DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Octavia Tour, Focus, Megane 2, Astra,..., A venit vremea (si banii) sa-mi iau masina

ydaniel
post 20 Sep 2009, 16:01
Post #91


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(os @ 20 Sep 2009, 15:14)
Da' un termostat de berlina, cit mai e?


de pe la 8 lei pana al 30lei.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 20 Sep 2009, 16:45
Post #92


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(Illusi0n @ 20 Sep 2009, 14:53)
Da, da, asa a facut un prieten cu un Audi. El merge calm, n-o cocseaza decat daca-i drumu liber, nu-i trebe casco, el e sofer bun. Si cum masina a cumparat-o cu gume de vara iar un cauciuc "pe 17" merge catre 4-5 milioane, a derapat intr-un viraj (cu tot cu mama ESP-ului) pe o ploaie torentiala si a proptit-o cu botu intr-un taluz. Scor final: 165 milioane, si asta la service "de cartier". Ca si "bonus", de atunci are o problema semnalata continuu de martorul OBD. Si nu i-a dat de cap nici pana azi, asa ca dupa ce a cheltuit zdravan pe diagnosticari a pus o banda adeziva neagra pe tabloul de bord in dreptul martorului respectiv.

Ca sa nu mai vorbim de revizii facute pe groapa garajului, de diversi amici, mecanici la service-uri de cartier. Cum se face revizia: schimbat oloi, schimbat filtru de oloi, suflat filtrul de aer, suflat filtrul de polen, schimbat placute de frana (discuri pe fata si pe spate, deci dubla distractie).
Legat de preturi piese de schimb: ultima data am avut amandoi o problema cu termostatul. Eu, schimb termostatul la Logan, cost 25 lei, piesa cumparata din reprezentanta, pe stoc. El, schimba termostatul la Audi, cost 200 lei, piesa adusa "pe cod", asteptat 5 zile. Si eu, si el, am facut operatiunea in fata blocului.

Edit: aphophis, am dat "quote" la postul tau, pentru ca acolo am vazut ce scrie TFO, la mine e pe lista de ignore de ceva vreme smile.gif
*


Da prietene, dar e una sa conduci cu mana pe un covrig de plastic ieftin si alta sa ai in mana un volan din piele. E una sa te conduci dintr-un scaun de tractor si alta sa conduci dintr-un scaun ergonomic, cu sustinere laterala incalzit si cu reglaj lombar, nu crezi ? De-aici incolo vorbim de fiabilitate si calitate piese de schimb, provenienta piese de schimb, adaosuri comerciale, transport samd.
Dar probabil ca stii bancul cu vulpea care nu ajungea la struguri si n-are rost sa ti-l mai povestesc wink.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline - BV 11 WUW 2004 1.9 TDI 131 CP
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Sep 2009, 16:49
Post #93


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.746
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(titiDSN @ 20 Sep 2009, 15:49)
indiferent de situatie..la un venit mic.e mai bine sa iti iei masina noua decat sh.[...]


Depinde. Masina noua te va costa mai mult, daca vrei sa beneficiezi de garantie. Raspunsul la "masina pentru venit mic" poate sa fie (si este de multe ori) o masina SH. Bineinteles, nu ca in exemplul pe care l-am dat, cand omul si-a cumparat o masina SH dintr-un segment premium si el nu o poate intretine asa cum ar trebui. Deh, domnia ("am Audi TDI, cu climatronic" suna mai bine decat "am Hyundai CRDI cu A/C") si prostia ("eu n-am nevoie de CASCO", adica altfel spus "nu-mi permit CASCO la masina asta") se platesc.
La polul opus sunt cei care isi cumpara o masina noua si isi dau toti banii pe rata, iar cand vine vorba de intretinere ajung ca si cei care isi cumpara masini premium la mana a doua dar nu le pot intretine.

Personal, daca ar fi sa-mi cumpar o masina pe care sa o pot intretine, as cumpara in momentul de fata una SH al carei istoric sa-l cunosc si pe care sa-mi pot permite sa o intretin "ca la carte", fara sa ma gandesc ce mananc in urmatoarele saptamani atunci cand am de schimbat distributia, sau sa circul linistit pentru ca in cazul unui eveniment nu va trebui sa caut piese la dezmembrari pentru ca nu-mi permit o asigurare.

