regulator gpl, intrebare despre reglaj
![]() ![]() ![]() |
regulator gpl, intrebare despre reglaj
libarca |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|||
intcpr |
![]()
Post
#362
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 January 12 ![]() |
@libarca cred ca problema este de la furtun de cand l-am scurtat vad k imi consuma mult!bine ca si am omorat`o azi sincer!tu cum ai furtunul?uite pun o poza cum am avut inainte furtunul si cum sunt astea din fabrica!
prima poza este cu furtunul inainte sa il tai!iar a doua poza este cu masinile originale cu gpl din fabrica!ce zici sa il fac cum este in poza 2 ?e posibil sa fie prea scurt..are dreptate Nelu ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0072.jpg ( Size: 867.47k ) Number of downloads: 1212 C24187193_7.jpg ( Size: 223.46k ) Number of downloads: 1324 |
--------------------
cielo
cielo
1996
|
|
ghitza |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uite asa e la mine si nu am probleme,si einjectie monopunct
Attached thumbnail(s) DSCN4630.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 1318 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
Salutare tuturor am si eu o dacie pe injectie din 2002 [fabricata, dar nu sunt unic proprietar...eu o am de 4 ani] si acum cateva zile mi-am montat o instalatie GPL monopunct [bineinteles] m-a ajuns 1350 RON si mai trebuie sa ajung la RAR..in fine...intrebarile mele sunt: cam cat ar trebui sa consume acum pe gaz [cat va consuma voua celor care aveti dacie pe injectie cu GPL] eu am bagat prima data 9,5 litri de gaz si prin cateva calcule cu 9 litri de gaz am mers 85 km [ CONSUM MIXT ] ... mie mi se pare un consum cam mare nu? si ultima intrebare se poate regla consumul tinand cont ca eu le-am zis "meseriasilor" de la montare ca o vreau sa consume cat mai putin, dar nu prea cred ca au inteles mesajul...si inca ceva, daca consumul de gpl nu se poate regla as putea sa schimb cate ceva la ea sa imi scada consumul sau mai exact ce sa ii fac/schimb sa consume mai putin
Ma dispera ca un rahatel de motor de 1.4 consuma atat de mult...sau poate sunt paranoic am nevoie de cateva pareri Am pus si 2 poze ca sa vedeti un surubel...am invartit putin din el sper ca l-am pus in pozitia care era Daca se poate regla ceva sa imi spuneti de unde pe poze Attached thumbnail(s) IMG007.jpg ( Size: 992.74k ) Number of downloads: 1208 IMG008.jpg ( Size: 669.28k ) Number of downloads: 1206 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
ghitza |
![]()
Post
#365
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Mai ia o pauza ,ti sa raspuns dincolo
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
livanualbinaru |
![]()
Post
#366
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 August 12 ![]() |
unde i s-a raspuns ca vreau sa vad si eu, sunt in aceeasi situatie cu Nayr4m
|
--------------------
dacia
papuc
2001
- ot-03-wfc
|
|
val2011 |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Am si eu o problema cu instalatia gpl de pe dacia mea. Totul a inceput cand nu voia sa-mi mai stea la relanteu, iar cand apasam frana se simtea cum scadea/crestea relantiu(servo nu este de vina pt. ca am verificat). Acum ca sa pot merge cu ea asa, surubul de la clapeta de acceleratie este strans ~pana la jumatate. Normal inainte daca era strans asa, imi statea foarte accelerata dar acum debea tine relanteu. Oare trebuie curatat plamanul sau filtrul?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
val2011 |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Stie cineva de ce nu mai pot regla relanteu din surubul de pe plaman? Ce s-ar fi putut defecta?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate a ramas ceva blocat prin el
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#370
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Poate a ramas fara varf (ramasita blocata in orificiul interior).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#371
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
De curand mi-a dat un prieten o flansa de gaz, fix cea care se monteaza deasupra carbului, fara suruburi de fixare fara nimic. Se pun si se leaga furtunul. Asa am zis si eu. Am venit in casa am facut gaura in laba de urs ca sa imi iasa stutul, am etansal locul.
Ma duc jos la masina, il montezi si surpriza. Masina nu statea la relanti, de accelerat nu mai zic. Am reusit sa le fac pe am2, dar cand dau sa plec de pe loc parca era gatuita, zici ca il sugruma unu de gat. Intrebarile mele sunt urmatoarele: 1. Cum se monteaza corect acea flansa? 2. Cum se regleaza GPL acea flasa? Va multumesc. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
autom |
![]()
Post
#372
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Uita flansa!
Fa stut in carburator! |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#373
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Am stut! Am zis sa incerc si varianta asta, Pentru ca, chipurile ar merge socu tras. Cine mi-a dat-o a zis ca nu a avut treaba cu ea. Si nici nu sunt genul de om care sa inghit orice si el sa ma minta.
Plus ca vreau sa ii pun flansa, pentru ca tocmai ce mi-am facut un carburator nou nout, curatat spalat si nu prea imi vine sa dau gaura in el. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
autom |
![]()
Post
#374
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Dincontra, nu merge cu socul tras.
