Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
Adrian78 |
![]()
Post
#1231
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|||
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
poate e uzura normala a motorului ?
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
unEL |
![]()
Post
#1233
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Orice ai zice ... dar dupa 80.000 km apare o oarece uzura.
Poate ea nu e asa evidenta .... sau poate doar m-am obisnuit eu cu masina. Nu stiu dar vreau sa mai schimb ceva ... ca altfel ma plictisesc. Si daca bagi benzina de 98 sau 100 ... in conditiile in care mergi de obigei cu 95 se simte. Vreau sa adaug ceva la masina asta ... dar nu prea multe ... pt. ca din pct-ul meu de vedere ... Loganul de 1,4 nu e Seat Impretza. Aici e tuningul pe care al vreau. P.S. A facut cineva testul Dyno innainte si dupa remapare ??? Daca da ... sa prezinte niste rezultate (digrame) comparative, si impresii pro si contra. Doctorasul ai PM Doc multumesc pt promptitudine. This post has been edited by unEL: 14 Sep 2007, 13:31 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
Doc |
![]()
Post
#1234
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
S-a facut un studiu televizat si la motoare de 1.4i nu se simte diferenta la trecerile dintre benzina 95, 98 si 100.
Apropo, este Subaru Impreza nu Seat. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
unEL |
![]()
Post
#1235
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Doc, nu stiu ce teste au facut astia, dar cand te asezi la drum lung cu full-ul facut cu omv de 100 ... sa stii ca se simte. Nu stiu ce zic ei ... si ce teste televizate fac ei ... dar ai alta putere cand dai in treapta inferioara si in a V-a se simte exact acolo unde o doare mai rau pe masinuta asta de 1,4.
Poti sa faci Logan Inpreta ?? ![]() Oare cat se poate castiga in urma unui chip tuning, schimbare filtru aer si evacuare ... de la 75 la cati ajungi ??? |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
nu vreau sa ii fac reclama vreunui "tunner" dar iti spun sigur ca vei simti cuplu mult mai mare chiar si la motorul de 1.4 dupa remapare.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1237
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Doc @ 14 Sep 2007, 14:26) S-a facut un studiu televizat si la motoare de 1.4i nu se simte diferenta la trecerile dintre benzina 95, 98 si 100. Completare: Era vorba strict de puterea maxima, nu si de modificarea curbei de avans in functie de benzina. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1238
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
eu simt diferenta de co la benzina ( 1,6 mpi ) atunci cand trec in turatii de peste 4000 rpm.sau la treapta a 5 a. mai nou ( dupa "botez" ) se cam simte pe orice plaja de turatie.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
unEL |
![]()
Post
#1239
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Defineste "BOTEZ"
Unde, cum, cat ... foto si grafice ... sau macar pareri Multumesc |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#1240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(unEL @ 14 Sep 2007, 12:37) Doc, nu stiu ce teste au facut astia, dar cand te asezi la drum lung cu full-ul facut cu omv de 100 ... sa stii ca se simte. Nu stiu ce zic ei ... si ce teste televizate fac ei ... dar ai alta putere cand dai in treapta inferioara si in a V-a se simte exact acolo unde o doare mai rau pe masinuta asta de 1,4. Poti sa faci Logan Inpreta ?? ![]() Oare cat se poate castiga in urma unui chip tuning, schimbare filtru aer si evacuare ... de la 75 la cati ajungi ??? probabil la vre-o 79-80 in cel mai bun caz sincer eu nu va inteleg, de ce sa cumperi 1.4 si sa bagi dupa sute de euro ca sa-l duc undeva la 80 de cai cand puteai sa cumperi direct 1.6 |
--------------------
.
.
.
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#1241
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Casco mai mic,asigurarea mai mica,impozitu mai mic, consumu mai mic si astea an de an. O explicatie:)))))
|
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
unEL |
![]()
Post
#1242
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Pe ce te bazezi cand spui 79-80.
Sau vb. si tu ca lupul moralist care le stie el pe toate si cum trece de o anumita etapa din viata incepe sa-si dea cu parerea referitor la unele lucruri. Ai dovezi tehnice ceva ? Ai facut tu asta, si ai facut testul de putere inainte si dupa ??? Daca nu .... te rog nu te baga in seama. Daca da .... adu argumente si contra argumente. Eu am zis clar ... ma plictisesc repede si vreau o schimbare ... nu ca nu mi-ar place cum merge masina. Daca vroiam de 1.6 imi luam si acum eram in aceeasi situatie. Asta e ca sarea si piperul pe mancare ... Astept raspunsuri utile si reale ... |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
Reed |
![]()
Post
#1243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu chiptuning cistigi cam 7-8 CP daca pui si admisie+evacuare sport mai aduci inca vreo 6-7CP.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#1244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
6 cai..cred ca e prea mult..cu admisie si evacuare.. nu cred ca ies mai mult de 3-4.. dar poate ca stii tu ceva
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
unEL |
![]()
Post
#1245
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Salutare,
Am reusit sa-mi fac o idee despre remapare. In cele mai multe cazuri, remaparea este o optimizare a caracteristicilor electronice care fac sa creasca puterea motorului, dar totul este legat si de carburant. Mai exista si o remapare sport ... cand carburantul este de f buna calitate si se urmareste cresterea stricta a puterii dar are si unele mici neajunsuri. Remaparea se face in mai multe feluri, direct prin mufa din torpedo, prin inlocurea epromului sau prin adaugarea unui nou ECU si in functie de necesitati ridici capota si muti mufa ![]() Poate or mai fi si altele ... dar cred ca astea sint principalele. (parerea mea) Preturile difera de la 150 Ron-la 250 Euro. (ce am gasit eu) Acum vreau sa va cer sfatul referitor la cresterea puterii motorului prin schimbarea filtrului de aer. Oare care sint valorile exprimate in CP si L/100km la schimbarea filtrului de aer. Pana acum am vazut niste filtre super dar cam piperate (PiperCrossViper 900 ron+TVA) Daca ati facut astfel de modificari va rog sa prezentati ce ati folosit, ce avantaje ati obtinut, si ce avantaje au aceste filtre fata de cele traditionale(stok). Va multumesc, si daca am postat gresit scuze, dar cred ca tot la Tuning Motor se incadreaza. Sau sa deschid un nou topic? P.S. Multumesc pt. suport This post has been edited by unEL: 16 Sep 2007, 20:08 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#1246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uite aici un test facut de cei de la dacia cu si fara filtru sport/filtru normal.Clik si mareste ca sa poti citi mai bine .
