DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat

kato
post 1 Jul 2011, 19:49
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(Markos @ 1 Jul 2011, 20:42)
Deci, pe la pranz, provincia finanta metroul bucurestean. Acum, mai pe seara, ai descoperit banii redistribuiti  dry.gif
*


1 inca sustin afirmatia . si ca sa fim corecti nu subventioneaza total.
2. divaghezi subiectul discutiei aiurea


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2011, 19:51
Post #812


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Nu divaghez nimic, tocmai de aici a pornit discutia.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 1 Jul 2011, 19:53
Post #813


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Kato eu zic ca nu prea ai dreptate. Macar daca te luai si tu de vreo subventie de la Barlad nu de la Bucuresti tongue.gif


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 1 Jul 2011, 19:55
Post #814


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




ok, una nu o exclude pe alta. banii primiti de vaslui (ca tot va place sa va luati de cel mai tare judet icon_mrgreen.gif ) se fura. suntem ok? mai departe, eu am spus ca nu sunt de acord ca orasul bucuresti sa beneficieze de subventie, asa cum nici nu sunt de acord ca vasluiul sa primeasca bani in plus nemeritati. unde e contradictia?


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2011, 20:00
Post #815


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Deci e o varza în capul tau, mama-mama.. wacko.gif

Eu abandonez discutia asta sad.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 1 Jul 2011, 20:00
Post #816


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Contradictia e ca Vasluiul cheltuie mai multi banI decat aduna, iar Bucurestiul mai putini.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 1 Jul 2011, 20:00
Post #817


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




@Klaus, grecu si ceilalti:
va rog sa nu mai incercati sa prezentati un mare c.a.c.a.t. care este situatia naspa de la noi din tara (comparabila doar cu tari precum Congo, Burkina Faso sau Rwanda) ca fiind normala si sa va mai si laudati cu ea! Am pretentia ca discut cu niste oameni inteligenti, care vad ca tara asta s-a dezvoltat total de-ampulea in ultimele doua decenii, fara absolut nici o strategie de dezvoltare economica regionala, fara nici o viziune pe urmatorii 5 ani... (nu, stai ca-s de-a dreptul nesimtit) pe urmatorul an, etc. Toata lumea vede numai Bucuresti! Toate firmele se deschid in Bucuresti! Toate gioburile misto sunt numai in Bucuresti! De ce? Din cauza idiotilor de ne conduc! Toti! Fara culoare politica, deoarece aceasta (culoarea politica) exista doar pentru a mai tine oamenii ocupati (aflocis vs. grecu, etc.) si a mai trece timpul mai usor! In realitate toti aia de sus fac parte (unii de voie, altii de nevoie) dintr-o singura increngatura de interese! Nu poti accede acolo fara a face parte din ea. Cu exceptiile de rigoare ofcors, exceptii care doar dau bine pe sticla, in realitate nefiind capabile sa schimbe mai nimic. Cine crede altfel e naiv.
Spuneam deci ca din cauza unor idioti ca aia nu s-a investit realizat (ca de investit s-a investit, da' numai 20% - restul la baietii destepti) mai nimic in infrastructura, coruptia e in floare (macar la asta suntem fruntasi), motiv pentru care firmele straine care se decid sa treaca totusi peste inconvenientele cu infrastructura si sa investeasca pe la noi, se documenteaza si se pregatesc pentru "rotitele" ce trebuiesc unse, rotite care in 90% din cazuri sunt unde? La bucale, ofcors! De aici tot cercul asta vicios pe care voi il prezentati ambalat intr-o hartie lucioasa cu o panglica si pretindeti ca e normal asa!
'ai ma, ce dreaq? wacko.gif


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 1 Jul 2011, 20:02
Post #818


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(ady77 @ 1 Jul 2011, 21:00)
Contradictia e ca Vasluiul cheltuie mai multi banI decat aduna, iar Bucurestiul mai putini.
*


total de acord....de aia am spus de responsabilizarea clasei politice si a cetateanului. bucurestiului daca ii mai raman bani, ok, felicitari, sa-si faca ce doresc ei, nu e nici o problema.