This post has been edited by Illusi0n: 20 Sep 2009, 16:55


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 20 Sep 2009, 19:25
Post #94


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




corect si ce spui tu dar eu din ce am inteles de la initiator..adica din exprimarea..am strans si eu 8 mii de euro..eu unul ii recomand mai degraba un logan nou decat ce a mentionat el adica skoda, ford si astra..care de bine de rau sunt totusi peste loganul low cost. decat sa isi ia una dinasta si sa se uite la ea..mai degraba taie un geam electric si o oglinda electrica si isi ia un golan nou si frumos. zic si eu..mintea mea in gandul ei.


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 20 Sep 2009, 19:45
Post #95


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Cine ti-a zis ca astra este peste logan? ..... la renume ... atat si skoda este peste logan clar dar numai daca nimeresti una din putinele bune.....altfel iti blestemi zilele.... si aici vorbesc de cele NOI!!!


--------------------
DACIA LOGAN - CT - numere rosii 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Sep 2009, 19:48
Post #96


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




romeoooo radmasa.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 20 Sep 2009, 19:49
Post #97


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




O masina noua costa mai mult decat una second, daca ne gandim la depreciere. Insa o masina noua e placut de codus, miroase a nou, totul merge perfect, vopseaua e lucioasa si nezgariata, tapiteria nepatata. Toate lucrurile astea COSTA.
Exceptand bugetul de achizitie, daca initiatorul isi permite casco + intretinere la o masina straina merita sa o ia. E vorba de confort, de siguranta, de placere. Daca cheltuielile astea la o compacta SH sunt problematice va spun ca si cheltuielile la un Logan nou vor fi problematice. Casco la compacta SH straina evaluata la 8000E va fi aproape la fel u casco la Logan nou de 8000E. rca si impozit la fel. Reviziile cam la fel avand in vedere ca la compacta sh le va face in regie proprie sau la diverse ateliere care iau mai ieftin, iar la Loganul nou le va face in reprezentanta. Atunci daca veniturile sunt mici solutia e Logan SH. Aici slava domnului ca gasesti masini de 1-2-3 ani pana in 30-40 mii de km.
Daca va mirati cine ar lua o masina NOUA scumpa si sa o dea in 1-2-3 ani la un pret mult mai mic chiar daca e in stare foarte buna -> aia care au avut fixatie sa aiba ei masina noua si apoi au aparut diverse probleme financiara sau aia care s-au imbogatit si mai mult si vor altceva mai bun, fiind dispusi sa scape repede de actuala masina.
La Sh orice ai lua (orice model) poti sa fii foarte multumit sau foarte dezamagit. Depinde de pret si de cat de bine casti ochii.

P.S. Desi sunt adeptul masinilor SH (toate cele 3 masini pe care le-am condus au fost folosite) mi-ar placea sincer o masina noua, mi-as dori una, dar deocamdata nu imi permit. Si cand spun 'permit' ma refer la o avere mare, muuult mai mare decat valoarea masinii. Pana atunci rationamentul (meu, pur subiectiv) ma face sa ma gandesc numai la sh. Si cand zic sh nu ma refer la vreo pisicuta obosita, la vreun ford sierra din '90 sau vreun Astra F. Ci la masini de 2-3-4-5 ani cu rulaj de 30-40-50 de mii.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 20 Sep 2009, 19:51


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 19:53
Post #98


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Calculul tău este valabil în condițiile în care ambele mașini (cea nouă și cea SH) merg perfect.
DAR, dacă apar probleme, la cea nouă apelezi la garanție, iar la cea SH la buzunar...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 20 Sep 2009, 20:04
Post #99


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Asa este, cu cateva observatii:
1. garantia e limitata (atat ca timp cat si ca repere/evenimente acoperite - de ex la dacia la dci-uri cu probleme la injectoare se da vina pe combustibil apa in motorina, etc). Garantia nu cred ca e singurul avantaj al unei masini noi, nu (numai) pentru asta cumperi o masina noua.
2. poti cumpara si SH in garantie
3. daca comparam acelasi model de masina noua si sh costul eventualelor probleme acoprite de garantie e recuperat cu varf si indesat din: costul de achizitie mai mic, deprecierea mai mica, casco mai mic, revizii mai ieftine (nu la dealer). Iar daca se apeleaza la vreun creit avantajele financiare cresc in favoarea sh - in principiu dobanda mai mica. Chiar daca am avea bani cash si pentru noua si pentru sh, daca luam sh si punem diferenta de bani la banca o sa castigam din dobanda smile.gif

