ce masina noua cu 6000 euro ?, masina noua cu 3 x prima de casare ? + 3000 e
![]() ![]() ![]() |
ce masina noua cu 6000 euro ?, masina noua cu 3 x prima de casare ? + 3000 e
vis-a-vis |
![]()
Post
#91
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mie imi place de romanasii care isi cumpara Golf 3 din 91 adus de afara cu tspe sute de mii de km, pentru ca le pute Loganul. Neamtul cand a scapat de Golful ala 3 din 91 s-a dus dunga si si-a luat un Logan nou. Prosti mari nemtii astia, au dat masina buna pe o rabla.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#93
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
exagerezi...cine isi cumpara g3 dispune probabil de maxim 2000 si ceva de euro, deci nici vorba de luat logan..poate o supernova deja ruginita..
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
dandee |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
dintre a alege dintre una din gemania si un logan sau mai ales sandero nou as prefera nou dar cu o conditie sa aiva macar servo
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
turturel |
![]()
Post
#95
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
@Laurentziu83 - romanul nu intelege un lucru. neamtul nu e prost cand isi da golful..romanul e prost ca i-l cumpara. ei prefera sa isi dea golfurile 3 si 4..unele au si esp si alte nebunii de optiuni si sa isi ia logan..iti dai seama ca pe oamenii aia nu ii mai intereseaza pielea si clima dupa 6-7-8 ani de utilizare si 300 de mii de km. ei vor un mijloc de transport ieftin si bun = logan nou. il cumpara..il tin 4-5-6 ani si il vand. e simplu. romanul e basinos ce nu exista..vrea dotari..si ii cumpara golful neamtului cu 300 de mii de km, piele si clima bizonica si gata. e multumit. si-a cumparat sac fara fund. nu conteaza ca nu are bani sa benzina..sau de impozit sau de rca..are vw/audi/opel/bmw/skoda, etc. a realizat ce si-a propus..sa fie un cocalar lefter.
@ArtVandelay tu exagerezi..daca tu ai avea 2000 de euo si ti-ai lua un golf 3 cu sute de mii de km..proaspat iesit din rodaj...in locul unei dacii dsn/slz in care de bine de rau mai gasesti un ac..alegere mai proasta nu am vazut..scuza-ma ca iti spun. deja dupa 10-15 ani de utilizare..masina incepe sa ceara multi bani. si stai calm..ca nu numa dsn/slz ruginesc..mai sunt si golfuri si astre si bemweuri si haudi..pe la 2-3000 de euro care de abia asteapta sa le schimbi o aripa sa vezi ce-i dedesupt. daca ar fi sa imi iau un logan..singurul lucru de care nu m-as mai lipsi ar fi ac-ul. atat. servo = am brand ![]() pana o sa ajungem sa gandim si noi ca restul omenirii..adica masina sa ne asigure un minim de confort..ca doar nu dormim in ea iar restul banilor pana la un luxury car sa ii cheltuim intr-un concediu..sau pe o alimentatie mai buna..sau pe ce or cheltui aia de dincolo care o duc mai bine ca noi si nu sunt asa de stresati..mai e ceva de mers...nu cred ca in era asta. This post has been edited by turturel: 31 Jan 2010, 14:24 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#96
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(turturel @ 31 Jan 2010, 15:20) @ArtVandelay tu exagerezi..daca tu ai avea 2000 de euo si ti-ai lua un golf 3 cu sute de mii de km..proaspat iesit din rodaj...in locul unei dacii dsn/slz in care de bine de rau mai gasesti un ac..alegere mai proasta nu am vazut..scuza-ma ca iti spun. deja dupa 10-15 ani de utilizare..masina incepe sa ceara multi bani. si stai calm..ca nu numa dsn/slz ruginesc..mai sunt si golfuri si astre si bemweuri si haudi..pe la 2-3000 de euro care de abia asteapta sa le schimbi o aripa sa vezi ce-i dedesupt. vorbesti de dsn si slz de parca ar fi vreo minune a fiabilitatii, de parca ar fi vorba de masina noua cu garantie. masina aia de 15 ani si cu sutele alea de km e mai fiabila, mai dotata, mai sigura, mai confortabila, decat orice dsn sau slz care si ele deja bat spre 100k km, pe drumurile din romania care cred ca stii si tu cum sunt. intra tu pe forumul vw de exemplu si vezi daca sunt topicuri de genul "i-am pus 10 kile de silicon, tot ploua in ea" sau cu improvizatii sa nu mai sune haionul ca o lada cu cuie, antifonari facute in fata blocului, la ce masina ai mai vazut tu sa rugineasca oalele spate in 8-9 ani? ce masina ai mai vazut sa trebuiasca schimbati bucsi/pivoti la fiecare 9-10k km? sau ambreiajul la nici 40k km? (solenza),planetare la 60-70k, sa nu mai zic de piese, care sunt FOARTE scumpe la dsn/slz pentru ce ofera masina. mai scumpe decat la rablele alea This post has been edited by ArtVandelay: 31 Jan 2010, 14:41 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
turturel |
![]()
Post
#97
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
la slz e ambreiajul mai mic..una la mana.
