DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?

valentin_n
post 16 Dec 2005, 11:34
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 14 November 05




Eu am auzit ca pentru daciile cu instalatie GPL trebui infundata [dar nu complet] gaura de la filtru de aer (original),

Cum credeti ca e mai bine?


Aerul nu trebuie sa fie tot timpul cald pentru un amestec mai bun aer-benzina,respectiv gas?



--------------------
renault Scenic II 1.6/16V 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Dec 2005, 14:23
Post #62


Gangester


Group: Members
Posts: 4.292
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cu cat aerul este mai rece , cu atat densitatea lui este mai mare , deci in acelasi volum exista mai mult oxigen .

Tocmai de aceea pentru motoarele turbo dupa turbina se monteaza intecoolerul .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Dec 2005, 15:45
Post #63


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.448
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Da, dar cu cat e amestecul mai cald, cu atat se vaporizeaza mai bine benzina si amestecul e mai omogen. Daca aveai injectie nu mai erau probleme cu atomizarea/vaporizarea/amestecarea. La gpl nu stiu daca e nevoie de amestecare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Dec 2005, 16:32
Post #64


Gangester


Group: Members
Posts: 4.292
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Daca vrei un amestec mai omogen cureti carburatorul .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
excalibur_8424
post 22 Dec 2005, 23:46
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 December 05
From: Constanta




ideea de filtru de aer sport nu face prea mare treaba, eu sunt de parere ca filturl de aer original de pe dacie e bun pt. acest motor dar trebuie sa fie putin modificat.
gura care intra din filtru in carburator a fost proiectata pt. a putea sa intorci filtru si sa-l folosesti de 2 ori mai mult, ideea ar fii sa se mute aceasta gura mai in spatele filtrului origina, iar gura de intrare trebuie marita.
la toata treaba asta trebuie doar un sudor bun (netestat practic, doar teorie).


--------------------
dacia 1310 - CT 87 MOT
Visator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Dec 2005, 17:40
Post #66


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu stiam faza asta!oricum e bine sa-l schimbi la max 10.000 de km!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maty680
post 28 Dec 2005, 16:47
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 November 04




cu consumul cum a ramas....parerea mea e ca pistoanele asi trage aerul singure (asta mai mult ca sigur) cu filtru al trage mai greu (deh e filtrat) iar fara filtru mult mai usor ( poate ati observat cand ai scoateti filtru se tureaza cu 50-100 rpm) acum gandestete cate calori ai consuma daca ai respira cu o batista la nas .. nu vad de ce motorul ar consuma mai mult, ar trebui sa consume mai putin prin eliminarea efortului de a aspira prin filtru....si cu un filtru sport parerea mea ,cu cat are "sound" mai frumos cu atata filtreaza mai putin (am auzit ca nisipu cat de fin nu face bine la bujii,supape,etc)



sa vezi acuma cata carne imi intra in congelator laugh.gif


--------------------
dacia 1410 - B 28 ALT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 29 Dec 2005, 19:42
Post #68


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




vad la vara!ori filtru ori vreun carb mai performant:)tongue.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 29 Dec 2005, 22:19
Post #69


Gangester


Group: Members
Posts: 4.292
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cea mai buna alegere : un carb mai smecher fara filtru de aer .

Dar sa ai grija pe unde mergi .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Dec 2005, 18:46
Post #70


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa e;dar nu merg ;pe camp si totusi dupa 3-5000 km filtru de aer este imbacsit cu de toate:tantari.muste,hartii de la pachetu de tigari...deci trebuie un filtru amarat!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 30 Dec 2005, 20:45
Post #71


Gangester


Group: Members
Posts: 4.292
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Pai ... pui un ciorap de dama peste carburator . E de ajuns . =))


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 31 Dec 2005, 15:36
Post #72


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




hmm,mai bine o plasa de tantari!da voi pune un filtru "sport" made in autovit!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagykid
post 7 Jan 2006, 07:36
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 7 June 05




QUOTE(ydaniel @ 31 Dec 2005, 15:36)
hmm,mai bine o plasa de tantari!da voi pune un filtru "sport" made in autovit!
*




pana la urma ai ajuns la o concluzie , bafata la achizitii dar vezi sa-ti cumperi si racordul dintre carburatyor si filtru ( acela mai lung putin)


--------------------
dacia 1310 - B-93-GBI
daca accelerez , ma opresc ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 7 Jan 2006, 08:29
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Va pot sugera un astfel de filtru, provine de la un ford fiesta, se gaseste la magazintele care aduc piese pt astfel de masini, eu nu l-am cumparat ci l-am primit...