Cred ca e greu ca cineva (pro sh sau pro noua) sa isi schimbe parerea in urma discutiei de aici, pur si simplu ne justificam fiecarea alegerea oferind argumentele care ne-au determinat sa o luam.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 20 Sep 2009, 20:06


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 20:17
Post #100


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu nu cred că există prea multe persoane care și-au luat Seria 5 sau A6 SH, cu 10-15000 euro să zicem, și AU în bancă sau la ciorap diferența aia de care vorbești, până la prețul mașinii noi...

Și cred că la fel stau lucrurile și cu mașini mai ieftine.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Sep 2009, 20:25
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




QUOTE(TheFastOne @ 20 Sep 2009, 16:45)
Da prietene, dar e una sa conduci cu mana pe un covrig de plastic ieftin si alta sa ai in mana un volan din piele. E una sa te conduci dintr-un scaun de tractor si alta sa conduci dintr-un scaun ergonomic, cu sustinere laterala incalzit si cu reglaj lombar, nu crezi ? De-aici incolo vorbim de fiabilitate si calitate piese de schimb, provenienta piese de schimb, adaosuri comerciale, transport samd.
Dar probabil ca stii bancul cu vulpea care nu ajungea la struguri si n-are rost sa ti-l mai povestesc wink.gif
*


radmasa.gif da ce sa zic, ca te ajuta foarte mult volanul ala ca untul atunci cand pui plastic peste martorii din bord, ca sa zici ca ai si tu o masina functionala. radmasa.gif

si is curios care e treaba cu vulpea din moment ce unii au dat pe o masina noua, mai mult decat au dat unii pe un sh. Adica mai pe romaneste sunt oameni ce au dat pe un logan nou, mai mult decat au dat unii pe un sh. Care e vulpea care se uita cu jind la struguri in cazul asta?


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 20 Sep 2009, 20:25
Post #102


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pai hai sa iti mai explic atunci:
Sh costa sa zicem 10.000, noua coasta 18.000
Variante:
a. cumparatorul are 2000. imprumuta 8.000 pt sh, imprumuta 16.000 pt noua. Plateste dobanda mai mare la masina noua
b. cumparatorul are 10.000. ia masina sh fara imprumut, imprumuta 8.000 pt masina noua. Plateste dobanda.
c. cumparatorul are 18.000. Ia masina sh si depune 8.000 la banca primind dobanda sau cumpara masina noua.

La toate variantele cumparatorul de SH castiga la dobanda.

Sa nu ma intelegi gresit, nu vreau sa ma contrazic cu tine, doar sa imi sustin aformatia si sa imi justific alegerea, atat.
Ca sunt si cumparatori de SH irationali care prefera in loc de un Fcus de un an si 20.000km un A6 de 4 ani si 200.000 km avand pe urma dificultati in intretinerea masinii e un fapt real, dar care nu are legatura cu ce vorbim.

Din punctul meu de vedere treaba e clara: La SH iesi mai ieftin, la masina noua esti boier. Asta in general, exista si exceptii bineinteles.

Eu nu contest alegerea masinii noi, pna la urma e imbucurator ca se cumpara masini noi, fara astfel de oameni (dispusi sa cumpere lucrul nou) nu prea ar mai exista SH-uri pentru restul mai 'amarati' smile.gif

P.S. ma bag la un film, mai las si pe altii sa isi dea cu parerea, ca de fapt asta facem smile.gif
@initiator - pe anga calculele astea 'matematice' e bine sa alegi su cu inima, adica ce iti place. O sa fii mai multumit (chiar daca dai mai mult sau te costa mai mult) si o sa ai o stare generala mai buna, poate merita efortul smile.gif

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 20 Sep 2009, 20:28


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Sep 2009, 20:35
Post #103


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.746
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(BeciAcustic @ 20 Sep 2009, 19:45)
Cine ti-a zis ca astra este peste logan? ..... la renume ... atat si skoda este peste logan clar dar numai daca nimeresti una din putinele bune.....altfel iti blestemi zilele.... si aici vorbesc de cele NOI!!!
*



Pai sa stii ca Astra H (si chiar si Classic) este peste Logan. Classic se fabrica de ceva vreme si problemele s-au rezolvat. Tabla este galvanizata (asta ca un prim argument), apoi interiorul e mult mai "inchegat" la Astra.

