DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia mărește producția

mimunku
post 19 Feb 2009, 17:04
Post #1


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




Sursa: http://www.mediafax.ro/economic/dacia-mare...ml?1686;3959546

Sindicatul Automobile Dacia a fost informat, joi, de către administrație, că uzina trebuie să majoreze producția de la 1.085 la 1.200 de mașini pe zi, după ce piața auto din Germania a fost deblocată, potrivit viceliderului sindical Ion Iordache.

Potrivit lui Ion Iordache, sindicatul a fost informat că trebuie să mărească producția de mașini, ca urmare a comenzilor venite din Germania.

Totodată, angajații au fost anunțați că vor lucra și în trei zile de sâmbată, respectiv în 28 februarie, 14 și 21 martie, pentru că se estimează că Germania va comanda 30.000 de autoturisme în următoarele două luni, cu 5.000 de unități mai mult decât pe tot parcursul anului 2008.

"Principalul obiectiv este păstrarea cât mai multor locuri de muncă. Am fost informați de conducerea fabricii că trebuie să mărim cadența și o vom face, ne întristează că aceste comenzi sunt numai pentru două luni, în condițiile în care problema noastră este piața auto internă, care este moartă. Cert este faptul că disponibilizările persoanalului angajat pe perioadă determinată vor înceta și va urma o reașezare a locurilor de muncă prin care să putem mări cadența de producție și să putem onora comenzile", declarat Ion Iordache.

Constructorul auto a avut o cadență de producție de 1.085 de unități pe zi, cu 20% mai puține față de cele 1.360 de unități înregistrate zilnic anul trecut, ca urmare a scăderii drastice a cererii atât pe piața internă, cât și la nivel mondial.

Totodată, producția Dacia a fost oprită în mai multe zile din octombrie, noiembrie, decembrie și ianuarie 2009. Ultima întrerupere a activității la Dacia a fost pentru o perioadă de două săptămâni, muncitorii revenind la lucru în 8 februarie.

Administrația companiei a decis la finele lunii ianuarie să nu reînnoiască 300 de contracte de muncă temporare, așa cum s-a întâmplat și cu 620 de contracte pe perioadă determinată care și-au încheiat valabilitatea la sfârșitul lunii decembrie a anului trecut. Astfel, au rămas fără loc de muncă 920 de persoane dintre cele 2.800 angajate pe perioadă determinată la uzina de la Mioveni.



--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimfx
post 19 Feb 2009, 17:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 7 February 08




Sunt curios cât o să țină treaba asta, oricum, veștile sunt bune!


--------------------
MINI Cooper 2002
climatronic, 4 airbag, 30.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 19 Feb 2009, 17:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




30.000 de masini in 4 luni. fain smile.gif sa vedem daca vor exista si vanzarile


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akileon
post 19 Feb 2009, 17:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 903
Joined: 6 March 06
From: Finland




noroc cu germania , la noi daca nu se da drumu la credite vanzarile o sa fie minime


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 i-vtec 156 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 19 Feb 2009, 18:21
Post #5


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




prima data trebuie bancile sa-si recupereze banii dati imprumut prin vanzarea bunurilor girate care o sa le ia oamenilor, si probabil dupa aia, ganditiva cate firme au renuntat la leasinguri si au predat masinile. numai firma unde am lucrat eu are de dat innapoi vreo 20 masini toate cu valoarea peste 15000 eur


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v 2007 dec - MM 66 GBY
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 19 Feb 2009, 21:02
Post #6


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Deocamdata acest program rabla din Germania este un balon de oxigen pentru Dacia, cit despre viitor vom vedea.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 19 Feb 2009, 21:09
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




"pacat" ca-si facusera si ei planuri sa dea afara o gramada de oameni da' acu' au nevoie de ei...sunt curios sa vad daca dupa programu' rabla din Germania se va mentine cadenta de fabricare sau vor zbura angajatii..
eu zic sa faca un acord cu acestia si sa-i cheme doar cand au nevoie de ei worship.gif

pacat ca i-a prins acest program nepregatiti pe cei de la Dacia, ma refer la stocuri de masini, fata de VW "par example"; e ca un fel de Monopoly piata asta auto din zilele noastre tongue.gif



--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tdan08
post 19 Feb 2009, 21:21
Post #8


