Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
Ming |
![]()
Post
#1411
|
||
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|||
laur82 |
![]()
Post
#1412
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 18 January 09 ![]() |
309. Pai si cum imi dau seama sau cum pot verifica daca supapa pompei scapă presiune? Ce test trebuie făcut ? . Mulțumesc ! Sunt începător in lucrurile astea.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala/2004
- DB-82
|
|
corbex |
![]()
Post
#1413
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Masori presiunea in rampa fara contact pus.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
solenza zaz |
![]()
Post
#1414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 16 April 12 From: Bucuresti ![]() |
310.baieti care sunt din Bucuresti,care cunoasteti pe cineva sa antifoneze pe sub masina si cat mar costa,sai dea o vopse de antifon ? ms mult
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
tpopescu |
![]()
Post
#1415
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 March 13 ![]() |
311 Salutare baieti.
Am ajuns la 119800 km si ma pregatesc sa schimb distrubutia la diesel-ul meu. Din pacate nu imi ajung banii,si am 3 variante. 1) Fac distributia acum cu piese flennor si ma ajunge mai ieftin 2) Astept pana la 122-123.000 si fac distributia cu kit original. 3) Sa incerc o combinatie si sa le iau la bucata,curea originala,role aftermarket etc Sincer,ca tot vine iarna eu as baga kitul flennor germany...ce experienta aveti cu aceasta firma? Sau optimal? Mai am o problema,imi curge antigelul pe la dopurile de la blocul motor.Unde gasesc si aceste dopuri?ca degeaba fac distributia daca va continua sa piarda antigelul..... This post has been edited by tpopescu: 13 Nov 2013, 11:29 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.9 D (2005) 120.000 KM
|
|
t@s3 |
![]()
Post
#1416
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 26 May 11 From: Bucuresti ![]() |
312. Am si eu o problema cu luminile de avarie. Nu se mai aprind cand inchid/deschid masina din telecomanda(cheia masinii). Precizez ca nu am alarma(este inchiderea originala a masinii). Merci!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima [COLOR=blue]Solenza Clima 2003
|
|
Florin27 |
![]()
Post
#1417
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 11 October 11 ![]() |
Verifica releul flash...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004/Scala
|
|
roadx |
![]()
Post
#1418
|
![]() dado Group: Members Posts: 50 Joined: 19 February 04 From: Sibiu ![]() |
[313]
Salut! RomBAT-ul meu a cedat nervos dupa 5 ani si ieri am luat un alt acumulator (tot RomBAT, dar Premier, 55Ah, 450A) De montat (dpv. electric) l-am montat eu, dar mecanic, nu sunt sigur ca am facut bine. La baza lacasului unde vine bateria, pe partea dinspre cutia cu relee, este un soi de clema de tabla indoita, prinsa de lacasul bateriei cu un surub (hex12..13), clema ce pare ca intra sub baterie s-o tina fixata cu ajutorul marginii ei rasfrante, dar nu prea vad cum ar face asta de sub baterie... Poate cineva sa ma sfatuiasca in ce fel se prinde dracovenia aia de baterie acolo, sa nu se miste la hopuri si hartoape?! Poate niste poze, ar prinde bine... (Am tot cautat pe forum, dar despre inlocuirea acumulatorului si (re)prinderea lui, n-am gasit discutii) Multumesc fain! |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004 O facui si p'asta!
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#1419
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
313.Clema aia se monteaza dupa ce pui bateria in locasul ei,iar indoitura clemei o fixezi deasupra marginii de jos a bateriei (aia putin iesita in afara),astfel incat sa imobilizeze bateria dupa ce strangi surubul cu o tubulara de 13.
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#1420
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Sunt o gramada care nu au acel suport montat.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
GR 03 ZUG |
![]()
Post
#1421
|
![]() Catalin Popa Group: Members Posts: 99 Joined: 5 January 12 ![]() |
Salutare!
Am si eu o "mica problema" cu Solenza mea si anume; acum 3-4 ani, pe o ploaie am vazut ca mi-a intrat apa in masina din cauza ca furtunasele de scurgere erau infundate. Problema este ca apa mi-a intrat si in cutia de UCE, de atunci nu imi mai merge deschiderea masinii din buton. Imi merge doar inchiderea. Intrebarea mea este daca stie cineva daca se poate repara UCE-ul decodor si daca se poate rescrie un cip de cheie. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- GR 03 ZUG Intotdeauna cu un pas inainte!
