DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 8 9 10 11 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina sau Diesel

Leo0608
post 1 Jul 2012, 22:26
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(Ampt @ 1 Jul 2012, 21:43)
Sincer să fiu depașirile, chiar și la Diesel, le fac în treapta a III-a, dacă vreți pentru mai multă siguranță !
*


confirm si eu
dci 70cp mi se pare mai lenes ca 1,6 8v punct ..


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 1 Jul 2012, 22:34
Post #272


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Daca faci depasirea la 2500 ture normal ca si 1,6 este lenes...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 1 Jul 2012, 22:35
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




@bobo77 nu mai posta de dragu ca sa postezi,. poate ai alta treaba ca si ironik si noi te retinem !!!
poate tu nu depasesti la 2500 rpm indiferent de motorizare!
bafta


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jul 2012, 22:40
Post #274


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bloodem @ 1 Jul 2012, 22:16)
Cat despre faptul ca stau in fundul benzinarelor Logan 1.4, nu mint chiar deloc. Chiar ma mira faptul ca sunt nevoit sa ma contrazic cu voi pe tema asta. Parerea unanima a mea, a colegilor si in general a cunoscutilor in legatura cu aceasta motorizare este ca e extraordinar de puturoasa
*
75CP diesel nu sunt mai puternici decat 75CP de benzina. Si nici 90CP diesel nu sunt mai rasariti decat 90CP scosi dintr-o benzina. Abia dieselul de 90CP reuseste sa egaleze performantele lui 85CP benzina. O spun cifrele: http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/daci...te-tehnice.html (vezi inclusiv si 0-1000m)

Nu am inteles niciodata de ce un posesor de diesel incerca sa convinga unu de benzina ca a lui este mai tare si mai lunga. Nu o sa vezi niciodata ca un "benzinar" initiaza o asemenea discutie.

QUOTE(bloodem @ 1 Jul 2012, 22:16)
PS: nu sunt fan Badea si Ciutacu, ba chiar pe cel din urma mai ales nu pot sa il sufar. N-am inteles de unde ai scos-o pe asta. blink.gif
*
Numai aia scot perle ca asta.


1 Jul 2012, 23:42:
QUOTE(Ampt @ 1 Jul 2012, 22:43)
Sincer să fiu depașirile, chiar și la Diesel, le fac în treapta a III-a, dacă vreți pentru mai multă siguranță !
Și nu mă jenez deloc, în urcare sau atunci când este nevoie, să-l duc pe o plajă de turații cuprinsă între 3.000 și 3.500 rpm ! (75-90 % din puterea motorului)
*
In sfarsit cineva cu capul pe umeri.

Singura treapta scurta din cutie este tr. 3. Special pentru depasiri!


This post has been edited by IRONICK: 1 Jul 2012, 22:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 1 Jul 2012, 22:48
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(IRONICK @ 1 Jul 2012, 22:40)
75CP diesel nu sunt mai puternici decat 75CP de benzina. Si nici 90CP diesel nu sunt mai rasariti decat 90CP scosi dintr-o benzina. Abia dieselul de 90CP reuseste sa egaleze performantele lui 85CP benzina. O spun cifrele: http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/daci...te-tehnice.html (vezi inclusiv si 0-1000m)

Nu am inteles niciodata de ce un posesor de diesel incerca sa convinga unu de benzina ca a lui este mai tare si mai lunga. Nu o sa vezi niciodata ca un "benzinar" initiaza o asemenea discutie.

Numai aia scot perle ca asta.
<span class='edit'>1 Jul 2012, 23:42:</span>
In sfarsit cineva cu capul pe umeri.

Singura treapta scurta din cutie este tr. 3. Special pentru depasiri!
*


corect ironick, toata stima, aicea se vede ca esti pregatit excl.gif
multi se cred zmei daca sunt propietari de diesel si n-au avt in viata lor 1,6 mpi macar ...


