DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 11 12 13 14 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Barele antiruliu, a.k.a. bare (nu "bari"!!!) stabilizatoare

SGM.MYKE
post 29 May 2009, 06:54
Post #361


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Nu ai ce sa improvizezi, cumperi bucsi bara stabilizatoare pentru papuc diesel si gata, brida e aceeasi, iar pe spate o lasi doar pe cea de 17mm sa fie echilibrate, pentru ca altfel o sa fie spatele prea tare si o sa fuga in viraje.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 May 2009, 08:10
Post #362


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




El se referea de fapt la improvizatiile la 2 bare smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dgdgaby
post 12 Jun 2009, 11:46
Post #363


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 27 February 08
From: Bucuresti




are idee cineva unde gasesc bara stabilizatoare de papuc diesel (22mm) in bucuresti
sau macar de unde ati luat voi?


--------------------
Dacia 1310 TX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag 80 bbi
post 20 Jul 2009, 15:25
Post #364


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 18 September 08




pana la urma care sunt avantajele punerii unei bari antiruliu de papuc pe berlina?
am gasit sa cumpar dar nu stiu exact daca merita!
astept un pm de la cineva care stie/care a montat deja deoarece eu nu pot intreba pe nimeni prin pm ca nu am destul mesaje aci pe forum! smile.gif
e destu lde urgent!


--------------------
Dacia berlina 1996 - ag 80 bbi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2009, 15:31
Post #365


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu exista avantaje. Bani aruncati, insusi numele o spune.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 20 Jul 2009, 16:31
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




E parerea ta, Daniel!


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2009, 16:41
Post #367


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(ag 80 bbi @ 20 Jul 2009, 16:25)
pana la urma care sunt avantajele punerii unei bari antiruliu de papuc pe berlina?
am gasit sa cumpar dar nu stiu exact daca merita!
*


Da' 13 pagini s-a discutat despre crosetat???


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dead-Angell
post 21 Jul 2009, 09:45
Post #368


Sustinator Anarchy


Group: Members
Posts: 311
Joined: 15 October 08
From: Mangalia




Nu am stat sa citesc tot topicul am rasfoit ultimele pagini si am inteles asa : pe fata bara antiruliu de papuc diesel adica 22 mm si pe spate de 17 mm , dar de la ce masina iau ?
E ok sa pun asa pe masina, mie imi cam atinge aripa in cauciuc si vreau sa stea ceva mai bine in curbe,pana se intaresc amortizoarele!
Astep pareri.


--------------------
Dacia1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Jul 2009, 09:59
Post #369


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Dead-Angell @ 21 Jul 2009, 10:45)
Nu am stat sa citesc tot topicul am rasfoit ultimele pagini.........
.......Astep pareri.
*


Pai treaba-i simpla:
- tu ai citit doar ultimele pagini ca ti-a fost lene sa citesti tot;
- ceri pareri ca sa nu trebuiasca sa citesti tot;
- se gaseste vreun binevoitor sa te lamureasca, practic sa RESCRIE ce deja exista in paginile de ti-a fost tie lene sa le citesti;
- topicul se dubleaza ca volum numai ca ti-a fost tie lene;
- cine vine mai tarziu sa citeasca, de data asta PE BUNA DREPTATE va fi incercat de o mare lene.

Concluzia ce-ndraznesc s-o trag e: da-o dracu' lene, citeste, ca niste prosti si-au pierdut ceva timp din viata ca sa scrie aici niste informatii!!!!

<span class='edit'>21 Jul 2009, 11:04:</span>
QUOTE(Muttley @ 31 Oct 2006, 19:52)
In sfarsit, dupa multe calcule si cautari am ajuns la solutia optima zic eu... Urmatorul upgrade va fi cu bare de 12 Gordini  laugh.gif

