DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages « < 45 46 47 48 49 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?

IRONICK
post 12 Sep 2007, 08:40
Post #1381


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(YRX @ 12 Sep 2007, 08:40)
este facut dintr-o teava continua care serpuieste printre aripioarele de racire de la intrare la iesire
Se numesc microcanale ...
micro.jpg ( Size: 137.04k ) Number of downloads: 617

QUOTE(driverx @ 12 Sep 2007, 08:45)
IRONICK. Ramai doar tu. Deci, adresa sau coordonate
Bah tu ti cu ursu ? Nu era vorba sa vedem cum ar trebui sa arate, nu cum arata ?

This post has been edited by IRONICK: 12 Sep 2007, 08:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Sep 2007, 09:24
Post #1382


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 12 Sep 2007, 08:40)
@Klaus
Interesanta teoria cu radiatoarele, dar nu cumva radiatorul de AC (condensorul, ma rog) este facut dintr-o teava continua care serpuieste printre aripioarele de racire de la intrare la iesire? De exemplu ca la frigidere si AC-urile de camera.
*


In domeniul auto de ceva ani buni s-a renuntat la condensoarele si vaporizatoarele cu teava (cum e la frigidere d ex) si s-a trecut la cele cu microcanale (microchannel heat exchanger - MCHX) care au cateva avantaje:
- Imbunatatesc transferul termic la aceeasi suprafata
- reduc substantial cantitatea de refrigerant care circula prin ele
- au dimensiuni mult reduse la aceeasi eficienta
- costuri mici de productie
- rezistenta la coroziune mai buna (deci rezistenta mai buna in timp)
- au o rezistenta structurala marita pentru dimensiunea lor

Trecerea la microcanale a fost oarecum obligatorie odata cu schimbarea lui R12 cu R134 ca agent refrigerant, R134 (mai environment friendly) avand calitati inferioare de transfer termic. Tehnologia cu microcanale are avantajul utilizarii mai multor minicanale in paralel, maximizand astfel suprafata de schimb de caldura. Eficienta mai buna implica si posibilitatea reducerii cantitatii de refrigerant.

Robustetea designului "radiatorului" cu microcanale e importanta la automobile deoarece condensorul este expus in mod direct la diversi factori (ulei, apa, sare, bucatele de material, nisip, cenusa si alte materiale chimice care se regasesc pe drumuri, in conditii de caldura, umezeala, ninsoare etc.
Iar dpdv rezistenta la coroziune, fata de designul clasic de aluminiu cu cupru, designul de microcanale de aluminiu ofera o reducere semnificativa a "atacului galvanic" dintre materiale.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Sep 2007, 11:03
Post #1383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Deci, nu este cu teava continua ci cu tevi (microcanale) in paralel. Asta vroiam sa stiu pentru ca, in cazul in care ar fi fost cu teava continua, teoria cu trecerile de mai multe ori prin radiator era infirmata din start si ne orientam catre altceva. Fiind in paralel s-ar putea...


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 26 Sep 2007, 20:21
Post #1384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Ceva probleme cu AC-ul la cineva cumva ?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 27 Sep 2007, 08:53
Post #1385


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Au trecut caldurile...e liniste ..si in masina si pe topicul asta...
So...inca o confirmare ca a/c e subdimensionat...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_tcm
post 27 Sep 2007, 09:58
Post #1386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 6 March 06




Am si eu o intrerbare, tocmai am trecut de la solenza Scala la logan prestige (inca mai am de asteptam 1 luna) si as dori sa stiu daca loganul prestige are filtru de polen cum avea solenza.
va multumesc


--------------------
dacia Logan Prestigios 1.6 16v - FURIA GRI - 2007 - cj55DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stupu Petrica
post 27 Sep 2007, 10:00
Post #1387


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 August 07




Are nevoe.