Despre Skoda nu comentez, nu m-am "dat" cu niciuna, nu-mi place in general.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 20:35
Post #104


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă facem calcule economice, atunci treaba stă cam așa:

-mașina, fie ea nouă sau SH, luată pentru uz personal, NU E O INVESTIȚIE.
-cam întotdeauna e bine să cumperi mai târziu decât mai devreme, pentru că de obicei vei cheltui mai puțin.
-când bagi banii într-o mașină (mă refer la achiziție) mai mereu pierzi, pe când la bancă de obicei câștigi (mai mult sau mai puțin).
-când cumperi SH, poți face pe samsarul, și o poți vinde a doua zi, fără să pierzi prea mult, sau poate chiar în profit.
-când cumperi mașină nouă, ori plănuiești să ții mașina mai mult timp, ori te dau banii afară din casă, și atunci cazi în penibil dacă te vaiți că o vinzi peste 1-2 ani și ai pierdut mai mult de jumătate.

Normal că fiecare alege ceea ce crede.

Oricum la noi moda schimbatului de mașină la 1-2-3 ani e snobism. Nu putem ține coada în sus făcând asta precum neamțul (deși nu cred că acolo toți fac asta), dacă murim de râie pentru că nu avem venituri comparabile cu ei.

This post has been edited by MAERSK: 20 Sep 2009, 20:37


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 20 Sep 2009, 20:49
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Cred ca discutiile au deviat un pic pe aici. Initiatorul topicului nu are in vedere Audi sau alte marci premium. Daca ia masina noua din start ea se devalorizeaza cu 1-2000 euro de cum o scoate din curtea dealerului. Sa dai 8000 euro pt o masina care a doua zi face 7000 sau chiar mai putin datorita crizei? Azi am vazut in targ un Hyundai i30 de 1.4 din 2008 la 8500 euro, care zic ca se poate negocia lejer la 8000.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C - MS 2007 OPC line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Sep 2009, 21:05
Post #106


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.746
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(aphophis @ 20 Sep 2009, 20:25)
radmasa.gif da ce sa zic, ca te ajuta foarte mult volanul ala ca untul atunci cand pui plastic peste martorii din bord, ca sa zici ca ai si tu o masina functionala. radmasa.gif

si is curios care e treaba cu vulpea din moment ce unii au dat pe o masina noua, mai mult decat au dat unii pe un sh. Adica mai pe romaneste sunt oameni ce au dat pe un logan nou, mai mult decat au dat unii pe un sh. Care e vulpea care se uita cu jind la struguri in cazul asta?
*



Apelez iar la postul lui aphophis (pentru ultima oara), in care il citeaza pe TFO.

"Prietene", treaba cu vulpea si strugurii s-o spui altora. Eu am condus masini care n-aveau numai "volan de piele" si unele mi le-as fi si permis dar imi vad lungul nasului si nu-mi cade "rangul" daca masinile pe care le conduc se numesc Logan si Accent. Prefer (si am preferat) sa dau azi 8.000E pe un teren care maine poate sa fie 15.000E sau in cel mai rau caz sa-si pastreze valoarea, decat sa vand o proprietate de 35.000E (pe care am dat 10.000 E cu ani in urma) ca sa-mi cumpar o masina de 25.000 E a carei valoare va fi la jumatate in doi-trei ani (asa cum fac majoritatea care au vandut un teren sau o casa pentru a avea masina cu "volan de piele").
Sigur ca-mi plac masinile la care te referi tu, dar nu ma grabesc sa cumpar acum, am toata viata inainte. Iar la final, pentru propria ta informare (desi ti-am dat prea multa atentie) Loganul are scaune cu reglaj lombar (si incalzite, pentru cine vrea). E drept ca nu-s ca alea din Audi sau BMW sau Mercedes.