Asadar, dupa indelungi cautari si numai in baza unei comenzi la dealer in regim de urgenta am reusit sa intru-n posesia unei bare fata de papuc diesel de 22mm. Inainte de montaj imi faceam griji legate de scut si traversa demontabila dintre lonjeroane, mai ales ca cei cu care am discutat despre aceasta modificare, RobyTFA si BNZ nu au scut. Mai exact, papucul are scutul mai coborat si traversa curbata. In cele din urma insa s-a dovedit ca aceste deosebiri fata de berlina erau datorate motorului si evacuarii de papuc. Bara a intrat la fix, fara sa se atinga nicaieri. Amuzant e ca noua bara pica mai jos decat scutul, feri-m-ar Doamne-Doamne de bolovani  blush.gif . Atentie, am scut d-ala mic cu 4 brate, de cel cu gaurele nu stiu ce sa zic...
Ideale ar fi fost si o pereche de bride si una de bucse. Asta pt ca bucsele de papuc au diametrul interior de 20 mm fata de cele de berlina care-s de 17. Nici o sansa insa sa gasesti asa ceva. M-am multumit cu bucsele normale si m-am consolat cu gandul ca datorita strangerii sporite a barei in bucse, elasticitatea acestora va fi mai redusa si astfel si "delayul" barei ca sa-i zic asa... Apropo, zicea cineva mai demult ca merg bucse de Nova. Fals, nu se potrivesc pe bara de papuc din cauza ca au diametrul interior f mare (24mm). Poate merg pe o bara de 25, nu pe asta.
Atentie insa la montarea barei pe bielete!!! Bara fiind mult mai groasa iar capetele fiind obtinute prin aplatizare, e un adevarat chin strangerea piulitei! Solutia este montarea bieletelor pe bara cu bara-n menghina si apoi tot ansamblul merge pe masina (mersi Roby).

Pe spate, am optat initial pentru 2 bare subtiri de 13mm. Dar a fost bataie de cap si cu astea. A trebuit sa modific bridele de prindere pe tendoane si nici nu stateau bine barele. In plus, din calcule (nu mai insist asupra lor) rezulta ca-s prea moi. Ideala ar fi fost o singura bara de 16.7 mm. Si cum bara de break are 17 mm, ar fi fost exact ce trebuie. Asa ca m-am apucat de cautat prin dezmembrari (nici o sansa de gasit in magazin). Dupa o groaza de bare de aprox 16 mm, am avut in sfarsit noroc si am dat peste una de fix 17. Am pus-o pe masina si tin sa spun ca nu se compara cu 2 bare subtiri. Chiar se simte diferenta. Iar deosebirea fata de comportamentul dinainte cu bare subtiri fata-spate este enorma...  wub.gif  De ex, in aceeasi curba intru cu 80/ora fata de 60 cu cele vechi.

Ca sa fie complet, sa va dau si preturile:
- bara antiruliu papuc 22mm - 465 mii
- bara spate break (dezmembrari) 17 mm - 250 mii ( mad.gif )
- optional: bucse Fartec - 40 mii perechea si bielete tipul nou - 130 mii perechea


In concluzie, daca v-ar incalzi cu ceva, faceti modificarea. MERITA!   happy.gif
*



Am mare boala pe voi. Ca unii stau ca l@bele si scriu, impartasesc, isi pierd timpul ca sa le fie altora mai usor, si astora le este LENE!!!

This post has been edited by Muttley: 21 Jul 2009, 10:07


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 21 Jul 2009, 14:08
Post #370


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE
scriu, impartasesc, isi pierd timpul ca sa le fie altora mai usor, si astora le este LENE!!!


Adevar mare graiesti ... excl.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popaandreey_27
post 21 Jul 2009, 18:41
Post #371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 July 09




nu rigidizati masina prea tare....e nasol in curba daca nu ai ruliu.....


--------------------
dacia 1300 1983 - vn01vjc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 9 Nov 2009, 10:25
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




In sfarsit am reusit si eu sa montez bara antiruliu de papuc diesel si pot spune ca a fost treaba de maxim o ora.Am facut cum scrie mai sus(am demontata bara cu tot cu bielete si le-am tranferat jos pe cealalta).Scut am de tabla si a trebui sa-l scurtez un pic(poze).Acum despre "handleing" nu va pot spune inca nimic pt ca am schimbat si bucsa antizgomot de la caseta si "meseriasu'" nu a numarat turele bieletei de directie bine si imi trage dreapta daca tin volanul drept si nu vreau sa ma risc la vreo curba periculoasa.Multumesc celor care au scris in acest topic! Mi-ati fost de ajutor.Numai bine...