--------------------
Dacia 1.5 DCI Dacia 1.5 DCI 2007 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_tcm
post 27 Sep 2007, 11:06
Post #1388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 6 March 06




si cum as putea sa montez unu asemnea filtru? se poate pierde garantia pe masina


--------------------
dacia Logan Prestigios 1.6 16v - FURIA GRI - 2007 - cj55DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 27 Sep 2007, 11:20
Post #1389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Vezi topicul cu filtrul de praf/polen de la secțiunea Îmbunătățiri LGN - operațiunea dureză vreo 30 min - dacă e să se piardă garanția acest lucru se va întâmpla pentru elementele care se vor defecta datorită montării acestui filtru.

Eu îți recomand cu căldură să îți montezi ... și montează-l cât mai repede (după ce te asiguri că nu ai vreun defect de fabricație la instalația de ventilare/climatizare) ... dacă se îmbâcsește vaporizatorul cu praf și alte cele ai să capeți un super miros urât la folosirea sistemului de ventilație după oprirea A/C ... poate îți afectează și din eficiență ...


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zegetin1
post 13 Oct 2007, 11:36
Post #1390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 October 07




si la mine AC face ceva zgomot, wacko.gif dar nu prea simt vibratii.. huh.gif


--------------------
dacia logan 1.6 ambition 2004 full - db 73 kid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 16 Oct 2007, 21:16
Post #1391


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Scuze, dar nu am citit topicul cap ... coada.
Eu am rezolvat mare parte din problema zgomotului de la AC cu o piesa care mi-au montat-o astia in service pe garantie.
E vorba de o "saiba" pusa pe furtun. De fapt e o greutate asezata acolo si nu mai intra in vibratie.
Ideia e ca cei din service au rezolvare pt. asta in service ... numai ca tre sa faci galagie mare !!!


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Oct 2007, 22:46
Post #1392


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




unEL, cu caldura te sfatuiesc sa citesti topicul. Macar ultimele vreo 20 de pagini.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 27 Oct 2007, 23:19
Post #1393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Nu cred ca l-ar influenta cu ceva treaba cu cititu'............daca el spune ca iau pus o saiba pe furtun.........................


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 28 Oct 2007, 12:59
Post #1394


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




E vorba de o "saiba" si nu de o saiba. Faceti si voi diferenta.. smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nadragos
post 21 Jan 2008, 18:26
Post #1395


qwertyuiop


Group: Members
Posts: 23
Joined: 5 September 06




ok..sa ma uit la GMV...insa nu stiu ce-i ala sad.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 21 Jan 2008, 18:32
Post #1396


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




GMV= Grup Moto-Ventilator.
Acesta se afla localizat in spatele radiatorului de la motor.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nadragos
post 22 Jan 2008, 01:42
Post #1397


qwertyuiop


Group: Members
Posts: 23
Joined: 5 September 06




merci


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 10 Feb 2008, 18:16
Post #1398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Ati mai pornit AC-ul? Pentru o buna functionare zice-se ca e bine sa-i dai drumul odata pe saptamana. Cind a fost ultima data cind l-ati pornit?


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god
post 12 Feb 2008, 17:01
Post #1399


wizard


Group: Members
Posts: 328
Joined: 15 November 04
From: Bucuresti




Am incercat sa-l pornesc periodic, dar cateodata pur si simplu uit smile.gif
Acum 2 saptamani a fost ultima data cand l-am pornit, pe o distanta de ~ 6-7 km de mers in aglomeratie. Il voi porni din nou in seara asta(distanta de 4 km cat am de parcurs pana acasa).


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 4X4 Iunie 2010 / Prestige
It's time to burn™
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 12 Feb 2008, 21:03
Post #1400


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




eu nu am pornit ac de asta toamna.
am uitat de el.


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 25 Feb 2008, 19:17
Post #1401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Astazi in Gl a fost foarte cald si drept urmare am pornit ac-ul ............de acum sa vezi postari ca vine caldura si incep rasnitele sa mearga.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 26 Feb 2008, 10:32
Post #1402


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




de real folos ultimele postari (gazduite acum, cu generozitate, de cosul de gunoi)!!! va rog sa va abtineti de la postarea de mesaje fara rost si utilitate... e topic informativ!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut_b
post 18 Mar 2008, 11:30
Post #1403


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 November 07




Salutare.
Azi am fost la rev de un an, unde le-am zis ca parca AC se aude prea tare. Atunci mestera a adus o greutate (e un fel de teva taiata pe mijloc de 2-3 cm lungime) si a montat-o pe furtunul de AC.
Nu am apucat sa merg mult cu AC decat 5 min dar parca nu se mai aude aproape deloc, si nici acel sunet de la inceput cand porneai AC.

