Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
liviu2004 |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|||
ICET |
![]()
Post
#272
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AL @ 6 Jun 2006, 09:58) Hai sa va povestesc cum se face verificarea... exista o masinarie care se cupleaza la conuctele de inalta presiune si de joasa presiune... prin deschiderea si inchiderea a 4 robinete se fac succesiv mai multe operatiuni... se extrage freonul ... apoi se extrage uleiul (care se aduna intr-un bidonas gradat) ... se videaza circuitul (dureaza cca 15 min.) ... se introduce freonul si, daca e cazul se completeaza... se introduce uleiul ... se verifica presiunea in circuit cu motorul oprit apoi cu el pornit apoi cu el turat la cca 2500 rot/min... presiunea trebuie sa fie intre 7-10 bar in conducta de inalta presiune (zona e marcata pe cadranul aparatului de masura cu hasura verde) I-mi permit sa fac o mica corectie la cele spuse de AL si anume faza cu verificatul uleiului. Acea statie de freon care e prin service-urile Dacia,e o statie de recuperare freon ecologica si asta pentru ca de ceva ani nu mai e voie sa se dea pur si simplu drumu la freon in aer,fie el si din asta ecologic.Treaba asta e obligatorie in tarile cu "apa calda" dar usor usor va fi si la noi,cel putin firmele care vor sa se respecte,trebuie sa faca asa ceva. Busonul ala de pe compresor este pentru ulei(incarcare sau complectare).Pur si simplu,numai prin vidare nu ai cum sa scoti uleiul din compresor!Pentru a scoate tot uleiul din compresor,trebuie demonat!Ce se aduna in recipientele din acea statie,e uleiul care e amestecat cu freonul din circuit si trebuie separat de acesta,fiecare fiind cu treaba lui. Dupa ce o instalatie a fost golita de freon,se introduce ulei(daca mai este necesar) cat este nevoie,fie prin busonul de vizitare de pe carter,fie prin absortie proprie(in functie de tipul compresorului).Dupa aceasta operatie se face o vidare(de regula intre 15 si 30 min)dupa care se introduce cantitatea de freon necesara,masurata fie printr-un cilindru transparent si gradat fie cu un cantar electronic(daca e freon se face cu cilindru,daca e izobutan se face cu cantarul). Operatiile astea se fac indiferent de tipul si natura instalatiei frigorifice. This post has been edited by klaus: 7 Jun 2006, 11:09 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
AL |
![]()
Post
#273
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 6 Jun 2006, 23:13) I-mi permit sa fac o mica corectie la cele spuse de AL si anume faza cu verificatul uleiului. ... numai prin vidare nu ai cum sa scoti uleiul din compresor!Pentru a scoate tot uleiul din compresor,trebuie demonat!Ce se aduna in recipientele din acea statie,e uleiul care e amestecat cu freonul din circuit si trebuie separat de acesta,fiecare fiind cu treaba lui. ... Dupa ce o instalatie a fost golita de freon,se introduce ulei(daca mai este necesar) cat este nevoie,fie prin busonul de vizitare de pe carter,fie prin absortie proprie(in functie de tipul compresorului).Dupa aceasta operatie se face o vidare(de regula intre 15 si 30 min)dupa care se introduce cantitatea de freon necesara,masurata fie printr-un cilindru transparent si gradat fie cu un cantar electronic(daca e freon se face cu cilindru, daca e izobutan se face cu cantarul).... corect! ... in felul descris de mine nu se scoate TOT uleiul ci doar o parte a lui... la introducerea uleiului in cazul meu s-a folosit metoda prin absorptie... iar cantitatea de ulei a fost suplimentata cu cca 10 grame (sau ml?) ... din pacate nu stiu cum a fost masurata cantitatea de freon, metoda fiind proprie tipului de masinarie cu care e dotat service-ul... probabil a fost cantat electronic, dat fiind afisajul digital... nu am fost suficient de atent la amanunte, operatiunea finalizandu-se aproximativ la ora 22 (adica am inchis service-ul in ziua respectiva!) discutia despre mirosurile instalatiei de AC s-a mutat aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=38&t=47541&st=0 |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