This post has been edited by Illusi0n: 20 Sep 2009, 21:08


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Sep 2009, 21:59
Post #107


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Diferenta dintre un logan nou si o masina sh de cativa e sa zicem 2000 de euro. Loganul are garantie cat 2 ani? Asta ar insemna ca in respectiva masina, in 2 ani, sa bagi in reparatii peste 2000 de euro, sa zici ca nu s-ar renta. oi fi eu mai norocos, dar masina mea are aproape 9 ani si intr-un an jumate sunt departe rau de 2000 de euro cu reparatiile smile.gif) cam pe la 1950 asa. deci ce rezolvam daca aveam logan nou cu garantia aia mirifica? in afara de cateva suturi in fund in service cu "asa face toate.."

This post has been edited by ArtVandelay: 20 Sep 2009, 21:59


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 20 Sep 2009, 22:04
Post #108


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




1. garantia la logan este de 4 ani + daca vrei garantie extinsa inca 2 ani
2. daca tu bagi 2000 euro pe o perioada asa mica in masina in reparatii.....asta zice tot despre tine si despre masina ta.... daca ai pune banii astia 2000 de-o parte un timp si cu putin efort ti-ai lua masina noua cu garantie minim 4 ani... dar.... fiecare cum crede. Noroc!


--------------------
DACIA LOGAN - CT - numere rosii 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Sep 2009, 22:12
Post #109


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Pai aia zic, ca nu ai cum sa bagi banii aia in reparatii in 2-3 ani cat e garantia la logan !

Poate la un sh de 15 ani, dar nici acolo nu cred. poate daca mergi la raliuri cu ea. si aici e vorba de masini mai noi oricum

This post has been edited by ArtVandelay: 20 Sep 2009, 22:17


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 22:18
Post #110


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ba ai... Exemplu concret: Octavia Tour 1.9 tdi 2005, cu celebra volantă. Cumpărată acum vreo 3 luni, când cică mergea perfect. Între timp a suferit 2 schimburi de kit ambreiaj, iar acum urmează volanta... Cât or fi costat toate astea, mai ales că nu multe service-uri ieftine se înhamă la așa ceva?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Sep 2009, 22:29
Post #111


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Sa schimbi 2 kituri de ambreiaj la o masina nu crezi ca da ceva de banuit? ca tot ziceam de mers in regimuri de raliu..

Si nu te pune nimeni sa iei masini de la vag, cu celebra volanta biggrin.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 20 Sep 2009, 22:30


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 22:34
Post #112


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi nu e vorba de stilul de condus. Au apărut trepidații- a fost schimbat primul kit. Treaba a persistat, și când s-a demontat în alt service, s-a constatat că e bun de aruncat. S-a comandat alt kit și volantă.

Întâmplător, volanta de vag e pe lista din acest topic, so...

Oricum treaba e relativă. E destul de complicat să găsești un service bun dar ieftin, e destul de greu să găsești din prima defecțiunea, că na, asta e, mașini complexe, mecanici nepricepuți, piese mai mult sau mai puțin fiabile. Că e vag, că e ford, că e reno sau orice altceva, la sh riscul e mare. Când găsești ce-ți place la preț și eventual ca aspect, oricum ești orbit și dai banu imediat. Că mai apoi descoperi sau nu că mașina a suferit diverse accidente anterioare, că are șasiul strâmb sau 3 airbag-uri lipsă, asta e...

This post has been edited by MAERSK: 20 Sep 2009, 22:41


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 21 Sep 2009, 06:59
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




foarte multi producatori ofera garantie de 4 ani (sau chiar mai mult).
si garantia este transmisibila (in majoritatea cazurilor), deci sh-ul de 1-2-3 ani o sa fie tot in garantie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Sep 2009, 07:53
Post #114


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(MAERSK @ 21 Sep 2009, 03:53)
Calculul tău este valabil în condițiile în care ambele mașini (cea nouă și cea SH) merg perfect.
DAR, dacă apar probleme, la cea nouă apelezi la garanție, iar la cea SH la buzunar...
Exemplu personal: masina pe care o avem acum am luat-o SH, avea 1 an si jumatate vechime, 40000km la bord, caiet service, istoric full, cu 42% mai ieftin decat una noua. Avem deja peste 20000km facuti cu ea, a vazut intre timp 2 revizii (45 si 60K) si merge perfect. Singura cheltuiala 'neprevazuta' a fost curatarea instalatiei de aer conditionat la revizia de 60000. Si inca o problema cu stopurile pe frana, care a fost remediata pe garantie. In rest, nimic!
Acestea fiind zise, de ce as plati pretul intreg pe o masina noua, cand pot economisi o groaza de bani cumparand o masina folosita in stare perfecta, la care inca mai am si garantie de producator? Am economisit mai mult de 13000AUD, cat ar fi trebuit sa bag in masina ca sa zic ca am luat plasa?
Evident, cumpararea unei masini uzate e si chestie de noroc, dar nici nu se poate decreta ca e mai bine sa cumperi masina noua decat SH.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 21 Sep 2009, 08:41
Post #115


