Benzina sau Diesel
![]() ![]() ![]() |
Benzina sau Diesel
IRONICK |
![]()
Post
#121
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#122
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Nu stiu cum trage 1.5 dci-ul de 70 cp in depasiri dar am avut ocazia sa fac un fel de intrecere involuntara cu unul, cred ca amandoi ne grabeam, si s-a plafonat destul de repede tocmai unde trebuia sa fie mai potent, adica la urcarea unui deal. Accept orice fel de argumente dar asta cu bate la fund orice 1,4 ca putere nu-l inghit. Mai ales ca are mai putini..cp
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
tribunul |
![]()
Post
#124
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Da, da ai lui sunt nazdravani.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
slider2 |
![]()
Post
#125
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(biosvn @ 10 May 2010, 13:12) foja adevarata ce sa zic... QUOTE(Steel Tormentor @ 10 May 2010, 14:54) Nu stiu cum trage 1.5 dci-ul de 70 cp in depasiri dar am avut ocazia sa fac un fel de intrecere involuntara cu unul, cred ca amandoi ne grabeam, si s-a plafonat destul de repede tocmai unde trebuia sa fie mai potent, adica la urcarea unui deal. Accept orice fel de argumente dar asta cu bate la fund orice 1,4 ca putere nu-l inghit. Mai ales ca are mai putini..cp ![]() iti spun eu cu mana pe inima ca n-are nici o sansa dci-ul... dupa cum vezi in semnatura ma dau cu un diesel. are 90cp si 1350kg, deci nu-l pot compara cu fosta masina 1.6 16v 107cp si 1180kg. dar in schimb pot compara ultimele 2 masini ale unchiului meu. fosta adica 1.6 16v 110cp si 1350kg si actuala 1.6tdci 110cp si 1350kg. ghici cu care aveam mai mult curaj sa ma bag in depasiri... cu benzinara... in ciuda diferentei de vreo 90nm in ceea ce priveste cuplul motor, dieselul se plafoneaza repede... si la a mea si la cea a unchiului meu trage bine intre 2000 si 3500rpm, si cam gata... dupa se plafoneaza... benzinarul trage bine intre 3500 si 6500rpm.... dar daca esti unul (ca si tata) care la benzinar nu trecea de 3000rpm in nici o treapta de viteza, in nici un fel de situatie, exceptand ultima treapta de viteza... logic ca ti se pare ca este racheta dieselul... mi-e dor de benzinar, mai ales de fosta a mea, se ducea foarte misto fiind mai usoara... ![]() This post has been edited by slider2: 10 May 2010, 15:26 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#126
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
sambata m-am dat cu legacy boxer diesel, fain motor (nu caut nimic, doar ma laud)
This post has been edited by ArtVandelay: 10 May 2010, 16:59 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#127
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
cu motoarele diesel de cilindree mare, treaba este un pic diferita, dar la astea mai mici...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#128
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cu orice motor de cilindree decenta (2000 cmc sau mai mult) treaba e diferita, indiferent de carburant...
Din pacate viitorul se pare ca va insemna motorase din ce in ce mai mici, cu cifre umflate... Am vazut ce poate asa zis "potentul" 1.2 TSi... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Acu' hai sa fim seriosi, 1.8 i-VTEC de la Honda pe caroseria de Civic merge beton
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
slider2 |
![]()
Post
#130
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 10 May 2010, 17:52) pe ce caroserie?? ca mie si pe polo nu mi se pare un motor cu tenta mai sportiva cat de cat... un polo cantareste cam 1.2tone, poate chiar mai mult, iar 1.2tsi produce 105cp... nu mi se pare cine stie ce... nu m-as astepta la comportament sportiv... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#131
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
are cam acelasi raport cp/kg cu loganul 16v. si fac pariu ca loganul are reprize mai bune
![]() s-au axat toti producatorii pe noxe si consum, motoare mici cu puteri mari dar care lasa de dorit la placerea condusului.. This post has been edited by ArtVandelay: 10 May 2010, 21:49 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#132
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
din cifrele oficiale, reiese asa:
polo - masa 1088kg (2 usi - n-am gasit pentru cea in 4) - cp 105 (5000rpm) - nm 175 (1750 - 4100rpm) - 0-100km/h 10.4s - top speed 190km/h logan - masa 1172kg - cp 105 (5750rpm) - nm 148nm (3750rpm) - 0-100km/h 10.2s - top speed 183km/h sunt cam egale. acum depinde si cum sunt rapoartele cutiei de viteze, si care este masa adevarata a masinii, ca in general nu prea se potrivesc datele astea... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 6 May 2010, 20:02) Fiecare cioara isi lauda puiul. (fara sensuri de discriminare, etc). Parerea mea: Daca nu te grabesti sa ajungi la destinatie, e OK si benzinarul (ideal e sa nu ai pante de urcat). Daca folosesti si aer conditionat trebuie sa te inarmezi cu rabdare pentru ca depasirile vor fi un calvar. In oras e OK pentru ca folosesti treptele 2 si 3, dar in afara localitatilor e crunt! Mie imi place mai mult diesel-ul pentru ca la drum intins nu mestec in cutia de viteze ca in ceaunul cu mamaliga. Rar schimb in treapta 4 pentru o depasire "la limita". Folosirea aerului conditionat nu inseamna "uciderea" motorului ca la benzina, cu un diesel poti conduce aproape la fel ca atunci cand nu-l folosesti (aerul conditionat). Am urcat peste tot cu benzinarul 1,6 8v cu a/c cuplat si nu am sesizat vreo problema(nici in comparatie cu dci-uri pe care le-am intalnit...)... Am condus dci de 70cp si e ok, dar cu 1.6 8v se fac depasirile semnificativ mai rapid, chiar cu aerul pornit, cu conditia logica sa tratezi motorul pe benzina asa cum trebuie... Este valabil si in cazul lui 1.4...condus tot corect. Nici la benzina nu e nevoie de mestecat in cutie...Majoritatea problemelor, tot cu retrogadare la a 4-a le rezolvi.. Dieselul si benzina necesita stiluri putin diferite pentru rezultate optime... Iar la depasiri, datorita plajei mari de turatie in care trage bine si constant benzinarul are un mare avantaj(ma refer la motoare de capacitate relativ similara). Daca vorbim de consum la mers sportiv dieselul iese in avantaj, nimeni nu contesta asta. Dar la mers"legal" mai ales in extraurban diferentele de consum sunt relativ mici(pana la 100-110km/h scoti un 5,6 cu motorul pe benzina fara probleme). |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Benzinarul e OK daca mergi singur in masina, la greutate se simte iar daca mai pui si A/C trebuie sa mergi in 4-5k rpm ca sa fie OK. Ce vreau eu sa scot in evidenta e faptul ca fiecare foloseste masina cum are nevoie. Eu de obicei o am incarcata cu cel putin 2 persoane si protbagajul aproape plin. Atunci simti puterea dieselului, mergi la drum intins si aglomerat in tr V si nu ai probleme.
Nu-mi spuneti ca pe 1.4 mpi cu A/C pornit si 3 persoane in masina si cu portbagajul ocupat e simplu de mers la drum lung. Ca sa fim on-topic: daca mergi mai tot timpul gol si nu te grabesti, poti sa iei si benzinar, dar daca ai 1-2 persoane in masina si bagaje in portbagaj, diesel-ul ruleza. Paul, consum de 5,6 e MULT, eu daca nu depasesc 110 cu diesel-ul de 70 CP nu depasesc 4,6-4,7 consum. La 2-300km e putin, dar daca mergi mult cu el se simte consumul asta!!!! A, si sa nu uit, cei care nu ati condus si diesel-ul nu cred ca are rost sa va bagati in discutie, nu stiti comportamentul ambleor masini. Imi place ca unii zic ca au depasit la deal un diesel. Pai am depasit si eu X5 la deal, ca tipul nu mergea cu mai mult de 80 km/h dar asta nu inseamna ca am masina mai buna ![]() This post has been edited by Mucifer: 16 May 2010, 11:04 |
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#135
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 16 May 2010, 10:58) Benzinarul e OK daca mergi singur in masina, la greutate se simte iar daca mai pui si A/C trebuie sa mergi in 4-5k rpm ca sa fie OK. poate la 1.4mpi... si nu inteleg de ce ti se pare mult consumul dat de paul, cand el vorbeste de o motorizare cu vreo 17cp in plus fata de a ta. eu cu meganeul 1.6 16v, mai jos de 6.3% n-am scos, dar nici n-am mers la consum, tinand cont ca era vorba de un drum pana la mare. poate tie ti se pare mult, dar la 5 persoane in masina plus portbagaj full, autostrada 130km/h, restul cam 110km/h, ac sub 50% din drum, o masina cu 100kg mai grea ca un logan, si cu 50% mai multi cp (fata de dci 70cp), este foarte ok... This post has been edited by slider2: 16 May 2010, 14:00 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nici o problema nici cu masina plina... Dci-ul de 70 cp are cuplu de 160nm . Motorul de 1.6 8v are 128nm(remapat se duce pe la 140-142nm) iar 1.6 16v are 148 nm. Pentru cine e curios poate calcula cam ce ajunge pus pe asfalt, avand in vedere ca tot ce dezvolta motorul trece prin cv(prin rapoartele treptelor si prin raportul final).. Ce ajunge la roata e important.... Asa ca pentru cine nu crede repet : am depasit si o sa mai depasesc dieseluri la deal(vorbesc de cele asemenatoare ca putere , bineinteles..) daca e nevoie, ca nu fac intrecere cu ele...
