DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 36 37 38 39 40 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

C a t a l i n
post 4 Aug 2007, 18:53
Post #1111


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06






--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 7 Aug 2007, 20:03
Post #1112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




Cine a facut remapare la 1.6 16V de pe MCV sau Prestige? Poate ne impartaseste ceva impresii. Poate ne pune Doc sa comparam ceva diagrame... M-am uitat pe forumul reno.ro dar se pare ca pe logan e alt ECU...

This post has been edited by sinaxis: 7 Aug 2007, 21:20


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 8 Aug 2007, 11:02
Post #1113


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Am facut Dacia Logan 1.6 16V dar din pacate clientii respectivi nu stiau de forumul asta.

Inca nu am avut o masina si pentru testul dyno ca sa va pun la dispozitie graficele noi puterii, dar se simte ceva mai modificarea decat la 1.6i 8v.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rogilg
post 8 Aug 2007, 13:32
Post #1114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 27 July 04
From: Aiud, ALBA




QUOTE(klaus @ 31 Jul 2007, 13:31)
Pai sa o luam logic. (pt. motoarele pe benzina)
Prin chip-tuning se majoreaza timpii de injectie in perioadele tranzitorii (de acceleratie) si se adapteaza avansul la noua cantitate de combustibil, ca sa nu dea detonatii si sa fie la limita aparitiei acelor detonatii (si astfel sa foloseasca cat mai mult din puterea calorica a combustibilului) - de unde si necesitatea de a folosi o benzina cu CO mai mare dupa chip tuning.
Daca eu bag mai multa benzina la aceeasi deschidere a clapetei, logica mea spune ca se baga ... mai multa benzina. Adica mai multa.
Evident, cei care fac chip-tuning nu se mai incurca in explicatii gen: dupa chiptuning se ajunge mai repede la o anumita turatie (deci si viteza) si astfel cantitatea de benzina injectata mai mult dar intr-un timp mai scurt este cam la fel cu cea injectata mai putin dar un timp mai lung,
sau
dupa chiptuning tendinta este de a schimba viteza mai jos, deci si tendinta de a accelera vartos este mai mica (pentru ca "trage" mai jos).

Insa toate aceste presupun schimbarea regimului de condus.
Daca se pastreaza acelasi regim, cu aceleasi turatii de schimbat viteza, cu acelasi tip de accelerari, daca injectoarele baga mai mult voi ce credeti ca se intampla cu consumul de carburant? Credeti ca scade?
Daca masina trage mai bine si se pastreaza plaja de regim, credeti ca trage mai bine cu moleculele de azot din aer, fara carburant?
Eu zic ca NU.
Bine, fiecare e liber sa creada ce doreste si sa exprime ce opinie considera ca e conforma cu convingerile sale, dar nu ar fi rau sa o si argumenteze.

Acum, legat de mentinerea consumului la drum lung.
Aceasta afirmatie a celor ce fac chiptuning este o agariceala ieftina. Chip tuningul nu are nimic de-a face cu consumul in regim constant, pentru ca atunci cantitatea de combustibil injectata este reglata de.... sonda lmabda. Numai in regimuri tranzitorii (accelerari) calculatorul de injectie ignora datele citite de pe sonda lambda, de aceea numai alea se pot modifica.
In regimuri constante, in urma reglarii date de sondele lambda, aceeasi cantitate de combustibil va fi injectata (ca de, trebuie sa fie amestecul stoichiometric), cu sau fara chip-tuning.

Eu personal nu am vazut la nicio (nici una, nici una) firma de chip tuning un calcul/masuratoare a economiei pe care o faci stand in regimuri mai joase sau ca se ajunge mai repede in regimurile de lucru dorite. Insa nu le doare gura sa spuna: consuma mai putin.
ATENTIE: Acest post nu poate fi citat in totalitate sau in parte de nici un nesimtit care "uita" sa puna sursa si posteaza ca si cum ar fi postul lui, iar mai apoi sa vina pe aici ca un jegos imputit sa-mi tina mie lectii de morala privitoare la drepturile de autor.
*



pentru klaus:
1. as vrea sa-mi explicati ce se face la eco tuning de scade consumul de benzina iar puterea/cuplu raman la fel.
2. un chip tuning sau eco tuning care sa iti creasca doar cuplu, exista?


