DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Primul Ford Iesit Pe Poarta Fabricii La Craiova

testike
post 27 Jun 2010, 16:48
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Ce camioane sa vina de la Ford, nu produce masini nici pentru 1 camion/zi.
Cauta motive sa nu plateasca penalizarile din contract, e clar...
Ei produc 250/luna si problema e ca nu pot transporta 1000/zi... Si alta firma (Dacia) chiar poate transporta.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 27 Jun 2010, 16:54
Post #92


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(vijelie @ 27 Jun 2010, 14:26)
Ca sa fie mai limpede: Ford Romania nu a raspuns la nici una din solicitarile formulate oficial de guvernul Romaniei cu privire la traficul generat de uzina.
*


arunca bre' cu un link sa vedem si noi unde a intrebat oficial guvernul roman asa ceva...

nu stiu de ce am impresia ca o sa-si ia americanii jucariile noi pe care si-le-au adus in fabrica, o sa le duca pe cele vechi la REMAT si o sa paraseasca Romania dry.gif


LE: Infrastructura contra masini

Mark Gitenstein, ambasadorul SUA la București, a afirmat, într-un interviu pentru Mediafax, că producătorul auto Ford ar vrea să fabrice la Craiova 1.000 de mașini pe zi, însă, din cauza infrastructurii deficitare, nu le poate transporta pentru livrare. „Ford dorește să construiască 1.000 de mașini pe zi. (...) Problema: în România nu există infrastructura necesară pentru a transporta mașinile din Craiova. Nu va construi 1.000 de mașini pe zi pentru a le depozita într-un parc auto și a le lăsa acolo! Ford nu poate face o investiție de acest gen. Trebuie să vândă mașinile produse, iar dacă nu ai un sistem de autostrăzi și un sistem feroviar care să-ți permită să transporți mașinile, nu va produce 1.000 de mașini pe zi! Nu poate transporta 1.000 de mașini folosind actualul sistem rutier. Nu poate transporta nici 200 de mașini pe zi de acolo, folosind actualul sistem feroviar“, a spus diplomatul. Grupul Ford a cerut recent guvernului prelungirea cu un an a termenelor contractuale privind investițiile și parametrii de producție care trebuie atinși la Automobile Craiova până în septembrie 2011, invocând criza financiară. Ford Motor a achiziționat în septembrie 2007 un pachet reprezentând 72,4% din acțiunile Automobile Craiova, pentru 57 de milioane de euro. Potrivit contractului, Ford România trebuie să ajungă într-un interval de patru ani, până în septembrie 2011, la un volum de producție de peste 250.000 de unități, în caz contrar compania americană urmând să plătească statului daune de până la 25% din valoarea achiziției Automobile Craiova. Nivelul sancțiunilor scade la 10% din valoarea contractului dacă se produc între 200.000 și 225.000 de vehicule, și la 5%, dacă se construiesc între 225.000 și 250.000 de unități. La doi ani și jumătate de la achiziția uzinei din Craiova, Ford a asamblat aproximativ 400 de autovehicule, ceea ce înseamnă că producția trebuie mărită de 625 de ori într-un an și jumătate.


This post has been edited by membru_DC: 28 Jun 2010, 07:59


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 28 Jun 2010, 10:18
Post #93


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




E o vrajeala ieftina a americanilor! Se laudau ca vor drum special pentru camioanele cu utilaje care vor veni pentru retehnologizarea fabricii. Stiti ce? Nu s-a facut drum, dar nici nu se cunoaste traficul suplimentar. Iar masinile fabricate le-ar putea transporta cu trenul, au cale ferata pina in curtea lor.


