DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Primul Ford Iesit Pe Poarta Fabricii La Craiova

membru_DC
post 12 Sep 2009, 15:34
Post #61


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE
Vicepreședintele Ford: Povestea Logan ne-a inspirat să venim

Succesul fulminant pe care francezii de la Renault l-au avut cu automobilul Logan, produs în România, i-a convins pe americanii de la Ford ca, inițial, să își îndrepte privirea către România, pentru ca, apoi, să preia fabrica Automobile Craiova. Investiția asumată: 675 mil. euro până în 2012. Dar, pe măsură ce businessul crește, suma investită în România va fi majorată și ea, a declarat pentru MONEY.ro Stephen Biegun, vicepreședinte Ford SUA.

Cei de la Renault ne-au inspirat. Ei au fost pionieri. Ne-au arătat unde sunt oportunitățile. Când fabrica din Craiova a fost scoasă la vânzare, exemplul lor a fost unul dintre lucrurile care ne-au încurajat să facem pasul. Forța de muncă de aici e extraordinară”,

http://standard.money.ro/articol_106297/ex...t_sa_venim.html



hai ca nu-s prosti americanii, din AVIZ-ul de mai jos, se pare ca FORD are de gand sa faca la Craiova un mic centru pentru cercetare-dezvoltare si proiectare de genul celui pe care Renault il face la Titu
http://www.renascc.eu/documente/Aviz%203821_531ro.pdf

happy.gif

[attachmentid=1627551945] [attachmentid=1627551946] [attachmentid=1627551947]


This post has been edited by membru_DC: 12 Sep 2009, 22:48


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 14 Sep 2009, 19:58
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Vicepreședintele Ford: Povestea Logan ne-a inspirat să venim

IEFTIN, UTIL, ROBUST asta produc romanii.

14 Sep 2009, 20:00:
Forța de muncă de aici e extraordinară”,

Nu cred ca un muncitor american e mai precis, mai rezistent, mai inteligent decat un roman. Plus ca un salariu din USA face cat 4 muncitori romani!

This post has been edited by fansuv: 14 Sep 2009, 20:00


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Sep 2009, 20:15
Post #63


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(fansuv @ 14 Sep 2009, 20:58)
IEFTIN, UTIL, ROBUST asta produc romanii.
*

Asta cu ieftin, util si robust de unde ai scos-o, din (pre)putul gandirii?
Robust inseamna si rezistent inclusiv la vopsea. Ori loganul nu s-a dovedit prea robust pe partea asta...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 14 Sep 2009, 21:44
Post #64


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Eu zic sa nu visam centre de cercetare la tot pasul:

QUOTE
Intregul proiect necesita investitii nu doar in Romania ci si in
Germania, unde se desfasoara activitatile de cercetare-dezvoltare,
inclusiv
cele de proiectare pentru dezvoltarea unei game noi de autovehicule si
motoare.


PS: am citat din avizul din linkul de mai sus

This post has been edited by yoncv: 14 Sep 2009, 21:45


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 15 Sep 2009, 08:14
Post #65


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Nu muncitorul ci producatorul hotaraste robustetea. Adica n-are de a face cu locul unde se produce, e doar o decizie economica. Ca doar n-o sa zica Ford: 'bai Vasile, cum dracu ai dat, ma, cu bidineaua aici, nu ti-am aratat cum se face? uite aici, la John, ce frumos vopseste'
Probabil are legatura doar cu piata pe care urmeaza sa se vanda produsul si cu pretul lui.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 26 Jan 2010, 21:49
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




Ford ar putea ridica planul de investitii la 1,2 mld. euro la Craiova
(adaptare facuta de mine)

QUOTE
Statul roman s-a angajat sa plateasca 320 mil. euro daca americanii nu au succes.

Ford Europa a majorat planul de investitii pentru uzina de la Craiova de la 675 de milioane de euro la aproape 1,2 miliarde de euro, dintre care aproape 1 miliard de euro urmeaza sa fie investiti in intervalul 2010-2012.

Aceasta investitie ar putea aduce 2 miliarde de euro in plus la exporturi, asa cum face Renault cu Dacia.

"Nu putem spune momentan ca din acest moment si pana in 2012 Ford va investi in Romania la Craiova peste 1 miliard de euro. Nu putem comenta cu privire la investitiile anuale.

Mult va depinde de cererea de pe piata. Pana in 2012 vom investi cele 675 mil. euro, plus cele 400 mil euro, care reprezinta imprumutul de la BEI", a spus Wolfgang Schneider, vicepresedintele Ford Europa pe probleme guvernamentale si de mediu.

