DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Uite asa-mi veni ideea/ sa schimb dacia cu matiz..., ...n-are rima...da asta e...

Alydor
post 18 Oct 2009, 18:33
Post #91


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




QUOTE(ovidiun @ 18 Oct 2009, 18:23)
... parca voi de pe acest forum sunteti mai...normali.

coffee_spitsk.gif wacko.gif radmasa.gif blush.gif silly1.gif



Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 18 Oct 2009, 18:35
Post #92


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




@argon: Hai sa nu exageram cu locul...am mers in spate in Matiz si am mers si in Solenza (in Supernova nu cred ca am mers deloc). In Solenza ai ceva mai mult loc; poate erau scaunele din fata date la maxim in spate in Dacia aia cu care ai mers.

This post has been edited by bmwh548: 18 Oct 2009, 18:36


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Oct 2009, 18:38
Post #93


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




scaunele ca scaunele, dar la fiecare groapa dadeam cu capul in plafon...in Matiz in spate nu mi s-a intamplat...in spate nu m'ar interesa asa tare, dar pe locurile din fata e alta senzatie de spatiu, probabil contribuie parbrizul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 18 Oct 2009, 18:40
Post #94


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Tu si Ghita Muresan... biggrin.gif Asa papalunga esti bre? biggrin.gif


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 18 Oct 2009, 18:41
Post #95


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




E alta senzatia de spatiu in fata, e adevarat, contribuie botul foarte scurt si parbrizul care am senzatia ca e putin mai mare, sau poate e din cauza formei lui, nu stiu.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 18 Oct 2009, 18:49
Post #96


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




argon..lasa-ne te rugam. nu spune nimeni ca nu e o masina buna dar iar incepi cu aberatii la fel cum faceai la inceput cu limuzina. trezeste-te! te rog..e pacat sa spui asemenea perle. am mers si noi cu matiz si stim cum sta treaba. intreaba-i pe cei cu matiz cum e intr-o curba la 120 si cum e intr-o dsn/slz. ca la astea o mai zdrangani un plastic..ma rog..aici e discutabil..si la matiz zdrangane destule. totul depinde de cum sunt intretinute masinile. poate tu ai mers numai cu petarde si de aceea esti asa de pornit.
colegu..treaba sta in felul urmator..mergi cu un matiz intretinut si cu o slz intretinuta. iti garantez ca o vei alege pe a doua. la consum stau cam la fel..poate un litru mai putin la matiz. la confort..slz e net superioara si cam la toate celelalte capitole. stabilitate, tinuta de drum, etc. la matiz ai un motoras bun care se descurca onorabil in oras. la slz ai un motor bun atat in oras cat si in afara. caldura dau foarte bine amandoua..geamurile nu se aburesc. cu rugina sa fii atent la amandoua..ce mai..analizeaza-le atent.
nu iti baga nimeni pe gat slz dar ai grija sa nu dai o caruta de bani pe o masina care practic nu merita atat. sa dai 3800 pe un matiz mi se pare enorm. in 25oo iei o slz buna..hai max 3000 si de restul de bani pleci in concediu cu ea. orienteaza-te bine si alege cu sufletul dar si cu capul dupa umeri. gandeste-te ca daca trece un tir pe langa tine cu matizul nu o sa te simti prea trendy..iti spun din proprie experienta. nu spun ca slz o fi vreun m3 dar barem sta mai bine. matizul e foarte usor de rasturnat. nu te lua numai dupa sigla masinii. din toate sfaturile de aici...selecteaza-le si poate..tine cont..de cele obiective. spor!

This post has been edited by titiDSN: 18 Oct 2009, 18:52


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Oct 2009, 18:57
Post #97


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(titiDSN @ 18 Oct 2009, 18:49)
ne
.....
te
*




care voi? clubul supernovistilor? ai gresit sectiunea, e putin mai sus tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 18 Oct 2009, 18:57
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




prin oras nu trec asa multe tiruri... si asta cu tirul care rastoarna masina e asa un fel de mit... nu prea am vazut nici o masina rasturnata de tir... e numai senzatia soferului.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiun
post 18 Oct 2009, 19:06
Post #99


Membru...fara drepturi.