piese scumpe pt ca sunt de uzina..la rablele de afara se compara adesea piese facute de alti producatori nu cele de uzina vw, de ex. sunt sigur ca sunt mai scumpe ca cele de dsn/slz. un pivot de dsn/slz e 40 lei de uzina. cat e la un golf 3..de uzina..de origine..de cum vrei tu? cat e o aripa? cat e un far? cat e o planetara? cat e un alternator? cat costa o distributie in service autorizat? cat e o fata de usa..de interior? cat e un spoiler? cat e un amortizor? cat costa de refacut un motor..segmenti, cuzineti, arbore, chiulasa? mai continui? ahhh...le poti face CASCO? cati din acesti posesori de golf si astra de 2 000 de euro au cauciucuri de iarna si vara noi? nu de alta dar mai toate le vad incaltate de la sh. toate intrebarile mele se refera la piese de origine vw/opel..ca astea sunt la 2000 de euo..ca tot vb de asta. nu exista masina straina iertina..asta e o realitate. mai exista si realitatea prezentata de tine..dar asta tine de subcontientul fiecaruia..daca crede sau nu ceea ce spune..traieste cu aceasta impresie. dsn-ul meu si multe altele nu sunt ruginite la oale. prefer sa imi schimb 2 oale cu 400 de lei decat sa dau pe un spoiler sh 350 de lei sau sa imi fac masina din dezmembrari! This post has been edited by turturel: 31 Jan 2010, 15:01 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#98
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
mai conteaza si cat te tin piesele alea ..
![]() ti-as zice cat costa, majoritatea aproximativ la fel sau mai ieftine, dar nu merge autokarma.ro momentan poate elemente de caroserie or fi mai scumpe, fiind mai complexe, dar cat de des le schimbi pe alea? e nasol sa ai si tu un abs, un geam electric, o servodirectie, ca vez doamne e spoileru' mai scump cu 50 de lei.. This post has been edited by ArtVandelay: 31 Jan 2010, 15:11 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
turturel |
![]()
Post
#99
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
sa nu uit ca un airbag de 15 ani..nu prea mai e airbag..activ cel putin. un geam electric pot spune ca nu e mare vrajeala..mai degraba o oglinda electrica si cu incalzire..partea cu incalzirea mai ales.
un spoiler e 300-350 lei..unul de slz..e la juma de pret. o aripa o poti schimba de n-ori..daca nu ai casco la ea. la fel si celelate elemente de caroserie. oricum nu doresc nimanui sa vada cum e cu tablaraia. nu are rost sa le comparam..iti spun din prima ca la o dsn/slz la 2000 de euro e mai ierftina la intretinere ca o astra/golf 3 de 2000 de euro. pune la socoteala si furtune de 15 ani..si senzori de 15 ani..si radiator de 15 ani, un calculator de injectie de 15 ani..s.a.m.d. din orice pozitie..iesi mai scump. nu uita..piese de origine. daca iti spun ca pe a mea am pivotii originali la 65 000...probabil ai sa spui..blasfemie! This post has been edited by turturel: 31 Jan 2010, 15:27 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Multi prieteni ma intrebau ce sa-si cumpere in 2000 de euro. Eu le recomandam simplu: Matiz cat mai nou si in mai putini kilometri. Astia incepeau apoi: aaa, da imi iau Corsa din 95 in banii astia, si macar e masina. Eh, cand li se defecta cheia cu cip si ramaneau cu masina moarta in papusoi pana faceau rost de alta, eventual ii mai costa si cateva sute bune de lei distractia asta cam ajungeau inapoi la vorba mea.
