DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Arunca apa din vas

Alina27
post 17 Aug 2009, 06:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Buna! am venit si eu pe aici sa va cer cateva pareri ,astept chiar sfaturi. Haideti sa va spun ce am patit. Am plecat spre Bucuresti,cu inca 2 pers,si 2 geamantane ,umplute in masina. N-am ajuns la jumatatea drumului,cand vad ca nivelul apei a urcat,si pornea ventilatorul. A trebuit sa merg cu 75 km/h pe autostrada,sa fie la limita indicatorul. Am oprit la popas,si minune...sub motor era plin de apa,curgea din vas.Iar apa din vas scadea foarte mult. Dupa ce s-a linistit,am desfacut capacul...si au inceput sa iasa aburi (afara cred ca erau cam 28 de grade). Am observat spuma alb-galbuie in interiorul capacului,cat si in vas.Am completat cu apa de la robinet,alta sursa nu am avut. La intoarcere...aceeasi poveste. M-am intors acasa cu un stoc de 10 L de apa,sa completez.
Cineva mi-a spus sa scot termostatul,poate e defect. dar nu s-a schimbat nimic.
Altcineva mi-a spus ca s-a ars garnitura de chiulasa. Fum nu scoate. am observat ca am scurgeri usoare de ulei,din zona garniturii,spre blocul motor. Dar cred ca e ceva normal la o dacie.
Voi ce parere aveti? Garnitura trebuie schimbata? Am o garnitura noua in garaj. Oare cat ma costa montajul?
Astept pareri si sfaturi de la voi.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAI
post 17 Aug 2009, 07:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 8 March 05
From: Hunedoara




Inteleg ca ai scos termostatul si se comporta la fel. Dupa simtome se pare ca garnitura de chiuloasa e arsa. Pretul manoperei nu-l stiu dar nu poate fi prea mare. Acum cativa ani mi-a schimbat cineva garnitura (desi nu trebuia), cu 50 Ron.


--------------------
Dacia Nova GT-1999 Dacia 1100-1970 - Alfa Romeo 75-1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YonutzSchumy
post 17 Aug 2009, 11:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 27 January 09
From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov




Da e sigur garnitura de chiloasa daca face spume , pretul unei garnituri nu e foarte mare in jur de 35-40 ron dar manopera este mai mare 70-80 ron , asa e la un service din Bacau. Schimba garnitura !!!


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 17 Aug 2009, 15:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Garnitura am cumparat-o cand am cumparat si masina,printre alte multe piese noi. Am dat cam 25 ron pe ea. Am vorbit cu un coleg, face si mecanica auto in timpul liber,si cand i-am zis ca trebuie schimbata garnitura,parca i-a cazut cerul in cap. Inteleg ca e munca multa, si ii platesc cat cere. Nu a spus un pret,dar nici nu vreau sa ma "goleasca" de bani.
Aveti vreo idee din ce cauza s-a intamplat problema asta a mea cu garnitura? Motorul trage cam greu,chiar si cand e goala masina.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 17 Aug 2009, 16:19
Post #5


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




probabila ti-a fiert apa si ti s-a 'impuscat si garnitura', scuza-ma de offtopic dar am vazut ca ti-ai vopsit masina de curand si te rog sa imi spui cat te-a ajuns toata afacerea asta............vopseaua cat te-a costat?


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 17 Aug 2009, 16:26
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Madalin, masina nu e revopsita. O lustruiesc aproape toata ziua. Numai barele de protectie sunt vopsite in negru. am vrut sa ii repar tabla,dar nu gasesc vopseaua ei. Gasesc ba prea deschisa,ba prea inchisa. ti-am dat reply la topicul tau.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br03gnn
post 17 Aug 2009, 17:04
Post #7


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




e garnitura arsa din cate am inteles dar cauta cauza si mai este un topic in care au explicat mai multi mai detaliat si sa iti verifice si chiuloasa sa fie dreapta .......... http://www.daciaclub.ro/problema-racire-pa...134469-s30.html


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAI
post 18 Aug 2009, 07:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 8 March 05
From: Hunedoara