Attached thumbnail(s)
110809130209.jpg ( Size: 845.73k ) Number of downloads: 984
110809130225.jpg ( Size: 827.71k ) Number of downloads: 1022
110809130248.jpg ( Size: 319.11k ) Number of downloads: 1066
110809130312.jpg ( Size: 300.27k ) Number of downloads: 1122
110809151128.jpg ( Size: 400.39k ) Number of downloads: 1076
110809151243.jpg ( Size: 269.55k ) Number of downloads: 405


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 13 Nov 2009, 15:54
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Salut salut
Ieri am facut si eu modificarea.AM luat din targ bara de papuc.Am luat si bucsile necesare.Am facut wxact cum a zis sspoitoru.

Pret: bara papuc fata 60ron
bucse papuc 10ron(2 buc)
bielete 25ron(amandoua)

Bieletele le-am schimbat pt ca nu am mai putut da jos pe cea din stanga de pe bara veche.La cea din dreapta am avut mai demult un pic burduful de la planetara rupt si era plin de vaselina.
Ca imbunatatire:e mai stabila in curbe.nu se mai inclina asa rau.La manevre stanga dreapta brus nu mai am impresia ca ma rastorn.pot incerca cu incredere sa evit gropile:D Si (poate doar parerea mea,poate efectul placebo nush)mi se pare ca e mai dura in gripi si in trecerile peste limitarile de viteza.la gropi se aude mai infundat,defapt se simte.senzatia e undeva spre masinile mai straine decat a noastra.
Mie mi-a luat cam 2 ore sa o schimb,dar nu m-am grabit de loc.am ascultat si muzicuta in timpul asta si am fost si de vreo 4 ori la baie din cauza frigului.


A uitasem.eu nu am pus scutu.ca nu am avut cu ce sa il tai.asta voi face sambata.

This post has been edited by stc_ctln: 13 Nov 2009, 18:01


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Nov 2009, 16:21
Post #374


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Am crezut ca din cauza berilor... Bravo tie! Ma bucur ca ai reusit. Eu nu gasesc bara de 22 in zona mea si nici pe comanda nu aduc haiducii astia. Daca ma poti ajuta cumva... as fi foarte multumitor.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 13 Nov 2009, 18:00
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




beri nu au fost ,pt ca trebuia sa aduc masina acasa.sad.gif . trist
La magazine nici eu nu am gasit.Erau vreo 2 care cica aduceau pe comanda dar pe 150-200 ron..
Am fost in targ si am gasit in vreo 3 locuri. preturi: 160ron.110ron.si la un nene de unde am luat eu cu 60ron.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 13 Nov 2009, 23:00
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Ma bate si pe mine gandul sa pun bare din acestea. Dar am niste nelamuriri.
Pt fata:
1. bieletele alea antiruliu sa inteleg ca sunt cele tipul nou de berlina sau provin tot de la papuc ?
2. cele 2 bucse despre care se vorbeste ca sunt necesare, nu sunt componente ale bieletei antiruliu sau trebuiesc cumparate separat ?
- scutul trebuie modificat ? eu am de asta cu 4 gauri in fata.
Pt spate:
3. bara asta de 17mm de break sa inteleg ca nu se gaseste decat la dezmembrari ?
Pe daciile berline mai nou nu au fost puse bare pe spate modelul asta de break ?


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 14 Nov 2009, 09:04
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(the fast and furious @ 13 Nov 2009, 23:00)
Ma bate si pe mine gandul sa pun bare din acestea. Dar am niste nelamuriri.
Pt fata: 
  1. bieletele alea antiruliu sa inteleg ca sunt cele tipul nou de berlina sau provin tot de la papuc ?
  2.  cele 2 bucse despre care se vorbeste ca sunt necesare, nu sunt componente ale bieletei antiruliu sau trebuiesc cumparate separat ?
  - scutul trebuie modificat ? eu am de asta cu 4 gauri in fata.
Pt spate:
  3.  bara asta de 17mm de break sa inteleg ca nu se gaseste decat la dezmembrari ?
    Pe daciile berline mai nou nu au fost puse bare pe spate modelul asta de break ?
*




1 bieletele raman de barlina.
2 este vorba de bucsele de pe lonjeron,iti trebuiesc altele pt ca bara noua e mai groasa decat gaura lor.
3 aici nu pot sa te ajut,eu inca nu am pus si pe spate.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 16 Nov 2009, 14:34
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




Bucsile de pe lonjeron nu le-am schimbat ca m-am gandit ca sunt tocite destul cele vechi dar am vazut ca nu stau bine si urmeaza sa le schimb, dar oricum nu fac nici un zgomot sau mai stiu eu ce.Eu am dat pe bara 55 ron de la un magazin de piese auto, bineinteles pe comanda.Am facut si directia si acum pot spune ca e diferenta de la cer la pamant.


