Imbunatatiri motor
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri motor
Minel |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#92
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Vezi ultima propozitie din citatul tau. E doar o parere si anume ca o sa mearga perfect si asta de-l ai tu.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
ce pret are un carburator dublu-corp ???....second hand
|
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Minel |
![]()
Post
#94
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Codul motorului de pe care am luat toate "acareturile" este C2J-R7-30
Mai am axa cu came , distributia si pompa de ulei si m-am scos definitiv ! ![]() Studiind azi problema la fata locului ( 1 minut sau mai putin ,eram in trecere ), am o presimtire ca ,galeria de admisie (fiind din Al , iar evacuarea din fonta ) se potriveste asa cum ii pe motorul meu .... ![]() De ce , pai seamana leit de bine cu cea de papuc , cat si faptul ca ,( chiulasa pe pe Renault ii cam identica cu cea de pe dacie la prinderea prezoanelor ,sau ... ![]() This post has been edited by Minel: 29 Oct 2009, 18:21 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Andyno |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
ciudat rau ca nu se dupa mai mult de 110.
dacia mea se duce 160 cu a 4 a destul de bine...mai mult nu i am dat ptr ca exista riscul sa mi zboara tablele dupa ea ![]() ![]() This post has been edited by Andyno: 29 Oct 2009, 18:44 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ment |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
QUOTE(Minel @ 29 Oct 2009, 13:41) Bun atunci , trebe sa iau si asta in calcul , dar acum vin si va intreb ce modele de Renault "mai accesibile " au motor longitudinal si montat carburator dublu-corp ,sau imi iau si unu' d-ala ..... ![]() Renault 18 cu motor 1.4 dar nu avea Weber, oricum slabe sanse sa il gasesti cu altceva decat Carfil ![]() ![]() Probabil ca o merge si DRT-ul, ca eu am un Weber 32/34 DRT (nemontat pe masina) de pe un Sierra (motor longitudinal). Iar galeria de admisie din cate stiu nu are cum sa se potriveasca, la ochi asa pare, dar C2j are porturile de admisie/evacuare asa essai_2001_1_.jpg ( Size: 48.62k ) Number of downloads: 1137 This post has been edited by ment: 29 Oct 2009, 19:43 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Minel |
![]()
Post
#97
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cred ca am cautat mai bine de 3 ore si nu am gasit nimic semnificativ privind documentatia de la carburatorul WEBER 32-DRT ....
Ma poate ajuta cineva cu vreun link, orice , i-as fi recunoscator ..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#98
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Uite aici Minele http://www.r21club.com/download/r21organes...burator_ang.pdf la pagina 55
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Minel |
![]()
Post
#99
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ce ai postat mai sus am si eu ......
Eu speram sa gasesc ceva in genu' documentatiei de la Carfil-ul nostru , cu sectiuni , vedere explodata , explicatii detaliate ....dar din pacate cred ca cer prea mult .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pcostica |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#101
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mare multumire ..... se vede ca ii orasean de-al meu si mi-a sarit in ajutor .....
![]() Acum sa revin la treburile casei , am reusit astazi sa il spal si sa il curat , doar provizoriu , dar din dorinta de a nu polua topicul , o sa postez la carburatoare dublu-corp .... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2098184 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#102
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
http://www.r21club.com/download/r21organes...burator_ang.pdf
Parerea mea-i sa-ti cauti o galerie de papuc cu dublucorp, sa modifici (daca trebuie) prezoanele si sa montezi carburatorul acum, pe motorul actual, ca sa-l ai pregatit dupa ce faci RK-ul. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#103
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Muttley vezi ca aceeasi adresa i-am trimis-o si eu
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#104
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sorry
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#105
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Minel @ 24 Oct 2009, 13:10) Intr-un final , am reusit sa am timp si sa ma ocup de pompa de ulei Pompa se prezinta impecabil, fara uzura la dantura sau suprafata de asezare a pinioanelor , "scaunul " bilei cat si bila impecabil , nu prezinta joc " la mana " deloc , parca ar fi noua ... ![]() Totodata am masurat distanta intre corpul pompei si dintele pinioanelor , acesta fiind de 0,05 mm . Sa ma citez singur , ![]() Imag002.jpg ( Size: 166.59k ) Number of downloads: 929 Imag003.jpg ( Size: 231.84k ) Number of downloads: 829 Imag004.jpg ( Size: 193.44k ) Number of downloads: 830 Initial ( inaite de montare ) am masurat corpurile ambelor pompe si sunt identice ca si dimensiuni si dispunere a gaurilor , etc Imag005.jpg ( Size: 217.92k ) Number of downloads: 806 Imag006.jpg ( Size: 211.75k ) Number of downloads: 190 This post has been edited by Minel: 24 Nov 2009, 19:18 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Ala`din`film |
![]()
Post
#106
|
![]() Iubitor De DACIA. Group: Members Posts: 9 Joined: 25 November 09 From: Ilfov ![]() |
Sall..Sunt nou pe acest forum si de aceea as dori cateva sfaturi dela voi
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999
- IF-09-GBI
|
|
payty |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
apropo de cei de la RAR, luni am fost pe acolo ca sa iau un certificat de autenticitate si am intrebat inginerii de acolo care e procedura in cazul montarii altui motor. le-am explicat cam care e treaba, cum ca as vrea sa montez un motor care are blocul identic cu cel de dacie, dar in rest e diferit la chiulasa, etc (cum ar fi motorul de Alpine sau cel de GTT) si am intrebat in ce constau testele si cat costa.
