DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 46 47 48 49 50 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

Ming
post 27 Oct 2013, 19:12
Post #1411


Membru Irlandez


Group: Members
Posts: 445
Joined: 2 July 10
From: Alba Iulia




309. Dupa ce opresti masina, motorul fiind cald (fierbinte) este posibil sa apara fenomenul de evaporare al benzinei pe circuitul de alimentare in zona de sub capota, sa se creeze o presiune care impinge inapoi benzina in rezervor daca cumva supapa pompei scapa. Repornirea dureaza mult deoarece trebuie sa aduca carburantul pe tot circuitul de alimentare care s-a golit.
Iarna sau pe timp rece, fenomenul este mai redus din cauza temperaturii de afara. Chiar daca motorul este cald, iarna se raceste mult mai rapid fenomenul de evaporare fiind mult mai redus.
Am patit acest fenomen cand am avut probleme cu supapele din pompa de benzina la fostul autoturism. Presupun ca acest fenomen poate fi raspunzator de pornirile greoaie pe care le-ai semnalat.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Avantage - B-40-FJB
I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur82
post 31 Oct 2013, 12:32
Post #1412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 18 January 09




309. Pai si cum imi dau seama sau cum pot verifica daca supapa pompei scapă presiune? Ce test trebuie făcut ? . Mulțumesc ! Sunt începător in lucrurile astea.


--------------------
Dacia Solenza Scala/2004 - DB-82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 31 Oct 2013, 14:38
Post #1413


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Masori presiunea in rampa fara contact pus.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solenza zaz
post 6 Nov 2013, 16:44
Post #1414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 16 April 12
From: Bucuresti




310.baieti care sunt din Bucuresti,care cunoasteti pe cineva sa antifoneze pe sub masina si cat mar costa,sai dea o vopse de antifon ? ms mult


--------------------
dacia solenza 2004 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpopescu
post 13 Nov 2013, 11:09
Post #1415


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 March 13




311 Salutare baieti.
Am ajuns la 119800 km si ma pregatesc sa schimb distrubutia la diesel-ul meu.

Din pacate nu imi ajung banii,si am 3 variante.

1) Fac distributia acum cu piese flennor si ma ajunge mai ieftin
2) Astept pana la 122-123.000 si fac distributia cu kit original.
3) Sa incerc o combinatie si sa le iau la bucata,curea originala,role aftermarket etc

Sincer,ca tot vine iarna eu as baga kitul flennor germany...ce experienta aveti cu aceasta firma? Sau optimal?

Mai am o problema,imi curge antigelul pe la dopurile de la blocul motor.Unde gasesc si aceste dopuri?ca degeaba fac distributia daca va continua sa piarda antigelul.....

This post has been edited by tpopescu: 13 Nov 2013, 11:29


--------------------
Dacia Solenza 1.9 D (2005) 120.000 KM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
t@s3
post 30 Nov 2013, 10:22
Post #1416


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 26 May 11
From: Bucuresti




312. Am si eu o problema cu luminile de avarie. Nu se mai aprind cand inchid/deschid masina din telecomanda(cheia masinii). Precizez ca nu am alarma(este inchiderea originala a masinii). Merci!


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima
[COLOR=blue]Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin27
post 30 Nov 2013, 18:40
Post #1417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 11 October 11




Verifica releul flash...


--------------------
Dacia Solenza 2004/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roadx
post 3 Dec 2013, 15:34
Post #1418


dado


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 February 04
From: Sibiu




[313]
Salut! RomBAT-ul meu a cedat nervos dupa 5 ani si ieri am luat un alt acumulator (tot RomBAT, dar Premier, 55Ah, 450A) De montat (dpv. electric) l-am montat eu, dar mecanic, nu sunt sigur ca am facut bine. La baza lacasului unde vine bateria, pe partea dinspre cutia cu relee, este un soi de clema de tabla indoita, prinsa de lacasul bateriei cu un surub (hex12..13), clema ce pare ca intra sub baterie s-o tina fixata cu ajutorul marginii ei rasfrante, dar nu prea vad cum ar face asta de sub baterie... Poate cineva sa ma sfatuiasca in ce fel se prinde dracovenia aia de baterie acolo, sa nu se miste la hopuri si hartoape?! Poate niste poze, ar prinde bine... (Am tot cautat pe forum, dar despre inlocuirea acumulatorului si (re)prinderea lui, n-am gasit discutii)

Multumesc fain!