Iar consumul de 5,6 nu il scot daca merg doar pana in 110km/h ci ca medie cu portiuni inclusiv de autostrada(pe instant la 100-110km/h am indicatie 5,0-5,2- cu pinioanele tr 5 schimbate). dpdv diferente consum dieselul este mai ok mai ales in oras si in conditii mai grele de mers(viteze mari pe autostrada, fortat in rampe etc..). La mers legal extraurban diferentele sunt mici intre ele comparat cu pretul de achizitie si costurile de intretinere. In schimb nu mi-as lua niciodata o masina de teren care sa nu fie diesel... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
BZN |
![]()
Post
#137
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Una peste alta, diesel merita daca mergi mult. Daca mergi in oras, cu atat mai mult.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Paul, nu m-ai inteles. Nu am zis ca nu poti depasi diesel la deal, am zis ca daca il depasesti nu inseamna ca merge motorul tau mai bine in panta. Asta e senzatia, e o bucurie, si eu ma bucur cand trec pe langa un audi sau un bmw, dar sunt constient ca omul nu se grabeste sau nu-si bate capul cu mine.
Daca vrei sa incerci, ia pe cineva vu un diesel si tu cu masina ta si incearca sa te tii de el pe panta (nu vorbesc de panta de 1 km, ci mai lunga) mai ales unde sunt si curbe. POATE singura solutie e sa mergi in treapata 2 si 3 la turatii foarte ridicate, dar cu casetofonul la maxim! |
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#139
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
pe unii nu-i deranjeaza turatii in jurul valorii de 6000rpm, ba din contra...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
atunci de ce aproape toti care posteaza aici ii gasesti si pe antifonare insonorizare ??? sa auda motorul mai cum......????
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
slider2 |
![]()
Post
#141
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
una este sa ajungi in depasiri spre 6000rpm, si una este sa se auda pe langa motor si frecarea cu aerul in continuu in masina, la un nivel deranjat inclusiv la viteze mai potolite...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
caphonne |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Voi astia care ridicati dieselul in slavi majoritatea nu a-ti trecut de 100 000 km (sa vedeti pe urma).Uitati-va la Loganele diesel taxiuri si vedeti cat fum pot sa scoata unele au bara afumata cand fac o depasire sau o plecare brusca la semafor la fel fum la greu doamne fereste sa fi in spatele vreunuia si sa ai aeroterma pornita ca mori in masina
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
slider2 |
![]()
Post
#143
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
masinile folosite ca taximetre nu le-as da ca exemplu. in general soferii lor au un stil de mers subturat, nu schimba consumabilele la timp si nici alte piese pana cand nu pica complet...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#144
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Imi explica si mie cineva de ce doar posesorii de diesel incearca sa ii convinga pe benzinari de racheta alba? De cuplul care zace dezlantuit sub capota?
This post has been edited by IRONICK: 17 May 2010, 16:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
god |
![]()
Post
#145
|
![]() wizard Group: Members Posts: 328 Joined: 15 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Intotdeauna se gaseste cineva sa arate cu degetul la taxiuri.
