DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 11 12 13 14 15 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1300T - BNZ-ul, Dacia 1300 1.4 GT-T3 - Timisoara

Supapa_jR
post 2 Dec 2006, 09:35
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




suna cam imputita treaba smile.gif) din cate stiu G2 GTI e HOT HATCH-ul tuturor timpurilor...


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 7 Dec 2006, 13:16
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




BNZ spuneai ca presiunea o poti face custom, dar cum faci asta? Din BOW te dai jos si deschizi capota si modifici presiunea sau citisem p-aci de un robinet "magic". Si tu de unde stii cand anume ai ajuns la presiunea dorita? La presiuni diferite, carburatorul avand aceleasi jigloare, nu merge cu amestecuri aer/benzina diferite? Adica tu daca il reglezi sa lucreze la presiune de 1.3 ai amestec optim, la 0.75 nu il ai prea bogat??

Si am muncit si eu oleca la un piston de 1.4 poate ajuta pe cineva care vrea sa "sape" in el. Sectiunea e facuta aproape pe mijloc(+-cateva grade)
210.jpg ( Size: 129.17k ) Number of downloads: 956


Cotele sunt in mm cu tolerante de +/-0.5mm n-am masurat chiar exact.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Supapa_jR
post 7 Dec 2006, 13:20
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




si vrei sa zici ca pistonu ala e usurat nu? smile.gif) l-ai stricat


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 7 Dec 2006, 13:27
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




eu am facut sectiune ca sa stiu ce inseamna aia 1.2 mm pe care i-a luat Bnz in adancime si am vrut sa arat si altora. stiu si eu ce inseamna sa usurezi un piston. Deocamdata sunt pieton ca am incercat sa fac un 1.6 amarat si nu mi-a iesit cum trebuie si toata lumea spunea ca e banal asa ca pana trec la turbo ma documentez cat mai mult. Daca nu stiai "un om informat e un om castigat" sau "informatia costa bani"(daca nu esti informat o sa arunci bani pe fereastra cand vrei sa faci ceva).


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 7 Dec 2006, 16:02
Post #365


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




mai copii... pistonul ala nu este "usurat", ci scobit pentru a micsora raportul de compresie.
si ce vedeti voi acolo nu este numai 1,2mm .....
aveti grija ca nu tot ce zboara se mananca!


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 7 Dec 2006, 20:03
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




Asta am observat si eu. Cand am masurat 1,2 in adancime era infim.

Dar acum voi nu jucati corect. La ce mai postati daca nu da-ti informatii corecte??? Numai ca sa ne induceti in eroare? Sau va temeti ca o sa va ajungem? Sunt foarte multi care citesc acest forum si foarte foarte putini cei care fac ceva la o "amarata"(jaf, cu mai spun unii)de Dacie asa ca stati linistiti tot o sa fiti cool.gif. Oricum va ascundeti(era o poza cu diam cercului mic pe care ati postat-o si dupa-aia ati luat-o inapoi). Eu nu zic sa ne da-ti totul mura in gura, dar macar ce dati sa fie corect. Sa nu umblam dupa cai verzi pe pereti.

Eu v-am mai multumit pt informatii dar acum cred ca imi pare rau daca ne vindeti gogosi.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 7 Dec 2006, 20:07
Post #367


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Pistoanele astea sunt de fabrica concepute cu o dedicatie bataii de avans,asa ca sectiunea ta de piston nu e exact cu sectiunea mea de piston,e foarte asemanatoare totusi wink.gif
Daca vrei o decomprimare a motorului poti sa iei din piston cat te lasa inima,nu e nevoie sa copiezi reteta mea neaparat,tocmai de aia 1.2 este o cota informativa de "decupat".Pt un piston stock ce gasesti in comert este barbar sa iei din el asa "dea'n'berbeculea" deci,exista si alte cai de decomprimare fara un compromis major,trebuie doar sa privesti de la piston...in sus !
Cat despre AFR,aici e o problema constanta la motoarele carburate.Da,este acel robinet,si da,daca la 1.3 bar am amestec optim la 0.6 am sa merg mai bogat...dar trebuie cautat un echilibru insotit de un compromis...asa ca pt menajarea motorului sunt dispus sa arunc putina benzina pe esapament la o presiune scazuta,daca stiu ca seara o ridic la loc in 1.3.Pe de alta parte daca maine plec in Etiopia cu masina am sa ii schimb jiglerul adecvat unei presiuni standard la care ma limitez de'a lungul calatoriei !

