DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages « < 43 44 45 46 47 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?

Kojak
post 2 Sep 2007, 10:24
Post #1321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...apropos de zgomotul produs de compresor: sapt. trecuta am facut si eu un drive test cu un prestige (eram curios cum trage si daca se aude "drujba" tongue.gif )
bineinteles ca agentul de vanzari care m-a insotit pe traseu a lasat imediat geamurile jos...Zic eu la un moment dat, ia sa inchidem geamurile si sa pornim A/C, sa vedem, huruie...?
Omu' a fost sincer si nu a incercat sa ma abureasca, a zis un DA hotarat si clasicul "asa fac(e) toate" radmasa.gif
Ce bine m-am simtit...stiind ca si la varianta "de top" se aude chiar mai tare ca la a mea. biggrin.gif

Asa ca nu are rost sa faci nici o reclamatie, nu vei obtine nimic mai bun. wink.gif
Si cum au spus si alti colegi forumisti, la rulajul extraurban al masinii, e liniste totala, daca nu ar face rece in masina nici nu ai stii ca functioneaza compresorul icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 2 Sep 2007, 19:39
Post #1322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




q.e.d. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 3 Sep 2007, 15:06
Post #1323


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




Demonstrandum but not Rezolvatum sad.gif
Am mai trimis un email la VC, pe primul nu l-au primit din cauze de setari paranoice de securitate. Astept un raspun .. probabil ca degeaba astept


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Sep 2007, 16:08
Post #1324


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Ar fi frumos sa se rezolve, mai ales ca problema se propaga de la DSN incoace, adica de prin 2001.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Sep 2007, 16:40
Post #1325


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Poate pentru Logan 2.0, ca pentru alea deja vandute nu cred eu ca o sa le cheme astia de la Dacia sa le monteze un ventilator special pentru AC sau sa le schimbe condensorul cu unu mai mare.

Cat despre rezistenta serie cu ventilatorul, eu cred ca in momentul aparitiei vibratiilor au marit-o cat sa dispara vibratiile si nu mult mai mult, asa ca banuiesc ca pe calea asta nu se prea poate face mare lucru. Micsorezi putin rezistenta => iti apar imediat vibratii.

Tot ventilatorul de AC de cielo montat in fata e solutia. Acum sa zicem ca il am montat: unde e cea mai buna si eleganta solutie pentru a fi legata comanda lui? Eu inclin spre butonul de comanda al AC, in stransa legatura cu aprinderea becului/led-ului de acolo.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 4 Sep 2007, 17:21
Post #1326


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Rezistente GMV - prima (de la stanga) este varianta cu care a venit pe lume Loganul(racea bine dar zbarnaia volanul),a doua este varianta folosita de mine(raceste bine si nu vibreaza),a treia si ultima cu care se echipeaza acum Loganul.


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 4 Sep 2007, 17:23
Post #1327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Si ultima ce face ?

EDIT : sau mai bine spus de cand se pune pe Logan

This post has been edited by l@u: 4 Sep 2007, 17:24


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 4 Sep 2007, 17:27
Post #1328


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Credeam ca te-ai prins,GMV-ul este mai silentios(are turatie mai mica) dar ineficient.

Nu am urmarit de cand se monteaza dar este ceva vreme(ani).

This post has been edited by doctorasul: 4 Sep 2007, 17:30


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 4 Sep 2007, 17:35
Post #1329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




M-am prins ca am vazut rezistenta aia dubla fata de prima varianta ...............,tocmai de aceea am editat


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2007, 18:51
Post #1330


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pentru cei care vor sa fac teste.

6001549117 REZISTENTA GMV - benzina
7701042681 REZISTENTA GMV - diesel

GMV-ul este identic K9K<>K4M. Se pastreaza si rezistenta.

