Benzina sau Diesel
![]() ![]() ![]() |
Benzina sau Diesel
C@talin |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
||
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|||
IRONICK |
![]()
Post
#152
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#154
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
bine ca esti tu dejtept ...
![]() Fiecare motorizare are avantaje si dezavantaje. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
PaulT |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 17 May 2010, 21:19) Ironick, nimeni nu incearca sa convinga pe nimeni. Fiecare expune avantajele. Pentru mine e un avantaj sa merg la 2000 rpm si sa nu aud motorul decat sa merg in 4000 rpm si sa ma deranjeze sunetul. Avantajul se mareste prin faptul ca daca vreau sa depasesc nu trebuie sa retrogradez! Daca dau drumul la aerul conditionat nu trebuie sa merg in 4000 rpm ca sa am putere.... Nu trebuie sa retrogradezi, nu mai exagera atat. Si nici sa mergi in 4000rpm daca dai drumul la a/c . Merg lejer in 2000rpm cu a/c pornit in treapta 5(lungita, ca am pinioane de dci..). Si am si demaraj... Pentru a 3-a oara repet: cuplul dezvoltat de motor trece prin cv. Daca ai curiozitatea sa faci niste calcule o sa vezi ce vreau sa spun. Mai ales in cazul dci-ului cu 70cp si 160nm... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#156
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 17 May 2010, 21:19) Pentru mine e un avantaj sa merg la 2000 rpm si sa nu aud motorul decat sa merg in 4000 rpm si sa ma deranjeze sunetul In a mea nu ma deranjeaza nici la peste 5000. Doar ca nu este nevoie sa ajung acolo.QUOTE(Mucifer @ 17 May 2010, 21:19) Merge fratilor, incercati sa schimbati treptele in 4000-4500 rpm cu un diesel de 70 cp si spuneti-mi cum vi se pare! Nu ai de ce, cand ai trecut de 3500 incepe sa gafaie.This post has been edited by IRONICK: 17 May 2010, 23:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
adiya |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu vrei sa incercam si cu alt benzinar la 3500rpm?
In oras sau la viteze sub 100km/h benzina e mai silentioasa evident. Nu stiu cat de mult s-au schimbat lucrurile in ce priveste insonorizarea pe masinile mai noi insa in ambitiosul meu din 2004 la 3000 rpm era un infern ceea ce nu pot spune despre actualul dci. L.E. Numai la dci am reusit sa aud si eu celebrul suierat prin stalpi, la benzina era acoperit. @Mucifer Daca vrei 4500rpm la diesel alege BMW. This post has been edited by adiya: 18 May 2010, 07:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Acum să spun sincer primul lucru care îmi place la ligheanul meu este consumul restul sunt ... neimportante (as dori altă marcă de masină, germană de preferintă )
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
PaulT |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adiya @ 18 May 2010, 08:33) Nu vrei sa incercam si cu alt benzinar la 3500rpm? In oras sau la viteze sub 100km/h benzina e mai silentioasa evident. Nu stiu cat de mult s-au schimbat lucrurile in ce priveste insonorizarea pe masinile mai noi insa in ambitiosul meu din 2004 la 3000 rpm era un infern ceea ce nu pot spune despre actualul dci. L.E. Numai la dci am reusit sa aud si eu celebrul suierat prin stalpi, la benzina era acoperit. @Mucifer Daca vrei 4500rpm la diesel alege BMW. Confirm cu dieselul de la BMW... ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vic24 |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
QUOTE(slider2 @ 17 May 2010, 14:14) pai da, nimic de zis. asa ai si putere si senzatii faine. benzina face dieselul. doar ca in aceste conditii de exploatare TE OMOARA LA CONSUM. DECI TE SPARGE, SI NIMIC MAI MULT. m-am dat si eu cateodata cu toti caii din dotare (cat de putini sunt ei), si zburau liniutele de la benzina de ....... ![]() ori dieselul are performante dinamice aproximative cu un consum decent. daca te uiti si la consum, cu benzina esti parcat. This post has been edited by vic24: 18 May 2010, 13:24 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
slider2 |
![]()
Post
#161
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
mai exista si alte alternative, cum ar fi gpl...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
vic24 |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
desigur, dar atunci cred ca dieselul CHIAR te face. ca vorbim de un versus, nu?
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#163
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
vic24, dieselul consuma mai putin. Dar benzina nu iti ofera un pret de achizitie mai mare, revizii mai dese si mai scumpe, niste buci stranse din cauza injectiei de inalta fiabilitate de la reno, vibratii mult mai mici si lipsa zgomotului de tractor.
