DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Eficienta AC, ...vine caldura...

Mano
post 7 Aug 2005, 10:07
Post #151


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 14 April 05




QUOTE(Xplode @ 5 Aug 2005, 17:46)
Am izolat si eu teava de tur de la AC, ce-i drept nu am izolat-o complet ci am lasat zone de "scurgere" a condensului
*


Din cate imi dau seama ai izolat teava de retur. Cea subtire e turul si cred ca aceea ar trebui izolata in primul rand. smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition - IS xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xplode
post 7 Aug 2005, 13:30
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 5 January 05




Eu zic ca e teava de tur pentru ca e rece. Cea de retur e calda. Oricum repet ca nu e mare diferenta. Asa ca s-ar putea sa scot izaolatia. mai bine nu am facut si mie-e frica sa nu fac rau.


--------------------
Dacia Logan Laureat - B-77-xxx
Logan=Renult vs Logan=Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 7 Aug 2005, 14:09
Post #153


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




Si parerea mea este aceeasi,lasati upgrade-urile facute prin fundul curtii.Lasati masina (in special instalatiile) asa cum sunt de la mama lor.Nu contest tunninguri sau modificari facute de specialisti...doar de specialisti.


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mano
post 7 Aug 2005, 21:31
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 14 April 05




QUOTE(Xplode @ 7 Aug 2005, 14:30)
Eu zic ca e teava de tur pentru ca e rece.
*



Nu ca ar conta prea mult dar teava rece e returul pe care se intoarce freonul spre compresor iar teava subtire (de presiune) transporta freonul de la compresor prin condensor in camera de vaporizare. Ai sa gasesti ceva detalii de functionare si in acest topic mai la inceput.


--------------------
Dacia Logan Ambition - IS xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 7 Aug 2005, 23:14
Post #155


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan




QUOTE(catalin1paul @ 30 Jul 2005, 13:58)
Aceiasi intrebare o am si eu ca si "Fire" , Instalatie de AC tunata...?
Dezvolta te rog subiectul...
*


Cum am mai spus izolatie completa a traseului de tevi din compartimentul motor si optimizarea cantitatii de freon,atit cit sa nu fie zgomot deranjant la accelerare,puterea motorului sa nu fie micsorata iar temperatura din habitaclu sa fie cit mai scazuta(in jur de 4 grade la aerator in ralanti)


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter
post 16 Aug 2006, 11:21
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 06




Pentru claritate sa concluzionam:
Sa inteleg ca daca izolez cele doua tevi instalatia de aer conditionat va furniza un aer mai rece?
Vreau un raspuns cit se poate de clar : Da sau nu. Adica se merita izolate sau nu se merita.
Sint nou posesor de logan, laureate plus, din 1. 08. 2006. Si mie mi se pare ca parca nu ar raci chiar asa de bine, in sensul ca am mers cu un Espero si cind puneam mina in dreptul aeratoarelor venea un aer f. rece, taios de rece. La logan vine aer rece dar nu chiar asa.


--------------------
dacia logan laureate plus - is 72 mcd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter
post 16 Aug 2006, 19:42
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 06




Da am reusit. Adica mi-am izolat si eu ambele tevi, abia acum am terminat. A fost mai greu la teava subtire, dar m-am descurcat si arata si bine. Acum sa va spun ce am constatat. Intradevar, aerul conditionat dupa 3 minute de mers in ralanti motorul si dupa aceea dat drumul la AC, a venit foarte rece. Intradevar, isi face efectul izolatia termica. Da , se merita sa puneti un izolator care costa 3RON 2 metri diametru de 16, Eu am luat 2 izolatori si pe unul l-am taiat mai mult ca sa-i reduc diametrul si sa se potriveasca cu teava subtire de la AC.
Concluzie finala. Izolati tot traseul de tevi AC si cea mica si cea groasa pe cit posibil, dar neaparat si partea din spate, e mai greu in spatele capacului filtrului de aer dar cu calm incetul cu incetul merge. Folositi o banda de lipit buna, care cred ca e pe baza de cauciuc crud, care se lipeste excelent pe izolatorul termic.
Dati o cheie sau faceti o tura si veti simti diferenta. E imposibil sa n-o simti daca restul instalatiei e bun. Eu am masina noua de doua saptamani si racea satisfacator clima dar va spun ca se simte diferenta, mult in bine. Aerul e mult mai rece , iar cind am dat ventilatorul la maxim deja nu mai puteam de frig, Ma izbea in piept un curent de aer rece, cu adevarat rece nu am putut sa mai stau pe pozitia a 4 si am revenit pe 2. Uraaaaaaa. Ma duc acum sa beau o bere rece de fericire. Succes celor care mai stau in dubii si multumesc celor care au postat mai demult si m-au ajutat enorm cu sfaturile lor. radmasa.gif biggrin.gif radmasa.gif