Valoare originala Dacia: 6 spire
Valoare optimizata doctorasu: 8 spire
Valoare modificata Dacia: 14 spire

This post has been edited by IRONICK: 4 Sep 2007, 19:55


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 4 Sep 2007, 19:54
Post #1331


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Am condus cam 700 km un Opel Antara (nou-nout) cu AC pornit mai tot timpul. GMV pornea foarte rar si pentru scurt timp.(nici vorba sa porneasca si sa mearga permanent la cuplarea AC huh.gif ) Chiar am stat un timp cu capota deschisa sa-l vad cand porneste. Cu toate astea AC nu facea zgomot deloc cu toate ca era super eficient, iar condensorul nu era prea fierbinte. Singura chestie e ca este mai mare constructiv.

Aici se observa marimea condensorului:

antara.jpg ( Size: 59.35k ) Number of downloads: 595


si faptul ca teava de la AC nu este izolata. smile.gif

This post has been edited by Amedeus: 4 Sep 2007, 20:14


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2007, 19:56
Post #1332


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Opelul stiam ca foloseste doua ventilatoare. Poate tu te uitai la al-2lea.

This post has been edited by IRONICK: 4 Sep 2007, 19:56


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 4 Sep 2007, 20:01
Post #1333


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Nu, avea unu' si ala mare smile.gif (mai mare decat la Logan). Motorul e diesel 2.0 (150 CP)

This post has been edited by Amedeus: 4 Sep 2007, 20:04


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b-45-pei
post 4 Sep 2007, 20:01
Post #1334


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 September 05
From: Iasi




ce scoruri au rezistentele alea? ca daca ajung la citiva euro, nu se mai incumeta nimeni sa faca careva teste...


--------------------
DACIA LOGAN 2006
PREFERENCE 1.4 MPi 2005
LAUREATE 1.4 MPi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 4 Sep 2007, 20:10
Post #1335


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Poate si le produce singur in garaj tongue.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Sep 2007, 20:38
Post #1336


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Verificarea eficientei unei rezistente mai mici, fara mari cheltuieli, este cuplarea treptei I pe direct, fara rezistenta. Atunci ventilatorul va merge la capacitate maxima.
Daca in urma acestei modificari situatia cu zgomotul compresorului se imbunatateste/elimina, atunci se poate trece la cheltuieli suplimentare cu inlocuirea rezistentei cu una mai mica (care poate fi facuta si din cea existenta de fapt).

Atrag atentia totusi ca pe logan exista ventilatoare si ventilatoare.
Al meu era foarte bine echilibrat, pe treapta a doua se simtea usor, dar in alte 2 logane de am facut proba se simtea de parca era cutremurul de la 77. Deci functionarea permanenta cu turatie apropiata de tr. 2 s-ar putea sa fie deranjanta pe unele dintre loganuri, din cauza acelui ventilator cam descentrat


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 4 Sep 2007, 21:03
Post #1337


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Cred ca am sa-mi adaptez un reostat de tramvai, de ala cu manivela si mai invart acolo dupa temperatura de afara... smile.gif

On-topic: "sarma" are acelasi diametru la toate 3 versiunile de rezistenta?


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2007, 21:04
Post #1338


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Se foloseste aceeasi sarma. Doar se scot spirele.

This post has been edited by IRONICK: 4 Sep 2007, 21:04


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 4 Sep 2007, 22:02
Post #1339


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




Sa inteleg ca cu o rezistenta de valoare mai mica GMV-ul se roteste mai rapid si in cazul asta compresorul nu mai intra in treapta a 2-a??


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_2006
post 4 Sep 2007, 22:14
Post #1340


Loganist


Group: Members
Posts: 737
Joined: 21 September 06
From: Bucuresti




Nu intra compresorul in trepata a 2-a ci GMV-ul.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2007, 22:44
Post #1341


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




biggrin.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 5 Sep 2007, 07:07
Post #1342


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Trebuie sa recunosc ca m-am inselat.
Nu ma asteptam ca diferenta intre valoarea initiala (6 spire) si valoarea finala (14 spire) sa fie atat de mare. Practic au marit rezistenta cu 1,33 unitati.
Cred ca pe asta au facut-o mai mult din topor, la repezeala ca se apropia lansarea.