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2011, 20:11
Post #819


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Kum, n-am zis ca e normal asa. Nici n-am ambalat nimic în hartie lucioasa. Discutia era cumva punctuala, despre cenzuratul asta de metrou (la care se termina en fanfare statii începute acum un sfert de secol - am amintit asta) si despre presupuse subventii din provincie pentru realizarea maretului obiectiv. Atat, si nimic mai mult.

Tu ai dreptate cu ce povestesti acolo, dar asta e cu totul alta discutie.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Jul 2011, 20:14
Post #820


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(kato @ 1 Jul 2011, 20:55)
nu sunt de acord ca vasluiul sa primeasca bani in plus nemeritati.
*

Asa cum la vaslui e bine sa se primeasca bani in plus "meritati", si metrolul la Bucuresti e un ban in plus "meritat". Deci e bine de primit.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 1 Jul 2011, 22:11
Post #821


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




QUOTE(kum @ 1 Jul 2011, 17:29)
Se pare ca nu am explicat destul de clar: casele de comert alea de care ziceam eu erau firme din Bucuresti, inregistrate in Bucuresti, cu sediul in Bucuresti! Deci taxele si le plateau in Bucuresti! Ca de banii din taxe vorbim aici, nu? Adica din ce platesc firmele la stat!
*



Ce-mi place mie cand inginerii isi dau cu parerea pe probleme economice...

Casa de comert x e inregistrata in BUcuresti, vinde cu... cat? 10% adaos comercial, are cheltuieli sa zicem, jumate din aia, plateste impozit pe profit la 5% din valoarea marfii, asta in cazu fericit in care chiar are profit. 90% din venit ramane tot la Sidex, adica tot la Galati, adica se platesc taxe pe el acolo.

A, inca ceva, daca cineva are o problema, sa dea toata productia la casele de comert din Galats. Pana la urma nu ii forteaza nimeni sa isi "vanda" productia prin intermediarul de la Bucuresti.

1 Jul 2011, 23:26:
QUOTE
. Toata lumea vede numai Bucuresti! Toate firmele se deschid in Bucuresti! Toate gioburile misto sunt numai in Bucuresti! De ce? Din cauza idiotilor de ne conduc!


Sa se dea mai putine gioburi la BUcuresti, sa ajunga si in provincie! Intreb, te-ai gandit vreodata ca principalele Universitati din tara sunt la Bucuresti? Iar pe unde mai sunt, s-au mai aciuat firme calumea cu gioburi, stai linistit, vezi timisoara si cluj. Sau tu consideri gioburi calumea alea la stat?

1 Jul 2011, 23:29:
Din punctul meu de vedere, nu am motive sa cred ca procentual din suma totala reprezentand bugetul, la BUcuresti se fura mai mult decat la Galati. Probabil, in cel mai fericit caz, e la fel, insa in Bucuresti exista o chestie: concurenta reala peste orice e in tara. De-aia si sunt salarii mari, ca ai unde sa te duci daca te oftica angajatorul.

This post has been edited by neumann: 1 Jul 2011, 22:29


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 1 Jul 2011, 22:43
Post #822


