DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 40 41 42 43 44 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

Adrian78
post 14 Sep 2007, 07:30
Post #1231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(unEL @ 14 Sep 2007, 03:01)
Dupa remapare benzina de 95 petrom sau omv este considerata ca fiind OK sau o benzina proasta?
Astept opinii pt. ca vreau sa fac remapare pt. un consum mai bun de carburant si o crestere in putere datorata uzurii (82.000km).
Masina a mers doar cu aral 5W40 si duralube la 60.000 (o data cu distributia).
*


MOL 95 se comportă bine. Nu am avut probleme.

De ce ți-a apărut uzură la 82.000 km? De la Aral sau de la Duralube?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 14 Sep 2007, 13:09
Post #1232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




poate e uzura normala a motorului ?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 14 Sep 2007, 13:14
Post #1233


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Orice ai zice ... dar dupa 80.000 km apare o oarece uzura.
Poate ea nu e asa evidenta .... sau poate doar m-am obisnuit eu cu masina.
Nu stiu dar vreau sa mai schimb ceva ... ca altfel ma plictisesc.

Si daca bagi benzina de 98 sau 100 ... in conditiile in care mergi de obigei cu 95 se simte.

Vreau sa adaug ceva la masina asta ... dar nu prea multe ... pt. ca din pct-ul meu de vedere ... Loganul de 1,4 nu e Seat Impretza.
Aici e tuningul pe care al vreau.

P.S. A facut cineva testul Dyno innainte si dupa remapare ???
Daca da ... sa prezinte niste rezultate (digrame) comparative, si impresii pro si contra.

Doctorasul ai PM
Doc multumesc pt promptitudine.

This post has been edited by unEL: 14 Sep 2007, 13:31


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 14 Sep 2007, 13:26
Post #1234


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




S-a facut un studiu televizat si la motoare de 1.4i nu se simte diferenta la trecerile dintre benzina 95, 98 si 100.

Apropo, este Subaru Impreza nu Seat.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 14 Sep 2007, 13:37
Post #1235


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Doc, nu stiu ce teste au facut astia, dar cand te asezi la drum lung cu full-ul facut cu omv de 100 ... sa stii ca se simte. Nu stiu ce zic ei ... si ce teste televizate fac ei ... dar ai alta putere cand dai in treapta inferioara si in a V-a se simte exact acolo unde o doare mai rau pe masinuta asta de 1,4.
Poti sa faci Logan Inpreta ?? smile.gif)
Oare cat se poate castiga in urma unui chip tuning, schimbare filtru aer si evacuare ... de la 75 la cati ajungi ???


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 14 Sep 2007, 13:38
Post #1236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




nu vreau sa ii fac reclama vreunui "tunner" dar iti spun sigur ca vei simti cuplu mult mai mare chiar si la motorul de 1.4 dupa remapare.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 14 Sep 2007, 14:18
Post #1237


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Doc @ 14 Sep 2007, 14:26)
S-a facut un studiu televizat si la motoare de 1.4i nu se simte diferenta la trecerile dintre benzina 95, 98 si 100.

Completare:

Era vorba strict de puterea maxima, nu si de modificarea curbei de avans in functie de benzina. wink.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 14 Sep 2007, 23:27
Post #1238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




eu simt diferenta de co la benzina ( 1,6 mpi ) atunci cand trec in turatii de peste 4000 rpm.sau la treapta a 5 a. mai nou ( dupa "botez" ) se cam simte pe orice plaja de turatie.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 15 Sep 2007, 18:03
Post #1239


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Defineste "BOTEZ"
Unde, cum, cat ... foto si grafice ... sau macar pareri
Multumesc


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 15 Sep 2007, 20:09
Post #1240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




QUOTE(unEL @ 14 Sep 2007, 12:37)
Doc, nu stiu ce teste au facut astia, dar cand te asezi la drum lung cu full-ul facut cu omv de 100 ... sa stii ca se simte.  Nu stiu ce zic ei ... si ce teste televizate fac ei ... dar ai alta putere cand dai in treapta inferioara si in a V-a se simte exact acolo unde o doare mai rau pe masinuta asta de 1,4.
Poti sa faci Logan Inpreta ?? smile.gif)
Oare cat se poate castiga  in urma unui chip tuning, schimbare filtru aer si evacuare ... de la 75 la cati ajungi ???
*



probabil la vre-o 79-80 in cel mai bun caz

sincer eu nu va inteleg, de ce sa cumperi 1.4 si sa bagi dupa sute de euro ca sa-l duc undeva la 80 de cai cand puteai sa cumperi direct 1.6


