Benzina sau Diesel
![]() ![]() ![]() |
Benzina sau Diesel
IRONICK |
![]()
Post
#91
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
Cyrusmddd |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(biosvn @ 27 Apr 2010, 20:28) salut! am condus 1,4 si nu mi-a placut delooooooooc am 1,5 si sunt incantat de masina asta iar cu pilitura ....... motorina de la omv sau petrom si motorul o sa fie intact daca bagati motorina de la colt' ... sau de la moldoveni ......... face si pilitura Ce sa-ti povestesc ?!!! Tractoru tau de 1.5 va scoate flacari ?!!! Hai ma lesi, da ma lesi. Vei fi incantat, ce sa-ti povestesc, m-ai spart |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
pyngi |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 November 07 From: Tg-Mures ![]() |
Neaparat benzinar si neaparat 1.4 Ambiance cu subufer si folie pe geamuri. De ce? Pentru ca consuma putin, merge bine si nu face pilitura ca jafurile alea de dci-uri. Multumiti fratii mei frustrati?
PS: GPL neaparat! |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM dCI 85 CP
2008 236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
GorG0 |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 09 ![]() |
Daca nu sunteti convinsi de faza cu diesel-ul, va invit pe youtube si cautati fifth gear si gasiti o comparatie intre un mondeo pe motorina si unul pe benzina. Benzina iese mai ieftina si dupa aproape 60 000 de mile care inseamna undeva la 100 000 mii de km
|
--------------------
Dacia
1300
1976
- BV-06-VYN
|
|
slider2 |
![]()
Post
#96
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
da sunt de acord cu tine, dar la aia oricat ar fi traficul de aglomerat tot nu e ca la noi, plus ca ei au facut acele calcule in functie de consumul mixt, dat de producator... ori asta nu este intotdeauna valabil...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#97
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(pyngi @ 29 Apr 2010, 18:25) Neaparat benzinar si neaparat 1.4 Ambiance cu subufer si folie pe geamuri. De ce? Pentru ca consuma putin, merge bine si nu face pilitura ca jafurile alea de dci-uri. Multumiti fratii mei frustrati? PS: GPL neaparat! Stai cu bomba in spate si cand te-a pleznit unu doamne fereste faci bau instant , asa a patit unu cu un 1300 la autopeni anu trecut. E cu dus si intors gpl cat dai pe gpl e echivalentul la benzen la nr. de km parcursi deci cu alte cuvinte tot un drac. Daca stai sa te gandesti aoleu face pilitura dci-ul sau mai stiu eu ce mai bine nu-ti mai iei masina oricum o masina mai mult de 5-10 ani nu se tine si se stie ca investitia in masina e o investitie proasta. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
stai linistit ca nu face BAU ,tu ai fost impotriva gazului de la inceput
calculat la bani ai o masina disel si nu mai ai dureri de cap si in plus ai revizii de benzina , la gaz conform cartii dupa mine GPL-ul mai sigur decit cu benzina , la otopeni aia a luat foc de la benzina nu de la gaz daca lua foc de la gaz flacara era altfel , la sfirsitul filmuletului ia foc gazul dar nu explodeaza, instalatiile au supape in asa fel incit daca presiunea creste este eliberat gazul This post has been edited by bygy007: 4 May 2010, 21:47 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
GorG0 |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 09 ![]() |
Consumurile erau cele emise de producatori, dar daca vrei sa fiu al naibii spre exemplu o revista italiana a facut un test pe mai multe masini, si la un diesel de la BMW a iesit consumul cu pana la 40% mai mult decat cel din carte. Si daca eu stau sa ma gandesc cum ai zis tu ca o masina nu se tine mai mult de 5-10 ani, tu daca faci cam 20-30 de mii de km pe an, tu de abea atunci iti scoti banii pe diesel, eu plec deja cu avantaj de 1200 de euro, plus ca tu cand iti iei masina platesti impozit si etc si asigurare, care la un 1,4 e mai mic decat la iun 1,5. bine aici diferenta nu e prea mare, dar la VW este mare, in 2.0 tdi 110CP e cat un 1,6 benzina 115 CP. Acolo din start esti in dezavantaj, si nu imi povesti mie ca e cea mai buna solutie motorina. Etanolul e cea mai buna, insa nu e infrastructura pentru furnizori ca sa distribuie asa ceva si mult inainte de asta sa o produca. Etanolul e si mai ieftin, iti da pana la 20% cai in plus fata de benzinarul echivalent. Si daca ar fi infrastructura, ar fi si mai ieftin. Apropo, am doua intrebari pentru tine: Cine a facut motorul Diesel? Si a doua: Pe ce era facut sa functioneze?
