DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina sau Diesel

einstein1984
post 11 Nov 2009, 09:58
Post #31


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(emanu900 @ 9 Nov 2009, 23:48)
Desi 1.6 16v este facut la turci sa stii ca este peste diesel-uri la fiabilitate si calitate. Asta ca sa stii in caz ca iti va spune careva ca e facut la turci.
*


Si dieselul e facut la Valladolid iar pompa de injectie la Valencia, insa nu vad relevanta. Daca te multumeste o putere de doar 90 de cai, 1,6 MPI e mai eeconomoc putin. Insa dci de la 70 de cai in sus sunt foarte placute la condus, desi injectia si cuzinetii de biele dau batai de cap multor posesori. Dar exista garantie extinsa pentru asta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 11 Nov 2009, 10:16
Post #32


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pe scurt - benzina 1,6 8v sau 1.6 16v daca nu mergi multi km pe an si nu pui consumul pe primul plan. Diesel (oricare 70 sau 85) daca mergi mai mult de 20-30 de mii pe an si te intereseaza consumul.
Diferenta mare de consum intre dci si benzina este in oras. In medie un dci ia ~6-6.5 iar un benzinar ~10. In afara diferenta nu e asa mare - benzionarul ~6-7, dci ~4.5-5.
Concluzie - economie mare la combustibil se face daca mergi preponderent in oras, in afara economiea (si evident amortizarea diferentei de peste 1000E intre motorizari) se face mult mai greu.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 11 Nov 2009, 13:13
Post #33


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




depinde si cum mergi in oras, ca daca drumurile tale sunt scurte, cu opriri dese, nu e chiar bine pentru un diesel...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 11 Nov 2009, 13:36
Post #34


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu e bine nici pentru benzina o astfel de exoploatare (in care masina nu reuseste sa ajunga la regim termic optim - uzura si consum marite). Astea sunt chestii cloaterale relativ putin importante, nu la asta se gandeste cumparatorul cand e pus in fata alegerii intre benzina si diesel.
In Romania 90% se gandesc la "cu care ies mai ieftin" dupa o anume perioada de timp si anumit numar de km (luand in calcul costurile de achizitie, intretinere, reparatii, combustibil, asigurari si taxe, revanzare). Cativa se mai gandesc si la performanta, placerea de a consuce, insa conditionati de costuri.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 11 Nov 2009, 14:53
Post #35


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




QUOTE(Solidu @ 11 Nov 2009, 09:44)
Apropo, poate offtopic stiati ca chiar Dacia recomanda schimbatul vitezei la 2400 ture la benzina 8V pentru consum optim?
*


Unde zice? ca eu cite carti de benzinar am citit n-am vazut.

This post has been edited by gabylzr: 11 Nov 2009, 14:54


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 11 Nov 2009, 15:17
Post #36


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Era un document mai demult postat despre conduul 'eco' in care se spuneau cateva indicatii pentru obtinerea unui consum minim. Din cate stiu eu nu e valabil numai pentru Dacia si numai pentru motoarele in 8valve.
In cartea masinii nu scrie asa ceva, cel putin nu la mine.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emanu900
post 11 Nov 2009, 15:19
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 08
From: Iasi




QUOTE(einstein1984 @ 11 Nov 2009, 10:58)
Si dieselul e facut la Valladolid iar pompa de injectie la Valencia, insa nu vad relevanta. Daca te multumeste o putere de doar 90 de cai, 1,6 MPI e mai eeconomoc putin. Insa dci de la 70 de cai in sus sunt foarte placute la condus, desi injectia si cuzinetii de biele dau batai de cap multor posesori. Dar exista garantie extinsa pentru asta.
*