--------------------
dacia logan - AB-05-FBZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 8 Aug 2007, 18:18
Post #1115


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




La motorizarile aspirate nu exista eco tuning. De asemenea noi am renuntat de mult timp la aceasta denumire: eco tuning, dupe ce am observat ca o scadere de consum este sesizabila la versiunile normale de tuning cu cresteri cuprinse intre 20-25% ale puterii. Sunt sigur ca multi din cei care au facut astfel de modificari pe masini si-au schimbat intre timp si stilul de mers.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 13 Aug 2007, 11:37
Post #1116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




QUOTE(Doc @ 8 Aug 2007, 13:02)
Am facut Dacia Logan 1.6 16V dar din pacate clientii respectivi nu stiau de forumul asta.

Inca nu am avut o masina si pentru testul dyno ca sa va pun la dispozitie graficele noi puterii, dar se simte ceva mai modificarea decat la 1.6i 8v.
*



Totusi, poate reusiti sa-l puneti pe dyno. Ar fi interesant de vazut niste grafice cu inainte si dupa. Inca nu am facut kilometrii pentru o remapare. Inca nici nu mi-am dat seama bine de ce poate motorasul asta, nu "s-a lasat" inca. Si totusi un cuplu de 1.5 dci de la un benzinar... tare m-ar atrage. La benzinar dupa remapare calculatorul de bord o sa indice exact? Daca am facut o remapare la cea veche, mai beneficiez de reducere la asta noua? Si o intrebare care poate nu trebuia pusa aici: rapoartele cutiei de la MCV 1.6 16v sunt identice cu cele de la Prestige daca cutia e acelasi tip?
Multumesc!


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 13 Aug 2007, 12:33
Post #1117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




La 1,6 16v difera rapoartele cutiei de la prestige la mcv. la mcv sunt ceva mai scurte, cutia fiind aceeasi difera diametrul discului de ambreiaj.


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 13 Aug 2007, 16:50
Post #1118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




Poti pune rapoartele sa putem face o comparatie?
Multumesc.


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rogilg
post 15 Aug 2007, 07:24
Post #1119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 27 July 04
From: Aiud, ALBA




QUOTE(Doc @ 8 Aug 2007, 19:18)
La motorizarile aspirate nu exista eco tuning.  De asemenea noi am renuntat de mult timp la aceasta denumire: eco tuning, dupe ce am observat ca o scadere de consum este sesizabila la versiunile normale de tuning cu cresteri cuprinse intre 20-25% ale puterii. Sunt sigur ca multi din cei care au facut astfel de modificari pe masini si-au schimbat intre timp si stilul de mers.
*



deci ecotuning sau steage 1 dupa cum scrie pe siteul obdtuning se refera doar la DCI ?


--------------------
dacia logan - AB-05-FBZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 15 Aug 2007, 09:19
Post #1120


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Da. Ecotuning se poate face doar la turbo.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 20 Aug 2007, 18:05
Post #1121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




Doc, am pus niste intrebari intr-un post mai sus. Te rog, daca se poate, sa-mi raspunzi. Multumesc!

ps repet intrebarile:
La benzinar dupa remapare calculatorul de bord o sa indice exact? Daca am facut o remapare la cea veche, mai beneficiez de reducere la asta noua? Unde citesc niste relatari a celor ce au facut remaparea la 1.6 16V de logan?


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 21 Aug 2007, 13:11
Post #1122


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Sinaxis imi cer scuze nu am vazut postul tau. Despre reducere deja am discutat pe messenger nu cred ca mai este cazul sa iti raspund aici. Din pacate review-urile celor cu 1.6 16v sunt putin sau lipsesc cu desavarsire, poate sunt prea comozi. De aceea nici prea multe date de consum nu am de la ei, dar cert este ca diferentele de pe CB si metoda plin-plin dupa tuning nu sunt mari. Din cate imi aduc aminte am facut cateva Logan-uri 1.6 16v ai caror proprietari se aflau si pe forum.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Azreil
post 21 Aug 2007, 20:05
Post #1123


I am Rock ...