vladimir |
![]()
Post
#274
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 14 February 05 ![]() |
Ce a patit sotia : a mers cu AC pornit iar dupa vreo 10 mnute, la o plecare de la semafor a inceput sa se auda un zgomot. Cum a spus ea cand a venit acasa : cred ca i-am spart toba, fisurat cu o pitricica etc , ca se aude un zgomot al motorului la acceleratie metalic de toba fisurata (exact cum se aude in habitaclu cand ai toba finala fisurata). Zgomotul disparea cand turatia si viteza erau constante, se auzea numai la acceleratie. OK, am zis ca are probleme cu "perceptia zgomotelor masinii", dar am patit-o si eu la o saptamana mai tarziu mergand pe Magheru la o ora de varf (adica mergi 3 m stai 10 minute s.a.m.d.). De atunci nici unul din noi nu a sesizat zgomotul. Eu nu am mai mers cu aceasta masina, ea nu a mai zis nimic, inseamna ca nu a mai facut.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,4
- B xx xxx
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am fost si eu azi la Cobalcescu (Berzei) pentru verificarea instalatiei de AC.
Nu avea scurgeri. In schimb avea doar vreo 550g de freon si 55ml de ulei. Baiatul mi-a zis ca in mod normal trebuie sa iasa cam 50ml de ulei restul ramanand in instalatie si ca la mine era ulei suficient. Mi-a zis ca a completat pana la 750g freonul cu aparatul acela care face toata operatia automat. Concluzia : acum raceste mai bine iar zgomotul se pare ca este "normal". ![]() offtopic : Acum partea proasta. M-au pus sa platesc atat materialele : freon, ulei si lichid fluorescent cat si manopera, masina fiind inca in garantie (9 luni si 12.500km). ICET a spus undeva ca materialele intra la consumabile. Acum intreb si eu : manopera trebuia sa o platesc tot eu? Nu mi-au trecut nimic nici in carnetul de intretinere. Cica nu trebuie daca nu se schimba ceva defect la masina. De parca azi nu am "intretinut-o". ![]() P.S. Am sunat la Vocea Clientului si astept un raspuns. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
GunX |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 September 05 From: Bucuresti ![]() |
cat ai platit?
|
--------------------
Logan
Laureate 1.4
- B-40-XXX Never underestimate the power of human stupidity !
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
~103RON cu TVA toata afacerea din care vreo 44RON manopera (nu mai stiu daca cu tva sau fara).
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ICET |
![]()
Post
#278
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 8 Jun 2006, 14:37) Motivul vizitei care a fost?Zgomot sau ineficienta?In mod normal,daca e un viciu de fabricatie,nu trebuie platit nimic(a postat Klaus pe topicul cu pata de ulei un extras din drepturile consumatorului),dar daca ai vrut doar o verificare si n-ai zis nimic cand a bagat si restul de freon pana la 750g,asta e.Eu sincer nu plateam nimic,dar depinde de motivul pentru care ai fost la ei. This post has been edited by ICET: 8 Jun 2006, 21:35 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Motivul a fost format din ambele : zgomot si ineficienta. Am semnalat ineficianta instalatiei plus oprirea aleator in timpul mersului care se putea datora insuficientei presiuni in instalatie.