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(Illusi0n @ 20 Sep 2009, 21:05)
Apelez iar la postul lui aphophis (pentru ultima oara), in care il citeaza pe TFO.

"Prietene", treaba cu vulpea si strugurii s-o spui altora. Eu am condus masini care n-aveau numai "volan de piele" si unele mi le-as fi si permis dar imi vad lungul nasului si nu-mi cade "rangul" daca masinile pe care le conduc se numesc Logan si Accent. Prefer (si am preferat) sa dau azi 8.000E pe un teren care maine poate sa fie 15.000E sau in cel mai rau caz sa-si pastreze valoarea, decat sa vand o proprietate de 35.000E (pe care am dat 10.000 E cu ani in urma) ca sa-mi cumpar o masina de 25.000 E a carei valoare va fi la jumatate in doi-trei ani (asa cum fac majoritatea care au vandut un teren sau o casa pentru a avea masina cu "volan de piele").
Sigur ca-mi plac masinile la care te referi tu, dar nu ma grabesc sa cumpar acum, am toata viata inainte. Iar la final, pentru propria ta informare (desi ti-am dat prea multa atentie) Loganul are scaune cu reglaj lombar (si incalzite, pentru cine vrea). E drept ca nu-s ca alea din Audi sau BMW sau Mercedes.
*


Oare e nevoie my friend sa-ti aduc aminte ca putin mai sus afirmi ca doresti sa-ti cumperi o masina SH a carei istoric il cunosti ? Deci vezi tu.......treaba cu vulpea e asa cum o stii. Si asa cum ti-am spus mai sus, este una sa stai intr-un scaun de tractor si alta sa conduci relaxat dintr-un scaun ergonomic rezistent, cu sustinere laterala samd. Eu nu-ti doresc decat sa poti sa aduni banii necesari si sa-ti cumperi o masina adevarata. Crede-ma ca iti vei dori apoi una noua, dar una noua de aceeasi clasa. In nici un caz nu te vei mai uita la ieftinaturi.
Din pacate o masina noua pentru uz personal inseamna bani pierduti din clipa in care ai pus banii in mana agentului de vanzari al marcii. Din clipa aia poti considera c-ai pierdut cel putin 1000 de euro.


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline - BV 11 WUW 2004 1.9 TDI 131 CP
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 21 Sep 2009, 09:24
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




adip, pe acolo cum stati cu samsarii?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Sep 2009, 13:18
Post #117


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Stam bine, avem di tati smile.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 21 Sep 2009, 16:13
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM





@adip Cum dreac daca auto e perfecta si-a pierdut in 18 luni 42% din valoare . Asa ar fi trebuit sa iei iuna de 5 ani care e gratis smile.gif
Daca toti ar gandi la fel nu ai mai avea de unde sa iei sh ci numai TH wink.gif
Ar mai fi o solutie :sa se fabrice direct sh rolleyes.gif

This post has been edited by bion: 21 Sep 2009, 16:16


--------------------
Dacia SLZ Scala - TM54 2003
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Sep 2009, 16:18
Post #119


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(aphophis @ 20 Sep 2009, 20:25)
cand pui plastic peste martorii din bord, ca sa zici ca ai si tu o masina functionala. radmasa.gif
*




asta e ca si cand pui capacul aibagului la Ambiance si butonul AC-ului la Preferance? unsure.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Sep 2009, 16:45
Post #120


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(bion @ 22 Sep 2009, 00:13)
@adip Cum dreac daca auto e  perfecta si-a pierdut in 18 luni 42% din valoare
Uite-asa bine, e un mister smile.gif
QUOTE(bion @ 22 Sep 2009, 00:13)
Asa ar fi trebuit sa iei iuna de 5 ani care e gratis smile.gif
O sa incerc data viitoare manevra.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 04:25
Forum Renault