DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fara frane

Mihay_88
post 13 Nov 2008, 15:44
Post #1


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




de dimineata am patit ceva foarte ciudat. ma grabeam foarte tare sa ajung la servici si am cam alergat masina . adica plecari mai bruste de la semafor dusa in ture mai mari etc.pana cand am ramas fara frane.in sensul ca se ducea pedala la fund dar masina nu oprea....am tras pe dreapta am stat 5 min cu capota deschisa apoi am plecat.isi revenise.da nu pot sa-mi dau seama de la ce am ramas fara frane. a mai paiti cineva? eu am dat search dar n-am gasit nimic.
Idei?


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 13 Nov 2008, 16:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Discuri incalzite prea tare.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jelly
post 13 Nov 2008, 16:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




cum sa fie din cauza discurilor prea incalzite????????????? wacko.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uli
post 13 Nov 2008, 16:40
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 08




nu cred...eu de obicei asa merg,ar insemna ca atunci cand am nevoie de frana sa ma duc peste ala din fata mea ca mi s-au incalzit discurile???
nu cred.


--------------------
dacia logan 2008 laureate - PH-12-ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V a L y O
post 13 Nov 2008, 17:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 673
Joined: 27 January 07
From: Bucuresti




Pierderi pe undeva? Aer in instalatie?


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2007 - FVV
If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jelly
post 13 Nov 2008, 17:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




acum in prezent pedala de frana este ca inainte,simti o schimbare ceva la ea?chiar daca ai avea aer pe instalatie la a 2-3 a pedala se incarca si tot tine frana.lichdul de frana este la nivel?nu am mai auzit asa ceva ca ca nu mai ai frane absolut deloc si dupa 5 minute sa fie totul in regula


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 13 Nov 2008, 17:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Discurile/placutele nu le poti incalzi in asa hal incat sa nu mai prinda frana decat daca o sa cobori o panta luuuuuunga si abruuuuupta cu frana apasata. In oras nici o sansa, poti sa mergi cum vrei tu de sportiv.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 13 Nov 2008, 17:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




roland, eu n-as pune pariu .


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_79
post 13 Nov 2008, 17:37
Post #9


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 27 June 06




e de la discuri.
am testat mai demult franele. am pus 5 frane de la 100 la 0. la a cincea frana ma rugam sa se opreasca. dupa ce am oprit iesea fum din placute si pe jante nu puteai tine mana.
daca aveai turatii inalte cand punea frana si inertia motorului e mai mare si nu mai face frana de motor.


--------------------
mazda 3 2007
...::zoom - zoom::...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 13 Nov 2008, 23:25
Post #10


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




asta am patit si eu la un logan fara abs (nu era a mea , masina de firma si ama alergato in draci) deci dupa ce tot accelerat apoi brusc franam cand sa cobor o panta (panta din trivale cine e din pitesti) am ramas fara frane adica tineau da foarte putin . am oprit , mirosea ca dreacu ori de la ambreiaj ori de la frane nu stiu .deci cred ca ai fortat prea rau frana .


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
history
post 13 Nov 2008, 23:34
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 06
From: Craiova





Mi s-a intamplat si mie (o data), nu am o explicatie precisa. O pierdere de presiune la repartitor sau spre tija de la pedala. intrebare.gif


--------------------
Citroen C4 2009 - DJ-26-DIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay_88
post 13 Nov 2008, 23:41
Post #12


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




scuze ca am raspuns asa de greu dar abea acum am ajuns acasa smile.gif
treaba e ca am mai patit asa de cateva ori in sensul ca simteam in pedala ca se duce spre fund si masina se opreste mai greu dar niciodata ca acum. nu am luat nici balti pe la frane nu cred ca pierd aer am verificat si nivelu doar ca lichidul e cam negru.(capacu nu era strans suficient de tare , poate a pierdut putin pe acolo? ) apropo lichidul de frana banuiesc ca se schimba nu? cam cand? eu am ~30000 km cu ea modelu e laureate deci fara abs.


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ProMotor
post 14 Nov 2008, 05:08
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 30 November 07




Daca pedala se duce spre fund e semn clar de aer in instalatie, pierderi lichid...
In nici un caz nu poti conduce loganul atat de sportiv sa se afunde pedala. Ca norma de securitate ar fi insemnat sa se impuna discuri ventilate la toti fabricantii, ori, nu e cazul.
Si daca se incing, nu se duce pedala la fund, doar franarea este mai lunga. Lichidul si presiunea din instalatie nu are cum sa dispara.

Daca plecarea are loc din acelasi loc cand se intampla oare ai vreun glumet care iti pune ceva grasimi pe discuri? Am mai auzit o gluma proasta facuta de un tembel unuia ca parca pe locul sau.