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 15 Sep 2007, 20:13
Post #1241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




Casco mai mic,asigurarea mai mica,impozitu mai mic, consumu mai mic si astea an de an. O explicatie:)))))


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 15 Sep 2007, 23:11
Post #1242


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Pe ce te bazezi cand spui 79-80.
Sau vb. si tu ca lupul moralist care le stie el pe toate si cum trece de o anumita etapa din viata incepe sa-si dea cu parerea referitor la unele lucruri.
Ai dovezi tehnice ceva ?
Ai facut tu asta, si ai facut testul de putere inainte si dupa ???
Daca nu .... te rog nu te baga in seama.
Daca da .... adu argumente si contra argumente.
Eu am zis clar ... ma plictisesc repede si vreau o schimbare ... nu ca nu mi-ar place cum merge masina.
Daca vroiam de 1.6 imi luam si acum eram in aceeasi situatie. Asta e ca sarea si piperul pe mancare ...
Astept raspunsuri utile si reale ...



--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 16 Sep 2007, 19:34
Post #1243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Cu chiptuning cistigi cam 7-8 CP daca pui si admisie+evacuare sport mai aduci inca vreo 6-7CP.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 16 Sep 2007, 19:52
Post #1244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




6 cai..cred ca e prea mult..cu admisie si evacuare.. nu cred ca ies mai mult de 3-4.. dar poate ca stii tu ceva wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 16 Sep 2007, 20:05
Post #1245


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Salutare,
Am reusit sa-mi fac o idee despre remapare.
In cele mai multe cazuri, remaparea este o optimizare a caracteristicilor electronice care fac sa creasca puterea motorului, dar totul este legat si de carburant.
Mai exista si o remapare sport ... cand carburantul este de f buna calitate si se urmareste cresterea stricta a puterii dar are si unele mici neajunsuri.
Remaparea se face in mai multe feluri, direct prin mufa din torpedo, prin inlocurea epromului sau prin adaugarea unui nou ECU si in functie de necesitati ridici capota si muti mufa smile.gif (eu cred ca o sa aleg varianta cu inca un ECU pt. ca pare cea mai sigura)
Poate or mai fi si altele ... dar cred ca astea sint principalele. (parerea mea)
Preturile difera de la 150 Ron-la 250 Euro. (ce am gasit eu)

Acum vreau sa va cer sfatul referitor la cresterea puterii motorului prin schimbarea filtrului de aer.
Oare care sint valorile exprimate in CP si L/100km la schimbarea filtrului de aer.
Pana acum am vazut niste filtre super dar cam piperate (PiperCrossViper 900 ron+TVA)
Daca ati facut astfel de modificari va rog sa prezentati ce ati folosit, ce avantaje ati obtinut, si ce avantaje au aceste filtre fata de cele traditionale(stok).
Va multumesc, si daca am postat gresit scuze, dar cred ca tot la Tuning Motor se incadreaza.
Sau sa deschid un nou topic?


P.S. Multumesc pt. suport

This post has been edited by unEL: 16 Sep 2007, 20:08


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 16 Sep 2007, 20:19
Post #1246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




Uite aici un test facut de cei de la dacia cu si fara filtru sport/filtru normal.Clik si mareste ca sa poti citi mai bine .



This post has been edited by sebi4fc: 16 Sep 2007, 20:19

Attached thumbnail(s)
crop.jpg ( Size: 132.59k ) Number of downloads: 334


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 16 Sep 2007, 20:25
Post #1247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




din cate am inteles cei ce au facut testul vand si filtrele alea deci..


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 16 Sep 2007, 20:32
Post #1248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




Nu cred ca vand au facut testul si zic ca daca vrei sonsum mai mic si un plus de putere poti schimba linistit filtru,asta bineintele dupa ce ai iesit din garantie sau cand mergi la revizie sa montezi cutia si filtru de uzina.



--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 16 Sep 2007, 20:40
Post #1249


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




WOW ... pai diferenta este cam ce se poate obtine si cu o remapare.
Maine ma duc sa caut filtre.
Acolo zicea de JK.
Eu am vazut ceva Pipercross.
Voi ce ati folosit?

