DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 44 45 46 47 48 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

Paulika
post 12 Sep 2013, 13:31
Post #1351


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 September 13




3001.Salut.sunt nou pe aici,am si eu o problema la solenza mea.Este o masina care sta de vreo 4 ani si m am gandit sa o reconditionez.Porneste la sfert dar cand incerc sa o turez si sa plec cu ea de pe loc moare,daca o tin doar din ambreaj merge fara nici o problema blink.gif ,Dupa ce o pornesc dureaza 30 sec sa isi faca relantiul la 800-100rpm VA ROG AJUTATIMA.!!!!!! Azi am curatat injectoarele.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - BT 04 MLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Sep 2013, 13:44
Post #1352


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Curata si corpul clapeta. Chestia aia pe care sta filtrul de aer.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulika
post 12 Sep 2013, 15:04
Post #1353


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 September 13




L-am curatat,am pus si de la alta masina si nu merge.Ma gandesc poate e infundata teava de esapament.dar de ce merge cand o tin doar din ambreaj?


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - BT 04 MLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 12 Sep 2013, 19:00
Post #1354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




301.
MPP-ul l-ai curatat? Poate ai rotile infranate, urca fata pe doua capre.
"daca o tin doar din ambreaj merge fara nici o problema"- asta inseamna ca mergi cu ambreiajul patinat?

12 Sep 2013, 19:02:
Ai nevoie de viteza mare - cuplu mare ca sa o misti?

This post has been edited by cosstti: 12 Sep 2013, 19:02


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulika
post 12 Sep 2013, 19:18
Post #1355


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 September 13




Problema e ca daca e la relanti si o turez ca sa plec de pe loc scade turatia in loc sa cresca si se opreste.Daca plec de pe loc doar din ambreaj nu scade turatia si nu da semne ca s ar opri.Doar cate o data reusesc sa o turez calumea si o pot misca putin,si nu e infranata f rau,adica o pot misca impinsa. wacko.gif Please helppp!!!!!! Multumesc anticipat!!


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - BT 04 MLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel88
post 13 Sep 2013, 10:33
Post #1356


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 July 13
From: Bucuresti




revin cu o problema la solenza mea...

de bine ce am "reparat" masina azi am avut o surpriza mare cand am vrut sa plec de la super marchet azi am dat cheie se invartea dar nu avea forta nu stiu daca ma intelegeti....adica trebuia sa apas acceleratia ca sa fie turometrul la turatii normale...nu stiu care ar fi cauza...daca ma puteti ajuta cu raspunsuri va rog


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulika
post 13 Sep 2013, 11:42
Post #1357


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 September 13




Adica trebuie sa o accelerezi ca sa porneasca?
Pot fi injectoarele de vina,si eu le am curatat alaltaieri.Ma poti ajuta si pe mine la intrebarea de mai sus (301)


13 Sep 2013, 19:49:
Rectific intrebarea 301. Masina porneste la sfert,timp de 30 de sec nu are relanti.Dupa ce isi revine relantiul daca o turez se da iar totul peste cap(relantiul scade aproape sa moara),daca astept sa si revina relantiul din nou si plec de pe loc fara sa o accelerez pot pleca,se aude si un fasait f puternic(avand in vedere ca masina e in teste merg fara filtru de aer si capac.Se poate sa fie catalizatorul infundat?

This post has been edited by Paulika: 13 Sep 2013, 18:49


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - BT 04 MLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 13 Sep 2013, 19:23
Post #1358


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




301. Tinand cont ca acea masina mai mult a stat... este foarte probabil sa fie infundate toate... Ar trebuie sa iei fiecare "piesa" si sa vezi daca e blocata / stricata / infundata etc...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 13 Sep 2013, 19:40
Post #1359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




Curata, spala MPP-ul


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulika
post 14 Sep 2013, 08:27
Post #1360


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 September 13




301.L am luat de la alta masina cu tot cu corp clapeta


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - BT 04 MLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 14 Sep 2013, 09:30
Post #1361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




301. Verifica alimentarea. Incepe prin a curata rezervorul, corpul pompei, probeaza cu alta pompa daca ai de unde. Dupa rampa de injectoare, injectoare. Eu ma gandesc la pompa. Pune carcasa filtrului de aer cu filtru si vezi daca se mai aude vreun fasait in alta parte. Poti avea un furtun de vacuum crapat.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionvladut
post 17 Sep 2013, 21:48
Post #1362