This post has been edited by melinter: 16 Aug 2006, 22:58


--------------------
dacia logan laureate plus - is 72 mcd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Aug 2006, 21:06
Post #158


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si era aceeasi temperatura exterioara cand ai facut primul test (conducte neizolate) si cand l-ai facut pe al doilea (conducte izolate)?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 16 Aug 2006, 21:26
Post #159


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




La cat condens am observat eu ca se face pe tevile de la AC cred ca ar fi o idee buna de izolat. Nu din cauza ca ar fi vreo problema cu condensul dar "intra" caldura in instalatie pe acolo (sau daca vreti, "iese" frigul...) la greu. De cand tot imi adun eu pe lista lucrurile de facut... iaca mai adaug unul. Acum lista are vreo 15 puncte.
Decat sa racesti conductele care-s fierbinti de la soare intai si apoi aerul din habitaclu ... mai bine izolate.

This post has been edited by DigitalScribe: 16 Aug 2006, 21:28


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter
post 16 Aug 2006, 22:33
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 06




Testul fara izolatie l-am facut in jurul orelor 16:20, cind m-am intors de la servici iar cel cu izolatie pusa l-am facut in jurul orelor 18:00, iesind din nou in oras, nu m-am uitat la ceas dar cam pe acolo. Temperatura de afara intre orele 16:20 si 18:00 dupa amiaza nu cred ca a variat foarte mult. Nu am avut termometru, insa aerul suflat inainte era racoros, iar dupa izolare era rece bine. Parerea mea este sa incercati, nu aveti ce pierde in fond. Daca nu va va multumi puteti renunta. Nu se pierde prea mult, 6 ron, o ora jumatate, si niste banda de lipit. Sint din Iasi, si la noi a fost azi o zi aproape caniculara. In concluzie, parerea mea este ca e bine de pus izolatia termica pe conductele de aer conditionat.

This post has been edited by melinter: 16 Aug 2006, 22:57


--------------------
dacia logan laureate plus - is 72 mcd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban_1205
post 16 Aug 2006, 23:33
Post #161


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(melinter @ 16 Aug 2006, 20:42)
...mi-am izolat si eu ambele tevi, abia acum am terminat. A fost mai greu la teava subtire, ...
*
De ce trebuie izolata si teava subtire? Din ce stiu eu, prin teava subtire circula agentul de racire cald si comprimat. Cea groasa, de acord, ajunge agentul de racire mai rece inapoi la compresor si asta e un castig. Gresesc undeva?
De ce nu se lasa condensul sa curga pe radiator? Nu s-ar obtine o racire mai buna?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 2006 - B 24 WNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter
post 17 Aug 2006, 07:40
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 06




QUOTE(serban_1205 @ 17 Aug 2006, 00:33)
De ce trebuie izolata si teava subtire? Din ce stiu eu, prin teava subtire circula agentul de racire cald si comprimat. Cea groasa, de acord, ajunge agentul de racire mai rece inapoi la compresor si asta e un castig. Gresesc undeva?
De ce nu se lasa condensul sa curga pe radiator? Nu s-ar obtine o racire mai buna?
*




