DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina sau Diesel

IRONICK
post 28 Apr 2010, 14:52
Post #91


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(biosvn @ 27 Apr 2010, 20:28)
salut!
am condus 1,4 si nu mi-a placut delooooooooc
am 1,5 si sunt incantat de masina asta
iar cu pilitura .......
motorina de la omv sau petrom si motorul o sa fie intact
daca bagati motorina de la colt' ... sau de la moldoveni ......... face si pilitura
*




QUOTE(slider2 @ 27 Apr 2010, 20:34)
se vede ca esti incepator...
Se vede ca este un troll de la Dacia care a intrat sa faca reclama la diesel.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cyrusmddd
post 28 Apr 2010, 19:12
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 21 March 07
From: Sibiu




QUOTE(biosvn @ 27 Apr 2010, 20:28)
salut!
am condus 1,4 si nu mi-a placut delooooooooc
am 1,5 si sunt incantat de masina asta
iar cu pilitura .......
motorina de la omv sau petrom si motorul o sa fie intact
daca bagati motorina de la colt' ... sau de la moldoveni ......... face si pilitura
*


Ce sa-ti povestesc ?!!! Tractoru tau de 1.5 va scoate flacari ?!!! Hai ma lesi, da ma lesi. Vei fi incantat, ce sa-ti povestesc, m-ai spart


--------------------
Dacia Logan 2005 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pyngi
post 29 Apr 2010, 17:25
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 November 07
From: Tg-Mures




Neaparat benzinar si neaparat 1.4 Ambiance cu subufer si folie pe geamuri. De ce? Pentru ca consuma putin, merge bine si nu face pilitura ca jafurile alea de dci-uri. Multumiti fratii mei frustrati?
PS: GPL neaparat!


--------------------
Dacia Logan Kiss FM dCI 85 CP 2008
236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cyrusmddd
post 30 Apr 2010, 12:08
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 21 March 07
From: Sibiu




tongue.gif . Au iesit tractoarele pe camp


--------------------
Dacia Logan 2005 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GorG0
post 4 May 2010, 15:28
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 11 September 09




Daca nu sunteti convinsi de faza cu diesel-ul, va invit pe youtube si cautati fifth gear si gasiti o comparatie intre un mondeo pe motorina si unul pe benzina. Benzina iese mai ieftina si dupa aproape 60 000 de mile care inseamna undeva la 100 000 mii de km


--------------------
Dacia 1300 1976 - BV-06-VYN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 May 2010, 15:31
Post #96


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




da sunt de acord cu tine, dar la aia oricat ar fi traficul de aglomerat tot nu e ca la noi, plus ca ei au facut acele calcule in functie de consumul mixt, dat de producator... ori asta nu este intotdeauna valabil...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 May 2010, 17:07
Post #97


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(pyngi @ 29 Apr 2010, 18:25)
Neaparat benzinar si neaparat 1.4 Ambiance cu subufer si folie pe geamuri. De ce? Pentru ca consuma putin, merge bine si nu face pilitura ca jafurile alea de dci-uri. Multumiti fratii mei frustrati?
PS: GPL neaparat!
*


Stai cu bomba in spate si cand te-a pleznit unu doamne fereste faci bau instant , asa a patit unu cu un 1300 la autopeni anu trecut.
E cu dus si intors gpl cat dai pe gpl e echivalentul la benzen la nr. de km parcursi deci cu alte cuvinte tot un drac.
Daca stai sa te gandesti aoleu face pilitura dci-ul sau mai stiu eu ce mai bine nu-ti mai iei masina oricum o masina mai mult de 5-10 ani nu se tine si se stie ca investitia in masina e o investitie proasta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 May 2010, 21:46
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




stai linistit ca nu face BAU ,tu ai fost impotriva gazului de la inceput
calculat la bani ai o masina disel si nu mai ai dureri de cap si in plus ai revizii de benzina , la gaz conform cartii
dupa mine GPL-ul mai sigur decit cu benzina , la otopeni aia a luat foc de la benzina nu de la gaz daca lua foc de la gaz flacara era altfel , la sfirsitul filmuletului ia foc gazul dar nu explodeaza, instalatiile au supape in asa fel incit daca presiunea creste este eliberat gazul

This post has been edited by bygy007: 4 May 2010, 21:47


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GorG0
post 5 May 2010, 15:08
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 11 September 09