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 September 13




Salut am si eu o problema care imi da multe batai de cap
Am o Solenza confort cu inchidere centralizata fara ac
Citeste doar o cheie
In mers sa auzit un troznet in zona motorului am oprit si dupa cand am vrut sa pornesc motorul nu mai a vrut sa porneasca
Cand pun contactul pompa de benzina baga , martorul din bord se stinge
Baga presiune in rampa de injectoare , injectoarele sunt functionale baga toate 4
Scanteie da la toate 4 foarte bine. buji bune
Clapeta de acceleratie este buna
Am schimbat 4 senzori de acceleratie (volanta) toti senzori functionali
Baterie buna , are masa
Am verificat cureaua de distributie si este la punct
Cand vreau sa pornesc dau la automat 30 de secunde si nu vrea sa porneasca , pot sa dau si de 20 de ori la automat si nu o ia deloc .Motorul se invarte in gol dar nu vrea sa porneasca zici ca nu are aprindere
Am dat jos capacul de la filtrul de aer si cand ii dau la automat dupa 10 secunde arunca corpul de la clapeta de aceleratie dupa pozitia lui


--------------------
Solenza SCALA 2004 - gr88 tot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 18 Sep 2013, 08:05
Post #1363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




ionvladut, numar la intrebarea ta(302).
302. Chiar daca injectoarele scuipa toate 4, incearca sa ii bagi cu o seringa, vreo 3ml de benzina pe admisie. daca porneste, pompa de alimentare este in pozitie necorespunzatoare. Eu am patit ca de la presiune sa iasa putin din locasul ei, si nu mai are debitul care ar trebui. Solutia, 2 "o" ringuri in plus pe stut, sau o piulita, ceva sub ea sa o tina mai sus.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionvladut
post 18 Sep 2013, 09:53
Post #1364


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 September 13




Intrebarea 302 ionvladut
De bagat baga injectoarele , pentru ca bujiile sunt pline de benzina presiunea este puternica in rampa de injectoare

This post has been edited by ionvladut: 18 Sep 2013, 09:56


--------------------
Solenza SCALA 2004 - gr88 tot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 Sep 2013, 14:23
Post #1365


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Incearca alte bujii. Poate astea nu dau scinteie bune, injectoarele le uda, dupa care nu mai merg deloc.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionvladut
post 18 Sep 2013, 20:43
Post #1366


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 September 13




Bogdan 90 am bagat benzina in galeria de admisie si dupa 20 de min am dat la automat si a pornit pentru 10 s dupa pornea da nu statea la relanti pornea se oprea , am mai bagat iar benzina si a dat un rateu maxim , dupa toate astea tot nu a mai vrut sa porneasca. am loat o seringa si am bagat cate 12ml de ulei in fiecare piston am lasat o ora iam dat la automat fara buji dupa care am pus alte buji am dat la automat si tot nu vrea sa porneasca am scos bujiile din motor si sunt ude


--------------------
Solenza SCALA 2004 - gr88 tot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 Sep 2013, 21:01
Post #1367


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




O alta bobina ai incercat?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionvladut
post 18 Sep 2013, 21:14
Post #1368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 September 13




nu am incercat cu alta bobina dar da scanteie la fiecare bujie


--------------------
Solenza SCALA 2004 - gr88 tot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel88
post 19 Sep 2013, 13:02
Post #1369


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 July 13
From: Bucuresti




salut...

am o problema mai veche sa zic asa la o solenza scala 1.4 mpi....cand o pornesc prima data si o las asa la relanti motorul nu se aude foarte bine adica are o bataie pe partea dreapta a pasagerului dar nu stiu din ce cauza se aude de parca e diesel dar nu chiar atat de rau....a mai avut cineva problema asta.....daca ma puteti ajuta voi fi recunoscator

multumesc sad.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 19 Sep 2013, 20:51
Post #1370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




302. Nu este nevoie sa astepti pana ii dai cheie. Daca astfel porneste, atunci nu este nimic in neregula, decat alimentarea. Logic? Daca verifici pozitia pompei si e corecta, atunci schimba pompa. Nu chinuii masina. Aceiasi problema am intalnit-o la o solenza acu 2 zile. Cumparase pompa noua si la fel facea. In cazul meu era pozitia pompei defectuoasa. Daca vei da pompa jos vei vedea ca in corp, unde intra stutzul este doar un o-ring pe o cursa de vreo 2cm. Pompa se sprijina in sita(sorb), si de la presiune, ori pompa, ori o-ring-ul este impins. Stutul pompei este prea scurt. Singura solutie care am putut sa o gandesc este ori un adaos sub pompa, ori mai multe o-ring-uri pe stut. Pana nu dai jos nu intelegi despre ce vorbesc biggrin.gif .