Eu daca ar fi sa nu mai am Megane-ul si sa fie nevoie sa ma incadrez intr-un astfel de buget, cam spre Matiz/Cielo m-as orienta. Alegerile de Opel, Golf 3, BMW seria 3 din 93, le las alora cu bani, pe care nu-i deranjeaza sa scurme parcurile de dezmembrari in cautarea vreunei piese, sau sa-si schimbe cutia de viteze cu una de huruie de ii scoate din masina. Nu mai zic ca la astea "indigene" n-ai treaba cu cheia cu cip, cu atat mai putin cu vreun motor diesel pacatos. Mie imi place sa am masina buna, fie ea Matiz, Cielo sau Logan. This post has been edited by Laurentziu83: 31 Jan 2010, 23:17 |
--------------------
.
.
.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#101
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ochelarii de cal functioneaza in continuare, ce am eu ce cel mai bun, principiul argonistic.
i rest my case |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#102
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
pe langa faza cu fiecare isi lauda puiul, si ochelarii de cal, mai e si problema generalizarii, exemple:
- toate femeile sunt curve. sunt o gramada, dar in nici un caz toate - toti care au bmw, mertz, audi, vw in special tdi sunt manelari, cocalari, etc. nu e adevarat. - toate masinile second hand sunt tepe. sunt o gramada, dar in nici un caz toate - toate masinile de mai mult de 8 ani vechime sunt niste cazaturi. din noua o foarte mare parte sunt, dar in nici un caz toate - toate daciile sunt jafuri. sunt destule si intretinute. am o masina de 10 ani in proprietate, si am avut in familie (unchiul meu) o solenza din 2003, cu care am mers eu cam 2000km. am condus alte 2 solenza si o supernova. daca as avea un buget cam de 3000euro, mi-as lua o masina din segmentul compact, adica: megane1, focus1, astrag, escort, etc. e drept ca as verifica-o si in capacelul de la ventil, si ca poate ar dura ceva pana as gasi una buna, dar sunt destule chestii in plus pe care le au respectivele masinii, lucruri care ma determina sa le prefer unei solenze sau srn. mai exact: motorizari mai performante, mai potente la consumuri similare, confort sporit, siguranta mai mare (am incredere in niste airbaguri si niste structuri de rezistenta care au 10 ani, decat in unele inexistente), stabilitate si dinamica mai buna, eventual in functie de caroserie spatiu mai mare, etc. nu neg faptul ca in aceeasi bani m-as cam incadra si la un logan 1.6 ambition de prin 2004, o masina cinstita parerea mea si in acelasi timp o oferta tentata. daca as fi un proprietar de solenza sau supernova, as fi impotriva masinilor straine mai vechi si bugetul maxim pe care l-as avea la dispozitie ar fi in jurul pretului unui logan din 2004 1.6 ambition, nu m-as mai uita inapoi. pentru mine masina noua e o afacere total neprofitabila, garantia e mai mult o cheltuiala decat un avantaj, devalorizarea e imensa, mai ales in cazul logan, deci de ce sa vad cum se duce pe apa sambetei munca mea pe nu stiu cati ani dupa ce am investit-o sau dupa ce am amanetat-o pentru o gramada de fiare, care trebuie sa ma duc de la a la b in conditii decente?? nu mai bine ma "tratez" eu de restul de bani?? nu mai bine mananc sanatos, ma plimb prin concedii, ma apuc de o casa, sau ceva de genul, nu mai bine ii ofer copilului meu tot ce eu nu am avut dar mi-am dorit, decat sa ma falesc ca eu sunt primul care invarte volanul la o gramada de fiare si sa nu raman cu nimic concret?? cel putin asta e conceptia mea: o masina trebuie sa te duca de la a la b atunci cand ai nevoie si acum ca am mai progresat si in conditii decente (tot nu inteleg cum mai exista persoane care isi cumpara masini fara servo, ac, abs, etc; mai ales noi). asa ca la fel de bine pot sa ma duc sa-mi petrec vara in grecia cu un logan din 2004, cum pot sa ma duc cu unul nou, in situatia in care mai am bani sa plec in concediu ca la cati bani am dat pe o masina noua... This post has been edited by slider2: 31 Jan 2010, 23:59 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
devalorizarea e imensa, mai ales in cazul logan
Apropo de devalorizare. Am un prieten care in 2006 si-a cumparat un Passat 1,9 TDI 131 CP cu foarte multe optiuni an fabricatie 2003 cu approx 13.000 de euro. O masina foarte buna de altfel pe care o are si acum. Problema este ca daca il vinde acum nu isi va lua mai mult de 7000 de euro pe el niciodata. Am vazut ca acest model se vinde acum si cu 6500 de euro. Asa ca faza cu devalorizarea este valabila si la masinile second-hand. |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
slider2 |
![]()
Post
#104
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
bineinteles ca e valabila, la orice masina nu numai la logan. am dat exemplul asta pentru ca e cel mai la indemana, nu o spuneam cu rautate.