Am vazut si logan de politie care lasa nor in urma cand mergea, am vazut si renault, bmw, audi, opel si mai sunt(si nu taxiuri) asa ca nu vad relevanta. Daca mergi ca idiotul cu ea atunci ai sanse foarte mari sa lasi norisori de semnalizare in spate, altfel doar ghinion mai poate fi ca de picat nu pica nici o masina chiar asa cum isi inchipuie unii. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci 4X4
Iunie 2010 / Prestige It's time to burn™
|
|
PaulT |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 17 May 2010, 15:09) Paul, nu m-ai inteles. Nu am zis ca nu poti depasi diesel la deal, am zis ca daca il depasesti nu inseamna ca merge motorul tau mai bine in panta. Asta e senzatia, e o bucurie, si eu ma bucur cand trec pe langa un audi sau un bmw, dar sunt constient ca omul nu se grabeste sau nu-si bate capul cu mine. Daca vrei sa incerci, ia pe cineva vu un diesel si tu cu masina ta si incearca sa te tii de el pe panta (nu vorbesc de panta de 1 km, ci mai lunga) mai ales unde sunt si curbe. POATE singura solutie e sa mergi in treapata 2 si 3 la turatii foarte ridicate, dar cu casetofonul la maxim! Sa incerc ce? Am condus si diesel si benzina de la mai toate marcile si stiu cum se comporta si una si alta... Am spus ceva mai sus referitor la cuplul ala care iti trece prin cutie inainte sa ajunga la roata.... Daca incerc si eu si dieselul sa urcam la 2000rpm normal ca dieselul se va misca mai bine(pentru ca e in zona optima). Dar daca tii benzina la 3500rpm situatia se egaleaza. E doar o chestie de mod de exploatare si atata tot. Dar majoritatea conducatorilor au dezvoltat o fobie in a tura motorul... Ca lungime de traseu ti se pare semnificativ traseul Rm Valcea- Pitesti cu tot cu Dealul Negru? Am fost cu un prieten la munte cu 2 masini: eu cu Lancer-ul de 1.6 16v si el cu Octavia Tour tdi. Cand am oprit dupa Pitesti ma intreba ce motor am pe ea(ca nu scrie pe spate).. Credea ca e 2.0 . Motivul? Oricat a incercat nu a reusit mai mult decat sa tina pasul cu mine(mai ales la urcare nu ii venea sa creada).. Eu practic erau cam cu o treapta in minus fata de el si schimbam pe la 4500- 5500 rpm. Daca schimbam la 3000rpm-3500rpm(cum se intampla in general la benzinare..adica exact cand incepe motorul sa se simta bine) bineinteles ca trecea pe langa mine...Incarcati cam la fel amandoi si cu masinile asemanatoare ca greutate... Daca vrei si stii sa mentii un ritm sustinut si exploatezi motorul corespunzator nu e nici o problema nici la benzina. La consum bineinteles ca el a iesit mai bine.. ![]() Mie imi plac ambele motoare, dar chestia asta cu cuplul nemarginit nu prea are baza... Si mai ales ca totusi vorbim de o comparatie benzina aspirata contra diesel TURBO. Daca se facea comparatie intre un benzinar turbo si un TD chiar nu mai avea rost nici o discutie.. L.E. Mucifer -- Crede-ma ca nu simt nici o bucurie cand depasesc o masina, indiferent de marca ei... Depasesc atunci cand cel din fata mea merge mai incet decat mine... Sau daca are un stil care mi se pare periculos si lipsit de constanta.. La fel, nu sunt deranjat daca sunt depasit chiar daca sunt la volanul unui BMW si trece pe langa mine o Dacie 1300. Nu de asta ma deplasez pe sosele. This post has been edited by PaulT: 17 May 2010, 19:05 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Ironick, nimeni nu incearca sa convinga pe nimeni. Fiecare expune avantajele. Pentru mine e un avantaj sa merg la 2000 rpm si sa nu aud motorul decat sa merg in 4000 rpm si sa ma deranjeze sunetul. Avantajul se mareste prin faptul ca daca vreau sa depasesc nu trebuie sa retrogradez! Daca dau drumul la aerul conditionat nu trebuie sa merg in 4000 rpm ca sa am putere.