--------------------
Dacia Logan ABS Plus 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 14 Nov 2008, 08:14
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Poate sunt duse garniturile din pompa centrala.
Daca pui piciorul pe frana si pedala se duce incet la fund (poti sa faci pe loc testul asta) pompa centrala este de vina.
Ai mai spus ca lichidul de frana este negru in borcan (o poza ar fi utila sa determinam gradul de "negru") fapt ce ar conduce spre uzura garniturilor (pilitura neagra de garnituri).
Faptul ca ai franat mai violent poate sa fi accentuat fenomenul.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBC
post 14 Nov 2008, 11:13
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 29 May 06




In afara de alte cauze, scaderea fortei de franare apare si la blocarea cu vapori ca urmare a mersului cu frana de mana trasa partial sau daca din cand in cand la una din roti frana ramane blocata (ai spus ca fenomenul a mai aparut, dar nu atat de grav). In cazul asta se incalzesc puternic rotile din spate (la frana de mana trasa partial) sau roata respectiva, in cazul blocarii unei roti. Daca ai mers mai sportiv toate rotile s-au incalzit puternic si nu mai e evident ca este o problema de franare permanenta la 1 sau 2 roti si ca astea sunt mult mai calde. Blocarea cu vapori nu se rezolva insa de la sine in 5 minute, racirea dureaza mai mult. Cel mai bine ar fi sa verifici serios, sfaturile ... remote nu sunt foarte utile cand e vorba de probleme cu potential mare de risc.

This post has been edited by GBC: 14 Nov 2008, 11:14


--------------------
Dacia Logan 2004, Ambition - B xy xyz
In God We Trust, All Others Pay Cash!
If the peasants are disturbing you, get out of the village!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Nov 2008, 12:14
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




De ce nu mergi la o statie ITP pentru un test de frane? Daca nu e in parametri atunci mergi la service sa o repare. Mai bine nu te joci cu d-astea, sa nu te lase cand nu trebuie.



--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 14 Nov 2008, 12:30
Post #17


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




eu tot nu inteleg de ce se intampla asa am patit si eu cu un logan fara abs. primele frane tineau pana se blocau rotile apoi dupa ce se incalzeau putin tinea dar nu asa de bine si nici gand sa se mai blocheze rotile.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
huffy
post 16 Nov 2008, 11:33
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 3 April 06
From: Sibiu




Asta e loganul.Nu prea are frine la solicitari mai mari ,mai ales daca nu are discuri ventilate si la cele fara ABS permanent sint probleme la repartitor.Inca o chestie care cotizeaza bine la frinarea ineficienta sint placutele ieftine si de obicei foarte dure.Necunoscatorii pun asa ceva ca doar tin mai mult si mai bine....bla bla...si discurile tin mai putin.3 seturi de placute ieftine = frine lipsa si dicuri bulite.Se zice ca in frine si in femei sa nu ai incredere....deci cauta-le pe cele mai bune.

This post has been edited by huffy: 16 Nov 2008, 11:37


--------------------
Dacia Solenza 2004
Logan 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 16 Nov 2008, 20:16
Post #19


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(huffy @ 16 Nov 2008, 11:33)
Asta e loganul.Nu prea are frine la solicitari mai mari ,mai ales daca nu are discuri ventilate si la cele fara ABS permanent sint probleme la repartitor.
*


Cum ai ajuns la concluzia asta? chiar sunt curios dar cu argumente si ce inseamna solicitari mai mari?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 17 Nov 2008, 22:44
Post #20


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Pe principiul vulpea si strugurii ... wink.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay_88
post 18 Nov 2008, 01:50
Post #21


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




am fost azi la service.totul e in regula : placutele sunt inca aproape noi , discurile nu sunt uzate.problema e ca la 10 min dupa ce am plecat de la service iar am pati-o. si de data asta am mers linistit.asa ca m-am dus pe o strada mai necirculata si m-am pus pe frane.concluzia din 10 franari doar 4 au fost eficiente(in sensul ca s-a oprit cum se oprea inainte si nu a facut pe nebuna cu pedala la fund, din pacate la cele 6 da sad.gif ).nu stiu ce sa mai fac.
Idei?


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ProMotor
post 18 Nov 2008, 02:17
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 30 November 07




Cand ai plecat de la service trebuia sa iei un mecanic de acolo si sa bagi emotia in el.

Data viitoare daca nu iti descopra problema sau te asigura ca e ok, fi mai ferm si spune "ok, primii kilometri ii fac cu careva din voi" Si atunci te pui pe frane cat incape.

Mai ales ca vine iarna, nu e de gluma. O calci un pic nu prinde, ai secunda de panica, apesi puternic si Doamne fereste !