e plina piata auto second hand de masini de origine straina, care au costat o caciula de bani cand au fost noi, iar dupa 2-3 ani au ajuns la jumatate. e drept ca aici intervine si criza economica, care daca nu isi facea simtita prezenta, altele erau acum preturile masinilor second hand. am un prieten care in 2007 si-a luat un logan prestige 1.6 16v. a facut pentru el credit pe 10 ani, cu rata fixa in lei (asta e foarte bine). masina a costat la vremea aceea 10250euro cu tot cu vopsea metalizata. va plati la banca pana la urma cu 50% mai mult, dar nu 15000euro, pentru ca este credit in lei. oricum masina a fost in jur de 300 milioane lei vechi si va da cam 450 pana la final. in 2008 pana in criza economica o masina ca a lui se vindea la sh cam cu 9500euro, deci zic eu o devalorizare normala pentru o masina veche de un an. el putea lua chiar un pic mai mult pentru ca avea si are km putini. in 2009 lua pe ea la sh cam 6000euro. devalorizarea e foarte mare, dar aici si-a bagat coada criza, probabil ca intr-o situatie fara criza ar mai fi scazut 1000-1500euro. in 2010 ia pe ea 5000euro. concluzie devalorizarea in general e cam de 1000euro/an, in anii cu situatii economice similare. la noi si de fapt in toata lumea caderea asta brusca a fost din cauza crizeii, pe urma lucrurile s-au intors la trendul normal. si ca exemple de devalorizare: - honda crv cumparata de noua cu 30000euro, banii jos in 2007. pret cerut anul trecut pe ea 15000euro. rezultatul: si acum o mai are... - megane 2 1.5dci 80cp echipare cheala, cumparata de noua in 2004 cu vreo 17000euro. daca vrea s-o vanda acum ia cam 5000euro pe ea, poate mai putin. - megane1 1.6 16v cumparat sh in 2004 cu 7500euro. valoarea de piata acum in jurul a 3500euro. deci devalorizare exista la orice masina. loganul a suferit mai mult datorita crizei si faptului ca sunt multi care avand 6000euro prefera un focus/megane/astra, de 3-4 ani in pofida unui logan de 2-3 ani. loganul va mai suferi un soc in scaderea pretului la anul cand va fi introdus modelul inlocuitor (asa se spunea), dar nu imediat ci treptat in cateva luni. dar pana atunci de pe piata de masini noi vor iesi: - astra h - focus 2 - megane 2 asta va insemna ca pe piata sh vor cobora si mai mult pretul acestor modele, ceea ce va duce si un pic fortat la scaderea preturilor la logan sh. acest lucru se poate verifica si economic, daca facem abstractie ca reprezinta acelasi produs logan cu megane/focus/astra (automobil sunt amandoua), si le consideram 2 produse diferite, cele doua sunt produse substituibile si vor urma acelasi trend desi cererea nu va fi aceeasi. sau privite ca bunuri superioare si bunuri inferioare, o crestere a venitului, sau o scaderea preturilor la bunurile superioare, va duce la cresterea cantitatii cerute pentru cele superioare si scadere pentru cele inferioare. This post has been edited by slider2: 1 Feb 2010, 00:27 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Slider
Acum datorita crizei, devalorizarea este exact cum trebuia sa fie demult. Asa era in orice tara civilizata numai la noi puteai sa vinzi o masina dupa un an de zile cu doar 1000 de euro mai putin fata de pretul de achizitie. Sincer eu as prefera sa ma imprumut 1000 de euro si sa-mi iau una noua decat sa dau pe un SH de un an cu 1000 de euro mai putin. |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
argon |
![]()
Post
#106
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
unii uita ca o masina putea fi construita cu curul pe genunchi de romani, si alta cu simt de raspundere facuta sa tina. Un golf 3 cu 300.000 e mai bun din toate punctele de vedere decat o Solenza cu 50.000, cel putin la Golf eu nu am auzit de planetare troncanind la 70.000 km, ambreiaj asemenea, caseta de directie care curge, desi masina are 15 ani, nu 5..etc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
