DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

25 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)

klaus
post 10 Nov 2010, 13:07
Post #541


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 11:16)
In experienta mea de peste 6 ani de alergatura, cam 5000 de km /luna in lunile in care sunt la servici am schimbat foarte multe masini.
Solenza albastra,[...]un Hyunady, Ford focus 2007 si Focus 2010.
[...]la o multinationala nou venita in Romania trebuie sa aleg masinile pentru parcul auto de la vanzari.
[...]doua modele de Focus si nu merita banii ceruti, se apropie de Logan ca si performante si chiar la calitatea plasticelor din interior
*

Baieti, mai rasfirati, ce naiba...
Daca 4 tipuri masini inseamna "foarte multe", ma intreb ce inseamna vreo 10-15 tipuri...
In al doilea rand, la vanzari daca nu ai de carat multe cu fiecare masina ci doar sa te prezinti rezonabil, nu vad necesitate unei salupe ca dusterul. A, daca or fi vanzari in satele tarisoarei, fara drumuri de acces rezonabile, atunci da, dar ca sa parchezi vaporul prin centrul capitalei de ex, e cam nasol.
Iar in al treilea rand, sa compari focusul cu loganul, ce sa mai zic. De la puntea spate independenta la focus si pana la pozitionarea pedalierului sau confortul scaunelor, nu mai vorbim de instalatii electrice facute cum trebuie si motoare ingrijite, nu gatuite si nefinisate pe admisii, distantele sunt mari si diferenta de pret se regaseste in mare masura in confort.
Si tot o opinie personala de final, la 16.000 euroi, daca nu ar fi necesara capciatatea de tot-teren (cat de cat) exista o multime de masini real mai "statutare" decat dusterul. Inclusiv megane, golf, astra, octavia (nu zic de focus ca ai ceva cu el) etc, sau mai micile polo, corsa, fabia, clio, 207, fiesta.
Pana si Scenicul se incadreaza in nivelul ala de pret. Nu mai vorbesc de niste chevrolete gen cruze.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2010, 13:12
Post #542


-


Group: Members
Posts: 22.699
Joined: 19 April 05
From: Romania




Iar si-a facut departamentul de marketing de la Dacia cont pe forum. Pe sectiunile de probleme nu se baga nimeni sa le rezolve?
Referitor la rugina, un ots pentru suportii de esapament care ruginesc? Ca se ramane cu esapamentul in aer.

This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2010, 13:37


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 10 Nov 2010, 13:17
Post #543


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(klaus @ 10 Nov 2010, 14:07)
...daca nu ai de carat multe cu fiecare masina ci doar sa te prezinti rezonabil, nu vad necesitate unei salupe ca dusterul.

Ba e necesara daca are "lipeala" facuta cu Dacia.
Mai ales la flote, unde se dau comisioane la cei responsabili cu achizitiile.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 10 Nov 2010, 13:19
Post #544


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 11:16)
La rugina sa fim seriosi fierul este fier, Loganele nu ruginesc, chiar arata bine pe strada.
*

Ce anume arata bine? Rugina sau Loganele?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 10 Nov 2010, 13:21
Post #545


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Caruta mea (un logan) are repere ruginite de cand era noua.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arschery
post 10 Nov 2010, 15:35
Post #546