QUOTE(Alina27 @ 17 Aug 2009, 15:57)
Garnitura am cumparat-o cand am cumparat si masina,printre alte multe piese noi. Am dat cam 25 ron pe ea. Am vorbit cu un coleg, face si mecanica auto in timpul liber,si cand i-am zis ca trebuie schimbata garnitura,parca i-a cazut cerul in cap. Inteleg ca e munca multa, si ii platesc cat cere. Nu a spus un pret,dar nici nu vreau sa ma "goleasca" de bani.
Aveti vreo idee din ce cauza s-a intamplat problema asta a mea cu garnitura? Motorul trage cam greu,chiar si cand e goala masina.
*



Nu stiu ce garnitura de chiuloasa ai cumparat dar eu iti recomand modelul de culoare albastru, cu silicon incorporat, adica acelea care se puneau in fabrica.
Daca spui ca motorul nu trage, inteleg ca nu este in parametrii (aprindere, amestec, compresie) motiv pentru care se incalzeste suplimentar, iar daca apare o problema la sistemul de racire rezultatul este arderea garniturii.
Cauza poate fi: electroventilator-termoculpa, termostat, reglaj defectuos aprindere (bujii, platini sau avans), reglaj defectuos amestec, chiuloasa deformata, garnitura proasta, radiator colmatat si nu in ultimul rand turarea excesiva a motorului si trepte mici.
Din pacate cu pretul manoperei nu pot sa te ajut.

This post has been edited by TAI: 18 Aug 2009, 07:15


--------------------
Dacia Nova GT-1999 Dacia 1100-1970 - Alfa Romeo 75-1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 18 Aug 2009, 08:54
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Multumesc frumos!


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 19 Aug 2009, 13:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Schimbarea garniturii de CHIULASA(nu chiuloasa, chiloasa sau stiu-eu-ce alte denumiri aiurea) nu este deloc o operatiune dificila, insa necesita atentie, minim de cunostiinte de mecanica si o cheie dinamometrica.

Asa cum am mai scris si pe alte topicuri, dupa demontarea garniturii vechi este recomandata o verificare a planeitatii chiulasei(a planului garniturii), care, la fel, este o operatiune simpla insa trebuie facuta cu simt de raspundere.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 20 Aug 2009, 11:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




O sa te coste ceva pentru cu odata cu demontarea chiulasei, aceasta trebuie si verificata la plan si daca e nevoie trebuie rectificata. Asta te costa cam un milion. Manopera nu stiu cat poate sa fie, dar in TM cereau meseriasii pe la service-uri 200-250 de lei cu tot cu rectificarea chiulasei.Spor la treaba!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 20 Aug 2009, 14:02
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




in bihor in dacia service manopera e 90 lei ,iar rectificatu (planeitate ,scaune supape si schimbat semeringuri supape) costa 80 lei


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 22 Aug 2009, 07:45
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Multumesc pt ajutor! schimbarea garniturii de chiulasa m-a costat 200 ron (manopera). In total,manopera si piese cumparate : 300 ron.Operatiuni : verificarea planeitatii chiulasei (fara a necesita rectificare),inlocuirea garniturii dupa curatarea blocului motor si chiulasa, reglarea tachetilor,schimbare garnitura de evacuare,etc...
Defectiuni constatate: furtune din circuitul apei, sparte . Garnitura era in stare buna.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 22 Aug 2009, 10:50
Post #14


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




pai si mecanic "bun" ai avut de ti-a dat chiulasa jos si a realizat ca era de la niste furtune.. si ti-a mai luat si 200 ron.. nu se merita:| .. parerea mea.... eu prefer sa stau 10 ani pe langa masina.. sa imi prind urechile daca nu am mai reparat ce s-a stricat in momentul acela .. stau pana ii dau de cap.. dar nu merg la mecanici.. toti sun "JAPCARI"... treaba cu furtunele .. puteai sa o vezi si tu. trebuia doar sa pui apa si sa pornesti.. si te uita.. ma rog tongue.gif numai bine wink.gif

si oricum e mult 200 ron.. :| planeitatea se verifica foarte usor.. dureaza 2-3 minute :| pt toate care ti le-a facut nu merta mai mult de 100 ron.. mai ales ca zieai ca ti-e coleg/prieten tongue.gif ... dar nah.. poate oi fi eu prea subiectiv;)) sau prea zgarcit wink.gif)

This post has been edited by burtik4u: 22 Aug 2009, 10:52


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Aug 2009, 17:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




