DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtre de aer sport, de care, de unde, cum, etc.

GOLAN 91
post 11 Jul 2006, 22:46
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Am o intrebare pentru Andrei , purtunul acela care este in filtru de aer original ce este , tu lai prelungit cu pexal ,ce rol are acel furtun .


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 11 Jul 2006, 23:23
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Pardon am o intrebare pentru Razvan sa ma dumireasca si pe mine cei cu pexalu acela ???


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 12 Jul 2006, 14:35
Post #63


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Golan - nu este pexal este o tubulatura aluminium-carton !

Citeste cu mare atentie post-ul si vei intelege !

Citeste si apoi posteaza !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 13 Jul 2006, 22:02
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Dar ce este acel furtun ??


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 13 Jul 2006, 23:34
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Admisia de aer a motorului.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NGY
post 7 Sep 2006, 14:42
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 30 October 05




Pana la urma si-a pus cineva filtru de la filtre-sport.tk??? pentru ca as vrea sa imi iau. Intreb pentru ca sunt ieftine in compoaratie cu K&N sau Pipercross si ma gandesc sa nu bag mizerie in motor.


--------------------
ex LOGAN, MITSUBISHI COLT 2006 CZ3 1.5 - IF xx NGY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel999
post 15 Sep 2006, 11:17
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 14 August 06
From: Odorhei




Ma scuzati ca intreb si eu, dar de ce este mai eficient un filtru sport decat cel original?
Eu am vazut azi, ca cel original are o suprafata de filtrare mult mai mare decat cele sport pe care le-am vazut aici pe forum huh.gif
In ce consta defapt diferenta?


--------------------
Dacia Logan 2006 - HR-09-GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 15 Sep 2006, 11:32
Post #68


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(gabriel999 @ 15 Sep 2006, 12:17)
In ce consta defapt diferenta?
*



Cantitate mai mare de praf intrat in motor la filtrele "sport" + inca ceva....toneee de placebo pentru cel care se afla la volan.

Deci...merita...


