Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
stefistefi1983 |
![]() ![]()
Post
#1681
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
- sm07kap
|
|||
bolovan_ro |
![]()
Post
#1682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
stefistefi1983 Si atunci eu de ce mai am zgomotul respectiv? Asta vara, in urma unui accident am pierdut tot lichidul. Pentru siguranta, la service mi-au curatat sistemul (au foslosit nu's ce aparat)...dupa care au reumplut cu agent. Zgomotul a fost identic.
|
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
roland |
![]()
Post
#1683
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Esti primul care are aceasta parere, daca nu ma insel.
Fara a te acuza ca gresesti, cum de nu s-a mai gandit nimeni, de ex. de la Dacia? As fi primul sa ma duc sa schimb "consumabilele", ei ar castiga bani, everybody happy. |
--------------------
.
.
.
|
|
stefistefi1983 |
![]()
Post
#1684
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 10 ![]() |
Din pacate marea majoritate a angajatilor din serviceuri nu au scolarizare in domeniul clima, sau chiar daca au, doar foarte putini dintre ei au invatat ceva valoros in timpul acestor traininguri de 1-2 zile. De zece ani lucrez in acest domeniu, cunosc zeci de serviceuri. Stiu ce vorbesc. Nu trebuie sa ma crezi, eu am vrut doar sa ajut. De altfel parerea mea este ca majoritatea serviceurilor din Romania nu are echipament pentru o adevarata spalare a circuitului. Referitor la huruitul compresorului nou dupa montare> Cand trebuie schimbat compresorul intr-un sistem, acesta presupune multe altele: compresorul defect a lasat o gramada de mizerie in circuit (bucati din supape, pistonase, ulei contaminat etc.) Acesta in caz ideal se spala cu agent chimic si azot la presiune foarte ridicata cu socuri de presiune, dupa care circuitul trebuie uscat cu azot uscat. Deci in circuit nu ramane ulei. Compresorul nou vine din fabrica umplut cu o cantitate anume de ulei (de obicei 150ml, sau uneori chiar gol), care trebuie turnat afara, ca sa fie si el gol. Atunci urmeaza incarcarea cu ulei, foarte important! -cantitatea totala foarte exact !- Multe serviceuri incarca ulei PAG, fiind-ca nu stie ca este hydrofug. Opteaza langa acesta, pentru ca scrie pe el, ca este facut pentru sisteme AC, si este mult mai ieftina decat un ulei alfa-olefin, sau esteric. Compresorul in termen scurt se duce. Proprietarul masinii are parerea, ca sa intamplat acest lucru, pt ca a montat pe masina un compresor ,,contrafacut'', desi asa ceva nu exista. Toate compresoarele pt Dacii indiferent ca are pe el logo Renault, Hella sau Delphi sunt produse de Sanden. OOOOOO Am uitat de ceva! Huruitul poate fi cauzat si de condensator (radiatorul din fata). Aceste condensatoare sunt in interior ca o sita foarte fina. Daca cineva poate taia unul distrus, va vedea, ca acele lamele paralele au in interior niste gauri de cca 1mm, pe care circula agentul termic. 1mm!!!!!!!!!