JUST A MEMBER


Group: Members
Posts: 464
Joined: 18 November 08
From: B A C A U




de ce oare germanii nu sunt asa de pretentiosi si cu fite, la banii lor, si cumpara logane noi iar romanii sunt pretentiosi si cu fite si cumpara toate rablele lor de 10-15 ani doar din motivul ca loganul "nu e masina straina" ?? poate si din aceasta cauza germanii stiu sa traiasca si bine, dar sa faca si economie cand trebuie si reusesc sa iasa din crize financiare si sa ridice tara pe culmi mai inalte, pe cand romanii, pe langa faptul ca suntem o natie care se dezvolta ca melcul si vai de capul nostru, in orgoliu si in dorinta de a se fali, prefera sa flamanzeasca, dar fara masina straina si toale de firma nu pot trai. bine ca germanii iau masini noi, fie ele si logane, si stiu ca miros a nou si numai ei au pus mana pe ele, pe cand la noi se aduc toate bombele, le mirosim toate basinile si transpiratia. parca vad peste cativa ani, logane aduse second hand din germania si puse la vanzare si le cumpara tot romanii apoi, ca, vorba aia...... is aduse din afara si romanului ii sclipesc ochii cand aude cuvintele magice .... "din afara".

pana la urma am gasit explicatia. e o chestie reciproca. noi le cumparam nemtilor bmw urile, mercedesurile, opelurile si vwurile ultimele tipuri aparute pe piata si cat mai scumpe si ei ne cumpara loganurile sa fie fair-play. ne scoatem din criza reciproc.

This post has been edited by tdan08: 19 Feb 2009, 21:28


--------------------
Ford Mondeo Renault Clio 2019
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 19 Feb 2009, 21:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




asa ca sa-ti faci o idee, Loganuri de export nu sunt de aceeasi calitate cu cele pentru Romanica si cand zic asta ma refer la calitatea elementelor de caroserie si la optionale wink.gif


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tdan08
post 19 Feb 2009, 21:40
Post #10


JUST A MEMBER


Group: Members
Posts: 464
Joined: 18 November 08
From: B A C A U




ai dreptate, dar de la logan ph2 aceste diferente nu mai sunt chiar asa de mari. multi care aveau logan ph1 si, apoi, au vazut si au mers cu logan ph2 au ramas placut surprinsi ca lucrurile s-au mai schimbat. totusi, unele diferente exista in continuare intre loganurile pt piata autohtona si cele pt piata internationala. oricum, eu ma bucur ca dacia avanseaza, atat prin logan, cat si prin sandero si este apreciata in afara. ma bucur si pt comunitatea din mioveni pt ca altfel ar fi ajuns la faliment un oras intreg.


--------------------
Ford Mondeo Renault Clio 2019
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mimunku
post 19 Feb 2009, 22:55
Post #11


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




Fratilor, am si eu o intrebare pentru cei care sustin sus si tare ca masinile pentru export au o calitate mai buna fata de cele pentru intern. Pe ce va bazati? Sa mor yo daca cineva, dintre cei care sustin asta, a adus un argument "palpabil".
Cand aud ca masinile de export sunt mai bune, deja ma gandesc la un nene care sta la capatul benzii si zice: "Costele... asta mere bine, bag-o la Franta ca-i faina" radmasa.gif
Deci, as vrea sa vad si eu un argument solid, nu povesti de adormit copii...
Iar in privinta optionalelor, este clar ca pentru export au alte dotari. Aici e vorba de ce se cere pe anumite piete. Nu are sens sa comparam "fudulii' de romani cu francezii sau nemtii pragmatici. Sper ca am fost bine inteles wink.gif

This post has been edited by mimunku: 19 Feb 2009, 23:06


--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 19 Feb 2009, 23:10
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




iti spun eu, cand vine pe banda un val de "exporturi", cei de la logistica stiu acest lucru si le dau la mana angajatilor din banda un alt lot de materiale, superior fata de cele folosite pentru LCC.....


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mimunku
post 19 Feb 2009, 23:19
Post #13


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




Draga Loganel_AG, nu vreau sa intru in polemica cu tine. Vreau doar sa-ti spun ca esti intr-o MARE eroare. Nu exista nici un "val de exporturi" (poate doar acum pentru nemti... smile.gif), masinile sunt montate pe banda la gramada, asa cum sunt preluate comenzile in sistemul informatic de la Reno Frantza. Iti dai seama ca la cadenta aia infernala nu sta nimeni la fundul muncitorului ca sa-i "dea la mana" lu' nea Vasile pesa da esport.
Si ma opresc aici pt ca sunt off topic, drept pentru care imi cer scuze smile.gif


--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 19 Feb 2009, 23:39
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




ok; si atunci imi spui si mie de ce sunt proiectate in Catia caroserii pentru tarile LCC, mai slab calitative...ma refer la elementele de caroserie ce influenteaza direct testele tip "euroncap"?