Pai relevanta e ca sunt Delphi si asta spune tot. Delphi are fabrici in Spania, Franta si mai nou la Iasi, aici ma refer la componente diesel (injectoare si pompe), atat.
Pai si ce faci dupa garantia extinsa (si chiar in timpul garantiei crezi ca service-ul iti schimba de fiecare data injectoarele sau pompele bulitte din cauza carburantului)? Nu tot platesti?
Deci oricum ai da-o tot la benzina iesi mai bine in timp. Lumea gandeste pe termen scurt, cel mult mediu (aka garantie extinsa) insa nu vede riscurile viitorului. A, ca unii n-au ce face si fac vant la masini ca la chiloti in cativa ani biggrin.gif , asta-i alta poveste. O fi rentabil pentru ei. tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galeo
post 11 Nov 2009, 21:38
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 2 September 06




QUOTE(emanu900 @ 11 Nov 2009, 16:19)
Pai relevanta e ca sunt Delphi si asta spune tot. Delphi are fabrici in Spania, Franta si mai nou la Iasi, aici ma refer la componente diesel (injectoare si pompe), atat.
Pai si ce faci dupa garantia extinsa (si chiar in timpul garantiei crezi ca service-ul iti schimba de fiecare data injectoarele sau pompele bulitte din cauza carburantului)? Nu tot platesti?
Deci oricum ai da-o tot la benzina iesi mai bine in timp. Lumea gandeste pe termen scurt, cel mult mediu (aka garantie extinsa) insa nu vede riscurile viitorului. A, ca unii n-au ce face si fac vant la masini ca la chiloti in cativa ani  biggrin.gif , asta-i alta poveste. O fi rentabil pentru ei.  tongue.gif
*


Cred ca nu prea multi isi vor schimba masina la fiecare 3 ani cat dureaza garantia, mai ales ca multi am cumparat logan ca nu ne da banii afara din casa.Plus ca nu stiu daca se merita sa o vinzi dupa 3 ani la un pret sub 50% din pretul ei de noua, mai ales cand stii ca ai mers doar tu cu ea, i-ai facut reviziile la timp si nu ai probleme.In acelasi timp un benzinar cred ca il poti tine minim 150 mii (deci aprox 10 ani) fara prea mari reparatii.


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god
post 11 Nov 2009, 22:12
Post #39


wizard


Group: Members
Posts: 328
Joined: 15 November 04
From: Bucuresti




Nu stiu ce-i tot dati atata ca nu e diferenta de consum.
Date concrete: cu masina din semnatura am avut in vara undeva la 6.8% consumul in oras. In aceeasi perioada am mers si cu un 1.4(cu asta am mers eu, nu stiu 1.6-le ce putea dar mai putin nu cred) si am scos PUTIN sub 11% in exact aceleasi conditii.
Asa ca dpdv al consumului nu vad de unde atatea discutii.
Daca nu te intereseaza consumul poti lua linistit un 1.6 16v.
PS: daca sunt cativa cu probleme la diesel nu inseamna ca toate au.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 4X4 Iunie 2010 / Prestige
It's time to burn™
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 11 Nov 2009, 23:09
Post #40


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




de obicei se merge si extraurban, deci diferenta aia de consum se mai amelioreaza...
si sa zicem ca merge numai in oras si luam asa:
A. consum combustibil
- benzina 11% (desi ma indoiesc, dar fie)
- diesel 7%
B. pret combustibil
- benzina 3,8 lei/litru
- diesel 3.6 lei/litru
C. pret achizitie
- mcv laureat 5 locuri, culoare nemetalizata, 1.6 16v 10900euro
- mcv laureat 5 locuri, culoare nemetalizata, 1.5dci 12050euro
D. economie
- deci daca iei benzina ramai cu 1150euro in buzunar, adica aproape 5000 lei
- din astia 5000lei cumperi 1315,75 litri benzina, cu care mergi 11961.36km
E. concluzii
- cu diferenta de pret dintre otto si diesel, mergi cu benzinara 12000km numai in oras, in timp ce cu dieselul mergi 0 km in aceeasi bani.
- plus ca presupun ca vei merge si extraurban, iar consumul ala de 11% la benzina se obtin urban prin zonele aglomerate; deci probabil ca vei avea dupa un mers 80% urban, consum benzina 9%, iar diesel 5.5% (nu sariti in sus ca aveti consumuri mai mici, ca am mers si eu cu dieseluri si cunosc proprietari si mai putin de atat in oras poate doar daca mergeti noaptea si subturat masiv). cu aceste cifre in aia 1150euro, cu benzina mergi 14620km, iar cu dieselul 0km.
- deci abia dupa cel putin 12000km parcursi cu benzinara doar in oras (ca daca mergi si pe afara ceva mai mult situatia se schimba si mai mult), ca bani investiti in masina plus combustibil ajungi la banii dati pe diesel. de aici incolo se vede economia din combustibil, din care trebuie sa scazi diferentele de la revizii si intretinere. va fi o economie, dar nu chiar asa de mare, plus frica asta ca dieselul poate sa crape mai repede...

