Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat
![]() ![]() ![]() |
Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat
kato |
![]()
Post
#811
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
|
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
Markos |
![]()
Post
#812
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Nu divaghez nimic, tocmai de aici a pornit discutia.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
ady77 |
![]()
Post
#813
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Kato eu zic ca nu prea ai dreptate. Macar daca te luai si tu de vreo subventie de la Barlad nu de la Bucuresti
![]() |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
kato |
![]()
Post
#814
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
ok, una nu o exclude pe alta. banii primiti de vaslui (ca tot va place sa va luati de cel mai tare judet
![]() |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
Markos |
![]()
Post
#815
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Deci e o varza în capul tau, mama-mama..
![]() Eu abandonez discutia asta ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
ady77 |
![]()
Post
#816
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Contradictia e ca Vasluiul cheltuie mai multi banI decat aduna, iar Bucurestiul mai putini.
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
kum |
![]()
Post
#817
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
@Klaus, grecu si ceilalti:
va rog sa nu mai incercati sa prezentati un mare c.a.c.a.t. care este situatia naspa de la noi din tara (comparabila doar cu tari precum Congo, Burkina Faso sau Rwanda) ca fiind normala si sa va mai si laudati cu ea! Am pretentia ca discut cu niste oameni inteligenti, care vad ca tara asta s-a dezvoltat total de-ampulea in ultimele doua decenii, fara absolut nici o strategie de dezvoltare economica regionala, fara nici o viziune Spuneam deci ca din cauza unor idioti ca aia nu s-a 'ai ma, ce dreaq? ![]() |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
kato |
![]()
Post
#818
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
QUOTE(ady77 @ 1 Jul 2011, 21:00) total de acord....de aia am spus de responsabilizarea clasei politice si a cetateanului. bucurestiului daca ii mai raman bani, ok, felicitari, sa-si faca ce doresc ei, nu e nici o problema. |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
Markos |
![]()
Post
#819
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Kum, n-am zis ca e normal asa. Nici n-am ambalat nimic în hartie lucioasa. Discutia era cumva punctuala, despre cenzuratul asta de metrou (la care se termina en fanfare statii începute acum un sfert de secol - am amintit asta) si despre presupuse subventii din provincie pentru realizarea maretului obiectiv. Atat, si nimic mai mult.
Tu ai dreptate cu ce povestesti acolo, dar asta e cu totul alta discutie. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
klaus |
![]()
Post
#820
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
neumann |
![]()
Post
#821
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE(kum @ 1 Jul 2011, 17:29) Se pare ca nu am explicat destul de clar: casele de comert alea de care ziceam eu erau firme din Bucuresti, inregistrate in Bucuresti, cu sediul in Bucuresti! Deci taxele si le plateau in Bucuresti! Ca de banii din taxe vorbim aici, nu? Adica din ce platesc firmele la stat! Ce-mi place mie cand inginerii isi dau cu parerea pe probleme economice... Casa de comert x e inregistrata in BUcuresti, vinde cu... cat? 10% adaos comercial, are cheltuieli sa zicem, jumate din aia, plateste impozit pe profit la 5% din valoarea marfii, asta in cazu fericit in care chiar are profit. 90% din venit ramane tot la Sidex, adica tot la Galati, adica se platesc taxe pe el acolo. A, inca ceva, daca cineva are o problema, sa dea toata productia la casele de comert din Galats. Pana la urma nu ii forteaza nimeni sa isi "vanda" productia prin intermediarul de la Bucuresti. 