Group: Members
Posts: 150
Joined: 11 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(Braveheart @ 4 Aug 2007, 18:59)
am vazut astazi pe tembelizor o chestie..in reluare.. au testat 3 tipuri de benzina, care mai de care avand o cifra octanica mai mare, pe 3 tipuri de motoare: clio, golf V si subaru impreza. Concluziile testului :
- la un motor "subtire" gen clio (sau logan), o benzina mai buna sunt bani aruncati, pt ca motorul e nesimtitor la fineturi d'astea, insa daca aveti un motor potent, cu multi cai putere (gen impreza), benzina cu cifra octanica mare merita fiecare banut. - putere in plus in jur de 10 cai, chiar si mai mult !
Deci pe Logan benzina scumpa..frectie ! important nu e cifra in cazul asta, ci sa fie buna..atat  smile.gif
Sunt convins ca multi stiati deja cum sta treaba..am postat insa si pt altii..  wink.gif
*



Scuze ca te contrazic , dar de ceva timp folosesc doar 99+ de la petrom , nu este prea scumpa , fata de 100 de OMV de ex. , si crede-ma ca se simte cat de cat , mai ales daca sunt mai multe persoane in masina , sau daca merg cu aerul conditionat pornit . Poate va ganditi ca e placibo , dar eu va zic doar ce am experimentat , acum depinde iar de stilul de condus , de felul cum ai "invatat" motorul sa accelereze , cred ca exista o diferenta intre un motor care nu a vazut 3000 de rotatii fata de unul condus mai sportiv , parerea mea , nu sunt mare cunoscator si nici nu ma dau.

Stima.

This post has been edited by Azreil: 21 Aug 2007, 20:07


--------------------
Skoda Octavia 2 2008 Elegance 1.9 TDI - B-82-KBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 22 Aug 2007, 18:49
Post #1124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




da marinare despre ep. ala vorbeam.. biggrin.gif sunt de acord cu concluziile tale

@azreil no problem, fiecare are dreptul la o opinie, din partea mea fiecare sa bage ce vrea. Personal pot zice ca acu am terminat un rezervor de omv 100, si altul nu mai vede biggrin.gif
observatii: - parca a consumat ceva mai putin ca de obicei, dar de aici si pana sa merite diferenta de bani fata de 95.. pass..


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 22 Aug 2007, 18:55
Post #1125


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




era alt topic in care se discuta despre benzina, daca vreti sa continuati mergeti acolo.


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 22 Aug 2007, 18:57
Post #1126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




In afara de faptul ca pui mai putina benzina cu aceeasi bani eu unul nu vad diferente care sa justifice pretul.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 27 Aug 2007, 00:08
Post #1127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




eu vad. se simte clar diferenta de demaraj in turatii mari.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinF
post 27 Aug 2007, 07:42
Post #1128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 31 January 05




Dacă făcut cineva chiptuning la motorul de 1.4 MPI am rugămintea de a-și posta impresiile. Multumesc.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureat - GL74DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Aug 2007, 08:58
Post #1129


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Chiar sunt curios cum trage un 1.4 facut de dimsport. Poate imi satisface cineva din Bucuresti curiozitatea.

This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2007, 09:01


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 27 Aug 2007, 10:02
Post #1130


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(FlorinF @ 27 Aug 2007, 07:42)
Dacă făcut cineva chiptuning la motorul de 1.4 MPI am rugămintea de a-și posta impresiile. Multumesc.
*



Vezi ca a postat mai sus sinaxis...el avea 1.4i modificat de noi. Din cate stiu acum a trecut la 1.6i 16v, dar sunt sigur ca iti poate impartasii cateva impresii.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 27 Aug 2007, 14:27
Post #1131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




Eu am avut ocazia sa ma dau cu un 1.6 16 v imediat dupa ce s-a resoftat.In 9.6 s am luat suta,plus ca treptele se schimbau super rapid...singurele neajunsuri care mi s-au parut era taierea injectiei la 6500 mi s-a parut ca se poate mai mult...si a avut un vmax de 205-210 km/h pe kilometraj,poza am doar cand era motorul stock

Attached thumbnail(s)
200_20kmh.jpg ( Size: 159.86k ) Number of downloads: 1371


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 27 Aug 2007, 14:58
Post #1132


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




care e legatura intre schimbatu' softului si treptele de viteza ?


bafta


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 27 Aug 2007, 15:02
Post #1133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




vrea sa spuna ca urca repede in turatie, deci schimbi mai rapid vitezele .


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 27 Aug 2007, 16:14
Post #1134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 October 04




QUOTE(cristi_xp @ 27 Aug 2007, 14:27)
Eu am avut ocazia sa ma dau cu un 1.6 16 v imediat dupa ce s-a resoftat.In 9.6 s am luat suta,plus ca treptele se schimbau super rapid...singurele neajunsuri care mi s-au parut era taierea injectiei la 6500 mi s-a parut ca se poate mai mult...si a avut un vmax de 205-210 km/h pe kilometraj,poza am doar cand era motorul stock
*



sal...
am si eu o intrebare care unora ar putea sa li se para idioata sau lipsita de sens.