@ Alina27 scuze ca iti spun dar acel "mecanic" nu a vazut ca pierde apa pe la acel furtun nu verifica si el cauza supraincalzirii, sau a vrut sa te pacaleasca si sa ia bani mai multi , oricum mi se pare exagerat 200roni pentru o garnitura
am avut si eu probleme de genul asta , dar nu pierdeam apa pe la furtune ci iesea pe esapament (m-a ajutat cineva spre norocul meu) dar nu cred ca m-ar fi costat atit
si banuiesc ca modelul de motor e cel clasic de dacie care se pricepe tot romanul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 22 Aug 2009, 17:11
Post #16


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




aaa. tongue.gif nu am observat nick-ul tongue.gif acum vad ca e alina tongue.gif de aia nu a bijuterit ea tongue.gif sorry tongue.gif... oricum ar trebui sa ii bati obrazul sau daca nu poti sa nu mai apelezi la el wink.gif numai bine smile.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3tek1122
post 24 Aug 2009, 01:03
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 July 09
From: Bucuresti




cum ar fi sa vezi o fata cum desface chiloasa??? dragut:)))

This post has been edited by 3tek1122: 24 Aug 2009, 01:07


--------------------
Opel Vectra c20ne
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 24 Aug 2009, 15:41
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Nu am avut ce face...am nevoie de masina,si asta e...asa sunt preturile la noi.
iar acum, daca sta la relanti 20 min, iar creste temperatura la maxim...si ma refer ca treaba asta se intampla noaptea,pe la 3 dimineata.
3tek1122 si care ar fi problema daca o fata ar desface motorul? ei bine,eu nu am facut asa ceva,dar de nevoie cred ca voi face. nu cred ca intelegi,dar la mine in oras,preturile sunt enorme...si de nevoie ..inveti sa faci pe cont propriu. eu chiar am vazut femei conducand tir-uri,reparand masini... sau tu crezi ca locul femeii e la cratita,in bucatarie???


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3tek1122
post 24 Aug 2009, 18:54
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 July 09
From: Bucuresti




nu alina stai linistita , nu cred ca locul femeii e la bucatarie, ari fi foarte tare sa vad o fata cum "surubareste" la o masina! chear ma bucur ca esti dispusa s rezolci problema singura! uite si rezolvarea problemei tale! mergi cu masina pana ajunge apa la jumate sa trece de jumate, imediat ridici capota si apropie mana foarte mult de partea de jos a radioatorului daca nu degaja caldura la fel de mult ca sus sau nu degaja caldura deloc , putand chear sa pui mana pe radiator atunci inseamna ca e infundat si va trebuii sa il schimbi!succes!!!!!


--------------------
Opel Vectra c20ne
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 24 Aug 2009, 21:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




sa nu cumva sa fie blocul fisurat sau segmenti ruptii


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Aug 2009, 22:53
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dupa experienta mea capatata in situatiile descrise de tine
1 verifica cureaua de antrenare(cu motorul optit) , scoti din viteza si tragi frina de mina
apoi incerci sa tragi de curea , daca se misca cureaua si motorul nu se misca atunci mai trebuie intinsa , ea mai antreneaza alternatorul si pompa de apa , daca e slaba atinci patineaza si nu circula apa bine
2 verifica radiatorul (exact cum este scris mai sus ) si termostatul
3 verifica la ce temperatura pleaca electroventilatorul (este in fata sau in spatele radiatorului) , poate este defecta termocupla si pleaca prea tirziu

cam asta a fost problema intimpinata de mine

This post has been edited by bygy007: 24 Aug 2009, 22:56


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 25 Aug 2009, 07:00
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Pai...in 20 minute,apa ajunge la punctul maxim,trece de jumatate,si se declanseara electroventilatorul. Termostatul este scos inca inainte sa schimb garnitura de chiulasa. "mecanicul" a pus antigel,nivel maxim in vas. Ramane doar sa mai verific radiatorul. Era spart cand am cumparat masina,in coltul stanga jos,picura apa,apoi am astupat cu putin silicon. cum pot verifica temperatura apei in momentul cand porneste electroventilatorul (este pozitionat in spatele radiatorului).
As putea sa mai montez inca un electroventilator? am vazut ca se mai poate monta un electroventilator, la cat de mare e radiatorul... E normal sa fie radiatorul mare la nove? masina a fost lovita si asa am cumparat-o. se observa indoituri intre farul stang si radiator.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3tek1122
post 25 Aug 2009, 08:52
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 July 09
From: Bucuresti




nu e o solutie montarea celui de.al 2lea ventilator, gandeste.te ca cel de.al 2lea doar ar ameliora problema! verifica radiatorul eu cred ca ala e vinovat!!!!!si eu am patit acelasi lucru cu ceva timp in urma, am schimbat radiatorul si s.a rezolvat problema!