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 November 10




Eu am enumerat 4 masini fiindca doar astea le-am avut de noi si le-am cocosat pana s-au vandut cu cateva mii de euro, de condus am condus multe masini cam toate neamurile inclusiv masini de care sunt sigur ca multi nu stiu cum arata, de ex opel manta seria "a" sunt cam 4 in Romania.
Dar eu nu am intrat aici ca sa ma dau mare cu ce am condus.
Vrei sa vorbim de instalatii electrice bine facute? frate tu ai vazut vreodata masina asta de care vorbesti sau te bagi in seama asa ca sa ai si tu o parere? stii cum se schimba becurile de la far la focus? spune si mie daca esti pe drum si nu ai surubelnita la tine cu faci frate sa schimbi becul de la far? ca trebuie demontat tot farul, scos afara si dupa aia montezi becul, auzi da cica la focus 2 care are cotiera de fabrica are in cotiera priza de 12V ai idee cate incarcatoare de telefon a ars jegul ala de priza? stii frate unde are panoul de sigurante daca ai ars siguranta de la bricheta? deasupra picioarelor pasagerului din fata, demontezi 30 de min ca sa dai de ele si constati ca nu ai sigurante care sa se potriveasca ca sunt mai mici ce ai pe masina.
Ca sa schimbi filtrul de aer dai jos pedalele, motorul este de toata jene nu trage nici batut , adevarat ca am motorul de 80 cai dar totusi ai pretentii, directia ti-am spus care este treaba cu ea,
Focus este o scarba de masina care costa enorm pentru ce face.
A si la ce pretentii are focusul nu are impuls pe geamuri doar la sofer, geamurile sunt romanesti facute la Calarasi (Saint Gobain) si au aceeasi calitate ca cele de Logan.
Sunt multe hibe la Focus frate nu mai spune daca nu stii
si nu am comision de la Dacia, si am ales SUV fiindca nu suport cotetele mici, masinile incep de la gabaritul Loganului ce este sub el sunt pocnitori. Trebuie sa ai politehnica ca sa poti sa bagi trei plase in portbagaj.
Stii mai este unul pe aici care vorbea de Germania, nemtii au o vorba daca nu era Fordul Opelul era cea mai proasta masina din lume.
Iar englezul spune ca dupa biblie manualul de reparatii de la Ford este cea mai citita carte din lume.
Eu zic ca merita Dusterul toti banii, masina o sa vina in Ianuarie, pe atunci o sa va pun si impresii.

<span class='edit'>10 Nov 2010, 15:41:</span>
In legatura cu suportii de esapament care ruginesc, ai garantie omule chiar extinsa daca vrei eu zic ca nu ramai cu esapamentul in aer timp de 10 ani dupa care deja nu mai are rost sa vb ca si mercedesul incepe sa ceara piese, stii cat costa un bec de schimbat la Focus? cele de pe faza scurta la reprezentanta sunt 200 euro.
Hai sa vb de Dacie ca este forum de Duster.
Cu ce cauciucuri a venit dusterul vostru?

This post has been edited by arschery: 10 Nov 2010, 15:42


--------------------
FORD FOCUS 2010 - B67YPR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Nov 2010, 15:54
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




200 euro de schimbat un bec ... ,si te mai miri de ce nu te crede lumea pe aici .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2010, 16:02
Post #548


-


Group: Members
Posts: 22.699
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 15:35)
ai garantie omule chiar extinsa daca vrei eu zic ca nu ramai cu esapamentul in aer timp de 10 ani
Cu esapamentul ramai in aer la Logan dupa 4 ani. Intai cade prinderea de langa rezervor si apoi aia de la cadru. Te cam pisi pe ea de garantie, ca este expirata de mult. Dar mucegaiul de pe plafon? Dar tripla stanga spate cu rol de pom de craciun? Contactul de la marsarier? Furca+rulment de presiune care se misca sacadat? Si cate mai sunt.

This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2010, 16:06


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 10 Nov 2010, 16:04
Post #549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




Fara numar smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arschery
post 10 Nov 2010, 16:16
Post #550


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 November 10




QUOTE(CGDBZ @ 10 Nov 2010, 15:54)
200 euro de schimbat un bec ... ,si te mai miri de ce nu te crede lumea pe aici .
*



Da un telefon la BDT Vest vezi ca ai numarul pe net si intreaba cat costa un bec original de Ford (Motorkraft) cu tot cu manopera de schimbat si dupa aia stam de vorba, ca pare incredibil da asta asa este insa atat costa, becurile de la benzinarie wse ard foarte repede in regimul de condus pentru firma si ajungi un pic mai ieftin dar tot cam pe acolo daca tot schimbi la ele, astea orginale duc cam 50 - 60 000 asta inseamna cam 8 luni, alea de la benzinarie duc cam 2 luni maxim.