Omul mi-a zis asa: trebuie sa vin ca sa il treaca in cartea masinii si testele se refera doar la noxe si sa aiba tubulaturile etanse (admisie si evacuare). taxa e in jur de 100 de lei. This post has been edited by payty: 25 Nov 2009, 20:18 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#108
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mi-am tras si inca un "kit " de distributie , pinioanele se prezinta impecabil , lantul de distributie la fel , exceptional ( SACHS , made in France ...
![]() Imag001.jpg ( Size: 227.11k ) Number of downloads: 238 Imag007.jpg ( Size: 227.29k ) Number of downloads: 238 Maine o sa postez pozele si cu axa cu came "smechera "( recomandata de Muttley .... ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 26 Nov 2009, 18:22 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ment |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
payty ai mentionat ca puterea ar putea depasi procentul ala, gen 30% sau 40% fata de cel de fabrica ?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
payty |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
n-am mentionat. pe site-ul rar scrie ceva de putere, dar imi e greu sa cred ca exista pe undeva o baza de date cu puterile tuturor motoarelor existente. iar daca vor sa o masoare, e usori sa "omori" un motor sa aiba puterea mai mica. e de ajuns sa umbli la avans de exemplu.
Minel, axa cu came e cea cu 264 admisie si 270 evacuare? This post has been edited by payty: 25 Nov 2009, 21:42 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#111
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(payty @ 25 Nov 2009, 21:41) Sincer sa fiu , nu stiu ( imi pare rau sa o spun dar , asta e .... ![]() Motorul de pe care am luat-o este C2J , mai jos in tabel , am bolduit sufixul motorului ......Camshaft.JPG ( Size: 69.1k ) Number of downloads: 235 This post has been edited by Minel: 26 Nov 2009, 18:21 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
payty |
![]()
Post
#112
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu vreau sa te dezamagaesc, dar axa asta e mai slaba ca cea de dacie originala.
are 248 de grade pe admisie si evacuare, adica supapele de admisie/evacuare stau deschise pe perioada cat dureaza ca arborele sa se roteasca cu 248 de grade. la dacia normala duata e de 260 de grade, deci supapele stau deschise mai mult, deci puterea e mai mare. vei avea un motor care trage foarte bine la turatii joase, dar in loc sa ai cuplul maxim la 3000 de rpm, il vei avea mai jos, de exemplu la 2200 rpm. in plus, trebuie re-acordat avansul in confirmitate cu noua axa, si asta nu se refera la a regla avansul static, adica a roti de delcou, ci la a umbla la taria arcurilor din interior, lucru care nu e asa de simplu. iti spun din experienta, eu am montat o axa de renault 12 TS, cea de care ziceam eu mai sus pe un motor de 1600. Ulterior, nu intru in detalii, am ajuns sa merg tot cu axa standard pe motorul de 1600 si am constatat ca motorul era mult mai "potent" decat cel cu axa de TS pentru ca nu reuseam sa stabilesc avansul optim necesar noii axe cu came. acuma faci cum vrei, eu am zis sa dau un sfat pt ca inlocuitul axei cu came nu e o treaba usoara, in cazul in care il vei pune pe masina si nu iti va placea cum merge. PS. Cred ca muttley se referea la c2j-ul care e cu 2 coloane mai incolo decat cel incercuit de tine. ai 22/62 pe admisie, adica 264 de grade si 25/65 pe evacuare, adica 270 de grade. This post has been edited by payty: 26 Nov 2009, 09:17 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#113
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
In sfarsit am avut timp si am terminat de ajustat si lustruit chiulasa Imag000.jpg ( Size: 439.11k )
Number of downloads: 373
Imag001.jpg ( Size: 451.1k ) Number of downloads: 307 Imag002.jpg ( Size: 456.75k ) Number of downloads: 243 , mai ramane de planat si pasuit supapele pe scaune .... ![]() Intrebare..pe asemenea ghiduri se pot monta semeringuri ... ![]() This post has been edited by Minel: 2 Dec 2009, 18:44 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
cicisxn |
![]() ![]()
Post
#114
|
![]() Dacia 1310 driver & Honda CBR rider Group: Members Posts: 91 Joined: 14 December 08 From: Braila ![]() |
minele...