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 2004
O facui si p'asta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 3 Dec 2013, 20:05
Post #1419


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




313.Clema aia se monteaza dupa ce pui bateria in locasul ei,iar indoitura clemei o fixezi deasupra marginii de jos a bateriei (aia putin iesita in afara),astfel incat sa imobilizeze bateria dupa ce strangi surubul cu o tubulara de 13.


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 3 Dec 2013, 21:00
Post #1420


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Sunt o gramada care nu au acel suport montat.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 03 ZUG
post 3 Dec 2013, 22:55
Post #1421


Catalin Popa


Group: Members
Posts: 99
Joined: 5 January 12




Salutare!

Am si eu o "mica problema" cu Solenza mea si anume; acum 3-4 ani, pe o ploaie am vazut ca mi-a intrat apa in masina din cauza ca furtunasele de scurgere erau infundate. Problema este ca apa mi-a intrat si in cutia de UCE, de atunci nu imi mai merge deschiderea masinii din buton. Imi merge doar inchiderea.

Intrebarea mea este daca stie cineva daca se poate repara UCE-ul decodor si daca se poate rescrie un cip de cheie.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - GR 03 ZUG
Intotdeauna cu un pas inainte!
Inaintea cui?
HABAR NU AM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Dec 2013, 23:18
Post #1422


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




se poate repara cu putina ambitie, insa e mai bine sa-l schimbi cu un UCH. Erau pe la bursa niste cetateni care faceau asa ceva.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roadx
post 4 Dec 2013, 08:23
Post #1423


dado


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 February 04
From: Sibiu




[313]
QUOTE(bogdanelkva @ 3 Dec 2013, 22:05)
Clema aia se monteaza dupa ce pui bateria in locasul ei,iar indoitura clemei o fixezi deasupra marginii de jos a bateriei (aia putin iesita in afara),astfel incat sa imobilizeze bateria dupa ce strangi surubul cu o tubulara de 13.
*



Multumesc bogdanelkva!
Faptul ca acea clema are marginea rasfranta spre in-sus, m-a facut sa ma gandesc ca intra sub buza bazei bateriei, dar daca se utilizeaza precum spui, inseamna ca acea margine este rasfranta spre in-sus, ca muchia sa nu ajunga in contact cu corpul bateriei si sa-l taie. Am sa ma folosesc de indicatiile tale. Inca odata, multumesc! cheers.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 2004
O facui si p'asta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 13 Dec 2013, 09:58
Post #1424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




314. Am patit un lucru curios. Cand am pornit motorul (motorul cald), turatia a crescut pe la 5000 rpm, cu zgomot de masina de curse si explozii (pocnituri).
Am deschis capota masinii si am constatat la prima vedere pozitia nefireasca a carcasei unde este filtrul de aer, era inclinata inspre dreapta masinii si cele doua suruburi de fixare din stanga .... lipsa.
Am remediat problema punand doua suruburi M6 cu saibe plate in locul celor lipsa, pierdute, cazute.
Care sa fie cauza? Vibratii?
Tampoanele de la motor sunt in buna stare.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Greuceanul
post 21 Dec 2013, 16:37
Post #1425


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 December 13




315.
Salut,

De curand am si eu o problema insteresanta cu Dacia Solenza 1.4, in sensul ca motorul se opreste instant atunci cand schimb in vitezele 2, 4 sau marshalier, cu celelalte viteze nu am problema asta.
Chiar si atunci cand masina sta pe loc, pornesc motorul, apas ambreajul, si schimb vitezele, fara a ridica ambreajul -> motorul se opreste instant, fara sa tremure sau ceva de genu.
Iar motorul nu porneste daca este in una din vitezele 2,4 sau marshalier (cu ambreiajul calcat)

Ce ar putea fi ? Cutia de viteze ? Ambreajul ? Vreun senzor ceva ?