Sunt cca 50-60 de lamele intr-un radiator, asta vine inmultit cu cca 60cm, cat are latime condensatorul = 36 de metri conducta cu diametru interior de 1mm!!! Daca s-a dus compresorul vechi, si circuitul sa facut plin cu aschii metalice si alte mizerii, ce sanse sunt ca o spalare ,,hai hai repede, sa mearga linia'' va scoate acestia din circuit??? Fratilor, sa ne gandim putin!!!! Si inca nu am discutat despre valva de expansiune, care trebuie si el curatat, de altfel se infunda, creste presiunea, AC merge prost, compresorul se chinuie, devine zgomotos...etc etc... Plus daca nu se schimba filtrul dezumidificator, aceeasi poveste. Nu este nici o problema cu piesele montate, credeti-ma. Problema este neintentionat ,,mesterii'' din service neglijeaza problemele acestia, pentru ca nici nu au informatia. Ia uitati ce face mizeria ramasa in sistem, cantitate insuficienta de ulei si uleiul de proasta calitate in scurt timp cu suprafetele din compresor. Ca urmare apare debit insuficient, huruit, zgomot etc. 11 Mar 2010, 12:13: Compresor AC 11 Mar 2010, 12:37: Roland, filtrun dezumidificator arata cam in halul acesta.Bineinteles putin difera de la model la model. Trebuie schimbat tot asa ca un filtru de benzina,aer sau polen. Se poate neglija acest lucru, dar fiindca un compresor te costa sute de euro..... ![]() This post has been edited by stefistefi1983: 11 Mar 2010, 12:37 Attached thumbnail(s) compresor.JPG ( Size: 16.88k ) Number of downloads: 3418 compresor.JPG ( Size: 8k ) Number of downloads: 3665 filtru.JPG ( Size: 6.16k ) Number of downloads: 3578 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- sm07kap
|
|
YRX |
![]()
Post
#1685
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
da, interesante lucruri.....
Iar trebuie sa invatam, noi userii, despre sisteme ca sa verificam mesterii cum lucreaza. stefistefi1983 Ai putea sa faci o lista cu pasii exacti de urmat in cazul unei revizii a sistemului? Dar concis, cu liniute, sa putem sa le dam in cap cu ea. Sa zicem ca primavara asta vreau sa refac freonul. Compresorul cam huruie la temperaturi mari, aerul nu mai este asa de eficient, avarii n-a avut pana acum. Ce ar trebui sa fac si in ce ordine? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
stefistefi1983 |
![]()
Post
#1686
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 10 ![]() |
Poate ar trebui sa cauti un service care se pricepe. Daca tu trebuie sa-i povestesti pasii de urmarit.....atunci mai bine lasa. Nu am spus, ca nu sunt serviceuri bune, doar PUTINE BUNE. Daca intrati intr-un service, si va spune cineva ca aveti probleme cu freonul, atunci urcati in masina si plecati. Daca ei nu stiu nici macar faptul ca freon nu se mai foloseste de zece ani, si chiar prin lege este interzisa introducerea freonului (R12) in tara, atunci sunt convins ca lucrarile facute de ei sunt ,,mega profesionale''. In masini se foloseste agent termic R134a. Mai nuo eventual CO2 sau alte gazuri mai speciale.
Iar revizia poate fi revizie normala (oficiala), sau se poate face revizie pentru o masina la care nu se cunoste ,,viata anterioara'', de ex la un Logan second hand. In caz normal revizie se face din 2 in 2 ani. De ex in autodata apare verificarea sistemului si a condensatorului dupa 24 de luni, iar schimbul filtrului de polen la 30000km. Nu exista , cel putin eu nu stiu despre o ordine prescrisa de verificare. Dar daca eu doresc sa fac o revizie serioasa, eu as proceda in felul urmator: 1.Verificarea vizuala a sistemului AC :mai ales suparafata condensatorului-indreptarea lamelelor indoite daca este cazul,curatirea, verificarea imbinarilor-nu sunt urme de ulei?