DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

123 Pages « < 34 35 36 37 38 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul vehicul de teren Dacia - Duster

redu
post 19 Feb 2010, 18:14
Post #1051


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




@ need_alex "...nu cred ca un posibil client de Duster si-ar cumpara un Porsche Cayenne SH (de 6 ani) ci mai repede un QQ, x-trail, koleos forester, outlander, pathfinder, etc, etc, SH (de 1-3 ani)"
1. scuze nu de 3, de 6
2. si eu cred la fel. ma umfla rasul doar de preturi. gnadeste-te la o situatie comica: auzi "x" ti-ai luat Duster pana la urma? Nu, n-am avut bani de unul nou, dar mi-am luat un Porsche Cayenne SH.
Stiu ca inca nu e mai ieftin un Cayenne SH decat un Duster nou, dar ca idee, pe mine unul m-a amuzat foarte tare.
Nu stiu daca sunteti fani Vacanta Mare - formula cu Dan Sava- dar aveau o sceneta in care ziceau ceva de genul: "ca nu avea bani de paine / asa ca-si lua hotel". De aici analogia

<span class='edit'>19 Feb 2010, 18:17:</span>
@ Venusake Asa, din fuga, cum ti s-a parut masina? Stiu ca nu ai avut timp sa o analizezi, dar asa ca impact, merge in "lumea reala"? Ti s-a parut ca arata mai bine ca in poze?

This post has been edited by redu: 19 Feb 2010, 18:18


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 19 Feb 2010, 18:37
Post #1052


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




2 Dacia Duster este un model 4X4 robust, fiabil si usor de intretinut, destinat clientilor care au nevoie in utilizarea cotidiana de un vehicul cu capacitati tot teren reale.


3 Dacia Duster este un vehicul economic :

- la achizitie : ofera un raport pret/spatiu interior/prestatii imbatabil

- in utilizare : este echipat cu motorizari cu consum redus de carburant si cu emisii scazute de CO2. Versiunile diesel ale Dacia Duster emit sub 140 g CO2/km in versiunea 4X2 – primind astfel semnatura Dacia eco&sup2; - si sub 150 g CO2/km in versiunea 4X4.


4 Cu Duster, Dacia arata ca este posibil sa propui un vehicul de teren functional, abordabil si ecologic. Marca Dacia, care a bulversat piata auto odata cu lansarea modelului Logan in 2004, dovedeste acum, odata in plus, capacitatea sa de a rasturna codurile stabilite.


5 Dacia Duster este fabricat in uzina din Mioveni. Incepand din primavara anului 2010, el va fi vandut in cele doua versiuni, 4X2 si 4X4, in Europa, in Turcia si in tarile din Nordul Africii (Maghreb).


6 Duster este un vehicul cu ambitii internationale, atat comerciale cat si industriale. Lansarea sa va avea loc progresiv in diferite regiuni ale lumii, sub marcile Dacia sau Renault, asa cum este deja cazul modelelor Sandero si Logan.


Geneza proiectului Duster


Proiectul Duster s-a nascut pornind de la o constatare simpla : existenta in lume a unei nevoi reale pentru modele 4X4 incapatoare, robuste si abordabile, nevoie care este prea putin satisfacuta in prezent de oferta actuala. Pornind de la aceasta constatare, grupul Renault a decis sa dezvolte un model „tot-teren” destinat in primul rand pietelor in plina crestere. Inca de la lansarea proiectului au fost luate in calcul si necesitatile clientilor europeni.

- In tarile emergente (Rusia, Brazilia,…), clasa de mijloc aspira la posesia unor vehicule moderne, care sa reflecte reusita lor sociala. In paralel insa, acesti clienti au nevoie de o masina robusta, fiabila si polivalenta pentru a rezista la constrangerile climatice si la conditii de utilizare pe cat de severe pe atat de variate (distante mari ; sosele abrupte, chiar impracticabile; parcursuri in oras, deseori in centrul marilor aglomerari urbane…). Ofertele actuale, reprezentate in majoritatea cazurilor de modele SUV de import, sunt deseori inaccesibile acestor clienti.