Group: Members
Posts: 39
Joined: 8 April 08




Apreciez parerile tuturor, fie ele pro sau contra.

Nu e vorba de 3800 euro, daca as avea atatia bani nu as lua matiz...e vorba doar de vreo 2300 euro...cand creste suma automat cresc si variantele de alegere. rolleyes.gif


--------------------
Dacia berlina 1998
Suntem mai degraba sclavi ai propriei minti decat ai propriului destin - Roosevelt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 18 Oct 2009, 19:14
Post #100


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




am carat eu odata 3 persoane de aprox 100 de kg + ceva fieratanii in portbagaj cu matizu, si ca sa plec de la semafor trebuia sa opresc aeru conditionat, sa apas acceleratia pana in fund si sa las incet de ambreiaj. la una din 3 incercari murea motoru smile.gif)
oricum, degeaba are aer conditionat, ca daca il pornesti in mers masina franeaza violent radmasa.gif


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Oct 2009, 20:57
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Singurul punct forte al Supernovei/Solenzei fata de Matiz e motorul si cutia de viteze, pistonul in plus se simte intr-adevar in extraurban. In rest sunt doar niste experiente ale fabricii de la Mioveni pe banii romanilor, pe care eu personal nu as da mai mult de 7-800 de euro, si asta pe una buna. Sunt pe un forum dacia, asa ca ma abtin sa-mi spun adevarata parere despre vehiculele produse la fabrica de la Mioveni de cand s-au retras francezii si pana in 2004, cand s-a lansat Loganul.

Eu am dat odata bordul jos la Matiz, ca sa-i schimb caloriferul de climatizare, alaturi de blocul de climatizare si ce mai e pe acolo, l-am pus la loc si in continuare nu scartaie absolut nimic in el. Zgomote are intr-adevar, de la ghidurile de la etrieri de pe fata, amortizoarele au fost schimbate deci pauza zgomote la partea asta, si in rest mai are un zgomot in portiera de la sofer, dar nu-i deranjant. As fi ipocrit sa zic ca nu are zgomote si ca masina e impecabila cand ea are intr-adevar ceva ani si ceva kilometri facuti pe drumuri nu prea bune, insa intotdeauna a fost intretinuta si nu s-a mers pe principiul "merge si asa", nu exista becuri arse la climatizare,pierderi de ulei sau de antigel, pedale cu cauciucul rupt, pedala de ambreiaj e moale, intra lejer in viteze, acceleratia e ok, tapiterie rupta, piese pe directie cu probleme sau anvelope taiate sau alte probleme de gen intalnite la masini cu mai multe pretentii dar cu proprietari zgarciti, practic e o masina la care poti sa-i dai oricui cheile sa plece la drum cu ea fara sa-i faci vreun instructaj sa fie atent la vreo hiba.

Ideea ca "se rastoarna cand trece tirul" probabil e formulata de cel care n-a fost lasat sa treaca vama pentru ca avea doar 3 prezoane la roti. Sa fiu eu sanatos de cate ori mergeam si cu 130-140 si trecea tirul pe contrasens, n-a fost nevoie sa tin mai strans de volan decat la alte masini atunci cand ma tragea curentul de aer. Si sa nu uitam totusi ca e doar o masina de oras, cu care nici nu ai avea ce sa cauti cu mai mult de 100 la ora in utilizarea ei normala. Ca poate e mai stabila o SLZ la 120 la ora intr-o curba decat un Matiz, nu zic nu, dar prefer sa intru in curba cu 100 la ora si sa am o masina decenta ca si calitate, totusi...
Iar cu AC-ul, daca te inveti sa mergi mai turat cu masina, nu ai nici o problema cu el. Problema ca "nu trage cu AC-ul pornit" apare doar la subturistii care tin enorm la consum, si care probabil au probleme cu orice masina. Cine isi ia o masina si il doare la bascheti de consum sau merge batraneste cu ea, nu are probleme.

