Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
Dsign |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|||
Corbu' |
![]()
Post
#572
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
OK domnilor, am ajuns sa imi fac si eu tuning la motor 1.6 la ZGabi (softul ce il are Klaus si DSign). Prima impresie a fost "nu simt nimic", ulterior la drum lung s-a simtit ceva vana in plus in depasiri, motorul trage de la o turatie mai joasa, per total nu este cine stie ce diferenta, dar se simte. Consumul la mine a crescut cu 1L la prima strigare, dar poate fi si drumul de vina. La dus Brasov > Pitesti pe pasul Rucar-Bran (drum varza) consum mediu 5.7%, la inoarcere 6.7% din cand in cand cu clima pornita si probabil urcus mai mare decat la dus. Ramane sa vad cum se comporta in oras la stil de mers cuminte, consumul uzual era 9.9-10% cu clima oprita.
Problema este alta la mine: ZGOMOTUL ! Motorul este mai zgomotos si cu cat e sarcina mai mare zgomotul e si mai accentuat. Imediat dupa resoftare cu masina pe loc am dat cateva sprituri la acceleratie: cand urca turatia de la relanti se aude un huruit parca ar fi cine stie ce motor mare. La acceleratie zgomotul e asemanator celui de motor rece dar dinainte de resoftare, parca nu mai e asa de rotund. Nu mai este nevoie sa urc in ture la depasiri, dar zgomotul la 3000 rpm este echivalent celui de la 3500 rpm dinainte de resoftare, oricum esti tentat sa schimbi mai devreme...cel putin asa iti spune urechea pana te adaptezi. Si a disparut zgomotul de albinuta cand urcam in ture, acum parca bate cumva ciudat ... parca ar fi un zgomot de clopotei. Masina mai are cativa KM pana la 15.000, o sa torn ulei proaspat Castrol TXT 5W40 (desi la 7500 am turnat Mobil 1 5W30), sa vedem cum se aude dupa schimbul de ulei. Am senzatia ca uleiul acutal (Mobil 1) este cam terminat; acelasi zgomot de clopotei l-am auzit in Solenza cand se apropia perioada de schimb de ulei de 10.000 KM, dupa schimbare a disparut total. In Solenza am pus numai Dacia OIL, in Logan acum este Mobil 1....cam dubioasa treaba. Saptamana asta mai am Loganul pe mana, o sa fie "in teste", trece si perioada de adaptare a injectiei (cineva zicea ca de obicei trebuie sa treaca 2 cicluri cald-rece pt readaptarea injectiei la stilul de condus), o sa mai revin cu impresii pe parcurs. |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Dsign |
![]()
Post
#573
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu nu am aer conditionat pe ligheanul meu... va pot arata oricind care este consumul mediu afisat dupa 200km in afara si 200 km in oras (deci un ciclu mixt) : 7.8 /100km
cei care ma cunosc (si sunt multi pe aici) stiu foarte bine care este stilul meu de condus, iar ca drum in oras, parcurg zilnic traseul Titan-Connex Apaca, trecind exact prin buricul aglomeratei, pe la Unirii ce-i drept, inainte de resoftare, nu m-am bucurat prea mult timp de avantajele compului de bord (l-am montat si eu de curind), dar imi afisa pentru acelasi parcurs undeva pe la 8.5-9 l . Am sa incerc sa verific un consum exclusiv urban This post has been edited by Dsign: 3 Sep 2006, 17:57 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
IulianP |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
QUOTE(ga!nusha @ 1 Sep 2006, 18:48) @iulianp "Notre reprogrammation Gain de puissance : + 10 cv Gain de couple: +1.0 m/kg Tarif hors port : 450.00 € Mode opératoire: Vehicule dans nos ateliers Temps de réalisation: 1 journée " ce inseamna 10cv in CP? Cum au spus si altii inaintea mea: sunt "cai putere". Despre seriozitatea Tunerului am un feed-back f. bun, dar nu am de gand sa dau aproape 500 € pentru a testa pe pielea/portofelul mea/meu... ![]() This post has been edited by IulianP: 3 Sep 2006, 20:23 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#575
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@Dsign : si motorul tau este mai zgomotos dupa remapare?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#576
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
nu cred ca e mai zgomotos...mai degraba face alt zgomot...de motor puternic parca...