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 15 Sep 2006, 13:33
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu vreau sa-mi pun filtru de aer sport . NU sunt de acord ca este placebo efectul ! Daca vreti sa incercati , faceti exact testul fara filtru de aer si vedeti cam ce efect are . Filtrul de aer sport isi face bine treaba daca este de calitate , are grija de motor , da putere in plus si in timp va amorsati investitia prin numarul de kilometrii la care rezista un astfel de filtru si prin acea mica economie la benzina .
Am auzit ca toate sunt placebo , si mi-am pus evacuare sport si am vazut ca nu este de loc asa si apoi mi-am facut chip-tuning si iar am vazut ca nu este deloc placebo si acum inainte sa vb incerc si verific pe cat posibil !
Este f. adevarat ca , daca nu instalezi corect filtrul de aer si daca nu este de calitate face ma mult rau decat bine , dar ... filtru de aer sport este o imbunatatire adusa masinii , care , alaturi de altele o fac mai performanta !
Exista mai multe variante de filtr de aer sport :
1. prin admisie
2. prin inductie . Ambele folosesc filtre de aer sport si ambele sunt eficiente daca sunt instalate corect . La un Logan de 75 de CP doar cu filtru de aer poti castiga pana la 3-4 CP , pe probate ! Daca veti avea si evacuare sport , acesta impreuna cu filtrul fac mult mai bine treaba si impreuna ajung pe la 8-9 CP in plus , dar repet , sa fie bine instalate si de calitate ! Cei cu motor de 1.6 pot ajunge la 100 CP cu cip tuning , iar cei cu 75 CP daca ajung la 88 CP la final eu zic ca pot sa fie multumiti . Motoarele atat pot si daca vrei mai mult in loc sa va ganditi la turbine si alte nebunii , vandeti masina si luati altceva mai puternic . Eu sunt deocamdata multumit de Scufita mea si abia astept sa-i pun si filtru sport !
Ce nu s-a spus aici este MAREA problema !!! Si anume ca nu poti pur si simplu sa scoti cutia filtrului vechi si sa infigi filtrul de aer sport cumparat de nu stiu unde !
1. Corpul clapetei de aer trebuie fixat pentru ca el se misca si se roteste daca nu are o prindete superioara ! Deci trebuie un kit de fixare a lui care sa-l prinda cel putin in doua din cele 4 foste puncte de fixare ale cutiei filtrului .
2. Neaparat trebuie ca in corpul filtrului de aer sport sa se poata introduce conducta de recirculare a aerului . Prin acea conducta uneori iese aer , dar uneori si este aspirat aer , astfel incat nu este bine ca sa fie lasat liber , pentru ca paote trage mizerie exact in motor si degeaba te mai chinui cu un filtru de calitate daca lasi un furtun sa traga mizerie liber ! Daca se doreste ceva profesional se cumpara un firtun siliconat de aprox 1,2 m , se gaseste o pozitie buna pentru instalare si la capatul liber se instaleaza un element filtrant mic , numit "plaman" , care filtreaza si la evacuare si la admisie !
3. Filtrul de aer trebuie instalat astfel incat sa aiba de unde trage aer rece , curat , la adapost de vapori de lichid ( apa , noroi , mizerie ... ) .
Prin admisie , filtrul se instaleaza direct pe corpul clapetei si se trage catre el cel putin o conducta prin care sa vina spre el aer rece !
Prin inductie , un furtun se instaleaza in capul corpului clapetei si pe traseul acestui furtun se gaseste elementul filtrant , care de multe ori se continua cu o alta portiune de furtun care ajuta sa traga aer rece .
Nu stiu cat de permisa este punerea unor link-uri catre cateva firme care comercializeaza asemenea piese si de asta nu am de gand sa o fac . Sfatul meu este sa nu incepeti tot procesul de "imbunatatire" prin cumpararea unui asa-zis filtru "sport" din targ ! Pentru masinile din aceasta gama ( DSN , SLZ , Logan ) de obicei adaptarea ( suportul corpului clapeta + coliere , furtun de admisie aer , furtun de recirculare gaze , plaman , kit de curatare , chiar manopera ... ) unui filtru sport costa mai mult decat filtrul in sine !
Ca un punct de reper : un filtru K&N , Green , BMC , Pippercross , ... costa de obicei 90 - 150 euro ( fara TVA ) , iar kitul complet de la 175 euro in sus ( cu filtrul inclus ) . Si nu uitati ca acel kit trebuie sa fie perfect compatibil cu masina , adica cel putin compatibil cu Clio . Kitul complet de admisie pentru Clio de la K&N este 6.400.000 ROL !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 15 Sep 2006, 14:16
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 15 Sep 2006, 14:33)
va amorsati investitia prin numarul de kilometrii la care rezista un astfel de filtru si prin acea mica economie la benzina .

Asta e o gluma proasta.
QUOTE
La un Logan de 75 de CP doar cu filtru de aer poti castiga pana la 3-4 CP , pe probate !

Abia astept sa vad foaia dyno care sa sustina afirmatia asta.
QUOTE
Cei cu motor de 1.6 pot ajunge la 100 CP cu cip tuning

Deci nu, a se vedea topicul de modificati motor.
QUOTE
iar cei cu 75 CP daca ajung la 88 CP la final eu zic ca pot sa fie multumiti

Deci o foaie dyno inainte/dupa ar fi foaaarte relevanta.
QUOTE
1. Corpul clapetei de aer trebuie fixat [bla bla bla]
*


O poza cat o mie de cuvinte: voila.