daniel88, PUNETI NUMAR PROBLEMELOR VOASTRE!!!
303. Cam acolo se aude la toate. Mie mi s-a intamplat sa gasesac la culbutorul ce comanda supapa de evacuare a pistonului 4 piulita slabita. Am reglat culbutorii ca la carte, cu lera si tot se aude o bataie inspre distributie. Cred ca asa fac toate...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionvladut
post 20 Sep 2013, 21:11
Post #1371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 September 13




302
Bogdan 90 sa iti dea Dumnezeu sanatate ai avut dreptate ,am schimbat pompa de benzina a loato mai greu la pornire dar a pornit a stat 2 sec in 3000 rpm dupa am apasat acceleratia la maxim si statea in 1500 rpm am umplut curtea cu fum alb imi loase respiratia scotea si pe la motor, catalizator, toba spate , dadea rateuri ca la balamuc si am desfacut catatlizatorul (am dat toba de mijloc jos) dupa am putut sa accelerez in forta 1 -2 aproape 5000 rpm scotea fum si dadea rateuri ca la balamuc cand am trecut prin fata porti a aruncat carbune si cu o sarma in forma de ,,o'' .
Pana la urma dc scoate fum alb si da rateuri ?

This post has been edited by ionvladut: 20 Sep 2013, 21:15


--------------------
Solenza SCALA 2004 - gr88 tot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 20 Sep 2013, 21:24
Post #1372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




302. Multumesc! biggrin.gif! Pe unde a aruncat carbune? Pe tobe? Cu pedala la fund statea la 1500/rpm? Daca ai scos evacuarea de la saxafon si se accelereaza bine, atunci incearca sa pui la loc evacuarea si sa scoti de dupa catalizator. Daca merge prost e catalizatorul infundat, daca merge bine e infundata intermediara sau finala(mai putin probabil). Daca e catalizatorul infundat, faci un patrat mare pe burta lui si spargi ceramica din interior. Scoti tot afara si sudezi la loc bucata decupata. La solenza care am intalnit eu problema, cu pedala la fund, nu trecea de 1500/rpm si dadea rateuri in admisie. Pompa era buna dar statea prost pe corp si nu avea suficient debit. Nici acum nu imi pot explica rateurile din admisie. Poate te intrebi de ce da rateuri cu evacuarea scoasa. E normal, cu evacuarea montata nu va da rateuri.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionvladut
post 20 Sep 2013, 22:05
Post #1373


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 September 13




302 Pana cand sa dau toba de mijloc jos nu putea sa treaca de 1500 rpm si dadea rateuri ziceai ca, este tractor dala de merge pe titei
Dupa ce am dat toba de mijloc jos si a ramas catalizatorul ,am putut sa accelerez pana in 6000 rpm dar in acest timp tot imi dadea rateuri pe admisie si pe evacuare si scoate mult fum alb (iti dau lacrimile cand stai langa masina) , am iesit pe drum si i-am dat viteza cu treapta 1 aproape 5000 rpm si a doua cand am trecut prin fata porti a scos din catalizator sarma in forma de o .
Dar ce se intampla de scoate in continuare fum si cum pot sa remediez ?

This post has been edited by ionvladut: 20 Sep 2013, 22:07


--------------------
Solenza SCALA 2004 - gr88 tot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 20 Sep 2013, 23:26
Post #1374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




302. Garnitura de chiloasa e ok? Nu iti dispare apa din vas? Sonda lambda?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daseky30
post 21 Sep 2013, 16:35
Post #1375


Membru


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 July 12
From: Bacau




303. Salut, am si eu o problema la masina de cand am cumparat-o si nu reusesc sa ii dau de capat, cand ridic ambreajul sa plec de pe loc simt ca nu pleaca direct ci are un joc si se aude si un zgomot metalic, daca il apas iarasi dupa ce am miscat un pic masina si il ridic pleaca fara sa mai aiba jocul, daca bag in marsalier iar jocul respectiv doar la prima cuplare a ambreajului se simte mai tare, insa daca merg cu a1a nu pot sa o tin prea constanta ca zmuceste daca pisc un pic acceleratia de zici ca pleaca motorul de sub capota, de la jocul respectiv de fiecare data cand fac frana de motor parca se opreste brusc, nu merge lin, si aproape de fiecare data cand schimb vitezele se aude un clank, am schimbat planetara de pe stanga, am verificat suportul antibasculare si pe cel din stanga motorului si sunt in stare buna, planetara de pe dreapta are un joc mic dar nu cred ca face asa urat de acolo, suspectez ceva prin cutie, ce parere aveti ca nu stiu ce sa ii mai fac?