This post has been edited by slider2: 11 Nov 2009, 23:11


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 11 Nov 2009, 23:12
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




QUOTE(slider2 @ 10 Nov 2009, 20:35)
plus o diferenta de 1100euro ca pret de achizite in favoarea dieselui...

@supercar pe pariu ca benzina trage mai bine in depasiri??
*


Depinde...ce benzina acum daca e vorba de 1.6 16v atunci iti dau dreptate dar daca faci referire la 1.4 accept pariul tau la orice ora smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 11 Nov 2009, 23:20
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




ok sunt de acord cu calculele facute de tine dar eu pun alta problema:
1 am 9000euro pt un dci
2 pe benzina dau 7500euro
3 dupa achizitionare diferenta de 1500 euro dispare ( sotie sau investitie casa sau distractie) in maxim 3 luni
4 nu faci mai mult de 1500-2000km luna(benzina) sau mai putin de 1000 km daca iti iei un dci
5 eu alimentez de 3 mil pe luna la dci, la benzina crezi ca imi mai permit sa merg peste tot cu masina????


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 11 Nov 2009, 23:20
Post #43


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




@supercar:
1. aici era vorba de 1.6 16v vs 1.5dci 85cp
2. daca masina ta e stock (adica n-ai facut ciptuning, remapare, resoftare, etc) am curaj sa facem o intrecere intre dci-ul tau de 70cp, chiar si cu 1.2 16v, daramite cu 1.4 8v. uite mai jos de ce.

11 Nov 2009, 23:25:
QUOTE(dl_dr25 @ 11 Nov 2009, 23:20)
ok sunt de acord cu calculele facute de tine dar eu pun alta problema:
1 am 9000euro pt un dci
2 pe benzina dau 7500euro
3 dupa achizitionare diferenta de 1500 euro dispare ( sotie sau investitie casa sau distractie) in maxim 3 luni
4 nu faci mai mult de 1500-2000km luna(benzina) sau mai putin de 1000 km daca iti iei un dci
5 eu alimentez  de 3 mil pe luna la dci, la benzina crezi ca imi mai permit sa merg peste tot cu masina????
*



pai si daca iei diesel in sotie/casa ce mai investesti??? deci n-ai facut nici o afacere.
un calcul corect ar fi cum am facut eu, adica daca achizitionezi modelul pe benzina, sa nu intri in diferenta de bani care ti-a ramas, pentru ca altfel nu poti compara. daca nu ti cont de asta este logic ca ramai cu impresia ca domne e mai economic cu dieselul..