Consumurile erau cele emise de producatori, dar daca vrei sa fiu al naibii spre exemplu o revista italiana a facut un test pe mai multe masini, si la un diesel de la BMW a iesit consumul cu pana la 40% mai mult decat cel din carte. Si daca eu stau sa ma gandesc cum ai zis tu ca o masina nu se tine mai mult de 5-10 ani, tu daca faci cam 20-30 de mii de km pe an, tu de abea atunci iti scoti banii pe diesel, eu plec deja cu avantaj de 1200 de euro, plus ca tu cand iti iei masina platesti impozit si etc si asigurare, care la un 1,4 e mai mic decat la iun 1,5. bine aici diferenta nu e prea mare, dar la VW este mare, in 2.0 tdi 110CP e cat un 1,6 benzina 115 CP. Acolo din start esti in dezavantaj, si nu imi povesti mie ca e cea mai buna solutie motorina. Etanolul e cea mai buna, insa nu e infrastructura pentru furnizori ca sa distribuie asa ceva si mult inainte de asta sa o produca. Etanolul e si mai ieftin, iti da pana la 20% cai in plus fata de benzinarul echivalent. Si daca ar fi infrastructura, ar fi si mai ieftin. Apropo, am doua intrebari pentru tine: Cine a facut motorul Diesel? Si a doua: Pe ce era facut sa functioneze?


--------------------
Dacia 1300 1976 - BV-06-VYN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 5 May 2010, 16:13
Post #100


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




terminati cu bombele pe roti la gpl,ca nu e asa wink.gif,pana si buteliile depropan au valvedepresiune sa nu bubuie,doar elibereaza gazu incet,incet cand se depasesteo anumita presiune inrecipient.fara explozii


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 5 May 2010, 17:52
Post #101


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




n-am inteles exact daca tu cu mine te contrazici, dar daca este asa, nu prea are rost ca suntem amandoi de aceeasi parte a baricadei, adica fani motoare otto. si asta in ciuda masinii pe care o am la semnatura. chiar daca sunt fan motoare alimentate cu benzina, asta nu ma impiedica sa fiu obiectiv, si sa vad atat plusurile cat si minusurile in ambele situatii

QUOTE(GorG0 @ 5 May 2010, 15:08)
Consumurile erau cele emise de producatori, dar daca vrei sa fiu al naibii spre exemplu o revista italiana a facut un test pe mai multe masini, si la un diesel de la BMW a iesit consumul cu pana la 40% mai mult decat cel din carte.

motoarele diesel de bmw sunt facute in primul rand sa fie pe cat sportiv posibil, si apoi pe cat de economice se poate. plus ca mai depinde si de cum s-a condus masina. in general la test drive, jurnalistii auto nu prea menajeaza modelul supus evaluarii.

Si daca eu stau sa ma gandesc cum ai zis tu ca o masina nu se tine mai mult de 5-10 ani, tu daca faci cam 20-30 de mii de km pe an (gresit. in general un sofer normal nu prea sare de 15.000km/an), tu de abea atunci iti scoti banii pe diesel, eu plec deja cu avantaj de 1200 de euro, plus ca tu cand iti iei masina platesti impozit si etc si asigurare, care la un 1,4 e mai mic decat la iun 1,5.
bine aici diferenta nu e prea mare,

aici este diferenta doar la casco, la care se ia in calcul valoare de nou a masinii, si cum modelele dotate cu motor diesel sunt mai scumpe, rezulta o prima de asigurare anuala mai mare. la rca si impozit conteaza cilindreea, ori aici intre categoriile expuse de tine 1201 - 1400cmc si 1401 - 1600cmc, diferentele sunt de maxim 50ron/an.

dar la VW este mare, in 2.0 tdi 110CP e cat un 1,6 benzina 115 CP (vezi ca si vw are de curand motoare diesel de cilindree mica, adica 1.2tdi 75cp si 1.6tdi 90/105cp). Acolo din start esti in dezavantaj, si nu imi povesti mie ca e cea mai buna solutie motorina. Etanolul e cea mai buna, insa nu e infrastructura pentru furnizori ca sa distribuie asa ceva si mult inainte de asta sa o produca. Etanolul e si mai ieftin, iti da pana la 20% cai in plus fata de benzinarul echivalent (dar si un consum mai mare). Si daca ar fi infrastructura, ar fi si mai ieftin (exista in Suedia). Apropo, am doua intrebari pentru tine: Cine a facut motorul Diesel? (Rudolf Diesel) Si a doua: Pe ce era facut sa functioneze? (nu stiu)
*



