DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 43 44 45 46 47 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

mecanicosu
post 14 Jul 2013, 14:00
Post #1321


Membru


Group: Members
Posts: 296
Joined: 6 January 12
From: Tecuci jud Galati




QUOTE(dannygambino @ 14 Jul 2013, 13:34)
nu cred ca poti schimba doar racordul, mie imi pare dintr-o bucata cu saxofonul, si il am in curte dat jos. ai avea prezoanele de la galerie si colierul de la toba de mijloc plus vreo doua suruburi mai mici in zona protectiei aleia de tabla intre el si baia de ulei
*




Am folosit functia "cautare" si am aflat ca se poate schimba,dar nu au dat si detalii cum au schimbat racordul


--------------------
Dacia Solenza Clima cu apucături de bmw 2004
Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 25 Jul 2013, 19:09
Post #1322


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




296.Salut baieti,am si eu o intrebare legata de culbutori...Am un vecin caruia maine dimineta vine un mecanic sa-i regleze culbutorii (are gaz pe ea),si m-ar bate gandul sa ma apuc si eu sa-i reglez ca am 110000 km cu ea sinu am umlat niciodata la motor,si tzacane mai ales diminetza de zici ca e tractor,ce ma sfatuiti sa-i reglez sau nu ,ca am vazut ca parerile sunt impartite,unii zic daca nu ai umblat la motor sa-i lasiasa...altii invers..!sa-i reglez sau nu,ea porneste bine,merge bine,doar ca mai face figuri cateodata cand e motorul cald, rau,parca nu ar avea vlaga asa in ea..!scz ptr scris dar am un virus care imi sterge din litere daca incerc sa modific ceva in text.sal


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 25 Jul 2013, 19:31
Post #1323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




296.Ar fi timpul sa-i reglezi.Daca reglajul e facut cum trebuie nu ai nimic de pierdut,dimpotriva.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 27 Jul 2013, 16:16
Post #1324


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




296.Salut,a venit baiatul de mi-a reglat culbutorii... excl.gif ,.si din ce credeam ca va fi o treaba de jumatate de ora,a durat 6 ore.Mai intai va spun contrar manualului ca acesti culbutori trebuie verificati periodic daca nu patiti ca mine.Dupa ce mi-a desfacut filtrul si capacul de la cubutori,stupoare....,cu toate ca schimb uleiul din 10 in 10 miii,toata zona culbutorilor era neagra de ziceai ca este cosul unei sobe vechi....!am ramas toti socati deoarece masina mergea bine si sunt un tip care intretine masina si schimb ce e nevoie la timp...Cand s-a apucat sa regleze culbutorii am constatat uimit ca 4 arcuri de la culbutori erau rupte,si jocurile erau cam stranse pe evacuare..!dupa mii de nervi..,mecanicul care muneste la dacia mi-a explicat ca obligatoriu trebuiesc schimbate arcurile ca exista risul sa se rupa de tot si sa-mi cade pistonul in motor,apoi se alege praful..,si din cauza ca cele 4 arcuri 3 pe evacuare,2 pe admisie ,erau rupte supapele se deschideau mai usor,si in loc gazele sa iasa afara pe esapement,intrau in zona culbutorilor,si de asta s-a inegrit motorul asa..! ohmy.gif blink.gif!|Initial mi-a spus ca ar trebui data jos chiuloasaa ,ca sa poata schimba arcurile,astfel existand riscul sa cada pistonul in motor,dar cu multe telefoane,etc si o presa speciala,am gasit 4 arcuri de la un motor de logan cu distributia rupta,pentru ca in magazin nu gasesti asa ceva,poate doar tot setul,am desfacut rampa culbutorilor,culbotorii etc,am curatat cat de cat astea,dupa mare chin am pus arcurile la loc,chiuloasa nu am mai dat jos ptr ca nu vroiam sa schimb si ganitura doar pentru a spala chiuloasa...!era un jeg acolo...un fel de unsoare cu grasime asa depusa peste tot....,mecanicul mi-a spus ca asta face uleiul elf..si mi-a recomandat ca niciodata sa nu mai bag asa ceva in ea..!in fine am spalat bine capacul culbutorilor impreuna cu rampa culbutorilor si culbutoriii,am pus toate cele la loc,si mari emotii la pornire..,dar a pornit la sfert..sunetul este mult mai infundat si nu mai tzacane asa,in plus parca are si unde dmaraj mai bun...!CONCLUZIA,NU MAI VA LUATI DUPA X,Y,CA NU TREBUIESC REGLATI CULBUTORII,EU AM 100 MII SI MASINA MERGEA BINISOR,CU MICI MOMENTE in care avea o intarziere la accelaratie..,NU UMBLASEM NICIODATA LA CULBUTORI DESI TZACANEA,MERGEAM PE PRINCIPIUL (ASA FAC TOATE,SAU CUM MI-A ZIS UN MECANIC DE LA DACOSERV..,ASA SUNT MOTOARELE ASTEA ZGOMOTOASE),,DAR DACA NU MA APUCAM SA-I REGLEZ MA PASTEA PERISOLUL SA FAC PRAF MOTORUL,DE ACUM INCOLO DIN 30 IN 30 MII MA APUC SAI VERIFIC.., SI NU MAI BAG ELF,CARE IN COMBINATIE CU CONDENSUL FACE O PASTA CLEIOASA ASA!iMI PARE RAU CA NU AM FACUT POZE (NU-MI MAI ARDEA),DAR VA INGROZEATI...,ZICEAI CA E MOTOR DE RABA CU 900 DE MII DE KILOMETRI...!SALUT,SI SA AUZIM NUMAI DE BINE