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
a comparat pana la urma cineva hartile??? eu am mai gasit pe cineva tot de la pitesti care venea in bucuresti sa faca si conditii avantajoase in caz ca nu esti multumit de rezultate masinii.......... relatii pe pm daca mai vrea cineva sa imi zica ca si eu vreaus a ma bag si daca ne strangem 2-3 vine cat mai repede
![]() This post has been edited by Alecs_TGA: 5 Sep 2006, 20:13 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
Dsign |
![]()
Post
#578
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#579
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Hai sa ne strangem intr-o zi si sa mergem sa le punem pe stand sa vedem precis cat au. Eu unul ma duc vineri sa-i numar caii
![]() Se mai baga careva? |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Pai sa va duceti toti la acelasi dinamometru, nu de alta, dar nu vrem rezultate eronate aici!!
![]() ![]() |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
Corbu' |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
OK, am mai facut ceva kilometri si in oras si in afara dupa tuning. Consumul in mare a ramas la fel daca se merge in acelasi stil, dar parca esti tentat sa o calci mai mult; in oras cu ceva talparit creste un pic consumul, la drum lung este la fel ca inainte.
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
deci sa inteleg ca esti multumit si maina se misca putin mai bine?
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#583
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Pai dupa schimb de ulei lucrurile si-au intrat in normal. De tras trage mai bine si se simte un pic in depasiri. Ca idee nu am mai ajuns la 3500 rpm decat la depasiri in panta, pe undeva se protejeaza astfel si motorul.
Luna asta o sa las Logan-ul parintilor, sunt curios ce parere o sa aiba de tuning (nu le-am zis ce am facut, dar le-am zis sa imi zica cum li se pare ca merge acum ![]() Alecs_TGA sa stii ca singura cale sa vezi ce si cum e sa faci tuningul. Fiecare masina e un pic diferita si fiecare sofer simte altfel. Eu de exemplu aud si cel mai mic zgomot in plus in masina, o musca daca bazaie o detectez imediat...urechea e formata dupa zgomotul masinii...poate si de aceea am perceput imediat schimbarea de zgomot de fond. Fiecare cu pasarica lui (sau stolul lui ![]() Ca o concluzie > sa nu iti faci iluzii de Logan WRC dupa tuning, fiind motor aspirat diferenta este relativ mica. This post has been edited by Corbu': 8 Sep 2006, 07:52 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#584
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Si cu zgomotul cum e? Ramai la parerea initiala ca este mai zgomotos motorul?
Sau si-a reintrat in normal dupa revizie? Sau e doar alt zgomot? ga!nusha spunea doar ca face alt zgomot nu ca e mai zgomotos. This post has been edited by madhorsefuzzy: 8 Sep 2006, 09:20 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Nu am facut revizie, am schimbat doar uleiul. Si da, eu zic ca e mai zgomotos si face si alt zgomot (clopoteii au disparut, era de la o vibratie a capacului de la filtrul de aer + aparitia zgomotului de Diesel caracteristic Dacia). Ca sa va faceti o idee asupra zgomotului > dimineata pe frig (iarna) cand porniti masina motorul e mai galagios si parca ar merge in 3 cilindrii. Dupa ce se incalzeste isi revine. Eh, dupa tuning cand se incalzeste apare un zgomot de genul de mai sus, nu chiar zgomot de 3 cilindrii dar ceva de genul, e un zgomot de parca ar fi un motor mult mai mare. Asta la turatii mai mici in oras, cand urci peste 3500 RPM deja nu se mai distinge nimic...
This post has been edited by Corbu': 8 Sep 2006, 21:27 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
astept sa vina nenea asta cu care am vb eu in buc......... sa arunc si eu pe ea cip-ul
![]() ![]() |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
Tot 60 euro pretu?