Pai ce sa creada lumea frate, vad ca ai numar de BZ, eu lucrez cu fabrica de zahar Agrana, cand trec pe la ei ne intalnim si-ti arat tot ce vrei la Focus 2.
Scaunele sunt mai de calitate, jos palaria, suspensia independenta este dar tu de cate ori i-ai dus lipsa pe drum? eu nu am simtit miracolele ei pana acum dar poate nu sunt eu pilot de formula 1

This post has been edited by arschery: 10 Nov 2010, 16:19


--------------------
FORD FOCUS 2010 - B67YPR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_stoian79
post 10 Nov 2010, 16:37
Post #551


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 April 10




QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 16:35)
......Trebuie sa ai politehnica ca sa poti sa bagi trei plase in portbagaj.....


OFF-TOPIC da' nu ma pot rabda: radmasa.gif


--------------------
Opel Astra Classic2 & Toyota Land Cruiser LJ73 2006 & 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2010, 17:04
Post #552


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 15:35)
de condus am condus multe masini cam toate neamurile
Excelent. Inseamna ca stii ce inseamna o masina si de ce este buna sau nu cate o chestie pe ici pe colo.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 15:35)
Vrei sa vorbim de instalatii electrice bine facute? frate tu ai vazut vreodata masina asta de care vorbesti sau te bagi in seama asa ca sa ai si tu o parere? stii cum se schimba becurile de la far la focus?
Stiu cum se schimba becurile la multe masini, si nu e focusul singura la care se da farul jos. Daca ai fi condus "multe masini" de "toate neamurile" ai fi stiut. Insa asta nu inseamna ca instalatia de focus e prost facuta, ca are fire care nu suporta curentii la care sunt supuse, ca masele sunt subdimensionate, ca nu se respecta codul culorii la fire si gasesti in aceeasi mufa de la masini diferite culori diferite de nu stii care cu care e, sau ca pleaca dintr-o mufa o culoare si pana la destinatie isi schimba culoarea, si lte nimicuri d-astea care dau in mod real calitatea unei instalatii electrice
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 15:35)
auzi da cica la focus 2 care are cotiera de fabrica are in cotiera priza de 12V ai idee cate incarcatoare de telefon a ars jegul ala de priza?
presupun ca incarcatoarele erau de calitate...
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 15:35)
Focus este o scarba de masina care costa enorm pentru ce face.
Asta eu am inteles din prima ca e opinia ta, d-aia nici nu ti-am recomandat-o, insa presupun totusi ca tu, ca om ce a condus multe masini de multe neamuri ai totusi o impresie despre care e buna si care nu, nu doar despre focus.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 15:35)
A si la ce pretentii are focusul nu are impuls pe geamuri doar la sofer
Fii relaxat, Dusterul nu are deloc geamuri cu impuls. La focus macar existau si exista versiuni mai accesorizate care le au si pe alea pe spate cu impuls.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 15:35)
nu suport cotetele mici, masinile incep de la gabaritul Loganului ce este sub el sunt pocnitori.
Mestere, ai o problema de eficientizare a costurilor. Patronul matale stie asta? Tu iei o salupa pentru ca nu suporti cotetele, si pentru asta bagi patronul la cheltuieli gramada? Sau trebuie sa iei niste masini care sa fie eficiente, sa isi faca treaba cum trebuie? Ca daca matale pui un agent de vanzare si un telefon in duster si-ltrimiti pe teren, e tot aia daca il puneai si intr-un matiz. Daor ca tu il pui intr-o chestie de 3 ori mai scumpa.
QUOTE
Stii mai este unul pe aici care vorbea de Germania, nemtii au o vorba daca nu era Fordul Opelul era cea mai proasta masina din lume.
Evident, pentru ca ei dacia nu o baga la categoria masini...
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 16:16)
Scaunele sunt mai de calitate, jos palaria, suspensia independenta este dar tu de cate ori i-ai dus lipsa pe drum?
*
Adevarat, nu i-am dus lipsa, insa i-am apreciat prezenta cand a fost cazul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielst
post 10 Nov 2010, 18:07
Post #553


