Imbunatatiri motor
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri motor
Muttley |
![]()
Post
#121
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
Minel |
![]()
Post
#122
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Azi am terminat chiulasa de 1,3 .....
![]() Ca o recapitulare ,ce am pus si facut la ea : C.JPG ( Size: 236.95k ) Number of downloads: 1293 C__1_.JPG ( Size: 263.64k ) Number of downloads: 1389 C__2_.JPG ( Size: 342.78k ) Number of downloads: 1337 -curatat si lustruit la ea pana mi-au iesit ochii -supape de Renault 11 -arcuri ,talere,conuri , semi-conuri Renault 11 -semeringuri Victor Reintz -lustruire camere de ardere si traseele aferente -vopsire arcuri evacuare ( cu tus rosu ) si arcuri admisie ( tus albastru ) rezistent la medii acide , etc ... -rectificat chiulasa 0,2 mm rectificat supape , scaune supape si pasuirea lor ( asta nici numai trebuia scrisa ... ![]() Rampa de culbutori , tachetii si tijele vor fi clar de Renault 11 .... ![]() Ultima operatie , va fi o data cu ulei si infasurata cu folie , pregatita pt la primavara ! ![]() This post has been edited by Minel: 21 Jan 2010, 18:34 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
G I M |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Bine lucrat Minel! Imi place cum ai lucrat, a iesit o treaba buna. Bravo!
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#124
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
![]() ![]() Sper ca pentru motorul ala ai facut si tu rost de un 1.6 si o axa adecvata ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
de 1.4 are minel motoru, dar o sa puna numai piese de renault in el, am vazut piesele si am ramas
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
ment |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
post gresit - ii raspunsesem lui minel la intrebarea legata de ridicare supapa din pagina dinainte, crezusem ca e ultimul post :-).
This post has been edited by ment: 28 Jan 2010, 23:28 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Minel |
![]()
Post
#127
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Sa postez din nou pe alt topic unde se pot aduce comentarii , la "insistentele " lui Muttley ...., de fapt o sa imi dau quote si cam atat ....
![]() Dupa o saptamana de munca , am pornit noua inima a "roscatei " ........ Imag000.jpg ( Size: 261.36k ) Number of downloads: 1049 Imag003.jpg ( Size: 280.93k ) Number of downloads: 955 -demontare motor Imag004.jpg ( Size: 309.56k ) Number of downloads: 256 Imag005.jpg ( Size: 269.75k ) Number of downloads: 262 -chiulasa de 1,4 de pe motor Imag013.jpg ( Size: 275.73k ) Number of downloads: 270 Imag008.jpg ( Size: 235.28k ) Number of downloads: 238 -pregatire piese Imag012.jpg ( Size: 327.49k ) Number of downloads: 243 Imag017.jpg ( Size: 311.87k ) Number of downloads: 288 -montaj final Imag018.jpg ( Size: 268.36k ) Number of downloads: 269 -montaj pe masina Imag019.jpg ( Size: 301.21k ) Number of downloads: 271 Imag020.jpg ( Size: 333.18k ) Number of downloads: 288 -montaj final pe masina si functionat vreo 45 minute in gol ..... Piesele din motor , in afara de axa cu came si bloc , toate sunt frantuzesti .... ( de la arborele cotit pana la ultimul surub ) chiulasa montata este de 1,3 reconditionata de la zero cu toate piesele frantuzesti ...... Vreau sa multumesc pe aceasta cale colegului PCOSTICA ( om de nota 10* ) ,fara de care nu se definitiva mai nimic ...... ![]() Din pacate , aceiasi problema si sunet IDENTIC o am si eu .....motor nou , 60 km rulati si pe masura ce se incalzeste se aude exact ca si la daniM ....adica un tacanit pregnant din zona cilindrului 1 . Precizez ca : - arborele este in cote , 2 sutimi sub cota ST , de pe R11 -axa cu came , care a fost pe masina , masurata este okey -distributia toata R11 -tachetii ,tijele impingatoare si tampa de culbutori sunt fratuzesti si in cote -setul motor ( camasi in cote ST , honuite , pistoane echilibrate la 0 toate , in cote ) de pe un R11 .... -cuzinetii ST Romlag -segmentii Kolbenschmidt -pompa de ulei de pe R11 cu sorb de dacie ( fara jocuri , fara nimic ) -chiulasa de 1,3 reconditionata cu piese de R11 ( supape, talere , conuri , sigurante , arcuri ) Toate piesele inainte de montaj au fost verficate si masurate iar montajul propriu-zis a fost facut cu un deosebit simt de raspundere .... ![]() Presiunea la ulei 3-3,5 bari cu apa la 85 grade ( in stationare ), un pic o accelerez si sare la 6 ..... dar sunetul acela persista necontenit ,tacanitul acela ... ![]() Culbutorii i-am reglat 0,15 A si 0,20 E un pic mai stransi , verificat daca vine ulei in rampa si vine de numa ...... numai stiu ce sa mai verific .... nu as vrea sa dau jos motorul proaspat facut ... Motorul la pornire s-a comportat perfect iar pe masura ce se incalzea , undeva la vreo 30 minute ( prima pornire ) a inceput sa se auda ..... ![]() P.S. Asa se prezinta bujiile dupa vreo 60 km prin oras .......