DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina sau Diesel

PaulT
post 18 May 2010, 16:48
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(slider2 @ 18 May 2010, 17:32)
tinand cont ca focusul meu are 1350kg, mi-e greu sa greu ca mondeo are doar un pic peste 1400kg. si nu ma refer la datele date de producator pe siteul lor...
in orice caz in comparatia de mai sus, treaba este cam asa:
1400kg pe 115cp vs 1100kg pe 105cp, intr-adevar difera cuplul motor dar totusi...
1.8tdci nu se gaseste pe mondeo mk3, ci doar 2.0tdci in doua variante 115 si 136cp (112 si 131cp inainte de facelift). 1.8 ala de 125cp este pe benzina, motor care se gaseste pe mondeo mk3. se gaseste si pe focus II, dar la noi nu se vinde, si este convertit pentru a putea functiona cu bioetanol...
*




Ma refeream la modelul 2009 1.8 tdci de 125cp(Mk4), nu la cel pe benzina. La Mk3 e cum spui tu.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 May 2010, 17:20
Post #182


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Diesel e mai mult pentru oras , benzinarul pentru drumuri lungi odihnitoare , intradevar diesel te omoara la consumabile plus daca pica ceva , turbina injector , apa in motor riscul e sa te injuri ca ai cumparat dci 1.5.
Benzinarul 1,4-1,6,1.6/16v e simplu de intertinut mai dar ca te omoara in oras la consum sub 8 litri la 100 k nu se reduce poate cu adausuri eletronice .
Vorba lu PaulT si cu 1300-1310 faci un dci in panta , am avut si stiu cum e sa te iei la intrecere pe dealul negru cu un logan 1,5dci 70cp. Evident si eu aveam alte modificari la partea de avans aprindere .
Am opel 1.7tdci desi e nou nu l-am forjat si tot stau cu gandul daca imi pica turbina ba injectoarele fiindca sunt scumpe .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 18 May 2010, 17:27
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asu-le, n-am zis asa ceva... mai uita-te o data. Nu am cum sa fac un dci cu 1300-le.
Iar la Opel(cdti) da-i fara probleme, ca decat sa il subturezi, mai bine mergi mai sportiv un pic. Doar sa-i lasi turbina sa se racoreasca inainte sa-l opresti biggrin.gif .

This post has been edited by PaulT: 18 May 2010, 17:28


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 May 2010, 17:38
Post #184


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(PaulT @ 18 May 2010, 16:48)
Ma refeream la modelul 2009 1.8 tdci de 125cp(Mk4), nu la cel pe benzina. La Mk3 e cum spui tu.
*



am inteles eu gresit atunci, oricum cred ca doru la mondeo mk3 se referea...

offtopic sunt curios daca adaosul de 10cp la 1.8tdci a fost facut trecand la 16v, ca pe focus 1.8tdci este in 8v... o sa ma interes pe forumul ford...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 May 2010, 17:46
Post #185


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(PaulT @ 18 May 2010, 18:27)
Asu-le, n-am zis asa ceva... mai uita-te o data. Nu am cum sa fac un dci cu 1300-le.
Iar la Opel(cdti) da-i fara probleme, ca decat sa il subturezi, mai bine mergi mai sportiv un pic. Doar sa-i lasi turbina sa se racoreasca inainte sa-l opresti  biggrin.gif  .
*


Nu merg subturat de loc dar nici 4500 nu vede , ai dreptate ca nu ai spus dar cu siguranta eu zic ca face dciul in panta .
Oricum una peste alta dciul consuma putin dar te omoara la consumabile si deci se combina cu benzinarul una peste alta fara a pica motorul , daca a picat motorul la dci ... te arde rau la buzunar.
Dieselurile sunt pentru baieti care conduc sportiv ci nu pentru oameni care merg la consum gen cum se rula pe 1300 sub 1700 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 May 2010, 18:02
Post #186


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(djasu82 @ 18 May 2010, 17:46)
Dieselurile nu sunt pentru baieti care conduc sportiv ci pentru oameni care merg la consum gen cum se rula pe 1300 sub 1700 de ture.
*



cred ca asa ai vrut sa spui tongue.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 18 May 2010, 18:11
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Era nu-ul in alta parte..

Am mers cu ambele masini cu 1.8 tdci. Mi-a placut mai mult Focusul, care se misca bine cu varianta de 115cp si are si o tinuta de drum exceptionala. Se misca bine si pe Mondeo, dar fiind cutia in 6 trepte(destul de scurte) trebuia sa mesteci relativ serios cu schimbatorul... Si fiind treptele mai scurte si la depasiri era o mica problema, in sensul ca de multe ori se intampla sa fie nevoie de schimbat treapta in timpul depasirii, lucru care la Focus nu mi s-a intamplat. Diferente erau si la consum, mai ales in urban, lucru normal daca ne gandim la diferenta de masa. Cu Mondeo 1.8tdci aveam in oras, iarna, consum mai mare ca la Logan 1.6 8v .