This post has been edited by slider2: 11 Nov 2009, 23:25

Attached thumbnail(s)
date_tehnice.JPG ( Size: 89.28k ) Number of downloads: 769


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 11 Nov 2009, 23:28
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Depinde si cati km face pe an initiatorul topicului...dar intre 1.6 16v vs 1.5dci 85cp la capitolul depasiri,demaraj e clar ca benzinarul e mai fasnet in schimb dci-ul de 85cp sta mult mai bine la consum.
Off-topic slider2 - dci-ul meu e resoftat la 90cp,deci ca performante dinamice se aseamana cu benzinarul 1.4 smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 11 Nov 2009, 23:30
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




chestia cu fasnetul este in functie de sofer wink.gif la diferentele astea dintre cele doua masini


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 11 Nov 2009, 23:33
Post #46


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




atunci tu trebuie sa te compari cu 1.6 8v


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 11 Nov 2009, 23:40
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




nu sunt rautacios, dar plecind de la munca intr o seara (01.00) am facut o intrecere cu doi colegi ( eu dci de 70 resoftat cu doi colegi, al doilea un 1.6 16v doi colegi si trei dci 85 cu un coleg) portiunea de drum antena 1 - arcul de triumf.
la terminare sa nu fiu subiectiv ca sa terminat pt primul loc la mustata locul 3 avea aproape doua masini in spatele nostru
1. dci 85 2. eu cu 70 dci 3. 1.6 16v


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 11 Nov 2009, 23:41
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




QUOTE(dl_dr25 @ 11 Nov 2009, 23:30)
chestia cu fasnetul este in functie de sofer wink.gif  la diferentele astea dintre cele doua masini
*


Oricum mi se pare aiurea sa iti iei un autobuz de masina cum e mcv-ul si sa pui o motorizare subnutrita ca cele din gama benzinarelor invechite mpi in speta 1.4 si 1.6.
Singurele motorizari decente din punctul meu de vedere pentru un mcv sunt 1.6 16v si dci-ul 1.5 85cp iar daca proprietarul foloseste masina in scop de afacere ceva(care zilnic cu ea),si face km mai multi dci-ul e alegerea fara discutie.
Dci-ul e mai placut la conducere,nu trebuie sa turezi in limitare cand urci un deal cu masina incarcata sau in alte incercari cand il pui in sarcina.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 11 Nov 2009, 23:54
Post #49


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




eh hai sa nu exageram. masina din semnatura a carat 13 pachete de gresie din aia mare si vreo 7 saci de adeziv pentru faianta si gresie, deci vreo 300kg. plus 150kg eu si tata in masina, rezulta un total de 450kg. drumul parcurs cu aceasta greutate a fost de vreo 80km, respectiv hornbach (sau cum naiba se scrie) militari, centura bucuresti - bragadiru, de la bragadiru pe e70 pana la draganesti vlasca. pentru cine cunoaste drumul stie ca sunt cateva pante destul de mari, si cu toate acestea n-a trebuit sa turez masina mai mult ca de obicei ca sa urce dealurile.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 12 Nov 2009, 00:15
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Bine tu ai 105cp...cat de cat se misca decent chiar si in sarcina.
Tatal meu are 1.4 cu 75cp si cand merg cu el cu masina incarcata sincer imi este putin teama cand face o depasire(abia trage,zici ca sta pe loc)...e de exemplu cand merge el cu masina de fiecare data ramane uimit de cat de bine merge dieselul meu chiar si incarcat fiind,depasesti mult mai usor,consum mic si acum regreta ca nu are si el dci.

This post has been edited by SUPERCAR: 12 Nov 2009, 00:18


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 12 Nov 2009, 14:59
Post #51


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




QUOTE(dl_dr25 @ 11 Nov 2009, 23:40)

la terminare sa nu fiu subiectiv ca sa terminat pt primul loc la mustata locul 3 avea aproape doua masini in spatele nostru
1. dci 85 2. eu cu 70 dci 3. 1.6 16v
*


Cred ca tu concurai si ceilalti nici macar nu stiau tongue.gif


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 12 Nov 2009, 15:03
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




cel putin ala cu 1.6 16v cred ca dormea, sincer


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 12 Nov 2009, 15:59
Post #53