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 2 Jul 2012, 01:20
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Ampt @ 1 Jul 2012, 21:43)
Sincer să fiu depașirile, chiar și la Diesel, le fac în treapta a III-a, dacă vreți pentru mai multă siguranță !
Și nu mă jenez deloc, în urcare sau atunci când este nevoie, să-l duc pe o plajă de turații cuprinsă între 3.000 și 3.500 rpm ! (75-90 % din puterea motorului)

*



Felicitari!. Si pentru modul de a depasi si pentru modul in care folosesti corect motorul/cutia la urcare sau sarcini mari. Este mult mai lejer pentru motor/transmisie(indiferent ca vorbim de diesel sau benzina) sa urce in treapta 3/4 la 3000-3500rpm decat sa sustina cu greu un 2000 si un pic de ture in treapta 4/5.

QUOTE(IRONICK @ 1 Jul 2012, 22:40)
75CP diesel nu sunt mai puternici decat 75CP de benzina. Si nici 90CP diesel nu sunt mai rasariti decat 90CP scosi dintr-o benzina. Abia dieselul de 90CP reuseste sa egaleze performantele lui 85CP benzina. O spun cifrele:
*



As completa ceva in legatura cu 1.6mpi 8V.. Daca s-ar face comparatia cu un 1.6 8V Euro 3/4 (adica 87cp) vs 1.5 dci Euro 5 (88cp parca real) dci-ul si-ar lua-o destul de serios. Alea aveau 0-100km/h in 11,5 secunde si 0-1000m in 33,5 secunde.

This post has been edited by PaulT: 2 Jul 2012, 01:35


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2012, 01:43
Post #277


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




E3

65 1,5 DCI: 0-1000 m/37,0 sec, 0-100 Km/h 15,5 sec
75 1,4 MPI: 0-1000 m/34,9 sec, 0-100 Km/h 13,0 sec
90 1,6 MPI: 0-1000 m/33,5 sec, 0-100 Km/h 11,5 sec
105 1.6K4M: 0-1000 m/31,9 sec, 0-100 Km/h 10,2 sec

E5

75 1,5 DCI: 0-1000 m/35,8 sec, 0-100 Km/h 14,2 sec
75 1,2 16v: 0-1000 m/35,4 sec, 0-100 Km/h 13,6 sec
85 1,6 MPI: 0-1000 m/34,6 sec, 0-100 Km/h 12,9 sec
90 1,5 DCI: 0-1000 m/34,5 sec, 0-100 Km/h 12,8 sec
105 1.6K4M: 0-1000 m/33,4 sec, 0-100 Km/h 11,3 sec

This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2012, 02:00


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 2 Jul 2012, 01:51
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Este extrem de rapid dci-ul.. rolleyes.gif

L.E. 1.6 16V facea 0-100km/h in 10,2 secunde inainte de trecerea la E5.

This post has been edited by PaulT: 2 Jul 2012, 01:55


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2012, 02:02
Post #279


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, se observa ca un diesel are nevoie de 15CP in plus ca sa depaseasca o caruta 1.4MPI.

This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2012, 02:03


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 2 Jul 2012, 02:20
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Oricum, stau frumos una langa alta motorizarile 1,2 16v (caruta) si 1.5dci 75 (racheta)... Se compara usor timpii..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 2 Jul 2012, 06:22
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Daca tot e sa scriem niste cifre de pe site-ul producatorului, hai sa le scriem si pe cele legate de consum. Ia sa vedem, se potrivesc cu realitatea? In fine, chiar nu aveti ce sa imi spuneti care sa imi schimbe parerea bazata pe experienta mea cu aceste masini. Nu ma intelegeti gresit! Imi plac foarte mult benzinarele, dar nu cele de la Dacia (in afara de 1.6 16v, mai ales cea inainte de Euro 5).

QUOTE(Ampt @ 1 Jul 2012, 21:43)
Sincer să fiu depașirile, chiar și la Diesel, le fac în treapta a III-a, dacă vreți pentru mai multă siguranță !
Și nu mă jenez deloc, în urcare sau atunci când este nevoie, să-l duc pe o plajă de turații cuprinsă între 3.000 și 3.500 rpm ! (75-90 % din puterea motorului)

P.S Ca regulă principală prefer întotdeauna să depășesc ținând cont în primul rând de integritatea mea, dar și a celorlalți participanți la trafic !
*