PS: polemica ta a auzit pan' acu' de Renault Tondar 90?


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mimunku
post 20 Feb 2009, 00:39
Post #15


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




Presimt ca sti mai mult de atat... De ce nu ne "luminezi" si pe noi cei profani intr'ale industriei auto. Pleaseeeeeeeeee smile.gif


--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 20 Feb 2009, 05:01
Post #16


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Daca erau prelucrate în Inventor erau de calitate mai bună? Ce spui atunci de cele prelucrate în Solid Works sau chiar în Cosmos?...

This post has been edited by șoferistul: 20 Feb 2009, 13:47


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimfx
post 20 Feb 2009, 09:22
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 7 February 08




Eu sunt de părere că este mai scump să produci același tip de autovehicul, dar cu piese diferite calitativ, în funcție de piață.

Ai nevoie de foarte multă logistică și de multe sincronizări ca o mașină de România să nu ajungă în Franța și invers.

E mai simplu și mai ieftin să le faci pe toate la același nivel calitativ.

Și să fiu iertat... mașinile din familia Logan chiar sunt fiabile, chiar și pe drumurile noastre de rahat.

E normal ca un Logan de 80.000 km mers în Germania să meargă mai bine decât un Logan de 80.000 km mers aici. Diferențele le fac drumurile!


--------------------
MINI Cooper 2002
climatronic, 4 airbag, 30.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Feb 2009, 11:45
Post #18


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Dar e destul de ieftin ca la controlul "CTC" final sa inchizi mai mult ochii la masinile pentru piata interna, si sa faci intoarceri mai putine din acest motiv.
Zic si eu, nu dau cu paru'.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mimunku
post 20 Feb 2009, 11:51
Post #19


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




Perfect de acord cu tine Klaus, ca doar controlorii sunt si ei oameni... Dar colegul Loganel_AG sustine ca proiectarea si productia sunt diferite dpdv CALITATIV. Ceea ce nu sta in picioare, si aici ma refer strict la uzina de la Mioveni. Daca vorbim de alte uzine... este alta mancare de peste, ce zice dl. Loganel_AG despre Tondar este alta poveste din 1001 de nopti, adica din Iran smile.gif


--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 20 Feb 2009, 14:00
Post #20


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Din ultimele recherche-uri pe netul de limba germana pot sa va anunt ca intre timp la aia de comanda acu un Sandero/MCV li se comunica termene de livrare care merg pana in mai/iunie, si le tremura turu' nadragilor, saracii, ca se temina banii de premie pana le vine sareta... radmasa.gif
Situatia azi, 20.02: din cele 600.000 de locuri in program, 95.000 is duse...

This post has been edited by Vio: 20 Feb 2009, 14:01


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Feb 2009, 14:01
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




abia astept sa vedem cifrele de vanzari..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 20 Feb 2009, 15:11
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Daca ar da si la nou o prima de casare de 2500 euro, s-ar vinde si la noi Dacia, chiar daca veniturile romanului sunt de n ori mai mici decat ale neamtului. Daca punem la socoteala si faptul ca Dacia s-a scumpit cu 20% fata de cursul euro din vara, nu stiu zau ce asteapta de la piata interna.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 22 Feb 2009, 00:23
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




http://66.196.80.202/babelfish/translate_u...1%2fdetail.html

cred ca e o veste buna pentru dacia. Cica s-au modificat regulile de acordare a celor 2500 de euro, astfel incat se ia in considerare data semnarii contractului de vanzare la dealer si nu data livrarii. Am inteles ca in prima luna dacia a avut 30.000 de comenzi. Vio, ca tu stii mai bine germana,ne poti spune mai multe?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 22 Feb 2009, 12:28
Post #24