Inaintea cui? HABAR NU AM... |
|
klaus |
![]()
Post
#1422
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
se poate repara cu putina ambitie, insa e mai bine sa-l schimbi cu un UCH. Erau pe la bursa niste cetateni care faceau asa ceva.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
roadx |
![]()
Post
#1423
|
![]() dado Group: Members Posts: 50 Joined: 19 February 04 From: Sibiu ![]() |
[313]
QUOTE(bogdanelkva @ 3 Dec 2013, 22:05) Clema aia se monteaza dupa ce pui bateria in locasul ei,iar indoitura clemei o fixezi deasupra marginii de jos a bateriei (aia putin iesita in afara),astfel incat sa imobilizeze bateria dupa ce strangi surubul cu o tubulara de 13. Multumesc bogdanelkva! Faptul ca acea clema are marginea rasfranta spre in-sus, m-a facut sa ma gandesc ca intra sub buza bazei bateriei, dar daca se utilizeaza precum spui, inseamna ca acea margine este rasfranta spre in-sus, ca muchia sa nu ajunga in contact cu corpul bateriei si sa-l taie. Am sa ma folosesc de indicatiile tale. Inca odata, multumesc! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004 O facui si p'asta!
|
|
cosstti |
![]()
Post
#1424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
314. Am patit un lucru curios. Cand am pornit motorul (motorul cald), turatia a crescut pe la 5000 rpm, cu zgomot de masina de curse si explozii (pocnituri).
Am deschis capota masinii si am constatat la prima vedere pozitia nefireasca a carcasei unde este filtrul de aer, era inclinata inspre dreapta masinii si cele doua suruburi de fixare din stanga .... lipsa. Am remediat problema punand doua suruburi M6 cu saibe plate in locul celor lipsa, pierdute, cazute. Care sa fie cauza? Vibratii? Tampoanele de la motor sunt in buna stare. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
Greuceanul |
![]()
Post
#1425
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 December 13 ![]() |
315.
Salut, De curand am si eu o problema insteresanta cu Dacia Solenza 1.4, in sensul ca motorul se opreste instant atunci cand schimb in vitezele 2, 4 sau marshalier, cu celelalte viteze nu am problema asta. Chiar si atunci cand masina sta pe loc, pornesc motorul, apas ambreajul, si schimb vitezele, fara a ridica ambreajul -> motorul se opreste instant, fara sa tremure sau ceva de genu. Iar motorul nu porneste daca este in una din vitezele 2,4 sau marshalier (cu ambreiajul calcat) Ce ar putea fi ? Cutia de viteze ? Ambreajul ? Vreun senzor ceva ? |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 benzina
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#1426
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
315. Pune pe cineva la volan sa schimbe vitezele (cu motorul oprit) si uita-te in jurul timoneriei, mai exact pe la piesa care se misca odata cu schimbatorul, sa nu fie firele senzorului de turatie incalcite pe-acolo.
![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
buntom |
![]()
Post
#1427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 4 May 11 From: Bucuresti,Militari ![]() |
316
Salut, Ca tot a venit frigul si vechea baterie dadea semne de oboseala, am pus o baterie de 70 Ah.Poate cauza ceva rau daca bateria e putin mai mare? Daca va ganditi cum a intrat acolo, am scos suportul lateral dinspre far cu un torx, am pus o saiba in locul suportului si am pus surubul la loc.Acum bateria sta in 3 suporturi, dar nu se misca. This post has been edited by buntom: 27 Dec 2013, 12:53 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala dec. 2004 "When in doubt... C4"-Jamie Hyneman
LG Optimus G ex. Samsung Wave 723 cu Bada 2.0, |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1428
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
317
De regula, iarna imi facea figuri claxonul - lua pauza cateva zile, o saptamana. Acum nu mai merge deloc. In paralel cu claxonul am legata o sirena, care tiuie fara probleme. Am curatat papucul care alimenteaza claxonul, am dat cu spray de contacte, pe contact si la derivatia pt sirena. Nimic. Am cumparat claxon nou, 15 ron, universal, am pus un fir nou, de contact. Nimic. Acum, in loc sa claxonez pietonii sau masinile, fluier dupa ei, ca dupa blonde. Ce naiba sa-i mai fac? |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#1429
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
317.Mai verifica-i si siguranta din circuitul claxonului si clemele sa nu fie oxidate,lasa blondele.
![]() This post has been edited by bogdanelkva: 31 Dec 2013, 16:35 |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#1430
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
315 @Myke89, daca ii cum zici tu, adcica agata firele de la senzorul de turatie si le trage sau trage mufa, cum se baga singura la loc mufa?
![]() 317 Daca zici ca merge sirena dar claxonul nu, inseamna ca nu e siguranta sau blocul de lumini de vina. Schimba cablul de la claxon. Am patit eu asa cu firul de la faza scurta. Plasticul era intact dar tot cuprul din cablu era corodat. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
dorinel_ob99 |
![]()
Post
#1431
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 January 14 ![]() |
318. Am o problema mai ciudata si nu am gasit nimic pe net. La 100.000 km, solenza mea a luat-o de la 0 si acu imi arata un "r" in fata km (ex. r15230). A mai patit cineva? cum pot remedia?
13 Jan 2014, 23:58: 315. Se intampla mai ales cand ploua sau e umed afara? Verifica bobina, a mea era crapata pe dedesubt si la umezala fura curent. Se oprea pur si simplu ,chiar si in mers. This post has been edited by dorinel_ob99: 13 Jan 2014, 23:58 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003, 1.4
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#1432
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Asa e ca ai luat masina sh?
