DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

123 Pages « < 38 39 40 41 42 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul vehicul de teren Dacia - Duster

IRONICK
post 22 Feb 2010, 13:50
Post #1171


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




In vest, acolo unde totul este altfel ca la noi.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Feb 2010, 14:14
Post #1172


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(IRONICK @ 22 Feb 2010, 12:16)
[attachmentid=1627595804]
*



Sunt curios dacă pot să montez kit de distribuție de duster 1.6 pe mașina mea icon_mrgreen.gif O fi identic cu ce am eu?

This post has been edited by ssilviu: 22 Feb 2010, 14:14


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 22 Feb 2010, 16:06
Post #1173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




Da, foarte interesant cu distributia si accesoriile 6 si 8 ani blink.gif


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 22 Feb 2010, 17:40
Post #1174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




@redu: eu bag golanu destul de des pe drumuri forestiere. din cei 65.000 km facuti, cam 12.000 sunt pe astfel de drumuri.... pana acum nu am avut nici o problema, si de 25.000 km am jante pe 16"... articulatiile vad ca rezista bine la stres.... in 2-3 sapt am ITP-ul, asa ca o sa va zic daca e ceva de schimbat biggrin.gif


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepure79
post 22 Feb 2010, 17:41
Post #1175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 February 10




Filtru de aer la 60k in Romania? radmasa.gif nu cred oameni buni! eu ii schimb filtru de aer la Logan la maxim 8k in loc de 10k cum scrie la carte si parca il freaca cineva pe pamant! blink.gif
Ulei la 30k sau 2 ani doar daca iau ulei original de la mama lui! eu ii pun doar Elf 10w40 turbo diesel ce recomanda Renault la acelas motor si dupa 8k zici ca are 30k dar asta numai in Romania pentru ca in Franta Elf 10w40 turbo diesel este altceva . Cel ce este in Romania este facut in Turcia unde Renault are o fabrica! wacko.gif


--------------------
dacia logan 2006
uite s-a flatulat mireasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Feb 2010, 17:43
Post #1176


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




O da, este direct facut in Turcia la Lubrifin ..


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepure79
post 22 Feb 2010, 18:14
Post #1177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 February 10




QUOTE(IRONICK @ 22 Feb 2010, 17:43)
O da, este direct facut in Turcia la Lubrifin ..
*


Cred ca si Castrolul 10w40 pentru benzinar ! eu am pus in Seat-ul sotiei mele si dupa 120 km pe autostrada la 3500 turatii/minut cand l-am pornit a doua zi , computerul de bord scria negru pe rosu Oil check , in conditiile in care de la revizie nu trecusera decat 2000 km si revizia se face la 15k . Revizie facuta la Porsche Romania . M-am dus cu ea si ce au zis baietii " domnule , masina nu mai este pornita de ceva timp si a stat in soare si s-a stricat uleiu" era intr-adevar vara . Eu am mers in fiecare zi cu ea. Idioti de altfel si i-am pus mobil 1 0w40 si e k. apoi m-am uitat pe recipientul unde fusese uleiu . daca dadeai eticheta pe care scria pentru Romania si unde specifica ca este produs in C.E. , unde credeti ca era facut? va spun eu! Made in Tukey! blink.gif Ulei cumparat de la Porsche Romania!


--------------------
dacia logan 2006
uite s-a flatulat mireasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 22 Feb 2010, 18:15
Post #1178


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




QUOTE(boga81 @ 22 Feb 2010, 17:40)
@redu: eu bag golanu destul de des pe drumuri forestiere. din cei 65.000 km facuti, cam 12.000 sunt pe astfel de drumuri.... pana acum nu am avut nici o problema, si de 25.000 km am jante pe 16"... articulatiile vad ca rezista bine la stres.... in 2-3 sapt am ITP-ul, asa ca o sa va zic daca e ceva de schimbat biggrin.gif
*