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Chiar nu vreau sa intru in polemica cu nimeni! O las asa cum a cazut, cu mentiunea ca oi fi io inginer si nu ma pricep la economie, dar ce ai zis tu despre cazul prezentat de mine, da-mi voie sa ma radmasa.gif . Si atat! N-are rost sa intram in detalii, pentru ca tu refuzi din start sa pornim de la niste premize pe care multa lume le cunoaste! (gen ce fraieri sunt aia de la galati, cum nu stiu ei sa-si vanda marfa, lasa ca le-o vindem noi pentru numai 10% adaos... mooor aici radmasa.gif ... ). Sincer, despre altele nu cunosc, nu-mi dau cu parerea si am specificat doar ca-mi dau cu presupusa! Dar despre cum a fost spoliat sidexu' de catre jegosii de la conducerea tarii pana in momentul in care a fost privatizat, tre' sa fii absurd sa nu vrei sa stii. Si gata! Poate daca ai timp si chef sa te intereseze, fa o paralela intre sidex si cefereul de pe timpul "tarului" Ticolaiciuc. Ca a fost cam aceeasi treaba! Ca si fraierii aia de la cefereu nu stiau ei ca au nevoie de prize la 3 milioane bucata, etc. Noroc cu sefu' ala al lor ca si-a dat seama la timp!
Cat despre investitia in metrou eu sunt de parere ca este necesara! Ar fi absurd sa afirmam ca fiecare cu pixda ma-sii, si sa-si faca bucurestiu din banii lui! La fel s-ar putea zice si despre un pod peste Dunare (ce treaba au aia de la munte cu podul?), despre aeroport (multa lume nu vede avionul pe dinauntru toata viata), etc. Metroul este o utilitate publica care trebuie facuta. Punct! La fel ca si autostrazile, la fel ca multe altele!
Problema mea a aparut la afirmatia ca bucalele aduce 30% din venitul national! E posibil, daca ne uitam strict la cifre! Dar daca ne folosim creierii capului, vedem ca de fapt nu e chiar asa de mare acel procent! Am explicat de ce cred eu ca e asa!

This post has been edited by kum: 1 Jul 2011, 22:46


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 1 Jul 2011, 22:52
Post #823


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




ma eu am crezut ca vorbesti de sidexul lu Mittal, om de afaceri indian, nu de istorie.

Ce ar intermedia casele de comert din BUcuresti daca nu otel de la galati? Pai stiu si eu.. otel din mexic?

Nu cunosc cazul concret, dar am vazut ceva biznisuri de productie si iti spun ca acele case de comenzi/intermediari comanda pe un an intreg, la fel ca toti ceilalti, si astfel se preia riscul (de a nu vinde marfa) de catre ei. Nu stiu adaosul in industria otelului, dar hai spune-mi tu, daca nu e 10%, cat au casele din bucuresti si cat e media la nivel mondial pe acelasi tip de intermediere.

edit
QUOTE
gen ce fraieri sunt aia de la galati, cum nu stiu ei sa-si vanda marfa, lasa ca le-o vindem noi pentru numai 10% adaos... mooor aici   ...


Ok, de ce vinde Mittal la casele de comert din Bucuresti si nu la alea din tokyo sau din glati, dupa parerea ta?

pps iti dau dreptate ca a fost devalizat, insa aia a fost odata. Si nu a fost singura chestie din tara capusata, sunt o gramada de exemple si la Bucuresti. Uite unul, IMGB.

This post has been edited by neumann: 1 Jul 2011, 22:58


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 1 Jul 2011, 22:56
Post #824


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Cum spuneam: daca nu stii, nu te baga! Vorbeam de SIDEX, nu de Mitall sau de ArcelorMitall. Deci de vremea cand SIDEX-ul era "de stat". Am si specificat asta
QUOTE
Dar despre cum a fost spoliat sidexu' de catre jegosii de la conducerea tarii pana in momentul in care a fost privatizat,


L.E. Acum nu mai vinde prin casele de comert din bucale! Cel putin nu asa mult incat sa conteze. Ca acum e privat!

This post has been edited by kum: 1 Jul 2011, 22:58


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 1 Jul 2011, 22:59
Post #825


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Ok, de acord cu ce zici. Si de acord ca multi ani a fost aiurea.

2 Jul 2011, 00:07:
in legatura cu metroul, exista un calcul de rentabilitate, la fel ca la pasaju basarab. Si sunt si beneficii indirecte, teoretic un angajat e mai productiv daca nu face 2 ore dus, 2 intors in autobuz in aglomeratie.

