DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?

cicos
post 25 May 2006, 10:25
Post #241


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




QUOTE(Extrem @ 22 May 2006, 20:57)
de fiecare data mi s-a refreonat instalatia (si zic ei ca ar fi introdus cumva si oarece lichid de ungere pe instalatie pt compresor)
Mi-au desfacut compresorul (varinata "inlocuirii compresorului" ar fi aparut numai dc nici acum nu se rezolva nimic) si au zis sa scoata tot uleiul din compresor ca sa il inlocuiasca. Surpriza a fost atunci cand din compresor aproape ca nu a curs nimic. Mecanicul care efectua operatia mi-a spus de la bun inceput ca in fabrica se pune ulei cu tzaraita in compresoare, multe dintre masini prezentand aceasta problema. Compresorul a fost umput cu ulei (sa tot fie 1/2 l de ulei) si montat la loc.
In urma ungerii compresorului pot spune ca am simtit, in sfarsit, o diferenta semnificativa la zgomotul produs de compresor iar acum sunt multumit.

Concluzie: Nu stiu dc este necesara schimbarea, cat ungerea compresorului.
*



Nu prea inteleg: se introduce lichid de ungere (adica uleiul) impreuna cu freonul in instalatie ? Sau se introduce uleiul separat, in cu totul alta parte decat in instalatie?

This post has been edited by cicos: 25 May 2006, 10:26


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 25 May 2006, 10:37
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Din cate am vazut in service uleiul se introduce prin demontarea unui surub de pe compresor si presupun ca este separat de circuitul de racire.


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 25 May 2006, 11:02
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Cam cat costa operatiunea de adaugare de ulei si freon, eu am deja pb-mele astea si vreau sa stiu cu cati bani sa ma duc in service!


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Extrem
post 25 May 2006, 12:31
Post #244


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 21 May 06




QUOTE(cicos @ 25 May 2006, 11:25)
Nu prea inteleg: se introduce lichid de ungere (adica uleiul) impreuna cu freonul in instalatie ? Sau se introduce uleiul separat, in cu totul alta parte decat in instalatie?


Mai intai iti conecteaza instlatia la o mainarie pt recuperarea a ceea ce mai e in instalatie. Apoi pe elevator se demonteaza compresorul.
Pe compresor exista un capac (un surub mai special cum spunea si "13nov") care se desface si pe acolo se introduce ulei in compresor. Dupa montare, se conecteaza din nou masinaria de la inceput pt introducerea freonului.

Dureaza vreo 2 ore...

Cat costa? Sincer nu stiu pt ca e inca in garantie. Dar cred ca vreo 600k-800k manopera+Uleiul...


--------------------
Dacia Logan Laureate - N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 25 May 2006, 12:37
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




cam 100 ron e doar "freonarea". asta am aflat. O fi complicat de facut? Am un prieten care repara frigidere, oare merge sa-mi faca plinu' biggrin.gif ?


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeNoM386
post 25 May 2006, 15:12
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti




La mine raceste foarte bine, deci probabil ca am mai mult freon in instalatei decat trebuie. O sa fac o vizita pe la service sa mai scoata zilele astea.


--------------------
Citroen C4 Champion 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crisplant
post 25 May 2006, 20:37
Post #247


Membru cu vechime


Group: Members
Posts: 51
Joined: 1 September 05




Mai fratilor, si eu cred ca am aceeasi problema cu AC de cand au dat caldurile astea mari.
Pe timpul perioadei mai reci, din cand in cand, adika cam la o saptamana, porneam timp de 5 minute aerul (dupa parerea multora chestia asta e buna pt instalatie). Ei bine, atunci, zgomotul era foarte redus, inexistent, as spune.
Zilele trecute, cand au fost niste temperaturi undeva pe la 30 grade, AC-ul meu facea ca o drujba.
Facea ca o drujba numai atunci cand plecam de pe loc, si atunci cand ma aflam intr-o treapta inferioara si acceleram.
Voi ce ziceti, este normal?
Sa fie vreuna din problemele voastre, adica din acelea cu ulei insuficient sau inexistent in compresor sau prea mult sau prea putin freon in instalatie?
Credeti ca e cazul sa merg la service? (masina are doar 6 luni si 10500 km parcursi)


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI noiembrie 2005 - B.028877
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 25 May 2006, 21:06
Post #248


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




A mea are vreo 8 si ~12.000km si azi am observat si eu ceva ciudat la instalatie. Mai zgomotoasa parca ca altadata si am avut senzatia ca s-a decuplat de vreo 2 ori desi nici nu era turata ~2200- 2500 rpm si nici nu acceleram puternic. Probabil la revizia de 15.000 o sa le spun sa verifice si asta daca intre timp nu se agraveaza zgomotele.