+



Attached thumbnail(s)
DSC05540.JPG ( Size: 53.79k ) Number of downloads: 3717
DSC05541.JPG ( Size: 50.01k ) Number of downloads: 3620


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel999
post 19 Sep 2006, 11:17
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 14 August 06
From: Odorhei




Din cate am inteles eu filtrul sport (unul de calitate bineanteles) nu lasa sa treaca mai mult praf decat filtrul original, deoarece membrana este imbibata cu o solutie care retine impuritatile.
Deci cum am iesit din garantie - filtru sport o sa fie radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2006 - HR-09-GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 25 Sep 2006, 13:12
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu mi-am pus saptamana trecuta filtru de aer sport . Am lasat cutia originala , am sigilat-o cu silicon , precum si imbinarea cu furtunul original pe care l-am acoperit cu un fel de stalion adeziv si la capat am adaptat furtunul original la capatul filtrul sport .
Eu am Solenza si am loc intre baterie si far pentru filtru si de acolo va trage cu siguranta aer rece . Pana in primavara acolo in las pentru ca este destul de bine protejat . Filtrul m-a costat cam 1,2 mil , nu este nici Pippercross , dar nici din targ . Am cumparat kitul de intretinere si curatare de la Pippercross si l-am folosit cu solutia pentru filtrare si am imbibat filtrul cu acea solutie . Filtrul este putni mai mare decat ar fi trebuit , dar isi face treaba , desi acel suflu de sport se face prezent abia de la 3.500 ture in sus . Un filtru sport de calitate ne imbibat cu solutie pentru filtrare este mai prost decat unul ieftin imbibat . Deocamdata cateva frimituri de gunoaie se vede pe el si eu cred ca isi va face bine datoria . Ca putere se simte de la 3.000 ture in sus diferenta intre cel sport si cel normal , iar la CP , cred ca macar 2 tot s-au castigat . Filtrul isi face bine treaba daca aveti si evacuare sport si chip . Eu le am si pot spune ca a meritat . Vreau sa creez in acel spatiu dintre baterie si far un fel de power-box , adica un fel de incinta care sa aiba in interior aer rece . De la motor nu are ce sa traga pentru ca este in cel mai indepartat loc de la caldura si oricum are un fel de perete de despartire . Am sa incerc sa va pun niste poze , dar mai dureaza . Am mai vazut un prieten dintr-un club care si-a pus filtru sport pe Logan , dar si concluzia lui a fost ca , fara evacuare sport nu are aproape nici un efect .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2006, 13:23
Post #73


-


Group: Members
Posts: 22.600
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(marius80_eugen @ 25 Sep 2006, 14:12)
desi acel suflu de sport se face prezent abia de la 3.500 ture in sus [...]Ca putere se simte de la 3.000 ture in sus diferenta intre cel sport si cel normal
*
Te hotarasti odata ? Ori 3000, ori 3500 ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 25 Sep 2006, 13:30
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 25 Sep 2006, 14:12)
la CP , cred ca macar 2 tot s-au castigat.
*


De fapt era aici 0,2.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 25 Sep 2006, 13:30
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Zgomotul se face prezent de la 3.500 , iar puterea castigata fata de aceeasi masina fara filtru sport se simte de la 3.000 ture !!! Ce-i atat de ciudat . De la 3000 incepe sa aiba nevoie de mai mult aer si se sitme cand il are , iar de la 3.500 are aer , are si evacuare si asta se aude cand trage !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinspp
post 2 Oct 2006, 20:36
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 August 06




Da,se merita!am pus un filtru sport in carcasa masinii,si am castigat 2,4 CP.am graficul inainte si dupa inlocuire.de la master.nu ati vrea sa stiti cat are un motor de 1,6.NUMAI 79,6 CP!!!!


--------------------
dacia logan 2005 ambition - BxxFIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 3 Oct 2006, 00:07
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




Ahaha...poate 88 cp.Mah las-o dreq de treaba cum sa aibe un benzinar de 1,6 79-80cp???Eu am vaz la astia ce si-au masurat caii ca are in jur de 87-88...

This post has been edited by cristi_xp: 3 Oct 2006, 00:09


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinspp
post 3 Oct 2006, 22:15
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 August 06




o sa prezint dovada:hartia cu dyno testul ,facut la Master.