|
--------------------
Dacia
1300
1976
- BV-06-VYN
|
|
C@talin |
![]()
Post
#100
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
terminati cu bombele pe roti la gpl,ca nu e asa
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
slider2 |
![]()
Post
#101
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
n-am inteles exact daca tu cu mine te contrazici, dar daca este asa, nu prea are rost ca suntem amandoi de aceeasi parte a baricadei, adica fani motoare otto. si asta in ciuda masinii pe care o am la semnatura. chiar daca sunt fan motoare alimentate cu benzina, asta nu ma impiedica sa fiu obiectiv, si sa vad atat plusurile cat si minusurile in ambele situatii
QUOTE(GorG0 @ 5 May 2010, 15:08) Consumurile erau cele emise de producatori, dar daca vrei sa fiu al naibii spre exemplu o revista italiana a facut un test pe mai multe masini, si la un diesel de la BMW a iesit consumul cu pana la 40% mai mult decat cel din carte. motoarele diesel de bmw sunt facute in primul rand sa fie pe cat sportiv posibil, si apoi pe cat de economice se poate. plus ca mai depinde si de cum s-a condus masina. in general la test drive, jurnalistii auto nu prea menajeaza modelul supus evaluarii. Si daca eu stau sa ma gandesc cum ai zis tu ca o masina nu se tine mai mult de 5-10 ani, tu daca faci cam 20-30 de mii de km pe an (gresit. in general un sofer normal nu prea sare de 15.000km/an), tu de abea atunci iti scoti banii pe diesel, eu plec deja cu avantaj de 1200 de euro, plus ca tu cand iti iei masina platesti impozit si etc si asigurare, care la un 1,4 e mai mic decat la iun 1,5. bine aici diferenta nu e prea mare, aici este diferenta doar la casco, la care se ia in calcul valoare de nou a masinii, si cum modelele dotate cu motor diesel sunt mai scumpe, rezulta o prima de asigurare anuala mai mare. la rca si impozit conteaza cilindreea, ori aici intre categoriile expuse de tine 1201 - 1400cmc si 1401 - 1600cmc, diferentele sunt de maxim 50ron/an. dar la VW este mare, in 2.0 tdi 110CP e cat un 1,6 benzina 115 CP (vezi ca si vw are de curand motoare diesel de cilindree mica, adica 1.2tdi 75cp si 1.6tdi 90/105cp). Acolo din start esti in dezavantaj, si nu imi povesti mie ca e cea mai buna solutie motorina. Etanolul e cea mai buna, insa nu e infrastructura pentru furnizori ca sa distribuie asa ceva si mult inainte de asta sa o produca. Etanolul e si mai ieftin, iti da pana la 20% cai in plus fata de benzinarul echivalent (dar si un consum mai mare). Si daca ar fi infrastructura, ar fi si mai ieftin (exista in Suedia). Apropo, am doua intrebari pentru tine: Cine a facut motorul Diesel? (Rudolf Diesel) Si a doua: Pe ce era facut sa functioneze? (nu stiu) si mai este o chestie pe care tu nu ai luat-o in considerare. eu de exemplu am luat masina din semnatura la mana a doua. aici diferenta de pret de achizitie nu exista, sau daca exista este foarte mica. inainte am avut un megane1 1.6 16v din 2000. singura diferenta de costuri in plus la focus ar fi casco, dar asta tine de anul de fabricatie. in rest meganeul consuma cam 7%, la stilul de mers al tatalui meu, iar focusul 5.5% (ambele consumuri sunt la viteze medii identice, respectiv 33km/h). cu meganeul tata mergea cam 19.000km/an, de cand cu focusul a mers in 2 luni 5000km, ceea ce s-ar traduce in 30.000km/an. nu ma intelege gresit, "sufletul" meu plange dupa benzinar, dar buzunarul nu... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
GorG0 |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 09 ![]() |
eu vorbeam de masini noi, nici nu stau de vorba cu cineva care nu intelege ce diesel fara turbo e mort, mai bine merg pe jos. Recunosc ca imi place si mie cuplul, imi place ca nu consuma mult, dar mai bine prefer benzina, cu tot cu consumul ala "enorm", macar daca aveam de la un v6 in sus ca mai zic ca e costisitor. Eu umblu in dacia mea de 34 de ani, tata in loganul lui, si consumul meu e echivalentul colegului meu la o laguna 2.0 turbo de 170 de cai...., nu ma plang ca pentru cat imi trebuie mie ....., merge, oricum e masina mai buna ca loganul dupa parerea mea. E groaznic la cutie, si daca e sa imi iau masina, ma duc la fiat si imi iau un bravo cu motor de 1.4 turbo de 150 de cai. Manca mai putin ca loganul 1.4 mpi. E o alternativa second pe diesel, insa eu sunt cam circumspect cu cele second. Dar raman la cele noi. Si tot benzina o iau. Restul sa isi cumpere altceva, eu am benzina, bicicleta, si poate voi avea si o motocicleta, care merge 6 luni pe an, si benzinaru celalalte 6. Daca as face naveta cu sotia sa zicem bacau bucuresti zilnic, te inteleg, dar fiecare are o alta conceptie. Oricum daca ma mai supara cineva cu diesel....., ii dau foc cu benzina, ca pana imi da el cu motorina lui
