Stiri pe scurt, -auto-
![]() ![]() ![]() |
Stiri pe scurt, -auto-
vallixx |
![]()
Post
#10501
|
||
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|||
IRONICK |
![]()
Post
#10502
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
axabrt |
![]()
Post
#10503
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
cica
La 31 decembrie 1988, Întreprinderea de Comerț Exterior „AUTO-Dacia Pitești” avea în stoc diferite versiuni ale autoturismului „Dacia”, care trebuiau vândute în următoarele țări: Ungaria (818 exemplare), Cehoslovacia (79), Iugoslavia (62), Italia, Emiratele Arabe Unite (171), Nigeria (180), Algeria (75), Israel (1400), Malta (38), Spania (140), Insulele Canare (50), Zair (46), Insulele Caraibe (325), Columbia (1000), Turcia (91), Republica Mali. În același timp, alte modele de autoturisme românești se aflau în stoc și trebuiau să fie vândute în străinătate, astfel: „Oltcit” – în Cehoslovacia (874) și Costa Rica (72); ARO – în Italia (165), Malta (37), Franța (102), Anglia (579), R.D.G. (1), Cuba (940), Peru (344), Insulele Caraibe (290), Emiratele Arave Unite (80), Insulele Canare (225 de exemplare, dintre care 25 de autoutilitare ARO-320), Zair (45). Autoritățile comuniste de la București au fost nevoite să anuleze mai multe contracte de export în perioada 1987-1988. Din diferite motive, 2365 autoturisme, 1710 tractoare, 50 autocamioane și 442 autoturisme de teren ARO, în valoare totală de 14.357.000 dolari, nu au fost vândute în străinătate.[2] Uzinele constructoare au rămas cu stocuri mari și, implicit, au fost nevoite să apeleze la credite noi pentru reluarea producției. În paralel, s-a solicitat aprobarea lui Nicolae Ceaușescu pentru a redirecționa acele produse, la începutul anului 1989, fie spre piața statelor membre ale C.A.E.R., fie spre cea internă. Câteva luni mai târziu, președintele țării a aprobat modificarea prețurilor de vânzare a autoturismelor românești în străinătate (19 mai 1989), pe baza unui raport întocmit la Ministerul Industriei Constructoare de Mașini, în care s-au prezentat următoarele propuneri de prețuri: „Dacia 1310” și „Dacia 1410” – 2600 dolari; „Oltcit” – 2700 dolari; „Dacia 1410” break – 2800 dolari; „Dacia 1304” camionetă – 2875 dolari; „Dacia 1320” – 3150 dolari (prețul de vânzare în România era de 95.660 lei, în varianta standard); „Aro 10” – 3825 dolari; „Aro 24” cu motor tip Otto – 4300 dolari; „Aro 24” Diesel – 5000 dolari; colecție CKD „Dacia” – 2450 dolari; colecție CKD „Aro” – 2900 dolari. În acel moment, produsele cu cea mai mare rată de profit erau „Dacia 1304” camionetă, „Dacia 1310”, „Dacia 1410”, „Dacia 1410” break, „Aro 10”, precum și colecțiile CKD „Dacia” și „Aro”. Pentru anul 1989, autoritățile române au avut planificat să exporte cantități însemnate de autoturisme asamblate complet, precum și CKD-uri, astfel: „Dacia 1310” și „Dacia 1410” – 15.000 de exemplare; „Dacia 1320” – 23.600; „Dacia 1410” break – 5000; „Dacia 1304” camionetă – 10.000; „Oltcit” – 15.000; „Aro 10” – 5300; „Aro 24” Diesel – 1700; „Aro 24” cu motor tip Otto – 3500; „Aro 320” – 500 (prețul stabilit pentru acel vehicul era de 5070 dolari); 1500 de colecții CKD „Dacia” și 2500 de colecții CKD „Aro”. Interesant e ca prin 2003 ultimul an de productie pt dacia 1310 pregul ajunsese la cam 4000 de dolari deci nu crescuse foarte mult, iar alea aveau motor cu injectie, euro 2 cica. This post has been edited by axabrt: 19 Mar 2025, 14:40 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10504
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 19 Mar 2025, 14:27) avea vizibilitate, drumul era bun, uscat, de ce sa nu-i dea cox? axa, si acu 15000 de dustere intr-o singura luna.... alea citate de tine erau cifrele pe un an probabil. This post has been edited by einstein1984: 19 Mar 2025, 15:07 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#10505
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE(axabrt @ 19 Mar 2025, 14:39) .... Interesant e ca prin 2003 ultimul an de productie pt dacia 1310 pregul ajunsese la cam 4000 de dolari deci nu crescuse foarte mult, iar alea aveau motor cu injectie, euro 2 cica. Asa e, dar romanul are memoria scurta. In 2003 o Dacie 1310 era 4000 de euro, un megane 1.6 dynamique vreo 15k euro, iar o seria 3 vreo 30k euro. In 2025 un logan e 15k euro, megane-ul nu mai exista, dar probabil s-ar invarti la 30k euro, in timp ce o seria 3 e pe la 60k euro. Practic in piata s-au dublat preturile, doar la Dacia s-au cvadruplat. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10506
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
doar ca un logan incepe de la 10990 cu rabla si reducerea de finantare.... Un sandero e 13000 fara rabla in alte tari.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#10507
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.790 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
voi comparati un renault 12 cu loganul? ca si pret?