- In Europa, succesul Dacia a demonstrat existenta unei clientele aflate in cautarea unor vehicule moderne, fiabile si abordabile. Or, oferta de modele 4X4 si SUV, desi vasta, nu include segmentul vehiculelor de teren functionale si abordabile, privilegiind in schimb modelele SUV ostentative, scumpe si, deseori, inadaptate la nevoile de utilizare „tot-teren”.



Dacia Duster, un 4x4 veritabil


Un design de 4X4…


Dacia Duster se prezinta de la bun inceput ca un model 4X4 veritabil. Partea sa frontala se distinge prin impresia de robustete pe care o degaja: aripile largi, impozantul bandou cromat al calandrului precum si bara de protectie masiva nu lasa nicio indoiala cu privire la apartenenta modelului Duster la universul 4X4. Din profil, garda la sol suprainaltata, pasajele rotilor bine marcate si elementele de protectie a caroseriei invita soferul la asaltul soselelor si drumurilor cele mai dificile.


Cu o lungime de 4,31 m si o latime de 1,82 m, Dacia Duster afiseaza dimensiuni compacte. Gabaritul sau ii permite sa evolueze la fel de bine atat intr-un mediu urban, cat si in utilizare off-road. Ancorat evident in lumea vehiculelor tot teren, Dacia Duster prezinta linii seducatoare dar fara ostentatie.


….cu capacitati reale de trecere in teren accidentat


Dacia Duster a fost conceput pentru a infrunta toate tipurile de sosele si drumuri, oriunde in lume. Pentru a raspunde acestor nevoi variate, Dacia Duster va fi disponibila in toate tarile de comercializare in versiunea 4X2 – pentru clienti care doresc un vehicul cu garda mare la sol, cu o pozitie de conducere inalta la volan, dar care nu au o nevoie reala de patru roti motrice in utilizarea cotidiana – si in versiunea 4X4 pentru o utilizare mai larga.

Baza rulanta ranforsata a modelului Dacia Duster este adaptata pentru o utilizare atat in afara drumurilor amenajate cat si pentru o utilizare off-road datorita unei garzi la sol inalte (de peste 200 mm) si a unor unghiuri de trecere importante (30° pentru unghiul de atac si de peste 35° pentru unghiul de degajare).

http://www.daciagroup.com/ultima-ora/duste...parele-4x4.html

This post has been edited by fansuv: 19 Feb 2010, 18:38


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 19 Feb 2010, 22:23
Post #1053


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




QUOTE(redu @ 19 Feb 2010, 18:14)
@ Venusake Asa, din fuga, cum ti s-a parut masina? Stiu ca nu ai avut timp sa o analizezi, dar asa ca impact, merge in "lumea reala"? Ti s-a parut ca arata mai bine ca in poze?

Poate si pt faptul ca ma uitam dupa farurile masinii, ca forma lor sa-mi fie confirmare, mi-a placut foarte mult botul .... chiar pare "tzapana"
Acuma .... cand o privesti de jos e alta perspectiva si altfel pare, dar imi confirma ca are un bot fain!
Mie-mi place!

Acuma .... o chestie care mai devreme sau mai tarziu se va intampla (din pacate) si altora:
Aseara, dupa un paharel de in si nitica meditaatie am realizat ca indiferent cat mi-ar place si cat de utila mi-ar fi, o sa-mi fie cam greu sa pun banutii jos pt masinuta in discutie! Sa nu fiu inteles gresit: nu contest pretul (pt ca nu il cunoastem), nu-i contest calitatile (chiar imi place .... din poze, filme si tir-uri in miscare), dar (EXISTA UN DAR INTOTDEAUNA), am o familie de hranit, un apartament de intretinut, o casa de construit, ..... deci va fi cam greu!

Inca sper ca o sa gasesc resursele necesare pt o masina noua. Imi doresc una, am nevoie de ea si ... IMI PLACE!

SPERRRRRRRRRRRRR !


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 19 Feb 2010, 22:38
Post #1054


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Se vorbea mai devreme de posibilitatea ca in viitor sau poate de la inceput Duster-ul sa fie dotat cu reductor, parerea mea e ca nu se poate pe arhitectura actuala a ansamblului fata; De ce? Am atasat o poza ca sa exemplific inposibilitatea montarii unui diferential pe puntea fata, altul decat cel din cutia de viteze, antrenat in stilul clasic, ca si la logan. Eu nu cred ca ma insel dar daca cunoasteti si alte variante va rog sa le postati.