Cat consuma un diesel in regim de autostrada? Daca treci de 110 cu el creste consumul la fel cum decoleaza o racheta. Intradevar in oras este diferenta de luat in seama, dar in regim extraurban, diferenta este mica si nu merita. PS. Si nu te mai uita la instant, ca scot astia de tot cb-ul. This post has been edited by IRONICK: 18 May 2010, 13:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
caphonne |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Am auzit ca dieselarii cand vor sa fuga mai tare asculta melodia lui Prodigy- diesel power
![]() This post has been edited by caphonne: 18 May 2010, 13:51 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
PaulT |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Vic24 - De unde ai scos-o pe asta cu dieselul care face motorul pe gpl? La instalatiile secventiale pierderile de putere sunt practic anulate... Nu ca la alea pe carburatie erau prea sesizabile(cu instalatia reglata corespunzator, nu cu debitul sugrumat de desteptii care credeau ca reduc consumul..
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#166
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(caphonne @ 18 May 2010, 13:48) Singurul avantaj intradevar este o oarecare economie iar pentru a ajunge la performantele benzinei a trebuit sa se adauge turbine, intercoolere, supraalimentari etc.Cati cai are un motor nu conteaza masina sub 1,9 litri dar fara turbo Solenta spre exemplu are undeva la 65?.Cat are un 1,3-1,4 benzina undeva intre 60 si 80 cai nu?Acum o bagati pe aia cu cuplul ca la diesel e nu stiu mai cum fata de benzina bla bla. motorul de solenza 1.9d are 63cp si 120nm, iar 1.4mpi are 75cp si 112nm. dieselul fara turbina n-are nici cai, nici cuplu... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 17 May 2010, 17:14) Imi explica si mie cineva de ce doar posesorii de diesel incearca sa ii convinga pe benzinari de racheta alba?... Pentru ca ie mai bun buăiiii... Da?Mai ales ala cu "i"-ul rosu'! ![]() Cei care vor sa gaseasca la Logan tot ceea ce nu gasesc (putere mai mare, cuplu, liniste, etc.) tre' sa schimbe marca, ca la Logan nu se poate... |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#168
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 18 May 2010, 15:56) tre' sa schimbe marca, ca la Logan nu se poate... Dap, la gunoiul asta de masina indiferent ce ii faci, tot nasola ramane. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
slider2 |
![]()
Post
#169
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu zic ca nu este nasoala, ci low-cost... sau mai bine zis avem noi prea mari asteptari de la ea... totusi este drept ca anumite chestii de care noi ne plangem sunt minore in ceea ce priveste implementarea lor pe masina, dar asta este, trebuie sa ne obisnuim ca renault sa incaseze profit mare de pe spinarea noastra.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
71doru |
![]()
Post
#170
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 09 ![]() |
Sunt posesorul unui Logan Prestige 1,6 16V. In familie mai am inca doua 1,5DCI 65CP. Varul meu are un 1,6 8V iau cumnatul Mondeo diesel 115CP. Le-am condus pe toate.
Performantele sunt cele date de fabricant. Cine spune altceva nu stie sa foloseasca tipul respectiv de motor. Cand mi-am propus am reusit sa scot consum sub cel dat de fabricant la benzinarul meu. Dar de obicei conduc sportiv si atunci si consumul este pe masura.Mergand inpreuna la munte 1,6 16 V si Mondeo condus sportiv eu am scos o medie de 7,2 l iar Mondeo 6,8 l. Pe serpentine in urcare destul de virajate si cu doua benzi l-am depasit si nu a reusit sa se tina de mine cu toata stabilitatea mult mai laudata la Mondeo. In strainatate am fost cu 1,5DCI. Nu te faci de ras cu el. Cat despre zgomotul interior lucrurile stau cam asa: - la relanti benzinarul aproape ca nu-l auzi in schimb dieselul este destul de zgomotos si simti trepidatii. - la utilizarea in oras mai zgomotos dieselul dar se aude si benzina. - la 100-120 sunt comparabile - peste 130-140 la benzina nu mai aud decat vantul si pneurile, la motorina se aude si motorul. Eu pargurg pe an aprox. 10000km asa ca pt. mine a fost usor sa ma hotarasc. Fratele meu face pe an cu dieselul cam 20000km. Cu niciuna dintre cele trei nu am avut probleme. |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V Prestige
2007
|
|
caphonne |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Ma lamuriti si pe mine cum este cu condusul asta sportiv?