1 Jul 2011, 23:26: QUOTE . Toata lumea vede numai Bucuresti! Toate firmele se deschid in Bucuresti! Toate gioburile misto sunt numai in Bucuresti! De ce? Din cauza idiotilor de ne conduc! Sa se dea mai putine gioburi la BUcuresti, sa ajunga si in provincie! Intreb, te-ai gandit vreodata ca principalele Universitati din tara sunt la Bucuresti? Iar pe unde mai sunt, s-au mai aciuat firme calumea cu gioburi, stai linistit, vezi timisoara si cluj. Sau tu consideri gioburi calumea alea la stat? 1 Jul 2011, 23:29: Din punctul meu de vedere, nu am motive sa cred ca procentual din suma totala reprezentand bugetul, la BUcuresti se fura mai mult decat la Galati. Probabil, in cel mai fericit caz, e la fel, insa in Bucuresti exista o chestie: concurenta reala peste orice e in tara. De-aia si sunt salarii mari, ca ai unde sa te duci daca te oftica angajatorul. This post has been edited by neumann: 1 Jul 2011, 22:29 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
kum |
![]()
Post
#822
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Chiar nu vreau sa intru in polemica cu nimeni! O las asa cum a cazut, cu mentiunea ca oi fi io inginer si nu ma pricep la economie, dar ce ai zis tu despre cazul prezentat de mine, da-mi voie sa ma
![]() ![]() Cat despre investitia in metrou eu sunt de parere ca este necesara! Ar fi absurd sa afirmam ca fiecare cu pixda ma-sii, si sa-si faca bucurestiu din banii lui! La fel s-ar putea zice si despre un pod peste Dunare (ce treaba au aia de la munte cu podul?), despre aeroport (multa lume nu vede avionul pe dinauntru toata viata), etc. Metroul este o utilitate publica care trebuie facuta. Punct! La fel ca si autostrazile, la fel ca multe altele! Problema mea a aparut la afirmatia ca bucalele aduce 30% din venitul national! E posibil, daca ne uitam strict la cifre! Dar daca ne folosim creierii capului, vedem ca de fapt nu e chiar asa de mare acel procent! Am explicat de ce cred eu ca e asa! This post has been edited by kum: 1 Jul 2011, 22:46 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
neumann |
![]()
Post
#823
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
ma eu am crezut ca vorbesti de sidexul lu Mittal, om de afaceri indian, nu de istorie.
Ce ar intermedia casele de comert din BUcuresti daca nu otel de la galati? Pai stiu si eu.. otel din mexic? Nu cunosc cazul concret, dar am vazut ceva biznisuri de productie si iti spun ca acele case de comenzi/intermediari comanda pe un an intreg, la fel ca toti ceilalti, si astfel se preia riscul (de a nu vinde marfa) de catre ei. Nu stiu adaosul in industria otelului, dar hai spune-mi tu, daca nu e 10%, cat au casele din bucuresti si cat e media la nivel mondial pe acelasi tip de intermediere. edit QUOTE gen ce fraieri sunt aia de la galati, cum nu stiu ei sa-si vanda marfa, lasa ca le-o vindem noi pentru numai 10% adaos... mooor aici ... Ok, de ce vinde Mittal la casele de comert din Bucuresti si nu la alea din tokyo sau din glati, dupa parerea ta? pps iti dau dreptate ca a fost devalizat, insa aia a fost odata. Si nu a fost singura chestie din tara capusata, sunt o gramada de exemple si la Bucuresti. Uite unul, IMGB. This post has been edited by neumann: 1 Jul 2011, 22:58 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
kum |
![]()
Post
#824
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Cum spuneam: daca nu stii, nu te baga! Vorbeam de SIDEX, nu de Mitall sau de ArcelorMitall. Deci de vremea cand SIDEX-ul era "de stat". Am si specificat asta
QUOTE Dar despre cum a fost spoliat sidexu' de catre jegosii de la conducerea tarii pana in momentul in care a fost privatizat, L.E. Acum nu mai vinde prin casele de comert din bucale! Cel putin nu asa mult incat sa conteze. Ca acum e privat! This post has been edited by kum: 1 Jul 2011, 22:58 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
neumann |
![]()
Post
#825
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Ok, de acord cu ce zici. Si de acord ca multi ani a fost aiurea.