si mai este o chestie pe care tu nu ai luat-o in considerare. eu de exemplu am luat masina din semnatura la mana a doua. aici diferenta de pret de achizitie nu exista, sau daca exista este foarte mica. inainte am avut un megane1 1.6 16v din 2000. singura diferenta de costuri in plus la focus ar fi casco, dar asta tine de anul de fabricatie. in rest meganeul consuma cam 7%, la stilul de mers al tatalui meu, iar focusul 5.5% (ambele consumuri sunt la viteze medii identice, respectiv 33km/h). cu meganeul tata mergea cam 19.000km/an, de cand cu focusul a mers in 2 luni 5000km, ceea ce s-ar traduce in 30.000km/an.
nu ma intelege gresit, "sufletul" meu plange dupa benzinar, dar buzunarul nu...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GorG0
post 6 May 2010, 10:12
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 11 September 09




eu vorbeam de masini noi, nici nu stau de vorba cu cineva care nu intelege ce diesel fara turbo e mort, mai bine merg pe jos. Recunosc ca imi place si mie cuplul, imi place ca nu consuma mult, dar mai bine prefer benzina, cu tot cu consumul ala "enorm", macar daca aveam de la un v6 in sus ca mai zic ca e costisitor. Eu umblu in dacia mea de 34 de ani, tata in loganul lui, si consumul meu e echivalentul colegului meu la o laguna 2.0 turbo de 170 de cai...., nu ma plang ca pentru cat imi trebuie mie ....., merge, oricum e masina mai buna ca loganul dupa parerea mea. E groaznic la cutie, si daca e sa imi iau masina, ma duc la fiat si imi iau un bravo cu motor de 1.4 turbo de 150 de cai. Manca mai putin ca loganul 1.4 mpi. E o alternativa second pe diesel, insa eu sunt cam circumspect cu cele second. Dar raman la cele noi. Si tot benzina o iau. Restul sa isi cumpere altceva, eu am benzina, bicicleta, si poate voi avea si o motocicleta, care merge 6 luni pe an, si benzinaru celalalte 6. Daca as face naveta cu sotia sa zicem bacau bucuresti zilnic, te inteleg, dar fiecare are o alta conceptie. Oricum daca ma mai supara cineva cu diesel....., ii dau foc cu benzina, ca pana imi da el cu motorina lui tongue.gif (acum glumesc). Eu doar cred ca are mai multa logica sa ai alternative, decat sa te plantezi in ceva. O zi frumoasa!


--------------------
Dacia 1300 1976 - BV-06-VYN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 6 May 2010, 10:24
Post #103


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




nu prea am inteles ce ai vrut sa zici, sincer... vezi ca 1.4tjet de la fiat, nu consuma mai putin ca loganul 1.4mpi. nu te mai uita la cifrele lor oficiale. intra pe forumul fiat si ai sa vezi acolo consumurile pe care le obtin proprietarii. sunt de acord ca este cea mai bun alegere pentru ca din punct de vedere al consumului este aproape identic la toate variantele pe benzina de pe bravo. (si eu mi-as lua bravo, pentru ca imi place foarte mult wub.gif, tot 1.4tjet icon_mrgreen.gif )

si n-am mai inteles o chestie, care este masina mai buna ca loganul?? laguna aia 2.0T?? total de acord, dar consuma mai mult...

This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 15:28


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 6 May 2010, 12:10
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asta vroiam si eu sa intreb... pentru ca am ramas cu impresia ca ar considera berlina de 34 ani mai buna decat Loganul. Cu privire la Fiat pot spune ca am cochetat un timp cu ideea de a lua un Bravo sau un GP dar vizita pe forumul marcii m-a linistit instantaneu.
On topic... Din punct de vedere financiar benzina + gpl este mai avantajos decat diesel.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 6 May 2010, 19:02
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Fiecare cioara isi lauda puiul. (fara sensuri de discriminare, etc).

Parerea mea:

Daca nu te grabesti sa ajungi la destinatie, e OK si benzinarul (ideal e sa nu ai pante de urcat).
Daca folosesti si aer conditionat trebuie sa te inarmezi cu rabdare pentru ca depasirile vor fi un calvar. In oras e OK pentru ca folosesti treptele 2 si 3, dar in afara localitatilor e crunt!
Mie imi place mai mult diesel-ul pentru ca la drum intins nu mestec in cutia de viteze ca in ceaunul cu mamaliga. Rar schimb in treapta 4 pentru o depasire "la limita". Folosirea aerului conditionat nu inseamna "uciderea" motorului ca la benzina, cu un diesel poti conduce aproape la fel ca atunci cand nu-l folosesti (aerul conditionat).