( maxim 2500 ture i-am dat ) Bujii.jpg ( Size: 128.94k ) Number of downloads: 347 Am discutat si cu Pcostica si am analizat problema , ( posibil sa loveasca un piston in ( pistonul nr. 1 , cel mai probabil , din zona asta vine mai pregnant zgomotul ) inelul de etansare a garniturii de chiulasa ..... Ieri seara , am avut curajul sa o scot in afara la un drum de vreo 200 km ( Resita -Timisoara ) , motorul s-a comportat impecabil , dupa 100 km de mers incontinuu ( apa la 80 grade ) presiunea la ulei era de 2,2-2,5 bari , ralanti la 1100 ture ... la 2200 de ture in sarcina la 3,5-4 bari iar scurt la 2800 bari avea la vreo 4,5 bari .... ( am ulei romanesc de 6 lei litru in ea ) ..M20-W40 .... ![]() Trage impecabil si se infingea super bine , accelerand treptat , fara bruscari sau depasiri de turatie 2800 ture ......dar din pacate tacanitul acela persista, ca atare , cel tarziu maine o sa il desfac sa vedem ce si cum ..( exceptand tacanitul , motorul functioneaza splendid , si nu ma laud .... ![]() This post has been edited by Minel: 15 Jun 2010, 06:47 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Minel, ce garnitura de chelioasa ai pus?
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
payty |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@minel.
daca pompa de ulei nu e cea de dacie, e posibil sa loveasca o biela in ea acolo unde se prinde pe bloc. eu am patit asa la cealalta masina, cand am pus pompa de alpine turbo. lovea tare biela in corpul pompei, exact in dreptul unui surub de prindere. biela a "sapat" in pompa dar loviturile erau puternice. poate la tine nu atinge imediat, ci doar dupa ce se dilata putin. la mine, zgomotul se manifesta ca o bataie in bloc, dar nu putem spune de la ce clinidru ar fi venit. practic mi-a dat seama ca e pompa dupa ce am dat jos baia de ulei si am gasit span de aluminiu acolo de la pompa. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Doar arborele de 1,6 bate in pompa de Alpine.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Minel |
![]()
Post
#131
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 15 Jun 2010, 12:24) Garnitura de Fermit , de 1,4 .... QUOTE(payty @ 15 Jun 2010, 12:32) @minel. daca pompa de ulei nu e cea de dacie, e posibil sa loveasca o biela in ea acolo unde se prinde pe bloc. eu am patit asa la cealalta masina, cand am pus pompa de alpine turbo. lovea tare biela in corpul pompei, exact in dreptul unui surub de prindere. biela a "sapat" in pompa dar loviturile erau puternice. poate la tine nu atinge imediat, ci doar dupa ce se dilata putin. la mine, zgomotul se manifesta ca o bataie in bloc, dar nu putem spune de la ce clinidru ar fi venit. practic mi-a dat seama ca e pompa dupa ce am dat jos baia de ulei si am gasit span de aluminiu acolo de la pompa. Pompa de ulei este de R11 la care i-am schimbat sorbul ( fiind de dacie si potrivindu-se perfect ) , iar restul corpului este identic cu cel de dacie, dar nu strica sa verific si aspectul asta, tinand cont ca azi desfac motorul .... Suspectez garnitura de chiulasa cat si tachetii , preventiv dau jos si baia, verific cuzinetii de biela cat si semi-cuzinetii de la palier .....(vor fi verificate pe rand , unul cate unul ) La tacheti ii voi masura cu micrometrul iar gaurile tolerate din bloc cu subitoul sa vad ce jocuri am acolo , in carte este dat de la 0 la 0,21 ....om vedea .... Multumesc si va tin la curent .... ![]() This post has been edited by Minel: 15 Jun 2010, 13:53 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#132
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dupa remontare chiulasa, am vazut la mai multe sa apara un tacanit...dar dupa 2-3 turati sau 10 min de mers in gol disparea...zgomotul
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Muttley |
![]()
Post
#133
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Eu n-as desface nimic in locul tau.