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976
- BV-06-VYN
|
|
slider2 |
![]()
Post
#103
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nu prea am inteles ce ai vrut sa zici, sincer... vezi ca 1.4tjet de la fiat, nu consuma mai putin ca loganul 1.4mpi. nu te mai uita la cifrele lor oficiale. intra pe forumul fiat si ai sa vezi acolo consumurile pe care le obtin proprietarii. sunt de acord ca este cea mai bun alegere pentru ca din punct de vedere al consumului este aproape identic la toate variantele pe benzina de pe bravo. (si eu mi-as lua bravo, pentru ca imi place foarte mult
![]() ![]() si n-am mai inteles o chestie, care este masina mai buna ca loganul?? laguna aia 2.0T?? total de acord, dar consuma mai mult... This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 15:28 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta vroiam si eu sa intreb... pentru ca am ramas cu impresia ca ar considera berlina de 34 ani mai buna decat Loganul. Cu privire la Fiat pot spune ca am cochetat un timp cu ideea de a lua un Bravo sau un GP dar vizita pe forumul marcii m-a linistit instantaneu.
On topic... Din punct de vedere financiar benzina + gpl este mai avantajos decat diesel. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Fiecare cioara isi lauda puiul. (fara sensuri de discriminare, etc).
Parerea mea: Daca nu te grabesti sa ajungi la destinatie, e OK si benzinarul (ideal e sa nu ai pante de urcat). Daca folosesti si aer conditionat trebuie sa te inarmezi cu rabdare pentru ca depasirile vor fi un calvar. In oras e OK pentru ca folosesti treptele 2 si 3, dar in afara localitatilor e crunt! Mie imi place mai mult diesel-ul pentru ca la drum intins nu mestec in cutia de viteze ca in ceaunul cu mamaliga. Rar schimb in treapta 4 pentru o depasire "la limita". Folosirea aerului conditionat nu inseamna "uciderea" motorului ca la benzina, cu un diesel poti conduce aproape la fel ca atunci cand nu-l folosesti (aerul conditionat). |
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#106
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
din ce spui tu deduc ca ai condus doar benzinare de putere mica, si ca iti subturezi masina din dotare de o gasesc toate alea...
This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 19:09 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Nu ai dedus bine. Am condus si 1.4 si 1.6 si 1.6 16V. Motorizarea pe benzina de pe logan care merita e cea de 1.6 16V.
Pe toti va aud aici de subturat. Oare ce inseamna pentru voi subturat? De la ce turatie motorul nu mai e subturat? Ar trebui sa spuneti aici pentru ca unii cred ca trebuie sa mearga cu masina in 4000 rpm ca sa nu fie subturat. Pai sa fim seriosi ca zgomotul e prea mare, deja confortul scade foarte mult. Pe mine unul ma deranjeaza zgomotul produs de motor la turatii ridicate. Dieselul e mai greu de intretinut, dar ca si confort eu zic ca e peste benzina! Mai ales vara!!!!! A, si sa nu uit, slider, masina din semnatura e folosita in regim de 2000-3000 rpm, adica schimb treapta de viteza intre 2500 si 3000 rpm indiferent daca merg in oras sau in afara. This post has been edited by Mucifer: 6 May 2010, 20:51 |
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#108
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
un motor diesel este subturat atunci cand se merge sub turatia la care turbina intra turatie optima...
daca ai condus 1.6 16v, atunci de ce te vaiti de dealuri si chestii?? eu am fost pe transfagarasan cu un megane1 1.6 16v si cu un logan 1.6 16v, ambele cu aer conditionat pornit pe alocuri, si n-a trebuit sa chem un diesel sa ma traga sau sa ma impinga, si nici n-am omorat motorul... This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 20:53 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Da, exact cum spui, daca schimbi in 2300 rpm, urmatoarea treapta de viteza va porni de la 1800 rpm, exact momentul de cuplu maxim.