Din ce imi spui incep sa cred ca am platit de prost. ![]() Adica am platit "verificarea" in loc de a mi se face gratuit toate operatiile pentru "ineficienta". P.S. Sunt ofticat ... pe mine ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
tutupiciu |
![]() ![]()
Post
#280
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(Sony @ 22 Mar 2005, 15:37) Vineri am pornit aerul conditionat si am remarcat un usor zgomot metalic. La inceput m-am panicat crezand ca apartine motorului, dar mai apoi am observat ca zgomotul disparea la cel mult 5 secunde de la oprirea AC, iar motorul se auzea iar asa cum eram obisnuit. La voi face la fel? Atentie! Nu este vorba de zgomotul de cuplare a ambreiajului, ci de un zgomot continuu in timpul functionarii! Este o problema? Salut ! AC-ul se rezolva la service ! Pt zgomot se face o incarcare suplimentara a circuitului de AC cu freon (cei de la service stiu cum shi cat) O zi buna ! |
--------------------
Dacia LOGAN
Ambition
2005 berlina
- AG 71 SIM
|
|
nickk |
![]()
Post
#281
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 June 06 ![]() |
salut!
am schimbat pentru a doua oara ieri, compresorul si zgomotul nu dispare. fiecare compresor avea un alt fluierat. acest zgomot, dispara la o temperatura sub 30 de grade afara si apare la o temperatura peste 30-32 de grade (asa se intampla la masina mea). credeti ca putem aduce pe forum un ,,motorist'', ce cunoaste motoarele renault? |
--------------------
dacia
logan
2006 laureat
|
|
costeniuc |
![]()
Post
#282
|
![]() handi-man Group: Members Posts: 55 Joined: 26 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
am masina din noiembrie 2005 si la inceput A/C-ul nu a facut zgomot (cel putin nu sesizabil) decat aproximativ 5 -10 secunde dupa pornirea lui. Toata iarna l-am folosit destul de des (pentru dezaburire) iar acum, de cand cu caldurile, este pornit tot timpul. Su acum, problema: ieri ma deplasez sa iau una bucata sotie de la serviciu (drum de la P-ta Muncii la P-ta Victoriei, approximativ 30 min.). Ajuns acolo stationez aproximativ 15 min. cu motorul pornit, implicit A/C. Coboara sotia, se urca in masina si ma intreaba de unde se aude zgomotul acela infernal (eu fiind in masina cu radio pornit la un volum a.i nu auzeam nimic de afara). Opresc cass-ul, se auzea un zgomot foarte ciudat, ca si cum ar fi toba sparta sau, cum era la berlina veche cand ara "saxofonul" spart sau erau duse garniturile dintre saxofon si blocul motor. Mentionez ca in accelerare se auzea intradevar infernal. Opresc A/C-ul, zgomotul dispare, il pornesc.. apare. Imi spun .. asta e .. service-ul sa traiasca, plec inspre Carrefour Orhideea, shopping (cam 1 ora si jumatate), pornesc spre casa cu A/C pornit... surpriza... A/C cupleaza dar nu mai face nici un zgomot (ma rog, nu sesizabil, dar este mai silentios chiar decat atunci cand am iesit cu masina de la dealer). Ca si eficienta nu mi se pare nici o diferenta. Aveti idee de ce a putut sa fie? |
--------------------
DACIA
Logan Prestige 1.6 16v
2007
- B xx XXX Timpul este cel mai bun profesor. Din pacate isi omoara toti elevii
|
|
cicos |
![]()
Post
#283
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
Am spus si eu intr-un post anterior: cand pornesc masina dupa ceva ore de stationare, cuplez AC-ul si e destul de zgomotos, oricat de mult l-as lasa pornit. Apoi opresc AC-ul pentru 2-3 secunde, cuplez din nou si e mult mai silentios. Probabil si al tau are cam aceeasi problema (nedescoperita inca - o sa ma duc pana se termina vara la un service)
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
costeniuc |
![]()
Post
#284
|
![]() handi-man Group: Members Posts: 55 Joined: 26 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai tocmai, ca l-am oprit/pornit de vreo 3-4 ori si tot la fel facea.