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 28 Jun 2010, 11:33
Post #94


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Afurisiții de coreeni puteau transporta Daewoo-rile, dar americanii cu Ford-urile lor care nu pot fi transportate pe aceleași căi probabil pentru că nu au instrucțiuni clare pe unde trebuie să iasă din sensurile giratorii. Or fi agabaritice Ford-urile mioritice…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 28 Jun 2010, 12:07
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




aia de la daewoo transportau masini mai mult in tara tongue.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 28 Jun 2010, 12:14
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Pai si ei ce vor? Linie de tren craiova-tokio?
Tot in tara le transporti si pana la vama si pana in port.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 29 Jun 2010, 07:41
Post #97


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




De mai bine de doi ani tot dialoghează Ford cu guvernul, dar pare mai degrabă un dialog al surzilor. Dincolo de gustul neplăcut pe care ți-l lasă motivele invocate de americani, (o amărâtă de centură ocolitoare de patru kilometri) guvernul ar trebui să-și plece mai mult urechea la solicitările lor. Pe criza asta, e bine să ții cu dinții de investitori, mai ales când ești incapabil să-i atragi pe alții.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 30 Jun 2010, 12:42
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Noi romanii, avem nevoie de investitori ca de aur.
AVEM NEVOIE DE O ECONOMIE ORIENTATA spre afaceri, spre investitori.
Ce era Dacia, industria auto romanesca fara Renault?
La investitori trebuie sa le dai tot ce vor, sa le faci drumuri, canalizari, infrastructura, facilitati.
DE CE? Ca sa investeasca in Romania, sa produca, sa faca bunuri in Romania, sa plateasca taxe in Romania.

Ce era fabrica de la CRAIOVA FARA FORD? Era faliment, foamete acolo. Nu e vina FORD ca e criza acum.
Cred ca nu e nimeni nebun din guvern sa penalizeze FORD. Ar fi un semnal foarte negativ pt. investitorii straini. FORD sa fie sprijinit si sa i se ofere facilitati fiscale majore- dupa model chinez.

This post has been edited by fansuv: 30 Jun 2010, 12:47


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 30 Jun 2010, 12:54
Post #99


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Reabilitarea DN6 Alexandria - Craiova are finantarea asigurata (UE), singura piedica pt demararea lucrarilor este co-finantarea care tb asigurata de statul roman. Pe 2010 bugetul este epuizat, se asteapta o rectificare bugetara.

LE China nu e membra UE, deci poate acorda facilitati oricui se intelege cu Partidul.

This post has been edited by vijelie: 30 Jun 2010, 12:55


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 30 Jun 2010, 13:22
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




IN 5 ANI FORD va ajunge ca DACIA! Ford e ford. Daca a venit- numai pleaca asa usor.

Oricum ideea e buna: chinezii le dau totul- le fac drumuri, facilitati fiscale, chiar banca centrala chineza ii imprumuta! Cum ar imprumuta la noi BNR compania FORD sau NOKIA.
Asa se atrag investitorii. Renault a primit facilitati cu duimul. Acum i se face autostrada de la Mioveni la drumul principal pitesti- campulung. Pentru FORD de ce nu se fac rapid drumuri gratis de catre stat?

Cum sa fie bugetul epuizat? Pai proiectele primarilor de ce au asigurata co-finatarea de la buget. E f. rusinos din partea guvernului.

Furnizorii Ford fac investitii de 34 de milioane de euro la Craiova

Constructorii halelor industriale ale companiilor furnizoare de componente auto pentru Ford viziteaza deja parcul industrial. Furnizorii ar putea investi pentru inceput 34 de milioane de euro in hale de productie si echipamente si ar crea 3.200 de noi locuri de munca,
mai mult decat Electroputere si Avioane Craiova impreuna

„Companiile furnizoare de componente auto pentru Ford si-au trimis deja firmele de constructii cu care colaboreaza pentru evaluarea lucrarilor. Sunt aici si se intereseaza de spatiile care sunt la dispozitie. Ar fi vorba de circa 56.000 de metri patrati de hale, iar pretul este de circa 150 euro/mp de constructie. Aceasta, fara sa discutam valoarea utilajelor de productie care ar fi aduse aici, valoarea lor fiind cel putin tripla fata de pretul constructiilor", a declarat Nicoli.

http://www.time4news.ro/economic/furnizori...uro-la-craiova/

This post has been edited by fansuv: 30 Jun 2010, 13:31


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 30 Jun 2010, 13:25
Post #101


