Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat
![]() ![]() ![]() |
Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat
Victoras2001 |
![]()
Post
#361
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#362
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.388 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Trec zilnic prin sectorul 5. Si nu am facut pe nimeni tigan. "da-i dracu' de prosti, noua sa ne fie bine." Nici asta nu am zis eu. Dar vad ca unii au mania persecutiei.
Ce am zis in postul anterior, dovada primarul sectorului, ce face parte din etnia sus mentionata (barem tin cu ai lor) si o duce bine la primarie de ceva vreme, fara sa aiba prea multe aptitudini pentru meseria asta. In sectorul 3 nu a dat Negoita telefoane inainte de alegeri. Dar deh, asta ne e majoritatea de votanti. Romanii nu voteaza, fac politica pe forum. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#363
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si spun despre locuitorii sectorului 5: "(are, dar aia sunt tigani si nu voteaza sau sunt usor de infuentat cu 2 cartele vodafone),"
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
SA FIE CLAR EU NU SINT IN GREVA (sau cel putin firma privata la care lucrez) ideea este ca METROREX a dat intretinerea unei firme private cu tot cu oameni (eram peste 1500 acum am ramas doar 400) care inainte facea parte din aceeasi oala , firma fiind desemnata cu multi ani inainte de preluare de psd (guvernul nastase)
deci volumul de munca a crescut dati cu pietre de pomana , eu am vrut sa spun concret situatia si pentru ceea ce fac mie personal mi se pare putin avind in vedere complexitatea raspunderea si varietatea meseriilor pe care trebuie sa le fac. @ einstein1984 sa stii ca idee ca ceea ce ai zis despre semnalele alea multiplexate nu e chiar asa de greu de depistat contactul , trebuie sa faca un simtom ceva , daca nu le masori le toate nu pot fi mai multe de 20 nu? e simplu oricum eu sint dispus sa fac orice altceva (la nivelul cunostintelor care le am acum ) pe un salariu care sa stiu ca il merit si care nu reflecta nivelul meu de pregatire decu REPET EU NU LUCREZ LA METROREX dar stiu cum stau lucrurile pe acolo 18 Nov 2009, 11:28: QUOTE(Thor1983 @ 18 Nov 2009, 08:24) Scuza-ma, dar sunteti ocnasi? Daca nu sunteti capabili, nu aveti pregatirea respectiva sau nu va place ce faceti, de ce nu plecati? Banuiesc ca reparatiile respective nu se fac la ochi, exista proceduri care trebuie respectate, care permit desfasurarea activitatii in siguranta, nu? Si in plus nu vad ce mare heles-beles e sa strangi un sururb. E treaba ta, pentru aia esti platit (chiar si cu 1 pol) si, daca nu o faci, ai incurcat-o. sint diverse proceduri dar sint si situatii cind trebuiesc masurate tensiuni pentru determinarea anumitor defecte iar aceste locuri sint destul de periculoase pentru ca sint situatii unde efectiv nu vezi nimic This post has been edited by bygy007: 18 Nov 2009, 11:28 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DragosP |
![]()
Post
#365
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 18 Nov 2009, 11:23) sint diverse proceduri dar sint si situatii cind trebuiesc masurate tensiuni pentru determinarea anumitor defecte iar aceste locuri sint destul de periculoase pentru ca sint situatii unde efectiv nu vezi nimic Și ce bre? Crezi că numa' la metrou găsești situații d'astea? |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu numai dar ideea este citi cu gura mare ar avea curajul
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
argon |
![]()
Post
#367
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
zax |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
chiar daca ar fi asa periculus (desi nu cred ca n-am auzit de nici un accident de munca la metrou) ar trebui sa ceara conditii de lucru mai sigure nu salarii mai mari. Oricum, sunt convins ca si casiera aia merita cresterea de la 19 la 24 de milioane ca cine stie, poate se intrerupe curentul si nu mai vede ce cartela sa dea...
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#369
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.388 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Tu stii cat stau casieritele alea la telefon? Mai rau decat astia cu cosmote si 30000 de minute.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ady77 |
![]()
Post
#370
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
te suna pe tine?