De ce ar avea nevoie cineva sa faca o resoftare la un 1.6 16v???????? De ce ar fi nevoie sa ajunga la 205-210?????? Nu este de ajuns ca ajunge la 180??? Chiar pana la 160 ajunge destul de usor mi s-a parut mie...

Si pentru a se lamuri un afon intr-ale mecanicii am alta intrebare: aceasta resoftare nu afecteaza fiabilitatea motorului, avand in vedere ca nu mai e la fel cum a fost gandit??? Si asa din cate stiu eu, motoarele de pe logan sunt de generatie ceva mai veche, iar asta de pe Prestige este daca nu ma insel de pe Megan I...

La o astfel de resoftare cu cat a crescut consumul?? (daca a crescut)

Masina este oricum destul de "nervoasa" mai ales daca te infigi in ea, la ce ar mai fi nevoie de asa ceva??!!...Inteleg oarecum pt 1.4 (desi nu inteleg de ce ai alege un motor mai lenes, daca vrei o masina mai nervoasa, nu una de familie) pentru ca si eu am avut un ambiance inainte care nu mi-a mai placut pt ca era lenes motorul, drept pentru care am trecut la Prestige.

Rog moderatorii sa sterga acest "repply" daca il considera lipsit de sens

Numai bine tuturor
D.C.


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 27 Aug 2007, 16:24
Post #1135


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Eu am in prezent un chiptunning conceput de cineva de la Dacia, nu e chiar spectaculos, dar pierderile de putere datorate AC-ului aproape ca nu se mai simt (asta a fost si promisiunea) iar la drum intins trage mai bine, chiar e unul dintre cele mai bune softuri pe care le-am incercat. Daca sunteti intereati, luati legatura cu "doctorasul", poate o fi aparut si vreo varianta optimizata intre timp biggrin.gif

This post has been edited by prody: 27 Aug 2007, 16:25


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 27 Aug 2007, 17:30
Post #1136


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




@prody: cu asta m-ai dat gata radmasa.gif de cand meseriasii de la dacia fac soft?? Ei nu sunt in stare sa schimbe uleiul la o masina si tu ne spui de concepere soft?!?


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 27 Aug 2007, 17:34
Post #1137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




QUOTE(memyselfandI @ 27 Aug 2007, 14:58)
care e legatura intre schimbatu' softului si treptele de viteza ?
bafta
*


Urca repede in ture,si la 6500 cand se taie turatia eu simt ca masina inca mai "trage"

QUOTE(Doc @ 27 Aug 2007, 17:30)
@prody: cu asta m-ai dat gata  radmasa.gif  de cand meseriasii de la dacia fac soft?? Ei nu sunt in stare sa schimbe uleiul la o masina si tu ne spui de concepere soft?!?
*


Nu fac...le iau gata facute smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 27 Aug 2007, 18:22
Post #1138


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




QUOTE(Doc @ 27 Aug 2007, 18:30)
@prody: cu asta m-ai dat gata  radmasa.gif  de cand meseriasii de la dacia fac soft?? Ei nu sunt in stare sa schimbe uleiul la o masina si tu ne spui de concepere soft?!?
*



Cred ca mai exista si baieti destepti printre ei.
Apropos, am avut si softul vostru pe masina, este o.k., cel putin la consum mi se parea excelent, insa l-am sters deoarece am crezut ca unele manifestari ciudate ale motorului s-ar fi putut datora lui, dar nu era asa...alta era problema, si dupa aia nu l-am mai putut face rost biggrin.gif

This post has been edited by prody: 27 Aug 2007, 18:25


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 27 Aug 2007, 18:49
Post #1139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Pai softul nu e individual ? Din cate stiu pe Logan la motoare teoretic identice apar diferente pe la rapoartele de compresie, ce merge bine pe unul, pe altul nu prea mai merge.

This post has been edited by Corbu': 27 Aug 2007, 21:00


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 27 Aug 2007, 19:27
Post #1140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




Am facut eu ciptuning la 1,4 la dimsport impresi numai de bine ,la urcare motoru nu se mai chinuie ca inainte , incepe sa traga de la turati mai joase,injectia se taie la 6500r/m .Cine e din CLUJ sa ceara o tura sa vada cum merge si o va primi:) am deja facuti 10mi km de la resoftare nu am numai cuvinte de lauda, ma gandesc daca 1,4 trage asa bine dupa resoftare cum merge un 16v wub.gif



--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 36 37 38 39 40 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:22
Forum Renault