Sebastian Vladescu, ministrul finantelor publice, Matthias Kollatz-Ahnen, vicepresedintele Bancii Europene pentru Investitii si Wolfgang Schneider, vicepresedintele Ford Europa pe probleme guvernamentale si de mediu, au semnat ieri un acord pentru un imprumut de 400 mil euro, destinat uzinei constructorului american de la Craiova, din care statul roman garanteaza 320 mil. euro.

"Noi vom atrage fondurile de 400 de milioane de euro in Romania incepand de astazi si in urmatorii ani, pe masura ce vom avea nevoie. Nu vor veni toti banii in acelasi timp, ci in mai multe transe. Noi vom determina cati bani vom avea nevoie in fiecare transa", a subliniat Schneider.

Banii primiti de la BEI vor fi utilizati in special pentru intrarea in fabricatie in acest an atat a unui nou model de clasa mica, dar si a unui nou motor pe benzina de generatie EcoBoost care va respecta normele de poluare Euro 5, fiind cel mai ecologic motor care va fi produs in Romania in acest an. In acelasi timp, modelul de clasa mica va fi proiectat pentru a respecta standardul maxim de cinci stele in normele de siguranta EuroNCAP, fata de trei stele in cazul modelelor Dacia fabricate la Mioveni.

Ulterior, dupa 2012, in cadrul Ford Romania este prevazuta, potrivit Bancii Europene pentru Investitii, intrarea in productie a unui al treilea model, cel mai probabil urmatoarea generatie a utilitarei medii Transit.

Pe langa cele 400 de milioane destinate Ford Romania, BEI va mai acorda un imprumut in valoarede 200 mil. euro pentru a finanta proiecte de cercetare si dezvoltare derulate in Germania pentru uzina din Romania.

Productia Ford Romania, care in 2009 a fost de 300 de vehicule comerciale Transit Connect, va urca la 250.000 de masini in 2011 si la 300.000 in 2012, avand unul dintre cele mai accelerate cresteri ale productiei din Europa.

"In 2010 vom vedea la Ford Craiova o productie de 250.000 de masini anual", a subliniat Sebastian Vladescu in cadrul ceremoniei de semnare a acordului pentru imprumut. El a facut parte inca de la inceput din proiectul Ford Romania, intai in calitate de presedinte al comisiei de privatizare, iar acum ca ministru al finantelor. Ford a fost asistata in negocieri de casa de avocatura Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP).


sursa: http://www.zf.ro/eveniment/ford-ridica-pla...raiova-5399744/


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 26 Jan 2010, 21:59
Post #67


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE
In acelasi timp, modelul de clasa mica va fi proiectat pentru a respecta standardul maxim de cinci stele in normele de siguranta EuroNCAP, fata de trei stele in cazul modelelor Dacia fabricate la Mioveni.


pe principiul cine rade la urma rade mai bine, astia au inceput sa arunce inapoi cu sagetile trimise de Dacia anu' trecut cand au "reclamat" ca statul roman le face prea multe favoruri americanilor de la Craiova laugh.gif
lurk0000.gif

This post has been edited by membru_DC: 26 Jan 2010, 22:00


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 12 Mar 2010, 22:44
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




ce naiba fac astia la craiova? Cand dau drumul la productia reala?58 de masini asamblate in ianuarie 2010? sad.gif

QUOTE
Ford Romania, cel de-al doilea constructor auto de pe piata locala, a produs in total 358 de autovehicule comerciale Transit Connect de la demararea oficiala a productiei in luna septembrie si pana la finele lunii ianuarie, ceea ce determina o medie zilnica de patru autovehicule pe zi, adica de 300 de ori mai putin decat uzina Dacia.

Exporturile uzinei de la Craiova au reprezentat la nivelul lunii ianuarie intreaga productie, in timp ce per total nivelul acestora este de peste 95%. Principalele piete de export au fost Germania, Marea Britanie si Bulgaria.

Acelasi nivel de peste 90% al exporturilor se va mentine si in 2010, potrivit lui Wolfgang Schneider, vicepresedintele Ford Europa pe probleme guvernamentale si de mediu.

Potrivit statisticilor oficiale, singurele doua luni cu productie efectiva au fost noiembrie si ianuarie, atunci cand s-au asamblat 300, respectiv 58 de vehicule comerciale.

Productia Ford Romania va urca la 250.000 de masini in 2011 si la 300.000 de unitati in 2012. In momentul preluarii uzinei, in martie 2008, John Fleming, presedintele Ford Europa, anunta pentru 2010 o productie de 50-60 de mii de unitati.