-acesta ar insemna scurgeri de gaz. 2.Verificarea sistemului prin palpaire: cu aerul conditionat pornit se verifica in prima faza temperaturile atinse. La o temperatura ambianta >15-20 gradeC compresorul trebuie sa fie fierbinte, conducta de inalta presiune (cel subtire) trebuie sa fie fierbinte, partea superioara a condenzatorului fierbinte, inferioara calduta, filtrul caludt.Valva de expansiune (patratos, cu bulb) rece, conducta de la valva pana la compresor (conducta groasa, de joasa presiune) rece. 3.Fiindca dupa cum am spus deja in topic, exista o pierdere de 5-20% anuala, urmeaza recuperarea agentului din sistem, ca sa putem reincarca cantitatea exact necesara. Daca mergeti la un ,,mester'' care lucreaza cu butelia pe umeri, sau instalatie old timer, atunci va recupera agentul fara sa masoare ce cantitate de ulei, care va iesi cu gaz impreuna (gazul poarta ulei roata-n circuit). In acest caz din cantitate totala de ulei, deja aveti lipse serioase. Deci -recuperare, masurare ulei recuperat impreuna cu gaz 4.Schimbarea filtrului dezumidificator - trebuie facut ca fulgerul. Filtrul dupa scoaterea dopului in 10-15 minute este plin cu apa, se poate arunca. Fiecare secunda de intarziere fura ore din timpul de viata a filtrului dezumidificator 5.Vidare- trebuie sa obtinem o vidare forte. NU CU COMPRESOR DE LA FRIGIDER ![]() 6.Reincarcarea sistemului cu agent termic. Sa nu uitam ca la recuperare am scos o cantitate mica de ulei impreuna cu gaz. Trebuie sa reintroducem in sistem :nuci mai putin nici mai mult! 7. Test de performanta - verificarea presiunilor in tim de lucru 8. Filtrul polen - oficial merge 30000. La noi, fratilor in jegul in care circulam, eu zic ca puteti schimba impreuna cu uleiul din motor, sau chiar mai des. Atentie! Unele modele nu au filtru de polen. 9.Dezinfectarea sistemului - in timpul utilizarii suprafata evaporatorului (radiatorul mic din bord) apare condens, exact ca pe ochelari iarna, cand intram in casa. Bacteriile si sporii de ciuperci, care intra impreuna cu aerul se depun pe suprafata umeda, si se inmultesc ca chinezii la week-en ![]() Cam atat. La revedere peste 2 ani. This post has been edited by klaus: 11 Mar 2010, 16:55 Attached thumbnail(s) Data.JPG ( Size: 37.2k ) Number of downloads: 3657 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- sm07kap
|
|
YRX |
![]()
Post
#1687
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca usor mai luminam cate ceva.
Deci, pentru o revizie standard (aia din 2 in 2 ani) ar trebui asa: - sa gasim un service cu instalatie smechera de incarcare - poate ne zici si noua dupa ce sa ne uitam, ca majoritatea din gura au cele mai mari cuceriri ale tehnicii, in realitate treaba fiind cu totul alta Sa ne asiguram ca face urmatoarele: - golire instalatie - aici scoate gazu (eu tot freon ii zic, ca e mai simplu) si ceva ulei, trage concluzia cat a scos si ce trebuie facut - schimbare filtru dezumidificator - zici ca ar fi necesar - vidare instalatie - adica trage tot aerul, vaporii de apa etc care mai sunt prin circuit. Aici ce se foloseste, alt echipament? - incarcare instalatie cu freon - trebuie sa bage cat scrie la carte si sa completeze uleiul - cu cat a scos - curatare evaporator cu ultrasunete sau ozon Eu acum 2 ani am fost la o revizie, dar treaba a mers foarte repede, cred ca doar a golit si a reumplut instalatia, rezultate mari n-au prea fost. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
stefistefi1983 |
![]()
Post
#1688
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 10 ![]() |
Vidarea de obicei se face cu aceiasi instalatie. Nu pot sa zic ca un Bosch, sau Texa sau Baissbarth sau Robinair, sau Delphi trebuie sa fie instalatia respectiva, important este doar ca sa masoare exact gazul si uleiul recuperat si realimentat, si cel care-l foloseste sa dea interesul sa faca totul corest. Nu ajunge, daca recupereaza si reincarca agent termic.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- sm07kap
|
|
YRX |
![]()
Post
#1689
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de informatii, va trebui sa fac o cercetare temeinica printre service-uri. Am zis ca o sa ma duc la unii specializati pe AC auto, la Dacia nu mai calc.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
stefistefi1983 |
![]()
Post
#1690
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 10 ![]() |
Tot imi spuneti, ca eu zic sa schimbati filtrele. Fratilor,nu eu zic ci fabricantii, si logica. Aceste filtre contin de obicei niste site din plastic, asemanatoare cu vata si silicagel. Silicagelul acesta este asemanator cu cel din geamuri termopane, sau cu cel din pliculetele pe care le gasiti in pantofii noi din piele. Este un absorbant puternic, care absoarba umiditatea.De accea nu abureste intre sticle la termopane, si nu mananca ciuperca pantofii, pana ce soseste cu vaporul din china.