Dl


Group: Members
Posts: 165
Joined: 26 August 05




Deci nu se poate blink.gif, alte MASINI au probleme cu conceptie proasta !!?? - dai far jos sa schimbi bec (imi inchipui cum se simte chestia asta la -20 de grade in camp), filtru de aer pe la dracu'n praznic, geamuri facute in Romania, motor de 80 cp pe 1400 de kg (sigur nu e submotorizat, ca are cutie penibil de scurta si da impresia ca trage)... si toate astea costa pe la vreo 12-13 mii de euro.
Nu pot sa cred .. e oamenii rautaciosi icon_mrgreen.gif

P.S.: e funny sa vezi cum nu se vede "barna" (supra platita) din curtea altora de paiele de la Dacia (pana una alta pe mine m-a dus un Loagn de 5 ani 125 de mii de km fara nici una din problemele enumerate de ironick...... stiu...stiu ... am fost norocos biggrin.gif )

This post has been edited by danielst: 10 Nov 2010, 18:08


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4 2005/2010 - HDxxYYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arschery
post 10 Nov 2010, 19:20
Post #554


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 November 10




@Danielist nu 12 - 13000 Euro cam 14-15 mii euro.
Am mai citit faza aia ca nu pornesc stergatoarele daca stropesti parbrizul cu apa, eu sa stii ca sunt enervat la culme de porcaria asta la masinile care sunt echipate cu asa ceva, de multe ori nu ai umezit bine praful de pe parbriz si cand pornesc si stergatoarele zgarie si geamul si se strica si lamelele de cauciuc, eu prefer sa ud bine parbrizul si sa dau eu drumul la stergatoare cand vreau.
@Klaus Inteleg perfect ce inseamna o masina buna, insa aceasta trece de 25 000 Euro pt sedan.
Nu poti sa spui ca jaful de Clio este masina, care te cocoseaza pe scaunul din spate daca ai peste 1,70m, si multe altele si aici includ si varianta turceasca Simbol si variantele mai scumpe sau Ford etc.
Nu stiu daca stii insa pe Ford se monteaza motoare de Peugeot (TDCI), de asta ce mai spui? ca ziceai ca sunt mai ingrijite motoarele lor dar le cumpara tot de la francezi.
Vrei sa-ti fac poza cu cheia de roti? este doar un exemplu banal care m-a desgustat stii ca la Ford Focus 2 cheia de roti este facuta din Zamac? eu am avut pana si am reusit sa o rup, pot dovedi eu nu vorbesc din carti sau din auzite.
Spun ca stiu ce inseamna o masina insa nu-mi permit asa ceva iar dintre carute cu motor o prefer pe cea facuta la mine in tara ca nu este mai proasta ca alte jafuri.
@danielst daca nu ai surubelnita speciala nu ai cum sa schimbi becul, stii @KLAUS incearca sa ma pacaleasca, spune ca si la alte masini se demonteaza farul, asa este dar numai ca farul e prins in suruburi si daca ai surubelnita scapi, dar la Focus farul mai are si doua cleme de plastic care sunt pe interior in partea de sub far, si trebuiesc apasate si alea, si majoritatea surubelnitelor nu ajung.
Ai nevoie de ceva cam de 30 cm lumgime ca sa le apesi si sa scoti farul, asa ca nu ai nici un fel de sansa sa schimbi becul pe drum decat daca ai trusa de scule cu tine.
Da Mondeo este masina cu motorul 140 de cai este alta treaba, spatioasa eleganta, materiale de calitate etc.
Mai vad oamenii ca plang dupa clima bizonica sau macar automata, eu am asa ceva de 3 ani si va spun ca nici-o data nu am folosit optiunea asta, pasagerul din dreapta nu a vrut nici o data o temperatura cu 4 grade mai mica.... stii @Klaus asta este faza care uita dealerul sa o spuna in showroom nu poti regla cat vrei tu temperatura in zona 1 si in zona 2.
In afara de modelul meu care are programator digital pt clima modelele echipate cu AC normal au butoane mai aspectoase ca Dacia? sa fim seriosi ca tot de aragaz sunt si alea, eu vara tin aerul pe low si reglez intensitatea din buton, iarna pe high si AC pornit pt dezaburire.
Asta cu clima automata este moft, un moft pe care eu nu vreau sa dau bani ca este inutil total.
Ai idee cat costa portochelarii pt Ford?
Nu cu matizul nu poti sa faci vanzari pe o zona cuprinsa intre jud AG si Suceava, soferul o sa ajunga lesinat la client si stii nu vindem bulion....
In plus este prestigiul firmei si nu ai cum sa te duci cu o masina ca Matizul.
Bugetul este facut de Executive Manager nu de Sales Manager asa ca in limita aprobata pot cumpara ce cred eu.
Ai idee cat de des sunt lovite masinile astea de la vanzari? foarte des am mai multa siguranta intr-un SUV decat in matiz, firma este raspunzatoare de siguranta angajatului pe drum, daca acesta are delegatie si foaie de parcurs semnate accidentul este considerat incident de munca mosule si daca o mierleste soferul chiar daca este vina lui si firma este raspunzatoare asa ca nu mai spune bazaconii cu Matizul.
Asta arata in ce fel de colectiv muncesti tu in care directorul este interesat doar de bani si nu si de confortul angajatilor si de performanta, fiindca un vanzator motivat si odihnit este de 10 ori mai eficient ca unul care coboara din Matiz dupa 4 ore de condus si stie ca mai trebuie sa se si intoarca.
Asa ca lasa bazaconiile daca eram prost eram somer pe timp de criza ca ceilalti care-i vezi prin Pta. Victoriei la proteste.