are dreptate si einstain cand va trimite in padure ![]() comparatia corecta era pretul din 2004 vs azi...nu cu berlina. sau o comparati cu pretul modelului anterior meganului ...berlina 1310 This post has been edited by wolfin: 19 Mar 2025, 16:03 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#10508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 19 Mar 2025, 15:58) Finantare, salvare, subventie si ce mai viseaza comunistii de la regia autonoma.... Logan-ul incepe azi de la 14.250 Euro. Loganul chel era 5.500 Euro, acum 20 ani. Doar ca pentru marea majoritate aceste preturi sunt irelevante. In cazul loganului I, pretul era de 7000-8000 Euro, pe-acolo se invarteau majoritatea masinilor cumparate, practic dubland pretul unei Dacii 1310, pe care trebuia sa o inlocuiasca. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
wolfin |
![]()
Post
#10509
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.790 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
daca nu ar fi programul rabla loganul ar fi 10-11k euro. un tichet rabla e 500 euro pe sub masa
exemplul cu spring ![]() This post has been edited by wolfin: 19 Mar 2025, 16:42 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10510
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 19 Mar 2025, 16:34) Finantare, salvare, subventie si ce mai viseaza comunistii de la regia autonoma.... Logan-ul incepe azi de la 14.250 Euro. Loganul chel era 5.500 Euro, acum 20 ani. Doar ca pentru marea majoritate aceste preturi sunt irelevante. In cazul loganului I, pretul era de 7000-8000 Euro, pe-acolo se invarteau majoritatea masinilor cumparate, practic dubland pretul unei Dacii 1310, pe care trebuia sa o inlocuiasca. O sa iti zica acum ca este de 3 ori mai multa dacie. Eu masina nu pot sa ii zic inca. This post has been edited by IRONICK: 19 Mar 2025, 16:56 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
wolfin |
![]()
Post
#10511
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.790 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Exagerezi
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#10512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Categoric exagereza.
Si eu prefer sa dau 15k euro pe un logan/sandero decat 20k euro pe un focus mai bine echipat. Daca am echivala si dotarile, diferenta ar fi de doar 10-15%. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
YRX |
![]()
Post
#10513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dacia vinde bine in Europa ca a cam saracit si europeanul. Taxe peste taxe, costul vietii din ce in ce mai mare, e normal sa se uite la chestii mai ieftine. Bine, ar trebui mai multe luni la statistica, sa nu fie si ceva conjunctural, vad cresteri serioase pe lista lui Einstein si la alte modele / marci.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
rue |
![]()
Post
#10514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Nu credeti ca Jurgen sau Pierre isi cumpara Dacia si mai ales Sandero, din bogatie!
Le cumpara cei cu posibilitati mai mici, modesti, prin finantari mult mai ok ca la noi, sa tina de ea cat e garantia si apoi mai vede. Eu nu stiu romani care traiesc in afara si care sa isi cumpere o Dacia, nici Duster. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
wolfin |
![]()
Post
#10515
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.790 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ironici2
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
axabrt |
![]()
Post
#10516
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Mbre calculați acu ceva timp inflația în zona euro din 2004 până 2024.
Surpriza 2.3 Ia puneți de înmulțiți prețul la un Logan. 2004 cu 2.3 și ziceți la ce suma ajungeți. Mai puneți și că Loganul din 2024 are niste chestii in plus cum ar fi un abs, un ESP , un Lane asist care apropo te ferește de borduri. ... 19 Mar 2025, 19:04: Jurgen ăla e jubair iar Pierre e pahruk poate... This post has been edited by axabrt: 19 Mar 2025, 19:04 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10517
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 19 Mar 2025, 16:55) parerea ta este foarte importanta. ![]() ![]() <span class='edit'>20 Mar 2025, 08:16:</span> QUOTE(rue @ 19 Mar 2025, 18:53) Nu credeti ca Jurgen sau Pierre isi cumpara Dacia si mai ales Sandero, din bogatie! Le cumpara cei cu posibilitati mai mici, modesti, prin finantari mult mai ok ca la noi, sa tina de ea cat e garantia si apoi mai vede. Eu nu stiu romani care traiesc in afara si care sa isi cumpere o Dacia, nici Duster. eu stiu unul care are Spring.... pe langa Santa feul nou al sotiei <span class='edit'>20 Mar 2025, 08:18:</span> QUOTE(YRX @ 19 Mar 2025, 17:54) Dacia vinde bine in Europa ca a cam saracit si europeanul. Taxe peste taxe, costul vietii din ce in ce mai mare, e normal sa se uite la chestii mai ieftine. Bine, ar trebui mai multe luni la statistica, sa nu fie si ceva conjunctural, vad cresteri serioase pe lista lui Einstein si la alte modele / marci. QUOTE The Dacia Sandero is officially Europe’s best-selling new car. While this is a title it has held since 2017 for retail sales, figures for the first half of 2024 show that the affordable supermini now tops the charts across all channels. Din 2017 tot saraci sunt? sau 7-8 aninu sunt suficienti statistic? :wacko:Alde BMW , Audi, MB au scazut in vanzari in europa asa rau? This post has been edited by einstein1984: 20 Mar 2025, 10:54 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
miki |
![]()
Post
#10518
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.211 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Aaaaaa... stati nitel
Vad ca primul loc se refera la retail,,, Nu are primul loc la vinzari totale? Adica aia care au flote ignora Dacia?! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10519
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a zis de Jurgen si Pierre, care iau masina pentru ei, nu de La Poste si DHL.