Asta e o informatie foarte buna. Ma mira totusi ca a rezistat asa de bine. Dar multumesc mult oricum


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepure79
post 22 Feb 2010, 18:22
Post #1179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 February 10




QUOTE(redu @ 22 Feb 2010, 18:15)
Asta e o informatie foarte buna. Ma mira totusi ca a rezistat asa de bine. Dar multumesc mult oricum
*


rezista n-are nici o treaba ! eu am traversat de la Bucuresti la Paclele mari pentru vulcanii noroiosi si apoi la Focul viu si nu am avut nimic iar cei ce cunosc drumul este infect . Alta data am trecut de la barajul Vidraru catre cabana Cumpana pe drumul cel mai scurt adica varianta neasfaltata de 31 de km parca si nu am avut nimic! Sa ne traiasca! unsure.gif am uitat sa precizez am 78k km

This post has been edited by iepure79: 22 Feb 2010, 18:23


--------------------
dacia logan 2006
uite s-a flatulat mireasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 22 Feb 2010, 18:48
Post #1180


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Aprox. 10 000 km din 120 000 km facuti pe drumuri pietruite si cu gropi (cine stie prelungirea ghencea inspre bragadiru stie ce vorbesc), fara menajamente (de regula 50-60 km/h). Masina rezista.


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 22 Feb 2010, 18:54
Post #1181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Raport pret/ rezistenta excelent.

Nu poti baga mercedesul si vw unde bagi loganul.

Elf e super bun pentru logan. No problem.

This post has been edited by fansuv: 22 Feb 2010, 18:58


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 22 Feb 2010, 18:56
Post #1182


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




oare cine e atat de inconstient sa-si schimbe uleiul dupa 30k km? laugh.gif
bine, asta poate fi si o strategie de marketing... blush.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 22 Feb 2010, 21:25
Post #1183


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




Dupa ultimele date aparute, dusterul din filmuletul oficial, cu selectorul 4x4 montat la 90 grade fata de cel din dusterul alb, este 4x2 desi in film ei selecteaza modul 4x4. Din brosura reiese ca modelele 4x4 au toate cutie de viteza cu 6 rapoarte, in timp ce in film apare un duster cu 5 rapoarte.

Nu are rost sa ne necajim daca nu avem bani de 4x4, luam un 4x2 si punem un selector 4x4 in locul acela gol si merge, ca in film a mers. radmasa.gif

This post has been edited by asgard1955: 22 Feb 2010, 21:29

Attached thumbnail(s)
9.jpg ( Size: 17.53k ) Number of downloads: 1468


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 22 Feb 2010, 21:28
Post #1184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Mi se pare mie, sau in brosura aparea o mentiune cum ca ar avea scut de protectie sub intreag mashinutza ?
Ar fi o treaba!

22 Feb 2010, 22:04:
He, he ,......
imi place un comentariu de pe promotor.ro:
http://www.promotor.ro/noutati-auto-dosar-...-duster-5586776

"Titus
22 februarie
ora 15:40Stiti cum sta treaba cu aceasta masina si cu comentatorii de pe marginea santului? Cei care nu au bani sa si-o cumpere, nu au carnet sau nu au intentia, sar in sus ca are motorizari anemice. Cei care si-o vor cumpara vor aprecia faptul ca motoarele nu sunt gurmande si masa este realtiv mica. Fratilor, un Golf 6 1.6 TDI are cam aceeasi putere si doar 50 kg mai putin si nimeni nu sare ca ala are o motorizare de toata jena. Daca ar avea motoare potente, diferentiale, interior de piele de penis de balena, contestatarii s-ar transforma in aplaudaci, dar nimeni nu ar mai cumpara masina pentru ca ar fi exorbitant de scumpa pentru un brand din Europa de est. Intai sa contemplam menirea acestei masini si dupa aia sa avem vise umede cu comparative intre Duste, Q7, Cayenne si alte modele de genu..."