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
marksman |
![]()
Post
#371
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@bygy007: n-are nimeni treaba cu ideea de greva si sustinerea drepturilor sau revendicari salariale, dar greva asta are cateva probleme:
- oamenii sunt folositi ca masa de manevra in scopuri politice - salariile lor sunt "beton" in comparatie cu ale altor bugetari, si chiar comparabile cu cele din mediul privat (un inginer incepator intr-o multinationala primeste mai putin decat casiera de la Metrorex) - angajatii au beneficiat de mariri de salariu consistente (26%! Pana sa vezi intr-o multinationala sau la "privat" asa ceva o sa mai curga apa multa pe Dambovita) - pe modelul asta, toti bugetarii ar trebui sa faca greva ca toti o duc greu (cei care-i injurati pe doctori si vehiculati salarii fabuloase in mediul asta, sa stiti ca valoarea punctului s-a injumatatit, si casa de asigurari de sanatate dicteaza conditiile pentru semnarea contractelor) |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
DragosP |
![]()
Post
#372
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Măi oameni buni, sunteți într-o MARE eroare. Ăia de la metrou, NU SUNT BUGETARI!
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#373
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#374
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.388 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu , ca si Argon, doar primesc bani de la buget. Doar ca sunt autonomi, insa nu se autofinanteaza. Sau inteleg gresit?
ady77, nu, dar se vede. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vijelie |
![]()
Post
#375
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
marksman |
![]()
Post
#376
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
klaus |
![]()
Post
#377
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DragosP @ 18 Nov 2009, 11:40) Tehnic si legal nu. Insa, dupa cum spun ziarele, ( http://www.gardianul.ro/Taierea-subventiei...ei-s147949.html )veniturile dinj vanzarea de bilete acopera pana in 40% din cheltuieli, restul fiind de la... buget. As observa ca, daca e cum spune in articol si biletul real costa undeva pe la 8 lei, ca e cam de 2 (doua) ori mai scump decat cel din Paris. Si acolo metroul merge cum merge... Eu consider ca o intreprindere care ia 70% bani de la buget e normal sa aiba salariile la nivelul din sistemul bugetar. Daca ar face banii singura, sa puna salarii cat vor, dar cum iau bani de la mine si de la ceilalti cetateni, nu. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai situatia sta cam asa : inasarile + o parte de la guvern (bugetul) reprezinta fondul , salariile sint luate din incasari restul de la buget
ca idee in nici o tara din lumea asta metrourile nu sint profitabile toate se fac cu subventii de la stat |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
argon |
![]()
Post
#379
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#380
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.388 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 18 Nov 2009, 12:48) As observa ca, daca e cum spune in articol si biletul real costa undeva pe la 8 lei, ca e cam de 2 (doua) ori mai scump decat cel din Paris. Si acolo metroul merge cum merge... Eu consider ca o intreprindere care ia 70% bani de la buget e normal sa aiba salariile la nivelul din sistemul bugetar. Daca ar face banii singura, sa puna salarii cat vor, dar cum iau bani de la mine si de la ceilalti cetateni, nu. Nu cred ca e corecta comparatia, aia au tarifare pe zone. Si sigur ai si bilete de mai mult de 2 euro. Si metrouri din 1960 (aici nu bag RER in discutie, aia tin de SNCF), ale noastre sunt mai moderne . Cat priveste al doilea paragraf, mi se pare corect. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#381
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
QUOTE(argon @ 18 Nov 2009, 12:54) tu stii ce inseamna RA, SA, ETC? sau iti dai cu parerea...noi PLATIM bani la buget sub forma de taxe si impozite. Dar tu ai citit cu atentie? QUOTE(klaus @ 18 Nov 2009, 12:48) Tehnic si legal nu. Insa, dupa cum spun ziarele, ( http://www.gardianul.ro/Taierea-subventiei...ei-s147949.html )veniturile dinj vanzarea de bilete acopera pana in 40% din cheltuieli, restul fiind de la... buget. As observa ca, daca e cum spune in articol si biletul real costa undeva pe la 8 lei, ca e cam de 2 (doua) ori mai scump decat cel din Paris. Si acolo metroul merge cum merge... Eu consider ca o intreprindere care ia 70% bani de la buget e normal sa aiba salariile la nivelul din sistemul bugetar. Daca ar face banii singura, sa puna salarii cat vor, dar cum iau bani de la mine si de la ceilalti cetateni, nu. |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#382
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dar tu? eu ma adresam geniului care m-a bagat in comparatie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acum trebuie sa plec o sa vad restul discutiilor diseara cind vin acasa