This post has been edited by tm8bnz: 7 Dec 2006, 20:12


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 17 Dec 2006, 17:09
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




BNZ daca te rog si ai ...nu pui niste poze cu interiorul Renaultului 5 ??? smile.gif


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 17 Dec 2006, 23:05
Post #369


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




...

Attached thumbnail(s)
SANY1056.JPG ( Size: 136.13k ) Number of downloads: 1168
SANY1211.JPG ( Size: 172.67k ) Number of downloads: 1088


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 17 Dec 2006, 23:48
Post #370


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




nu vinde "patentul" smile.gif


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 18 Dec 2006, 00:30
Post #371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




ms, pe 4tunning.ro parca am vazut o poza,cred ca era masina ta...dar avea un motor in spate rolleyes.gif


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefa
post 18 Dec 2006, 19:36
Post #372


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 December 06
From: TM




QUOTE(tm8bnz @ 21 Nov 2006, 19:31)
Pai ca cei mai tari 2 magneti de poli pozitivi,nu se pot apropia una de alta,deci un se intrevede nici o materializare a cursei wink.gif
Masiniile vor ramane legende,fiecare pe jumatatea ei de tzara !
*



Salut si in primul rand toata stima pt. munca depusa si pt rezultatele obtinute. Fara sa te superi pe mine, as vrea sa adaug o poza cu o alta masina din Tm care trece de 150 CP, a carei proprietarul ar putea sa-mi fie si mie si cred ca si tie tata (cred ca cunoaste ceva meserie la varsta asta), in cealalta poza se vad tevile ce deserveau V pe care la inlocuit.

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 190.37k ) Number of downloads: 1162
2.jpg ( Size: 150.69k ) Number of downloads: 2659


--------------------
Dacie 1289 1982 - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 18 Dec 2006, 19:57
Post #373


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




interesante poze...


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 19 Dec 2006, 03:00
Post #374


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Da cunosc mitul V6 de pe Dacia alba...care ca un dinozaur nu mai e de gasit ! sad.gif
As fi curios,pur informativ,de niste detalii la fata locului !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefa
post 19 Dec 2006, 20:28
Post #375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 December 06
From: TM




Dacia tot alba este dar motorul a fost inlocuit cu cel din poza. Poza a fost facuta asta vara, mai trec pe acolo cand trebe sa repar ceva la a mea, dar mai multe nu poti sa-ti spun deoarece nu stiu daca omul vrea sa i se faca publicitate. Totusi daca ai noroc o vezi prin calea radului


--------------------
Dacie 1289 1982 - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 20 Dec 2006, 04:23
Post #376


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




V6 injectie multipunt, atmosferic. Cum se descurca oare in fata unui motor ca mic, turbo... smile.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johny_drift
post 9 Jan 2007, 15:12
Post #377


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 10 April 06




tare as vrea sa iau legatura cu tipul ala din tm cu v6 le imi surade ideea . cum as putea a fac rost de nr lui?????


--------------------
dacia 1310 1983
dacia 1310 , audi coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 14 Jan 2007, 01:45
Post #378


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu merita efortul sa montezi motorul ala, e un motor cu putere mica raportata la cilindree si consum mare.

Dacia aia a fost in TM la o cursa de acceleratie acum cativa ani, si nu se misca deloc spectaculos.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johny_drift
post 16 Jan 2007, 20:41
Post #379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 10 April 06




mersi pentru sfat. dar ce zici de montarea unui 2000 turbo de pe r 21 trubo. se merita? se mai gasesc astfle de motoare. sau sa optez pt transformarea motorului meu de 2000 asspirat la 2000 turbo???


--------------------
dacia 1310 1983
dacia 1310 , audi coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 17 Jan 2007, 16:41
Post #380


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




mai bine iti cauti un motor de r21 turbu; nu mai stai sa il desfaci pe al tau, ai toate galeriile, toate adaptarile, soft-ul etc.....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mgi1400
post 17 Jan 2007, 21:02
Post #381


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 1 January 05




nu o sa fie chiar asa usor sa montezi motorul de 21 turbo pe dacie
la gabaritul acestui motor lui o sa se lase cu modificari de caroserie si suspensii
cel mai simplu este montajul motorului de 1.7 turbo de la volvo


--------------------
dacia/peugeot/fiat /// sport/406/punto *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Jan 2007, 11:28
Post #382