--------------------
Dacia Solenza 1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 21 Dec 2013, 17:40
Post #1426


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




315. Pune pe cineva la volan sa schimbe vitezele (cu motorul oprit) si uita-te in jurul timoneriei, mai exact pe la piesa care se misca odata cu schimbatorul, sa nu fie firele senzorului de turatie incalcite pe-acolo. smile.gif


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buntom
post 27 Dec 2013, 12:53
Post #1427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 4 May 11
From: Bucuresti,Militari




316
Salut,

Ca tot a venit frigul si vechea baterie dadea semne de oboseala, am pus o baterie de 70 Ah.Poate cauza ceva rau daca bateria e putin mai mare?

Daca va ganditi cum a intrat acolo, am scos suportul lateral dinspre far cu un torx, am pus o saiba in locul suportului si am pus surubul la loc.Acum bateria sta in 3 suporturi, dar nu se misca.

This post has been edited by buntom: 27 Dec 2013, 12:53


--------------------
Dacia Solenza Scala dec. 2004
"When in doubt... C4"-Jamie Hyneman
LG Optimus G

ex. Samsung Wave 723 cu Bada 2.0,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 31 Dec 2013, 15:01
Post #1428


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 2.182
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




317

De regula, iarna imi facea figuri claxonul - lua pauza cateva zile, o saptamana. Acum nu mai merge deloc.

In paralel cu claxonul am legata o sirena, care tiuie fara probleme.
Am curatat papucul care alimenteaza claxonul, am dat cu spray de contacte, pe contact si la derivatia pt sirena. Nimic.

Am cumparat claxon nou, 15 ron, universal, am pus un fir nou, de contact. Nimic.

Acum, in loc sa claxonez pietonii sau masinile, fluier dupa ei, ca dupa blonde.

Ce naiba sa-i mai fac?


--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 31 Dec 2013, 16:32
Post #1429


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




317.Mai verifica-i si siguranta din circuitul claxonului si clemele sa nu fie oxidate,lasa blondele. tongue.gif

This post has been edited by bogdanelkva: 31 Dec 2013, 16:35


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ming
post 4 Jan 2014, 19:29
Post #1430


Membru Irlandez


Group: Members
Posts: 445
Joined: 2 July 10
From: Alba Iulia




315 @Myke89, daca ii cum zici tu, adcica agata firele de la senzorul de turatie si le trage sau trage mufa, cum se baga singura la loc mufa? smile.gif)

317 Daca zici ca merge sirena dar claxonul nu, inseamna ca nu e siguranta sau blocul de lumini de vina.
Schimba cablul de la claxon. Am patit eu asa cu firul de la faza scurta. Plasticul era intact dar tot cuprul din cablu era corodat.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Avantage - B-40-FJB
I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinel_ob99
post 13 Jan 2014, 23:49
Post #1431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 January 14




318. Am o problema mai ciudata si nu am gasit nimic pe net. La 100.000 km, solenza mea a luat-o de la 0 si acu imi arata un "r" in fata km (ex. r15230). A mai patit cineva? cum pot remedia?

13 Jan 2014, 23:58:
315. Se intampla mai ales cand ploua sau e umed afara? Verifica bobina, a mea era crapata pe dedesubt si la umezala fura curent. Se oprea pur si simplu ,chiar si in mers.

This post has been edited by dorinel_ob99: 13 Jan 2014, 23:58


--------------------
Dacia Solenza 2003, 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 14 Jan 2014, 00:01
Post #1432


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Asa e ca ai luat masina sh?

Vezi ca solenza ta tocmai a facut 200 000 km. S-a mai discutat. D-asta iti arata acer "r", de fapt samsarii au umblat la acele linii care compun cifra de kilometraj.

EDIT: practic, la acel modul care indica "sutele de mii", samsarii au anulat liniutele pe care ti le-am desenat eu cu rosu si au lasat functionale doar liniutele verzi.

Tu cand ai ajuns la 200 000, in acea celula se aprind doar liniile din centru si cea din stanga... rezultand acel "r"

This post has been edited by Iulikk: 14 Jan 2014, 00:04

Attached thumbnail(s)
Capture.PNG ( Size: 1.59k ) Number of downloads: 379


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinel_ob99
post 14 Jan 2014, 08:08
Post #1433


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 January 14




318. Da e sh. Ma gandeam eu ca a facut 200.000. Dar merge bine, sunt multumit de ea. Sapt viitoare o iau cu mine in Franta pentru 3 luni. A mai fost odata si anul trecut...