This post has been edited by virgilvwu: 27 Jul 2013, 16:20


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 27 Jul 2013, 17:17
Post #1325


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




296. Nu are nicio legatura uleiul cu povestea asta. smile.gif Cati km are masina? Esti primul proprietar?


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 27 Jul 2013, 18:02
Post #1326


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




296.Eu cred ca are legatura si uleiul,imi aduc aminte cand foloseam elf si desfaceam busonul de la ulei,gaseam mereu un fel de pasta neagra ,unsuroasa, depusa pe el,asa era depusa peste tot pe culbutori.Masina are 110mii pe bord,de la 30 mii este la mine,am luat-o in 2006,ea fiind din 2004,noiembrie.Pana acum niciodata nu am desfacut la culbutori...


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 27 Jul 2013, 19:12
Post #1327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




297. O inceput si masina mea sa dea in nas, rateuri, adica in viteza I si a II daca pornesc cu ea batraneste, apas pedal incet mere normal, n-am treaba cu ea, daca o apas ceva mai tare pedala, atat in treapta 1 de viteza cat si in treapta 2, da in nas, parca i se taie alimentarea, pana trece acu de la turometru de 2000 de ture mai ales pe gpl, pe benzina nu sunt asa acentuate rateurile astea, apoi mere normal, daca pornesc de pe loc si calc pedala pana jos face scartz rotzile atata pe gaz cat si pe benzina. figura asta o face cam de o saptamana. La ce sa ma astept de la baiu asta ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 27 Jul 2013, 19:24
Post #1328


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




297.eu zic ca ar trebui sa-i verifici si culbutorii,a mea a avut tot cam aceleasi simptome,si daca nu i-am reglat la timp,am ajuns si cu 4 arcuri de la culbutori rupte,si cu multa munca, ca azi am tras toata ziua ,...!Asa este cand amani mereu o treaba,si cateodata ajunge prea tarziu sa mai poti repara ceva..!Incearca sa-i verifici ,mai ales ca pe gaz din cate am inteles de la cine mi-a reglat mie culbutorii,ar trebui reglati mai des,ca gazul e uscat si cica i-ar strange mai repede..!,In cartea la loganurile cu instalatie gpl din fabrica ,scrie ca trebuiesc verificati din 30 in 30 mii km.sal


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 28 Jul 2013, 20:38
Post #1329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




297.o sa incerc sa o duc sa regleze si culbutori, azi am calcato pana in 5000 si ceva de ture pana in viteza a 3 de vreo cateva ori, parca si-o mai revenit oleaca da nu de tot, ca problema inca persista.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 3 Aug 2013, 22:06
Post #1330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




298.Luni plec intr-un circuit de aprox. 1500 Km. azi am controlat nivelul la ulei si am constatat ca joja nici nu era murdara de ulei.
Am pus aprox. 1/2 l. de ulei si a aparut nivelul normal.
Este inceputul sfarsitului pentru motor? Am la bord cam 150.000 km.
Daca puteti sa-mi spuneti cate ceva va rog sa o faceti pana duminica seara.
Va multumesc.

This post has been edited by Maskatu: 4 Aug 2013, 05:08


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 3 Aug 2013, 22:18
Post #1331


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




298 banuiesc ca ai. Cand ai facut ultima revizie, acum cati km? Si cand ai verificat ultima oara nivelul uleiului?