This post has been edited by Tossi: 19 Feb 2010, 22:39

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 53.19k ) Number of downloads: 1140


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 19 Feb 2010, 22:41
Post #1055


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Io cu partea tehnica .... maiputin (@tossi), in schimb, mai mult cu okiu!
Tare fain mi se pare detaliul asta de la bot: http://www.caradvice.com.au/wp-content/upl...cia-duster2.jpg

19 Feb 2010, 22:53:
He, he, he!


Revin (pentru care nu au citit) cu un comentariu din apropiata Australie:

http://www.caradvice.com.au/50418/2010-dac...#comment-171026

"with regard to some of the comments here let me please add:
qualitywise the DACIA’s belong to the top scorers in the official
quality ranking. better than the Opel Astra which ranks at place 9, and far
better than any Volkswagen, the VW Golf at place 38, the VW Passat at place
58 only in god’s own country Germany.
The Dacia is better cause it simply never breaks down and has a better
long-term quality. So i trust that the Duster will be a top seller, leaving
the VW Tiguan and the Ford Kuga behind.
With more than 20 cm clearance and a good 4Ś4 system, together with it’s
lightweigt, the Duster will be far better off-road anyway.
The VW Tiguan, by the way, is just a poser anyhow, unable to cross any puddle
deeper than 20 centimeters, and equipped with phantastic state of the art
eöectronic systems which dont allow the Tiguan to climb slippery mountain roads when pulling a trailer. reason: when one wheel looses traction, it will be slowed down by the breaks. the Tiguan driver, as tested by “Off-Road” Magazine in Germany, ends up standing still, even if the driver commands full-throttle."


Poate nu e asa, dar e fain ca nu toti hulesc un produs pt simplul fapt ca e facut in Romania!

This post has been edited by venusake: 19 Feb 2010, 22:53


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 19 Feb 2010, 22:53
Post #1056


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




Tossi, s-a spus ca e facut pe aceeasi platforma, nu ca este identic pe sub cu Loganul. Eu cred ca daca vor, francezii pot pune si reductor pe ea.


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 19 Feb 2010, 23:28
Post #1057


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




QUOTE(Tossi @ 19 Feb 2010, 22:38)
Se vorbea mai devreme de posibilitatea ca in viitor sau poate de la inceput Duster-ul sa fie dotat cu reductor, parerea mea e ca nu se poate pe arhitectura actuala a ansamblului fata; De ce? Am atasat o poza ca sa exemplific inposibilitatea montarii unui diferential pe puntea fata, altul decat cel din cutia de viteze, antrenat in stilul clasic, ca si la logan. Eu nu cred ca ma insel dar daca cunoasteti si alte variante va rog sa le postati.
*



La qashqai si probabil ca si la duster diferentialul fata este legat direct la cutia de viteze dupa care urmeaza cutia de transfer, cardanul si diferentialul central (cuplajul electromagnetic) si diferentialul spate.

Parerea mea este ca pentru a avea reductor in cutia de transfer, legatura de la cutia de viteze ar trebui sa vina direct la cutia de transfer(nu sa mearga direct la diferentialul fata) si de la aceasta sa porneasca legaturile la diferentialul fata si diferentialul central si diferentialul spate.

Pe arhitectura actuala si eu zic ca nu se poate pune reductor.


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 20 Feb 2010, 00:02
Post #1058


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Exact, ai dat mai multe detalii.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CatalinMarian
post 20 Feb 2010, 01:20
Post #1059


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 November 04




QUOTE(need_alex @ 19 Feb 2010, 16:36)
Ar fi bine sa fie asa, si atunci Dusterul ar fi super masina.

Calculul matematic in sine este corect, doar ca niciodata nu se calculeaza puterea unei masini prin N/Kg ci prin Kg/KW(CP) si atunci se cam inverseaza situatia:

2160Kg / 290 cp = 1cp/7,44 Kg

1280 Kg / 110 cp = 1 cp / 11,63 Kg

si daca vrei sa raportam la cuplu atunci iese cam asa:

Dintr-un CP la Porsche scoti un cuplu de 0,75 N/m (290/385)
Dintr-un CP la Renault scoti un cuplu de 0,44 N/m (110/250)

Si din toata matematica asta iese ca:

Porsche-ul ca sa urce acea panta foloseste 0,75 N/m per Kg masina.
Duster-ul ar folosii 0,44 N/m per Kg masina.