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 1 Dec 2009, 19:58
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




Am schimbat si eu azi bucsile de cauciuc cu unele de diesel si dupa 10 km le-a aruncat afara excl.gif Concluzia mea e ca sunt prea suptiri pt bratariile de berlina doh.gif Maine incerc cu unele noi de berlina si daca nici cu alea nu merge le pun pe cele vechi inapoi nedumerire.gif


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 1 Dec 2009, 20:18
Post #380


Gangester


Group: Members
Posts: 4.288
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
nu rigidizati masina prea tare....e nasol in curba daca nu ai ruliu.....


Roata trebuie sa copieze drumul. wink.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 1 Dec 2009, 21:47
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




aveti idee cumva daca merita bara de 26 pentru fata montata , eu am gasit una pe o sportiva de raliu care a alergat in vremurile ei bune , merita montata pe break oare ?


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dgdgaby
post 1 Dec 2009, 22:43
Post #382


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 27 February 08
From: Bucuresti




spuneti si voi magazinele de unde luati cu adrese mai exact asa sau cu scheme de adresa si cu garantia ca e de 22mm nu 20mm ca se mai aduc si asa pe comanda


--------------------
Dacia 1310 TX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Dec 2009, 18:20
Post #383


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mestere surubel, cu bara aia de 22 pt fata si aia de 17pt spate cand ma rezolvi? Inca te astept... dry.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 4 Dec 2009, 16:23
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




QUOTE(mesteru surubel @ 1 Dec 2009, 21:47)
aveti idee cumva daca merita bara de 26 pentru fata montata , eu am gasit una pe o sportiva de raliu care a alergat in vremurile ei bune , merita montata pe break oare ?
*


Banuiesc ca merita, daca aia de 22 e "magica" nu vad de ca nu ar fi si cea de 26, ba chia ar fi mai "magica" biggrin.gif . Vad ca esti din Brasov.Daca gasesti bara de spate de 17 pt Siconi, da-mi si mie, te rog, un pm cu adresa de unde ai luat-o ca astia de unde am luat-o pe cea de fata ma duc cu presul de 2 saptamani(am facut comanda).


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 6 Dec 2009, 22:09
Post #385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




trebe sa caut prin beci ca mai mult ca sigur mai una de 17 ramasa , pentru siconi e cea de pe masina care e de 17.
esti si tu din brasov ?


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 7 Dec 2009, 12:24
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




mesteru surubel, ai pm icon_mrgreen.gif


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 7 Dec 2009, 13:47
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




am si eu montate pe masina pe fata bara de toriune de 25 sau 26 mm si pe spate bara de torsiune de 25 mm si tin sa spun ca sta foarte bine pe curbe cu amortizoarele facute muci.deci se merita.

Attached thumbnail(s)
DSC02516.JPG ( Size: 504.53k ) Number of downloads: 403
DSC02517.JPG ( Size: 495.09k ) Number of downloads: 360
DSC02492.JPG ( Size: 435.78k ) Number of downloads: 355


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 8 Dec 2009, 09:36
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Salut baieti.
Vreau sa va atrag atentia asupra bieletelor.Puneti bielete de calitate.
Iesi la trecerea peste centura bucuresti,pe pipera tunari am atins intr-un hop un masina de jos si s-a rupt bieleta de pe stanga.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
failure60
post 11 Dec 2009, 07:50
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 5 December 05
From: Pitesti




Off topic : vand eu o asemenea bara.

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...=0#entry2173381

This post has been edited by failure60: 11 Dec 2009, 07:51


--------------------
FORD SIERRA 1988 1,6 GPL 53kw - AG-03-GPF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MS.05.GEF
post 7 Apr 2010, 23:15
Post #390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 7 April 10




Sa ma scuzatzi de off-topic da de unde as putea face rost de niste discuri de frana ventilate pt dacia 1310?


--------------------
Dacia 1310 1987 - MS.05.GEF
~Instalez alarme si inchideri centralizate pe Dacii ~
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 11 12 13 14 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 12:59
Forum Renault