul ala, e un motor cu putere mica raportata la cilindree si consum mare.
Dacia aia a fost in TM la o cursa de acceleratie acum cativa ani, si nu se misca deloc spectaculos. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#379
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
mersi pentru sfat. dar ce zici de montarea unui 2000 turbo de pe r 21 trubo. se merita? se mai gasesc astfle de motoare. sau sa optez pt transformarea motorului meu de 2000 asspirat la 2000 turbo???
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#380
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
mai bine iti cauti un motor de r21 turbu; nu mai stai sa il desfaci pe al tau, ai toate galeriile, toate adaptarile, soft-ul etc.....
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
mgi1400 |
![]()
Post
#381
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 1 January 05 ![]() |
nu o sa fie chiar asa usor sa montezi motorul de 21 turbo pe dacie
la gabaritul acestui motor lui o sa se lase cu modificari de caroserie si suspensii cel mai simplu este montajul motorului de 1.7 turbo de la volvo |
--------------------
dacia/peugeot/fiat
/// sport/406/punto
*
|
|
Ov |
![]()
Post
#382
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
1.7-le de pe volvo nu e cumva renault ?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
yknot |
![]()
Post
#383
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
este si renault si volvo... si un pic de porsche
![]() |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
intrebare intreabatoare ce poti sa mai faci cu masina aia cu motor de 2L turbo la aproape 175-200 de cai, avand in vedere ca R21 era masina nu gluma pe langa dacie(avea sasiu tapan, ancartament mai mare, suspensie tapana), in afara de liniute care nici alea nu o sa iasa prea bune, la o curba ceva sau un mic circuit o iei pe aratura...
![]() |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
yknot |
![]()
Post
#385
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
sasiu tapan nu a avut niciodata r21 ... pt ca nu are sasiu, este autoportanta ca si dacia.... ancartament?.... ce e ala?..... daca te comporti ca un Gica contra nu vei realiza niciodata nimic
![]() vad ca esti mare "expert"... |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#386
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(madmaxtata @ 18 Jan 2007, 12:00) intrebare intreabatoare ce poti sa mai faci cu masina aia cu motor de 2L turbo la aproape 175-200 de cai, avand in vedere ca R21 era masina nu gluma pe langa dacie(avea sasiu tapan, ancartament mai mare, suspensie tapana), in afara de liniute care nici alea nu o sa iasa prea bune, la o curba ceva sau un mic circuit o iei pe aratura... ![]() ce masini lipsite de manevrabilitate sunt : bmw e30 - urs, bmw e28 - rechin, golf 1,2, pejo 205 gti etc dar bine nu putem sa punem la indoiala experienta....... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
madmaxtata |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
"ancartamentul" meu este ecartament(imi cer scuze dar era cam dimineata, abia ma trezisem). Ca r21 si dacia au sasiu, eu stiu ca au, ca este autoportant e alta treaba. Gica contra eu nu vreau sa fiu si pe mine ma lovise ideea asta cu motorul de r21 turbo si chiar gasisem si masina cu 1000 de euro si 220.000km la bord, dar mi-a trecut.
AAlpine1 tu spui ca e03 si e28 sunt manevrabile, no commnet, dar ele au tractiune spate. golfu 1 si 2 nu trec de 160 cai(g60). eu nu zic ca nu sunt manevrabile, dar 200+cai pe rotile din fata e cam nasol mai ales ca nu ai nimic care sa stapaneasca caii aia, nici esp doar un diferential mecanic amarat plus franare si directie.(eu din pacate port 44 la picior asa ca am piciorul mai greu). Eu nu spun ca sunt mare expert, poate o sa ajung ca d-aia am vanit sa invat si sa experimentez. Daca gresesc nu inteleg de ce trebuie sa imi taiati gatul :gun: :popa:, nu zic sa nu ma criticati dar poate o sa o puteti face intr-un ton mai amical |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
mgi1400 |
![]() ![]()
Post
#388
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 1 January 05 ![]() |
Nu cred ca se gindeste cineva sa puna 200cp pe dacia fara a modifica suspensiile, directia si frina. Oricum mecanica standard de dacia nu va pune jos niciodata 200 de cai. Si normal e ca masina sa se mai si opreasca
![]() |
--------------------
dacia/peugeot/fiat
/// sport/406/punto
*
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#389
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
intradevar o sa fie mult de munca la frane caroserie etc. dar eu as face o numai sa gasesc motorul. daca vreunul dintre voi stie de unde pot lua un astfel de motor va rog sa mi spuneti si mie.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#390
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
eventula un r 21 neinmatriculat l as lua cu totul numai pt motor. cum eu am deja un motor de 2000 cmc montat montarea celui turbo cred ca nu va fi atat de grea.
oricum 175 cai cai pe dacie e ceva . ceva mai mult ![]() |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:41 |