This post has been edited by neumann: 1 Jul 2011, 23:07


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jul 2011, 01:13
Post #826


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




chestia cu autoritatea metropolitana dateaza de mult timp, de prin 2008 de pe vremea lu videanu si orban

This post has been edited by bygy007: 2 Jul 2011, 01:14


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 2 Jul 2011, 10:51
Post #827


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




oau .... ce se mai umfla tarata-n cate unii .... si ptr ce

- ne place sau nu e foarte clar ca Bucurestiul produce mult peste orice alta localitate din privincie din oricare punct de vedere, atat cantitativ cat si calitativ (lei pe cap de locuitor), ca aceasta "productie" nu e cu adevarat 100% facuta in Bucuresti .... este de asemenea corect, dar oricum e cu mult peste oricare alta localitate.
- ideea ca Metroul care presteaza exclusiv ptr transportul urban sa fie administrat de catre alta autoritatea decat restul transportului public este clar gresita .... nu ai cum sa optimizezi daca se raporteaza la 2 capete .... e foarte clar ca necesitatea (cel putin dprv operativ) a unei administrari integrate e obligatorie .... ca aceasta autoritate va fi in subordinea municipalitatii sau a ministerului e mai putin important, important este sa fie integrata ... . Bineinteles insa ca e important dpdv politic ca vorba aia se ruleaza bani importanti in aceasta "industrie"si e bine da fii la butoane ca se lipeasca una alta.
- transportul public de orice fel ar fi el trebuie subventionat ... fie de adm locala sau / si centrala ... atat imn metropole cat si la cucuieti din deal ... de gradul de mobilitate al populatiei depind veniturile in orice zona ....


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 2 Jul 2011, 12:57
Post #828


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(tarzy @ 2 Jul 2011, 10:51)
... ne place sau nu e foarte clar ca Bucurestiul produce mult peste orice alta localitate din privincie din oricare punct de vedere, atat cantitativ cat si calitativ (lei pe cap de locuitor), ca aceasta "productie" nu e cu adevarat 100% facuta in Bucuresti .... este de asemenea corect...
*



Produce bani bre, si e normal sa produca. Ca toata "productia" nu are loc in Bucuresti, ci acolo doar se finalizeaza tranzactiile, este o realitate. Ca o firma care nu are macar un bioru in Bucuresti nu este considerata firma serioasa este de asemenea o realitate. Ca nu isi doresc nici bucurestenii si nici restul lumii sa transformam capitala tarii intr-un oras mamut in care sa locuiasca 90% din populatia tarii cred ca sunteti cu totii de acord.

O problema as vedea-o in ceea ce a incercat sa sugereze Kum, mai exact, prin politica economica cel putin discutabila din ultimile doua decenii, s-a exagerat cu centralizarea. Pentru orice rahat ai nevoie de aprobarea vreunei institutii din Bucuresti, ai caror reprezentanti de multe ori nici nu stiu sa arate din prima pe harta unde se afla localitatea pentru care o lege debila ii da drept de decizie.

This post has been edited by radian: 2 Jul 2011, 13:05


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 Jul 2011, 14:28
Post #829


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Centralizarea asta excesiva e mostenita de la Piticu'. E adevarat, în 20+ ani a fost perfectionata, în loc sa fie diminuata.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 8 Aug 2011, 07:28
Post #830


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE
O călătorie cu metroul s-a scumpit cu 30%. Autoritățile spun că majorarea tarifelor trebuia făcută pentru că nu mai sunt bani pentru reparații și pentru subvenție. Singurele cartele care nu și-au modificat prețul sunt abonamentele lunare și cele săptămânale cu număr nelimitat de călători.

Pe de altă parte, pentru un abonament lunar, care poate fi folosit de maximum 62 de ori, o persoană trebuie să scoată din buzunar cu opt lei mai mult. Acesta costă de sâmbătă 35 de lei.

Cei care vor să facă două drumuri cu metroul trebuie să achite patru lei, în loc de trei lei cât costa o cartelă cu două călători, iar un card cu 10 călătorii se vinde acum cu zece lei, în loc de 9 lei, cât a costa până vinerea trecută.

Deficit de finanțare de 90 de milioane de lei

Reprezentanții Companiei Metrorex au precizat că scumpirea era necesară: "La nivelul anului 2011, raportul dintre subvenția necesară și subvenția alocată pentru acoperirea cheltuielilor de întreținere și reparații depășește 126%, având un deficit de finanțare de aproximativ 90 de milioane de lei".

