Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
![]() ![]() ![]() |
Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
valentin_n |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 14 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
renault
Scenic II 1.6/16V
2003
|
|||
SiloS |
![]()
Post
#62
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cu cat aerul este mai rece , cu atat densitatea lui este mai mare , deci in acelasi volum exista mai mult oxigen .
Tocmai de aceea pentru motoarele turbo dupa turbina se monteaza intecoolerul . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#63
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.448 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, dar cu cat e amestecul mai cald, cu atat se vaporizeaza mai bine benzina si amestecul e mai omogen. Daca aveai injectie nu mai erau probleme cu atomizarea/vaporizarea/amestecarea. La gpl nu stiu daca e nevoie de amestecare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SiloS |
![]()
Post
#64
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca vrei un amestec mai omogen cureti carburatorul .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
excalibur_8424 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 December 05 From: Constanta ![]() |
ideea de filtru de aer sport nu face prea mare treaba, eu sunt de parere ca filturl de aer original de pe dacie e bun pt. acest motor dar trebuie sa fie putin modificat.
gura care intra din filtru in carburator a fost proiectata pt. a putea sa intorci filtru si sa-l folosesti de 2 ori mai mult, ideea ar fii sa se mute aceasta gura mai in spatele filtrului origina, iar gura de intrare trebuie marita. la toata treaba asta trebuie doar un sudor bun (netestat practic, doar teorie). |
--------------------
dacia
1310
- CT 87 MOT Visator
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#66
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu stiam faza asta!oricum e bine sa-l schimbi la max 10.000 de km!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
maty680 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 November 04 ![]() |
cu consumul cum a ramas....parerea mea e ca pistoanele asi trage aerul singure (asta mai mult ca sigur) cu filtru al trage mai greu (deh e filtrat) iar fara filtru mult mai usor ( poate ati observat cand ai scoateti filtru se tureaza cu 50-100 rpm) acum gandestete cate calori ai consuma daca ai respira cu o batista la nas .. nu vad de ce motorul ar consuma mai mult, ar trebui sa consume mai putin prin eliminarea efortului de a aspira prin filtru....si cu un filtru sport parerea mea ,cu cat are "sound" mai frumos cu atata filtreaza mai putin (am auzit ca nisipu cat de fin nu face bine la bujii,supape,etc)
sa vezi acuma cata carne imi intra in congelator ![]() |
--------------------
dacia
1410
- B 28 ALT
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#68
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
vad la vara!ori filtru ori vreun carb mai performant:)
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SiloS |
![]()
Post
#69
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cea mai buna alegere : un carb mai smecher fara filtru de aer .
Dar sa ai grija pe unde mergi . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#70
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e;dar nu merg ;pe camp si totusi dupa 3-5000 km filtru de aer este imbacsit cu de toate:tantari.muste,hartii de la pachetu de tigari...deci trebuie un filtru amarat!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SiloS |
![]()
Post
#71
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pai ... pui un ciorap de dama peste carburator . E de ajuns . =))
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#72
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmm,mai bine o plasa de tantari!da voi pune un filtru "sport" made in autovit!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bagykid |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
george_slz |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Va pot sugera un astfel de filtru, provine de la un ford fiesta, se gaseste la magazintele care aduc piese pt astfel de masini, eu nu l-am cumparat ci l-am primit...
...din pacate nu pot sa incarc poze pe topicul asta This post has been edited by george_slz: 7 Jan 2006, 08:30 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#75
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
adica este sport?da stiu voi cumpara si racordu.mai astept un pic,poate alta masina!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#76
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
azi am bagat un calcul si a iesit un castig de putere la motorul 102-13 de aprox 0,89 cp
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SiloS |
![]()
Post
#77
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Hmmm , adica un cal nemancat ...
Si cum ai calculat ??? ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Radduu |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci pana la urma nu se merita sa imi cumpar un filtru de aer sport nu?
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
SiloS |
![]()
Post
#79
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE azi am bagat un calcul si a iesit un castig de putere la motorul 102-13 de aprox 0,89 cp Fiecare intelege ce vrea . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
sonykel |
![]()
Post
#80
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
cum ai calculat?
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
matrafox |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
nu stiu daca s-a mai discutat dar poate imi spune cineva ce facem in cazul in care motorul este mai vechi si are si soc.daca am filtru sport inseamna ca nu mai tragem socul dimineata cand pornim,nu ?si daca e asa,cum mai porneste nene pe cancerul ala ?astept rasp.ms
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
Muttley |
![]()
Post
#82
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
matrafox |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
deci clapeta de soc ramane in racordul filtrului sau cum e treaba ?
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
Muttley |
![]()
Post
#84
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Clapeta de soc se afla in carburator!!!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#85
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu stiam ca pe filtru este socul.
Clapeta de soc se la intrarea in filtru, inspre radiator. Cand tragi socul, clapeta se comuta astfel incat prin filtru sa intre aer cald dinspre galerie. Nu? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi
|
|
Muttley |
![]()
Post
#86
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Aia-i cu totul alta treaba, clapeta aia comuta admisia aerului dinspre fata (aer rece) spre galerie (aer cald - pt evitarea givrajului pe timp de iarna). Da' tare nu cred ca la asta se referea matrafox. El a pomenit clar de soc, eu asta am inteles... Daca cumva el vorbea despre clapeta cu aerul rece/cald, da, intr-adevar acest "feature" se pierde folosind filtrul sport.
Edit: QUOTE(matrafox @ 26 Feb 2006, 00:23) daca am filtru sport inseamna ca nu mai tragem socul dimineata cand pornim,nu ?si daca e asa,cum mai porneste nene pe cancerul ala ? Deci e f clar ca la clapeta de soc se refera.... This post has been edited by Muttley: 26 Feb 2006, 15:29 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#87
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
au fost unele modele de golf 2 care au avut socul in filtrul de aer,mai bine zis in tot ansamblul filtrului de aer...
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
matrafox |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
na ca v-am agitat aiurea.eu am gresit .am zis de clapeta care se afla in cutia de tabla ,in dreapta motorului,pe unde trage ea aer.despre clapeta aia am vrut sa zic ce facem cu ea sau daca se va simtii diferenta in lipsa ei.
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
Muttley |
![]()
Post
#89
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(matrafox @ 26 Feb 2006, 00:23) daca am filtru sport inseamna ca nu mai tragem socul dimineata cand pornim,nu ?si daca e asa,cum mai porneste nene pe cancerul ala ? Pai dac-ar fi cum zici tu, si dimineata pe ger "tragem" clapeta, ca sa porneasca mai usor chipurile... Aerul de la galerie e mai cald? Ti-au pornit elfii masina noaptea cand tu dormeai si galeria e calduta? O cam dai cotita matale... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
c0sta |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 March 06 ![]() |
eu asta inteleg:
dac vrei sound pui filtru sport , ca performante diferenta nu este sesizabila, ca sa nu mai vorbim de dezavantajele pe timpul iernii... bottom line: prefer sa am un sound adecvat cand urc in ture ( cel putzin eu imi conduc dacia NUMAI turata - o sa sara pe mine fuel saverii!!!! ) chiar dac iarna ma chinui pana sa o pornesc shi tre sa stau sa o incalzesc mai mult... in 2 saptamani imi fac shi eu comanda la augsburg ![]() This post has been edited by c0sta: 3 Mar 2006, 17:55 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.5DCI
2006
- B 00 XYZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 19:31 |