This post has been edited by venusake: 22 Feb 2010, 22:04

Attached thumbnail(s)
protectie.JPG ( Size: 97.83k ) Number of downloads: 1579


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 22 Feb 2010, 22:07
Post #1185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Intervalele acelea de revizii par ca reviziile qg1 din gama vag, adica folosirea unui ulei longlife. Dar asta se intampla numa in vest, nu la noi.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 22 Feb 2010, 22:56
Post #1186


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




Cosmin, de ce n-ai sapat mai adanc dupa pozele color?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 22 Feb 2010, 23:41
Post #1187


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




@venusake: Nu cred ca are scut sub toata masina, ci doar protectii de jur imprejurul partii de jos, la elementele nevopsite. Cel putin eu ceva de genul inteleg. Si cred ca se refera la plasticele de la spoilerul fata-spate si la praguri


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 23 Feb 2010, 00:04
Post #1188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Mi-am facut cont si pe forum-dacia.com
O recunoastere "internationala" a daciaclub.ro vine de aici:

http://duster.forum-dacia.com/viewtopic.php?p=1374#1373


Hi Venusake

I don't know about the situation... but all information we can get and share are helpfull

I guess we got the first images from daciaclub.ro so, that's perfect for us.

Our only advantage is maybe due because Dacia is owned by Renault and some information can be known from the Renault head quarter.

Anyway, still happy to share our links on our portal if you wish


This post has been edited by venusake: 23 Feb 2010, 00:05


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 23 Feb 2010, 01:32
Post #1189


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




QUOTE(undemerg @ 22 Feb 2010, 23:41)
@venusake: Nu cred ca are scut sub toata masina, ci doar protectii de jur imprejurul partii de jos, la elementele nevopsite. Cel putin eu ceva de genul inteleg. Si cred ca se refera la plasticele de la spoilerul fata-spate si la praguri
*



------------------

Corect ! ... nu e pomenit deloc scut sub toata masina, chestia asta ar fi interesant de stiut daca se poate sau nu (ie: Subaru Forester, unde exista cel standard, optional otel, optional aluminiu parca, nu sunt sigur de ultimul tip ) si tb intrebat evident la dealer.

In rest cum a zis si undemerg ... sunt doar protectii de jur imprejur asa ..... bune si alea, nu ?! tongue.gif


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tince1290
post 23 Feb 2010, 02:57
Post #1190


Membru cititor


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 19 September 08




salut.....nu dati cu pietre ca nu urmaresc topicul acesta...dar am gasit un clip pe tub si m-am gandit ca merita postat.....s-au scris multe pagini in ultimele zile si nu am avut rabdarea sa le verific...sper ca nu a mai fost


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Feb 2010, 09:30
Post #1191


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pana acum nu s-a specificat capacitatea rezervorului. La consumul de 8% (ala de carte, realul stie toata lumea cum este), oare cat este autonomia?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 23 Feb 2010, 10:25
Post #1192


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




O fi tot vreo 50 litri, altfel proprietarii ar risca să rămână off-road pe termen mai lung decât și-ar fi dorit…

This post has been edited by Squirrel: 23 Feb 2010, 10:27


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Feb 2010, 10:27
Post #1193


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai daca rezervorul este tot de 50l, autonomia nu depaseste ~500km!!!!!!!!! Asta cu tot cu rezerva.

This post has been edited by IRONICK: 23 Feb 2010, 10:38


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 23 Feb 2010, 10:29
Post #1194


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Cei cu benzină, ăia cu motorină mai sar din când în când vreo stație de carburant.