Dar dupa o stationare de 1 ora 1 ora si jumatate s-a facut brusc liniste dar de racit, raceste. |
--------------------
DACIA
Logan Prestige 1.6 16v
2007
- B xx XXX Timpul este cel mai bun profesor. Din pacate isi omoara toti elevii
|
|
Sony |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Cand ai stationat cu motorul pornit si AC functionand ti-a intrat treapta a doua de la electroventilator. Astfel a mai crescut zgomotul. In mers sau dupa stationare cu motorul oprit ventilatorul revine la treapta intai sau se opreste.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
cicos |
![]()
Post
#286
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(costeniuc @ 21 Jun 2006, 15:04) Pai tocmai, ca l-am oprit/pornit de vreo 3-4 ori si tot la fel facea. Dar dupa o stationare de 1 ora 1 ora si jumatate s-a facut brusc liniste dar de racit, raceste. inseamna ca e vorba de altceva. Cum zice Sony, e posibil sa fi fost zgomotul de la electro-ventilator. S-a incalzit tare motorul, a pornit pe treapta 2 si evident ca face zgomot mai mare. Acum depinde de cat de tare sa fi fost zgomotul de care spui |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
costeniuc |
![]()
Post
#287
|
![]() handi-man Group: Members Posts: 55 Joined: 26 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, a intrat treapta a II-a, am auzit-o (sau mai precis am simtit-o), dar zgomotul nu era de acolo ci de la compresorul de A/C
Zgomotul era proportional cu turatia motorului si se asemana foarte mult cu un zgomot de toba sparta (sau chiar toba lipsa). Chiar nu gasesc un alt termen de comparatie This post has been edited by costeniuc: 21 Jun 2006, 15:10 |
--------------------
DACIA
Logan Prestige 1.6 16v
2007
- B xx XXX Timpul este cel mai bun profesor. Din pacate isi omoara toti elevii
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Si mie imi creste zgomotul cauzat de instalatia de AC o data cu cresterea turatiei. Undeva spre 2300-2500rpm incepe sa faca ca naiba. Acelasi zgomot l-a simtit un vecin cand am oprit masina si am stat cu AC pornit. Cand am oprit motorul m-a intrebat daca am ceva la toba.
![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
costeniuc |
![]()
Post
#289
|
![]() handi-man Group: Members Posts: 55 Joined: 26 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate ai dreptate, dar astazi la serviciu am stat special cu motorul pornit (si cu A/C) cam 40-45 minute si nu a mai aparut acel zgomot.
Repet, dupa urechea mea (si stau bine cu orl-ul) de la faza de ieri zgomotul este la fel sau chiar mai mic decat atunci cand era masina cu 6 km pe bord. |
--------------------
DACIA
Logan Prestige 1.6 16v
2007
- B xx XXX Timpul este cel mai bun profesor. Din pacate isi omoara toti elevii
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#290
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
@costeniuc:in clipa in care a inceput sa faca galagie,ai ridicat capota motor sa vezi din curiozitate ce se intampla pe-acolo?S-ar putea ca pornind electroventilatorul pe treapta a 2-a sa trepideze capacul filtrului de aer,am observat ca in timp garniturile suruburilor de fixare a "cochiliei" filtrului de aer se subtiaza parca si incepe sa vibreze cochilia,chiar am vazut la cineva garnituri invartindu-se din cauza lejeritatii suruburilor.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
ICET |
![]()
Post
#291
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care se plang de zgomotul compresorului....voi a-ti aruncat asa un ochi peste ce s-a scris pana acum?Nu de alta dar s-a cam zis din ce cauze e mai zgomotos. |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
costeniuc |
![]()
Post
#292
|
![]() handi-man Group: Members Posts: 55 Joined: 26 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@Mich@el: m-am uitat, electroventilatorul mergea ce-i drept cu viteza mare si avea o usoara vibratie, capacul de la filtrul de aer nu are nici cel mai mic joc. Zgomotul venea de la compresor
@ICET: Crede-ma ca am citit absolut tot ce s-a scris pe aici inca dinainte sa am masina si nu numai despre aer conditionat ci despre toate problemele mai mult sau mai putin reale |
--------------------
DACIA
Logan Prestige 1.6 16v
2007
- B xx XXX Timpul este cel mai bun profesor. Din pacate isi omoara toti elevii
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#293
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie (asemeni lui Costeniuc). Dupa ce am mers ieri vreo 20 de minute cu masina si AC-ul pornit, am fost la spalatorie dupa care am stationat vreo 30 de minute. Precizez ca afara erau cel putin 33-34 de grade. Dupa care am plecat iar cu masina si la accelerarea dintre schimbatul vitezelor - intre 2000 si maxim 3000-3200 - a aparut un huruit tare urat asemenea celui descris de Costeniuc. Dupa ce am oprit AC-ul , la accelerari pe loc sau in sarcina de peste 4000 de ture nu se auzea absolut nimic anormal - AC-ul oprit. Dupa ce am pornit AC-ul, de la 2000 de ture in sus zgomotul a aparut.