In concluzie crezi ca Duster-ul ar urca panta aceea???

L.E. Oricum Cayenne-ul din film nu cred ca este cel cu motor de 3,6 l ci mai degraba cel de 4,8 l.
*


Este gresita exprimarea ta la textul marcat cu rosu:
1)Cuplul se masoara in Nm nu in ce ai scris tu
2)Ca sa fiu in ton cu exprimarea ta as spune ca la Porche pentru un cuplu de 1Nm "ai nevoie" de 0.75 CP iar la Renault "ai nevoie" de 0,44 CP
3)In fine ce este scris mai jos in textul cu rosu cred ca intelegi numai tu

Cu prima parte a postului tau sunt de acord


--------------------
Dacia LOGAN Laureate 1.4 2005 - BC XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxidus
post 20 Feb 2010, 06:50
Post #1060


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 11 February 10




QUOTE(asgard1955 @ 18 Feb 2010, 22:27)
Si atunci daca un MCV laureate 1.6 16V costa 10900 eur, mai punem 1100 eur taxa de suv si de noutate sa fie 12000 un duster 4x2, 1.6 16 V Laureate si mai punem intre 1000-2000 pentru 4x4 adica intre 13000 -14000 tot pentru laureate.
Astea sunt preturi care se mai justifica tinand cont ca au dat copy - paste in modelele existente si au desenat o caroserie de suv.



Cred ca ai scapat din comparatiile de pret unele diferente:
-motoarele de pe Duster sunt altele decat pe MCV, exceptia e cel de 85 Cai.
-cutia de viteze din nou sper ca e diferita
-suspensia clar mai rezistenta
-rotile mai mari si mai scumpe
-interiorul e clar mai de calitate si mai scump ca la MCV
-ESP in plus
-pe exterior la fel sunt piese in plus: barele de pe masina si toate par mai de calitate.

Asa ca probabil rezultatele tale sunt doar pentru un pret de fabrica fara TVA.
Din pacate la dealer pretul ala se cam inmulteste cu doi: TVA, alte taxe, dobanzi, cheltuieli, profit.

Diferentele astea se pot vedea clar din poze dar din pacate nu si performantele dinamice ale modelelor.

This post has been edited by Daxidus: 20 Feb 2010, 06:56


--------------------
Skoda Octavia 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Feb 2010, 11:02
Post #1061


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




deci vom avea si piele ca optiune sau dotare standard, asta daca ce avem in poza de mai jos, pe scaune e piele

mic1.jpg ( Size: 50.35k ) Number of downloads: 1496


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Feb 2010, 11:07
Post #1062


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




io ma asteptam la o clima automata mono zona macar,nu piele sa-mi tzina spatele fleasca vara ca Ac nu face fatza ,


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Feb 2010, 11:12
Post #1063


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Firar ea de piele , nici nu pot conduce daca nu am piele pe scaune , deja nu mai e pentru mine .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Feb 2010, 11:12
Post #1064


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




poate o vor pune la facelift, din cate stiu eu dacia a pus de exemplu airbaguri laterale pe logan dupa aparitia sandero-ului. daca nu ma insel

btw, intrebare de noob catre catalin. Cum dracu sa faca fata un ac automat acolo unde un ac normal nu face fata? Ac-ul automat nu are in plus doar partea de automatizare?. La alte masini ac-ul automat e mai puternic decat ac-ul normal?

This post has been edited by aphophis: 20 Feb 2010, 11:20


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 20 Feb 2010, 11:39
Post #1065


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




Oameni buni ... constat ca trageti tare pe tot felul de comenzi si 'butonashe', clima mono si bi-zonala, scaune de piele etc etc etc ..... dar masina aia CE STIE SA FACA ???
.... in offroad usor/mediu si onroad chiar ?!

Sau voi va cumparati 'prafuitorul' ca sa stati cu el inchis in garaj si sa il admirati din toate unghiurile posibile si imposibile in timp ce cititi caracteristicile lui tehnice pe hartie ? 04.gif

Ceva mai concret domnilor .... ca deja sunt(em) satul(i) de vorbe si vorbe si vorbe ... deci ..... ceva concret cu masina in ............. miscare ????