This post has been edited by sebi4fc: 16 Sep 2007, 20:19 Attached thumbnail(s) crop.jpg ( Size: 132.59k ) Number of downloads: 334 |
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#1247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
din cate am inteles cei ce au facut testul vand si filtrele alea deci..
|
--------------------
x
y
2009
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#1248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu cred ca vand au facut testul si zic ca daca vrei sonsum mai mic si un plus de putere poti schimba linistit filtru,asta bineintele dupa ce ai iesit din garantie sau cand mergi la revizie sa montezi cutia si filtru de uzina.
|
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
unEL |
![]()
Post
#1249
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
WOW ... pai diferenta este cam ce se poate obtine si cu o remapare.
Maine ma duc sa caut filtre. Acolo zicea de JK. Eu am vazut ceva Pipercross. Voi ce ati folosit? La total s-ar obtine 7-8 CP din remapare si 7-8 CP din filtru(asta sigur conform testelor). Deci avantaj ~15CP ... asta da .. si toate pe un motor de 1,4. Multumesc sebi4fc Spuneti-mi daca a pus cineva asa ceva pe masina, cum a facut sa traga aer din fata, la modelul cu AC. Daca se poate si niste poze ... ar fi super. Multumesc This post has been edited by unEL: 16 Sep 2007, 20:46 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1250
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Test-ul ala cu filtrul este vrajeala.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#1251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu placere daca ai putea face ca priza de aer sa vina de undwva din grila fata ar fi si mai bine .
|
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
unEL |
![]()
Post
#1252
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
M-am gandit si eu la asta.
Am editat in timp ce voi scriati. Cred ca o sa cobor sa ma uit de unde se poate trage o gura de aer ... mai ales ca am modelul cu AC si e destul de aglomerat acolo. Mai este si pipercross viper care are o carcasa de carbon care raceste aerul. Dar e isteric de scumpa. Astept sugestii. P.S. IRONICK ... de ce zici asta ... argumenteaza sau .... |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#1253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
O sa fac maine o poza la filtrul meu si o postez
![]() |
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
unEL |
![]()
Post
#1254
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Sa zici si ce filtru e, de unde l-ai luat, cat ai dat pe el, cum se intretine ...
Im poza de la avatarul tau vad eu bine sau ai lumini interioare pe spate, pe laterale. Daca da scrie-mi si mie ... ce si cum ai montat. Multumesc |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
Doc |
![]()
Post
#1255
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
@unEL: chiar daca de multe ori m-am contrazis cu ironick acum tind sa ii dau dreptate. Testul ala e mare vrajeala la fel ca si filtrele JR.
Inainte de a pune filtru sport trebuie sa te gandesti ca acesta este mai permisiv si cum tara noastra nu sta foarte bine in materie de curatenie, gandeste-te ce bagi in motor. This post has been edited by Doc: 17 Sep 2007, 06:46 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#1256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 16 Sep 2007, 20:42) QUOTE(Doc @ 17 Sep 2007, 06:45) @unEL: chiar daca de multe ori m-am contrazis cu ironick acum tind sa ii dau dreptate. Testul ala e mare vrajeala la fel ca si filtrele JR. Inainte de a pune filtru sport trebuie sa te gandesti ca acesta este mai permisiv si cum tara noastra nu sta foarte bine in materie de curatenie, gandeste-te ce bagi in motor. chiar daca m-am contrazis uneori cu Doc, acum tind sa ii dau dreptate si lui si lui ironick.. sunt baieti care au si postat pe forum si care au facut modificari la motoarele mpi de pe logan muult mai serioase decat asta cu admisia si evacuarea si nu au obtinut in veci 15 cp in plus, asa ca vezi ca nu tot ce zboara se mananca,(adica nu mai pune si tu asa boticul la orice..) eventual fa rost de timp sa mai citesti un pic topicul asta.. ![]() This post has been edited by Braveheart: 17 Sep 2007, 08:20 |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
Doc |
![]()
Post
#1257
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eventual iti dau si niste valori orientative:
1. filtru schimbat - posibil 1 CP 2. filtru + evacuare pana in catalizator 2-3CP 3. filtru + evacuare completa (serpisori) max 4CP 4. filtru + evacuare completa + soft max 10-11CP Aceste date se refera strict la modelul de 1.4MPi 75CP. This post has been edited by Doc: 17 Sep 2007, 09:54 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1258
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Doc @ 17 Sep 2007, 09:21) 2. filtru + admisie pana in catalizator 2-3CP 3. filtru + admisie completa (serpisori) max 4CP 4. filtru + admisie completa + soft max 10-11CP Poate... evacuare... (galeria de evacuare) Ca eu de admisie pana in catalizator nu prea am auzit. Si nici de serpisori pe admisie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#1259
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
acuma si tu...pe clientii de chiptuning nu-i intereseaza amanuntele astea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Doc |
![]()
Post
#1260
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
@klaus: merci pentru atentionare. am corectat.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 03:34 |