Așa, drept la cașcaval: SUV-ul Duster va aduce venituri de 1 mld. € la Dacia pe an. Francezii de la Renault încearcă să dea o nouă lovitură.
QUOTE
    SUV-ul Duster, pentru care s-au format liste de asteptare ca pentru un Ferrari, se va prezenta oficial la Geneva pe 2 martie si in Romania pe 6 martie.
    Duster, cel mai mediatizat model din istoria Dacia, companie care anul trecut a detinut peste 10% din exporturile Romaniei, va aduce venituri de pana la un miliard de euro constructorului autohton in 2010. Productia SUV-ului va depasi pragul de 60.000 de unitati in acest an. Unu din patru modele Dacia care vor iesi in acest an pe poarta uzinei de la Mioveni va fi un SUV.
    Daca in 2004 despre Logan se stia doar ca va fi un automobil low-cost, Duster, primul SUV 4x4 low-cost, este asteptat de clienti inca din 2008, interval in care Dacia a prezentat inclusiv un concept pe baza SUV-ului in cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul trecut.
    Pe forumuri fanii Dacia sau potentialii clienti au deja mii de topicuri dezvoltate, in timp ce in Vest exista inclusiv site-uri neoficiale ale lui Duster, cu stiri si imagini-spion.
    Tot pentru a fi primii, dealeri din Germania si Romania au lansat lansat chiar anunturi pe site-uri de specialitate cu Duster, cu preturi intre 13 si 16 mii de euro, cu toate ca masina va fi lansata comercial in lunile aprilie-mai.
    "Duster va fi pe locul trei ca volum in cadrul productiei Dacia, dupa modelele Sandero si Logan. Anul acesta se vor asambla peste 60.000 de modele Duster daca volumul total va urca la 250.000 de masini", spunea Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia, odata cu prezentarea primelor imagini cu Dacia Duster. Anul trecut, pe fondul programelor de casare din Europa de Vest productia Dacia a urcat la aproape 300.000 de unitati, fiind singura marca europeana cu o crestere de doua cifre in 2009.
    In asteptarea SUV-ului dealerii Dacia de pe piata locala realizeaza liste de asteptare pentru cei interesati de achizitia unui Duster. Aceeasi "procedura" este intalnita in piata aproape numai in cazul automobilelor din segmentul de lux precum Ferrari, Rolls Royce sau Bentley. In cazul lui Duster exista zeci si chiar sute de clienti care au platit un avans de 5.000 de lei pentru a fi printre primii care vor conduce un Duster. "Masina nu o comercializam inca, dar cine este interesat se poate inscrie pe lista de asteptare si se poate semna un precontract in urma platii unui avans de 5.000 de lei. Daca se razgandeste clientul, va primi banii inapoi", a spus un agent de vanzari al Meridian Vest . Aceeasi procedura a adoptat si un dealer al Dacia din Pitesti. "Nu avem preturi, facem lista de asteptare, dar la finele saptamanii viitoare vom avea lista completa de preturi, cand ne asteptam sa vindem si primele masini", a declarat un agent de vanzari din cadrul unui dealer din Pitesti. Lansarea comerciala in Romania este programata in prima parte a lunii aprilie, cand vor fi livrate primele masini catre clienti. Prezentarea in cadrul retelei locale de dealeri va avea loc pe data de 6 martie, cand vor fi comunicate si preturile oficiale.