axabrt |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
cea mai buna masina dintre cele enumerate, pe care EU as cumpara-o in conditiile actuale este Opel Astra Classic , 1.4 . Pana la urma este masina noua,destul de mare, fiabila, simpla (benzina, distributie lant), piese destul de accesbile la pret. La reduceri cred ca poate obtine un pret de 8000 de euro din care scazand 3000 cupoanele alea rezulta ca va plati cam 5000 de euro diferenta. Daca o tine 5 ani si o vinde cu 4000 de euro cred ca e destul de convenabil.
acelasi lucru e valabil si pentru Logan, doar ca e mai instabil, mai puturos, mai urat si cu piese mai scumpe. Dar tot un Logan de 8000 de euro as lua, insa totusi in cazul alegerii Dacia VS Opel, n-as sta prea mult la discutii. 1 Feb 2010, 08:17: Corect argon, golfurile alea au FOST FACUTE. daca imi dai mie un Golf2 pe motorina cu ZERO km, renunt imediat la actuala masina si dau si diferenta....dar in conditiile in care respectivul Golf are acum peste 700.000 km nu mai cred nimic...Poate sa o iei in starea ei si sa o aduci intr-o stare apropiata de ce a fost de noua, insa asta costa timp si bani This post has been edited by axabrt: 1 Feb 2010, 08:17 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
argon |
![]()
Post
#108
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
am vazut golf 2 pe motorina la 700.000 km chiar mai mult si merge, tabla OK. Cu Golf 3 benzinar proaspat adus la 285.000 in bord m-am dat si e masina calumea, comparativ cu o Solenza din 2005 de exemplu. O singura SOlenza am vazut pe la 170.000 km si puteai sa-ti bagi ceva in ea, tabla si mecanica varza de bruxel.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(argon @ 1 Feb 2010, 08:11) unii uita ca o masina putea fi construita cu curul pe genunchi de romani, si alta cu simt de raspundere facuta sa tina. Un golf 3 cu 300.000 e mai bun din toate punctele de vedere decat o Solenza cu 50.000, cel putin la Golf eu nu am auzit de planetare troncanind la 70.000 km, ambreiaj asemenea, caseta de directie care curge, desi masina are 15 ani, nu 5..etc. Inseamna ca nu te-ai uitat unde trebuie... Mergi o sapt intr-un service de cartier si numara cate "straineze" la bani de tigari trec pe acolo si cate romanesti, de la Supernova pana la Logan... Eu mi-am luat Supernova (Nov2002) din APR 2008 cu 95 mil, avea 53000 km si acum are putin peste 95000,pe langa distributie si consumabile am schimbat un burduf de planetara, ax volan (cam 200 de lei) si bucsile de la bara stabilizatoare de 2 ori (12 lei setul). Am mai bagat bani in masina dar am bagat pt ca am vrut eu si mi-am permis, am si geamuri electrice, am si suspensie sport (care m-a costat 500 de lei si am garantie pe viata, nu 200 de euro fara garantie), roti mai mari, lumini mai bune bla bla bla... Daca ar fi sa imi iau acum iar masina as alege tot o SN sau o Solenza cu servo, nu pt mine, pt fata mea, ca ei ii port grija. Sa nu mai zic ca poti veni cu orice Golf 1,4 si iti demonstrez din toate punctele de vedere ca SN e mai performanta si are consum mai bun la orice ora din zi si din noapte (chiar daca motorul e facut de Turci, fata de cel Nemtesc). Toti visam la ursi si pisicutze, dar cand faci un calcul simplu pe o coala de hartie incepi sa realizezi ca banii incep sa aiba valoare, si pt ca se castiga din ce in ce mai greu... |
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
argon |
![]()
Post
#110
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
offtopic: nu stiu ce suspensie sport ti-ai luat tu si cat de calitate e la 500 ron, chiar sunt curios, ieftin si bun nu exista, eu am dat 1200 ron doar pe amortizoare, fara arcuri, dar am vrut calitate. Nu e dacie, dar preturile la piese sunt comparabile , gaseam si cu 500 ron ca tine.