Pe scurt : nu conteaza cat de noua e masina daca face probleme => service. wink.gif

P.S. De data asta nu a mai fost nevoie sa precizez ce masina am. laugh.gif

This post has been edited by madhorsefuzzy: 25 May 2006, 21:07


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 25 May 2006, 22:33
Post #249


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





1.Ce crede Klaus este adevarat(mai ales ca e patit cu zgomotul,eu fiind vinovatu 04.gif ).
2.Nu trebuie demontat neaparat compresorul pt.introducere ulei,are un surub pe el pe unde se poate baga.
3.Circuitul freonului cu cel al uleiului e acelasi,deci amandoua circula in instalatie amestecate,dar uleiul intr-un procentaj mic(cam 10% zic eu),mai ales ca are separatoare de ulei pe instalatie.
4.Pe calduri mari(peste 30*C)compresorul are un zgomot mai accentuat(din cauza presiunii mari a freonului),mult mai pronuntat daca este cantitatea optima sau mai mult.Daca e ceva mai putin,nu mai e zgomotos.
5.Chiar daca zgomotul il auziti,el ar trebui sa va deranjeze cel mult 3-4 minute de la pornirea A/C-ului mai ales pe acceleratie,dupa care trebuie sa dispara.


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crisplant
post 27 May 2006, 07:45
Post #250


Membru cu vechime


Group: Members
Posts: 51
Joined: 1 September 05




QUOTE(ICET @ 25 May 2006, 23:33)
1.Ce crede Klaus este adevarat(mai ales ca e patit cu zgomotul,eu fiind vinovatu 04.gif ).
2.Nu trebuie demontat neaparat compresorul pt.introducere ulei,are un surub pe el pe unde se poate baga.
3.Circuitul freonului cu cel al uleiului e acelasi,deci amandoua circula in instalatie amestecate,dar uleiul intr-un procentaj mic(cam 10% zic eu),mai ales ca are separatoare de ulei pe instalatie.
4.Pe calduri mari(peste 30*C)compresorul are un zgomot mai accentuat(din cauza presiunii mari a freonului),mult mai pronuntat daca este cantitatea optima sau mai mult.Daca e ceva mai putin,nu mai e zgomotos.
5.Chiar daca zgomotul il auziti,el ar trebui sa va deranjeze cel mult 3-4 minute de la pornirea A/C-ului mai ales pe acceleratie,dupa care trebuie sa dispara.
*


Merci, m-am mai linistit cand am auzit ce ai spus smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI noiembrie 2005 - B.028877
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 May 2006, 12:52
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Am fost joi in service cu Laureate-ul. Pe caldurile alea puternice compresorul imi acoperea complet zgomotul motorului. Intai au incercat sa ma abureasca explicandu-mi ca este normal sa se auda asa. Le-am zis ca anul trecut nu facea deloc asa, ci mult mai usor. Replica lor a fost ca freonul isi mai pierde proprietatile si trebuie schimbat la 2 ani. Le-am aratat in cartulie ca freonul se schimba la 60.000 km sau 4 ani si le-am zis ca la Ambitionul din dotare care este din aceeasi luna cu masina pe care o aveau in fata zgomotul este mult mai mic. Intr-un final au pus-o pe tester. Avea 660 g freon si 37 g ulei. Au mai completat freonul si uleiul, iar zgomotul a cam disparut. Au zis ca daca problema persista sa vin sa demonteze compresorul.
Astept acum sa mai vina niste zile toride si sa testez instalatia de AC.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GunX
post 27 May 2006, 13:00
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 254
Joined: 26 September 05
From: Bucuresti




>Intr-un final au pus-o pe tester. Avea 660 g freon si 37 g ulei.

Ce tester?


--------------------
Logan Laureate 1.4 - B-40-XXX
Never underestimate the power of human stupidity !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 May 2006, 13:03
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Au un aparat cu care se conecteaza la doua busoane aflate pe conducte si acoperite in mod normal cu capace negre.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2006, 13:36
Post #254


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Sony @ 27 May 2006, 13:52)
Avea 660 g freon si 37 g ulei. Au mai completat freonul si uleiul, iar zgomotul a cam disparut.
*

Bun asa...
Sa reamintesc faptul ca specificatiile instalatiei de la logan este de 750 ± 35 grame refrigerant si 135 ml ulei.
Iar verificarea cantitatii se realizeaza prin golirea instalatiei si masurarea cantitatii de agent refrigerant. La fel si cu uleiul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 27 May 2006, 13:42
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Klaus te rog sa imi spui si mie cantitatile de ulei si freon pt instalatia de solenza, pt ca vreau sa ii calc pe cap pe astia din service daca se apuca iar sa ma abureasca cu prostiile lor.