Nu mai stau sa o laud cum ca am parcurs toata Transalpina cu ea fara probleme, intrucat nu mi s-a parut cine stie ce drum. Daca era sa-i pice ceva pe acolo (vreun ambreiaj, vreun pivot, etc), atunci merita sa ia foc dupa parerea mea.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 Oct 2009, 20:59


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Oct 2009, 21:03
Post #102


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ipiq @ 18 Oct 2009, 19:14)
am carat eu odata 3 persoane de aprox 100 de kg + ceva fieratanii in portbagaj cu matizu, si ca sa plec de la semafor trebuia sa opresc aeru conditionat, sa apas acceleratia pana in fund si sa las incet de ambreiaj. la una din 3 incercari murea motoru smile.gif)
oricum, degeaba are aer conditionat, ca daca il pornesti in mers masina franeaza violent radmasa.gif
*




asta-i un defect al unora ce vine la pechet cu sh-ul nemtesc, incep sa exagereze uneori...daca nu, imi cer scuze, dar Matizu ala trebuia sa-l duci la service, nu sa-l plimbi prin oras, sau pe matale la primul instructor autorizat pentru aprofundarea sofatului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 18 Oct 2009, 21:26
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.632
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Dar la banii astia de ce nu cauti un cielo? Asa ca sa ma bag si eu in seama:)


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 18 Oct 2009, 22:13
Post #104


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Daca nu are nevoie de masina mare, nu vad de ce ar lua un cielo mai vechi in loc de un matiz mai nou


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 18 Oct 2009, 22:14
Post #105


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




argon..iti creste tensiunea..lasa-ne..nu mai ridica in slavi atat woo-ul. fii si tu mai obiectiv..asa cum e colegul de mai sus. tu de cand ai limuzina aia de masina iti pute dacia de la o posta..si parca acum 1 an iti laudai esteitul ca mama ce linie are. asa ca te rog..abtine-te si dute pe forumul cu sexperisti si lauda-te acolo..poate iti dau astia vreun premiu. ti-am mai spus odata..citeste-ti postarile de cand ai sexpero si dinante si ai sa vezi schimbarea. hai ca nu are rost sa ne certam deamboulea.

laurentiu ai perfecta dreptate. poate si pt ca esti posesor poti spune mai multe experiente traite cu matizul. e o masina de oras ok. daca ar fi sa aleg intre matiz si slz..la aceeasi bani..as alege slz..nu pt ca am dsn ci pt ca masina o iei pt mai multe lucruri..nu numai pt ca e mica si agila la oras. iar legat de stabilitate la matiz..aici cred ca fiecare are o parerea a lui in functie de ce a simtit pe viu. sa nu exagerez totusi ca nu e bicicleta sau mai stiu eu ce..dar mie unul mi sa parut extrem de instabil la 110-120. la vitezele astea o dsn/slz sta mult mai bine.


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 18 Oct 2009, 22:27
Post #106


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(argon @ 16 Oct 2009, 22:32)
de ce ai idei preconcepute? Matizul fuge mai bine ca orice Dacie
*



Dar nu si ca esteitul, nu-i asa argoane? happy.gif Singura dacie care a tinut piept bestiei de matiz..



QUOTE(argon)
..... testat si retestat aseara cu un amic care sustinea sus si tare ca nici o Dacie nu-l face, l-am luat de manuta si l-am dus sa incercam, i-am dat fum la 3 din 3 incercari, pe distanta de 2 km. Avea avans doar in primii 30 de metri, chiar la plecare pana sa schimb eu a doua, dupa , gudbai, la 100-200 m eram cu o lungime de masina in fata lui, iar la 2 km eram cu vreo 100 de metri......