La nivelul lunii ianuarie productia Dacia a inregistrat o crestere de 175%, la peste 26.000 de autovehicule, in conditiile in care Germania, principala piata a constructorului local in 2009, nu mai are in derulare un program de tip "Rabla".


http://www.zf.ro/companii/cadenta-sufocant...uri-zi-5738687/


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 10 Jun 2010, 12:26
Post #69


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Ford a cerut Guvernului prelungirea cu un an a termenelor contractuale.
QUOTE
    Grupul Ford a cerut Guvernului prelungirea cu un an a termenelor contractuale privind investițiile și parametrii de producție  care trebuie atinși la Automobile Craiova până în septembrie 2011, invocând criza financiară, solicitare care are mari șanse să fie acceptată de Executiv.
    Solicitarea a fost formulată în negocierile cu reprezentanții Guvernului privind încheierea unui act adițional la contractul de vânzare-cumpărare încheiat în 2007 între AVAS și Ford pentru pachetul majoritar de acțiuni la Automobile Craiova.
    "Cererea grupului american a fost ca acest contract de patru ani să fie prelungit cu un an, la cinci ani, în ceea ce privește obligațiile investiționale, invocându-se criza financiară, și există posibilitatea ca cererea să fie acceptată de Guvern, având în vedere situația financiară la nivel mondial", au declarat, miercuri, surse implicate în negocierile cu Ford.
    Ford Motor a achiziționat în septembrie 2007 un pachet reprezentând 72,4% din acțiunile Automobile Craiova, pentru 57 milioane euro.
    Potrivit contractului, Ford România trebuie să ajungă într-un interval de patru ani, până în septembrie 2011, la un volum de producție de peste 250.000 unități, în caz contrar compania americană urmând să plătească statului daune de până la 25% din valoarea achiziției Automobile Craiova. Nivelul sancțiunilor scade la 10% din valoarea contractului dacă se produc între 200.000 și 225.000 de vehicule și la 5% dacă se construiesc între 225.000 și 250.000 unități.
    La doi ani și jumătate de la achiziția uzinei din Craiova, Ford a asamblat aproximativ 400 de autovehicule, ceea ce însemnă că producția trebuie mărită de 625 de ori într-un an și jumătate.
    La începutul lunii mai, reprezentanții Ford au afirmat că angajamentele vor rămâne neschimbate.


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 10 Jun 2010, 12:56
Post #70


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Astia au asamblat doar 400 de masini? cat face dacia intr-o zi.....


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 10 Jun 2010, 13:52
Post #71


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Unii zic ca fac 85 de masini pe zi:
http://www.gds.ro/Economie/2010-06-10/Ford...drumuri+de+tara
Stiu, tot putin e si tot asamblare, nu productie adevarata mincinos.gif


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 10 Jun 2010, 14:29
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




O sa li se aprobe tot ce vor! Sunt americani, nu?
Productia de la Craiova e de toata jena! Mult prea putine masini!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 10 Jun 2010, 14:33
Post #73


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Se fac cat e cererea, voi comparati productia unor autoutilitare cu productia de masini dacia logan?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 10 Jun 2010, 14:37
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Nu, dar nici nu te apuci de productie de ochii lumii si apoi vii si cu cerinte de genul asta!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 10 Jun 2010, 14:51
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(ArtVandelay @ 10 Jun 2010, 14:33)
Se fac cat e cererea, voi comparati productia unor autoutilitare cu productia de masini dacia logan?
*


de fapt intre timp au hotarat ca transitul connect se face mai bine in turcia (pare-mi-se ca acolo se face connectul inclusiv pentru america), in timp ce aici isi fac mana pe connect pana vine b-maxul. rolleyes.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 11 Jun 2010, 00:45
Post #76


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(Solon @ 10 Jun 2010, 14:37)
Nu, dar nici nu te apuci de productie de ochii lumii si apoi vii si cu cerinte de genul asta!
*


da' nici sa faci cum au facut si inca mai fac altii.... dry.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 11 Jun 2010, 13:26
Post #77


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Care sunt consecințele amânării planului Ford pentru uzina de la Craiova?
Ce să zic, ditamai producția pentru Ford: 257unități pe lună => 12-13 pe zi … 1-2 pe oră!
pag-11.jpg


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 14 Jun 2010, 10:23
Post #78


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Cica vor sa mareasca din nou productia, la 120 buc/zi, de saptamina viitoare:
http://www.zf.ro/companii/ford-pisca-accel...craiova-6397111


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 14 Jun 2010, 10:34
Post #79


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




in ritmul asta nu mai e mult pana la faliment...


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 14 Jun 2010, 12:07
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




nu cred ca dau faliment ci isi intra in mana smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 14 Jun 2010, 15:00
Post #81


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




cam greu...dar nu cred ca cererea de autoutilitare e prea mare...