This post has been edited by MyKe89: 3 Aug 2013, 22:18


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannygambino
post 4 Aug 2013, 09:43
Post #1332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 28 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(urdavid @ 28 Jul 2013, 20:38)
297.o sa incerc sa o duc sa regleze si culbutori, azi am calcato pana in 5000 si ceva de ture pana in viteza a 3 de vreo cateva ori, parca si-o mai revenit oleaca da nu de tot, ca problema inca persista.
*



ce-ar fi mai intai sa o iei si tu batraneste cu ce-i mai ieftin si mai simplu? schimba un filtru de aer, curata corp clapeta/ mpp, schimba bujiile eventual (cati km au?) - si daca le schimbi risca-te si da 40 de ron pe bujii NGK, pune-i niste benzina de 100 (biggrin.gif ) si ia-o la alergat in ture mai mari ca nu pateste nimic (dar pe benzina nu pe gaz) si vezi dupa aia daca mai e la fel - cred ca toate adunate sunt mai lejere decat sa umblii la culbutori
bafta


--------------------
dacia solenza 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 4 Aug 2013, 11:19
Post #1333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




298. Uleiul l-am schimbat in toamna anului trecut. Pana atunci nu am sesizat sa pape masina ulei.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 4 Aug 2013, 11:52
Post #1334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




QUOTE(dannygambino @ 4 Aug 2013, 09:43)
ce-ar fi mai intai sa o iei si tu batraneste cu ce-i mai ieftin si mai simplu? schimba un filtru de aer, curata corp clapeta/ mpp, schimba bujiile eventual (cati km au?) - si daca le schimbi risca-te si da 40 de ron pe bujii NGK, pune-i niste benzina de 100 (biggrin.gif ) si ia-o la alergat in ture mai mari ca nu pateste nimic (dar pe benzina nu pe gaz) si vezi dupa aia daca mai e la fel - cred ca toate adunate sunt mai lejere decat sa umblii la culbutori
bafta
*


Filtru de aer l-am schimbat amu recent, iar corp clapeta, mpp nu au fost curatate nicioadata de cand ii la mine si nici bujiile nu le-am schimbat de cand ii la mine, am alergat-o la turatii mari si parca si-a revenit, o sa trebuiasa sa curat corpu clapeta si mpp, ca am vazut pe forum toti care au curatat corpu clapeta si mpp au fost incantati, au simtit o diferenta in bine dupa.
Mersi de raspuns smile.gif

This post has been edited by urdavid: 4 Aug 2013, 11:53


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 4 Aug 2013, 12:43
Post #1335


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Curata-l, repede. Nici nu dureaza mult si se va simti imediat diferenta.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alx1000
post 6 Aug 2013, 13:33
Post #1336


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 April 13




Eu zic ca n-ar fi rau sa schimbi bujiile, sau macar sa le verifici.


--------------------
Dacia Logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 7 Aug 2013, 21:05
Post #1337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




297. Problema o reaparut ieri chiar dupa ce am scoso de la ITP, dupa ce o turat-o de io zburat pistoanele si nu se manifesta tot timpul in general cand masina ii incarcata (2- 3 persoane solide/grele) si mai ales pe GPL, dupa ce trece de 2000 de ture mere normal. Urmeaza saptamana viitoare sau peste 2, cand oi primi bani de la lucru sa curat corp clapeta, mpp, schimbat bujiile, dar pana atuncea ceva ideii, la ce sa ma astept de la ea. Va multumesc !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 11 Aug 2013, 15:26
Post #1338


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




299. Problema 1:Poate ma ajuta cineva, acul indicator nivel motorina nu arata corect, in mers se ridica cateodata la nivelul corect. Daca opresc motorul, dupa ce arata corect, cand pornesc iar arata mai putin, deci eu nu cred ca e cursorul de la pompa, oricum nu am reusit sa desfac acolo, la rezervor, piulita aia...
Problema 2: La fel si cu acul vitezometrului, cade la 0 in timpul mersului, isi revine.
am dat cu spray de contact la mufa din spatele motorului, , a mers bine o luna cred.
Va rog pareri, poate a mai avut cineva defectele astea.