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 28 May 2006, 11:10
Post #256


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Cantitatea de ulei e aceeasi(e o eticheta pe compresor)iar cea de freon daca nu e la fel,atunci cel mult 100g mai putin decat la logan(nu mai tin miinte acum exact).
Sony,la tine zgomotul era de la ulei...prea putin!Daca ne mai gandim ca asta mai circula si prin instalatie,oare cat ulei mai era in compresor??

This post has been edited by ICET: 28 May 2006, 11:12


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 28 May 2006, 19:39
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Asta cu uleiul le-am spus-o eu de cand le-am dus masina, dar au incercat sa ma convinga intai ca "asa face toate".


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIH
post 30 May 2006, 23:29
Post #258


membru


Group: Members
Posts: 238
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(Sony @ 28 May 2006, 19:39)
Asta cu uleiul le-am spus-o eu de cand le-am dus masina, dar au incercat sa ma convinga intai ca "asa face toate".
*



off topic: asta e scuza lor si mie mi-a bagat-o la doua service-uri
mai mult decat atat mai zic "si a mea face la fel"



--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6 - - B-85-MIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andumar
post 2 Jun 2006, 21:10
Post #259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 April 05
From: Bucuresti




Astazi am fost si eu programat dupa constatarea facuta saptamana trecuta la service cu AC zgomotossi mi-au verificat cantitatea ulei, agent si presiuni. La fel ca inainte. Deja sunt in razboi cu ei. M-am contrazis cu un ing. de pe acolo si i-am spus ca face zgomot, el ca nu. I-am spus ca asta e discutabila si sa-mi arate o fisa de masuratori cu zgomutul produs de Logan cu sau fara AC la diferite regimuri de functionare. Ma voi duce saptamana viitoare iarasi intr-o zi mai calduroasa. Am facut rost de un aparat de masurat nivelul de zgomot. Nu l-am putut proba mai devreme deoarece avea acumulaorul descarcat. Am sunat la VC Dacia pentru a-mi comunica oficial nivelul de zgomot produs de Logan. Tanti aia foarte amabila a zis ca ma va contacta sa-mi spuna daca are sau nu un raspuns pentru mine.
Si acum vine rugamintea:
Stie cineva zgomotul produs de Logan la diferite regimuri de functionare, cum se masoara, in interior, exterior, ceva mai detaliat, si eventual sursa de unde are informatia, pentru a ma putea contrazice cat mai oficial.
Multumesc


This post has been edited by andumar: 2 Jun 2006, 21:16


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-89-WYN
Dacia Logan 1.6 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapescuit
post 2 Jun 2006, 23:00
Post #260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 6 December 04
From: Timisoara




QUOTE(klaus @ 27 May 2006, 14:36)
Bun asa...
Sa reamintesc faptul ca specificatiile instalatiei de la logan este de 750 &plusmn; 35 grame refrigerant si 135 ml ulei.
Iar verificarea cantitatii se realizeaza prin golirea instalatiei si masurarea cantitatii de agent refrigerant. La fel si cu uleiul.
*




eu stiam de 840 +/- 35 grame racitor si 135ml ulei.

verificarea scurgerilor se face prin introducerea unui colorant in instalatie si verificarea cu ajutorul unei lampi cu ultraviolete sau...cu detectori electronici care masoara cantitatea de fluid refrigerent si semnaleaza..

mai exista si un senzor de presiune acolo pe instalatie care transmite info la calc. injectie motor iar acesta comanda ventilatorul racire motor.

tot calc. injectie decide cand/cum functioneaza aerul conditionat(turatie motor mica, sarcina motor prea mare, presiune gaz in compresor....etc).

dar astea oricum ajuta doar asa, ca si cultura generala, pentru ca orice "actiune" asupra sistemului de aer conditionat se poate efectua "doar in service".
mai putin butonul ala din habitaclu smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate - 1.4 MPI - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 2 Jun 2006, 23:47
Post #261


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(andumar @ 2 Jun 2006, 22:10)
mi-au verificat cantitatea ulei, agent[/b][/color]
*


Sunt si eu curios cum au verificat uleiul....au scos freonul in statia de recuperare sau au demontat compresorul?
Pe o caldura de peste 30*C,zgomotul produs de compresor e mai are decat daca ar fi temperatura mediului ambiant mai mica.....


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Jun 2006, 15:42
Post #262


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(lapescuit @ 3 Jun 2006, 00:00)
eu stiam de 840 +/- 35 grame racitor si 135ml ulei.
*
Aia este o versiune usor gresita a cantitatii, aparuta in primele editii ale manualelor de service...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 4 Jun 2006, 22:24
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




si daca mergi in continuare fara a adauga ulei, as fi si eu curios cde se intampla,,,
(stiu pe cineva care face asta)


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 5 Jun 2006, 07:21
Post #264


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




Daca e de vina cantitatea mica (sau lipsa) de ulei din instalatie, nu ar trebui sa faca zgomot mereu, indiferent de temperatura de afara ? De ce face zgomot doar cand afara e cald ?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 5 Jun 2006, 21:29
Post #265


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Nu lipsa uleiului e cauza zgomotului.Daca nu are ulei suficient,compresorul se caleaza(blocheaza)foarte repede.Sursa zgomotului e o cantitate mai mare de freon decat ar fi normal si implicit cresterea presiunii de lucru la tempearturi peste 30*C.