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Face o lae, ala e DN73, se reabiliteaza, nu se face autostrada...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 13 Aug 2010, 07:44
Post #102


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Statul iartă Ford de o amendă de 14 milioane €.
QUOTE
    Statul român a convenit cu reprezentanții Ford să nu pună în aplicare prevederile din contractul de privati­zare, încheiat în 2007, care presupuneau o amendă între 3 și 14 mil. € dacă americanii nu derulează la timp investițiile programate. Ford se angajează să finalizeze investiția până în 2013, cu un an mai târziu.
    Motivul invocat este declinul pieței europene. John Fleming, fostul șef al Ford Europa, prezent miercuri la București, a spus: "Este în interesul tuturor ca acești bani să fie investiți în uzină și nu cheltuiți altfel". Viitorul model de clasă mică al Ford va intra în producție la Craiova în toamna anului viitor.
    Grupul Ford, singurul producător american care nu s-a regăsit în situația de a fi salvat în 2009 de autoritățile din SUA, primește ajutor de la Washington și de la alte guverne pentru a-și reduce datoriile, potrivit Wall Street Journal. Pentru uzina de la Craiova Ford a contractat de la BEI un împrumut de 400 mil. € garantat în proporție de 80% de statul român.


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 14 Aug 2010, 19:23
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Foarte bine. Chinezii le dau miliarde de dolari ca sa investeasca in china.
Le dau totul gratis.


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 14 Aug 2010, 21:35
Post #104


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Si in Romania au primit destule facilitati atat Dacia cat si Ford.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 2 Sep 2010, 12:38
Post #105


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Cum va arăta viitorul Ford fabricat în România?
QUOTE
    Ford Europa a demarat testele pentru un nou model ce are la bază actuala generație a lui Ford Fiesta. Jurnaliștii de la Autoblog au surprins în teste un model Fiesta "înălțat" sub camuflaj. Aceste imagini indică faptul că actualul model Fusion, care are la bază platforma generației anterioare a Fiesta va avea anul viitor un succesor. Este posibil ca acest viitor crossover de clasă mică, ce ar putea concura cu Nissan Juke și MINI Countryman să fie asamblat începând cu toamna anului viitor la uzina Ford din România.
    Anterior, John Fleming, vicepreședintele Ford Motor Company responsabil de unitățile de producție a declarat că în septembrie 2011 Ford va produce la Craiova un nou model de clasă mică, poziționat pe o nouă nișă a segmentului.

ford-fiesta-crossover-1.jpg
ford-fiesta-crossover-2.jpg
ford-fiesta-crossover-3.jpg
ford-fiesta-crossover-4.jpg


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 7 Sep 2010, 11:30
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Ford va da lovitura tinand cont ca un muncitor in Romania are 400 euro iar in alte tari UE are de 3-4 ori mai mult.

MASINA va fi un low-cost de mare succes ca si loganul.


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 28 Sep 2010, 18:42
Post #107


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE
fostul site ROMCAR http://www.ford.ro/ a devenit site-ul oficial al FORD Motor Company in Romania, firma lui Tiriac avand acum o noua adresa: http://romcar.tiriacauto.ro/


Ford și-a creat propria companie care să îi reprezinte interesele comerciale în România, numită Compania Națională de Vânzări (CNV) și care, din vara aceasta, a devenit operabilă pe piața românească. CNV a înlocuit importatorul Romcar, controlat de omul de afaceri Ion Țiriac.

Managerul Companiei Naționale de Vânzări, britanicul Paul Flanagan, a precizat care este rolul acestei companii, cum stau lucrurile cu dealerii Ford și ce îi așteaptă pe clienții mărcii auto de acum încolo.

Paul Flanagan a spus că noua companie, care se ocupă și de partea de service și de piese de schimb, are rolul de a eficientiza colaborarea cu dealerii și cu clienții, în sensul că viitorii clienți vor păstra legătura direct cu Ford, fără prea mulți intermediari. Adică, dacă este nevoie de componente, de piese de schimb, până acum clientul informa dealerul, dealerul vorbea cu importatorul, iar importatorul solicita la Ford piesele și toată procedura era de durată. Acum, acest drum s-a scurtat, astfel că o piesă cerută ar trebui să ajungă mai devreme decât de obicei la clientul companiei sau la service-ul autorizat. Flanagan a dezvăluit că fostul importator deținut de Ion Țiriac „a fost cel mai bun importator din această parte a Europei“.