![]() |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
cipm |
![]()
Post
#588
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
Ceky |
![]()
Post
#589
|
![]() Advanced Chiptuning By DimSport Group: Members Posts: 90 Joined: 17 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut ! Eu sunt Ceky de la DimSport si ca sa nu mai existe confuzii va informez corect despre ce se intampla cu modificarile !Modificarile DimSport sunt facute de catre noi pe baza soft-ului original al masinii respectiv se face individual pt fiecare masina in parte , nu exista un soft care se downlodeaza in toate masinile cum fac altii!Mare atentie ca in fiecare masina exista date de identificare unice si care se pierd prin astfel de modificari!!!Softul de 1.4 nu este la fel pt 1.6 asa ca nu mai credeti toate prostiile!
Noi am facut masina unui Dealer Dacia care a mers cu ea la fabrica acolo unde "expertii " au zis avem noi soft de tuning super ...... rezultatul , versiunea noastra este net superioara si ca sa nu vorbesc eu doar o sa rog sa posteze chiar persoana in cauza !Asa ca cele doua sunt diferite sigur , iar ca impresii de la clienti va pot spune ca se simte si ca la 1.4 scade demarajul 0-100km/h cu o secunda si pe forja creste consumul cu max 0.5l/100km. Pt alte detalii si lamuriri nu ezitati sa ma contactati, Cu respect, Ceky |
--------------------
Vw
Touareg
V10 TDI
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#590
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am facut si eu chiptuningul la TCM Turbo - dl. Dragos Voinea. Am mers doar prin oras si nu foarte mult. Nu e ceva miraculos dar se simte, mai ales cuplul. Sunetul motorului mi se pare acelasi. La turatii mici parca motorul merge mai rotund.
Desi am schimbat a 5-a doar de vreo 3-4 ori parca acolo se simte cel mai tare diferenta, trage mai bine la turatii mici. De asemenea, am urcat vreo 2 pante si se pare ca acolo se simte iarasi mai bine diferenta, urca mai bine la turatii joase. Week-endul acesta voi face un drum in afara, exact cu cel facut week-endul trecut. Voi incerca sa fac o comparatie de consum si de comportament al masinii si voi revenii cu detalii. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce þie nu-þi place, altuia nu-i face!"
|
|
hash |
![]()
Post
#591
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(Adrian78 @ 20 Sep 2006, 00:32) Desi am schimbat a 5-a doar de vreo 3-4 ori parca acolo se simte cel mai tare diferenta, trage mai bine la turatii mici. De asemenea, am urcat vreo 2 pante si se pare ca acolo se simte iarasi mai bine diferenta, urca mai bine la turatii joase. Week-endul acesta voi face un drum in afara, exact cu cel facut week-endul trecut. Voi incerca sa fac o comparatie de consum si de comportament al masinii si voi revenii cu detalii. Chiar te rugam .. daca se simte diferenta numai la turatii mici, atunci n-am facut nimic ... |
--------------------
-
-
-
|
|
Ceky |
![]()
Post
#592
|
![]() Advanced Chiptuning By DimSport Group: Members Posts: 90 Joined: 17 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Va ofer posibilitatea sa testati modificarea noastra fara obligatii , asa veti vedea exact cum trage si pe ture mici dar si pe ture mari ...
Cu respect, Ceky |
--------------------
Vw
Touareg
V10 TDI
|
|
Dsign |
![]()
Post
#593
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai normal ca faci pe fiecare masina in parte, ca ii schimbi doar parametrii, nu tot softul... zic si eu... ca doar nu stai sa calculezi parametrii pentru fiecare masina in parte...