2 Jul 2011, 00:07: in legatura cu metroul, exista un calcul de rentabilitate, la fel ca la pasaju basarab. Si sunt si beneficii indirecte, teoretic un angajat e mai productiv daca nu face 2 ore dus, 2 intors in autobuz in aglomeratie. This post has been edited by neumann: 1 Jul 2011, 23:07 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#826
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
chestia cu autoritatea metropolitana dateaza de mult timp, de prin 2008 de pe vremea lu videanu si orban
This post has been edited by bygy007: 2 Jul 2011, 01:14 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tarzy |
![]()
Post
#827
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
oau .... ce se mai umfla tarata-n cate unii .... si ptr ce
- ne place sau nu e foarte clar ca Bucurestiul produce mult peste orice alta localitate din privincie din oricare punct de vedere, atat cantitativ cat si calitativ (lei pe cap de locuitor), ca aceasta "productie" nu e cu adevarat 100% facuta in Bucuresti .... este de asemenea corect, dar oricum e cu mult peste oricare alta localitate. - ideea ca Metroul care presteaza exclusiv ptr transportul urban sa fie administrat de catre alta autoritatea decat restul transportului public este clar gresita .... nu ai cum sa optimizezi daca se raporteaza la 2 capete .... e foarte clar ca necesitatea (cel putin dprv operativ) a unei administrari integrate e obligatorie .... ca aceasta autoritate va fi in subordinea municipalitatii sau a ministerului e mai putin important, important este sa fie integrata ... . Bineinteles insa ca e important dpdv politic ca vorba aia se ruleaza bani importanti in aceasta "industrie"si e bine da fii la butoane ca se lipeasca una alta. - transportul public de orice fel ar fi el trebuie subventionat ... fie de adm locala sau / si centrala ... atat imn metropole cat si la cucuieti din deal ... de gradul de mobilitate al populatiei depind veniturile in orice zona .... |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
radian |
![]()
Post
#828
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
QUOTE(tarzy @ 2 Jul 2011, 10:51) ... ne place sau nu e foarte clar ca Bucurestiul produce mult peste orice alta localitate din privincie din oricare punct de vedere, atat cantitativ cat si calitativ (lei pe cap de locuitor), ca aceasta "productie" nu e cu adevarat 100% facuta in Bucuresti .... este de asemenea corect... Produce bani bre, si e normal sa produca. Ca toata "productia" nu are loc in Bucuresti, ci acolo doar se finalizeaza tranzactiile, este o realitate. Ca o firma care nu are macar un bioru in Bucuresti nu este considerata firma serioasa este de asemenea o realitate. Ca nu isi doresc nici bucurestenii si nici restul lumii sa transformam capitala tarii intr-un oras mamut in care sa locuiasca 90% din populatia tarii cred ca sunteti cu totii de acord. O problema as vedea-o in ceea ce a incercat sa sugereze Kum, mai exact, prin politica economica cel putin discutabila din ultimile doua decenii, s-a exagerat cu centralizarea. Pentru orice rahat ai nevoie de aprobarea vreunei institutii din Bucuresti, ai caror reprezentanti de multe ori nici nu stiu sa arate din prima pe harta unde se afla localitatea pentru care o lege debila ii da drept de decizie. This post has been edited by radian: 2 Jul 2011, 13:05 |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
Markos |
![]()
Post
#829
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Centralizarea asta excesiva e mostenita de la Piticu'. E adevarat, în 20+ ani a fost perfectionata, în loc sa fie diminuata.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#830