Eu nu fac depasirile incepand cu treapta a 3-a decat daca am viteze pana in 80 - 90 km/h. Daca vreau sa ajung de la 100 la 130, o fac in treapta a 4-a sau in functie de situatie, chiar si a 5-a. Oricum ca regula generala, niciodata nu fac depasiri la limita, intotdeauna ma asigur ca e distanta suficienta pana la tirul de pe contrasens smile.gif Si da, la fel si eu o duc fara probleme in 3000 - 4000 RPM, nu sunt dintre cei care le subtureaza saracele si cand fac o depasire lasa un norisor negru in spate. smile.gif

This post has been edited by bloodem: 2 Jul 2012, 06:28


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2012, 07:39
Post #282


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bloodem @ 2 Jul 2012, 07:22)
In fine, chiar nu aveti ce sa imi spuneti care sa imi schimbe parerea bazata pe experienta mea cu aceste masini. Nu ma intelegeti gresit! Imi plac foarte mult benzinarele, dar nu cele de la Dacia (in afara de 1.6 16v, mai ales cea inainte de Euro 5).
*
Da mai, tu ai experienta mult mai buna decat niste amarati de ingineri care au proiectat masina si au omologat performantele alea. Pana si aia de la rar sunt prosti ca au omologat masina cand te fapt ea trage ca o racheta. Nu te-au cautat astia pana acum sa iti ceara parerea?
QUOTE(PaulT @ 2 Jul 2012, 03:20)
Oricum, stau frumos una langa alta motorizarile 1,2 16v (caruta) si 1.5dci 75 (racheta)... Se compara usor timpii..
*
Sa ai nevoie de 90CP/1500cm si o turbina ca sa depasesti 1.2 75CP. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Clar dieselul este net superior. La pret de achizitie, motorina, intretinere si pilitura.

This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2012, 07:50


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 2 Jul 2012, 09:43
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Nu am experienta nici mai buna nici mai proasta. Este doar constatarea mea bazata nu pe teste "sintetice" de laborator, ci in real life, in decursul a vreo doua sute de mii de km, pe masinile pe care le-am condus (atat benzina cat si Diesel).
Apropo de motorul 1.2, am un coleg cu Skoda Fabia 1.2 70 cp si culmea, cand se urca pe Clio Diesel de 70 cp, spune ca e fericit ca poate si el sa faca depasiri. smile.gif Cred ca nici el nu stie sa-si conduca propria masina... O sa-i transmit. smile.gif
Insa, e cam ciudat ca asa prost cum spuneti ca e motorul Diesel si asa scump, totusi se cumpara in draci. Sa fie doar marketing? sleep.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 2 Jul 2012, 10:08
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Si eu am aceeasi parere ca si colegu', daca comparati vitezele date de producator, comparati si consumul.




--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2012, 10:23
Post #285


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bloodem @ 2 Jul 2012, 10:43)
Insa, e cam ciudat ca asa prost cum spuneti ca e motorul Diesel si asa scump, totusi se cumpara in draci. Sa fie doar marketing?  sleep.gif
*
Tu chiar nu intelegi penibilul situatiei? Tu si prietenii/colegii tai contestati cifrele unui producator cu omologare rar din opunct de vedere al performantelor!

Iar comparatia cu Fabia in 3 cilindri ... acceleratie 0-100 km/h: 14.9 sec, 0-1000 m/dumnezeu cu mila ... probabil ca stie sa conduca si se si pricepe.

This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2012, 10:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 2 Jul 2012, 10:28
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




eu cred ca toata discutia pleaca de la stilul de condus .
1.cei cu dci in proportie de 75% schimba peste 2500 ture
2. benzinarii in proportie de 25 % merg subturat pt consum.
de aici senzatia de racheta pt dci, cei cu dci merg in cuplu max. cei cu benzina nu, parerea mea acum......


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2012, 10:59
Post #287


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(testike @ 2 Jul 2012, 11:08)
Si eu am aceeasi parere ca si colegu', daca comparati vitezele date de producator, comparati si consumul.
*
Dar nimeni nu contrazice consumul mai mic obtinut de diesel. Este adevarat ca la preponderent urban diferenta este mai mare.

5,94RON - 4,8l/100 = 120l/2500km = 712.8RON
5,83RON - 5,8l/100 = 145l/2500km = 845.35RON

132.55RON diferenta la 2500km
Este chiar asa de mare consumul mixt cum sustine lumea?