Dar si silicagelul are o cantitate anume, pe care poate sa retine. In sistemul AC si cind este oprita exista presiune. De obicei peste 2 bari, chiar daca este frig. Sunt convins ca ti se pare non-sens, dar agentul termic si uleiul PAG este atat de hydrofug, incat forta de absorbtie apa este mai mare decat forta diferentei de presiune, adica aerul (care intr-o zi de vara poate sa aiba umiditatea relativa de 30-40%- daca te uiti la F1, la inceput de multe ori se spune um. rel a aerului-) de la presiunea atmosferica va intra la presiunea din sistem. Ciudata chestie, nu? Deci apa purtata de aer va intra incet-incet, si filtrul bineinteles isi atinge limitele. Pe vremuri in solnitele sa pus un pic de orez pe langa sare, ca sa absoarbe umiditatea, si sa nu se intareasca sarea. Tot asa lucraza si silicagelul. Dar si orezul, si filtrul sunt limitate. Asta e. ![]() Daca filtrul este veche si saturat, atunci moleculele de apa si acid se plimba in circuit, in compresor, peste tot. Poti face o proba. Acidul are un miros farte neplacut. Ia un filtru folosit, si miroasa-l bine, sau uita-te pe parte inferioara. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- sm07kap
|
|
klaus |
![]()
Post
#1691
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Treaba cu uleiul PAG/PAO nu o contest ca nu ma pricep (desi din cate am inteles cam toti producatorii pun OEM ulei PAG, nu ca ar fi dacia mai saraca in zona; plus ca din cate am mai inteles eu, daca se face o completare a uleiului - nu inlocuire - e obligatoriu sa fie din aceeasi categorie, adica PAG), insa asta nu cred ca e sursa zgomotului la circuitul de AC la dacii.
Zgomotul este dat de compresorul cu cilindree variabila atunci cand intra in sarcina sporita. Iar sarcina sporita este data de 2 lucruri: racirea condensorului si gradul de expansiune in evaporator (derivat din deschidera supapei termostatice). Ca apare dop de gheata, o fi, dar atunci filtrul dezumidificator inseamna ca e deja mort in cotet. Ceea ce nu se intampla chiar din primul an de folosirea a masinii. La logan zgomotul apare din prima zi, daca e cald afara. Pe aici un user a demonstrat aproape stiintific ca de fapt la logan e subdimensionat sistemul de AC pentru situatii de temperaturi ridicate. De altfel renaultul are alt sistem de AC pe masinile CEI 4 (Algeria, Maroc, Tunisia) - radiator/condensor, GMV, cilindree compresor diferite. Deci, ca parere personala, nu uleiul e de vina in cazul zgomotului. O adauga si el ceva, dar nu principalul. Insa informatiile privind filtrarea, compozitia uleiurilor, modul de curatarea a sistemului de AC sunt binevenite. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
YRX |
![]()
Post
#1692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ba nu, din ce am citit aici majoritatea (inclusiv moi) s-au plans de zgomotul de compresor din a doua vara. Afurisitu' asta de aer a mers impecabil in prima vara ( eu am luat masina in februarie si tot sezonul cald a mers impecabil). Din al doilea sezon au inceput figurile, cand erau 40 de grade afara hop si drujba...