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE O călătorie cu metroul s-a scumpit cu 30%. Autoritățile spun că majorarea tarifelor trebuia făcută pentru că nu mai sunt bani pentru reparații și pentru subvenție. Singurele cartele care nu și-au modificat prețul sunt abonamentele lunare și cele săptămânale cu număr nelimitat de călători. Pe de altă parte, pentru un abonament lunar, care poate fi folosit de maximum 62 de ori, o persoană trebuie să scoată din buzunar cu opt lei mai mult. Acesta costă de sâmbătă 35 de lei. Cei care vor să facă două drumuri cu metroul trebuie să achite patru lei, în loc de trei lei cât costa o cartelă cu două călători, iar un card cu 10 călătorii se vinde acum cu zece lei, în loc de 9 lei, cât a costa până vinerea trecută. Deficit de finanțare de 90 de milioane de lei Reprezentanții Companiei Metrorex au precizat că scumpirea era necesară: "La nivelul anului 2011, raportul dintre subvenția necesară și subvenția alocată pentru acoperirea cheltuielilor de întreținere și reparații depășește 126%, având un deficit de finanțare de aproximativ 90 de milioane de lei". Totodată, aceștia motivează creșterea, precizând că indicele mediu al prețurilor de consum de la ultima mărire a tarifului și până în prezent este de peste 105% mai mare. Și creșterea prețului la energia electrică și reducerea subvenției i-a determinat pe reprezentanții Metrorex să decidă scumpirea călătoriei. Potrivit acestora, în 2011, curentul s-a scumpit cu aproximativ 25% față de anul trecut. În ceea ce privește subvenția, aceasta se va reduce cu 10%. http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-drum-cu...-30-940939.html This post has been edited by george_scala_2004: 9 Aug 2011, 07:21 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#831
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
spune reporterului ala ca in anul 201 nu exista metrou , veche stirea
![]() This post has been edited by bygy007: 8 Aug 2011, 21:37 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#832
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
ia uite aici:
QUOTE În urma unor investiții totale de 8,5 miliarde de euro, harta metroului din București va semăna din ce în ce mai mult cu cea a unei capitale europene precum Paris sau Bruxelles. Deocamdată Metrorex, compania din subordinea Ministerului Transporturilor care se ocupă de rețeaua de transport subteran din București, nu are ca surse de finanțare sigure decât 2 miliarde de euro, însă directorul Gheorghe Udriște susține că nu vor exista "nebuni" care să spună că nu vor mai da bani la metrou, având în vedere necesitatea sa. Rețeaua de metrou din București, compusă în prezent din patru magistrale, va avea în următoarele două decenii încă cinci linii noi, precum și extinderi ale magistralelor deja existente, potrivit directorului Metrorex, Gheorghe Udriște. Liniile de metrou care ar putea brăzda Bucureștiul peste 20 de ani ar putea fi Magistrala 4 Gara de Nord-Gara Progresul, al cărei cost se ridică la 950 de milioane de euro, Magistrala 5 Drumul Taberei-Pantelimon (1,7 miliarde de euro), Magistrala 6 Otopeni-1 Mai (850 de milioane de euro), Magistrala Bragadiru-Voluntari (1,9 miliarde de euro), precum și semi-inelul de sud (1,3 miliarde de euro), acesta din urmă asigurând conexiunea între stațiile Dristor și Crângași prin partea de sud și sud-vest a orașului. Alte investiții în valoare de 1,84 miliarde de euro vizează prelungirea liniilor deja existente, pe rutele Păcii-Linia de Centură Vest (250 de milioane de euro), Laminorului-Mogoșoaia (290 de milioane de euro), Pipera-Tunari (650 de milioane de euro), Pantelimon-Cernica (250 de milioane de euro) și Ghencea-Domnești (400 de milioane de euro). Singurele care au însă finanțare, chiar și parțial, sunt Magistrala 5 Drumul Taberei-Pantelimon (lucrările la tronsonul Râul Doamnei-Universitate, care va costa 215 milioane de euro se află în derulare), prelungirea magistralei 4 cu încă două stații, Laminorului și Lac Străulești, dar și linia ce leagă Bucureștii Noi de Aeroportul Otopeni, pentru care Metrorex are 320 de milioane de euro de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA), din totalul necesar de 850 de milioane de euro. "După 1990, s-au pus în funcțiune 11 stații. S-au schimbat lucrurile, până acum s-au dat cu țârâita banii. Nu cred că vor fi nebuni care să spună că nu mai dau bani la metrou", a declarat Udriște într-un interviu pentru Ziarul Financiar. Un alt proiect care ar putea decongestiona traficul din București, dar care nu are încă finanțare, este "triunghiul" de căi ferate subterane ce ar urma să unească Gara de Nord, Gara Obor și Gara Progresul. "Proiectul este cuprins în strategia de transport urban a Bucureștiului", spune Udriște. http://www.zf.ro/companii/cum-va-arata-met...estiul-8642491/ |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#833