Efectul unei campanii de marketing neconvenționale: 10.000 de cereri pentru Duster înainte de lansare.
QUOTE
    Un constructor auto care vrea "sa joace" in liga europeana trebuie sa poata acoperi o paleta cat mai larga din segmentele de automobile prezente in piata. Dacia lansase Sandero, destinat segmentului de varsta 20 - 35 de ani, un sedan, doua utilitare (Van si Pick-up) si un MCV pentru 7 persoane. Ii mai lipsea doar un SUV.
    La patru ani de la primul model - Logan sedan, care a fost urmat rapid de cate o lansare anuala care a completat gama, au aparut primele zvonuri legate de un SUV.
    Pana la lansarea conceptului Duster la inceputul lui 2008, total diferit insa de modelul de serie, reprezentantii constructorilor au evitat sa faca declaratii cu privire la un model cu capacitati off-road.
    Totul s-a schimbat la jumatatea anului trecut, cand Dacia a pus in practica o campanie de marketing diferita fata de ceea ce a aplicat pana acum.
    Pe de o parte, declaratiile cu privire la tinte de vanzari si chiar fotografii cu noul model erau greu de obtinut, insa fie directorul de marketing, fie directorul comercial sau chiar directorul general mai aminteau de Duster si cum va fi pozitionat in piata.
    Pe forumurile dedicate marcii insa au aparut constant fotografii cu variante ale Duster in test in Romania sau in Franta, fotografii cu detalii de interior, iar la finalul anului trecut au fost facute publice si detaliile tehnice.
    O campanie de marketing neconventionala cu o durata de aproape un an, diferita fata de aproape toate lansarile oricarui automobil. Rezultatul obtinut de Automobile Dacia a fost nu mai putin de 10.000 de cereri, cu aproape jumatate de luna inainte chiar de lansarea oficiala. Aceeasi strategie utilizata in cazul potentialilor clienti pentru programul "Rabla" a fost utilizat si in cazul SUV-ului Duster. Dacia a colectat informatii online de la potentiali clienti interesati de achizitia noului model.
    "Numarul de potentiali clienti care s-au inscris pe site-ul Dacia pentru a primi mai multe informatii este ridicat. Numarul exact il vom comunica in cadrul Salonului Auto de la Geneva, odata cu lansarea oficiala a masinii, dar putem spune ca in prezent acesta este mult mai mare de 10.000 de contacte", a spus Fabrice Cambolive, directorul de marketing al Dacia.
    In functie de numarul de clienti care se arata interesati de achizitia unui Duster, cei de la divizia comerciala vor sti numarul potentialilor clienti din Romania, dar si preferintele acestora - spre exemplu, daca vor dori tractiune integrala sau doar fata, sau ce masina doresc sa vanda pentru a-si cumpara un SUV Dacia.

    SUV pe timp de criza
    Lansarea unui model SUV, chiar si de dimensiuni mai mici fata de majoritatea modelelor din piata, pare o strategie ciudata in contextul economic actual. Potrivit ACEA la nivel european exista in prezent o tendinta a consumatorilor de a migra catre automobile de clasa mica cu motoare cu alimentare pe benzina si cilindree mica, care au un nivel scazut de consum si emisii sub 120 g CO2/km. Cum se incadreaza in acest tablou SUV-ul Duster de la care si Renault, si Automobile Dacia se asteapta sa aduca cerere de zeci de mii de unitati? "Duster este un produs nou care reuseste sa atraga grupuri diferite de clienti. Vor fi interesate de achizitii de flote multe companii care au nevoie de masini capabile sa mearga pe orice suprafata de teren", a subliniat directorul comercial al Dacia, Fabrice Cambolive. Duster a fost conceput pe acelasi principiu ca si Logan. Pretul si economia de costuri sunt esentiale. Motorizarile sunt aceleasi ca la gama Logan, orientate spre un consum cat mai scazut.

    Cu cine se bate noul model al Automobile Dacia
    Conform statisticilor APIA , in 2009 vanzarile de SUV-uri au inregistrat un declin de 46%, la putin peste 5.400 de masini, fiind segmentul cel mai putin afectat dintr-o piata care a scazut cu peste 55%.
    Intr-o piata "ciudata" fata de restul Europei, cele mai bine vandute SUV-uri au fost SUV-urile compacte, cu preturi de pornire de aproximativ 20.000 de euro, precum Hyundai Tucson sau Volkswagen Tiguan - care, alaturi de celelalte SUV-uri compacte precum Suzuki SX4, Skoda Yeti sau chiar Renault Koleos, vor reprezenta principalii concurenti ai lui Duster. Cu toate acestea SUV-urile compacte prezente acum pe piata vor fi cu cel putin 5.000 de euro mai scumpe decat Duster, daca luam in calcul pentru SUV-ul Dacia un pret de pornire de aproximativ 12.000 - 13.000 de euro. Pe de alta parte, in categoria de pret a lui Duster in prezent pe piata se regasesc modele precum Fiat Sedici, sau Suzuki SX4, dar care au o garda la sol mai mica si care fac parte din segmentul crossoverelor.