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Feb 2010, 12:18
Post #1066


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(aphophis @ 20 Feb 2010, 12:12)
poate o vor pune la facelift, din cate stiu eu dacia a pus de exemplu airbaguri laterale pe logan dupa aparitia sandero-ului. daca nu ma insel

btw, intrebare de noob catre catalin. Cum dracu sa faca fata un ac automat acolo unde un ac normal nu face fata? Ac-ul automat nu are in plus doar partea de automatizare?. La alte masini ac-ul automat e mai puternic decat ac-ul normal?
*




ma gandesc si io ca are un compresor mai potent tongue.gif si o izolarie mai buna masina

This post has been edited by C@talin: 20 Feb 2010, 12:19


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Feb 2010, 12:25
Post #1067


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




stii sau te gandesti? smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 20 Feb 2010, 13:04
Post #1068


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




QUOTE(tag21 @ 20 Feb 2010, 11:39)
dar masina aia  CE STIE SA FACA ???
.

Din ceea ce am aflat astazi destul de subtire dupa asteptarile mele, cel putin. Masina nu va avea diferential central, deci nu poate merge 4x4 permanent. Tu apesi butonul de 4x4 si ea baga 4x4 cand i se pare ca ai nevoie si neaparat sub o anumita viteza, deci chestii ca stabilitatea in curbe la viteza mare cade din start. Nu va avea nici diferentiale blocabile sau cu patinare limitata. Pe fata intervine TCS-ul cand patineaza o roata prea rau, iar pe spate cica diferentialul ar fi mai destept un pic, fiind cu patinare limitata, dar nu este prea performant. Duster este bazat la greu pe Logan. La partea fata, bratul, fuzeta, rulment, planetara sunt perfect identice cu cele de Logan. Doar arcul si amortizorul sunt mai lungi ca si tija de la planetara. Pe spate, la 4x2, puntea este perfect identica cu cea de Logan, din nou, doar arcul si amortizorul difera. O chestie misto, prietenul meu spunea ca daca ai putina ambitie, poti pune 4x4 pe Logan, atat sunt de asemenatoare. Preturile vor fi destul de mari in orice caz, specula ca varianta 4x4 full, diesel bate spre 20k.


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Feb 2010, 13:23
Post #1069


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




asa asa 20 k so tina ei la bani astia laugh.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepure79
post 20 Feb 2010, 13:24
Post #1070


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 February 10




De vazut masina inainte de lansare pe o vreme asa frumoasa trebuie sa va plimbati de la Pitesti la Campulung si apoi mergeti catre Cutrea de Arges ! Sigur o sa o vedeti in trafic si in teste pe teren accidentat pentru ca soseauna " nationala " este o mare groapa si drumurile forestiere sunt de o calitate superioara pe langa drumul asta. Dezamagirea pe care o am este ca varianta 4x4 diesel va depasii 14.000 Euro si asta spuse de la cineva de pe langa staful dacia . Cu toate asta sper sa ma insel! La sfarsit pot sa va spun ca Dusterul este mai impunator ca Tucsonul si Sport Age. Este de aceasi dimensiune cu cele mai sus amintite dar mai mult ca sigur arata mai bine ca in toate pozele de pe acest forum. Era si una neagra care dupa parerea mea arata cel mai bine! biggrin.gif


--------------------
dacia logan 2006
uite s-a flatulat mireasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nick58
post 20 Feb 2010, 13:28
Post #1071


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 2 February 07
From: BUCURESTI




QUOTE(aphophis @ 20 Feb 2010, 12:02)
deci vom avea si piele ca optiune sau dotare standard, asta daca ce avem in poza de mai jos, pe scaune e piele

mic1.jpg ( Size: 50.35k ) Number of downloads: 1496

*



Cotiera de la sofer lipseste, pacat sad.gif


--------------------
Dacia Logan16mpi 2005 - B50ANY
LOGAN/BMW-E-46/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Feb 2010, 13:33
Post #1072


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




la logan era in lista de accesorii daca nu ma insel.Da se gaseste si pe forum de cumparat..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 20 Feb 2010, 14:09
Post #1073


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




QUOTE(C@talin @ 20 Feb 2010, 13:23)
asa asa 20 k so tina ei la bani astia laugh.gif
*


Spre 20k, adica probabil sumele de 17-18k vehiculate deja de ceva vreme. Macar daca ii puneau diferential central si pe punti blocante sau cu patinare limitata era o chestie ...