Am curatat radiatoare, am fost la completare, am schimbat cureaua de accesorii si intinzatorul, s-a mai imbunatatit cate ceva, dar slab. Anul asta vreau sa ma duc la o revizie calumea a instalatiei. This post has been edited by YRX: 11 Mar 2010, 17:44 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#1693
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Tiribomba mea de Clio a facut asa la cateva zile de cand am cumparat-o. Doar ca in masina nu prea se auzea, datorita izolarii suplimentare..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
dex lada |
![]()
Post
#1694
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
http://www.hella.com/produktion/HellaUSA/W...iquids_Oils.jsp
PAO-Oil 68 is not hygroscopic, i.e. it does not absorb humidity from the environmental air, again in contrast to other oils. Thus humidity problems such as components icing up or acids being produced can be counteracted simply by using PAO-Oil. traducere google PAO-Oil 68 nu este higroscopică, adică nu absorb umiditatea din aer, de mediu, din nou, spre deosebire de alte uleiuri. Astfel, probleme de umiditate, cum ar fi componente glazură în sus sau în acizi fiind produse pot fi contracarate prin simpla utilizare PAO-Oil. The application possibilities and storage ability of PAO-Oil 68 are significantly greater than with conventional oils. PAO-Oil 68 contributes to the improved performance of the air conditioning system and has been successfully used by many international air conditioning specialists for years. http://www.autofrost.com/hotshot/index.html Why does Interdynamics use Ester Oil instead of PAG Oil? While both lubricants are used with R-134a, Ester is believed to be better for Retrofit systems because it is compatible with the residual mineral oil left after evacuating a R-12 system. In addition, Ester oil is a preferred top-off oil because it is compatible with ALL PAG Oils and is much less hygroscopic, which means that it does absorb as much water from the atmosphere as PAG Oils do. This moisture can create problems in a vehicle's A/C system. http://www.autoacsystems.com/fasttrack/Oiltest.html e posibi ca si uleiul cauza zgomotului,clar PAO e cel mai recomandat pt A/C. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
PaulT |
![]()
Post
#1695
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
YRX - Nici la masina mea nu a devenit compresorul zgomotos din primul an...
stefistefi1983 - Foarte interesante postarile tale. Si foarte utile, de altfel . Daca tot lucrezi in domeniu cam ce service ai recomanda pentru o revizie ca la carte a climatizarii? Un service unde mecanicii sa isi cunoasca job-ul. Cred ca ar fi multi interesati de o asemenea recomandare... ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
tumpi |
![]()
Post
#1696
|
![]() tumpi Group: Members Posts: 137 Joined: 25 August 05 From: Bucuresti ![]() |
A mea este din februarie 2008 (41k km) si pana acum nu am auzit niciodata "drujba"
Citez dintr-un post anterior: "Dar unde iese gaz si ulei, acolo intra aer si apa.". Din putina fizica pe care o mai stiu din liceu, pentru a intra aer si umezeala in instalatia de aer conditionat din atmosfera, trebuie ca presiunea atmosferica sa fie macar egala cu presiunea din instalatia de aer conditionat. Daca gresesc, va rog sa ma corectati. This post has been edited by tumpi: 6 Apr 2010, 21:18 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Kiss FM
- b Kiss Fm 1.6 2008
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1697
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dacia zice sa nu se foloseasca decat PAG cu un anume SP (15 parca)
Nu recomanda nimeni schimbarea buteliei dezumidificatoare. Alea 20-30 de minute de vid ar trebui sa scoata si apa din circuit si butelie (in stare de vapori, evident). Faza 1 are 750 de grame de freon si 130 de PAG SP10 si faza 2 are 450 de grame si tot 130 de grame de ulei. Sa fie asta motivul lipsei zgomotului de drujba? Compresorul e idem, poate condesnorul sa fie modificat? This post has been edited by einstein1984: 9 Apr 2010, 11:36 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dex lada |
![]()
Post
#1698
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PaulT @ 6 Apr 2010, 00:41) YRX - Nici la masina mea nu a devenit compresorul zgomotos din primul an... stefistefi1983 - Foarte interesante postarile tale. Si foarte utile, de altfel . Daca tot lucrezi in domeniu cam ce service ai recomanda pentru o revizie ca la carte a climatizarii? Un service unde mecanicii sa isi cunoasca job-ul. Cred ca ar fi multi interesati de o asemenea recomandare... ![]() nu se mai aude nimic de service recomandat ? |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
roland |
![]()
Post
#1699
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 8 Apr 2010, 20:50) Faza 1 are 750 de grame de freon si 130 de PAG SP10 si faza 2 are 450 de grame si tot 130 de grame de ulei. Sa fie asta motivul lipsei zgomotului de drujba? Compresorul e idem, poate condesnorul sa fie modificat? Asta e chiar interesant!!! Dar ma indoiesc ca nu au modificat nimic, altfel ar fi prea putin agent de racire si nu cred ca ar raci (450 e aproape jumatate din 750). Din cate am observat la instalatiile de uz casnic, cu cat e mai mare scula cu atat e mai mult agent (ex. la o scula de 12000 e mai mult agent decat la una de 9000). Cu cat e mai lunga teava, cu atat e mai mult agent. Avand in vedere ca, condensorul pare si asa putin subdimensionat, nu cred ca l-au micsorat in asemenea hal. |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1700
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In una si aceiasi instalatie de refrigerare poti baga o cantitate suficienta de freon sau una mai mare. In al doilea caz functionarea e mai brutala, produce mai mult frig insa si compresorul lucreaza mai mult.