This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2012, 11:01


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 2 Jul 2012, 11:13
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(IRONICK @ 2 Jul 2012, 10:59)
Dar nimeni nu contrazice consumul mai mic obtinut de diesel. Este adevarat ca la preponderent urban diferenta este mai mare.

5,94RON - 4,8l/100 = 120l/2500km = 712.8RON
5,83RON - 5,8l/100 = 145l/2500km = 845.35RON

132.55RON diferenta la 2500km
Este chiar asa de mare consumul mixt cum sustine lumea?
*



Pai aici comparam doua masini complet diferite si soferi diferiti (din cate am inteles acest consum nu l-a obtinut pe Logan). La mine diferenta de consum in regim extraurban pe care o obtin cu 1.6 8v (cu urcari pana in ~ 4000 RPM la depasiri), comparativ cu DCi-urile, este de aproximativ 2 - 2.5 litri %. Iar in localitate, sub 9 % nu am coborat niciodata pe benzina. Ma mira faptul ca unii spun ca obtin 8% consum in oras cu benzina (mai ales in Bucuresti) cand eu in Galati nu pot scoate sub 9.



QUOTE(dl_dr25 @ 2 Jul 2012, 10:28)
eu cred ca toata discutia pleaca de la stilul de condus .
1.cei cu dci in proportie de 75% schimba peste 2500 ture
2. benzinarii in proportie de 25 % merg subturat pt consum.
de aici senzatia de racheta pt dci, cei cu dci merg in cuplu max. cei cu benzina nu, parerea mea acum......
*



Sunt sigur ca e asa. Insa nu sunt de acord cu tine ca 75% dintre oameni cu DCi schimba peste 2500 rpm. Eu da, asa schimb dar cunosc foarte multi oameni (culmea, nu taximetristi) care le subtureaza rau de tot, schimba PANA in 2000 rpm de frica sa nu strice motorul si frecvent urca rampe, accelerand de la 1500 rpm smile.gif

This post has been edited by bloodem: 2 Jul 2012, 11:22


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2012, 11:24
Post #289


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bloodem @ 2 Jul 2012, 12:13)
Pai aici comparam doua masini complet diferite si soferi diferiti (din cate am inteles acest consum nu l-a obtinut pe Logan)
*
5.8% scot eu in mod curent cu benzina.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 2 Jul 2012, 12:19
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(IRONICK @ 2 Jul 2012, 11:24)
5.8% scot eu in mod curent cu benzina.
*



Eu 7... huh.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 2 Jul 2012, 12:28
Post #291


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(bloodem @ 2 Jul 2012, 12:13)
Iar in localitate, sub 9 % nu am coborat niciodata pe benzina. Ma mira faptul ca unii spun ca obtin 8% consum in oras cu benzina (mai ales in Bucuresti) cand eu in Galati nu pot scoate sub 9.


In Bucuresti, conteaza enorm de mult ora la care circuli, si desigur traseul.
O perioada aveam un consum intre 11 si 12%, strict in Bucuresti.
Acum nu trec de 8% (7.5 - 7.8) in Bucuresti, traseu de 25 km, consum 2 plinuri pe luna, in schimb orele la care plec si traseul sunt cele care-mi dau consumul asta.
Fac 25km in ~40 minute, si am o viteza medie de peste 30km/h.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 2 Jul 2012, 14:54
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Eu tot nehotarat am ramas. Incep sa am dubii despre alegerea facuta. Pe la 200.000km s-ar putea sa ma conving insa imi este frica sa nu fie prea tarziu. Chiar nu stiu ce sa fac ... in continuare.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 2 Jul 2012, 15:25
Post #293


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(IRONICK @ 2 Jul 2012, 12:24)
5.8% scot eu in mod curent cu benzina.
*



In oras?
Eu scot 7.2 in Iasi. Fara carenaje sau alte alea, masina stock, cauciucuri Conti Eco3 cu presiune ca-n carte, cu ulei Elf sxr 5w30, cu bare transversale si cu vreo 30kg de insonorizare in plus.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2012, 15:39
Post #294


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(LuluMOB @ 2 Jul 2012, 16:25)
In oras?
*
As vrea eu.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 2 Jul 2012, 16:28
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(LuluMOB @ 2 Jul 2012, 15:25)
In oras?
Eu scot 7.2 in Iasi. Fara carenaje sau alte alea, masina stock, cauciucuri Conti Eco3 cu presiune ca-n carte, cu ulei Elf sxr 5w30, cu bare transversale si cu vreo 30kg de insonorizare in plus.
*



rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 2 Jul 2012, 18:59
Post #296