Totodată, aceștia motivează creșterea, precizând că indicele mediu al prețurilor de consum de la ultima mărire a tarifului și până în prezent este de peste 105% mai mare.

Și creșterea prețului la energia electrică și reducerea subvenției i-a determinat pe reprezentanții Metrorex să decidă scumpirea călătoriei. Potrivit acestora, în 2011, curentul s-a scumpit cu aproximativ 25% față de anul trecut. În ceea ce privește subvenția, aceasta se va reduce cu 10%.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-drum-cu...-30-940939.html

This post has been edited by george_scala_2004: 9 Aug 2011, 07:21


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Aug 2011, 21:32
Post #831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




spune reporterului ala ca in anul 201 nu exista metrou , veche stirea ph34r.gif

This post has been edited by bygy007: 8 Aug 2011, 21:37


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 23 Aug 2011, 10:20
Post #832


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




ia uite aici:

QUOTE
În urma unor investiții totale de 8,5 miliarde de euro, harta metroului din București va semăna din ce în ce mai mult cu cea a unei capitale europene precum Paris sau Bruxelles. Deocamdată Metro­rex, compania din subordinea Ministerului Transporturilor care se ocupă de rețeaua de transport subteran din București, nu are ca surse de finanțare sigure decât 2 miliarde de euro, însă directorul Gheorghe Udriște susține că nu vor exista "nebuni" care să spună că nu vor mai da bani la metrou, având în vedere necesitatea sa.

Rețeaua de metrou din București, compusă în prezent din patru magistrale, va avea în următoarele două decenii încă cinci linii noi, precum și extinderi ale magistralelor deja existente, potrivit directorului Metrorex, Gheorghe Udriște.
Liniile de metrou care ar putea brăzda Bucureștiul peste 20 de ani ar putea fi Magistrala 4 Gara de Nord-Gara Progresul, al cărei cost se ridică la 950 de milioane de euro, Magistrala 5 Drumul Taberei-Pantelimon (1,7 miliarde de euro), Magistrala 6 Otopeni-1 Mai (850 de milioane de euro), Magistrala Bragadiru-Voluntari (1,9 miliarde de euro), precum și semi-inelul de sud (1,3 miliarde de euro), acesta din urmă asigurând conexiunea între stațiile Dristor și Crângași prin partea de sud și sud-vest a orașului.

Alte investiții în valoare de 1,84 miliarde de euro vizează prelungirea liniilor deja existente, pe rutele Păcii-Linia de Centură Vest (250 de milioane de euro), Laminorului-Mogoșoaia (290 de milioane de euro), Pipera-Tunari (650 de milioane de euro), Pantelimon-Cernica (250 de milioane de euro) și Ghencea-Domnești (400 de milioane de euro).

Singurele care au însă finanțare, chiar și parțial, sunt Magistrala 5 Drumul Taberei-Pantelimon (lucrările la tronsonul Râul Doamnei-Universitate, care va costa 215 milioane de euro se află în derulare), prelungirea magistralei 4 cu încă două stații, Laminorului și Lac Străulești, dar și linia ce leagă Bucureștii Noi de Aeroportul Otopeni, pentru care Metrorex are 320 de milioane de euro de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA), din totalul necesar de 850 de milioane de euro. "După 1990, s-au pus în funcțiune 11 stații. S-au schimbat lucrurile, până acum s-au dat cu țârâita banii. Nu cred că vor fi nebuni care să spună că nu mai dau bani la metrou", a declarat Udriște într-un interviu pentru Ziarul Financiar.