PS: te-ai zgarcit la cuzineti si la garnitura de chiulasa. This post has been edited by Muttley: 15 Jun 2010, 17:10 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#134
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Cuzineti i-am recomandat si eu kolbenschmidt, dar garnitura de chiulasa in mod normal e buna asta de Fermit; Am montat garnitura Victor Reinz cand am facut motorul acum un an si se umezeste de jur imprejur blocul cu ulei, desi e stransa corect si la cuplu chiulasa.
This post has been edited by nelu_1985: 15 Jun 2010, 18:34 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Minel |
![]()
Post
#135
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(brigada_diverse @ 15 Jun 2010, 16:16) dupa remontare chiulasa, am vazut la mai multe sa apara un tacanit...dar dupa 2-3 turati sau 10 min de mers in gol disparea...zgomotul Ok, dar la mine au trecut 260 km si nimic .... tot asa se aude .... ![]() QUOTE(Muttley @ 15 Jun 2010, 18:08) Tocmai ca mai un pic ii facut bucatele .... ![]() QUOTE(nelu_1985 @ 15 Jun 2010, 18:30) Cuzineti i-am recomandat si eu kolbenschmidt, dar garnitura de chiulasa in mod normal e buna asta de Fermit; Am montat garnitura Victor Reinz cand am facut motorul acum un an si se umezeste de jur imprejur blocul cu ulei, desi e stransa corect si la cuplu chiulasa. Bun asa .... sa revenim ...... am dat baia jos, pompa de ulei , verificat si masurat manetoanele de la biele ( 43,96 mm ) , cuzinetii biela cat si semi-cuzinetii de la palier( foarte ,foarte bine se prezentau ) , totul strans la dinamometrica si totul fiind okey...... ![]() Apoi am demontat chiulasa, asigurat camasile cu saibi de amortizor, verificat chiulasa de 1,3 , ( impecabila, ) bujiile perfecte ..... Imag021.jpg ( Size: 236.6k ) Number of downloads: 292 verificat garnitura de chiulasa, la fel , nu prezenta nici o urma de nimic ..... ![]() Verificat tachetii frantuzesti , 18,97 mm , verificat si alezajul lor , 19,04 .... toleranta fiind chiar pana la 2 zecimi , ........ rampa culbutorilor , perfecta, tijele de R11 la fel ,perfecte ........ce sa mai verific ca deja raman fara idei ...... ![]() Si eventual o sugestie la garnitura de chiulasa ..... ce marca .... ![]() This post has been edited by Minel: 15 Jun 2010, 22:30 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#136
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-ai ce sa verifici, motorul nu are nimica, l-ai desfacut degeaba. Zgomotul va disparea in timp.
Pentru garnitura, cere la piese auto de import, garnitura de renault 5 gt turbo, cod motor C1J, sau reno 19 injectie mono, cod C3J, etc, etc... Alegi ce vrei tu. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#137
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Comandat garnitura Victor Reintz , motor 1,4 ( alezaj phi 77 mm ) .... cod ( 61-25295-20 ) ...
![]() Nu am masurat inaltimea camasilor peste bloc , atat ,in rest tooot, ca atare azi inainte de montare chiulasa , masor inaltimea camasilor .... cat si verificare planeitate chiulasa ! This post has been edited by Minel: 16 Jun 2010, 09:20 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai ce sa mai masori acum, ma refer la inaltime camasi, masurarea se facea fara garnituri....
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Muttley |
![]()
Post
#139
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Masori doar de dragul de a masura?
![]() Si cam ce te astepti sa constati masurand acea lungime cu care ies camasile? In afara de nimic? Mai mult, ai etansare pe cauciuc, deci...? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#140
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Gata, gata am inteles , nu am dat cu paru ....