This post has been edited by smailmiami: 20 Feb 2010, 14:09


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Feb 2010, 14:18
Post #1074


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




land rover-ul s-a mutat la dacia si nu stiu eu? smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmxii
post 20 Feb 2010, 14:54
Post #1075


Membru Daco-Roman


Group: Members
Posts: 51
Joined: 2 July 09
From: Bruxelles




Lumea se gandeste la viitor. Daca nu mai sunt bani de acoperire a gropilor din cauza dezapezirii se doreste reductor, troliu ca sa se poata catara afara din craterele de pe strazi.

Oamenii nu au inteles ca nu exista comportament bun in offroad si abilitati de berlina onroad la aceeasi masina, sub 50.000 de euro.

Plus ca in 90% din kilometri, cea mai mare dificultate pentru Duster va fi parcurgerea asfaltului prost, lucru rezolvat de garda la sol mare si anvelopa "carnoasa".


--------------------
ACME Categoria B MMVIII - fara numar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 20 Feb 2010, 14:55
Post #1076


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




QUOTE(iepure79 @ 20 Feb 2010, 13:24)
De vazut masina inainte de lansare pe o vreme asa frumoasa  trebuie sa va plimbati de la Pitesti la Campulung si apoi mergeti catre Cutrea de Arges ! Sigur o sa o vedeti in trafic si in teste pe teren accidentat pentru ca soseauna " nationala " este o mare groapa si drumurile forestiere sunt de o calitate superioara pe langa drumul asta. Dezamagirea pe care o am este ca varianta 4x4 diesel va depasii 14.000 Euro si asta spuse de la cineva de pe langa staful dacia . Cu toate asta sper sa ma insel! La sfarsit pot sa va spun ca Dusterul este mai impunator ca Tucsonul si Sport Age. Este de aceasi dimensiune cu cele mai sus amintite dar mai mult ca sigur arata mai bine ca in toate pozele de pe acest forum. Era si una neagra care dupa parerea mea arata cel mai bine! biggrin.gif
*


Te rugam .... mai zi-ne cate ceva! (asa mai pe iepureste)!


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 20 Feb 2010, 14:58
Post #1077


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




Informatii din ce in ce mai dezamagitoare cu o sapt jumate inainte de lansare. Cel putin pt capacitatile offroad. Daca asa e cum zicea smailmiami, ma gandesc la un test-drive si pareri si filme comparative in offroad inainte de a ma arunca la una. Da' multe dovezi din astea. Oricum achizitia nu e de actualitate pt mine, dar informatiile sunt dezamagitoare. Chiar o doream anu viitor sau peste 2 ani. Nu mai inteleg atunci ce-i cu lauda de la Dacia ca Duster-ul are reale capabilitati offroad?


De abia astept teste si filmulete comparative.


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Feb 2010, 15:00
Post #1078


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




nenea, cine ii lauda ca is mai bun ca defender in offroad? Nu inteleg de ce esti dezamagit, pe visele unora? Nu mai bine astepti sa testezi masina? Si sa intelegi ca nu e masina de teapa unui defender ci al unui tiguan, tucson etc..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 20 Feb 2010, 15:01
Post #1079


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




QUOTE(aphophis @ 20 Feb 2010, 14:18)
land rover-ul s-a mutat la dacia si nu stiu eu? smile.gif
*


Eu preferam sa puna sistemul asta 4x4 simplu pe Logan, si sa mai platesc 2-3k in plus. La 10-11k imi luam masina de oras cu tractiune 4x4, eu as fi fost supermultumit, si cred ca era un hit. Duster-ul de 17-18k sa fie 4x4 adevarat cu capabilitatile enumerate de mine mai sus, care nu mi se par oricum asa mare lucru, si iar era un hit. Ca sa rupa la vanzari, merita sa ii puna macar diferential central.