This post has been edited by danut_b: 18 Mar 2008, 11:35


--------------------
Dacia Logan 19.03.2007__ Ambition 16v - B-86-L?M
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 18 Mar 2008, 21:52
Post #1404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




contragreutate (amortizor vibrații) se poate monta si pe solenza ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Mar 2008, 23:33
Post #1405


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai avand in vedere ca tubulatura la Solenza e un pic diferita, cred ca trebuie o masa diferita.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav83
post 29 Mar 2008, 14:59
Post #1406


Logan == my first car


Group: Members
Posts: 58
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Salut! Am si eu o intrebare. Eu mi-am luat masina in decembrie si pana acum nu am apucat sa testez ACul. Zilele astea a fost soare nitel mai puternic prin oras si am zis hai sa incerc.

Intrebarea mea ar fi: pe vremea asta trebuie sa simt o racire substantiala a aerului bagat de afara? La ce temperatura tinde sa aduca aerul ACul de pe Logan? (sa zicem cu reglajul temperaturii dat pe albastru la maxim)

Din ce am observat la mine doar f putin se simte nitel mai rece aerul. Si ma gandesc la vara asta ce se anunta cu 40 iar... daca doar atat raceste....ma coc.



--------------------
DACIA Logan 2007 Prestige 1.6 16V - B - ?? - ???
In fond ... masinile sunt d 2 feluri: LOGAN si alte masini ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 29 Mar 2008, 15:04
Post #1407


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Temperaturile considerate "in parametrii" pentru instalatia de aer conditionat, la autoturismele din gama Renault:

- Temperatura exterioara 15°C - temperatura la aeratorul central - intre 4°C si 8°C
- Temperatura exterioara 20°C - temperatura la aeratorul central - intre 6°C si 10°C
- Temperatura exterioara 25°C - temperatura la aeratorul central - intre 8°C si 13°C
- Temperatura exterioara 30°C - temperatura la aeratorul central - intre 12°C si 16°C
- Temperatura exterioara 35°C - temperatura la aeratorul central - intre 17°C si 20°C
- Temperatura exterioara 45°C - temperatura la aeratorul central - intre 21°C si 25°C

Sursa


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav83
post 29 Mar 2008, 17:54
Post #1408


Logan == my first car


Group: Members
Posts: 58
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Bun, deci diferenta de temperatura intre afara si aerul bagat in habitaclu ar trebui sa creasca odata cu temperatura exterioara. Din pacate nu am putut masura cu un instrument de masura astazi insa bazandu-ma pe simturile mele as putea spune ca totusi nu raceste suficient. Sa fie oare de vina subdimensionarea sa de care se pomeneste in acest topic??

Dintre cei care folositi periodic AC, in perioada aceasta se simte aerul bagat mult mai rece fata de cel de afara?


--------------------
DACIA Logan 2007 Prestige 1.6 16V - B - ?? - ???
In fond ... masinile sunt d 2 feluri: LOGAN si alte masini ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut_b
post 29 Mar 2008, 18:05
Post #1409


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 November 07




Sal.
Eu azi am mers pe la ora 12 cu ac si dupa 5-10 min mi-au inghetat picioarele, viteza ventilatorului era la 2.



--------------------
Dacia Logan 19.03.2007__ Ambition 16v - B-86-L?M
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 29 Mar 2008, 18:06
Post #1410


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Sincer, si eu simt la fel, ca nu e asa rece precuma a fost azi vara. Dar, vara esti in tricou, iar acum am fost imbracat destul de bine ... deci aerul rece nu ajunge in contact direct cu pielea umezita din cauza traspiratiei si de aici rezulta ca nu prea se simte aerul rece.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
71 Pages « < 45 46 47 48 49 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:31
Forum Renault