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 1 Jul 2012, 23:40)
Nu am inteles niciodata de ce un posesor de diesel incerca sa convinga unu de benzina ca a lui este mai tare si mai lunga.
*



Alege dintre urmatoarele:
1. Vrea sa se convinga de faptul ca a facut alegerea corecta
2. Ii place "violent si repede", nu "constant si aproape suficient de mult"
3. Nu-i capabil sa conduca corect o masina pe benzina, fie din frica de consum fie din frica de turometru.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 2 Jul 2012, 19:15
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asta cu teama de turometru este cu siguranta cea mai raspandita cauza de conducere incorecta chiar si in randul unei mari parti de posesori de benzinare.. Nu se intelege faptul ca motorul trebuie folosit pe toata plaja de turatii disponibila in functie de necesitatile impuse de diversele situatii. Chiar si strict dpdv consum e mult mai convenabil sa accelerezi rapid in treapta inferioara decat sa incerci sa demarezi rapid apasand aiurea pedala si plecand de la turatii mici (2000-2500rpm in tr 4 de exemplu sau chiar in treapta 3 in conditii de sarcina medie/mare). Asta nemaivorbind de ce ii faci motorului/transmisiei cand incerci sa ceri la turatii necorespunzatoare mai mult decat iti poate da motorul. Mergi constant si in sarcina mica? E ok sa folosesti turatii mici si nici nu se pune problema de subturare. Doresti sa accelerezi? Retrogradezi fara frica si pui motorul intr-o turatie corespunzatoare cu sarcina pe care o are de indeplinit.
@bloodem - motivele pentru care obtii diferente de consum atat de mari intre diesel si benzina sunt exact cele pe care le-am pus mai sus.

This post has been edited by PaulT: 2 Jul 2012, 19:27


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 2 Jul 2012, 19:23
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




corect PaulT, restul e cancan .. wink.gif si zice asta unul care are toate gradele B,C, D,E de peste 10 ani si cu experienta in spate
asta aviz lui bobo77

This post has been edited by total: 2 Jul 2012, 19:25


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 2 Jul 2012, 19:36
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




QUOTE(PaulT @ 2 Jul 2012, 19:15)
Asta cu teama de turometru este cu siguranta cea mai raspandita cauza de conducere incorecta chiar si in randul unei mari parti de posesori de benzinare.. Nu se intelege faptul ca motorul trebuie folosit pe toata plaja de turatii disponibila in functie de necesitatile impuse de diversele situatii. Chiar si strict dpdv consum e mult mai convenabil sa accelerezi rapid in treapta inferioara decat sa incerci sa demarezi rapid apasand aiurea pedala si plecand de la turatii mici (2000-2500rpm in tr 4 de exemplu sau chiar in treapta 3 in conditii de sarcina medie/mare). Asta nemaivorbind de ce ii faci motorului/transmisiei cand incerci sa ceri la turatii necorespunzatoare mai mult decat iti poate da motorul. Mergi constant si in sarcina mica? E ok sa folosesti turatii mici si nici nu se pune problema de subturare. Doresti sa accelerezi? Retrogradezi fara frica si pui motorul intr-o turatie corespunzatoare cu sarcina pe care o are de indeplinit.
@bloodem - motivele pentru care obtii diferente de consum atat de mari intre diesel si benzina sunt exact cele pe care le-am pus mai sus.
*


frumos cheers.gif si sper sa se incheie aici o polemica si trebuie ca sa recunoastem ca este un subiect foarte sensibil si cu foarte multe nuante.
dar tongue.gif trebuie sa recunoaștem ca dci-ul intr un oras precum Bucuresti are un consum mai mic de cel putin 2 litri (pe o medie cu toate intervalele orare ) biggrin.gif


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 2 Jul 2012, 19:41
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




unde pm .. scoateti voi consumurile astea in bucuresti ????? (diferenta la diesel de x litri) sau vorbiti toti din auzite

This post has been edited by total: 2 Jul 2012, 20:00


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 8 9 10 11 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 21:04
Forum Renault