Eu zic ca ai facut mai mult rau su suspensia sport la Supernova daca nu ai intarit caroseria, in starea ei naturala flexeaza ca naiba. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b64chr |
![]()
Post
#111
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Bogyciu, ai facut niste imbunatatiri foarte interesante.
De curiozitate, cat te-au costat cele 2 seturi de anvelope, de vara si de iarna? |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
axabrt |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
lasa ca si tu tocmai supernova ai gasit de dat exemplu...daca ai supernova cred ca i-ai schimbat si tabla daca tot ai facut imbunatatiri...
Eu ii recomand sa cumpere Astra Classic si in timp va iesi mai ieftin la intretinere si reviziii decat daca ar avea logan. Atat. Alte masini la banii astia nu exista. Sau un Logan la mana a ii-a de la o persoana cunoscuta (unchi, coleg de serviciu, vecin...) il ia chiar ieftin 3-4000 de euro. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Anvelopele de iarna: am avut 2 noi cand am cumparat masina, 2 le-am luat eu noi (preturi obisnuite 120-130 bucata)
Anvelope de vara: 175/55r15, deocamdata SH, inca studiez comportamentul masinii si poate pe viitor am sa imi achizitionez noi, dar 175/50 (sunt mai ieftine si mai apropiate ca diametru de dim originale) Am mai avut 195/45/15 cumparate cu primul set de jante (erau duse) asa ca mi-am achizitionat noi noute (factura, garantie) 195/45/15, de la un tip care le aduce de prin afara, la cca 200 de lei bucata (nu cine stie ce marca, dar nici masina nu e de top). Suspensia e facuta la BV, amortizoarele mai exact, la un domn care face amortizoare de Rally inca de prin '70 si ceva, la arcuri am facut cateva artificii. Am o bara prinsa intre oalele spate si una intre oalele fata, si din cate am observat eu masina nu e cu mult mai "moale" (cel putin a mea, inainte sa pun barile) decat alte masini care le-am condus, compenseaza suspensia stock care o ajuta f mult... (nu vrei sa stii cum te simti intr-un Clio Symbol la 140 la ora pe drum cu denivelari...) Si era sa uit, masinii nu i-a troncanit haionul niciodata, iar de intrat apa intra pe la parbriz, pt ca vechiul proprietar a insistat cu siliconul peste tot si mai rau a facut, am schimbat chederul la parbriz, am pus nou, de uzina, si nu mai am nici o problema. Eu cred ca totusi costurile de intretinere conteaza cel mai mult la o masina, si nu pretul de achizitie, asta in conditiile in care iti zumperi o masina strict pt ce ai tu nevoie, nu ca sa te lauzi cu ea vecinilor... axabrt: masina are cateva floricele de rugina, dar superficial, mai am putina la oala dreapta pe interior, dar asta pt ca masina a fost lovita de primul proprietar, iar reparatia nu a fost tocmai ok. Pot demonstra la orice ora cele scrise mai sus, cu toate ca nu trebuie sa ma justific fata de nimeni. This post has been edited by Bogyciu: 1 Feb 2010, 13:08 |
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
vioara |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 1 November 07 From: Bucuresti ![]() |
[quote=Bogyciu,1 Feb 2010, 11:43]
Eu mi-am luat Supernova (Nov2002) din APR 2008 cu 95 mil, avea 53000 km Tot in 2008(august) ,un prieten si-a cumparat un opel astra caravan sport, an 96, motor ecotec 1.6 16v (aer, geamuri ,oglinzi, jenti, suspensie spate pe aer, arata temp ext...etc) de la bulgari cu ...6500 lei...fara pic de rugina sau cu macar 1 problema tehnica, interior impecabil...masina nu a fost rulata la bulgari, si nici in ziua de azi nu are probleme cu ea...dar daca voi ziceti ca sn, slz sau lgn sunt mai capabile din orice punct de vedere, asa o fi...cred ca o sa-i zic sa o vanda , sa mai puna niste bani si sa-si ia o sn... |