Serban cred ca nu ai inteles functionarea instalatiei de AC. Prin teava subtire se transporta freonul ( adica este un gaz nobil, inert se mai cheama) sub presiune in stare lichida la vaporizator unde preia caldura din aerul care circula peste acea camera de vaporizare. Deci daca aceasta teava e calda din cauza caldurii din compartimentul motor, freonul lichid din teava subtire e mai cald deci randament mai scazut al AC , DECI ZGOMOT MAI MARE, CONSUM UN PIC MAI MARE. CITESTE CU ATENTIE postarile celorlalti de la inceput pina la sfirsit si vei intelege. Cum s-a mai scris si anterior freonul sub presiune trebuie sa fie la o temperatura cat mai mica deci teava ar trebui izolata. Deci cind izolezi le izolezi pe amindoua.


--------------------
dacia logan laureate plus - is 72 mcd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban_1205
post 17 Aug 2006, 16:47
Post #163


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(melinter @ 17 Aug 2006, 08:40)
...Deci daca aceasta teava e calda din cauza caldurii din compartimentul motor, freonul lichid din teava subtire e mai cald deci randament mai scazut al AC...
*
Corect, cu asta sunt de acord. Intrebarea este daca intr-adevar teava aia ajunge sa fie mai rece decat aerul din compartimentul motor si sa se incalzeasca de acolo. Asta depinde de eficienta radiatorului sau cum se numeste locul in care freonul comprimat / condensat transfera caldura in aerul din exterior.

This post has been edited by serban_1205: 17 Aug 2006, 16:50


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 2006 - B 24 WNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter
post 17 Aug 2006, 18:17
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 06




QUOTE(serban_1205 @ 17 Aug 2006, 17:47)
Corect, cu asta sunt de acord. Intrebarea este daca intr-adevar teava aia ajunge sa fie mai rece decat aerul din compartimentul motor si sa se incalzeasca de acolo. Asta depinde de eficienta radiatorului sau cum se numeste locul in care freonul comprimat / condensat transfera caldura in aerul din exterior.
*



Cu siguranta ca e mai rece decit aerul furnizat de motor.Motorul are o temperatura cu mult mai mare, intuitiv iti spun doar atit: daca mergi cu AC deschis sa spunem o jumatate de ora si pui mina pe teava subtire poate ca e calda, dar daca pui mina pe motor vei observa ca frige.
Mai bine hai sa va povestesc observatiile mele de astazi, facute cu ocazia deplasarii prin orasul Iasi, la orele 14:00, in plina canicula. Dimineata cind m-am dus la servici am lasat masina intentionat parcata la soare. La orele 14:00 am deschis toate cele 4 geamuri, am stat cca 2 minute sa iasa aerul cald de cuptor si apoi am pornit motorul. Nu trebuie sa va mai spun cred cite grade se adunasera in masina (verde cameleon). Frigea volanul, bordul etc. Pornesc de pe loc cu geamurile inchise, dupa cca 500m le inchid, dau drumul la AC, si incepe sa vina aerul rece. Am mers 18 km in traficul infernal, pe vremea asta caniculara, acuma cind scriu, termometrul meu de la geam indica 31 grade celsius, dar in masina s-a racorit extrem de bine, aerul a intrat tot timpul pe treapta a 2-a de la ventilator, in cca 1minut maxim 2 minute era excelent iar dupa 18 km cind am ajuns acasa , era frig. Fata de cum imi racea inainte, pot sa spun cu mina pe inima ca se simte diferenta, este o racire mai rapida cu un aer rece deci nu racoros, si surpriza mai SILENTIOASA. Nu am mai auzit asa tare zgomotul acela de ventilator metalic si parca masina a tras un pic mai bine. E normal sa se intimple asa fiindca compresorul este solicitat mai putin, eu am simtit ca trage mai bine masina (LAUREATE 1,4 PLUS) la cei 55kw(75 cai putere) SE SIMTE CIND INTRA ac si cind nu, deci asta a fost inca o confirmare a faptului ca izolarea celor doua tevi de la AC, este bine de facut. Sint multumit acesta e cuvintul. Simbata noapte plec pentru doua saptamani in concediu ocazie cu care sper sa fac vreo 1600-2000km, si va voi povesti eventualele observatii atit la AC cit si in general dupa cum ma pricep si eu, ca nu sint specialist. Concluzie : Izolati-va tevile de la AC. radmasa.gif smile.gif laugh.gif cool.gif wink.gif