![]() Bun tinand cont ca toate operatiile le voi face singur , la montarea garniturii de chiulasa trebuie sa fiu atent la ceva in special ........ ![]() - pistoanele in balans, ceva de genu , pe la jumatatea cursei toate pistoanele -sa fie cu partea HAUT TOP in sus ,ma rog .... - sa o ung un pic cu vaselina pe ambele parti -centrarea garniturii de chiulasa, in afara de acea bucsa de centrare de pe bloc .... la ce anume trebuie sa acord o atentie sporita .... ![]() dupa centrarea garniturii suprapunerea chiulasei se va face fara nici un surub in ea .....? ....amanuntele mici care fac diferente mari ma intereseaza .... ![]() Multumesc pt raspunsuri ...... This post has been edited by Minel: 16 Jun 2010, 13:04 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ment |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
QUOTE(Minel @ 16 Jun 2010, 13:02) dupa centrarea garniturii suprapunerea chiulasei se va face fara nici un surub in ea .....? ....amanuntele mici care fac diferente mari ma intereseaza .... ![]() Fara nici un surub, se suprapune sa intre peste "bucsa" care iese din planul blocului *face click ![]() Era un thread despre asta, citeste-l si pe ala n-are ce sa strice, plus c-o dam in offtopic. Acolo se discuta parca si de folosirea vaselinei - eu personal n-am pus, ma gandesc ca nu e nevoie mai ales daca ambele suprafete sunt plane si curate, si daca trebuie s-o dai jos data viitoare dupa ceva kilometrii va trebui sa cureti vaselina aia ![]() A da, curata la gaurile suruburilor de chiulasa din blocul motor ca un nebun (ma gandesc ca nu e o problema la tine ![]() This post has been edited by ment: 16 Jun 2010, 18:46 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Muttley |
![]()
Post
#142
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
- gaurile din bloc golite de continut cu carpa si surubelnita;
- suprafete chiulasa si bloc curate - cred sa nu fie o problema in cazul de fata, NU ungi cu vaselina; - se aseaza garnitura pe bloc cu marcajul Haut/Top in sus. In lipsa lui e mai delicat. Eu m-am luat dupa ranforsarea metalica din zona camasilor, sa fie cu partea continua in sus, deci inelele separate in jos. Sa te asiguri ca exista gaura de la garnitura in dreptul gaurii de ungere din bloc si sunt coaxiale; - asezi chiulasa cat de cat la ochi pe centrator, apoi bagi un surub de la un colt, rotesti chiulasa cu grija pe bloc pana cade surubul inauntru. Bagi restul de 9 suruburi, rotesti usor chiulasa pana pica toate; - atentie, suruburile, bine curatate in prealabil, le ungi neaparat cu ulei pe filete. Daca le lasi uscate, la strangere vor "scartai", iar strangerea la cuplu va fi compromisa; - strangi la cuplu fie in X-uri fie in spirala (eu folosesc x) in mod progresiv: adica toate la 2daNm, apoi toate la 5daNm, apoi toate la 7daNm sau cat alegi tu sa strangi; - bagi tijele si pui la loc / strangi rampa culbutorilor. Sper ca atunci cand ai desfacut chiulasa, ai detensionat supapele fie scotand tijele inainte, fie demontand rampa. Ar fi trist sa nu fi facut asta, mai ales la un motor de 2 zile si cativa km vechime. Edit: sub nicio forma, pana nu strangi chiulasa, sa nu rotesti motorul ca strici tot. This post has been edited by Muttley: 16 Jun 2010, 19:33 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#143
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bun , garnitura cumparata , VR .....Imag022.jpg ( Size: 203.27k )
Number of downloads: 224
Dupa punerea pistoanelor in balans, ...sper sa ceva de genu reiese si din poza Imag024.jpg ( Size: 304.34k ) Number of downloads: 333 , am inlaturat saibele de la amortizor de mentinere a camasilor ..., am degresat suprafetele blocului cat si a chiulasei ,am curatat si suflat gaurile din bloc , am uns cu putina vaselina garnitura ( asta e , accept critici ) am centrat-o cat de cat pe centrator , apoi cu migala sa fie okey peste toate camasile, facut niste marcaje pt alinierea garniturii in caz de deplasare, montat chiulasa si strans progresiv suruburile in X ... stranse la 7daNm . Si da , inainte de a demonta chiulasa am detensionat supapele , scotand tijele ! Montat galerie si destul de azi ca s-a pus ploaia ... ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 16 Jun 2010, 20:28 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ment |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Pentru curatat bine suprafata blocului (si a chiulasei daca nu e planata) recomand "lavete de matuit" (nu stiu daca asta e termenul exact
![]() 4164306_1_.JPG ( Size: 9.78k ) Number of downloads: 375 Pe aici se gasesc la magazine cu vopsele, in Praktiker/Bricostore/Auchan, de diferite "nivele". Nu mi se pare asa ok cu smigher cum am vazut la cineva ![]() QUOTE(Muttley) Sper ca atunci cand ai desfacut chiulasa, ai detensionat supapele fie scotand tijele inainte, fie demontand rampa. Ar fi trist sa nu fi facut asta, mai ales la un motor de 2 zile si cativa km vechime. Care ar fi problema daca nu ar fi procedat asa ? Ca nu imi dau seama. This post has been edited by ment: 16 Jun 2010, 23:40 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Muttley |
![]()
Post
#145
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai cateva supape vor fi deschise intotdeauna, deci came atacate, deci arcuri de supapa comprimate, deci tije impingatoare in tensiune. Desfacand suruburile chiulasei, chiulasa va fi impinsa in sus. Garnitura, fiind lipita de chiulasa si camasi, va face (posibil) ca parte din camasi sa se duca in sus dupa chiulasa. Etansare la baza camasilor compromisa, cu efectele de rigoare.