--------------------
Dacia Solenza 2004/ Scala
Dacia solenza 1.4 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 21 Sep 2013, 20:56
Post #1376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




303. Sa nu fie de la kitul de ambreiaj


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daseky30
post 22 Sep 2013, 09:31
Post #1377


Membru


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 July 12
From: Bacau




303. si ce piesa ar putea fi defecta, de patinat nu imi patineaza discul, nu da semne ca ar scapa, are ca un spatiu mort dupa ce am ridicat ambreajul pana simt ca pleaca in care simt ca motorul invarte cutia dar miscarea se transmite la roti mai tarziu, ca si cum ar fi niste pinioane uzate care scapa pe o portiune

PS: am exact aceleasi simtome descrise de canea_dragos, am citit tot legat de problema lui dar a ramas tot o nebuloasa, dupa indelungi cautari nu i-a dat de cap (urma sa schimbe ambreajul sau cutia dar nu a mai intrat sa zica ce a facut pana la urma), deci nu stiu ce ar putea fi

This post has been edited by daseky30: 23 Sep 2013, 09:21


--------------------
Dacia Solenza 2004/ Scala
Dacia solenza 1.4 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 22 Sep 2013, 10:34
Post #1378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




303. Arcurile de la discul de ambreiaj. Verifica totusi rotile sa nu fie infranate


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tanase.petrebogdan
post 22 Sep 2013, 14:35
Post #1379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 31 January 10
From: Mangalia




304. Salut ajutati-ma si pe mine intro problema daca puteti. Am o Solenza Scala din 2004. Abia acum am aflat si eu ca lichidul de frana ar fi trebuit sa-l schimb pana acum de cel putin doua ori. Mi se cam infranau rotile, iar vineri ce a trecut m-am apucat sa-mi curat etrierii pe fata si cilindrii pe spate. In etrieri am gasit lichidul de frana cu multe impuritati si pe corpul etrierului dreapta in interior, in spatele cilindrului cand este impins in interior nu stiu cum dar etrierul s-a uzat in asa fel incat are un sant pe toata circumferinta lui intro parte poate chiar de 2-3mm iar in partea opusa cam de 1mm. Celalalt etrier nu este chiar asa uzat. Cilindrii de pe spate au iesit destul de bine dupa ce i-am curatat. Totodata m-am gandit sa schimb si lichidul de frana si aici cred ca am facut o mare prostie. Am dat la pedala cu tevile de pe spate si furtunele de pe fata scoase pentru a scoate tot lichidul (cred ca am facut o mare prostie, dar...). Ulterior dupa ce am montat etrierele si cilindrii pe spate si le-am legat la furtune, respectiv tevi, am umplut borcanul cu lichid ... cineva imi dadea la pedala si eu am incercat sa fac aerisirea la roti (spate dr, sp st, fata dr, fata st) si ulterior la pompa prin purjatorul de pe ea. Am dat sute de pedale si degeaba. Nu mai am presiune deloc in pedala cu toate ca lichid mi-a venit si la roti si la pompa, iar lichidul in borcan este la maxim. Mentionez ca bidonul de lichid a avut 500ml iar in instalatie probabil am turnat max 450 pt ca am mai si pirdut, si cu toate astea lichidul se afla la max. Vreau sa mai incerc odata si cum s-a explicat aici http://www.daciaclub.ro/NOVA-Reconditionarea-pompei-centrale-de-frana-t136452.html sa demontez (de fapt cred ca o sa cumpar o sonda ICP ca cu ocazia asta am obsercat ca este rupta si cablul electric nu mai era legat la ea) sonda ICP , dupa care sa fac din nou aerisirea. In concluzie intrebarea mea este: Avand in vedere ca lichid la roti mi-a venit (nu contest ca mai am aer pe instalatie) de ce oare nu am presiune deloc in pedala. Chiar am pornito si am miscato 2 m si in momentul cand am apasat frana pedala nu a revenit la normal.Am readuso eu pt ca imi ramasese stopurile aprinse. Ce ar trebui sa fac...Aveti vreo sugestie?
Multumiri anticipate!!!


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 23 Sep 2013, 12:12
Post #1380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




304. Ai stricat pompa de frana. Ai dat garniturile peste cap.


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 44 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 17:41
Forum Renault