Inca o chestie pentru cei ce se iau de cuplu si de putere. Pai oameni buni, benzinarul cu cat il turezi mai tare cu atat creste puterea. Ce simtiti voi la 4000 rpm se simte la un diesel al 2000 rpm si de aia aveti senzatia ca dupa 2500 rpm nu mai aveti putere cu dieselul. La 3000 rpm cu diesel ai in jur de 130 km/h, cu benzinarul nu stiu cat e.... Se pare ca exista tendinta de a zice : Pffff, nu trece de 4000 de rpm!! Uitati-va si ce viteza aveti! Exista la unii in cap faptul ca daca ai un diesel nu trebuie sa mergi cu el mai turat. Merge fratilor, incercati sa schimbati treptele in 4000-4500 rpm cu un diesel de 70 cp si spuneti-mi cum vi se pare! Puterea maxima o are la 4200 rpm daca nu ma insel, nu il omori daca mergi mai turat. Nu mai dati exemple taxiuri. 99% din ei merg cu masina firmei si ii doare unde nu ii vede soarele daca iasa fum la semafor sau ce se intampla cu masinile. Va invit sa va uitati si la VW si la Audi si la BMW, toate diesel, sa-mi spuneti daca scot fum cand o calca la semafor. Va spun eu ca scot. Si costa de 2-3 ori cat un logan. Nu incerc sa conving pe nimeni, doar expun ce consider eu un plus fata de benzinar. This post has been edited by Mucifer: 17 May 2010, 20:23 |
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
slider2 |
![]()
Post
#148
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 17 May 2010, 20:19) Ironick, nimeni nu incearca sa convinga pe nimeni. Fiecare expune avantajele. Pentru mine e un avantaj sa merg la 2000 rpm si sa nu aud motorul decat sa merg in 4000 rpm si sa ma deranjeze sunetul. Avantajul se mareste prin faptul ca daca vreau sa depasesc nu trebuie sa retrogradez! Daca dau drumul la aerul conditionat nu trebuie sa merg in 4000 rpm ca sa am putere. inca odata iti repet nu mai generaliza. am avut 6 ani de zile 1.6 16v si nu a trebuit s-o duc la 4000rpm cu bagaj si ac cuplat!! Inca o chestie pentru cei ce se iau de cuplu si de putere. Pai oameni buni, benzinarul cu cat il turezi mai tare cu atat creste puterea. Ce simtiti voi la 4000 rpm se simte la un diesel al 2000 rpm si de aia aveti senzatia ca dupa 2500 rpm nu mai aveti putere cu dieselul. La 3000 rpm cu diesel ai in jur de 130 km/h, cu benzinarul nu stiu cat e.... partea aia cu dupa 2500rpm n-am inteles-o. dieselul se plafoneaza dupa 3500rpm de obicei, cel putin astea mici. inclusiv al meu face asta. tocmai asta este dezavantajul. plaja mica de turatii pe care trage, in jur de maxim 2000rpm, pe cand un benzinar iti trage pe o plaja cu vreo 50% mai lunga. la 1.6 16v la 3000rpm in treapta a 5a aveam cam 100km/h. la diesel se poate si mai bine. la focus intr-a 5a la 3000rpm, am un pic peste 140km/h. Exista la unii in cap faptul ca daca ai un diesel nu trebuie sa mergi cu el mai turat. Merge fratilor, incercati sa schimbati treptele in 4000-4500 rpm cu un diesel de 70 cp si spuneti-mi cum vi se pare! Puterea maxima o are la 4200 rpm daca nu ma insel, nu il omori daca mergi mai turat. degeaba poti sa-i dai pana la 4500rpm, daca el are o pierdere imensa de cuplu motor dupa 3500rpm. incepe sa se plafoneze. si nu poti spune ca eu n-am mers cu diesel.... Nu mai dati exemple taxiuri. 99% din ei merg cu masina firmei si ii doare unde nu ii vede soarele daca iasa fum la semafor sau ce se intampla cu masinile. Va invit sa va uitati si la VW si la Audi si la BMW, toate diesel, sa-mi spuneti daca scot fum cand o calca la semafor. Va spun eu ca scot. Si costa de 2-3 ori cat un logan. nu e vorba de modelul si marca masinii, ci de nestiinta exploatarii corecta a motorului. in diesel nu bagi piciorul ca lumea pana nu ai intrat in turatiile optime pentru turbina. atunci nu prea mai da cu fum... Nu incerc sa conving pe nimeni, doar expun ce consider eu un plus fata de benzinar. plusurile dieselului fata de otto sunt: consumul redus, rularea la turatii mai mici si atat. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#149
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 17 May 2010, 21:19) Ironick, nimeni nu incearca sa convinga pe nimeni. Fiecare expune avantajele. Pentru mine e un avantaj sa merg la 2000 rpm si sa nu aud motorul decat sa merg in 4000 rpm si sa ma deranjeze sunetul pff, hai c-o dadusi ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
membru_DC |
![]()
Post
#150
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 17 May 2010, 20:39) pff, hai c-o dadusi ![]() pai vezi ca gresesti.... acustica la diesel e si in functie de conditiile exterioare (temperatura, altitudine, etc) PS: eu va doresc ca mergeti macar 2 km cu un Fluence ZE, sa vedeti atunci ce dor o sa va fie de zgomotul unui motor termic ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:28 |