Un alt proiect care ar putea decongestiona traficul din București, dar care nu are încă finanțare, este "triunghiul" de căi ferate subterane ce ar urma să unească Gara de Nord, Gara Obor și Gara Progresul. "Proiectul este cuprins în strategia de transport urban a Bucureștiului", spune Udriște.


http://www.zf.ro/companii/cum-va-arata-met...estiul-8642491/


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Aug 2011, 15:39
Post #833


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




stai linistit ca in 20 de ani au reusit sa termine ce au inceput comunistii , in 90 tunelurile fiind sapate si statiile cu structura de rezistenta facuta la absolut toate statiile care s-au deschis dupa 90

23 Aug 2011, 16:44:
QUOTE(george_scala_2004 @ 23 Aug 2011, 11:20)
După 1990, s-au pus în funcțiune 11 stații. S-au schimbat lucrurile, până acum s-au dat cu țârâita banii. Nu cred că vor fi nebuni care să spună că nu mai dau bani la metrou", a declarat Udriște într-un interviu pentru Ziarul Financiar.

asta e cea mai mare aberatie , insa nu se spune cit s-a furat

This post has been edited by bygy007: 23 Aug 2011, 15:44


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 27 Aug 2011, 16:44
Post #834


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




profitand de faptul ca avem un coleg ce lucreaza pe la metrou, e adevarata stirea ca sa renegociat contractul de intretine si sa ajuns la un pret mai mic cu 30%? fiind din interior, ne poate spune daca asta inseamna lucrari facute mai prost si castigul sa fie doar praf in ochi?


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Aug 2011, 16:59
Post #835


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da , calitatea lucrarilor fiind aceeasi (exact cum s-au facut cu autostrazile)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 28 Aug 2011, 03:28
Post #836


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Aug 2011, 22:04
Post #837


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




reporteii astia merau afla cam tirziu noul contract a intrat de la inceputul lunii , pt mine stirea e veche blush.gif
daca vrei sa faci vre-un reportaj sau informatii iti dau detalii pe PM laugh.gif

This post has been edited by bygy007: 28 Aug 2011, 22:09


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 16 Sep 2011, 21:43
Post #838


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE
Compania Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania va furniza către Metrorex 16 trenuri noi, prețul oferit de companie fiind de 97 milioane euro, a declarat, vineri, directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște, prezent la inaugurarea a două instalații de desulfurare la Complexul Energetic Turceni.

"Dintre cele două companii care au depus oferte, adică Bombardier Transportation din Germania și Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania, cea de a doua a oferit un preț cu 20 milioane euro mai mic. CAF a câștigat licitația", a afirmat Udriște.

Câștigătorul va fi anunțat oficial luni, a adăugat șeful Metrorex, după notificarea înaintată către Ministerul Finanțelor Publice.

Potrivit sursei citate, primul tren va fi livrat în anul 2012.

"În afară de cele 16 trenuri trenuri, mai putem achiziționa 8. Primul tren va fi livrat anul viitor", a precizat directorul general al Metrorex.

Bombardier a oferit un preț de 117 milioane de euro pentru cele 16 trenuri, iar CAF a venit cu un preț cu 20 de milioane mai mic, respectiv 97 milioane de euro.

La ora actuală, 50% din trenurile Metrorex sunt vechi și trebuie înlocuite, a precizat reprezentantul companiei.

Pe liniile din subteran circulă 264 trenuri noi blink.gif , produse de Bombardier, dar și trenuri produse la Arad, care însă au durata de viață depășită, iar costurile de întreținere sunt destul de mari.


http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...tea-152955.html

This post has been edited by george_scala_2004: 16 Sep 2011, 23:18


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Sep 2011, 22:48
Post #839


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




bai gorgica de unde 264 trenuri noi ca ca sint doar 44

264 se refera la numarul de vagoane , ori diferenta intre un vagon si un tren este desul de mare nu crezi?

44X6 = 264 wink.gif

ah reporterii astia incurca merele cu perele

This post has been edited by bygy007: 16 Sep 2011, 22:51


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 17 Sep 2011, 20:07
Post #840


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




ba, da metroul asta intra in greva in fiecare marti?
Tre sa-mi aduc aminte sa schimb titlul topicului.

revenind la discutie....la noi de ce mama dracu nu se mai produc vagoane?


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 02:29
Forum Renault