QUOTE(argon)
Vezi ce am patit cu Matiz-ul, am scris mai sus, e bun doar la plecarea de pe loc, cand ai schimbat a doua cu berlina, il lasi in urma, e si normal, are 48 de cai la 810(835) kg, berlina are 62 la 945 kg, are mai multi cai pe kilogram.


This post has been edited by ArtVandelay: 18 Oct 2009, 22:29


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 18 Oct 2009, 22:32
Post #107


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




lurk0000.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 18 Oct 2009, 22:54
Post #108


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Va mai zic o data: matizul ajunge lejer la 10 la suta in oras daca nimeresti un trafic turbat si/sau o calci mai sportiv. Asta una la mana. Motorul este prea mic pentru greutatea lui.
Doi la mana, daca are si AC si ii dai drumul, s'a rupt filmul de tot.
Trei la mana, dupa un timp zdragane si in el destule, mai ales prin usi. E firesc, nu e VW TDI sau Espero.

Cu toate astea, pentru traficul urban as alege matiz in loc de SN. E mai fiabila si parca mai confortabila. Si mult mai usor de manevrat. Daca nu ai de carat cu ea (portbagajul e o gluma), merge. Nu merita sa dai insa mai mult de 2500 de euroi pe una sh.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 18 Oct 2009, 23:07
Post #109


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Si mai indicat ar fi un Tico, dar greu gasesti una in mintile ei in ziua de azi...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 18 Oct 2009, 23:57
Post #110


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(Markos @ 18 Oct 2009, 23:54)
nu e Espero.
*


radmasa.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Oct 2009, 00:12
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.632
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Eu unul din tot ce se vehiculeaza pe aici nu as alege Supernova. Ar fi o alegere ok si solenza...desi de la prieteni am auzit ca ar consuma mai mult ca SN smile.gif Dar totusi mai sunt si alte masini daca la astea ati terminat cu bune si rele.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 19 Oct 2009, 00:53
Post #112


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




argon: scoala de soferi am facuto in urma cu cativa zeci de mii de km iar matizul nu era al meu. nu era in cea mai buna stare dar oricum crede-ma ca daca apasai pe AC era destul de grav...


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Oct 2009, 09:28
Post #113


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Markos @ 18 Oct 2009, 22:54)
Trei la mana, dupa un timp zdragane si in el destule, mai ales prin usi. E firesc, nu e VW TDI sau Espero.
*


tu citesti printre randuri sau incerci sa pari cul pe langa prietenii romani, uite pastrama te si venereaza deja, poti fi capitanul lui. Dar nu pot sa ma supar pe tine, ca ai invatat foarte bine sa scrii. Decitit nu-s sigur, ca ai fi stiut ca si a mea zdrangane in usa, scrie in topicul meu.

ArtVandelay, si care ar fi problema dupa parerea ta? ca nu m-am prins, dar poate tu nu te-ai prins, sau nu ai vrut ca ma refeream in traficul urban, unde se merge cu viteza legala si lui ii trebuie o masina de oras.

This post has been edited by argon: 19 Oct 2009, 09:35


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 19 Oct 2009, 12:26
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.130
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




sa imi dau (din nou ) cu parerea...

Argon, tare ai fost cu afirmatia ca la solenza nu se inchid usile dar sa stii ca toate hatch-urile au problema asta. Astra H cel putin nu pot sa inchid hayonul decat trantindu-l mai tare decat pe suprafata orizontala.
Asta daca caroseria sta torsionata.

E drept ca n-am reusit sa torsionez inca caroseria la Spark, ca idee la Astra atarna curu ala inapoi si mai sta si stramb. Depinde cum o sui pe bordura...