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(C@talin @ 10 Nov 2009, 20:38)
astia de aveti diesel banuiesc ca toti schimbati la 2000 ture hai fiti sinceri nu ?
pe cand el saracu ar trebui la 3000 3500 wink.gif
*
Nu "bre"... nu astia cu dizăl schimba la 2000, ci altii tongue.gif :
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2119952


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Nov 2009, 16:18
Post #54


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Slider 2, dar nici nu ai urcat cu treapta a 3-a.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 12 Nov 2009, 17:21
Post #55


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




am vazut eu adomiti care depaseau la 70 pe afara cu a 5 la astre cu motor de 1.6 16 v .si pe un drum foarte frumos si deloc aglomerat dintre drajna si slobozia radmasa.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 12 Nov 2009, 20:36
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(dl_dr25 @ 12 Nov 2009, 00:40)
nu sunt rautacios, dar plecind de la munca intr o seara (01.00) am facut o intrecere cu doi colegi ( eu dci de 70 resoftat cu  doi colegi, al doilea un 1.6 16v doi colegi si trei dci 85 cu un coleg) portiunea de drum antena 1 - arcul de triumf.
la terminare sa nu fiu subiectiv ca sa terminat pt primul loc la mustata locul 3 avea aproape doua masini in spatele nostru
1. dci 85 2. eu cu 70 dci 3. 1.6 16v
*

Vajnic (si cu regret) posesor de 1,4 MPI fiind, tin sa spun urmatoarele, ca observatii personale si subiective:
- pana in 100 km/h 1,4 MPI nu are nici o sansa in fata niciunui diesel, nici macar 70 cp
- dupa 100 km/h si, MAI ALES, daca nu te inspaimanta sa schimbi la 4.000-4.500-5.000 rot/min, cel putin dieselul de 70 cp nu prea mai are el sanse in fata benzinarului;
- apropo de experienta mea, nu e bine sa faci depasiri cu 1,4 MPI decat pe plaja de turatie 3.500 - 5.000, ideal peste 4.000


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Nov 2009, 20:47
Post #57


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca-ti iei diesel, ia-l ca-ti place sa mergi cu el, nu pentru costuri.
emanu 900, eu nu as vrea sa tin un logan 10 ani. Ca-l darama rugina nu de alta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 12 Nov 2009, 21:04
Post #58


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(einstein1984 @ 12 Nov 2009, 16:18)
Slider 2, dar nici nu ai urcat cu treapta a 3-a.
*



nu am inteles ce ai vrut sa spui...

QUOTE(dacis @ 12 Nov 2009, 20:36)
- pana in 100 km/h 1,4 MPI nu are nici o sansa in fata niciunui diesel, nici macar 70 cp
*


daca tu schimbi la 3000rpm logica ca nu are sansa...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 12 Nov 2009, 21:11
Post #59


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Nu mai e nimic de zis daca am ajuns sa comparam 1,6 16v cu 1,5 dci la proba de viteza. Intelegeam sa ne legam de consum, de fiabilitate, de costuri, de placerea condusului, dar asta e prea de tot. De aici ne dam seama cat de subiectivi putem sa fim.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 12 Nov 2009, 21:15
Post #60


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




QUOTE(dacis @ 12 Nov 2009, 21:36)
Vajnic (si cu regret) posesor de 1,4 MPI fiind, tin sa spun urmatoarele, ca observatii personale si subiective:
- pana in 100 km/h 1,4 MPI nu are nici o sansa in fata niciunui diesel, nici macar 70 cp
- dupa 100 km/h si, MAI ALES, daca nu te inspaimanta sa schimbi la 4.000-4.500-5.000 rot/min, cel putin dieselul de 70 cp nu prea mai are el sanse in fata benzinarului;
- apropo de experienta mea, nu e bine sa faci depasiri cu 1,4 MPI decat pe plaja de turatie 3.500 - 5.000, ideal peste 4.000
*



dupa parerea mea nici in fata aluia de 65 nu are sanse


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:31
Forum Renault