--------------------
Renault
Clio 1.5
2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#115
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(axabrt @ 1 Feb 2010, 14:01) Eu ii recomand sa cumpere Astra Classic si in timp va iesi mai ieftin la intretinere si reviziii decat daca ar avea logan. Atat. Alte masini la banii astia nu exista. Sau un Logan la mana a ii-a de la o persoana cunoscuta (unchi, coleg de serviciu, vecin...) il ia chiar ieftin 3-4000 de euro. La 750 de lei o rampa de bobine e pomana curata o reparatie la masina aia. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
axabrt |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
jeniule, asa e motorul de dacie nu se strica niciodata...De ce sa iei astra G cand poti sa ramai la schimbat platini si condensatori ?
Mai bine poti sa mergi cu bicicleta, lasa-ne pe astia mari sa luam module de aprindere si sa mergem cu masina...unii nu au avut niciodata 700 ron sa dea pe o aprindere de astra...e o avere, iti dai seama ? cam cat e o pompa de dci ? 50 de milioane ? Exista avantaje si DEZAVANTAJE in a avea o masina. ti le asumi in momentul in care cumperi o masina. Vai de capu meu asa gandeau si acu 200 de ani cand isi luau cal ? Ba imi iau cal, da se imbolnaveste, tre sa il duc la doctor, las-o naibii daca comentezi de 7 milioane e clar... Vrei sa iti zic eu ce devalorizare am avut la masina ??? 8000 de euro in 4 ani . Si am acceptat acest lucru fiindca pana la urma e normal. Daca voi vinde masina, cel care o va lua mai ieftin se va bucura ca atare...audi-ul ala care se vinde azi cu 3000 ai idee cat a costat de nou ? orice e posibil, se poate gasi masina ok si la 2000 de euro. Dar sunt exceptii. Stiu si eu pe cineva care a luat un Haudi de la bulgari cu 3500 si intr-un an nu are probleme decat cu Politia...cum il vad cum il trag pe dreapta. This post has been edited by axabrt: 1 Feb 2010, 14:01 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
driverx |
![]()
Post
#117
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(axabrt @ 1 Feb 2010, 13:46) orice e posibil, se poate gasi masina ok si la 2000 de euro. Dar sunt exceptii. Stiu si eu pe cineva care a luat un Haudi de la bulgari cu 3500 si intr-un an nu are probleme decat cu Politia...cum il vad cum il trag pe dreapta De ce il tot trag pe dreapta? E busit in toate partile Haudi ala? Sau aspectul general al masinii nu se conformeaza cu normele ITP? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
axabrt |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
il cauta in hartii mereu...pana la urma cred ca s-au obisnuit. (si politistii si el) acu cred ca sunt prieteni. La inceput era crima...
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#119
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Coane, de ce compari mere cu pere. La Dacia e 200 de lei bobina, si nici macar nu se strica la tot pasul ca alea de Opel.
Nu o mai da in diverse ca e ieftina intretinerea ca nu e . Si nici piesele, chiar daca nu sunt de origine. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
axabrt |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
ia ca esti tare ! bobine de opel stricate la tot pasul...sa stii ca numa opel-uri am vazut pe marginea drumului cu capota-n sus...au aia stoc de bobine in portbagaj.
Eu mai am in portbagaj un compresor de AC si un alternator, ca am auzit ca pica des...mai am si vreo 2 pitici de la service care stau in roata de rezerva, dar cam trag la masea, ca tot timpul e galagie p-acolo... This post has been edited by axabrt: 1 Feb 2010, 14:04 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:54 |