La drum lung NU recomand matizul. Costurile cu deplasarea sunt mai mari decat daca ati utiliza un motor de cilindree cel putin dubla.
Mai mult de 100 pe vitezometru n-am avut curaj sa merg. Si mergeam cam cu inima in gat asa, ca aveam drum liber si pe contrasens si pe acelasi sens. La peste 4000 de ture antifonarea slaba isi spune cuvantul. Imi aduce aminte de un mixer de bucatarie.
Consum MARE extraurban. Mai mare decat un 1600 cmc.
Este o masina destul de fiabila. Are in schimb jenti de plastilina si gume de cenzurat. Cam atat despre experienta mea cu sparkul...Aaa cred ca trebuie sa schimb un cap de bara. Sau ambele...

Oameni buni, clasa asta de masini se cheama city-car. Ce dracu atatea posturi ? Extraurban e buna pana la 80 kmh. nu zic ca nu prinde 100-110-120. Dar la viteza aia esti MORT !!!
Edit: In functie de noroc in alte masini (audi, BMW, mert esti mort) in asta te aduna cu penseta din decor...

This post has been edited by axabrt: 19 Oct 2009, 12:30


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 19 Oct 2009, 12:45
Post #115


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




DSN avantaje:
- dinamica buna
- stabilitate buna
- consum decent
- spatiu mai mare
- motor+cutie fiabile
- piese ieftine
DSN dezavantaje:
- fiabilitate redusa la orice in afara de ansamblul motor-cutie
- probleme cu rugina
- zgomote puternice (as fi bland sa le zic greieri)
- calitate slaba la plasticele interiorului
- in majoritatea ploua inauntru
Matiz avantaje:
- fiabila per ansamblu
- consum redus (cu 1-2% fata de dsn)
- manevrabila in opras si usor de parcat
- mai bine executata decat dsn
- piese ieftine
Matiz dezavantaje:
- lenta mai ales in extraurban
- spatiu interior foarte mic, mai ales latimea (dai umar in umar in fata), portbagaj mic.
- slab insonorizata
- din cauza ampatamentului mic si a rotilor mici resimte orice denivelare.

Dintre cele doua as alege Matiz pentru ca nu ma intereseaza sa car cu ea, si prefer o masina mai fiabila si cu consum mai mic. Insa intre Solenza si Matiz parca as alege Solenza.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 19 Oct 2009, 13:25
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




un matiz cu motor bun, merge super. l-am condus cu peste 250 de kg de marfa si 2 persoane. are forta. inainte saa il conduc, nu ma gandeam ca e in stare de asa ceva. e drept, nu am folosit aerul conditionat, ca nu era nevoie.
oricum nu inteleg de ce cand cumpara unul o masina, sar toti sa explice cum se comporta la 100-200-300 km/h. matizul e o masina de oras pe care o gasesti parcata nici unde nu te gandesti ca incape, locurile in fata sunt confortabile si spatioase, nu pleaca precum o caruta de la semafor...
e ieftin de intretinut.
in banii astia oricum poti lua si un cielo coreean, care nu au fost rele.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 19 Oct 2009, 13:49
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.130
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




aide ma...n-or fi fost rele acu 12 ani. Aaa daca iti aduci aminte costau destul de mult. Adica foarte mult. Varmiu a luat un cielo din asta coreean, de la cunoscut si numa probleme are cu el...mai mult sta decat merge. A dat 2500 anu trecut

Acuma nu cred ca mai gaseste una buna...


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Oct 2009, 14:16
Post #118


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cielo-urile alea bune nu sunt de vanzare, eu am luat masina care nu a fost scoasa la vanzare, si n'am nici o problema. Matiz-urile fiind mai noi si mai multe nu prea apar astfel de probleme, totusi trebuie ochii cascati si evitat targul si samsarii, chiar daca masina e mai scumpa e mai bine sa o iei de la proprietar(primul) ca vezi omul la fata si-ti faci o idee.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 19 Oct 2009, 14:36
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.130
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




De acord. N-am luat decat masini noi sau SH-uri sigure.
O lista cu probleme:

1300-mostenire de la tata, i-a cazut roata dreapta fata intr-o curba. S-a rupt din bascula si a intrat sub masina. Masina nu mai fusese reparata de vreo 5-6 ani si in momentu ala avea peste 20 de ani dar manca bani zilnic. Motorul inca era bun.