--------------------
FORD FOCUS 2010 - B67YPR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 10 Nov 2010, 22:20
Post #555


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Bravos nene, adica oamenii aia sunt prosti? bine ca esti tu modest si destept...

This post has been edited by bobo77: 10 Nov 2010, 22:20


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2010, 22:24
Post #556


-


Group: Members
Posts: 22.699
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(danielst @ 10 Nov 2010, 18:07)
(pana una alta pe mine m-a dus un Loagn de 5 ani 125 de mii de km fara nici una din problemele enumerate de ironick...... stiu...stiu ... am fost norocos biggrin.gif )
Eu am mai zis, unii habar nu au ca sunt probleme, nici nu le dau importanta si nici nu stiu ca este normal sau nu. Vezi doar intrebarile de pe sectiunea Duster.
Referitor la problemele enumerate, citeste rubrica de probleme de la Logan. Ca nici eu nu am fost ala norocos sa le am.
QUOTE(danielst @ 10 Nov 2010, 18:07)
dai far jos sa schimbi bec (imi inchipui cum se simte chestia asta la -20 de grade in camp)
Este mult mai bine sa dai un far jos, decat sa iti julesti mana prin cabluri, baterie, sau sa te chinui sa il schimbi printr-o fereastra de vizitare din oala rotii. Sunt lucuri mai importante pentru un far referitor la siguranta si costuri in caz de accident, decat la schimbarea becului.
QUOTE(danielst @ 10 Nov 2010, 18:07)
filtru de aer pe la dracu'n praznic
Ar trebuie sa faceti plecaciuni forumului, ca nici acum nu se monta filtru de habitaclu pe Dacia.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
In plus este prestigiul firmei si nu ai cum sa te duci cu o masina ca Matizul
Intrdevar, Duster iti ofera prestigiu.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
sa fim seriosi ca tot de aragaz sunt si alea
Chiar daca sunt de aragaz, diferenta este ca la Dacia se rotesc exact ca la un aragaz fata de alte masini.