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 12 Aug 2013, 08:15
Post #1339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




298. Am revenit din circuit. Masina s-a comportat excelent prntru drumurile dificile pe care le-am parcurs.
Dar surpriza: Am gasit teava de esapament murdara la interior de ... ceva ulei inchis la culoare.
Nu am sesizat sa fi mancat ulei pe parcursul celor 1740 Km. Nivelul pe joja este aprox. acelasi ca la plecare.
Nu am bagat de seama ca teava de esapament sa fi fost murdara inainte de a pleca.
Astept pareri.
Multumesc.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannygambino
post 12 Aug 2013, 09:25
Post #1340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 28 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(cosstti @ 12 Aug 2013, 08:15)
298. Am revenit din circuit. Masina s-a comportat excelent prntru drumurile dificile pe care le-am parcurs.
Dar surpriza: Am gasit teava de esapament murdara la interior de ...  ceva ulei inchis la culoare.
Nu am sesizat sa fi mancat ulei pe parcursul celor 1740 Km. Nivelul pe joja este aprox. acelasi ca la plecare.
Nu am bagat de seama ca teava de esapament sa fi fost murdara inainte de a pleca.
Astept pareri.
Multumesc.
*




sa nu fi nimerit niste carburant mai prost decat ce folosesti de fel daca zici ca ulei nu a papat


--------------------
dacia solenza 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 12 Aug 2013, 15:30
Post #1341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




298. Rectific: Dupa 1740 Km. a scazut nivelul cu aprox. 7- 8 mm.
Benzina proasta nu cred ca am luat pentru ca masina s-a comportat excelent pe drumuri dificile. Poate fi luat in considerare faptul ca atunci cand papa ulei, motorul trage mai bine


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Emi.GR
post 15 Aug 2013, 16:02
Post #1342


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 May 13
From: Giurgiu




Salut. In ultimul timp mi-am cam chinuit masina, am schimbat la turatii foarte mari, in jur de 5000 si chiar 6000 (limitare). Dupa ce depasesc 100 - 120 km/h (in stilul ala de schimbat la 5000 de turatii) se simte un miros de ceva incins. Nu ma pricep la asta si nici nu mi si-a mai intamplat asa ceva. Mentionez ca nu am plecat cu demaraj sa fie de la cauciucuri. De la ce poate fi? Ambreiaj? Frane? Ceva pe la motor? Cauciucurile (poate se incing la viteza)??


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 10 Sep 2013, 21:00
Post #1343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




295. Mecanicosule cum ai rezolvat cu racordul flexibil dintre catalizator si toba intermediara?
Am aceeasi problema. S-a rupt plasa in partea dinspre catalizator si parca s-a deplasat vreo 10 mm.
Cum ai inlocuit-o?
Parca s-a accentuat si zgomotul motorului.
Multumesc.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 11 Sep 2013, 20:34
Post #1344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




297. de cand o inceput sa faca figuri, am circulat cu ea numai pe benzina ( de la MOL Tempo plus 98 ), masina mere bricii, nu mai da in nas, trage super fain, creste mai repede in ture numai ca mananca cam mult in jur de 8-9 l/suta tinand cont ca pe gpl consuma 8 l/suta mers destul de sportiv, nu am schimbat nici acuma bujiile, nici nam curatat mpp, nici culbutorii nu i-am reglat, ce ma nelamureste pe mine ii ca consuma mai mult decat pe gpl, ca normal ar fi sa consume mai putin pe benzina decat pe gpl. Pareri ? Multumesc !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 11 Sep 2013, 20:35
Post #1345


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




297. Scoate fum?


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 11 Sep 2013, 20:39
Post #1346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




QUOTE(Iulikk @ 11 Sep 2013, 20:35)
297. Scoate fum?
*


nu, n-am observat sa scoata fum, sau ceva, si pe langa asta motoru ii mai silentios decat pe gaz. si am uitat sa zic de la inceput am catalizator gol, poate influenteaza si asta cu ceva :-d


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 12 Sep 2013, 06:31
Post #1347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




300.
Nu se mai aprinde faza scurta, in schimb martorul de bord indica ca este aprinsa.
Lanternele de pozitie functioneaza, la fel si faza lunga.
Cred ca este de la releu. Stie cineva unde este releul respectiv?


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 12 Sep 2013, 06:37
Post #1348


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




300. Nu ai releu montat din fabrica. Verifica becurile in primul rand. Dupa aia siugrantele, iar in ultima instanta, maneta de lumini. Eu cred ca sunt becurile arse. Si eu am patit sa se arda ambele becuri in aceeasi zi.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 12 Sep 2013, 09:24
Post #1349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




300.
Multumesc Iulikk.
Intradevar erau ambele becuri cu filamentele ptr. faza scurta arse. Se pun intrebarile:
1. Cum de nu au pus releu pentru alimentarea becurilor?
2. Si totusi... de ce s-au ars amandoua odata? Ce nu le-a placut acolo?


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Sep 2013, 10:14
Post #1350


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




O supratensiune in momentul aprinderii. Releele nu s-au pus pentru ca masina este gindita si fabricata de Reno. Cind uzina se numea Dacia, se puneau relee.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:59
Forum Renault