Tăriceanu și Țiriac sunt acum dealeri Ford

Deși sunt mai mulți dealeri decât pe vremea când Romcar era importator Ford, totuși unii dintre ei au preferat să iasă din structură, iar alții au intrat. Printre nou-veniți se numără compania Automotive Trading Services (ATS), deținută de fostul premier Călin Popescu Tăriceanu, nimeni altul decât cel care a negociat cu americanii de la Ford, pe vremea când era oficial al statului român, preluarea fostei uzine Daewoo din Craiova. De altfel, fabrica chiar a fost privatizată când Tăriceanu încă ocupa fotoliul de premier. Compania Romcar, a omului de afaceri Ion Țiriac, s-a schimbat din importator în dealer Ford. În același timp, după ce CNV a intrat pe piață în august, câțiva dealeri au ales să nu mai vândă mașini Ford.

Autoutilitarele ușoare Transit Connect asamblate aici sunt testate câte 80 de kilometri pe pista fabricii

Întrebat ce spun clienții Ford despre faptul că autoutilitarele ușoare Transit Connect asamblate la Craiova pleacă din fabrică având deja circa 80 de kilometri la bord, pentru că sunt testate intens pe pista din curtea fabricii, managerul CNV, Paul Flanagan, a precizat: „Clienților noștri le face plăcere să le testăm noi mașinile“. El a întărit ideea că Transit Connect este „un vehicul comercial“ și că beneficiul real al clientului constă în calitatea produsului, lăsând să se înțeleagă că acesta este motivul principal al testării mașinilor asamblate în Bănie.



Eu chiar nu inteleg de ce testeaza toate masinile produse in Romania cate 80 km?..... in ce conditii le testeaza, nici nu vreau sa ma mai gandesc... ohmy.gif

This post has been edited by membru_DC: 28 Sep 2010, 20:55


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 29 Sep 2010, 16:10
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Probabil pt. ca inca nu au incredere deplina in procesele de asigurare a calitatii de pe linie. Pe masura ce se maturizeaza fabrica probabil vor elimina procedeul asta foarte costisitor (in timp si carburanti).

Dar pe tine ce te sperie? E o idee foarte buna pt. client, ca nu se trezeste ca-i pica transmisia in prima zi de lucru cu masina, ca dorel a uitat un surub la asamblare.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 29 Sep 2010, 16:27
Post #109


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




nu cred ca e asa tragic ca le testeaza. masinile alea fac usor in viata lor sute de mii de km, nu mai conteaza cei 80 in plus.
alea sunt masini cu care se fac bani, nu cred ca i-ar conveni clientului sa stea cu masina noua prin service fie ea chiar si in garantie din prima sau a doua zi pentru motivele expuse de IsNa mai sus si pe deasupra sa piarda si bani din cauza asta.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 29 Sep 2010, 16:29
Post #110


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




sa fim seriosi.... rulajul ala de 80km nu se face pe un banc cu role ca cel de la ITP ci pe o pista cu o serie de denivelari, curbe, teste de franare, etc..... de obicei astfel de masini care efectueaza un rulaj mai mare de 10km (care pana la urma se numesc TESTE), se vand ca masini de ocazie .... vezi exemplu la Dacia si la Renault pentru Romania

PS: Cine a vazut prezentarea CESAR stie la ce ma refer wink.gif

This post has been edited by membru_DC: 29 Sep 2010, 16:32


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 29 Sep 2010, 16:35
Post #111


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




iti dai seama ce stres pentru masina, ia curbe, pune frane..