This post has been edited by melinter: 18 Aug 2006, 12:38


--------------------
dacia logan laureate plus - is 72 mcd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Aug 2006, 21:22
Post #165


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Si eu le aveam izolate la SupeRNova si va spun ca dupa izolare aerul (destul de anemic fata de Logan) era mai rece. Si la instalatia din apartament sunt izolate cu acelasi material pe toata lungimea ambelor tevi, deci nu vad ce rau ar putea sa-i faca instalatiei de pe masina. La Logan nu am mai izolat deoarece este foarte eficient fata de SN (si nu sunt iubitor de caldura smile.gif ) Ciudat este ca instalatia de pe SN era in stare perfecta si compresorul era japonez, probabil era o problema de proiectare.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 17 Aug 2006, 21:57
Post #166


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




maine vreau sa ma duc sa caut si eu maine material de izolat tevile ,da va rog mult ce imi recomandati sa cer la magazin ,ca banuiesc ca sunt mai multe tipuri de matetrial izolier


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Aug 2006, 22:40
Post #167


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Izolatie teava cupru. Aprox 0.7 ron/m (depinde de diametru)


Attached thumbnail(s)
429.jpg ( Size: 13.48k ) Number of downloads: 217


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 17 Aug 2006, 23:54
Post #168


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Amedeus @ 17 Aug 2006, 22:22)
compresorul era japonez
*


Compresorul era facut in Japonia,dar tot Sanden era si asta la primele supernove,ca mai tarziu s-a trecut la aceleasi compresoare ca si pe solenze si acum logan(nu stiu daca identice si la parametrii).
Ca idee e foarte bine de izolat ambele circuite si cel de presiune mare(evacuarea sau teava fierbinte/sutire)si cel de presiune joasa(aspiratia sau teava rece/groasa).De ce zic asta??Pai i-a cititi ce a scris ceva mai sus melinter si inca ceva...oare de ce se izoleaza ambele tevi la instalatia de A/C de acasa??


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 18 Aug 2006, 10:58
Post #169


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Mie imi pui aceste intrebari?

1- Made in Japan scria pe el. Ce am vrut sa subliniez era faptul ca era o scula ok, nu era facut la groapa sau in China
2- Tevile erau deja izolate cand le-am cumparat de la Metro (cu tot cu instalatia AC). Deci ce rost are intrebarea ? Nu le-am izolat eu smile.gif (nici nu am contestat ca asta ar fi un lucru bun, dimpotriva ziceam ca si tine de altfel ca e indicat de facut si la masina). Apropo: scula e AKAI dar de asta sunt sigur ca nu e japoneza radmasa.gif

This post has been edited by Amedeus: 18 Aug 2006, 11:01


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban_1205
post 18 Aug 2006, 11:27
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(ICET @ 18 Aug 2006, 00:54)
...oare de ce se izoleaza ambele tevi la instalatia de A/C de acasa??
*
Mda... daca si profesionistii izoleaza teava subtire si calda, inseamna ca imi scapa un fenomen. blush.gif O sa mai studiez


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 2006 - B 24 WNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Aug 2006, 12:30
Post #171


-


Group: Members
Posts: 22.611
Joined: 19 April 05
From: Romania




Desi voiam sa izolez tevile de mult timp am tot amanat din diverse motive, acum am facut-o si eu. Las de o parte faptul ca am plecat caine surd la vanatoare (am plecat sa fac cumparaturi in Cora si daca tot eram langa Bricostore . .) fara sa stiu ce grosime trebuia sa cumpar . . noroc cu Klaus . . ca ma salvat el.
Dupa izolare am constatat urmatoarele:
1. Mai mult frig in masina.
2. Scaderea zgomotului compresorului pana la a nu mai fi deranjant.
Eu am folosit de 18 (mai mic nu avea). Pentru teava groasa este perfect. Pentru teava subtire am taiat 1 cm pe lungime in unghi pentru a se inbina bine. Prinderea am facut-o cu coliere de plastic.