--------------------
Dacia Solenza 2003, 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 14 Jan 2014, 08:16
Post #1434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




318.Asa arata si a mea desi a fost luata de la proprietar de acasa.Am demontat bordul dar n-am reusit sa indentific circuitul intrerupt.Oricum i-am urat de bine pe facebook.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 14 Jan 2014, 10:54
Post #1435


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Daca au fost ingrijite cum trebuie duc 3-400k kmp fara greturi prea mari.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 18 Jan 2014, 18:46
Post #1436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




319. Am desfacut pompa de benzina sa-i inlocuiesc motorasul si am observat ca s-a dezlipit sita de filtrare pe o portiune. Cum as putea sa o lipesc inapoi intr-un mod mai strasnic?

Attached thumbnail(s)
IMG_20140118_182215.jpg ( Size: 541.86k ) Number of downloads: 258


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 18 Jan 2014, 20:05
Post #1437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




Eu am lipit-o cu picatura dar nu-s daca tine.Cel mai bine cred ca merge cu un pistul lipit cu baton de plastic .

19 Jan 2014, 17:58:
320.Acum un an s-a ars garnitura de chiuloasa.Am inlocuit-o la un amic cu un mic service.Atunci am avut o mica disputa cu el pe motiv de restrangere a chiuloasei in sensul ca eu insitam sa o restrangem dupa 500-1000 km.El spunea ca nu-i nevoie ca a strans-o in doua etape la cuplu etc.Culmea ca exact la momentul strangerii n-am asistat trebuind sa plec pana la job.De circa doua saptamani masina mea,cand e temperatura scazuta si sta nepornita cateva ore bune ,porneste in 3 si in cca 5 secunde revine la normal singura.In rest merge absolut normal. Abia azi am avut timp pentru o scurta inspectie,am ridicat capota dorind sa sa o porneasca un prieten si eu sa scot fisele rapid pe rand pentru a vedea care e pistonul cu probleme.Am constatat ca nu mai am aproape de loc antigel in vas.Am pornit-o si am mirosit esapamentul...verdictul e clar ,antigel pe evacuare doar in primele 5 sec.Nu a crescut nivelul la ulei,nu s-a contaminat cu ulei lichidul de racire,nu sufla in vas.L-am sunat pe tipul de la service si zice ca poate scap cu o restrangere a chiuloasei.Sunt sceptic avand in vedere ca am facut 16.000 km de cand am schimbat garnitura. Sa incerc o restrangere sau sa cumpar deja garnitura chiuloasa plus curea distributie?!

This post has been edited by neacsugabrie: 19 Jan 2014, 17:58


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 19 Jan 2014, 20:05
Post #1438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




320. In primul rand garnitura de chiuloasa la solenza este metalica, nu din clingherit. Deci nu se restrange. Incearca sa o mai strangi. La a mea, neumblata la motor, s-a destrans usor chiuloasa si imi scapa antigel in timp in partea din fata, spre filtru de ulei. Problema am vazut ca se manifesta la mai multe motoare de acest tip. Am strans prezoanele si spre uimirea mea a mers foarte mult strans. Asta in urma cu o luna cam...Deocamdata vad ca nu imi mai dispare antigel. Garnitura fiind metalica nu prea se arde.... In cele mai multe cazuri cred ca se ovalizeaza usor chiuloasa. Daca nu ai planat-o poate fi o problema. Incearca sa o mai strangi si analizeaza in continuare, vezi ce se intampla. Mentionez ca a mea are 135000km. Poate si la tine trebuia doar stransa si prima data.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 20 Jan 2014, 12:39
Post #1439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




320.La Solenza garnitura e de clingherit,la fel si la Logan benzinar.Am strans azi chiuloasa,sper sa scap asa caci era cam slaba.Maine dimineata,la pornire realizez daca s-a remediat sau nu.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 20 Jan 2014, 12:51
Post #1440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




320. Nu te pot contrazice pentru ca inca nu am desfacut sa vad. Dar uite poze cu specificatiile si garnitura cumparata de mine.

Attached thumbnail(s)
20140120_124425.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 146
20140120_124511.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 139


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:34
Forum Renault