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Da, asa e, cam asta e ideea cea mai importanta a articolului. Pentru a evita nesiguranta in randurile cumparatorilor, s-a hotarat ca prima sa ii fie garantata cumparatorului deja la data incheierii contractului de cumparare. Insa, atentie la nuanta: ea NU va fi platita la aceasta data, ci tot dupa inmatricularea masinii. Motivul: pentru a evita ceea ce ei numesc "cumpararile aparente" (probabil altfel nea smecheru' ar incheia contractul, ar incasa prima si dupa aia ar renunta la contract...).
...Si ca sa nu ziceti ca Jermania ii tara perfecta, trebuie sa va spun ca si pe aici i-au prins pe cativa cu smecherii de genul unor adeverinte de casare false; practic nea tipul vindea oaia la doi macelari, in sensul ca aparent o baga la casare, dar in realitate o vindea la samsari din Osteuropa, si isi lua banu' din 2 parti. Ca sa evite treaba asta, acum trebuie depuse nu numai adeverinta de casare si certificatul de inmatriculare, ci si brieful in original...
Schimbarea datei de atribuire a primei e oricum o asigurare in plus, in sensul ca deja erau multi doritori care nu se incumetau sa faca pasul de frica ca pana la livrarea masinii sa nu se termine banii... acuma teama asta dispare, pentru ca el la momentul incheierii contractului are asigurarea formala a guvernului federal ca o sa isi primeasca banul, si e deja prins in statistica numarului total al primelor acordate... singura treaba e ca isi primeste banul mai tarziu, dar are garantia ca il va primi... Sa vedeti acu navala la autohausuri, mai ales ca vad ca baietii se cam trag pe tur cand vine vorba de prelungirea programului, ca cica trebuie sa fie o situatie temporara, nu sa ii obisnuiasca pe consumatori cu ideea...
Aphophis, cam de o cifra apropiata auzisem si eu: pe un forum dacia.de zicea careva ceva de 25.000 de contracte in ultima luna (sau era saptamana?...), da' nu m-am riscat sa zic pe aici, sa nu zica lumea ca exagerez, mai ales ca nu se poate deocamdata verifica informatia...
...Articolul zice ca si VW are de profitat din gros, cica deja din cauza cererii mari s-au fabricat deja cu 40.000 mai multe Polo decat era programat initial...

This post has been edited by Vio: 22 Feb 2009, 12:33


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 22 Feb 2009, 14:11
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




sa speram ca dacia va profita la maxim de programul asta nemtesc si ca cifrele alea reflecta oarecum realitatea. Cine stie, poate cu modificarea asta dacia va profita si mai tare de program, pentru ca probabil multi clienti erau speriati ca nu vor primi banii de la stat si s-au reorientat spre alta marca. Is curios insa daca vor aduce masini si din alte fabrici ale daciei/renaultului (deci implicit le vor scoate si pe alea din letargie): uzina de la moscova , uzina de la casablanca. Presupunand ca masinile alea se pot inmatricula in ue ..


Adica nah, eu asta as face, as scoate editii speciale, ediatia de rusia, editia de maroc biggrin.gif si as incerca sa profit la maxim de situatie..

This post has been edited by aphophis: 22 Feb 2009, 14:14


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 22 Feb 2009, 14:44
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.635
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




si atunci daca tot avem asa o industrie auto infloritoare... dacia va da banii luati de la guvern inapoi??


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 22 Feb 2009, 14:45
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




ce bani luati? ca din ce stiu eu nu au luat pana acum nici un sfant fizic.. doar promisiuni.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mimunku
post 22 Feb 2009, 14:51
Post #28


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




QUOTE(sorin1983 @ 22 Feb 2009, 14:44)
si atunci daca tot avem asa o industrie auto infloritoare... dacia va da banii luati de la guvern inapoi??
*

Ce bani bre?!? Ca nici nu a fost vorba vreodata sa ceara bani... ei au cerut doar amanarea la plata TVA si alte impozite. Si mai ales au dorit mentinerea taxei ridicate. De unde ai scos-o p'asta cu banii ca sunt curios... blink.gif

This post has been edited by mimunku: 22 Feb 2009, 14:53


--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 22 Feb 2009, 14:54
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.635
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




http://www.realitatea.net/uzinele-dacia-vo...uro_416911.html

http://www.automarket.ro/stiri/renault-a-c...oman-17257.html

http://www.stiriauto.ro/articol/5354/Renau...ste-de-la-Titu/

astea ce or fi? dezinformarea romanului... mama lui de roman

si asta poate fi doar campanie electorala dar merita citita:

http://www.urbaniulian.ro/2009/01/08/pai-v...ta-in-brazilia/

This post has been edited by sorin1983: 22 Feb 2009, 14:56


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 22 Feb 2009, 15:03
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




sper ca ai vazut ca toate sunt la viitor si ca nu zice nicaieri ca a primit..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 14:09
Forum Renault