...din pacate nu pot sa incarc poze pe topicul asta

This post has been edited by george_slz: 7 Jan 2006, 08:30


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Jan 2006, 16:57
Post #75


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




adica este sport?da stiu voi cumpara si racordu.mai astept un pic,poate alta masina!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Jan 2006, 21:01
Post #76


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




azi am bagat un calcul si a iesit un castig de putere la motorul 102-13 de aprox 0,89 cp


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 19 Jan 2006, 22:37
Post #77


Gangester


Group: Members
Posts: 4.292
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Hmmm , adica un cal nemancat ...

Si cum ai calculat ??? smile.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 19 Feb 2006, 14:41
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Deci pana la urma nu se merita sa imi cumpar un filtru de aer sport nu?


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 19 Feb 2006, 16:03
Post #79


Gangester


Group: Members
Posts: 4.292
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
azi am bagat un calcul si a iesit un castig de putere la motorul 102-13 de aprox 0,89 cp


Fiecare intelege ce vrea .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 19 Feb 2006, 16:26
Post #80


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




cum ai calculat?


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 26 Feb 2006, 00:23
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




nu stiu daca s-a mai discutat dar poate imi spune cineva ce facem in cazul in care motorul este mai vechi si are si soc.daca am filtru sport inseamna ca nu mai tragem socul dimineata cand pornim,nu ?si daca e asa,cum mai porneste nene pe cancerul ala ?astept rasp.ms


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Feb 2006, 00:35
Post #82


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(matrafox @ 26 Feb 2006, 00:23)
daca am filtru sport inseamna ca nu mai tragem socul dimineata cand pornim,nu ?
*



Cum ai ajuns la concluzia asta?!? wacko.gif Ce treaba are filtrul cu socul?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 26 Feb 2006, 12:45
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




deci clapeta de soc ramane in racordul filtrului sau cum e treaba ?


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Feb 2006, 15:05
Post #84


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Clapeta de soc se afla in carburator!!! blink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Feb 2006, 15:13
Post #85


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Si eu stiam ca pe filtru este socul.
Clapeta de soc se la intrarea in filtru, inspre radiator.
Cand tragi socul, clapeta se comuta astfel incat prin filtru sa intre aer cald dinspre galerie.
Nu?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Feb 2006, 15:23
Post #86


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Aia-i cu totul alta treaba, clapeta aia comuta admisia aerului dinspre fata (aer rece) spre galerie (aer cald - pt evitarea givrajului pe timp de iarna). Da' tare nu cred ca la asta se referea matrafox. El a pomenit clar de soc, eu asta am inteles... Daca cumva el vorbea despre clapeta cu aerul rece/cald, da, intr-adevar acest "feature" se pierde folosind filtrul sport.

Edit:
QUOTE(matrafox @ 26 Feb 2006, 00:23)
daca am filtru sport inseamna ca nu mai tragem socul dimineata cand pornim,nu ?si daca e asa,cum mai porneste nene pe cancerul ala ?
*


Deci e f clar ca la clapeta de soc se refera....

This post has been edited by Muttley: 26 Feb 2006, 15:29


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Feb 2006, 09:27
Post #87


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




au fost unele modele de golf 2 care au avut socul in filtrul de aer,mai bine zis in tot ansamblul filtrului de aer...


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 27 Feb 2006, 13:20
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




na ca v-am agitat aiurea.eu am gresit .am zis de clapeta care se afla in cutia de tabla ,in dreapta motorului,pe unde trage ea aer.despre clapeta aia am vrut sa zic ce facem cu ea sau daca se va simtii diferenta in lipsa ei.


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Feb 2006, 14:15
Post #89


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(matrafox @ 26 Feb 2006, 00:23)
daca am filtru sport inseamna ca nu mai tragem socul dimineata cand pornim,nu ?si daca e asa,cum mai porneste nene pe cancerul ala ?
*


Pai dac-ar fi cum zici tu, si dimineata pe ger "tragem" clapeta, ca sa porneasca mai usor chipurile... Aerul de la galerie e mai cald? Ti-au pornit elfii masina noaptea cand tu dormeai si galeria e calduta? O cam dai cotita matale... happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0sta
post 3 Mar 2006, 17:54
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 March 06




eu asta inteleg:

dac vrei sound pui filtru sport , ca performante diferenta nu este sesizabila, ca sa nu mai vorbim de dezavantajele pe timpul iernii...

bottom line: prefer sa am un sound adecvat cand urc in ture ( cel putzin eu imi conduc dacia NUMAI turata - o sa sara pe mine fuel saverii!!!! ) chiar dac iarna ma chinui pana sa o pornesc shi tre sa stau sa o incalzesc mai mult...

in 2 saptamani imi fac shi eu comanda la augsburg biggrin.gif

This post has been edited by c0sta: 3 Mar 2006, 17:55


--------------------
Dacia LOGAN 1.5DCI 2006 - B 00 XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 19:31
Forum Renault