This post has been edited by 3tek1122: 25 Aug 2009, 08:53


--------------------
Opel Vectra c20ne
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 25 Aug 2009, 09:28
Post #24


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




alina.. problema e posibil sa fie la tine termostatul, pune-l la loc si vei observa un alt mers al motorului.. apa va creste mai repede pana la jumatate(indicatorul din bord) dar va sta asa destul de mult timp... si parerea mea e ca e normal sa porneasca termocupla dupa 20 de minute de mers motorul la relanti.. dar sa se opreasca dupa cateva minute... sau la tine creste temperatura pana se aprinde becul de avarie?.. da apa afara, fierbe motorul?


si chestia cu radiatorul infundat... si eu l-am avut infundat si daca puneam mana pe el nu se simtea ca e undeva mai rece si undeva mai cald.. dar pana nu am pus solutie de aia de curatat radiatorul si am vazut de a putut iesi din el nu mi-am dat seama cat de murdar si infundat era.. e simplu, mergi la magazin de piese auto si ceri solutie de curatat radiatorul. eu am citit pe sticla aia cum se procedeaza, am pus sticla impreuna cu apa de la robinet in vasul de expansiune, si am lasat motorul vrreo 5 minute la relanti, si apoi am oprit si am dat busonul de la radiator jos.... era atrata mizerie incat cu toate ca am dat busonul jos, nu vroia sa iasa apa afara.. am bagat o surubelnita si apoi a curs toata apa.. nu iti zic ca dupa 3 luni apa avea aceeasi culoare in vazulde expansiune ca la momentul in care am pus-o... sper ca nu am plictisit prea tare dar sper sa iti fie de folos wink.gif


si 3tek1122 gresesti si tu ca multi altii se scrie chiulasa nu chiloasa wink.gif numai bine

This post has been edited by burtik4u: 25 Aug 2009, 09:39


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 26 Aug 2009, 06:51
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Buna dimineata! am verificat azi noapte radiatorul,dupa ce a pornit electroventilatorul si apoi s-a oprit.nu se simt zone reci , e cald peste tot. becul de avarie nu se aprinde. dar inainte sa am probleme cu apa (sa o arunce afara din vas),nivelul indicatorului de bord se mentinea la jumatate,chiar daca mergeam cu 80-90km/h sau mai mult.
precizez ca acum cateva luni (cred ca in primavara) tata a pus o doza de praf (pe baza de aluminiu,cred),pentru a astupa gaurile din instalatie. sa fie asta cauza infundarii radiatorului? motorul trage cam greu acum,nu prea se observa diferenta schimbarii garniturii de chiulasa (in afara de faptul ca nu mai arunca apa).
nu mai stiu ce e normal si anormal la masina asta blink.gif dureaza cam 10min pana se incalzeste motorul ,iar de la pornire,trepideaza toata masina,iar dupa 10 min incepe sa se miste indicatorul de apa spre jumatate,iar dupa alte 10 min,se declanseaza electroventilatorul. pe teava de esapament arunca cativa stropi de apa,si mai face cate un poc poc la cateva secunde.
incep sa ma satur de nova...mai bine imi cumparam o masina din Bulgaria mellow.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 26 Aug 2009, 10:02
Post #26


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




ti-am zis.. incearca sa pui inapoi termostatul tongue.gif
si probabil ca a facut colegul ala al tau vreun reglaj nasol la carburator.. e monocorp sau dublu?smile.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 26 Aug 2009, 10:29
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 June 07




poate fi si de la ulei. un ulei de calitate proasta nu asigura o lubrefiere corespunzatoare.
rateurile sunt de la reglajul prost al avansului si/sau tachetilor.
un reglaj prost al avansului duce de asemenea la incingerea motorului.
vad ca ai masina pe gpl. regleaza tachetii la 0.20 admisie si 0.25 evacuare.
nu a procedat bine tatal tau punand acea pulbere. probabil a infundat reteaua de conducte din radiator. incearca sa-l cureti.