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 18 May 2010, 19:05
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




QUOTE(djasu82 @ 18 May 2010, 17:46)
dar cu siguranta eu zic ca face dciul in panta .

*




Hai ca deja o dai in balarii. Eu zic ca si lastunul ii da fum la un DCI in panta, ca deh, e benzina si poti sa-i dai 24000 rpm fara nici o problema. Trabantul cel putin e avion! Mama lor de prosti astia care au proiectat dieselul ca nu merge nici la drum drept nici la panta!!!

Cred ca ar fi cazul sa se inchida topicul, s-au expus avantaje si dezavantaje pentru ambele tipuri de motoare (deja se discuta de alte marci de masini), toata lumea a inteles care e treaba.


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 May 2010, 19:20
Post #189


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eram sigur ca tu o sa caputezi biggrin.gif de aceea am dat ex si cu vechea dacie .
Tu nu intelegi cuplu motor trasmis prin cutie la roata e altfel si difera de la masina la masina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 18 May 2010, 19:28
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Si chestia asta cu cuplul e valabila doar la Diesel? La benzina e altfel? Sa inteleg ca pe un dci de 160nM de fapt am undeva la 40 nM ca restul se pierd pe undeva? Fi mai explicit!

This post has been edited by Mucifer: 18 May 2010, 19:28


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 18 May 2010, 19:48
Post #191


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Nu se pierd, dar nici turatia unui otto nu o poti egala. De aici ii diferenta.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 18 May 2010, 19:51
Post #192


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




dieselul are rapoarte mai lungi in cutie => cuplul la roata scade mai mult


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 18 May 2010, 19:56
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Exact asta am tot repetat de cateva pagini...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 18 May 2010, 20:44
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




QUOTE(slider2 @ 18 May 2010, 17:38)
offtopic sunt curios daca adaosul de 10cp la 1.8tdci a fost facut trecand la 16v, ca pe focus 1.8tdci este in 8v... o sa ma interes pe forumul ford...
*



offtopic, tot 8v a ramas.
PaulT, la focus tr3 merge de la 40 pana la ~110 si tr4 de la 75 pana la ~ 165, poate de aia nu a fost nevoie sa schimbi treapta tongue.gif


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 18 May 2010, 20:52
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pai stiu... De aia nu imi plac unele dieseluri in 6 trepte. Pe langa ca se termina repede zona de cuplu mai fac si treptele scurte... Focusul are cutia excelent etajata. La Mondeo au scurtat aiurea primele 3 trepte.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 May 2010, 02:39
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cum ziceam (nu mai stiu pe unde) aceeasi dilema am avut si eu la un moment dat disel sau benzina, si am luat gpl am consumul de disel raportat la bani , intre benzina si gaz se simte doar cind ai ac pornit si peste 3 persoane in masinadar insesizabil,
nu mai am dureri de cap cu injectoarele revizia a fostde benzina , singurul dezavantaj este roata de rezerva care ocupa mult spatiu in portbagaj , dar am gasit si o solutie care trebuie sa o pun in practica , o roata mica de rezerva smile.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 May 2010, 15:14
Post #197


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(membru_DC @ 18 May 2010, 17:44)
cand te mai duci pe la Paris, uita-te la un Renault sau Logan de pe TAXI cu o motorizare de K9 sa vezi cati km are pe bord  wink.gif
*
Ce dracu sa caut eu la Paris? Nu imi place branza mucegaita.

This post has been edited by IRONICK: 19 May 2010, 15:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 19 May 2010, 15:23
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




sau "maghrebinii" de prin suburbii ...blink.gif

This post has been edited by george_scala_2004: 19 May 2010, 15:28


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 19 May 2010, 21:50
Post #199


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(IRONICK @ 19 May 2010, 15:14)
Ce dracu sa caut eu la Paris? Nu imi place branza mucegaita.
*


ma refer daca mai prinzi vreo plimbare pe acolo.....