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jun 2006, 21:48
Post #266


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(cicos @ 5 Jun 2006, 08:21)
De ce face zgomot doar cand afara e cald ?
*

Compresorul este cu cilindree variabila (Variable piston displacement), care lucreaza mai in sarcina cand este cald afara.
Fortand o comparatie, si un motor care lucreaza in sarcina la o anumita turatie este mai zgomotos decat daca ar fi la gol la aceeasi turatie (fie el motor electric sau de alt tip, inclusiv motor de masina)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 6 Jun 2006, 08:58
Post #267


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Hai sa va povestesc cum se face verificarea... exista o masinarie care se cupleaza la conuctele de inalta presiune si de joasa presiune... prin deschiderea si inchiderea a 4 robinete se fac succesiv mai multe operatiuni... se extrage freonul ... apoi se extrage uleiul (care se aduna intr-un bidonas gradat) ... se videaza circuitul (dureaza cca 15 min.) ... se introduce freonul si, daca e cazul se completeaza... se introduce uleiul ... se verifica presiunea in circuit cu motorul oprit apoi cu el pornit apoi cu el turat la cca 2500 rot/min... presiunea trebuie sa fie intre 7-10 bar in conducta de inalta presiune (zona e marcata pe cadranul aparatului de masura cu hasura verde)

Am auzit insa un zvon conform caruia Dacia nu mai permite service-urilor sa faca reumpleri cu freon sau completari cu ulei decat daca se schimba componente defecte... deci nu pentru cazurile in care clientii reclama zgomot sau ineficienta racirii...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 6 Jun 2006, 09:23
Post #268


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Aveam in plan o astfel de vizita la service exact pentru verificarea lichidului de racire si a uleiului, dar am zis sa o aman pentru revizia de 15.000 peste vreo luna jumate.
Cat de veridic e zvonul?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 6 Jun 2006, 10:47
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Salut. As dori sa fac cateva corectii, sa nu va suparati:
1) Uleiul nu se introduce prin acel surub fantastic din compresor. In primul rand uleiul frigorific nu are voie sa intre in contact cu aerul prea mult timp deoarece absoarbe umezeala. Care apoi ingheata in intrarea in vaporizator.
Presupunand ca realizati aceasta operatie pe la surub, vin si intreb. cand se vacuumeaza instalatia pt. pregatire de introducere freon, nu-i asa ca iese si uleiul tocmai introdus? Ba da.
2)Inca nu am auzit de compresor cu cilindree variabila. Sincer am desfacut ceva compresoare pana acum si nu vad cum s-ar face chestia asta mecanic vorbind.
3)Al: se face vacuumarea instalatie, apoi se introduce ulei cu aparatul minune, apoi se introduce freon care curata si uleiul din masinaria minunata. Asta este ordinea corecta. Altfel, crede-ma e imposibil.
Referitor la zgomotul compresorului, pot fi 2 cauze: lipsa de ungere, uleiul poate ramane si pe instalatie, nu neaparat in compresor, sau uzarea supapelor, care arata ca o tablita ce acopera orificiile din capul pistonaselor, tot din lipsa de ulei, sau uzura normala.
Cand este mai cald afara, presiunea pe care trebuie sa o faca compresorul este mai mare, ceea ce inseamna sarcina mai mare. In cazul in care supapele sunt uzate, zgomotul seamana cu un zornait metalic. Ar fi util un fisier audio postat aici poate ne dam seama ce ar fi. Recunosc ca nu am parcurs toate paginile pana acum.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Jun 2006, 11:18
Post #270


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




http://www.findarticles.com/p/articles/mi_...24/ai_n13780360
http://www.motorage.com/motorage/data/arti...230/article.pdf
http://www.globaldensoproducts.com/cc/cacs...compressor.html
http://www.delphi.com/manufacturers/auto/h...ompressors/cvc/
http://www.visteon.com/products/automotive..._swashplate.pdf
http://www.ecn.purdue.edu/Herrick/Events/2...pdf/bayyouk.pdf

Insa as fi real interesat de o explicatie asupra modului cum un compresor cu cilindree fixa poate varia presiunea in instalatie, la aceeasi turatie.
Adica cum baga presiune mai mare la o temperatura a mediului mai ridicata fata de o temperatura mai scazuta, atunci cand el se roteste la 500 rpm sa zicem (in ambele cazuri)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
71 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:27
Forum Renault