This post has been edited by einstein1984: 20 Mar 2025, 09:28 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10520
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#10521
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Einsteine, e asa, o moda printre miliardarii din Monaco sa faca arogante cu Sandero.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
GBX |
![]()
Post
#10522
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
QUOTE(rue @ 19 Mar 2025, 18:53) Nu știu ce să zic, dar Italia e plină de Dacii. Unele drept mașini de serviciu, că sunt ieftine la toate capitolele, altele ca a doua sau a treia mașină, pentru cumpărături, mers la serviciu, dus câinele la plimbare, cărat materialul vegetal la depozitele de colectare, mers la moșie... Știu despre oameni cu bani care preferă să frece zilnic o Dacie sau Fiat (chiar și bicicleta), iar merțanul (ori altă marcă scumpă) stă cuminte în garaj, folosit doar când e cazul. N-au fost informați, încă, că le cad stelele de pe umăr dacă nu epatează. ![]() |
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10523
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adica un fel de cotet pe roti.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
axabrt |
![]()
Post
#10524
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
si ma rog chiar nu vad de ce te ai duce sa duci gunoiul cu mercedesul
Doar sa te invidieze aia care duc gunoiul cu sandero ? Nu vad sensul |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
GBX |
![]()
Post
#10525
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Ce concluzie mirifică!
![]() Spuneam, la modul general, că n-au o problemă, cei cu bani, să se deplaseze cu bicicleta, Dacia sau Fiat. |
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
axabrt |
![]()
Post
#10526
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
normal ca nu au. Cand le trece de bicicleta fiat si dacia se intorc la ferarri si ce mai au prin garajul de la palat. Problema e ca saracii nu prea pot sa faca asta daca ma intelegi
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
GBX |
![]()
Post
#10527
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
N-am avut ocazia să cunosc/socializez cu cei ce au palate și ferrari.
Când mă refer la cei cu bani, mă refer la pătura socială de la medie în sus, conform standardelor de viață de pe acolo. Să exemplific: cunosc un italian, cu câteva hectare de vie, o cramă și o făbricuță de subansamble elecronice. Nu știu câți bani are, dar casa în care stă e frumușică. Muncește, deși are peste 70 de ani, zi de zi. Și copiii lui, ce-s de seama mea. Mno, prin garaje au mașini frumușele. Dar și 2 Dustere, cele mai folosite, dintre toate. Sunt genul de oameni care merg la fabrică în costum, în vie în salopetă și la hypermarket în bermude, pe bicicletă. Și nu-s unicat. Mulți sunt la fel. Am lungit povestea ca să scot în evidență că Dacia nu e mașina săracului, ci e o unealtă. Bună pentru oricine. This post has been edited by GBX: 20 Mar 2025, 14:48 |
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
medelin |
![]()
Post
#10528
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 23 May 10 ![]() |
https://www.facebook.com/reel/2016111635568...S40aB7S9Ucbxw6v
Saracii din Copenhaga care nu-si permit nici macar o dacie. Simpla comparatie intre Ro si vestici e gresita din start. Cine a calatorit si are simt de observatie stie ce zic. This post has been edited by medelin: 20 Mar 2025, 14:51 |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
axabrt |
![]()
Post
#10529
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
off inseamna ca n ai vazut bogati, (nu te ai plimbat chiar peste tot)
https://youtube.com/shorts/cXhzN4m1kTA?si=e1Si0P4V_pv-pwfR |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
GBX |
![]()
Post
#10530
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Vorbim împreună și înțelegem separat...
![]() Se lăsa de înțeles că Dacia e pentru săraci. Ori, din experiența mea, e fals. Și am exemplificat. Acum ajungem la miliardari... This post has been edited by GBX: 20 Mar 2025, 15:19 |
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
STIRI PE SCURT!!!
FARA COMENTARII!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 23:18 |