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




1.7-le de pe volvo nu e cumva renault ?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 18 Jan 2007, 11:32
Post #383


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




este si renault si volvo... si un pic de porsche wink.gif


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 18 Jan 2007, 12:00
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




intrebare intreabatoare ce poti sa mai faci cu masina aia cu motor de 2L turbo la aproape 175-200 de cai, avand in vedere ca R21 era masina nu gluma pe langa dacie(avea sasiu tapan, ancartament mai mare, suspensie tapana), in afara de liniute care nici alea nu o sa iasa prea bune, la o curba ceva sau un mic circuit o iei pe aratura... 017.gif. La 200 de cai in sus se pune problema la masini mult mai bune(GTI5,FocusST) de manevrabilitate.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 18 Jan 2007, 12:10
Post #385


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




sasiu tapan nu a avut niciodata r21 ... pt ca nu are sasiu, este autoportanta ca si dacia.... ancartament?.... ce e ala?..... daca te comporti ca un Gica contra nu vei realiza niciodata nimic wink.gif
vad ca esti mare "expert"...


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 18 Jan 2007, 12:33
Post #386


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(madmaxtata @ 18 Jan 2007, 12:00)
intrebare intreabatoare ce poti sa mai faci cu masina aia cu motor de 2L turbo la aproape 175-200 de cai, avand in vedere ca R21 era masina nu gluma pe langa dacie(avea sasiu tapan, ancartament mai mare, suspensie tapana), in afara de liniute care nici alea nu o sa iasa prea bune, la o curba ceva sau un mic circuit o iei pe aratura... 017.gif.  La 200 de cai in sus se pune problema la masini mult mai bune(GTI5,FocusST) de manevrabilitate.
*



ce masini lipsite de manevrabilitate sunt : bmw e30 - urs, bmw e28 - rechin, golf 1,2, pejo 205 gti etc

dar bine nu putem sa punem la indoiala experienta.......



--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 19 Jan 2007, 20:49
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




"ancartamentul" meu este ecartament(imi cer scuze dar era cam dimineata, abia ma trezisem). Ca r21 si dacia au sasiu, eu stiu ca au, ca este autoportant e alta treaba. Gica contra eu nu vreau sa fiu si pe mine ma lovise ideea asta cu motorul de r21 turbo si chiar gasisem si masina cu 1000 de euro si 220.000km la bord, dar mi-a trecut.

AAlpine1 tu spui ca e03 si e28 sunt manevrabile, no commnet, dar ele au tractiune spate. golfu 1 si 2 nu trec de 160 cai(g60). eu nu zic ca nu sunt manevrabile, dar 200+cai pe rotile din fata e cam nasol mai ales ca nu ai nimic care sa stapaneasca caii aia, nici esp doar un diferential mecanic amarat plus franare si directie.(eu din pacate port 44 la picior asa ca am piciorul mai greu).

Eu nu spun ca sunt mare expert, poate o sa ajung ca d-aia am vanit sa invat si sa experimentez.
Daca gresesc nu inteleg de ce trebuie sa imi taiati gatul :gun: :popa:, nu zic sa nu ma criticati dar poate o sa o puteti face intr-un ton mai amical


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mgi1400
post 19 Jan 2007, 21:25
Post #388


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 1 January 05




Nu cred ca se gindeste cineva sa puna 200cp pe dacia fara a modifica suspensiile, directia si frina. Oricum mecanica standard de dacia nu va pune jos niciodata 200 de cai. Si normal e ca masina sa se mai si opreasca biggrin.gif


--------------------
dacia/peugeot/fiat /// sport/406/punto *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johny_drift
post 21 Jan 2007, 02:08
Post #389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 10 April 06




intradevar o sa fie mult de munca la frane caroserie etc. dar eu as face o numai sa gasesc motorul. daca vreunul dintre voi stie de unde pot lua un astfel de motor va rog sa mi spuneti si mie.


--------------------
dacia 1310 1983
dacia 1310 , audi coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johny_drift
post 21 Jan 2007, 02:12
Post #390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 10 April 06




eventula un r 21 neinmatriculat l as lua cu totul numai pt motor. cum eu am deja un motor de 2000 cmc montat montarea celui turbo cred ca nu va fi atat de grea.

oricum 175 cai cai pe dacie e ceva . ceva mai mult smile.gif


--------------------
dacia 1310 1983
dacia 1310 , audi coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 11 12 13 14 15 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:41
Forum Renault