This post has been edited by mihail_73: 26 Aug 2009, 10:43


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3tek1122
post 26 Aug 2009, 14:14
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 July 09
From: Bucuresti




dap intredevar, asa e.....biggrin.gif!

This post has been edited by 3tek1122: 26 Aug 2009, 14:15


--------------------
Opel Vectra c20ne
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 26 Aug 2009, 14:35
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(Alina27 @ 26 Aug 2009, 06:51)
precizez ca acum cateva luni (cred ca in primavara) tata a pus o doza de praf (pe baza de aluminiu,cred),pentru a astupa gaurile din instalatie. sa fie asta cauza infundarii radiatorului?

@Alina27:
Folosirea solutiilor de astupat porii nu este recomandata, deoarece din cauza calitatii putin spus indoielnice a acestor produse, risti sa se formeze "dopuri" in circuitul de racire. Atentie, aceste dopuri nu se formeaza numai in radiator ci se pot forma si in canalele de racire ale CHIULASEI sau ale blocului motor!
Asta ar putea fi o cauza a supraincalzirii motorului(chiulasei)
QUOTE(Alina27 @ 26 Aug 2009, 06:51)
motorul trage cam greu acum,nu prea se observa diferenta schimbarii garniturii de chiulasa (in afara de faptul ca nu mai arunca apa).

Atentie la reglajul amestecului carburantului(carburator). Daca amestecul este prea sarac, regimul termic al motorului este mai ridicat si evident necorespunzator(adica se incalzeste repede si tare).
Cauta pe forum informatii si/sau procedura de reglare a amestecului sau mergi la un mecanic mai serios care sa iti regleze corect amestecul.
In cazul in care mai ai carburatorul masinii(dublucorp) si a fost reglat recent, posibil sa fi fost reglat(treapta I) pentru consum mic, ceea ce inseamna amestec sarac.
QUOTE(Alina27 @ 26 Aug 2009, 06:51)
pe teava de esapament arunca cativa stropi de apa,si mai face cate un poc poc la cateva secunde.

Arunca cativa stropi, cand anume? Dimineata, cand pornesti motorul sau chiar si la ralanti,cu motorul cald? Pocniturile pe care le auzi in esapament sunt rateuri la evacuare si se datoreaza unor uzuri ale supapelor si al sistemului de actionare al acestora(came,culbutori). Recomand un reglaj al culbutorilor. Este descrisa pe forum atat procedura cat si valorile jocurilor mecanice.

QUOTE(Alina27 @ 26 Aug 2009, 06:51)
incep sa ma satur de nova...mai bine imi cumparam o masina din Bulgaria  mellow.gif

Nu dispera! smile.gif Fiecare problema are o rezolvare, mai usoara sau mai grea, dupa caz. Noi toti te vom sprijini si vom incerca sa te ajutam cum si cat putem.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 27 Aug 2009, 06:42
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Mecanicul nu a umblat la reglajul carburatorului (dublucorp). A reglat tachetii (cred,erau niste tije ,arcuri pe o axa,deasupra chiulasei), asta la cerinta mea,pentru ca motorul se auzea ca un diesel.Alte reglaje nu mi-a facut.I-am zis ca am scos termostatul,si mi-a spus ca nu e nici o problema,dar in toamna sa il pun inapoi la locul lui.Stropii de apa arunca dimineata cand e motorul rece,probabil condens pe teava de esapament.
Uleiu il schimb la 3000-3500 km parcursi.M-am gandit ca e mai bine asa,pentru ca masina merge pe GPL.Pocniturile se aud pana cand motorul se incalzeste,in acelasi timp cand indicatorul apei ajunge la jumatatea portiunii.Am reglat avansul si turatia la 700 cu motorul rece,dar dupa incalzirea motorului,si dupa cam 5km,in mers,turatia creste la 1000. Oare sa fie ceva de la ambreiaj?
Cand voi avea timp,voi da jos radiatorul sa vad in ce stare este. Dar cred ca mai bine il inlocuiesc cu unul nou. M-ati putea sfatui ce fel de radiator sa cumpar? Am vazut la piese auto,radiatoare din cupru si din aluminiu. Am verificat in dimineata asta nivelul antigelului,este la minim,si este curat. Pana sa schimb garnitura de chiulasa,apa era de culoare maronie.
Oofff ca ma satur de atatea reparatii si bani investiti. Mecanici buni nu gasesc in orasul asta.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 23:10
Forum Renault