ca daca e asa, iti aduc un Logan cu 200 000 km care e darimat de tot (taxi), sa te vad daca chiar faci unicate pentru fiecare masina ![]() pt mine, partea asta cu "chip-tuningul" imi miroase tare a ceva maro, mai ales cind vorbim de o masna cu motor normal aspirat. Adica dai niste bani multi (prea multi) pentru citi cai putere? ne poti spune exact? fara exagerari? Citi Nm cistigi la cuplu? Ca dupa ce ne spui dumneata (si anume ca a scazut demarajul cu 1 secunda) inseamna ca ai facut niste teste, insa mi se par subiective datele expuse de tine. Vino cu niste parametrii luati de pe Dyno. Sa nu te superi pe mine, insa mi se pare aiurea sa cheltuiesc 150-200 euro pentru nici 5 mirtoage lesinate in plus... de exemplu, as da maxim 200 lei noi pe asa ceva. Fiind un forum, suntem liberi la discutii si te-as ruga, fara a-ti face pea multa reclama, sa ne expui mai pe larg niste chestii Ca o precizare: lucrez si eu in domeniu (tuning) si mi-am facut deja o multime de prieteni, care mi-au povestit tot felul de intimplari legate de acest chip-tuning. Ceea ce faceti voi, firmele de "chip-tuning" este ceva de fatada, de suprafata. Exemplu: vine unu' care nici mucii de la nas nu stie sa si-i stearga, pune mia de dolari pe masa si zice: fa-mi tuning, ignorind total partea practica a lucrurilor (el vrea doar tuning). Miine se va duce in Victoriei si la Pescarus si o sa se dea mare ca are 10 cai(!!!) in plus, ca si-a "facut chip" si a dat sute de euro frate... si vine un SGM care-i baga mintile in cap... Daca spui ca lucrezi pentru fiecare masina cite ceva, oare de ce prietenii mei care si-au facut modificari speciale la motoare (alte turbine, alte axe cu came - avem 2 exemple aici, alte pistoane, etc) nu-si gasesc niccicum un soft pe masura? Tu vrei sa ne spui ca chiar calculezi pentru fiecare masina parametrii introdusi in softul respectiv? Inca o data, nu mi-o lua in nume de rau, nu ma pricep la softuri, la calculatoare, insa am printre cunoscuti ingineri care se ocupa de asa ceva , la Dacia, si care au spus cu totul altceva... Numai bine This post has been edited by Dsign: 23 Sep 2006, 09:19 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#594
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum am promis, revin cu impresii dupa drumul facut azi "in afara".
Impresii: - cel mai important lucru - masina trage mai bine pe turatii joase; de obicei schimbam in mersul lejer la 2800-3000; acum am schimbat la 2500-2600 si masina trage la fel de bine; intr-a 5-a am putut merge lejer intre 1500-2000 rpm, bineinteles fara sa fiu nevoit sa fac vreo depasire sau sa accelerez violent; (nu sariti cu gura, nu merg asa in mod normal ) motorul mergea rotund; cuplul este principalul beneficiu; deci merge mai bine la turatii joase, rotund si daca o calci simtii ca fuge; de asemenea pare ca trage mai bine la urcarea unei pante; - la relanti motorul merge o idee mai rotund si mai silentios; - ce ma nelinisiteste cel mai tare este insa sunetul motorului care apare dupa 2500 rpm atunci cand o calci pe coada puternic; e mai zgomotos ca inainte; parca se aude si un fel de fasait mai puternic; o trage aer altfel??? nu e cu mult mai zgomotos dar exista diferenta; aveti idee de la ce poate aparea zgomotul? - consumul e aproximativ la fel, sa zicem un 5% in minus, dar mai trebuie testat; cred ca o diferenta mai mare in consum in minus poate aparea la mersul in oras, daca se face uz de cuplul marit si disponibil la turatii mai joase. Cam asta ar fi deocamdata. Sunt multumit, la exploatare in regim normal masina merge mai frumos, trage mai bine, motorul merge rotund, dar am totusi o neliniste ca nu stiu din ce cauza e motorul mai zgomotos atunci cand accelerez puternic, la turatii de peste 2500 rpm. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce þie nu-þi place, altuia nu-i face!"