Am fost la service si mi-au zis ca electroventilatorul intra in treapta a doua si transmite vibratiile prin caroserie si motor. Nu mi se pare normal pentru ca simt ca parca se sparge motorul. Am vorbit ce cei de la service ulterior si le-am spus ca trec azi dupa servici sa-mi verifice freon, ulei AC etc. Spre sa se rezolve. |
--------------------
.
.
.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu mai sus vroiam doar sa zic ca e normal.
![]() Oricum eu am rezolvat problema. Pui radioul pe volum 10 cu reglajul volumului in functie de viteza pe 3 si nu mai auzi nici un zgomot. Voi credeti ca degeaba au pus pe masinile cu AC RCS sau RCD si 4 boxe? ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#295
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Dar totusi daca vrei sa te simti bine in masina si daca nu ia chef sa asculti muzica este fff naspa.
Ma cam deranjeraza senzatia ca daca accelerez mai mult de 2500 de ture se "rupe" masina. |
--------------------
.
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#296
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
daca accelerezi mai tare, incepe sa dispara (nu ca ar fi acoperit de zgomotul motorului, pur si simplu asa se manifesta, scade zgomotul cu cresterea turatiei, sau cel putin nu creste peste un anumit nivel)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Vezi sa nu fie si alte cauze ale zgomotului nu doar AC-ul. De exemplu la mine s-a atenuat zgomotul dupa ce am fixat corpul filtrului de aer cu o garnitura de cauciuc de instalatii sanitare de 1/2. Vezi aici.
![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#298
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Am observat ca huruitul crestea in intensitate direct proprotional cu cresterea turatiei. Nu am incercat sa turez peste 4000 de ture "in gol" pt ca am auzit ca nu este bine. O sa incerc inainte sa ma duc azi la service sa o turez mai mult de 4000 in sarcina sa vad cum se comporta. O sa le precizez celor de acolo sa verifice chestia cu prinderea filtrului de aer.
|
--------------------
.
.
.
|
|
CRC |
![]()
Post
#299
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 June 06 ![]() |
Buna ziua, am si eu o mica problema aparuta la AC. Am observat ca toata lumea sau aproape toata lumea discuta de zgomot. Eu m-am confruntat cu o alta situatie. Am facut un drum la Bucuresti(250km), normal cu AC-ul in functie si dupa o stationare, ce e drept in soare, am constatat ca in interior, in partea dreapta pe covoras, spre axa masinii, o zona umeda. Am incercat sa vad de unde este apa si am dat peste o carcasa din plastic plina de condens. Sigur nu este ceva normal. Poate sa-mi dea cineva o explicatie logica si o eventuala cauza pe care sa o pot remedia ulterior.Multumesc
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1.4
2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#300
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ar trebui sa vezi unde este gatuit circuitul de evacuarea a apei din condens
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:49 |