    60.000 de Duster - productia estimata in 2010
    Automobile Dacia ar putea produce in acest an pana la 60.000 de unitati Duster, potrivit reprezentantilor producatorului, care au declarat ca modelul va reprezenta 25% din productia uzinei (estimata la 250.000 de unitati in 2010), in functie de cererea pietei. Linia de asamblare a uzinei Automobile Dacia permite adaptarea productiei in functie de cererea unui anume model, astfel ca dupa ce mai intai a fost setata pentru productia modelului Logan Sedan (2004 - 2005), a fost adaptata treptat pentru modelele MCV si Sandero, a caror cerere a explodat in ultimii doi ani pe pietele vest europene. Lansarea comerciala va avea loc in urmatoarele luni pe principalele piete europene, la un loc cu Turcia, Algeria si Maroc, iar la mijlocul verii este programata intrarea, sub marca Renault, in Ucraina, Orientul Mijlociu, Egipt si unele tari africane.
    Industrializarea Duster, care a costat 120 de milioane de euro doar in uzina de la Mioveni, va fi extinsa treptat in Brazilia, la uzina de la Curitiba, unde se mai produc Sandero, Sandero Stepway si Logan, iar apoi in Rusia. Uzina din Brazilia va acoperi cererea si pentru Argentina, Mexic si Chile.

    O "revolutie auto" la Mioveni la fiecare doi ani
    Planul de lansari comerciale pe care Renault le-a planificat pentru brandul Dacia presupune cate "o revolutie" la fiecare doi ani. Astfel, dupa lansarea Logan sedan in 2004 a urmat lansarea Sandero, ale carui exporturi au crescut anul trecut cu 200%, la mai mult de 142.000 de unitati. Anul acesta, cu toate ca importatorii Dacia din Europa de Vest se asteapta la scaderi de peste 50%, "asul" din maneca Renault va fi Duster. "Duster reprezinta cea de-a treia revolutie a Dacia. Prima a fost Logan in 2004, a doua Sandero in 2008, iar acum SUV-ul. Duster va fi diferit si complementar fata de Logan, datorita clientelei diferite careia i se adreseaza", a subliniat Fabrice Cambolive. Logan sedan, lansat in 2004 si restilizat apoi din doi in doi ani, a fost gandit ca o masina low-cost pentru o piata care urmarea achizitia unui automobil, dar nu avea inca resursele pentru un vehicul de 8.000 - 10.000 de euro. Surpriza a venit dupa ce o buna parte din productia Automobile Dacia a inceput, la numai un an de la lansare, sa mearga in tari precum Germania sau Franta. Contextul crizei economice care a condus la micsorarea bugetelor alocate de consumatori pentru un nou automobil, corelat cu programele rabla din intreaga Europa, a sustinut apoi in 2009 cresterea vanzarilor Dacia la 311.000 de unitati. Aproape jumatate au fost Sandero, modelul hatchback de clasa mica conceput pentru clienti din segmentul de varsta 20-35 de ani.


This post has been edited by Squirrel: 23 Feb 2010, 10:39


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmxii
post 23 Feb 2010, 11:20
Post #1195


Membru Daco-Roman


Group: Members
Posts: 51
Joined: 2 July 09
From: Bruxelles




QUOTE(Tince1290 @ 23 Feb 2010, 02:57)
salut.....nu dati cu pietre ca nu urmaresc topicul acesta...dar am gasit un clip pe tub si m-am gandit ca merita postat.....s-au scris multe pagini in ultimele zile si nu am avut rabdarea sa le verific...sper ca nu a mai fost


Merci. E interesant.