--------------------
dacia logan 2005 ambition - BxxFIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lovi
post 4 Oct 2006, 09:12
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 4 September 06
From: Timisoara




O intrebare tampita din partea unui necunoscator dar dorinta de a invata.
Care este diferenta dintre urmatoarele variante:
1. Montarea unui filtru sport
2. Prelungirea conductei de aer existente din fabrica a masini intr-un loc unde este aer mai rece si poate cu viteza de circulaie mai mare.
Mersi si ma scuzati ca m-am bagat in seama unsure.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureat - TM24YDU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Oct 2006, 09:13
Post #80


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




de debit


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinspp
post 4 Oct 2006, 16:37
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 August 06




Poftiti dovada Domnilor!!!!

Attached thumbnail(s)
DSC03337.JPG ( Size: 92.03k ) Number of downloads: 8558


--------------------
dacia logan 2005 ambition - BxxFIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 4 Oct 2006, 16:52
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




Pai eu vad ca scrie acolo 79,6/58,6 KM/KW .... deci..nu scrie nici unde hp(horse power).Daca era 79,6 kw..era prea mult..ca masina are in talon 64 kW.Kilowatii se inmultesc cu 1,36 parca si obtii puterea in cai putere...oricum 79,6 nu e nici macar kw...nu prea inteleg ce e acolo,care lucreaza cu asa ceva...oricum n`are relevanta ce zici tu tongue.gif

This post has been edited by cristi_xp: 4 Oct 2006, 16:57


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 4 Oct 2006, 16:56
Post #83


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




58.6 kw...79 cp.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 4 Oct 2006, 17:02
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




Mda...posibil...aia mi-a fost lene sa calculez,si atunci inseamna ca 79,6 KM e tot una cu 79,6 CP... ca daca 58,6 e KW atunci 79,6 e KM,si io sincer n-am auzit de alta unitate de masura care se noteaza cu KM sa nu insemne kilometru si sa fie egala cu 1CP ...poate ne lamureste careva tongue.gif

1CP=1,359622 kW

This post has been edited by cristi_xp: 4 Oct 2006, 17:13


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Darkyro77
post 4 Oct 2006, 19:39
Post #85


Membru fara Dacie


Group: Members
Posts: 275
Joined: 15 January 05
From: Slobozia




Eu mai vad ceva ... Logan 1,6 ... si doar 80 de cai? ... hai 82 de cai cu filtru JR


--------------------
Renault Megane R26 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 4 Oct 2006, 21:20
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




Poate merge in 3 pistoane biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinspp
post 5 Oct 2006, 08:10
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 August 06




Posibil.Sau poate am facut testul cu geamul deschis. radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
dacia logan 2005 ambition - BxxFIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinspp
post 5 Oct 2006, 08:11
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 August 06




Posibil.Sau poate am facut testul cu geamul deschis. radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
dacia logan 2005 ambition - BxxFIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lovi
post 5 Oct 2006, 10:19
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 4 September 06
From: Timisoara




Daca imi permiteti inca o parere eu cred ca este vorba de diferenta dinte cai putere ai motrului si cai putere "de la roti" cum se zice si de aceea acolo apar 80 / 82 de cai putere e vorba de cai putere de la roti. Sper sa ma fi facut inteles cu toate ca nu folosesc un limbaj prea tehnic.
Merci pentru raspuns domnu' Klaus.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureat - TM24YDU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Darkyro77
post 5 Oct 2006, 13:16
Post #90


Membru fara Dacie


Group: Members
Posts: 275
Joined: 15 January 05
From: Slobozia




stai linistit cu "caii de la roata" ... cel de la master tuner masoara puterea la volanta ... nu cred c-ai vrea sa afli "caii de la roata" la masina aceea ... dar daca vrei sa afli scade din valorile de la graficul de sus (verde) valorile din graficul de jos(rosu) si o sa-ti dea puterea de la roata ... mare grija ... sa nu te sperii
ps: daca avea 80 de cai la roata .... insemna sa aiba undeva pe la 120-130 la volanta


--------------------
Renault Megane R26 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 11:59
Forum Renault