In plus, mi-a mai zis prietenul meu ca TCS-ul va fi disponibil pe varianta cea mai de sus sau contracost, deci in orice caz nu la orice varianta 4x4 vei beneficia de el. Chiar daca vei lua 4x4, daca iei o varianta ieftina, daca o roata pierde aderenta pe fata, masina nu te ajuta cu nimic. Pe spate cica diferentialul e putin mai desteptutz si are un sistem care te ajuta cand o roata pierde aderenta, dar nu te da pe spate mare lucru. Personal, banuiesc ca diferentialul spate este cam singurul ansamblu care vine de la Nissan.

This post has been edited by smailmiami: 20 Feb 2010, 15:13


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 20 Feb 2010, 15:11
Post #1080


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




QUOTE(Daxidus @ 20 Feb 2010, 06:50)
Cred ca ai scapat din comparatiile de pret unele diferente:
-motoarele de pe Duster sunt altele decat pe MCV, exceptia e cel de 85 Cai.
-cutia de viteze din nou sper ca e diferita
-suspensia clar mai rezistenta
-rotile mai mari si mai scumpe
-interiorul e clar mai de calitate si mai scump ca la MCV
-ESP in plus
-pe exterior la fel sunt piese in plus: barele de pe masina si toate par mai de calitate.

Asa ca probabil rezultatele tale sunt doar pentru un pret de fabrica fara TVA.
Din pacate la dealer pretul ala se cam inmulteste cu doi: TVA, alte taxe, dobanzi, cheltuieli, profit.

Diferentele astea se pot vedea clar din poze dar din pacate nu si performantele dinamice ale modelelor.
*



Cand am facut comparatia am folosit motorul 1.6 16 V atat pe MCV cat si pe duster, daca va fi pe duster eur 5 va fi si pe mcv si pretul motorului va fi acelasi.

Cutia de viteze pe 4x4 sigur e putin diferita pentru ca are iesirea la cutia de transfer dar pentru 4x2 e posibil sa fie cea de pe MCV sau probabil altfel etajata.

La suspensie dupa cum a spus si colegul, doar arcul si amortizorul sunt mai lungi ca si tija de la planetara, in rest piesele sunt identice.

Gentile de exemplu cele de tabla au raza cu un inch mai mare de la 15" la 16" si diferenta de pret nu poate fi prea mare, anvelopele sunt ceva mai scumpe.

Interiorul poate e mai calitativ dar e copy-paste logan.

ESP-ul e 250-300 eur.

Barele de pe masina le are si MCV-ul.

Daca ce am zis eu sunt preturi fara TVA pentru mine nu se justifica si nu o sa il cumpar.


QUOTE(smailmiami @ 20 Feb 2010, 13:04)
Din ceea ce am aflat astazi destul de subtire dupa asteptarile mele, cel putin. Masina nu va avea diferential central, deci nu poate merge 4x4 permanent. Tu apesi butonul de 4x4 si ea baga 4x4 cand i se pare ca ai nevoie si neaparat sub o anumita viteza, deci chestii ca stabilitatea in curbe la viteza mare cade din start. Nu va avea nici diferentiale blocabile sau cu patinare limitata. Pe fata intervine TCS-ul cand patineaza o roata prea rau, iar pe spate cica diferentialul ar fi mai destept un pic, fiind cu patinare limitata, dar nu este prea performant.  Duster este bazat la greu pe Logan. La partea fata, bratul, fuzeta, rulment, planetara sunt perfect identice cu cele de Logan. Doar arcul si amortizorul sunt mai lungi ca si tija de la planetara. Pe spate, la 4x2, puntea este perfect identica cu cea de Logan, din nou, doar arcul si amortizorul difera. O chestie misto, prietenul meu spunea ca daca ai putina ambitie, poti pune 4x4 pe Logan, atat sunt de asemenatoare. Preturile vor fi destul de mari in orice caz, specula ca varianta 4x4 full, diesel bate spre 20k.
*



Eu personal nu am nimic impotriva ca are multe piese de logan pentru ca va fi ieftin la intretinere, atat timp cat pretul va fi corespunzator cu ceea ce ofera.
In modul 4x4 lock cred ca va merge pana la 10km/ora dupa care va merge in mod auto.

Asadar cei cu logan pot zice ca au un duster 4x2 cu garda de 15 cm.


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
123 Pages « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 15:11
Forum Renault