O sa incerc si eu la masina mea sa vad ce si cum. smile.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Sep 2007, 12:14
Post #1343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Asteptam...........Cand am schimbat eu GMV-ul nenea electricu' a inlocuit rezistenta de la GMV-ul meu cel vechi cu una de la el si dupa aceea l-a predat la magazie....acum m-am prins eu de miscarea lui de atunci.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salex
post 5 Sep 2007, 12:53
Post #1344


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 June 04




Interesanta chestia asta cu rezistenta... dar oare chiar rezolva problema noastra?
Asteptam parerile celor ce au incercat.
Multumin


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 5 Sep 2007, 14:09
Post #1345


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(doctorasul @ 4 Sep 2007, 18:21)
Rezistente GMV  -  prima (de la stanga) este varianta cu care a venit pe lume Loganul(racea bine dar zbarnaia volanul),a doua este varianta folosita de mine(raceste bine si nu vibreaza),a treia si ultima cu care se echipeaza acum Loganul.

Intrebare inainte de a ma apuca de taiat spire: cum ai ajuns la cele 8 spire? Ai inceput de la 10, 9 spire sau ai incercat direct cu 8?

Ca as taia si eu, dar o data ce am taiat nu pot pune la loc: va trebui sa cumpar alta rezistenta.

As lasa initial 10 spire ... rolleyes.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 5 Sep 2007, 14:28
Post #1346


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai cred ca mai simplu ar fi sa mai scurtcircuitezi din spire inainte sa le tai. Daca nu e sarma izolata e simplu de scurtcircuitat.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 5 Sep 2007, 16:18
Post #1347


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Si eu le-am scurtcircuitat inainte de a taia,trebuie sa obtii o turatie la care sa nu-ti tremure volanul sau sa-ti trepideze altceva.Numarul de spire difera de la caz la caz in functie de cat de centrat este ventilatorul urmarindu-se o turatie cat mai mare (pe trepta 1).


This post has been edited by doctorasul: 5 Sep 2007, 16:30


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Sep 2007, 16:46
Post #1348


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(nh1980ro @ 5 Sep 2007, 15:28)
mai simplu ar fi sa mai scurtcircuitezi din spire inainte sa le tai
Trebuie sa recunosc ca aici ai fost sclipitor! Asa da!

QUOTE(salex @ 5 Sep 2007, 13:53)
Asteptam parerile celor ce au incercat
Pe caldurile astea nu trebuie sa faca nici fara modificare.

This post has been edited by IRONICK: 5 Sep 2007, 16:50


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan8
post 5 Sep 2007, 18:11
Post #1349


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 31 August 06




QUOTE(klaus @ 4 Sep 2007, 20:38)

Atrag atentia totusi ca pe logan exista ventilatoare si ventilatoare.
Al meu era foarte bine echilibrat, pe treapta a doua se simtea usor, dar in alte 2 logane de am facut proba se simtea de parca era cutremurul de la 77.  Deci functionarea permanenta cu turatie apropiata de tr. 2 s-ar putea sa fie deranjanta pe unele dintre loganuri, din cauza acelui ventilator cam descentrat
*



Am vazut ca exista niste cleme prinse pe paletele ventilatorului, pentru echilibrare. Poate ca la unii aceste cleme au sarit si ventilatorul este dezechilibrat.


--------------------
Logan 1.6 90 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salex
post 6 Sep 2007, 07:39
Post #1350


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 June 04




QUOTE(IRONICK @ 5 Sep 2007, 18:46)
Pe caldurile astea nu trebuie sa faca nici fara modificare.
*



Asta asa e!
Unde e o canicula de cod rosu cand ai nevoie de ea? biggrin.gif
Vedem noi la vara cu spirele astea. Oricum, bravo pentru idee!
Numai bine,
Alex

This post has been edited by salex: 6 Sep 2007, 07:42


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
71 Pages « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 19:51
Forum Renault