PS: da, da' poate ca-ti place sângeretele...sau carnatii aia umpluti cu mate wink.gif

This post has been edited by membru_DC: 19 May 2010, 21:52


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigibrbr
post 6 Sep 2010, 01:34
Post #200


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 March 10




MERG PE DCI DEOARECE MASINA SE CUNOASTE DUPA CUM ESTE INTRETINUTA IAR TREABA CU CARBURANTUL ESTE RELATIVA DEOARECE CINE TINE LA MASINA LUI ALIMENTEAZA DE LA BENZINARII CUNOSCUTE AM VORBIT CU BAIETII DE LA SERVICE SI SPUN CA IN GERMANIA SAU FRANTA NU SANT PROBLEME CU INJECTOARELE DEOARECE EI NU ALIMENTEAZA CU PALNIA IMBACSITA DE PRAF


--------------------
logan dacia break 2003-2004 2003 - br 98 bgc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 6 Sep 2010, 10:35
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




blink.gif blink.gif blink.gif sa sti ca vedem destul de bine nu trebuie sa scri cu caps lock si inca traim in Romania nicidecum Franta sau alte tari europene.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rnodix
post 6 Sep 2010, 14:16
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 September 10




Nu e nevoie sa alimentezi cu palnia imbacsite de praf ca sa ai probleme cu injectoarele etc. e destul sa alimentezi de la statiile cunoscute...


--------------------
Renault Clio 3 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Memo
post 7 Sep 2010, 13:59
Post #203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 24 July 09
From: Cluj-Napoca




Un pic offtopic:

Nu vi se pare ciudat sa ziceti: "Ma duc la benzinarie sa alimentez cu motorina"... De ce nu mergeti la motorinarie? smile.gif


--------------------
DACIA LOGAN 2009 / Prestige F2, 1.6 16V - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 9 Sep 2010, 11:09
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




mie imi pare cam ciudat fiindca eu spun ca ma duc la PECO biggrin.gif tongue.gif


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmintr
post 9 Sep 2010, 11:45
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 22 October 06




Buna, eu am cumparat un Logan Diesel MCV cu 7 locuri, in 2006 cand a aparut, a avut garantie de 1 an juma asa ca prima revizie am facut-o la Dacia, dupa aceea urmarind carnetul de intretinere am schimbat totul, eu personal. Masina are 41000 de km.
Pentru un consum decent, clar merita diesel, are cuplu mare, i-am pus carlig am si remorca. In timpul asta am renovat casa in care stau si am carat numeroase remorci pina la 1400 de kg cu pietris, nisip. Deci masina este folosita mult in oras, am carat cu ea tot ce a fost necesar mie, acu doua saptamani am fost la mare. Pe autostrada soarelui 4 persoane si bagaje pina in plafon am mers si cu 165. Consumul pe 1500km dus intors pe litoral a fost in jur de 5 si un pic. In oras vara 6, iarna mai urca un litru sau mai mult. Orice motor din lumea asta turbo diesel se tureaza pentru ca altfel pica turbina si injectoarele. Mai am in familie si un Mitsubishi Outlander de 2000 diesel, la fel se comporta daca mergi linistit cu el, fum.
Noroc ca eu si tatal meu conducem mai sportiv. Referitor la urcat dealu este super ok la 70 de cai putere, cine doreste mai mult sa cumpere alt motor mai mare si implicit mai puternic. Apropo Outlanderul are 140 de cai, si rupe in orice treapta multe masini, dar consumul in oras este in jur de 9-10.
E foarte simplu cui nu-i ajung 70 de cai sa cumpere o masina cu motor mai mare, taxe mai mari si consum mai mare.
Loganul in oras pe benzina, consuma mult, ca orice benzina.
Apropo numa din benzinarii petrom si omv am alimentat. Pot sa afirm cu certitudine ca si fata de Outlander este mai incapatoare, am carat pt casa diverse obiecte si fara remorca si e mai incapatoare si practica in zona spate.


--------------------
Dacia MCV 1.5 dci 2006 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VlaD2803
post 19 Jun 2012, 22:11
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 7 August 11
From: Moinesti-Bacau




Va salut baieti. Sunt posesor al unui logan 2005 1.4mpi 8v. Mi-a zis cineva ca masina nu e bine sa stea si sa mearga cu mai putin de 10L de benzina in rezervor deoarece se striga pompa de benzina???
E adevarat? ce ziceti?
Eu ma gandesc, ca nu toata lumea are posibilitatea sa aiba jumatate de rezervor mereu... cunosc pe cineva care alimenteaza doar de 20lei pe saptamana, uneori luna si cu aia merge, pe o fabia 1.2 .

O liniuta la benzina ~= cu 7-8L nu?