--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 6 May 2010, 19:03
Post #106


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




din ce spui tu deduc ca ai condus doar benzinare de putere mica, si ca iti subturezi masina din dotare de o gasesc toate alea...

This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 19:09


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 6 May 2010, 20:49
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Nu ai dedus bine. Am condus si 1.4 si 1.6 si 1.6 16V. Motorizarea pe benzina de pe logan care merita e cea de 1.6 16V.
Pe toti va aud aici de subturat. Oare ce inseamna pentru voi subturat? De la ce turatie motorul nu mai e subturat? Ar trebui sa spuneti aici pentru ca unii cred ca trebuie sa mearga cu masina in 4000 rpm ca sa nu fie subturat. Pai sa fim seriosi ca zgomotul e prea mare, deja confortul scade foarte mult. Pe mine unul ma deranjeaza zgomotul produs de motor la turatii ridicate.
Dieselul e mai greu de intretinut, dar ca si confort eu zic ca e peste benzina! Mai ales vara!!!!!

A, si sa nu uit, slider, masina din semnatura e folosita in regim de 2000-3000 rpm, adica schimb treapta de viteza intre 2500 si 3000 rpm indiferent daca merg in oras sau in afara.

This post has been edited by Mucifer: 6 May 2010, 20:51


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 6 May 2010, 20:51
Post #108


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




un motor diesel este subturat atunci cand se merge sub turatia la care turbina intra turatie optima...

daca ai condus 1.6 16v, atunci de ce te vaiti de dealuri si chestii?? eu am fost pe transfagarasan cu un megane1 1.6 16v si cu un logan 1.6 16v, ambele cu aer conditionat pornit pe alocuri, si n-a trebuit sa chem un diesel sa ma traga sau sa ma impinga, si nici n-am omorat motorul...

This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 20:53


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 6 May 2010, 20:53
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Da, exact cum spui, daca schimbi in 2300 rpm, urmatoarea treapta de viteza va porni de la 1800 rpm, exact momentul de cuplu maxim.

Mai citeste odata postul meu de mai sus, am spus clar ca singura care merita e 1.6 16V. Celelalte au probleme cu A/C-ul si cu pantele.



This post has been edited by Mucifer: 6 May 2010, 20:55


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 6 May 2010, 20:56
Post #110


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




atunci e bine. eu la focus am o cadere mai mare de rpm la schimbare in treapta superioara. adica trebuie sa schimb la 2700rpm, ca sa pic pe 1800rpm.
mai este si inca o chestie, chiar daca este diesel asta nu inseamna ca nu trebuie sa te duci spre 4000rpm in anumite depasiri... si chiar iti recomand sa mergi o bucata de drum cu cel putin 3500rpm, ca sa curati motorul...

in primul post ai facut referire la motoarele otto in general, n-ai numit unele anume, si de aceea am zis faza cu 1.6 16v...

This post has been edited by slider2: 6 May 2010, 20:56


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 6 May 2010, 20:58
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Pai in oras nu prea ai unde sa mergi asa, dar in afara pana la 110 merg in treapta a 4-a si acolo ii dau a 5-a.


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 6 May 2010, 20:59
Post #112


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




la drum lung ma refeream... si nu sa schimbi la turatie mai mare, ci sa mergi constant asa (cel putin 3500rpm) cativa km... ca sa scapi de calamina...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GorG0
post 6 May 2010, 21:04
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 11 September 09




eu vorbesc de cifrele oficiale pentru ca alea sunt mai aproape de adevar, ca depinde si cum conduci si tu, eu nu stau prea mult pe forumuri, atat ca m-am bagat in discutia asta diesel sau benzina, vroiam sa zic ca sunt multe solutii altele decat diesel, si producatorii si statul incurajeaza sa cumperi prin reducerea taxelor ca de e diesel si polueaza mai putin pe km si ca producatorii echivaleaza puterea de la diesel cu cea de benzina la o aceeasi cilindree, dar cu asa zisul avantaj de consum mic. Asta e doar o chestie de vanzare...., ca iau mai mult de pe pielea ta...., ca daca ar investi si in eficienta mai mare a benzinei...., si nu ar fi figuri ca: hai sa salvam planeta.... . Nu mai comentez, eu vreau sa ajung repede undeva daca ma grabesc, si la ce diferenta e nu ma doare pe mine capul...., pe cine doare..., sa isi ia un diesel ca poate ii trece