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
stai linistit ca in 20 de ani au reusit sa termine ce au inceput comunistii , in 90 tunelurile fiind sapate si statiile cu structura de rezistenta facuta la absolut toate statiile care s-au deschis dupa 90
23 Aug 2011, 16:44: QUOTE(george_scala_2004 @ 23 Aug 2011, 11:20) După 1990, s-au pus în funcțiune 11 stații. S-au schimbat lucrurile, până acum s-au dat cu țârâita banii. Nu cred că vor fi nebuni care să spună că nu mai dau bani la metrou", a declarat Udriște într-un interviu pentru Ziarul Financiar. asta e cea mai mare aberatie , insa nu se spune cit s-a furat This post has been edited by bygy007: 23 Aug 2011, 15:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kato |
![]()
Post
#834
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
profitand de faptul ca avem un coleg ce lucreaza pe la metrou, e adevarata stirea ca sa renegociat contractul de intretine si sa ajuns la un pret mai mic cu 30%? fiind din interior, ne poate spune daca asta inseamna lucrari facute mai prost si castigul sa fie doar praf in ochi?
|
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#835
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da , calitatea lucrarilor fiind aceeasi (exact cum s-au facut cu autostrazile)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#836
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#837
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
reporteii astia merau afla cam tirziu noul contract a intrat de la inceputul lunii , pt mine stirea e veche
![]() daca vrei sa faci vre-un reportaj sau informatii iti dau detalii pe PM ![]() This post has been edited by bygy007: 28 Aug 2011, 22:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#838
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Compania Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania va furniza către Metrorex 16 trenuri noi, prețul oferit de companie fiind de 97 milioane euro, a declarat, vineri, directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște, prezent la inaugurarea a două instalații de desulfurare la Complexul Energetic Turceni. "Dintre cele două companii care au depus oferte, adică Bombardier Transportation din Germania și Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania, cea de a doua a oferit un preț cu 20 milioane euro mai mic. CAF a câștigat licitația", a afirmat Udriște. Câștigătorul va fi anunțat oficial luni, a adăugat șeful Metrorex, după notificarea înaintată către Ministerul Finanțelor Publice. Potrivit sursei citate, primul tren va fi livrat în anul 2012. "În afară de cele 16 trenuri trenuri, mai putem achiziționa 8. Primul tren va fi livrat anul viitor", a precizat directorul general al Metrorex. Bombardier a oferit un preț de 117 milioane de euro pentru cele 16 trenuri, iar CAF a venit cu un preț cu 20 de milioane mai mic, respectiv 97 milioane de euro. La ora actuală, 50% din trenurile Metrorex sunt vechi și trebuie înlocuite, a precizat reprezentantul companiei. Pe liniile din subteran circulă 264 trenuri noi ![]() http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...tea-152955.html This post has been edited by george_scala_2004: 16 Sep 2011, 23:18 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#839
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
bai gorgica de unde 264 trenuri noi ca ca sint doar 44
264 se refera la numarul de vagoane , ori diferenta intre un vagon si un tren este desul de mare nu crezi? 44X6 = 264 ![]() ah reporterii astia incurca merele cu perele This post has been edited by bygy007: 16 Sep 2011, 22:51 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Ake |
![]()
Post
#840
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
ba, da metroul asta intra in greva in fiecare marti?
Tre sa-mi aduc aminte sa schimb titlul topicului. revenind la discutie....la noi de ce mama dracu nu se mai produc vagoane? |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 02:29 |