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 19 Jun 2012, 22:18
Post #207


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Ideal ar fi sa nu mergi prea mult cu becul aprins la benzina


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Jun 2012, 23:18
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(membru_DC @ 18 May 2010, 17:44)
cand te mai duci pe la Paris, uita-te la un Renault sau Logan de pe TAXI cu o motorizare de K9 sa vezi cati km are pe bord  wink.gif
*


dar sa ii faca si o copie la carnetul de intretinere,facturi etc


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 19 Jun 2012, 23:49
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Din micile mele experiente personale sau ale "clientilor/cunostinte", dieselul pe turisme a fost bun pana la "electronizare". Si pana la scumpirea motorinei. Ca in rest, ca pret al pieselor de schimb, ca riscuri cu motorina iarna, ca diferenta de pret al motorului, intotdeauna a fost dezavantajos. Citand un client mecanic referitor la "alegerea" motorului, intre 400 euro si 4000 pentru aceiasi masina -SH reconditionat, trebuie sa fii batut in cap sa mai risti inca odata aceiasi bani.
Si daca e sa ne luam dupa textele ca n-ai nici o treaba daca il ingrijesti, am asistat odata la o discutie intre vecini, unul are Logan GPL, celalalt Megane 1,5 dci, mama ce mai povestea el cum isi ingrijeste masina si oricum a lui nu se strica e reno, nu logan, dar.... peste cateva luni de la discutie s-a aprins un beculet. Speriat, i-a schimbat distributie cu pompa de apa, filtre, ulei -1800 lei. Apoi ma intreaba de ce ii merge in continuare din ce in ce mai intrerupt, moment in care ii spun ca trebuia sa pastreze banii fiindca un tester OBD ii spunea ce-i de facut. N-a mai ajuns cu ea la mine sa vedem ce erori erau, ca n-a mai pornit, a dus-o pe platforma la reprezentanta, per total distractie, cu ce schimbase inainte 8000 lei cu "garantie". Cand i-o trece supararea si datoriile o sa-l mai intreb odata daca e mai rentabil Megane diesel decat Logan cu GPL.
Deci poti lua diesel de dragul cuplului care se face simtit de la turatii mici, in rest nu vad de ce ti-ai risca buzunarele. Chiar daca mi-ar dovedi cineva ca, in urma unor statistici, doar 1% dintre motoarele astea 1.5 dci au necesitat reparatii de peste 5000 lei, n-as vrea sa aflu daca sunt sau nu norocos. Mai bine schimb cate un motor pe benzina la cate 100 000 km.
Trebuie sa recunoastem ca au trecut vremurile alea in care dezactivai electrovalva si dadeai un branci ca sa pornesti cu motorina primita pe tuica din basculanta, fericit ca Golful II consuma doar 4l/100km.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 20 Jun 2012, 08:28
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Alexys, vorbesti din auzite, dupa ureche, intr-un cuvant aberezi.
In primul rand, motorul Diesel nu pica decat in situatii cu totul si cu totul speciale. Eu unul nu prea am auzit de astfel de cazuri si slava domnului ca s-au vandut in draci aceste motoare.
A, poate te referi la pompa de inalta, la injectoare, asta e alta treaba. Dar motorul in sine tine sigur sigur macar 500 000 km in conditii de exploatare normala.
In al doilea rand, multi nu cumpara motor diesel neaparat pentru consum ci pentru ca le place modul in care se comporta. Eu am condus toate motorizarile si sincer singurele motorizari cu care poti fi mai linistit in depasiri sunt 1.6 16V si 1.5 DCi (in special cele mai vechi, care au cutie de viteze cu trepte mai scurte). Ca sa nu mai spun ca dupa pornirea aerului conditionat atat 1.6 8v dar mai ales 1.4 8v devin si mai lenese iar depasirile sunt o adevarata aventura.
Deci nu o mai dati toti inspre consum, caci nu e singurul avantaj al Diesel-ului (desi da, faptul ca am consum 5 litri % in oras nu e un lucru de ignorat, mai ales in vremurile de mare tristete pe care le traim). Adica, cazul meu concret (nu din auzite): cu stilul meu de condus, cu masina Diesel am 4.5 % extraurban si maxim 5.5 % in localitate (Galati). Cu ACELASI stil de condus, cu masina 1.6 8v , nu am scazut NICIODATA sub 7 % extraurban iar in localitate ma invart in jurul valorii de 10 l %, ba chiar si peste uneori.
Cu Diesel-ul in 8600 km, am consumat 408 litri cu mers 80% urban. Adica un consum de ~ 4.74%
Daca sunt INDULGENT si pun un consum mediu de 8% pe care sa zicem ca l-as fi avut in aceleasi conditii cu o benzinara (dar repet, extraurban NU scad sub 7%, deci e greu de crezut ca ar fi fost doar 8 l/% media cu 80% mers urban), rezulta un total de 688 litri.

Deci daca - sa zicem - pretul benzinei de referinta este 5.9 lei, inseamna ca as fi cheltuit 4060 RON.
La motorina, calculand cu pretul de 6 RON / l, rezulta o cheltuiala de 2396 RON (aceasta nu este estimativa, ci am luat-o direct din fisierul Excel).

Eu zic ca nu e CHIAR o diferenta de ignorat (pentru doar 8600 km).

This post has been edited by bloodem: 20 Jun 2012, 08:55


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 23:10
Forum Renault