Nova (SH 55.000 km) -consum 20% urban si 10% extraurban
Vanduta cu aceleasi probleme si tabla varza 5 ani mai tarziu cu 65000 km.Probleme la aprindere si la nenorocitu ala de carburator dublucorp. Cutia de viteze surprinzator de buna. Cand ploua afara ploua si in ea. La usa soferului intra apa (poate de pe parbriz) cine stie ? In spate aveam piscina. Pasla aia lipita de covorasul din spate era numa mucegai. Naspa. Avea distanta intre usi si caroserie ori intre haion si caroserie tot timpul variabila MAsina inca circula. Am vazut-o in vara. Ma asteptam sa ajunga direct la REMAT. A fost cea mai belea masina...se infigea bine, dar aveai senzatia ca sub masina este o galeata de fier cu diverse chestii care zdranganeau.

1310 (SH-43000 km) in viteza a V-a cutia avea un huruit, ca daca mergeai pana la Sinaia coborai din masina cu capul mare. In rest NO problem - 14.000 km

Logan (nou) - 9000 km in 1 an, nici o problema. Cam puturoasa comparativ cu 1310. Si cam instabila.

Astra H(SH) 21000 km. Acum 48.000 km. Si 3.5 ani. Probleme la recunoasterea cip-ului din cheie. Schimbat CIM in garantie. Resoftat in garantie. Radioul pierde uneori semnalul. Greieri in geamuri si la sistemul de prindere al centurilor si mai rar la suspensia spate si hayon.
Scartie tamburii spate cand vremea e umeda (asa face toate). Becul de faza scurta din bord s-a ars. Asa a ramas. In rest nimic.

Chevrolet Spark (22.000 km) noua - 3 ani peste 3 luni. Probleme :
1 Bec faza intalnire ars, stergatorul de pe dreapta s-a rupt lamela. Din cauza unor zgarieturi de cheie pe usa, aceasta a fost revopsita si incepe sa se exfolieze chitul cu vopsea cu tot. S-a lucrat cu picioarele. Ornamentul de pe usa nu mai intra, deoarece au incarcat toata usa cu chit. Suspectez ca mi-au montat alta usa...Tampiti, treaba romaneasca. In service-ul ala m-a trimis CASCO. Daca era nu ma duceam acolo nici mort.

Asa ca depinde de multe chestii, oricum ar fi noroc. Si casca ochii

This post has been edited by axabrt: 19 Oct 2009, 14:44


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 19 Oct 2009, 15:10
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Un prieten si-a cumparat de 2 saptamani un Matiz chel din 2004 cu 37.000 km, cu 1900 euro. Avea montat in plus mp3 player si a mai primit 2 cauciucuri de iarna. Masina e destul de bine intretinuta , a fost al unei femei care a mers mai mult prin oras, reviziile facute, atat ca a inceput sa apara rugina in cateva locuri.
Cumnatu-meu a avut tot in Matiz din 2004, l-a luat firma cu 3800, erau ceva promotii atunci, si a scapat de el anul asta, dar era plin de rugina , avea cateva zeci de puncte, si in ~10 locuri pete mai mari.
In rest, a mers foarte bine masina, el a facut >110k fara probleme mari. O singura problema a avut ca a ramas cu masina in drum, am inteles ca e destul de cunoscuta - s-au rupt ceva cabluri care treceau pe sub bancheta din spate cand a dus niste persoane, si nu a mai mers deloc (cred ca nu mai mergea pompa de benzina).


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th July 2025 - 22:47
Forum Renault