This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2010, 22:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2010, 23:00
Post #557


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
Nu poti sa spui ca jaful de Clio este masina, care te cocoseaza pe scaunul din spate daca ai peste 1,70m

Poate pentru o masina de familie o fi ceva deranjant, daca ai numai oameni >1,70 metri (daca ai copii in spate e nerelevant), si asta la symbol, nu la clio normal. Insa aici inteleg ca e vorba de masini pentru agentii de vanzari. Ce naiba faceti voi la firma, bagati cate 4-5 agenti de vanzari intr-o masina? Ca atunci da, ar deranja spatiul din spate, altfel nu. Masina de agent nu se ia pe criteriile masinii familiale.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
Nu stiu daca stii insa pe Ford se monteaza motoare de Peugeot (TDCI), de asta ce mai spui?
Nu stiu daca stii, dar motoarele HDI de la PSA sunt unele dintre cele mai bune si fiabile.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
Vrei sa-ti fac poza cu cheia de roti?
Nu te grabi cu afirmatiile, ca inca nu ai incercat-o pe aia de duster. Dacia are istoric interesantla acest capitol.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
Mai vad oamenii ca plang dupa clima bizonica sau macar automata, eu am asa ceva de 3 ani si va spun ca nici-o data nu am folosit optiunea asta, pasagerul din dreapta nu a vrut nici o data o temperatura cu 4 grade mai mica.... stii @Klaus asta este faza care uita dealerul sa o spuna in showroom nu poti regla cat vrei tu temperatura in zona 1 si in zona 2.
Diferenta de temperatura posibila stg/dr si la unele fata/spate e data in manualul de utilizare, nu e asa ocultata. Insa la clima sau climatic confortul real nu e dat de "bizoneala", ci de faptul ca ai setat temperatura si aia ramane, nu treci prin variatii de temperatura si reglaje manuale repetate, ba mai rece, ba mai cald, ceea ce e foarte deranjant la drum lung.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
In plus este prestigiul firmei si nu ai cum sa te duci cu o masina ca Matizul.
up.gif Excelent. Te duci cu Dusterul... Dusterul este cel mai IEFTIN suv, nu tine prestigiul firmei sus. Deci nu prestigiul e atuul alegerii.
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
fiindca un vanzator motivat si odihnit este de 10 ori mai eficient ca unul care coboara din Matiz dupa 4 ore de condus si stie ca mai trebuie sa se si intoarca.
Ia intreaba-l pe vanzator daca se da jos dintr-un golf sau astra nu ar fi la fel de odihnit?
QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 19:20)
Asa ca lasa bazaconiile daca eram prost eram somer pe timp de criza ca ceilalti care-i vezi prin Pta. Victoriei la proteste.
*
Hmmm, daca o sa continui sa tratezi asseturile firmei dupa nevoile personale s-ar putea sa te vad la demonstratii...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arschery
post 10 Nov 2010, 23:22
Post #558


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 November 10




Sunt sigur ca si din Astra se da jos la fel de odihnit insa nu cred ca are o relevanta? Si din Focus se da jos odihnit dar eu la Ford nu mai dau bani. Sunt sigur ca si Dacia are cheie de roti proasta dar repet daca tot este sa cumpar o cheie de roti proasta atunci macar sa fie facuta de romani.
Eu nu consider ca imaginea firmei este lezata cumva de Dacia Duster, din contra consider ca este un gest de solidaritate in criza sa cumperi produse romanesti, cat despre faptul ca este Dacie ok dar este o dacie mai scumpa ca un Focus asa ca daca Focusul nu a facut firma de ras Dusterul nici atat.
Nu este vorba de nevoi personale, este vorba ca este alegerea corecta din punctul meu de vedere la momentul asta care se incadreaza la fix in buget.
Masinile se cumpara pe leasing "cas fro operational leasing" oricum asa ca in trei ani se schimba din oficiu, nu are cum sa fie probleme pana atunci.
Si sa mai stii un lucru ca pocnitorile astea mici nu au nici macar un avantaj nici legat de consum, sa te uiti pe autostrada cate masinute mici vezi sa ruleze cu 130-140 de ce crezi? la viteza asta consumul este pe la 12-13% teorie probata cu opel corsa.