|
|
Dsign |
![]()
Post
#595
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muratu @ 23 Sep 2006, 18:42) sa stiti ca nu asta am avut de gind... voi avea asta de gind in momentul in care voi mirosi ca omul chiar minte... il astept, public, aici, sa raspunda. ideea e ca ei, firmele de asa zis chip-tuning isi cumpara cu maxim citeva sute de euro un program de imbunatatire a parametrilor de la cineva de afara, si isi scot banii pe acel soft inca de la primele 2-3 masini resoftate. cunoastem cazuri in care "tunerii" cu laptopul au ars niste ECU-uri, fiindca nu au stiut cum sa lucreze (aici nu-i vorba de Ceky, e vorba de altcineva) unde inainte de a face resoftarea se laudau, la fel ca si Ceky, ca ei fac ceva unicat, pentru fiecare masina in parte nu ma indoiesc de profesionalismul lui Ceky, dar nici nu bag mina in foc pt asta. Am preferat sa stau de vorba cu inginerii din fabrica si sa imi fac la ei o imbunatatire a parametrilor ECU (ei sunt la curent cu tot ce se face la DimSport, TCM Turbo si altii). Ei cunosc cel mai bine caracteristicile acestor parametrii, pentru ca lucreaza zilnic pentru imbunatatirea lor. Parerea mea This post has been edited by Dsign: 25 Sep 2006, 11:12 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#596
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu mi-am facut chip-tuning tot in Ploiesti , mai precis in Mioveni . Eu am Solenza 1.4 si mi-a placut ce a iesit . Motorul merge mai bine , trage de la turatii mai mici si mi-a crescut si viteza maxima cu vre-o 10 km/h . Intr-adevar face un zgomot mai de motor puternic si pot spune ca impreuna cu o evacuare sport si filtru de aer merita fiecare banut . Eu merg des prin oras cu vre-o 60-65 km/h in treapta a-5a , adica pe la 1.500 ture . Inainte abia reuseam sa o tin constanta ca simteam ca imi moare motorul si mai trebuia sa o retrocedez in a-4-a , mai acceleram putin si apoi iar dadeam a 5-a . Acum de la 60 pot mentine constant cu un consum instantaneu de 2,7 % . Inainte de chip a 5-a se cunostea abia de la 120 km/h si trebuia sa o fortez mai mult cu a 4-a pentru a duce masina la cea viteza . Acum pot de la 80 sa o calc si cu a 5-a .
Eu am inteles ca ce mi-a pus este versiunea sport si este luata direct de la inginerii de la fabrica . Mai mult de atat nu are rost sa spun , pentru ca as fabula . Inainte abia reuseam sa o mentin a 2-a la relanti si acum aproape ca sta in a 3-a . ![]() Fuge mult mai sus in ture si pot spune ca inainte de chip nu ajunsesem niciodata peste 5.500 ture pentru ca simteam ca se gatuia motorul , in timp ce acum merge f bine pana in limitare ( nu ca ii dau pana in ea ) P.S. Daca mai vorbiti de softuri pirat chem BSA-ul sa va formateze ECU-ul ! ![]() Da Dsign , ai dreptate ... cola isi face de cap la mine ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 25 Sep 2006, 11:17 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Dsign |
![]()
Post
#597
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
vezi ca Mioveni e mai aproape de Pitesti
![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#598
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 25 Sep 2006, 12:05) Inainte de chip a 5-a se cunostea abia de la 120 km/h si trebuia sa o fortez mai mult cu a 4-a pentru a duce masina la cea viteza . Acum pot de la 80 sa o calc si cu a 5-a . Eu am inteles ca ce mi-a pus este versiunea sport si este luata direct de la inginerii de la fabrica . Mai mult de atat nu are rost sa spun , pentru ca as fabula . Inainte abia reuseam sa o mentin a 2-a la relanti si acum aproape ca sta in a 3-a . ![]() Inainte a 5-a tragea de la 120km/h si acum trage de la 80, ha? Ok... bine ca nu fabulezi ![]() Iar faza ca ala ti-a spus ca e luata versiunea de la inginerii de fabrica..... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#599
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la aces versiune de soft ... persoana care mi-a facut chip-tuing-ul asa mi-a spus si anume ca inignerii de fabrica au modificat acei parametrii si nu Gigel de pe strada " fara numar " se plictisea si nu a avut ce face .
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#600
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
mi-am facut si eu azi cip la logan 1,6 am mers cu masina putin ......... si primele impresii cuplu mai jos, merge de la ture mici mai bine ......... cu a 3-a am ajuns la 140 km/h
![]() ![]() |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 07:02 |