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#384
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#385
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si ce ai inteles matale ca sustin? cutare geniu a bagat un RA ca Metrorex in aceasi oala cu un SA autofinantat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#386
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
zax |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 18 Nov 2009, 11:50) ca idee in nici o tara din lumea asta metrourile nu sint profitabile toate se fac cu subventii de la stat S-or face. Dar la noi nu prea s-a facut nimic, adica alea 5-10 statii date in folosinta in ultimii ani nu au facut decat niste "zugraveli" ca tunelele erau in mare parte deja sapate. Uite, poate ca as fi de acord sa fie subventionata constructia magistralelor de metrou, aia-i scumpa-n draci, dar nu exploatarea. Nea sefu' de sindicat zicea ca o calatorie nesubventionata ar costa vreo 4.5 roni. Las-o dracu' ca la banii astia ma duc cu masina personala la munca. Si daca ma combin cu un coleg deja ies pe profit. Pai e normal? Cum dracu aia cu microbuzele pot sa tina un pret decent la o calatorie si metroul nu poate? This post has been edited by zax: 18 Nov 2009, 12:03 |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
argon |
![]()
Post
#388
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#389
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.388 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Metrorex este una dintre aceste regii autonome. Are zilnic 700.000 de clienti din care multi pe baza de abonament. De asemenea are o multime de spatii comerciale inchiriate din care obtine venituri Are o predictibilitate si certitudine a veniturilor si, teoretic, isi poate face planurile de viitor, de investitii, de salarizare. Are si un sindicat puternic. Puternic prin coeziunea angajatilor si prin forta lucrurilor. Pentru ca oamenii se afla la butoane. Si pentru ca ei le pot opri cand vor. Sau cand se vrea un Cineva, stiut fiind faptul ca sindicatul metroului a fost de-a lungul timpului si o trambulina politica, poate nu mai putin decat altele (tocmai l-am vazut zilele trecute pe un fost lider sindical al profesorilor sarit in barca unui partid politic...). Nu vreau sa ma gandesc ca ar fi un protest determinat politic, cu o saptamana inainte de alegeri , pentru ca asta ar insemna ca politicienii au luat-o razna si se tin de instigari in total dispret fata de cetatenii carora le cer votul. Sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu dreptul la greva. Este un drept legitim al muncitorilor. Conditiile de viata si de salarizare pot face oricand obiectul unor revendincari. Dar e una sa-ti doresti un salariu mai bun si e altceva sa-ti bati joc de altul prin protestul tau. Mai ales intr-un oras ca si Bucurestiul cu trafic infernal, cu alternative limitate la suprafata. Si nu in cele din urma, cati profesori, medici si alti salariati bugetari din Romania au salariul net, pe acte, 18 milioane? Si mai departe gandind de ce unii, care lucreaza la stat, pot cere salarii mai mari si noi, care lucram in privat si care platim taxele din care sunt platiti ei nu avem de unde cere? De ce anumite categorii profesionale se folosesc de pozitia si statutul care le-a fost conferit ca sa santajeze statul pentru mai multi bani afectand viata celorlalti cetateni? Ati uitat ca acum 2 luni a fost greva magistratilor? Efectele ei se mai vad si in prezent si se vor mai cunoaste mult timp, termenele de judecata care se dau acum fiind mult in anul 2010. Ce-ar fi daca si noi, de maine, am intra in greva fiscala? Daca autoritatile nu sunt in stare sa gestioneze un serviciu de interes public, eu de ce sa mai platesc pentru serviciile publice? Intrebarea este retorica, statul nu ma va ierta de plata sumelor care considera ca i se cuvin... Primit pe mail acum 5 minute, impreuna cu adeverinta postata de FLP. argoane, daca scriai "noi incercam sa nu platim ..." te mai credeam. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#390
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 18 Nov 2009, 11:55) Nu cred ca e corecta comparatia, aia au tarifare pe zone. Si sigur ai si bilete de mai mult de 2 euro. Si metrouri din 1960 (aici nu bag RER in discutie, aia tin de SNCF), ale noastre sunt mai moderne . 1. Cand om avea si noi reteaua de metrou care sa ajunga ca aia din paris in suburbii (in voluntari, in otopeni, in chiaja, in domnesti, in bragadiru, in comuna berceni, in jilava, in comuna pantelimon, atunci da, sa fie si la noi diferentiate. 2. Faptul ca la noi sunt mai moderne, mie nu mi se pare un asa de mare avantaj. Aia din anglia/franta/etc cum de reusesc sa mearga cu metrourile vechi foarte bine fara sa bage milioane in garnituri noi (cu bani imprumutati la care se platesc si dobanzi), dar la noi ni se impute gura? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 15:07 |