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Minel |
![]()
Post
#375
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Lasa flansa si tine bine de stut , vorbeste cineva care a fost incercat de "fenomenul" flansa , bine eram cam necunoscator , recomand stut , si lungimea furtunului dintre vaporizator si carburator cat mai scurta .. !!!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#376
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Flansa odata pusa, trebuie sa-i reciti cateva versuri, sa-i faci lucru' manual, dupa cum ai zis si tu ca ai avut ceva discutii cu ea... chiar si regulatorul trebuie sa-l schimbi, pentru ca nu reuseste sa absoarba membrana. Stutul e "sfant" , dar atentie la diametrul interior, care conteaza mult (in functie de regulator-vaporizator). Daca e prea mare, absoarbe gaz mult aiurea, si nu inseamna ca si merge foarte bine ca demaraj, pentru ca un amestec bogat sau prea bogat, strica (micsoreaza puterea, incalzeste, creste consumul).
Ca o confirmare la ce spune bygy, iata o poza: Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 232.19k ) Number of downloads: 286 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#377
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Acum am inteles de ce nu mi-a mers cu flansa:-?.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#378
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Va salut, indraznesc sa expun o problema: pe masina am montat de cateva zile o instalatie gpl. Masina este un Volvo 360 din 1986, injectie multipunct iar instalatia este un Tomasetto cu mixer montat inaintea debitmetrului, plus stag2000. Ok, am observat ca la rece motorul merge normal, dar odata ce se incalzeste, se schimba datele problemei: rateuri in admisie, mers gatuit. Am identificat si problema: furtunul care leaga vaporizatorul de mixer se incalzea, si din forma de bucla se lasa pana se gatuia. Deci, ioc gaz.
Intrebarea mea- daca scurtez furtunul, este ok, influenteaza ceva din capitolul reglaje existente ale instalatiei? Multumesc. |
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
pcostica |
![]()
Post
#379
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
pune o diuza cu gaura de 3mm pe furtunul care aduce apa calda la vaporizator.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
alf 08 |
![]()
Post
#380
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut, sa inteleg ca se incinge prea tare vaporizatorul? Inca o nelamurire: diametrul interior al debitmetrului (si al clapetei de la admisiei) are in jur de 5 cm.
Ori diametrul interior al mixerului are in jur de 3 cm, logic ar fi ca motorul sa mearga gatuit din punct de vedere al debitului de aer? Mixerului este pus inaintea debitmetrului si mi se pare ca restrictioneaza cam mult. Multumesc. |
--------------------
oltcit
club
1994
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#381
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Asta este situatia la mixer. Daca doresti eliminarea acestei pierderi locale de presiune, monteaza o secventiala (injectie GPL multipunct).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
scoman |
![]()
Post
#382
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 September 13 ![]() |
Am si eu o problema cu un vaporizator bigas m84 . Cand pun contactul se aude un fasait in vaporizator (prin gaura aceea din capac) si nu vrea sa poneasca decat daca anulez alimentarea cu benzina a masinii (scot mufa de la pompa de benzina) . Electrovalvele le-am verificat si functioneaza .
Am demontat vaporizatorul pentru a schimba membranele , pe care inca nu le-am schimbat deoarece am o alta problema . Garniturile pe care le-am gasit in vaporizator nu cred ca se potrivesc cu cele prezentate in cataloagele magazinelor unde am intrebat asa ca am 2 intrebari pentru voi daca ma puteti ajuta : Schimbarea garniturilor si membranei ar rezolva problema vaporizatorului ? Daca a mai schimbat cineva kitul de revizie sa imi spuna daca garniturile din poza atasata se potriveste . In imaginea 2 garniturile notate cu c si d le-am gasit eu in vaporizator acestea fiind in niste santuri din vaporizator iar cele din imaginea 1 sunt cele de la magazine . Cele 2 tipuri de garnituri sunt identice la gauri si forma dar nu stiu daca acopera si acele santuri din carcasa vaporizatorului Membrana de la gaz nu parea uzata dar camera din vaporizator unde intra apa era plina de depuneri si mizerie . Suruburile era foarte ruginite pe toata lungimea lor de porca ar fi stat in apa O sa revin cu niste poze This post has been edited by scoman: 10 Sep 2013, 19:16 Attached thumbnail(s) Kit_Reparatie_Re_50cef517c1747_180x180.jpg ( Size: 30.48k ) Number of downloads: 193 Fotografie0307.jpg ( Size: 515.15k ) Number of downloads: 120 Fotografie0308.jpg ( Size: 510.35k ) Number of downloads: 128 Fotografie0309.jpg ( Size: 454.78k ) Number of downloads: 105 Fotografie0311.jpg ( Size: 455.18k ) Number of downloads: 93 Fotografie0312.jpg ( Size: 436.05k ) Number of downloads: 100 Kit_Reparatie_Re_50cef517c1747_180x180.png ( Size: 26.69k ) Number of downloads: 111 Fotografie0310.jpg ( Size: 454.56k ) Number of downloads: 105 Fotografie0313.jpg ( Size: 425.45k ) Number of downloads: 95 |
--------------------
dacia
dacia
2000
- ct58anv
|
|
val2011 |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Acel fasait zic eu ca este normal. Asta pentru ca baga cateva secunde gaz. Si problema cu pornitul nu cred ca inchide electro valva, si atunci baga si benzina si gaz.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
scoman |
![]()
Post
#384
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 September 13 ![]() |
fasaitul se aude continuu iar electrovalvele cea de pe vaporizator si cea de pe contucta de gaz lucreaza ca le-am incercat pe baterie ... cel putin asa cred eu
|
--------------------
dacia
dacia
2000
- ct58anv
|
|
renault19 |
![]()
Post
#385
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 October 13 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/regulator-gpl-biga...83.html-acelasi regulator vreau si eu sa il montez si nu stiu ce si cum e cu arcul ala?