This post has been edited by IRONICK: 22 Aug 2006, 12:40


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban_1205
post 22 Aug 2006, 14:48
Post #172


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 April 06
From: Bucuresti




Cand am luat masina am intrebat daca are ceva daca izolez teava / tevile de la instalatia de AC. Omul a zis ca desi personal intelege ca s-ar putea imbunatati lucrurile, asta e motiv de scoatere din garantie pe motiv ca nu e aprobat de Dacia. Deci, daca masina mai e in garantie, atentie sa nu lasam urme pe tevi sau sa uitam tevile izolate cand mergem la service.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 2006 - B 24 WNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Aug 2006, 14:49
Post #173


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Oricum o sa bata rau la ochi. Tot compartimentul motor va arata ca dracu de murdar, iar tevile o sa fie ca scoase din cutie, mai ales daca operatia se realizeaza cand masina e relativ noua....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 22 Aug 2006, 14:51
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




am facut un drum de 300 km cu caldura pornita acum 2 saptamani cand erau 35 de grade afara biggrin.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Aug 2006, 14:53
Post #175


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(sefu_alx @ 22 Aug 2006, 15:51)
am facut un drum de 300 km cu caldura pornita acum 2 saptamani cand erau 35 de grade afara biggrin.gif
*



Si? Ai racit macar? radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 22 Aug 2006, 14:55
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




nu tongue.gif

se cam incinge motorul desi am radiator mare si nou ( acul trece de jumate ) si mi-a spus cineva sa las caldura deschisa ca se raceste mai bine
nu stiu cat e de adevarat ca tot sare de jumate
sa scot termostatul ?


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Aug 2006, 15:02
Post #177


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bai....ce dracu aveti toti? Dram de judecata....in loc sa eliminati problema din radacini, tot cautati solutii dinstea de idiotu Vasilache de la garajul blocului vecin.

Am radiator mic la berlina, vechi saracul si in trafic si 3x grade afara nu sare de 95 grade. Oare de ce? Pentru ca am termostat?

This post has been edited by driverx: 22 Aug 2006, 15:02


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Aug 2006, 15:03
Post #178


-


Group: Members
Posts: 22.611
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(serban_1205 @ 22 Aug 2006, 15:48)
asta e motiv de scoatere din garantie pe motiv ca nu e aprobat de Dacia.
*
Eu am primit complimente pentru bordul pe alb cand am fost cu ea in service . . si tu spui de scoatere din garantie ? De ce sa o scoata din garantie ?

EL. Restul sunteti off-topic.

This post has been edited by IRONICK: 22 Aug 2006, 15:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Aug 2006, 18:49
Post #179


-


Group: Members
Posts: 22.611
Joined: 19 April 05
From: Romania




Mai adaug inca ceva . . parca se simte si o pierdere mai mica de putere la motor (al meu 1.4 .. ) cu aerul pornit.
Asta am simtit eu ieri si astazi de cand am montat izolatia pe conducte. Oricum daca asta este solutia pentru aerul conditionat zgomotos ( pare ca merge in suprasarcina ) zic ca zineva a fost zgarcit de zgarcit . .

Asta am folosit eu:

IMG_1342a.jpg ( Size: 64k ) Number of downloads: 191
IMG_1343a.jpg ( Size: 88.91k ) Number of downloads: 149
IMG_1354a.jpg ( Size: 54.13k ) Number of downloads: 149
IMG_1361a.jpg ( Size: 60.72k ) Number of downloads: 145


This post has been edited by IRONICK: 22 Aug 2006, 19:13


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 22 Aug 2006, 19:31
Post #180


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




si cum se numeste ironik


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 23:09
Forum Renault