Posibil la faza 1 sa mearga mai silentios cu mai purin freon in sistem. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
roland |
![]()
Post
#1701
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
salut.
ideea e ca zgomotul apare dupa o perioada cand se presupune ca pot exista eventuale pierderi, nicidecum sa creasca, cantitatea de agent frigorific. Klaus zicea ca ar fi subdimensionat condensorul, dar zgomotul apare doar dupa o vreme (cam 1 an in medie). Dimensiunile raman. |
--------------------
.
.
.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#1702
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Dimensiunile raman, doar ca se infunda radiatorul si racirea e deficitara.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ady76 |
![]()
Post
#1703
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 February 10 ![]() |
o intrebare la obiect........
ce poate avea al meu ac, ca dupa ce il cuplez se aude cum se cuplaeza si se decupleaza singur.... apoi se cupleaza.... se decupleaza. ??????????? asta iun ralanti in turatie nu il aud |
--------------------
dacia
logan
2005/1.4
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#1704
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
posibil sa fie presiunea prea mare in instalatie
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
ady76 |
![]()
Post
#1705
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 February 10 ![]() |
si ce pot sa II FAC EU?
![]() |
--------------------
dacia
logan
2005/1.4
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1706
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa o duci la service.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1707
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
la mine avea freon prea putin si facea galagie. dupa completare cu 200ml(sau mg) s`a facut liniste.
am avut o conducta fisurata si cand am inlocuit`o, desteptii din service au facut economie pt ca nu le ajungea freonul si pt mine si pentru un clio asa ca au impartit ce mai aveau la ambele masini...romania! recomand verificarea in service a instalatiei. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
testike |
![]()
Post
#1708
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
QUOTE(ady76 @ 28 Apr 2010, 15:55) o intrebare la obiect........ ce poate avea al meu ac, ca dupa ce il cuplez se aude cum se cuplaeza si se decupleaza singur.... apoi se cupleaza.... se decupleaza. ??????????? asta iun ralanti in turatie nu il aud Asa facea al meu si problema era din panoul unde e si butonul de pornire/oprire AC, la mine s-a stricat mai repede si l-au schimbat pe tot in garantie. Masina mea e din Noiembrie 2004, am inteles ca au fost un lot cu probleme in perioada aia - electricianul a stiut direct care e problema, altfel era destul de greu de reprodus pentru ca la mine facea destul de rar.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
CatalinCTM |
![]()
Post
#1709
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 3 August 09 From: Romania ![]() |
Am si eu o problema cu ac-ul . Cand este foarte cald afara si ac-ul este pornit , se aude un zumzait , si tin piciorul pe acceleratie si masina nu accelereaza(pot spune ca merge oarecum in suturi). Asta cand este cald afara . Am fost la service si am inteles ca este "boala lor" , si ca ar fi ceva probleme la electronica. Cati dintre voi ati patit asta ? Masina este un ph2 , 1.5dci(85cp).
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2009
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#1710
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai toți!
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:47 |