In privinta individului de la caradisiac, se pare Reno i-a spalat creierul inainte.

Citez din spusele lui:

"Pretul incepe pentru versiunea cu 2 roti motoare, tineti-va bine, sub 15.000 euro iar unele surse afirma ca aproape de 14.000 euro. Ati inteles bine.
14.000 euro pentru un 4x4 este ceva de neintalnit pe piata."

Deci in viziunea lui o masina cu 2 roti motoare este un 4x4. Cum nu ii pot pune la indoiala competenta, il consider victima a marketingului Reno, cea care a vandut masina de 5000 de euro cu 10000.


--------------------
ACME Categoria B MMVIII - fara numar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 23 Feb 2010, 12:13
Post #1196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




la o analiza atenta a brosurii: protectii usi si pasaje roti - optional... ft bine

Attached thumbnail(s)
17.jpg ( Size: 234.81k ) Number of downloads: 1047


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 23 Feb 2010, 12:46
Post #1197


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




Quote:
" SUV-ul Duster, pentru care s-au format liste de asteptare ca pentru un Ferrari, se va prezenta oficial la Geneva pe 2 martie si in Romania pe 6 martie.
... Productia SUV-ului va depasi pragul de 60.000 de unitati in acest an. Unu din patru modele Dacia care vor iesi in acest an pe poarta uzinei de la Mioveni va fi un SUV.
........................................
In asteptarea SUV-ului dealerii Dacia de pe piata locala realizeaza liste de asteptare pentru cei interesati de achizitia unui Duster. Aceeasi "procedura" este intalnita in piata aproape numai in cazul automobilelor din segmentul de lux precum Ferrari, Rolls Royce sau Bentley. In cazul lui Duster exista zeci si chiar sute de clienti care au platit un avans de 5.000 de lei pentru a fi printre primii care vor conduce un Duster. "Masina nu o comercializam inca, dar cine este interesat se poate inscrie pe lista de asteptare si se poate semna un precontract in urma platii unui avans de 5.000 de lei. Daca se razgandeste clientul, va primi banii inapoi", a spus un agent de vanzari al Meridian Vest . Aceeasi procedura a adoptat si un dealer al Dacia din Pitesti. "

--------------------------------------

Domnilor, constat ca treaba e 'groasa' ca sa zic asa ... deja a intrat 'morcovul' in mine ! Daca nu mai prind Duster in 2010, ca sa epuizeaza cotele ?! radmasa.gif radmasa.gif

Ce fac ? ma amina astia pentru 2011 ? .... sa mareasca productia dom'le, sa 'bage' 3, 4 schimburi la o adica radmasa.gif

Apropos, sa dau si eu acum 5,000 lei sa ma inscriu ?! ... mi-e teama ca daca mai intarzii sa nu-mi ceara 10,000 mai incolo si ceva .... shpaga in plus ! radmasa.gif

Cred ca in final nu mai fac nici drive test, nimic ... aleg culoarea si dau comanda, e mai simplu .... clar trebuie sa ma misc repede, vad ca e bataie mare pe el ... radmasa.gif


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Feb 2010, 12:48
Post #1198


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai si in 2004 s-au facut comenzi cu mult inainte. De ce oare acum este un lucru deosebit?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 23 Feb 2010, 13:24
Post #1199


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




@Ironick: ca sa parafrazez: O campanie de marketing diferita de ce a fost pana acum ( tu ai gasit diferenta smile.gif )


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 23 Feb 2010, 13:29
Post #1200


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




Locul unde va fi expus duster la Geneva 2010

Attached File(s)
Attached File  Geneva_2010.pdf ( 208.12k ) Number of downloads: 327


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
123 Pages « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 02:38
Forum Renault