--------------------
Dacia 1300 1976 - BV-06-VYN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 6 May 2010, 21:04
Post #114


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(Mucifer @ 6 May 2010, 21:49)
Dieselul e mai greu de intretinut, dar ca si confort eu zic ca e peste benzina! Mai ales vara!!!!!
*


Bine zis mai ales vara, ca iarna-i cam groasa treaba, mai ales cum a fost iarna asta...
Te descurci si cu 1,4 daca schimbi cum trebuie chiar si cu AC pornit.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 6 May 2010, 21:05
Post #115


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(Mucifer @ 6 May 2010, 20:02)
Daca folosesti si aer conditionat trebuie sa te inarmezi cu rabdare pentru ca depasirile vor fi un calvar. In oras e OK pentru ca folosesti treptele 2 si 3, dar in afara localitatilor e crunt!
]


pai treapta a 3-a merge foarte bine si in afara smile.gif de la 70 kmh pana la 120 ai un interval foarte mare sa depasesti

This post has been edited by ArtVandelay: 6 May 2010, 21:06


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 7 May 2010, 08:33
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Bobo, nu stiu cat e de groasa treaba iarna. In Timisoara au fost temperaturi de pana la -25 grade C si masina a pornit fara ajutoare. Daca ai acumulatorul in stare buna si motorina OK nu ai probleme.

ArtVandalay, sunt de acord ca poti sa mergi in treapta a 3-a pana la viteza aia, problema e ca iti trebuie ceva drum ca sa depasesti, ma refer la faptul ca AC-ul ia mult din puterea motorului si parca te rogi de ea sa se accelereze. E parerea mea, nu stiu daca ai incercat cu un diesel sa depasesti cu AC on si apoi sa vezi cu un benzinar, eu am facut testul asta si m-am convins.


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 7 May 2010, 09:13
Post #117


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




daca apesi acceleratie pana in podea, ac-ul se decupleaza singur...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biosvn
post 10 May 2010, 13:12
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 April 10




rahat - cui sa fac reclama
am masina de 1 an - 30 000 km si sunt perfect multumit de ia
cumnat cu dci de 100.000 km - nici o problema dar a pus motorina doar de la mol
vecin dci 60.000 km nici o problema
iar ca putere sa fim seriosi bate la fund la orice ora 1,4 benzina
cu 1,6 e alta treaba dar si consumul se duuuuuuce
pe cand la 1,5 dci 5,7 cand o forjezi si scimbi doar pe la 3000 (ceea ce am inteles de la producator ca e ok pentru motor)
repet daca pui motoriona de la coltu' strazii ..............


--------------------
Dacia Logan 2009 / Preferance - 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 10 May 2010, 13:23
Post #119


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Eu am 5 vecini cu dci-uri si se plang toata ziua, ba de una ba de alta, ultima data se plangeau de stergatoare si de usa de sofer
In schimb vecinii cu benzinare sunt foarte linistiti, nici apa de la stergatoare n-au schimbat-o.

This post has been edited by tribunul: 10 May 2010, 13:34


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditab
post 10 May 2010, 14:11
Post #120


Membru cu titlu personalizat


Group: Members
Posts: 42
Joined: 17 August 05
From: Brașov




QUOTE(bobo77 @ 6 May 2010, 21:04)
Bine zis mai ales vara, ca iarna-i cam groasa treaba, mai ales cum a fost iarna asta...
Te descurci si cu 1,4 daca schimbi cum trebuie chiar si cu AC pornit.
*


Și eu sunt de părere că ceea ce se află între volan și tetieră potențează (sau nu) materialul tehnic.
Am condus câțiva ani un Tico cu AC și era o adevărată plăcere să depășesc la deal coloana de mașini pe Posada - cu o singură condiție: să fi fost singur în mașină. biggrin.gif Dar pe atunci erau mai multe porțiuni de drum cu linie întreruptă și nici nu prea dădeai de poliție (hmmm, mă rog, aveam și mai mulți gărgăuni în cap). Și nici nu există comparație între un motoraș de flex și un 1,4 MPI radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 - Ambition
Honi soit qui mal y pense!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 19:57
Forum Renault