La total s-ar obtine 7-8 CP din remapare si 7-8 CP din filtru(asta sigur conform testelor). Deci avantaj ~15CP ... asta da .. si toate pe un motor de 1,4.
Multumesc sebi4fc

Spuneti-mi daca a pus cineva asa ceva pe masina, cum a facut sa traga aer din fata, la modelul cu AC.
Daca se poate si niste poze ... ar fi super.
Multumesc

This post has been edited by unEL: 16 Sep 2007, 20:46


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Sep 2007, 20:42
Post #1250


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Test-ul ala cu filtrul este vrajeala.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 16 Sep 2007, 20:43
Post #1251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




Cu placere daca ai putea face ca priza de aer sa vina de undwva din grila fata ar fi si mai bine .


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 16 Sep 2007, 20:50
Post #1252


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




M-am gandit si eu la asta.
Am editat in timp ce voi scriati.
Cred ca o sa cobor sa ma uit de unde se poate trage o gura de aer ... mai ales ca am modelul cu AC si e destul de aglomerat acolo.
Mai este si pipercross viper care are o carcasa de carbon care raceste aerul. Dar e isteric de scumpa.
Astept sugestii.

P.S. IRONICK ... de ce zici asta ... argumenteaza sau ....


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 17 Sep 2007, 00:31
Post #1253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




O sa fac maine o poza la filtrul meu si o postez wink.gif


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 17 Sep 2007, 01:40
Post #1254


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Sa zici si ce filtru e, de unde l-ai luat, cat ai dat pe el, cum se intretine ...
Im poza de la avatarul tau vad eu bine sau ai lumini interioare pe spate, pe laterale.
Daca da scrie-mi si mie ... ce si cum ai montat.
Multumesc


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 17 Sep 2007, 06:45
Post #1255


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




@unEL: chiar daca de multe ori m-am contrazis cu ironick acum tind sa ii dau dreptate. Testul ala e mare vrajeala la fel ca si filtrele JR.

Inainte de a pune filtru sport trebuie sa te gandesti ca acesta este mai permisiv si cum tara noastra nu sta foarte bine in materie de curatenie, gandeste-te ce bagi in motor.

This post has been edited by Doc: 17 Sep 2007, 06:46


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 17 Sep 2007, 08:17
Post #1256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




QUOTE(IRONICK @ 16 Sep 2007, 20:42)
Test-ul ala cu filtrul este vrajeala.
*




QUOTE(Doc @ 17 Sep 2007, 06:45)
@unEL: chiar daca de multe ori m-am contrazis cu ironick acum tind sa ii dau dreptate. Testul ala e mare vrajeala la fel ca si filtrele JR.

Inainte de a pune filtru sport trebuie sa te gandesti ca acesta este mai permisiv si cum tara noastra nu sta foarte bine in materie de curatenie, gandeste-te ce bagi in motor.
*



chiar daca m-am contrazis uneori cu Doc, acum tind sa ii dau dreptate si lui si lui ironick.. sunt baieti care au si postat pe forum si care au facut modificari la motoarele mpi de pe logan muult mai serioase decat asta cu admisia si evacuarea si nu au obtinut in veci 15 cp in plus, asa ca vezi ca nu tot ce zboara se mananca,(adica nu mai pune si tu asa boticul la orice..) eventual fa rost de timp sa mai citesti un pic topicul asta.. wink.gif bafta !

This post has been edited by Braveheart: 17 Sep 2007, 08:20


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 17 Sep 2007, 08:21
Post #1257


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Eventual iti dau si niste valori orientative:
1. filtru schimbat - posibil 1 CP
2. filtru + evacuare pana in catalizator 2-3CP
3. filtru + evacuare completa (serpisori) max 4CP
4. filtru + evacuare completa + soft max 10-11CP

Aceste date se refera strict la modelul de 1.4MPi 75CP.

This post has been edited by Doc: 17 Sep 2007, 09:54


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Sep 2007, 08:44
Post #1258


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Doc @ 17 Sep 2007, 09:21)
2. filtru + admisie pana in catalizator 2-3CP
3. filtru + admisie completa (serpisori) max 4CP
4. filtru + admisie completa + soft max 10-11CP
*

Poate... evacuare... (galeria de evacuare)
Ca eu de admisie pana in catalizator nu prea am auzit. Si nici de serpisori pe admisie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Sep 2007, 09:35
Post #1259


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




acuma si tu...pe clientii de chiptuning nu-i intereseaza amanuntele astea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 17 Sep 2007, 09:55
Post #1260


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




@klaus: merci pentru atentionare. am corectat.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 03:34
Forum Renault