Mai citeste odata postul meu de mai sus, am spus clar ca singura care merita e 1.6 16V. Celelalte au probleme cu A/C-ul si cu pantele. This post has been edited by Mucifer: 6 May 2010, 20:55 |
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#110
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
atunci e bine. eu la focus am o cadere mai mare de rpm la schimbare in treapta superioara. adica trebuie sa schimb la 2700rpm, ca sa pic pe 1800rpm.
mai este si inca o chestie, chiar daca este diesel asta nu inseamna ca nu trebuie sa te duci spre 4000rpm in anumite depasiri... si chiar iti recomand sa mergi o bucata de drum cu cel putin 3500rpm, ca sa curati motorul... in primul post ai facut referire la motoarele otto in general, n-ai numit unele anume, si de aceea am zis faza cu 1.6 16v... This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 20:56 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Pai in oras nu prea ai unde sa mergi asa, dar in afara pana la 110 merg in treapta a 4-a si acolo ii dau a 5-a.
|
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#112
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
la drum lung ma refeream... si nu sa schimbi la turatie mai mare, ci sa mergi constant asa (cel putin 3500rpm) cativa km... ca sa scapi de calamina...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
GorG0 |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 09 ![]() |
eu vorbesc de cifrele oficiale pentru ca alea sunt mai aproape de adevar, ca depinde si cum conduci si tu, eu nu stau prea mult pe forumuri, atat ca m-am bagat in discutia asta diesel sau benzina, vroiam sa zic ca sunt multe solutii altele decat diesel, si producatorii si statul incurajeaza sa cumperi prin reducerea taxelor ca de e diesel si polueaza mai putin pe km si ca producatorii echivaleaza puterea de la diesel cu cea de benzina la o aceeasi cilindree, dar cu asa zisul avantaj de consum mic. Asta e doar o chestie de vanzare...., ca iau mai mult de pe pielea ta...., ca daca ar investi si in eficienta mai mare a benzinei...., si nu ar fi figuri ca: hai sa salvam planeta.... . Nu mai comentez, eu vreau sa ajung repede undeva daca ma grabesc, si la ce diferenta e nu ma doare pe mine capul...., pe cine doare..., sa isi ia un diesel ca poate ii trece
|
--------------------
Dacia
1300
1976
- BV-06-VYN
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#114
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#115
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 6 May 2010, 20:02) Daca folosesti si aer conditionat trebuie sa te inarmezi cu rabdare pentru ca depasirile vor fi un calvar. In oras e OK pentru ca folosesti treptele 2 si 3, dar in afara localitatilor e crunt! ] pai treapta a 3-a merge foarte bine si in afara ![]() This post has been edited by ArtVandelay: 6 May 2010, 21:06 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Mucifer |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Bobo, nu stiu cat e de groasa treaba iarna. In Timisoara au fost temperaturi de pana la -25 grade C si masina a pornit fara ajutoare. Daca ai acumulatorul in stare buna si motorina OK nu ai probleme.
ArtVandalay, sunt de acord ca poti sa mergi in treapta a 3-a pana la viteza aia, problema e ca iti trebuie ceva drum ca sa depasesti, ma refer la faptul ca AC-ul ia mult din puterea motorului si parca te rogi de ea sa se accelereze. E parerea mea, nu stiu daca ai incercat cu un diesel sa depasesti cu AC on si apoi sa vezi cu un benzinar, eu am facut testul asta si m-am convins. |
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#117
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
daca apesi acceleratie pana in podea, ac-ul se decupleaza singur...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
biosvn |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 April 10 ![]() |
rahat - cui sa fac reclama
am masina de 1 an - 30 000 km si sunt perfect multumit de ia cumnat cu dci de 100.000 km - nici o problema dar a pus motorina doar de la mol vecin dci 60.000 km nici o problema iar ca putere sa fim seriosi bate la fund la orice ora 1,4 benzina cu 1,6 e alta treaba dar si consumul se duuuuuuce pe cand la 1,5 dci 5,7 cand o forjezi si scimbi doar pe la 3000 (ceea ce am inteles de la producator ca e ok pentru motor) repet daca pui motoriona de la coltu' strazii .............. |
--------------------
Dacia
Logan
2009 / Preferance - 1,5 dci
|
|
tribunul |
![]()
Post
#119
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Eu am 5 vecini cu dci-uri si se plang toata ziua, ba de una ba de alta, ultima data se plangeau de stergatoare si de usa de sofer
In schimb vecinii cu benzinare sunt foarte linistiti, nici apa de la stergatoare n-au schimbat-o. This post has been edited by tribunul: 10 May 2010, 13:34 |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
aditab |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru cu titlu personalizat Group: Members Posts: 42 Joined: 17 August 05 From: Brașov ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 6 May 2010, 21:04) Bine zis mai ales vara, ca iarna-i cam groasa treaba, mai ales cum a fost iarna asta... Te descurci si cu 1,4 daca schimbi cum trebuie chiar si cu AC pornit. Și eu sunt de părere că ceea ce se află între volan și tetieră potențează (sau nu) materialul tehnic. Am condus câțiva ani un Tico cu AC și era o adevărată plăcere să depășesc la deal coloana de mașini pe Posada - cu o singură condiție: să fi fost singur în mașină. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 - Ambition Honi soit qui mal y pense!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:57 |