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 29 Sep 2010, 17:01
Post #112


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(membru_DC @ 29 Sep 2010, 17:29)
Cine a vazut prezentarea CESAR stie la ce ma refer
*



QUOTE(ArtVandelay @ 29 Sep 2010, 17:35)
iti dai seama ce stres pentru masina, ia curbe, pune frane..
*



sa-nteleg ca ai vazut prezentarea respectiva? huh.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 29 Sep 2010, 18:54
Post #113


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Prevad o mica mare criza la Dacia in viitor. Ford e Ford, nu Renault. N-am vazut si n-am auzit de nici o masina Ford cu vopsea sarita dupa 2 ani, greierasi in bord sau semnalizatoare aprinse cand apesi frana. Daca mai punem si ca la Mioveni intotdeauna s-a lucrat prost, daca-mi amintesc ca nu puteai monta pe o Dacia 1310 o portiera de pe alta 1310 fara interventia tinichigiului, sau ca Dacia o luai inceputa de rugina de noua, pe cand la Oltcit tinichigeria si vopsitosia erau absolut ireprosabile, nu vad cine ar mai da macar 100 euro pe o Dacia, in loc sa cumpere Ford.
Hai, loganistii, sariti repede cu insultele =))


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 29 Sep 2010, 18:58
Post #114


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu zic sa traiesti in zilele noastre si lasa amintirile... la dacia o sa fie criza decat daca lasa stacheta mai jos la fiabilitate si lucrul asta nu are cum sa o sesizeze cineva in primii 2 ani.

Ford... are si el bubele lui... decat o "macheta" cu tabla perfecta mai bine o "darapanatura" care te duce unde trebuie wink.gif. Daca ma intelegi wink.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 29 Sep 2010, 19:24
Post #115


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




rait, ford e ford, reno este, evident reno iar tu ai luat-o pe aratura smile.gif)


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 30 Sep 2010, 07:15
Post #116


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(Club12TRS @ 29 Sep 2010, 18:54)
Ford e Ford. Argumentul suprem pentru cei ce n-au argumente

N-am vazut si n-am auzit de nici o masina Ford cu vopsea sarita dupa 2 ani,  greierasi in bord sau semnalizatoare aprinse cand apesi frana. Eu zic sa te uiti mai bine. Am vazut si Forduri si un X3 parca care punea frana si se aprindeau amandoua semnalizatoarele. Sa nu mai zic ca tot vad Forduri pe platforma in cel mai mare numar pe strazi.

nu vad cine ar mai da macar 100 euro pe o Dacia, in loc sa cumpere Ford.
Cine isi ia masina sa se plimbe cu ea, nu sa se uite la ea in parcare ca nu are bani de Ford de fapt.
*




--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 30 Sep 2010, 07:49
Post #117


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(Club12TRS @ 29 Sep 2010, 18:54)
... daca-mi amintesc ca nu puteai monta pe o Dacia 1310 o portiera de pe alta 1310

Mai bine ti-ai scrie memoriile, sa nu le uiti.
Iar vremurile s-au schimbat, nu mai face ford masini fiabile de mult.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 30 Sep 2010, 08:06
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Ce criza sa fie la Dacia?
Dacia face o gramada de masini care se vand bine, si Duster se vinde mai bine decat se asteptau, se lucreaza in 3 schimburi, si la Ford de-abia fabrica si ei cateva masini pe zi (sau pe saptamana?)


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 30 Sep 2010, 08:24
Post #119


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Pozele sunt cumva in oglinda? nu inteleg de ce are volanul pe dreapta, pt. o masina care se vrea a fi cu volanul pe stanga.

Ce camuflaj are? ca are botul acoperit? sau ca-i vopsita pestrit.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 30 Sep 2010, 13:09
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




QUOTE(Club12TRS @ 29 Sep 2010, 18:54)
...pe cand la Oltcit tinichigeria si vopsitosia erau absolut ireprosabile...
Hai, loganistii, sariti repede cu insultele =))
*



Nu ti-o spun ca loganist, ci ca fost lemonist de Oltenia: daca la Oltcit tinichigeria si vopsitoria erau ireprosabile, atunci nu stii despre ce vorbesti. Cu tot respectul. Mai bune decat la Dacia, poate, dar ireprosabile in nici un caz.


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 12:10
Forum Renault