![]() si al meu tot galeria de admisie o asteapta This post has been edited by cicisxn: 3 Dec 2009, 02:59 Attached thumbnail(s) 32drtm.jpeg ( Size: 115.81k ) Number of downloads: 267 32drtm_2.jpeg ( Size: 115.31k ) Number of downloads: 248 |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BR82CNS
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#115
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Minel, cu ce ai spalat/lustruit chiulasa?
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Minel |
![]()
Post
#116
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Oricum ... nu va zice Minel, cat a lustruit la ea si cu ce aparate, ca de munca el nu se sperie, dar vorba aia ... are si cu ce BA !
![]() Nu pot decat sa apreciez efortul depus, maine ... poimaine ma vad si pe mine la chestii dastea ![]() This post has been edited by Adrian_Boy: 3 Dec 2009, 17:34 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Foarte tare ce face tipul asta, cu doar cateva unelte face operatiunile care le fac baietii pe bani multi pe la unele service-uri
![]() Cum se numesc acele scule, sa caut un pret la ele ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
ment |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Freze pentru rectificarea scaunelor de supapa, se mai discutase pe undeva. Stai linistit ca la Dacie, tot cu d-astea, manual, se face
![]() scaune.JPG ( Size: 151.58k ) Number of downloads: 212 La mine mi-a zis ca isi strica frezele pe scaunele mele, cica la majoritatea chiulaselor de dacie dai de cateva ori cu frezele si gata. Cica sa-mi pun GPL ![]() In comert nu stiu daca le gasesti asa usor ![]() "Rasnita" aia pentru supape n-am mai vazut, in ateliere ti le face pe masini de rectificat unghiular ca sa zic asa, ca sa le redea fata de 45 de grade. |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Minel |
![]()
Post
#120
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
![]() QUOTE(Minel @ 2 Dec 2009, 18:42) In sfarsit am avut timp si am terminat de ajustat si lustruit chiulasa Imag000.jpg ( Size: 439.11k )
Number of downloads: 373 Imag001.jpg ( Size: 451.1k ) Number of downloads: 307 Imag002.jpg ( Size: 456.75k ) Number of downloads: 243 , mai ramane de planat si pasuit supapele pe scaune .... ![]() Intrebare..pe asemenea ghiduri se pot monta semeringuri ... ![]() In proportie de 80 % chiulasa ii gata , ( poze mai tarziu ) rectificat scaune , supape, pasuit supapele , rectificat chiulasa 0.2 mm , dar ma confrunt cu o dilema care nu ma lasa sa montez arcurile supapelor , de fapt sa o definitivez ..... Am reusit sa montez pe ghiduri semeringuri VR ,( introduse usor prin bataie cu o teava de diam interior cu cel al "buzei" semeringului , asigurate cu Loctite 401 , dar acum ma framanta distanta care ramane de la coada supapei ( semi-conurile de asigurare ) pana la semering .... ![]() Aveti idee ce cursa are supapa in mm , cand este deschisa total...? CIMG0116.JPG ( Size: 112.66k ) Number of downloads: 137 ( culbutorul apasa pe coada supapei la cursa cea mai mare ) eu am undva la 8-9 mm intre semi-conuri si semering .... ![]() Multumesc si sper sa ma puteti ajuta ....(am preluat alta poza cu o chiulasa montata ) This post has been edited by Minel: 20 Jan 2010, 13:28 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 22:33 |