--------------------
FORD FOCUS 2010 - B67YPR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2010, 23:33
Post #559


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Tu vinzi produse pe principiul solidaritatii cu productia interna sau pe principiul celui mai bun produs pentru banii dati?
Ca eu mai bine as da banii pe o masina mai buna si mai ieftina de la altii decat de la Dacia.
Pe principiul ca nu am nici o greata sa cumpar un ulei (alimentar) nemtesc mai bun si la juma' de pret fata de al nostru. Pe banii mei eu cumpar cel mai bun raport pret/performanta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2010, 23:42
Post #560


-


Group: Members
Posts: 22.699
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(arschery @ 10 Nov 2010, 23:22)
la viteza asta consumul este pe la 12-13% teorie probata cu opel corsa
Baliverne, mai merg si altii cu Opel Corsa. Chiar si cu 1.2 16v tot nu consuma atat.

This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2010, 23:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxidus
post 11 Nov 2010, 06:34
Post #561


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 11 February 10




QUOTE(klaus @ 10 Nov 2010, 23:00)
Diferenta de temperatura posibila stg/dr si la unele fata/spate e data in manualul de utilizare, nu e asa ocultata. Insa la clima sau climatic confortul real nu e dat de "bizoneala", ci de faptul ca ai setat temperatura si aia ramane, nu treci prin variatii de temperatura si reglaje manuale repetate, ba mai rece, ba mai cald, ceea ce e foarte deranjant la drum lung.


Climatronicul bizonic functioneaza comandat de un senzor de temperatura care are un ecart de temperatura.
Deci chiar el nu da o temperatura constanta in masina ci in anumite conditii e mai cald sau mai rece adica tot timpul temperatura variaza.
Personal merg pe comenzi manuale pt. confort sporit. Adica asa ca la Duster.

Daca ai Suv deja oferi o imagine, transmiti ceva.
Sa stii ca multi agenti de vanzari cer Duster dar sa fie si 4x4. Mai ies si ei la o "ieseala" cu prietenii.

Eu nu as alege Golful datorita suspensiei prea dure pt. multe drumuri din Romania.
Personal mi-a fost rau in mai multe situatii cand am fost pasager in Golf/Polo.


--------------------
Skoda Octavia 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Nov 2010, 08:57
Post #562


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Daxidus @ 11 Nov 2010, 06:34)
Sa stii ca multi agenti de vanzari cer Duster dar sa fie si 4x4. Mai ies si ei la o "ieseala" cu prietenii.
*

Vedeti ca am dreptate? Voi cumparati masini dupa criterii personale, familiale, nu dupa criterii de eficienta si necesitate ale firmei.
Si cred ca e prima oara cand aud ca i-a fost rau cuiva cand a mers cu golful din cauza masinii. Sa vezi cand mergi cu loganul, care are pedala de acceleratie moale si e greu de dozat acceleratia la drum lung pt mers constant si presupune o incordare suplimentara de picior.

QUOTE(Daxidus @ 11 Nov 2010, 06:34)
Daca ai Suv deja oferi o imagine, transmiti ceva.
*

Poate ar fi mai bine sa cumperi un cap tractor. Atunci sa vezi ce de-a lucruri transmiti...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Nov 2010, 09:13
Post #563


-


Group: Members
Posts: 22.699
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Daxidus @ 11 Nov 2010, 06:34)
Climatronicul bizonic functioneaza comandat de un senzor de temperatura care are un ecart de temperatura
Serios? Un singur senzor? Si cu histerezisul ce facem?
QUOTE(Daxidus @ 11 Nov 2010, 06:34)
Daca ai Suv deja oferi o imagine, transmiti ceva.
Poate prostie/incultura/parvenitism. Bine, nu ma refer la cei care au cumparat masina pentru cea ce poate ea sa faca.
QUOTE(Daxidus @ 11 Nov 2010, 06:34)
Eu nu as alege Golful datorita suspensiei prea dure pt. multe drumuri din Romania. Personal mi-a fost rau in mai multe situatii cand am fost pasager in Golf/Polo.
Ca ai tu rau de masina, nu insemna ca masina are suspensie dura. Mai degraba absoarbe foarte bine neregularitatile drumului si nici nu are ruliu execsiv ca la Logan, si mai rau ..Duster. Macar sa aiba Dacia jumtate de suspensie de Golf sau chiar Polo.