La un motor "nou" cu atat mai posibil apreciez eu, cu cat camasile culiseaza mai usor in bloc. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Minele, parca ai fi frate de sange, si eu am desfacut motorul de doua ori la interval de o zi.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Minel |
![]()
Post
#147
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Intr-un final am reusit sa uploadez sunetul de la motor inregistrat cu telefonul ....sper sa se poate distinge ceva ....
![]() ![]() Bun am reusit sa pun totul la loc , masina a pornit si functioneaza foarte bine , acel tacanit inca mai este dar nu asa pregnant tinand cont ca l-am lasat sa functioneze vreo 45 minute in gol , si dupa vreo 2 ore plec cu el in rodaj iar ....vreo 200 km .... O fi bine sa plec deja cu el dupa schimbarea garniturii , eu cred ca nu are nimic.... ![]() This post has been edited by Minel: 17 Jun 2010, 19:39 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Minel |
![]()
Post
#148
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bun , impresii ....motorul este mai silentios ca data trecuta, darrr mai prezinta acel tacanit , nu asa pregnant dar mai prezinta .....
![]() S-a comportat excelent la drum , trage bine, nu se balbaie, bujiile impecabile, toate, la fel si teava de esapament, am curatat-o bec si am plecat 200 km si apoi am reverificat-o , pur si simplu nu aveam cu se sa ma murdaresc ... Presiune ulei okey, 2,2-2,5 bari in ralanti , 4 bari la 2700 rpm .... apa la 80 grade ... Ma bate gandul ca inainte de restrangerea chiulasei si refacerea jocului la culbutori , sa ii masor compresia cu o zi inainte ... sa vedem ce zice..... ![]() Nu pot decat sa sper ca acel tacanit va disparea cu timpul .... ![]() P.S. Ce parere aveti , datele sunt urmatoarele ..... motorul are in total vreo 450 km in total , vreo 240 si atunci l-am desfacut, iar acum inca vreo 210 cu asta noua ... si maine ma bte gandu sa fac vreo 500 km in afara ..... 250 km dus, 250 km intors .... ?? ![]() Credeti ca este recomandat la 450 km , la un motor nou sa il scot deja la drum lung, bine , mergand pana in 2800 ture,nu trag de el , nu nimic , tinand cont ca uleiul nu este schimbat .... nu este stransa chiulasa , nu nimic ..... This post has been edited by Minel: 19 Jun 2010, 21:43 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pcostica |
![]()
Post
#149
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
daca nu tragi de motor nu are ce sa se intample. Testul de compresie nu o sa fie concludent decat peste 1500 km. Cand faci schimbul de ulei pastreaza-mi o monstra de ulei( cca 100 ml) vreau sa o duc la laborator sa ma conving de o chestie.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#150
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pcostica @ 20 Jun 2010, 07:55) daca nu tragi de motor nu are ce sa se intample. Testul de compresie nu o sa fie concludent decat peste 1500 km. Cand faci schimbul de ulei pastreaza-mi o monstra de ulei( cca 100 ml) vreau sa o duc la laborator sa ma conving de o chestie. Bafta! Ok colegu' se rezolva ...... sper sa imi permita vremea sa fac astazi ce a mai ramas de facut ... Restrans chiulasa la cuplu , refacere joc culbutori , schimbare ulei , filtru , sperand ca pe urma acel tacanit sa mai se "disipe" sa zic asa ... Ieri am facut vreo 330 km Resita-Arad ( viteza maxima undeva la 95km/h si maxim vreo 2800 ture in accelerari line cu timp de mai sa fiu injurat de participantii de trafic ... ![]() Nu pot sa spun ( si imi vine sa ma laud ... ![]() ![]() Daca in timp va disparea si tacanitu' asta, nu ma laud dar o sa am un motor aproape perfect .........( bune mai sunt piesele frantuzesti ) ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 21 Jun 2010, 06:00 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 22:35 |