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#172
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
de-a latu
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#173
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(71doru @ 18 May 2010, 15:16) stabilitatea se refera la ruliul pe viraje, aderenta in conditii de rulaj foarte agresiv pe drum virajat, denivelat, etc. la un condus moderat diferentele de stabilitate intre anumite modele de familie se simt destul de greu. vei simti diferenta daca vei conduce la limita, adica aproximativ ca la curse... mie motorul ala pe mondeo mi se pare mic. masina are cam 1.5tone si doar 115cp dintr-un motor diesel de 2.0. mult mai ok este versiunea cu motorul 2.0 de la peugeot ce produce 136cp. QUOTE(caphonne @ 18 May 2010, 15:39) turatii serioase. schimbat viteza la cel putin 3500rpm, retrogradari chiar si de 2 trepte de viteza, etc. This post has been edited by slider2: 18 May 2010, 15:52 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#174
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ceva de genu esti in a5 cu 100,te bagi in depasire.dai a3
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#175
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(slider2 @ 18 May 2010, 16:51) mie motorul ala pe mondeo mi se pare mic. masina are cam 1.5tone si doar 115cp are putin peste 1400 si face suta in 10.6s, nu mi se pare chiar submotorizata |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
PaulT |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Slider2 - E vorba de 1,8 tdci care are 115cp pe Focus si din cate stiu eu 125cp pe Mondeo.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vic24 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 18 May 2010, 13:35) vic24, dieselul consuma mai putin. Dar benzina nu iti ofera un pret de achizitie mai mare, revizii mai dese si mai scumpe, niste buci stranse din cauza injectiei de inalta fiabilitate de la reno, vibratii mult mai mici si lipsa zgomotului de tractor. Cat consuma un diesel in regim de autostrada? Daca treci de 110 cu el creste consumul la fel cum decoleaza o racheta. Intradevar in oras este diferenta de luat in seama, dar in regim extraurban, diferenta este mica si nu merita. PS. Si nu te mai uita la instant, ca scot astia de tot cb-ul. da, sunt perfect constient de dezavantajele globale ale dieselului. eu spuneam ca mersul la 5000 rpm cu un benzinar logan este piperat rau la buzunar... si nu vorbesc de instant, ca nu am... ![]() QUOTE(PaulT @ 18 May 2010, 14:12) Vic24 - De unde ai scos-o pe asta cu dieselul care face motorul pe gpl? La instalatiile secventiale pierderile de putere sunt practic anulate... Nu ca la alea pe carburatie erau prea sesizabile(cu instalatia reglata corespunzator, nu cu debitul sugrumat de desteptii care credeau ca reduc consumul.. ![]() daca e asa, atunci este o varianta foarte buna. din amintirile mele, un 1310 al unui coleg, pe gpl, era de o puturosenie iesita din comun fata de 1310 meu normal, nu ca al meu ar fi fost o racheta. acum, daca ala o fi fost gatuit pentru consum minim, explicatia este clara. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
slider2 |
![]()
Post
#178
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 18 May 2010, 15:58) tinand cont ca focusul meu are 1350kg, mi-e greu sa greu ca mondeo are doar un pic peste 1400kg. si nu ma refer la datele date de producator pe siteul lor... in orice caz in comparatia de mai sus, treaba este cam asa: 1400kg pe 115cp vs 1100kg pe 105cp, intr-adevar difera cuplul motor dar totusi... QUOTE(PaulT @ 18 May 2010, 16:16) 1.8tdci nu se gaseste pe mondeo mk3, ci doar 2.0tdci in doua variante 115 si 136cp (112 si 131cp inainte de facelift). 1.8 ala de 125cp este pe benzina, motor care se gaseste pe mondeo mk3. se gaseste si pe focus II, dar la noi nu se vinde, si este convertit pentru a putea functiona cu bioetanol... This post has been edited by slider2: 18 May 2010, 16:33 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
71doru |
![]()
Post
#179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 09 ![]() |
Am condus in unele ocazii destul de sportiv, adica la turatii de 3500-5500 si la limita aderentei. Nu ma ajuta suspensia. Sunt situatii in care am rezerva de putere in urcare dar sigur as pierde aderenta.
In cazul mentionat anterior eram in tr. a 3-a peste 4500 peste 100. ,, Reusita" vine din diferenta mare de greutate intre cele doua: de la 1115kg la peste 1400. Acceleratia 0-100 este la acest Mondeo din cate stiu in jur de 11 s iar vit. max. ceva mai mare decat la Logan (parca 195). |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V Prestige
2007
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#180
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 18 May 2010, 13:35) vic24, dieselul consuma mai putin. Dar benzina nu iti ofera un pret de achizitie mai mare, revizii mai dese si mai scumpe, niste buci stranse din cauza injectiei de inalta fiabilitate de la reno [...] cand te mai duci pe la Paris, uita-te la un Renault sau Logan de pe TAXI cu o motorizare de K9 sa vezi cati km are pe bord ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:25 |