Vezi ca solenza ta tocmai a facut 200 000 km. S-a mai discutat. D-asta iti arata acer "r", de fapt samsarii au umblat la acele linii care compun cifra de kilometraj. EDIT: practic, la acel modul care indica "sutele de mii", samsarii au anulat liniutele pe care ti le-am desenat eu cu rosu si au lasat functionale doar liniutele verzi. Tu cand ai ajuns la 200 000, in acea celula se aprind doar liniile din centru si cea din stanga... rezultand acel "r" This post has been edited by Iulikk: 14 Jan 2014, 00:04 Attached thumbnail(s) Capture.PNG ( Size: 1.59k ) Number of downloads: 379 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
dorinel_ob99 |
![]()
Post
#1433
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 January 14 ![]() |
318. Da e sh. Ma gandeam eu ca a facut 200.000. Dar merge bine, sunt multumit de ea. Sapt viitoare o iau cu mine in Franta pentru 3 luni. A mai fost odata si anul trecut...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003, 1.4
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#1434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
318.Asa arata si a mea desi a fost luata de la proprietar de acasa.Am demontat bordul dar n-am reusit sa indentific circuitul intrerupt.Oricum i-am urat de bine pe facebook.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
Iulikk |
![]()
Post
#1435
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Daca au fost ingrijite cum trebuie duc 3-400k kmp fara greturi prea mari.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Poky |
![]()
Post
#1436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 8 January 08 From: Iasi ![]() |
319. Am desfacut pompa de benzina sa-i inlocuiesc motorasul si am observat ca s-a dezlipit sita de filtrare pe o portiune. Cum as putea sa o lipesc inapoi intr-un mod mai strasnic?
Attached thumbnail(s) IMG_20140118_182215.jpg ( Size: 541.86k ) Number of downloads: 258 |
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#1437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Eu am lipit-o cu picatura dar nu-s daca tine.Cel mai bine cred ca merge cu un pistul lipit cu baton de plastic .
19 Jan 2014, 17:58: 320.Acum un an s-a ars garnitura de chiuloasa.Am inlocuit-o la un amic cu un mic service.Atunci am avut o mica disputa cu el pe motiv de restrangere a chiuloasei in sensul ca eu insitam sa o restrangem dupa 500-1000 km.El spunea ca nu-i nevoie ca a strans-o in doua etape la cuplu etc.Culmea ca exact la momentul strangerii n-am asistat trebuind sa plec pana la job.De circa doua saptamani masina mea,cand e temperatura scazuta si sta nepornita cateva ore bune ,porneste in 3 si in cca 5 secunde revine la normal singura.In rest merge absolut normal. Abia azi am avut timp pentru o scurta inspectie,am ridicat capota dorind sa sa o porneasca un prieten si eu sa scot fisele rapid pe rand pentru a vedea care e pistonul cu probleme.Am constatat ca nu mai am aproape de loc antigel in vas.Am pornit-o si am mirosit esapamentul...verdictul e clar ,antigel pe evacuare doar in primele 5 sec.Nu a crescut nivelul la ulei,nu s-a contaminat cu ulei lichidul de racire,nu sufla in vas.L-am sunat pe tipul de la service si zice ca poate scap cu o restrangere a chiuloasei.Sunt sceptic avand in vedere ca am facut 16.000 km de cand am schimbat garnitura. Sa incerc o restrangere sau sa cumpar deja garnitura chiuloasa plus curea distributie?! This post has been edited by neacsugabrie: 19 Jan 2014, 17:58 |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#1438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
320. In primul rand garnitura de chiuloasa la solenza este metalica, nu din clingherit. Deci nu se restrange. Incearca sa o mai strangi. La a mea, neumblata la motor, s-a destrans usor chiuloasa si imi scapa antigel in timp in partea din fata, spre filtru de ulei. Problema am vazut ca se manifesta la mai multe motoare de acest tip. Am strans prezoanele si spre uimirea mea a mers foarte mult strans. Asta in urma cu o luna cam...Deocamdata vad ca nu imi mai dispare antigel. Garnitura fiind metalica nu prea se arde.... In cele mai multe cazuri cred ca se ovalizeaza usor chiuloasa. Daca nu ai planat-o poate fi o problema. Incearca sa o mai strangi si analizeaza in continuare, vezi ce se intampla. Mentionez ca a mea are 135000km. Poate si la tine trebuia doar stransa si prima data.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#1439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
320.La Solenza garnitura e de clingherit,la fel si la Logan benzinar.Am strans azi chiuloasa,sper sa scap asa caci era cam slaba.Maine dimineata,la pornire realizez daca s-a remediat sau nu.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#1440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
320. Nu te pot contrazice pentru ca inca nu am desfacut sa vad. Dar uite poze cu specificatiile si garnitura cumparata de mine.
Attached thumbnail(s) 20140120_124425.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 146 20140120_124511.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 139 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:34 |