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 14 Jun 2010, 15:06
Post #82


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




QUOTE(Squirrel @ 11 Jun 2010, 13:26)
Ce să zic, ditamai producția pentru Ford: 257unități pe lună => 12-13 pe zi … 1-2 pe oră!
*


Nu prea pricep de ce in acel grafic 257 nu e egal cu... 257...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 Jun 2010, 15:09
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Squirrel @ 11 Jun 2010, 14:26)
Ce să zic, ditamai producția pentru Ford: 257unități pe lună => 12-13 pe zi … 1-2 pe oră!
*


O fi divizia de dube de lux, facute manual... wacko.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 27 Jun 2010, 13:20
Post #84


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Problema la Craiova e ca exista o problema:

QUOTE
"Ford dorește să construiască 1.000 de mașini pe zi. Problema: în România nu există infrastructura necesară pentru a transporta mașinile din Craiova. Nu vor construi 1.000 de mașini pe zi pentru a le depozita într-un parc auto și a le lăsa acolo! Ford nu poate face o investiție de acest gen. Trebuie să vândă mașinile produse, iar dacă nu ai un sistem de autostrăzi și un sistem feroviar care să-ți permită să transporți mașinile, nu vor produce 1.000 de mașini pe zi! Nu pot transporta 1.000 de mașini folosind actualul sistem rutier. Nu pot transporta nici 200 de mașini pe zi de acolo, folosind actualul sistem feroviar", afirma ambasadorul SUA la București, Mark Gitenstein.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Jun 2010, 13:25
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




ei au dreptate acolo (multumim pnl,pdl si psd pentru miile de km de autostrazi pe care le avem) , insa cum naiba se descurca dacia, si ei nu se pot descurca? Doamne ajuta ca sa se trezeasca cineva prin guvern ca asta zbiara, dar dacia se descurca de ceva ani cu infrastructura actuala smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 27 Jun 2010, 13:42
Post #86


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(Squirrel @ 11 Jun 2010, 13:26)

cum vine asta? blink.gif 257 > 257 ? blink.gif

QUOTE(Markos @ 27 Jun 2010, 13:20)
Problema la Craiova e ca exista o problema:
*


deasemenea furnizorii pentru fabrica FORD de la Craiova s-au speriat de fiscalitatea din Romania si se pare ca au ales sa produca subansable in tarile invecinate (Bulgaria, Ungaria, etc.) pentru fabrica din Banie .... problema mai este si cu autostrada Craiova - Pitesti care era un subiect cald la semnarea contractului iar acum nimeni nu mai stie nimic... ceva de genu' la inceput se vedea doar lapte si miere in galeata insa odata cu trecerea timpului americanii au observat ca defapt acestea erau doar la suprafata, mai jos fiind numai rahat

QUOTE(aphophis @ 27 Jun 2010, 13:25)
cum naiba se descurca dacia, si ei nu se pot descurca?
*


stai linistit ca si la Dacia a fost si inca mai este o problema la ora actuala transportul masinilor la export.... si acum hai sa fim seriosi, cate ajutoare a primit si inca mai primeste Renault de la statul roman pentru investitii (Uzina Dacia Mioveni, Centrul Tehnic Titu, etc.)? ....

This post has been edited by membru_DC: 27 Jun 2010, 16:50


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Jun 2010, 13:54
Post #87


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Markos @ 27 Jun 2010, 14:20)
Problema la Craiova e ca exista o problema:
*



Ce gargară ieftină. La Dacia cum se pot asambla peste 1000 de mașini pe zi? Și culmea, se exportă mai tot.

This post has been edited by ssilviu: 27 Jun 2010, 13:55


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Jun 2010, 14:11
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




eu cred ca b-max-ul nu e gata sau nu sunt gata sa-l scoata si acum incearca sa gaseasca motive ca sa mai amane una alta..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 Jun 2010, 14:26
Post #89


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Ca sa fie mai limpede: Ford Romania nu a raspuns la nici una din solicitarile formulate oficial de guvernul Romaniei cu privire la traficul generat de uzina. Nu i-a interesat nici studiul de trafic pt autostrada (dedicata) Craiova - Pitesti, nici pt reabilitarea DN6 Bucuresti - Craiova (cu centuri de ocolire pt Caracal si Alexandria, eventual la 2 benzi pe fiecare sens), absolut nimic.

This post has been edited by vijelie: 27 Jun 2010, 14:26


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 27 Jun 2010, 15:39
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




Vorbiti aiurea. Nu stiti ce insemna drumul Craiova - Pitesti, te saturi de mers bara la bara. Daca mai vin si camioanele Ford-ului, e deja dezastru. Daca mergi spre Timisoara pe Severin, faci 350 km in 8 ore, iar la Portile de Fier ai la semafoare de te apuca damblaua. Iar DN-ul Craiova-Bucuresti are la curbe prin anuymite zone de zici ca-i circuit de F1.

This post has been edited by smailmiami: 27 Jun 2010, 15:41


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 07:24
Forum Renault