This post has been edited by IRONICK: 11 Nov 2010, 09:20


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Nov 2010, 09:25
Post #564


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Daxidus @ 11 Nov 2010, 06:34)
Daca ai Suv deja oferi o imagine, transmiti ceva.


Pe cine interesează ce oferi și ce transmiți tu? radmasa.gif

Imaginile cu posesori de prafster rămași fără carburant, deși rezervorul e jumătate plin, sau a celor care vin nemulțumiți la dealer/service, sunt întradevăr imagini unice, nu oricine le poate oferi...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 11 Nov 2010, 09:32
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




io vad o logica in cum gandeste omu' asta.
lasati-l, in 3 ani vedem si noi o experienta de utilizare flota de dustere, pe bune.

io stiu de la baietii care au facut 5 milioane de km cu dusterele inainte de a-l lansa ca e cea mai fiabila dacie, da' un test d'asta cu agenti reali poate fi mai concludent.

arschery, nu te-ai scoate mai bine la costuri (achizitie, mentenanta, asigurari, consum) cu niste sandele diesel?
chiar si cu megane 3? asta ca sa ramanem francofoni..

cu dusterul mai dai peste baeti care uita ca-i 4x2 si-l mai suie in pod la mamaie la tara, ca-i gip, na..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 11 Nov 2010, 10:21
Post #566


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Daxidus @ 11 Nov 2010, 06:34)
Daca ai Suv deja oferi o imagine, transmiti ceva.
*

Transmite-mi si mie o dedicatie pentru cumnata-miu, te rog.
Multi kmp fara probleme!

This post has been edited by Marty: 11 Nov 2010, 10:22


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielst
post 11 Nov 2010, 10:30
Post #567


Dl


Group: Members
Posts: 165
Joined: 26 August 05




QUOTE(IRONICK @ 11 Nov 2010, 11:43)
Mai degraba absoarbe foarte bine neregularitatile drumului si nici nu are ruliu execsiv ca la Logan, si mai rau ..Duster. Macar sa aiba Dacia jumtate de suspensie de Golf sau chiar Polo.
*


Bati campii cu gratie (talibanism anti dacia in forma pura)
Folosesc si Duster-ul si Logan-ul pe aceleasi drumuri si 100% Dusterul e superior la stabilitate.
Deasemenea am folosit mult timp in paralel Polo (masina de firma) si Logan (masina personala) tot pe acolo (ruta Cluj Deva si imprejurimi) si in ce priveste stabilitatea Polo era ma bun dar la confort pe drumuri proaste Logan-ul era peste (diferenta inte masini a fost vreo 4.000 de euro de noi).


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4 2005/2010 - HDxxYYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Nov 2010, 10:32
Post #568


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ce îi conferă prafsterului stabilitate superioară față de logan?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 11 Nov 2010, 10:33
Post #569


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




O imagine de superioritate.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Nov 2010, 10:33
Post #570


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Stefan.A @ 11 Nov 2010, 09:32)
io stiu de la baietii care au facut 5 milioane de km cu dusterele inainte de a-l lansa ca e cea mai fiabila dacie,
*

5 meleoane de km facuti sa spunem intr-un an de zile, 365 de zile toate (si de craciun, si de pasti etc) inseamna 13.698 km/zi. Daca sunt 30 de masini care fac treaba asta inseamna 450 km/zi/masina, un an de zile, zi de zi.
Pai atunci ar fi fost plina tara si Europa de dustere in incercari, un an de zile, ar fi fos mai ceva ca X5-urile.
Deci sa fim seriosi si sa pastram un pic de decenta!
A mai fost o vrajeala d-asta ca au mers cu loganul 500.000 km ianinte de lansare si ei nu facusera nici vreo 300.000 de fapt.

11 Nov 2010, 10:34:
QUOTE(C a t a l i n @ 11 Nov 2010, 10:32)
Ce îi conferă prafsterului stabilitate superioară față de logan?
*


Are o suspensie mai buna Dusterul, cu siguranta. Mai ales daca te uiti la ultimele logane, la care le lipsesc niste lucruri.

This post has been edited by klaus: 11 Nov 2010, 10:34


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 06:16
Forum Renault