--------------------
Dacia Logan ABS Plus 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jelly
post 18 Nov 2008, 08:34
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




incearca sa schimbi placutele de frana


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBC
post 18 Nov 2008, 09:04
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 29 May 06




Cred ca ar trebui sa telefonezi, sa trimiti email si sa aplici orice alte metode de a-i bombarda pe cei de la Vocea Clientului.

Nu cred ca in situatia actuala le convine sa aiba reclamatii pe motiv de calitate, in special in ce priveste siguranta masinii. Nu e posibil sa mergi la service cu probleme de frana defecta, chiar daca (sau mai ales) e vorba de un defect care apare intermitent.

La multe service-uri pe mecanici ii intereseaza sa faca operatii grele, gen schimbat ulei la limita de km din carnetul de garantie, sa-si dea cu parerea, sa comenteze calitatea benzinei si sa incaseza banii la nivel desigur de service acreditat, sau care e termenul folosit. Se intampla si la service-urile altor marci, sa zicem mai scumpe nu numai la Dacia.

Prima data cand mi-au spus cat e ora de manopera i-am intrebat daca lucreaza cu neurochirurgi. Acum ca sa fiu cinstit recunosc faptul ca nu e vorba numai de salarii ci aici se includ si toate regiile dar oricum mi s-a parut ca sarisera calul cu preturile. Scuze pentru divagatie, dar cred ca totusi e o legatura intre tarifele practicate pentru orice fleac si incapacitatea sau lipsa de interes a multora, ca sa nu generalizez, de a rezolva probleme reale.

This post has been edited by GBC: 18 Nov 2008, 09:06


--------------------
Dacia Logan 2004, Ambition - B xy xyz
In God We Trust, All Others Pay Cash!
If the peasants are disturbing you, get out of the village!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 18 Nov 2008, 09:27
Post #25


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Mihay: schimba lichidul de frana! E mai mult ca sigur ca ai mai multa APA in instalatie decat lichid de frana! Dupa cum folosesti franele cred ca punctul de fiebere al sau e mult mai jos decat cel specificat de producator. Nu stiu la Logan cand trebuie schimbat, dar sigur mai mult de 2 ani nu se tine in instalatie. Iti recomand un lichid bun DOT4 (vezi specificatiile impuse de constructor). Un lichid foarte bun e si OMV DOT 5. (punct)1 compatibil cu DOT4. Nu te juca cu viata ta si a altor participanti la trafic. Verifica si placutele si sabotii.


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 18 Nov 2008, 21:03
Post #26


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Treaba asta am patit-o acum mult timp la dacia 1300. Vara, pe calduri mari, lichidul incepea sa se vaporizeze, si la frane bruste in etriere se adunau vapori, care dupa cum stiti sunt compresibili. E vorba de o incalzire locala nu de aducerea la rosu a discurilor de frana. In cazul tau suspectez lichidul de frana, in mod sigur e contaminat cu ceva. A mea are peste 20k intr-un an si lichidul e aproape nou ca si culoare. In manual scrie (daca nu ma insel) ca trebuie schimbat la fiecare 4 ani. Shimba lichidul si mai vorbim. E clar ca ai o problema serioasa. Verifica totusi si pompa de frana, deoarece garniturile uzate duc la pierderi de presiune, dar asta ar fi cauza nr II.

Succese!


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay_88
post 19 Nov 2008, 09:46
Post #27


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




astazi vreau sa ma duc sa iau lichid de frana.pana la urma de care sa iau?
care e mai bun? daca pun dot 5 nu cumva mi se ard garniturile?


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Nov 2008, 09:51
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ba da.
"Dot 3" e compatibil cu "Dot 4" si cu "Dot 5.1", in nici un caz cu "Dot 5".
Tu pune Dot 4 ca e ok.
Oricum, aia de la service trebuiau sa-ti puna masina si pe stand ITP, partea cu franele. Nu doar ochiometric...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay_88
post 19 Nov 2008, 09:54
Post #29


fan megane :)


Group: Members
Posts: 428
Joined: 12 April 07




si acest Dot 4 se gaseste mai peste tot nu ? smile.gif


--------------------
Privilege 1.5 2006 - B 999-XXX
Tot ce e bun tre' sa dispara din aceasta tara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 19 Nov 2008, 10:04
Post #30


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Atentie: DOT5 nu e compatibil cu DOT4! E vorba de DOT5.1. Foloseste ceva de calitate. Cumpara cam 500ml ca sa speli instalatia de vechiul lichid. Iti recomand OMV DOT5.1. Poate ai noroc si scapi numai cu schimbul lichidului. Foloseste mai mult frana de motor (ca o recomandare amicala) peacefingers.gif


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 01:52
Forum Renault