|
--------------------
renault r19 europa
19
1997 berlina
- b21rnh
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#386
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu trebuia sa desfaci regulatorul de gaz, ca nu are nimic defect. Monteaza-l la loc, si rezolva problema cu pozitia la pornire, ca eu inteleg ca ai si gaz si benzina deschisa , cand pui contactul. Acel fasait se aude pentru ca se deschid valvele de gaz. Nu spui pe ce pozitie ai comutatorul. Daca e pe benzina, e o problema, care face sa se alimenteze electric, si valvele de gaz. Daca il ai pe gaz, si vine si benzina in carburator, valva (robinet) de benzina nu inchide bine, sau e deschisa din manual, ceea ce face sa fie supraalimentata cu combustibil, si nu va porni. Nu spui nici de unde opresti benzina. Din comutator, scoti furtunul, sau manual de la robinetul electrovalvei? Daca opresti manual, e normal, ce cauti sa-l deschizi manual? Ideea e ca, la punerea contactului, trebuie sa se auda un fasait de gaz, in carburator, acel gaz pe care-l lasa sa treaca reglajul de relanti, dupa care se opreste dupa cateva secunde, daca motorul n-a pornit. Asta daca e comutat pe gaz. Daca e pe benzina, si se aude si gazul, chiar si valvele de gaz clantanind, inseamna ca ai scurt in modulul de comutare sau firele lipite (galben cu albastru).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Bracself |
![]()
Post
#387
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 3 September 10 ![]() |
QUOTE(val2011 @ 22 Aug 2013, 20:25) Astazi am desfacut regulatorul pentru acelasi motiv ca si tine, adica nu ma mai intelegeam cu relantiul. La mine defectul a fost de la supapa de gaz de pe parghie in care se imprimase forma scaunului si nu mai inchidea. Mersul prost era una, ca sa nu mai spun ca sambata la o vanatoare am ramas in mijlocul campului fara gazolina ! Acum vad ca merge bine si relantiul este stabil. 19 Nov 2013, 16:18: QUOTE(PH-06-BOA @ 29 Aug 2013, 14:12) Stutul e "sfant" , dar atentie la diametrul interior, care conteaza mult (in functie de regulator-vaporizator). Daca e prea mare, absoarbe gaz mult aiurea, si nu inseamna ca si merge foarte bine ca demaraj, pentru ca un amestec bogat sau prea bogat, strica (micsoreaza puterea, incalzeste, creste consumul). Ca o confirmare la ce spune bygy, iata o poza: Eu am ca stut pe cel din aluminiu de la chiulasa de Dacie la care se racordeaza carburatorul pentru incalzire. Ce zici, e bun? This post has been edited by Bracself: 19 Nov 2013, 16:18 |
--------------------
Matiz
Matiz
2005
|
|
val2011 |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Eu si acum am aceeasi turatie neregulata. La relantiu dupa ce se incalzeste motorul sta la 9-10. Dar inafara orasului atunci cand merg mai repede, dupa vreo 6 km relanteu se duce la 13.Am incercat sa reglez avansul vacumatic dar nu cred ca este de acolo.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Bracself |
![]()
Post
#389
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 3 September 10 ![]() |
QUOTE(val2011 @ 19 Nov 2013, 18:01) Eu si acum am aceeasi turatie neregulata. La relantiu dupa ce se incalzeste motorul sta la 9-10. Dar inafara orasului atunci cand merg mai repede, dupa vreo 6 km relanteu se duce la 13.Am incercat sa reglez avansul vacumatic dar nu cred ca este de acolo. Nu cred ca poate fi nici din carburatie si nici din aprindere ! Cand are 1300 rpm redu cu mana acceleratia...Poate fi din axul clapetei de acceleratie! Bafta! |
--------------------
Matiz
Matiz
2005
|
|
val2011 |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(Bracself @ 19 Nov 2013, 18:45) Nu cred ca poate fi nici din carburatie si nici din aprindere ! Cand are 1300 rpm redu cu mana acceleratia...Poate fi din axul clapetei de acceleratie! Bafta! Am incercat si nu este aceasta cauza. Atunci cand merg inafara orasului sa zicem cu a 5, si daca scot pe liber am relantiu de 13-14. Dar daca o las in a 5 pana ajunge la 10, atunci sta la relantiu la 10. Daca are cineva vreo idee. |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:58 |